de link doet het niet meer. wat is KIES precies?Tuig schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:08:
Volgens mij deze link voor die 64 bit drivers :
http://www.2shared.com/fi..._drivers_GalaxyS_x64.html
( heeft dezelfde ellende, en gaat dit nu proberen )
Edit.werkt. win7 64 pro
IK heb SGS nu 1 dag in bezit en ben super tevreden mee. GPS doet tot nu toe goed ik heb een fix binnen 1 min (in flight modus). Wat wel opvalt is dat er maar 4 satellieten gelockt worden maar dat is blijkbaar genoeg voor een fix. Google maps doet wel moeilijk over GPS en zonder internet heb ik nog geen fix kunnen krijgen, software issue?
Soms heb ik wel lag van een halve seconde maar kan me leven en hopelijk wordt alles sneller met 2.2 dan wordt dit een super toestel met een strak design (ook al kunnen Iboys & Igirls niet tegen dat SGS erop lijkt maar wel 10x keer beter is
)
Soms heb ik wel lag van een halve seconde maar kan me leven en hopelijk wordt alles sneller met 2.2 dan wordt dit een super toestel met een strak design (ook al kunnen Iboys & Igirls niet tegen dat SGS erop lijkt maar wel 10x keer beter is
Hoe oud is je simkaart? Ouwe simkaarten doen geen umtsSuperKris schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:06:
[...]
Zo ver was ik al hoor. Op de website va kpn staat niet duidelijk hoe ik het moet doen op de Galaxy S, maar er staat wel hoe het met de Galaxy (zonder s dus) moet. ik heb alle stappen gevolgd, maar zonder resultaat.
Na opnieuw opstarten had ik een half minuutje een 3g icoontje, maar dat was weer snel weg.
drivers staan hier: http://www.2shared.com/fi..._drivers_GalaxyS_x64.htmlVerwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:21:
[...]
de link doet het niet meer. wat is KIES precies?
hmm, ik overweeg ook de i9000 aan te schaffen, wellicht met mijn huidige sim only, wat is "oud" voor een simkaart i.v.m. umts? ik heb de mijne al weer een jaar of 8.
Iemand enig idee hoe ik een bestaand .APK file van mijn iMac op de i9000 kan zetten en werkend kan krijgen, moet deze file op de externe SD kaart staan, of werkt dit pas na de update van 2.2 Froyo en moet ik het geheugen van de telefoon zelf benutten?
Iemand enig idee hoe ik een bestaand .APK file van mijn iMac op de i9000 kan zetten en werkend kan krijgen, moet deze file op de externe SD kaart staan, of werkt dit pas na de update van 2.2 Froyo en moet ik het geheugen van de telefoon zelf benutten?
[ Voor 7% gewijzigd door dikke man op 05-08-2010 21:48 ]
Verwijderd
Is er iemand die ervaring heeft met de Galaxy S en een bluetooth GPS muis ? graag had ik jullie bevindingen gehoord of het koppelen met Sygic of dergelijke makkelijk verloopt, ben een windows mobile gebruiker en zou overschakelen naar android voor de eerste keer. Het onbekende is meestal wel een beetje onbemind, ...
USB-debugging inschakelen en het toestel aansluiten. Althans, op deze manier heb ik het hier werkende gekregen. Het .APK-bestand kan je kopïeren naar de storage welke jou aanspreekt, dit mag dus zowel op de SD-kaart zijn als op het interne geheugen. Uiteindelijk wordt het bestand namelijk op het gereserveerde geheugen van 2GB geïnstalleerddikke man schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:47:
In de handleiding van de GS op bladzijde 23 staat: "U kunt de indeling van toepassingen in de lijst met toepassingen wijzigen door deze naar gelang uw voorkeuren en behoeften in een andere volgorde te plaatsen of in categorieën te groeperen."
Verder kan ik hier niets over vinden. Ook niet in dit forum. Heeft iemand enig idee hoe je in de rasterweergave apps kunt groeperen, bij voorkeur in mapjes?
Verder kan ik hier niets over vinden. Ook niet in dit forum. Heeft iemand enig idee hoe je in de rasterweergave apps kunt groeperen, bij voorkeur in mapjes?
Menu -> bewerken -> hold & drag. Kijk eens wat vaker onder de menu knop.therealwheely schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:42:
In de handleiding van de GS op bladzijde 23 staat: "U kunt de indeling van toepassingen in de lijst met toepassingen wijzigen door deze naar gelang uw voorkeuren en behoeften in een andere volgorde te plaatsen of in categorieën te groeperen."
Jazeker, vanavond nogXtreem2000 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:42:
Heeft er iemand al MMS kunnen ontvangen met Vodafone?
Alle instellingen een paar keer nagekeken, maar het nog niet werkend gekregen.
Ik heb 'em nu een week en ik ben er zeer tevreden mee!
simkaart is ca 2 jaartjes oud en doet umts. Mijn vorige telefoon C905 werkte prima. Krijg er nu met geen mogelijkheid umts op. misschien is het ontvangst echt veel slechter dan mijn c905 en heb ik thuis gewoon geen ontvangst meer, maar dat zou mij vies tegen vallen van deze pacht telefoonRaymond schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:40:
[...]
Hoe oud is je simkaart? Ouwe simkaarten doen geen umts
Mooie achtergrond man! Ik gebruik niets anders meer tot jij met een betere komtfloriske.nl schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:51:
[...]
Draai Launcherpro in plaats van de standaard launcher, maar gebruik wel de standaard Samsung iconen.
Voor de app drawer heb ik het "applicaties" icoontje zelf nagemaakt zodat ook deze de oorspronkelijke Samsung looks heeft.
De bluetooth switch etc. zijn van de Switchpro widget
Kan dat zijn inderdaad, of dat je simpelweg aangesloten bent op je wifi netwerk.. Ik merk hier dat mijn GS dan overgaat op gprs-only om zo waarschijnlijk wat batterij uit te sparenSuperKris schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:19:
[...]
simkaart is ca 2 jaartjes oud en doet umts. Mijn vorige telefoon C905 werkte prima. Krijg er nu met geen mogelijkheid umts op. misschien is het ontvangst echt veel slechter dan mijn c905 en heb ik thuis gewoon geen ontvangst meer, maar dat zou mij vies tegen vallen van deze pacht telefoon
Vanavond heb ik met de handleiding bij de hand nog eens getest of ik de bluetooth verbinding met mijn autoradio goed kon krijgen, maar helaas... Mijn autoradio heeft blijkbaar problemen met de nieuwe protocollen en kan daardoor dus niet overweg met de Samsung... En de firmware van de autoradio is niet opwaardeerbaar, dus geen bluetooth audio meer en handmatig verbinden, helaas...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Hier wel binnen. Helaas geen Samsung kaartje maar een budget TakeMS ding (class 4). Wel een doosje en SD adapter kaartje erbij.lometje schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 00:32:
Iemand trouwens zijn mysteryland SD kaartje ondertussen aangekregen?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Jij bent m'n held voor vandaagfloriske.nl schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:13:
[...]
Ik ben weer 'n stapje wijzer geworden (kan je probleem reproduceren iig).
Ondanks dat je internet apn eigenlijk los zou moeten staan van je mms apn is het bij mij zo dat ik geen mms kan verzenden en ontvangen als ik bij de internet instellingen geen "internet + mms" invul als apn type.
Verder heb ik alle instellingen exact ( incl. Profielnamen) staan zoals in mijn eerdere post (zal deze ook meteen aanpassen)
floriske.nl in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 3]"
@pieter007: kom op zeg! Zo'n toestel aanschaffen, maar zelf niet eens iets simpels en essentieels als de market uit kunnen vogelenSorry, maar je mag je eerst wel eens iets meer verdiepen in je toestel en Android!
Het werkt, thanx voor de moeite.
Thx!kevinman schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:48:
[...]
Mooie achtergrond man! Ik gebruik niets anders meer tot jij met een betere komtIk heb wel een vraagje, hoe heb jij de klok tussen switchpro widget toegevoegd?
Ik heb de 2x1 Digital clock widget gebruikt en daarna 2x de size 1 Switchpro widget toegevoegd: 1 keer met wifi en BT en 1 keer met vibration/silent mode en battery indicator.
Het zijn dus 3 widgets op rij.
Goed om te lezen dat het werkt en graag gedaan! (kwam er zelf namelijk achter dat na mijn fw flash het ook niet meer werkte, dus moest het wel uitzoekenXtreem2000 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:42:
[...]
Jij bent m'n held voor vandaag.
Het werkt, thanx voor de moeite.
Check, van hetzelfde hier.ari3 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 01:44:
[...]
Hier wel binnen. Helaas geen Samsung kaartje maar een budget TakeMS ding (class 4). Wel een doosje en SD adapter kaartje erbij.
.... Ik weet het ook niet
Oké ik heb kies eraf gegooid want met overzetten wil kies ook niks van ogg&flac weten. Inmiddels ben ik zo ver dat ik album art op mijn mp3 heb. Deze worden blijkbaar uit de tag gehaald en opgeslagen in een map 'albumthumbs'. De bestanden hier hebben geen extensie en zo lijkt het een random bestand naam te hebben. Als ik dit bestand open in mspaint blijkt het een 300x300 formaat te hebben terwijl ik met mediamonkey een 600x600 heb toegevoegd. Deze aanpassing zorgt ook voor een mindere kwaliteit want album art heeft geen mooie kwaliteit in de Samsung mp3 speler. Heb jij dit ook?Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:37:
[...]
Album art goedzetten met mediamonkey, vervolgend via Massaopslag gewoon met de verkenner in een MP3 directory zetten (let even op dat er geen ".nomedia" bestand in de directory staat!). En klaar.. Ik gebruik KIES echt he-le-maal nooit.. Flashen, Compileren en adb doe ik onder Linux
Ik heb ook geprobeerd om een png toe te voegen, maar zelfde resultaat ook met mp3tag. Iemand nog ideeën? Heb nu net usbmode op massa opslag gezet, misschien helpt dat.
Overigens ben ik erachter dat sommige tags met ogg en flac ook niet lekker werken, dit nog naast het album art verhaal.
Daar had ik natuurlijk al meteen gekeken. Maar daar staat geen optie voor het aanmaken van een mapje of categorie waar je vervolgens weer ikonen van apps in kunt slepen. Het enige wat ik kan doen is ikonen verslepen naar een andere plek of ander paneel. Of bedoelen ze in de handleiding met categorieën misschien panelen?Oyster schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:06:
[...]
Menu -> bewerken -> hold & drag. Kijk eens wat vaker onder de menu knop.
Zo heb ik het wel geïnterpreteerd 
Ik had mapjes ook wel handig gevonden, want ik zou best wel het eea aan de kant willen gooien, wat ik niet gebruik maar wel voorgeïnstalleerd is
Ik had mapjes ook wel handig gevonden, want ik zou best wel het eea aan de kant willen gooien, wat ik niet gebruik maar wel voorgeïnstalleerd is
Verwijderd
Mapjes kan je wel aanmaken met Apps Organizer, die kan je dan alleen gebruiken op de standby schermen.Raymond schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:06:
Zo heb ik het wel geïnterpreteerd
Verwijderd
Hoi,
Krijgen jullie RTL gemist nog op je telefoon
Heb vandaag gekeken en dan staat er... installeer silverlight
misschien dat de site veranderd is ??
Verder heb ik sygic 10 geinstalleerd en heb het idee dat de gps daar wel goed bij werkt.
Krijgen jullie RTL gemist nog op je telefoon
Heb vandaag gekeken en dan staat er... installeer silverlight
misschien dat de site veranderd is ??
Verder heb ik sygic 10 geinstalleerd en heb het idee dat de gps daar wel goed bij werkt.
Verwijderd
RTL gemist werkt bij mij ook niet meer sinds gisteren. Ze hebben de site veranderd, die eikels!
Verwijderd
Nu maar hopen dat er een oplossing komt dat we die ook kunnen gaan bekijken.:)Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:16:
RTL gemist werkt bij mij ook niet meer sinds gisteren. Ze hebben de site veranderd, die eikels!
Verwijderd
Launcher pro en dan apps hiden. Dan ben je niet van die telegraaf app af, maar je ziet em niet meer.
Sinds gisteren de Galaxy S, wat een genot na mijn Tytn2. Alleen nog even wennen aan het onscreen toetsenbord.
Ik heb alleen het idee dat het toestel niet goed is. Ik krijg deze niet verbonden met een PC. Als ik de telefoon aansluit op een PC krijg ik niet de melding nieuwe hardware gevonden. Het is dus niet mogelijk om de telefoon te gebruiken met KIES of als mass storage. Heb de telefoon aangesloten op twee verschillende windows 7 machines, 3 Windows XP machines en een linux machine. De telefoon zegt netjes dat deze verbonden is maar geen enkele PC ziet dat er wat aangesloten is.
Heb twee andere kabels geprobeerd.
Gelezen hier dat de orginele firmware wel voor problemen kan zorgen, maar updaten lukt niet want ook ODIN ziet geen telefoon aangesloten. (en alle andere tips geprobeerd die ik hier en op XDA gevonden heb).
Ben net al bij de T-Mobile shop geweest (in Assen, gisteren gehaald in Groningen), die hebben even getest en gezegd dat het toestel niet goed is en ik deze moet omruilen in Groningen.
Maar voor ik naar groningen rijdt, misschien iemand hier die weet wat het kan zijn.
Ik heb alleen het idee dat het toestel niet goed is. Ik krijg deze niet verbonden met een PC. Als ik de telefoon aansluit op een PC krijg ik niet de melding nieuwe hardware gevonden. Het is dus niet mogelijk om de telefoon te gebruiken met KIES of als mass storage. Heb de telefoon aangesloten op twee verschillende windows 7 machines, 3 Windows XP machines en een linux machine. De telefoon zegt netjes dat deze verbonden is maar geen enkele PC ziet dat er wat aangesloten is.
Heb twee andere kabels geprobeerd.
Gelezen hier dat de orginele firmware wel voor problemen kan zorgen, maar updaten lukt niet want ook ODIN ziet geen telefoon aangesloten. (en alle andere tips geprobeerd die ik hier en op XDA gevonden heb).
Ben net al bij de T-Mobile shop geweest (in Assen, gisteren gehaald in Groningen), die hebben even getest en gezegd dat het toestel niet goed is en ik deze moet omruilen in Groningen.
Maar voor ik naar groningen rijdt, misschien iemand hier die weet wat het kan zijn.
Verwijderd
Gast heb je het topic uberhaupt doorgelezen of gezocht? Dit is werkelijk al meer dan 10x voorbij gekomen. Indien je Mass Storage doet, daarna op je Galaxy het topscherm naar beneden halen, op usb verbinding duwen en dan koppelen selecteren. Hierna krijg de telefoon op je pc te zien als externe disk. Indien je dat al gedaan hebt, beter omschrijven. Al de 3rde keer dat ik dit persoonlijk vertel...
Als je alle tips al geprobeerd hebt maar je geeft niet aan welke dit zijn wordt het wat mij betreft lastig om je nog een tip te geven die je eventueel gemist of niet geprobeerd hebt.Altijd_Lastig schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:09:
Bijzonder, ik had vanochtend raar batterij gedrag. Ik had voor het slapen gaan nog iets van 50%. Toen ik wakker werdt, nog maar 10%. Telefoon aan oplader, maar op een of andere manier kon ik geen verbinding maken met netwerk (vodafone). Telefoon aan/uit gedaan, toen gaf batterij opeens 42% aan. Na nog keer aan/uit werkte alles weer normaal en batterij stond nu op 5%.Jean-Bob schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:52:
[...]
Ik had vanmorgen (voor het eerst) ook last van wat "wispelturig" batterij-gedrag. Ik had het apparaat nog ruim voldoende op spanning zitten voordat ik ging slapen (70% ofzo) en na een kort nachtje was het opeens 22%. "Mobiel standby" nam een buitenproportioneel grote hoeveelheid van het batterijgebruik in beslag. Toen ik een anderhalf uur later even wat dingen wilde checken was hij al uit gevallen, ik wilde ik em aanzetten en kreeg een melding dat de batterij leeg was en dat ik moest laden. Thuis aan de lader gaf hij meteen aan dat hij al voor 25% opgeladen was (?!).

www.frees-it.com
Niet zo gepikeerd.. Zoals ik zei alle tips gedaan die ik heb kunnen vinden op gathering en xda.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:39:
Gast heb je het topic uberhaupt doorgelezen of gezocht? Dit is werkelijk al meer dan 10x voorbij gekomen. Indien je Mass Storage doet, daarna op je Galaxy het topscherm naar beneden halen, op usb verbinding duwen en dan koppelen selecteren. Hierna krijg de telefoon op je pc te zien als externe disk. Indien je dat al gedaan hebt, beter omschrijven. Al de 3rde keer dat ik dit persoonlijk vertel...
Ook jouw tip. En ook die werkt niet. Als ik alles wat ik gedaan heb hier zou neerzetten zou ik aan twee pagina's niet voldoende hebben.
Maar het is duidelijk, mijn telefoon is gewoon niet goed. Ik ga ermee terug
Heb je al nieuwe firmware geprobeerd en SD kaartje geformatteerd? Je kies helemaal uninstalled en meeste recente versie geinstalleerd? Andere USB port of kabel geprobeerd? Heb je je telefoon op andere computer geprobeerd aan te sluiten? Er zijn best wel veel mogelijkheden.Altijd_Lastig schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:47:
[...]
Niet zo gepikeerd.. Zoals ik zei alle tips gedaan die ik heb kunnen vinden op gathering en xda.
Ook jouw tip. En ook die werkt niet. Als ik alles wat ik gedaan heb hier zou neerzetten zou ik aan twee pagina's niet voldoende hebben.
Maar het is duidelijk, mijn telefoon is gewoon niet goed. Ik ga ermee terug
Lucky Goldstar
SD kaart wel geformateerd, nieuwe firmware niet gelukt. Als ik met Odin wil updaten en ik zet de telefoon in download modus dan vind odin ook geen telefoon.DJkim schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:21:
[...]
Heb je al nieuwe firmware geprobeerd en SD kaartje geformatteerd?
Jep, verschillende versies op verschillende pc's geprobeerd.Je kies helemaal uninstalled en meeste recente versie geinstalleerd?
3 verschillende usb kabel, 4 verschillende pc's (windows XP, Windows 7 en Linux)Andere USB port of kabel geprobeerd?
Ja dusHeb je je telefoon op andere computer geprobeerd aan te sluiten?
Ik heb er idd vrij veel gevonden en voorzover ik weet allemaal geprobeerd. maar goed. volgens mij moet een pc altijd met nieuw gevonden hardware komen als ik de telefoon aansluit. Dit gebeurd ook niet.Er zijn best wel veel mogelijkheden.
eindelijk mijn galaxy s terug van garantie(kreeg een nieuwe) blijkt het de foute versie te zijn! betaald voor een 16gb versie hebben ze die van mij omgeruild voor een 8gb versie
. wat een gedoe...
Anders factory reset /hard reset geprobeerd?Altijd_Lastig schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:29:
[...]
SD kaart wel geformateerd, nieuwe firmware niet gelukt. Als ik met Odin wil updaten en ik zet de telefoon in download modus dan vind odin ook geen telefoon.
[...]
Jep, verschillende versies op verschillende pc's geprobeerd.
[...]
3 verschillende usb kabel, 4 verschillende pc's (windows XP, Windows 7 en Linux)
[...]
Ja dus
[...]
Ik heb er idd vrij veel gevonden en voorzover ik weet allemaal geprobeerd. maar goed. volgens mij moet een pc altijd met nieuw gevonden hardware komen als ik de telefoon aansluit. Dit gebeurd ook niet.
Hoe lang heb je hem? Misschien kun je hem geruild krijgen zonder dat je naar service center hoeft op te sturen want dan ben je hem namelijk 3-4 weken wel kwijt.
[ Voor 9% gewijzigd door DJkim op 06-08-2010 14:19 ]
Lucky Goldstar
Dat is een mogelijkheid, maar met Internet radio vermoedelijk een grotere aanslag voor je accu dan gewoon een FM radio?HellBeast schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:30:
[...]
Ruis heb ik niet gehoord. Dat het mono is wel. Maar waarom gebruik je niet gewoon de gratis app radio.nl? Dan heb je echt een megalijst met radiozenders in uitstekende kwaliteit met stereo. En ben je ook niet gelimiteerd aan de standaard koptelefoon waar de antenne in zit. Werkt echt perfect.
En met de huidige (nu nog hoge) tarieven voor Internet in het buitenland is dat over de grens geen optie.
Toen ik mijn toestel ophaalde(26 juni) werd er tegen mij gezegd dat ik dat kaartje kon aanvragen. Dus ik gelijk naar de site vodafone.nl/mysteryland (wat bij mij op de verpakking stond). Maar die site bestond nog niet...lometje schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 00:32:
Iemand trouwens zijn mysteryland SD kaartje ondertussen aangekregen?
Nu lees ik dit en dacht ik zal even kijken of hij nu wel werkt... en ja hoor, de site is online!
Dus zo maar ff checken!
*UPDATE*
Kaartje(ondanks dat ik al een kaartje heb van 16gb en nog ergens 2 van 2 gb heb liggen) is onderweg... Wou me ook aanmelden voor de gratis kaarten van Mysteryland, maar heb dan al me eigen verlovingsfeest dus dat gaat hem niet worden...
[ Voor 19% gewijzigd door woutertjuh88 op 06-08-2010 15:13 . Reden: *update* ]
-
Er is een update.zip op XDA forumm die geschikt is voor 2.2 fw misschien die proberen? anders Paul van Modaco heeft een geroot FW online gezet.roches schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:35:
Heeft er al iemand de firmware JP3 geroot, en zo ja hoe?
Lucky Goldstar
Altijd_Lastig in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 3]"DJkim schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:11:
[...]
Anders factory reset /hard reset geprobeerd?
Hoe lang heb je hem? Misschien kun je hem geruild krijgen zonder dat je naar service center hoeft op te sturen want dan ben je hem namelijk 3-4 weken wel kwijt.
Sinds gister dus..
Ben zelf ook een trotse bezitter sinds gisteren en hij bevalt echt uitstekend. De Swype functie vinden vond ik wel redelijk omslachtig (kon hem eerst niet vinden maar toen herinnerde ik mij een post in dit topic) maar ik moet zeggen ik vind het normaal typen eigenlijk best wel fijn, fijner dan andere touchscreen toestellen (van vrienden). Ik kom van een C902 dus het is allemaal redelijk nieuw voor mij maar ik ben nu al helemaal enthousiast, binnenkort toch maar even een goed microSD kaartje scoren
[ Voor 36% gewijzigd door psychoclown op 06-08-2010 15:33 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Die van XDA forum doet het niet, staat ook bij "exept JP3" !!!DJkim schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:16:
[...]
Er is een update.zip op XDA forumm die geschikt is voor 2.2 fw misschien die proberen? anders Paul van Modaco heeft een geroot FW online gezet.
Lag aan het toestel, een nieuwe gekregen van T-Mobile (zonder problemen omgeruild) en het lijkt nu goed te gaan :-)DJkim schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:11:
[...]
Anders factory reset /hard reset geprobeerd?
Kan dus gebeuren dat de usb aansluiting op de galaxy niet helemaal goed is.
Ben al iets verder! Als ik flac bestanden in "album" zet op interne telefoongeheugen kan ik in de map van de muziek een jpeg of png plaatsen.
Een png op 300x300 geeft de beste kwaliteit en is aardig scherp.
Ik ga verder klooien.
Flac tags pakt die niet, wellicht wel door daarmee te spelen, maar omdat dit best wel groot is ga ik "ogg" proberen.
Een png op 300x300 geeft de beste kwaliteit en is aardig scherp.
Ik ga verder klooien.
Heb je de oefeningen geprobeerd?psychoclown schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:28:
[...]
Altijd_Lastig in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 3]"
Sinds gister dus..
Ben zelf ook een trotse bezitter sinds gisteren en hij bevalt echt uitstekend. De Swype functie vinden vond ik wel redelijk omslachtig (kon hem eerst niet vinden maar toen herinnerde ik mij een post in dit topic) maar ik moet zeggen ik vind het normaal typen eigenlijk best wel fijn, fijner dan andere touchscreen toestellen (van vrienden). Ik kom van een C902 dus het is allemaal redelijk nieuw voor mij maar ik ben nu al helemaal enthousiast, binnenkort toch maar even een goed microSD kaartje scoren
lastig he als andere niet begrijpen dat jij alles al geprobeerd hebt maar in ieder geval gefeliciteerd hahaAltijd_Lastig schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:35:
[...]
Lag aan het toestel, een nieuwe gekregen van T-Mobile (zonder problemen omgeruild) en het lijkt nu goed te gaan :-)
Kan dus gebeuren dat de usb aansluiting op de galaxy niet helemaal goed is.
Lucky Goldstar
Swype vereist ook wat training, maar na een half uurtje/uurtje moet het redelijk lukken. Ik kon er eerst ook niet meer overweg, maar nu gaat het behoorlijk goed en sneller dan typen (om de één of andere reden maak ik op de Galaxy S meer type fouten dan op mijn oude Nokia 5800, terwijl de schermknopjes groter zijn...)
Video playback gaat trouwens echt grandioos. Alleen jammer dat de interne player geen mkv ondersteund. Ik heb nu wat bestanden erop gezet,1 avi van 720x304 en een avi van 640x272 en die spelen direct, zonder dat er een conversie nodig is
En de player heeft bookmarks (al heten ze favorieten) en hij onthoudt waar je gebleven was met het laatste video-bestand. De beeldkwaliteit is echt goed en meer dan groot genoeg om onderweg films te kunnen kijken.
Ik ben ook erg te spreken over de email-integratie met gmail (logisch uiteraard). De email browser werkt erg goed, de mails worden goed gelezen (ook html-ondersteuning werkt super), en even een snelle reply geven gaat ook erg makkelijk.
* deepbass909 is nu al helemaal fan van Android en de Galaxy S
Het blijft alleen jammer dat mijn autoradio van ooit €478 veel van z'n meerwaarde heeft verloren doordat hij niet lekker samenwerkt met de Galaxy S over bluetooth... En juist die bluetooth functie was 3 jaar terug de reden om zo'n dure radio te kopen... (inmiddels is zijn op-, op-, opvolger een stuk goedkoper, met €279)
Video playback gaat trouwens echt grandioos. Alleen jammer dat de interne player geen mkv ondersteund. Ik heb nu wat bestanden erop gezet,1 avi van 720x304 en een avi van 640x272 en die spelen direct, zonder dat er een conversie nodig is
Ik ben ook erg te spreken over de email-integratie met gmail (logisch uiteraard). De email browser werkt erg goed, de mails worden goed gelezen (ook html-ondersteuning werkt super), en even een snelle reply geven gaat ook erg makkelijk.
Het blijft alleen jammer dat mijn autoradio van ooit €478 veel van z'n meerwaarde heeft verloren doordat hij niet lekker samenwerkt met de Galaxy S over bluetooth... En juist die bluetooth functie was 3 jaar terug de reden om zo'n dure radio te kopen... (inmiddels is zijn op-, op-, opvolger een stuk goedkoper, met €279)
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Euh, ik kan met de video player wel .mkv afspelen hoor. Alleen .VOB lukt niet hier.
www.frees-it.com
Vandaag kies er weer eens aangehangen om de agenda even een zetje te geven, en de kies-boel kreeg een update..
3 uur later ( geen grap ) wassie binnen, dus ik vrees dat de Samsung serverts ietwat staan te roocken
Dat men het weet.
3 uur later ( geen grap ) wassie binnen, dus ik vrees dat de Samsung serverts ietwat staan te roocken
Dat men het weet.
[ Voor 3% gewijzigd door DIKKEHENK op 06-08-2010 18:28 ]
Ja, na een paar uur heb ik de update KIES afgebroken..Tuig schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:27:
Vandaag kies er weer eens aangehangen om de agenda even een zetje te geven, en de kies-boel kreeg een update..
Dat men het weet.
Tubes....It's what make music music!
Overigens gaat de outlook agenda sync nu wel een stukje eenvoudiger & rapper . Dus het is wel de update waard iig.
Weet je misschien welke bestanden wel kunnen worden afgespeeld? (via standaard video player) Ik heb net een hd sample (.wmv) van microsoft geprobeerd maar SGS zegt dat hij niet kan afspelen.Bladeslayer schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:10:
Euh, ik kan met de video player wel .mkv afspelen hoor. Alleen .VOB lukt niet hier.
ik ben er vanochtend achter gekomen dat als ik een lange sms typ dat ik dan ineens een melding krijg van converteren naar mms?
het smsje was net 4 smsjes groot ofzo en toen deed hij dat vanzelf? ik kan het niet in de settings vinden hoe ik dat aanpas iemand een idee?
het smsje was net 4 smsjes groot ofzo en toen deed hij dat vanzelf? ik kan het niet in de settings vinden hoe ik dat aanpas iemand een idee?
Ik heb wel 's hetzelfde gehad, maar dan op het moment dat ik meer dan 10 afzenders heb. Zeer onhandig, omdat mmsjes natuurlijk geld kosten.r--ndy schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:47:
ik ben er vanochtend achter gekomen dat als ik een lange sms typ dat ik dan ineens een melding krijg van converteren naar mms?
Dit probleem is ook al 300x voorbij gekomen.r--ndy schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:47:
alternatieve sms applicatie installeren die het wel kan zoals Handsent of Chompsms.
Overigens, aangezien ik nogal wat mek mensen ken die de I4 prijs ietwat aan de hoge kant vinden, en de SGS wel wat vinden... werkt Kies een beetje normaal met een mek, of is het hetzelfde verhaal als met Windows ?
@ Tuig, ik weet niet of je het weet maar Kies is totaal niet nodig. Ook niet voor het updaten van firmware.
[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 06-08-2010 20:00 ]
Voor de geïnteresseerden; Ik kreeg eergister m'n Zagg invisibleShield binnen (de Maximum protection versie). Even korte ervaring:
Pluspunten: Het is relatief gemakkelijk aan te brengen, het materiaal is erg stevig en volgens mij inderdaad zo scratch proof als in de filmpjes op hun website.
Minpunten: Je hebt een dun laagje plastic op je toestel en aan de randjes hiervan zit binnen no time troep. Als je de screenprotector gebruikt heb je onder bepaalde omstandigheden mindere beeldkwaliteit en is het scherm minder 'glad' waardoor het gebruik niet zo prettig is als zonder screenprotector.
Ik denk dat ik toch maar een mooi hoesje moet halen. het feit dat het niet zo invisible is als gehoopt is voor mij reden genoeg om hem er weer af te halen.
Pluspunten: Het is relatief gemakkelijk aan te brengen, het materiaal is erg stevig en volgens mij inderdaad zo scratch proof als in de filmpjes op hun website.
Minpunten: Je hebt een dun laagje plastic op je toestel en aan de randjes hiervan zit binnen no time troep. Als je de screenprotector gebruikt heb je onder bepaalde omstandigheden mindere beeldkwaliteit en is het scherm minder 'glad' waardoor het gebruik niet zo prettig is als zonder screenprotector.
Ik denk dat ik toch maar een mooi hoesje moet halen. het feit dat het niet zo invisible is als gehoopt is voor mij reden genoeg om hem er weer af te halen.
Ik weet dan niet welk formaat je in die MKV container hebt gestopt maar normale H.264 mkv's in 720P spelen wel degelijk af op de stock speler zonder enige hapering of problemen.deepbass909 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:46:
Video playback gaat trouwens echt grandioos. Alleen jammer dat de interne player geen mkv ondersteund. Ik heb nu wat bestanden erop gezet,1 avi van 720x304 en een avi van 640x272 en die spelen direct, zonder dat er een conversie nodig isEn de player heeft bookmarks (al heten ze favorieten) en hij onthoudt waar je gebleven was met het laatste video-bestand. De beeldkwaliteit is echt goed en meer dan groot genoeg om onderweg films te kunnen kijken.
De drivers die met Kies meekomen wel, of je moet de drivers op een andere manier downloaden/installeren.Philflow schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:00:
@ Tuig, ik weet niet of je het weet maar Kies is totaal niet nodig. Ook niet voor het updaten van firmware.
anyway, dat is iets voor het firmware topic
Ik ben altijd zeer te spreken over de hoesjes van Noreve. Super kwaliteit en andere hoesjes die ik van hun heb (3 jaar oud) zien er nog uit als nieuw.
Hier is het Noreve hoesje voor de Galaxy S
http://www.noreve.com/pro...0_Galaxy_S_Tradition.html
Hier is het Noreve hoesje voor de Galaxy S
http://www.noreve.com/pro...0_Galaxy_S_Tradition.html
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Iemand ook enig idee waar een mooie usb cradle.dock voor de i9000 te halen is.
Op eBay staat veel Koreaanse meuk en in de US is er een cradle voor de Samsung Vibrant.
Het Samsung dock wat in hun promoties/reclames/afbeeldingen voorbij komt lijkt (nog) niet te bestellen
Op eBay staat veel Koreaanse meuk en in de US is er een cradle voor de Samsung Vibrant.
Het Samsung dock wat in hun promoties/reclames/afbeeldingen voorbij komt lijkt (nog) niet te bestellen
Ik heb een screenprotector van Brando:(de ultraclear versie).Propane schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:30:
http://shop.brando.com/
http://shop.brando.com/bw...galaxy-s-_p4655c18d8.html
Hardstikke goede pasvorm, helemaal geen bubbeltjes onder het plastic (ik ben zóóó goed
Ik heb altijd screenprotectors op m'n telefoons: Uiteindelijk bekrassen ze wel, maar het voordeel is dat je hem dan kan wegpleuren en een nieuwe erop plakken. Dan is je scherm weer als nieuw
Heb je voor de mysteryland sd kaartje een voucher nodig bij je telefoon? Of was het een actie van een provider ofzo?
Ik ben bang dat ik toch een beetje matig umts ontvangst heb. Op veel plaatsen zegt hij toch wel 3G of H dus de instellingen zijn toch goed ben ik bang.
Trouwens, betekend 3G, UMTS, en betekend H, HSDPA?
Thuis heb ik echt alleen G (GPRS?) en nooit 3G of H. Op andere plekken in Huizen ontvang ik af en toe wat 3G of H, maar nooit voor heel lang. In Bussum heb ik redelijk ontvangs buiten of als ik bij een raam zit, maar een paar meter van een raam af heb ik weer alleen een Gtje. Heb trouwens KPN als netwerk
Mijn C905 gaf altijd een H of 3G waar ik ook was. Ik had wel verwacht dat het bereik slechter zou zijn, maar ik vind dit wel heel dramatisch. Iemand een tip wat ik hier aan kan doen? of hoe ik kan controlerne of alles wel werk zoals het hoort?
De accu duur vond ik ook dramatisch. Om half 8 s'ochtend van de lader gehaald na een volle dag opladen, maar rond een uurtje of 7-8 viel hij echt helemaal uit. Das minder dan 12 uur op een volle lading!!! Ik gok dat ik ongeveer een uurtje, max 1,5 uurtje met de telefoon heb lopen spelen met wat internetten, facebook, etc. Daarnaast heb ik max 5 minuten gebeld en 2 SMSjes verstuurd. Geen wifi, geen bluetooth, etc.
Ik begrijp dat een zware smartphone als deze niet 4-6 dagen werkt op 1 lading zoals ik van mijn sony gewend ben, maar dit is wel waardeloos. Heb hier wel gelezen dat de accu pas goed werkt na 5x opladen, maar tenzij hij dan minstens 3x zo lang mee gaat, ben ik erg teleurgesteld! Tijd zal het leren.
Het energie verbruik was volgens android voor meer dan 80% voor weergave, en de rest verdeeld over verschillende applicaties en standby enzo.
Kies is trouwens dramatische software. Het lijkt af en toe onmogelijk om een verbinding met de telefoon te krijgen. na de connectie tegen het einde van een grote data overdracht vastloop (ca 5GB aan MP3 met WMP11) moet ik de PC meerdere malen opnieuw opstarten om weer ene connectie te kunnen maken. Een stuk of 10 ander flash apparaten die ik hier gebruik geven nooit dit soort problemen. Maar ach, nog steeds beter dan de sony ericsson software, want die is echt helemaal onmogelijk.
Wat ik trouwens ook een mega fail vind is dat er niet gewoon een normale mini usb aansluiting op zit en de connector weer net even iets anders is zodat je hem niet even snel bij iemand anders kan opladen of data uitwisselen.
Op het bereik en de accu na vind ik het verder al wel een prachtig toestel. Nog nooit heb ik een telefoon vastgehouden die zo makkenlijk was met internetten en zo snel pagina's laad (als hij even normaal bereik heeft) De display is echt geniaal en het touchscreen precies goed. Android bevalt mij ook echt enorm goed. Ik vind het verder echt een prachtding, maar de accuduur en het bereik moet echt veel beter.
Trouwens, betekend 3G, UMTS, en betekend H, HSDPA?
Thuis heb ik echt alleen G (GPRS?) en nooit 3G of H. Op andere plekken in Huizen ontvang ik af en toe wat 3G of H, maar nooit voor heel lang. In Bussum heb ik redelijk ontvangs buiten of als ik bij een raam zit, maar een paar meter van een raam af heb ik weer alleen een Gtje. Heb trouwens KPN als netwerk
Mijn C905 gaf altijd een H of 3G waar ik ook was. Ik had wel verwacht dat het bereik slechter zou zijn, maar ik vind dit wel heel dramatisch. Iemand een tip wat ik hier aan kan doen? of hoe ik kan controlerne of alles wel werk zoals het hoort?
De accu duur vond ik ook dramatisch. Om half 8 s'ochtend van de lader gehaald na een volle dag opladen, maar rond een uurtje of 7-8 viel hij echt helemaal uit. Das minder dan 12 uur op een volle lading!!! Ik gok dat ik ongeveer een uurtje, max 1,5 uurtje met de telefoon heb lopen spelen met wat internetten, facebook, etc. Daarnaast heb ik max 5 minuten gebeld en 2 SMSjes verstuurd. Geen wifi, geen bluetooth, etc.
Ik begrijp dat een zware smartphone als deze niet 4-6 dagen werkt op 1 lading zoals ik van mijn sony gewend ben, maar dit is wel waardeloos. Heb hier wel gelezen dat de accu pas goed werkt na 5x opladen, maar tenzij hij dan minstens 3x zo lang mee gaat, ben ik erg teleurgesteld! Tijd zal het leren.
Het energie verbruik was volgens android voor meer dan 80% voor weergave, en de rest verdeeld over verschillende applicaties en standby enzo.
Kies is trouwens dramatische software. Het lijkt af en toe onmogelijk om een verbinding met de telefoon te krijgen. na de connectie tegen het einde van een grote data overdracht vastloop (ca 5GB aan MP3 met WMP11) moet ik de PC meerdere malen opnieuw opstarten om weer ene connectie te kunnen maken. Een stuk of 10 ander flash apparaten die ik hier gebruik geven nooit dit soort problemen. Maar ach, nog steeds beter dan de sony ericsson software, want die is echt helemaal onmogelijk.
Wat ik trouwens ook een mega fail vind is dat er niet gewoon een normale mini usb aansluiting op zit en de connector weer net even iets anders is zodat je hem niet even snel bij iemand anders kan opladen of data uitwisselen.
Op het bereik en de accu na vind ik het verder al wel een prachtig toestel. Nog nooit heb ik een telefoon vastgehouden die zo makkenlijk was met internetten en zo snel pagina's laad (als hij even normaal bereik heeft) De display is echt geniaal en het touchscreen precies goed. Android bevalt mij ook echt enorm goed. Ik vind het verder echt een prachtding, maar de accuduur en het bereik moet echt veel beter.
Ik heb net de Sony BT3800U aangeschaft. Werkt werkelijk perfect! Ik was voor 150 euro klaar ;-)deepbass909 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:46:
BT streaming audio moet ik trouwens nog uitproberen maar weet niet of ik dat in de praktijk ga gebruiken.
De ingebouwde microfoon was trouwens niet al te best maar daar was ik al een beetje van uitgegaan. Heb mijn oude carkitmicrofoon nu op de autoradio aangesloten.
Er is wel een andere URL van RTL die wel werkt, maar daar is helaas de kwaliteit niet zo denderend als met de iPad versie van de site... Iemand hier die toevallig een browser-spoof naar ipad kan fixenVerwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:44:
[...]
Nu maar hopen dat er een oplossing komt dat we die ook kunnen gaan bekijken.:)
Linkje: Mobiele website RTL gemist
Het is Micro-USB. Nog niet de standaard, maar dat zal het ongetwijfeld gaan worden.SuperKris schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:15:
Weet iemand of er nu of later batterijen beschikbaar komen die sterker zijn dan de standaard 1500 mAh? Ik vind net als velen van jullie de batterij 1 van de weinige minpunten.
Heb nu launcher pro erop staan. Werkt heerlijk, maar ik kan die plus versie nog niet aanraden. Voegt weinig toe momenteel.
Heb nu launcher pro erop staan. Werkt heerlijk, maar ik kan die plus versie nog niet aanraden. Voegt weinig toe momenteel.
www.vodafone.nl/mysterylandLordLynx schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:46:
Heb je voor de mysteryland sd kaartje een voucher nodig bij je telefoon? Of was het een actie van een provider ofzo?
Ben ik ook al naar aan het zoeken. Ik kan er helemaal geen vinden die een beetje normaal is. De enige is zo'n anti-slip pad op een houder. Das geen cradledikke man schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:06:
Iemand ook enig idee waar een mooie usb cradle.dock voor de i9000 te halen is.
Gruwelijk gejatte Icoon!
Ja en dat gaat zonder problemen, alleen de allereerste keer ging het fout. Snap ook dat er een leercurve in zit en ik weet al wat trucjes maar het typen op het onscreen tobo bevalt me eigenlijk uitstekend. Kan ik met twee duimen sneller typen dan dat ik met een vinger swype
Zal het echter zeker nog wel een aantal keer aanzetten voor de gein om even te oefenen, kijken hoe snel ik erin kan worden
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dat idee had ik ook al. Dat met 2 duimen gaat misschien wel sneller.psychoclown schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:05:
[...] Kan ik met twee duimen sneller typen dan dat ik met een vinger swype
Ik had al eerder gepost, kreeg geen reply (misshien weet niemand het)
Maar is het mogelijk om bij die 'daily briefing' zelf een andere RSS feed te laden? (bijv. van NU.nl ofzo?)
Verder; is er al een mooie auto houder gespot? Denk dat ik anders maar een universele ga kopen, daar kan die dan nog inclusief het hoesje.
Maar is het mogelijk om bij die 'daily briefing' zelf een andere RSS feed te laden? (bijv. van NU.nl ofzo?)
Verder; is er al een mooie auto houder gespot? Denk dat ik anders maar een universele ga kopen, daar kan die dan nog inclusief het hoesje.
Ben ook op zoek naar een fatsoenlijke auto houder, maar die is nog niet te vinden, heel e-bay afgezocht zonder resultaat.WTM schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:40:
Ik had al eerder gepost, kreeg geen reply (misshien weet niemand het)
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Verwijderd
Een goede cradle voor in de auto?The Wizard schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:50:
[...]
Ben ook op zoek naar een fatsoenlijke auto houder, maar die is nog niet te vinden, heel e-bay afgezocht zonder resultaat.
Ik heb die van mij gekocht bij broditcenter.nl.
Had al een active cradle voor mijn HTC HD, nu voor de Galaxy een passieve besteld, prima geregeld, dinsdag besteld, woensdag in huis!
Overigens was dat voor ik wist hoeveel de Galaxy verbruikt tijdens het navigeren
Heb sinds donderdag m'n GS en ben er erg tevreden over, maar loop tegen een probleempje op. Vanmorgen was de batterij compleet leeg toen ik wakker werd. Na wat onderzoek bleek dat de wifi verbinding hem compleet leeg had getrokken. Volgens de standaard instellingen moet de Wifi overschakelen naar UMTS wanneer het scherm gelocked is, maar ik kan dan nog steeds m'n telefoon pingen via de Wifi. Zie ik iets over het hoofd of is het een bug?
Welke firmware draai je?. Hier staat WiFi dag en nacht aan en doe 2dagen met m'n accu redelijk veel gebruik tussendoor. Inderdaad het omschakelen moet vlekkeloos/automatisch gebeuren met de GS.Bandicoot schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:23:
Heb sinds donderdag m'n GS en ben er erg tevreden over, maar loop tegen een probleempje op. Vanmorgen was de batterij compleet leeg toen ik wakker werd. Na wat onderzoek bleek dat de wifi verbinding hem compleet leeg had getrokken. Volgens de standaard instellingen moet de Wifi overschakelen naar UMTS wanneer het scherm gelocked is, maar ik kan dan nog steeds m'n telefoon pingen via de Wifi. Zie ik iets over het hoofd of is het een bug?
Tubes....It's what make music music!
Ik heb altijd 3G en dat verandert in H als er daadwerkelijk data wordt over gestuurd. Volgens de handleiding betekent 3G dat je aan een umts netwerk hangt, dat H'tje staat er niet in uitgelegd.SuperKris schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:15:
Ik ben bang dat ik toch een beetje matig umts ontvangst heb. Op veel plaatsen zegt hij toch wel 3G of H dus de instellingen zijn toch goed ben ik bang.
Misschien zit Android er wel gewoon naast. Zet je telefoon eens uit en dan weer aan, 's ochtends na het laden en kijk dan eens hoe lang je er mee kan doen.De accu duur vond ik ook dramatisch. Het energie verbruik was volgens android voor meer dan 80% voor weergave, en de rest verdeeld over verschillende applicaties en standby enzo.
Waarom gebruikt toch iedereen Kies om data over te zetten?Kies is trouwens dramatische software. Het lijkt af en toe onmogelijk om een verbinding met de telefoon te krijgen. na de connectie tegen het einde van een grote data overdracht vastloop (ca 5GB aan MP3 met WMP11) moet ik de PC meerdere malen opnieuw opstarten om weer ene connectie te kunnen maken.

Echt ongelooflijk
@superkris: Dat is dus juist helemaal niet mega-fail. Die iemand anders heeft dan blijkbaar gewoon ouwe meuk. Zoals Oyster al zegt: De industrie gaat verplicht naar micro-USB. Sterker nog: binnenkort worden er helemaal geen laders ed. meer bij telefoons geleverd, vanuit mileuoverwegingen. Je kan dan een losse lader aanschaffen, of één van de 10 microUSB laders gebruiken die je intussen al verzameld hebtOyster schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:59:
Het is Micro-USB. Nog niet de standaard, maar dat zal het ongetwijfeld gaan worden.
Zie ook:
http://europa.eu/rapid/pr...anguage=NL&guiLanguage=en
Ik ben deze week overgestapt van JG5 naar JM2 en ik moet zeggen dat het er op lijkt dat JM2 een stuk minder zuinig met de accu omgaat. Gisteravond had ik nog 20% en vanmorgen was mn accu leeg. Met JG5 gingen er maar enkele procenten max af.
Iemand dezelfde ervaringen? anders zet ik JG5 er weer op namelijk.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Ik vind de volgende auto houders wel netjes, iemand er toevallig al 1 besteld en/of ervaring mee?
http://item.ebay.com/190409501312 <- lijkt me handig, geen zuignap ring op je raam)
http://item.ebay.com/190409500795
http://item.ebay.com/190409501038
http://item.ebay.com/190409501312 <- lijkt me handig, geen zuignap ring op je raam)
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Leuk leesvoer voor de zaterdagmiddag namelijk een uitgebreide review welke telefoon nu beter is.
De Iphone 4 of de Galaxy s?
http://www.gsmarena.com/s...e_iphone_4-review-500.php
De Iphone 4 of de Galaxy s?
http://www.gsmarena.com/s...e_iphone_4-review-500.php
Om de dood eenvoudige reden dat als je je Outlook agenda en contacten wilt synchroniseren je KIES nodig hebt (ik kom van Windows Mobile). Zo ongelooflijk is het dus niet om KIES te gebruiken. Als vind ik de software wel bagger en hoop ik dat er spoedig een 3rd party partij komt die fatsoenlijke synchronisatie software maakt. (kies synchroniseert ook niet alle foto's die ik aan mijn contacten heb hangen).Raymond schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:09:
Waarom gebruikt toch iedereen Kies om data over te zetten?Sluit gewoon je foon als mass-storage aan en je kan gewoon vanuit de explorer data overpompen.
Echt ongelooflijk
Ik heb LauncherPro geïnstalleerd en dat werk inderdaad perfect en je kan hiermee alles wat je wilt configureren.
Het enige wat ik me afvraag is het volgende: Bij de originele Samsung Touchwiz zijn er applicatie pagina's (dat je dus van links naar rechts moet slepen om door al je apps te scrollen), bij de LauncherPro zit alles onder elkaar in één scherm. Kan je in LauncherPro ook met deze app pagina's werken?
Het enige wat ik me afvraag is het volgende: Bij de originele Samsung Touchwiz zijn er applicatie pagina's (dat je dus van links naar rechts moet slepen om door al je apps te scrollen), bij de LauncherPro zit alles onder elkaar in één scherm. Kan je in LauncherPro ook met deze app pagina's werken?
Ik zoek er ook één. Geen ervaring mee, maar die zuignap ziet er ook prima uit, alleen lange levertijd imoGutteguttegut schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:07:
Ik vind de volgende auto houders wel netjes, iemand er toevallig al 1 besteld en/of ervaring mee?
[ Voor 37% gewijzigd door GandalfTheGrey op 07-08-2010 12:45 ]
Verwijderd
Hallo heeft iemand het volgende probleem al eens gehad. Als ik wil bellen krijg ik na 30 sec de melding "helaas, het proces com.android.phone is onverwacht gestopt. probeer het opnieuw"
Vervolgens kan ik dan alleen "geforceerd sluiten". Dit gebeurd ook als ik gebeld wordt.
Ik heb firmware JM5+samset 1.9+lagfix ext4.
Vervolgens kan ik dan alleen "geforceerd sluiten". Dit gebeurd ook als ik gebeld wordt.
Ik heb firmware JM5+samset 1.9+lagfix ext4.
Ik heb deze besteld: http://item.ebay.com/190409500795Gutteguttegut schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:07:
Ik zal wat foto's maken als hij binnen is.
Verder ook een universele micro usb auto adapter besteld.
[ Voor 6% gewijzigd door sanderdw op 07-08-2010 12:50 ]
Voor mijn vorige telefoons heb ik altijd dure (maar goede) brobit houders gekocht. Nu besloten dat iets goedkoper te doen. Voor 15 euro een pasieve houder gekocht (gewoon een one fits all apparaat) en een losse autolader van Samsung. Even 2 seconden meer werk om aan te sluiten in de auto maar als het eenmaal zit werkt het net zo goed als de telefoon specifieke houders die ik vroeger had. Nu ben ik voor 30 euro klaar.GandalfTheGrey schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:45:
[...]
Ik zoek er ook één. Geen ervaring mee, maar die zuignap ziet er ook prima uit, alleen lange levertijd imo
[ Voor 24% gewijzigd door [Roland] op 07-08-2010 12:50 ]
Vreemd... Ik heb toen ik op vakantie ging 4 films achter elkaar gekeken (moest overnachten op schiphol), tussendoor de hele tijd op internet gezeten, bellen en sms-en. en toen ik de volgende dag aankwam op mijn bestemming had ik nog 20% van de accu vol zitten...SuperKris schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:15:
Maar sluit je ook je programma's weer af als je ze niet gebruikt? Ik gebruik hiervoor Advanced Task Killer Free voor... Als je ze namelijk aan laat staan kost dit ook stroom...
-
Zal ik binnenkort maar weer eens proberen als ik me Windows pc weer aanzet...Raymond schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:09:
Waarom gebruikt toch iedereen Kies om data over te zetten?Sluit gewoon je foon als mass-storage aan en je kan gewoon vanuit de explorer data overpompen.
Echt ongelooflijk
Ik weet wel dat ik hem niet op me MacBook kan vinden als ik hem aansluit met de kabel....
-
Die is vooral leuk om aan iedereen te laten zien hoe idioot goed de graphics van de Galaxy S zijn (door de demo te starten). Speelbaar is het niet omdat de SGS geen knoppen heeft om het te bedienen en er geen onscreen knoppen beschikbaar zijn.sanderdw schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:53:
Dit is ook wel leuk. Quake 3 Arena voor de Galaxy S:
http://www.kwaak3arena.com/downloads.php
Is hier ook al redelijk vaak langsgekomen:woutertjuh88 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:10:
[...]
Zal ik binnenkort maar weer eens proberen als ik me Windows pc weer aanzet...
Ik weet wel dat ik hem niet op me MacBook kan vinden als ik hem aansluit met de kabel....
-Zet je USB settings op mass-storage
-Kabel erin
-Op de telefoon bij je notifications (bovenkant van scherm naar beneden slepen) op USB klikken en dan op "mount" drukken (of de Nederlandse variant ervan)
Bedankt voor je tips.Gutteguttegut schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:07:
Ik heb nu nog een Nokia N95 houder inclusief zuignap op het raam.
Vind dat persoonlijk perfect: je ben geheel vrij om hem op de plek naar wens te monteren. Vind het zelf prettig om als je hem voor navigatie gebruikt hem meer in het zicht te hebben, kun je tegelijktijd een blik op de weg houden. Bij mij zit hij nu onderkant raam meteen boven het dashboard en wat naar me toegedraaid.
Die voor de i9000 ziet er goed uit. Ben benieuwd naar eventuele ervaringen en foto's hier op het forum.
Daar heb ik het toch helemaal niet over? Ik heb het over dat mensen meerdere GB aan mp3's via KIES overzetten.Altijd_Lastig schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:43:
[...]
Om de dood eenvoudige reden dat als je je Outlook agenda en contacten wilt synchroniseren je KIES nodig hebt (ik kom van Windows Mobile). Zo ongelooflijk is het dus niet om KIES te gebruiken. Als vind ik de software wel bagger en hoop ik dat er spoedig een 3rd party partij komt die fatsoenlijke synchronisatie software maakt. (kies synchroniseert ook niet alle foto's die ik aan mijn contacten heb hangen).
"koppelen"Maarten21 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:38:
[...]
Is hier ook al redelijk vaak langsgekomen:
-Zet je USB settings op mass-storage
-Kabel erin
-Op de telefoon bij je notifications (bovenkant van scherm naar beneden slepen) op USB klikken en dan op "mount" drukken (of de Nederlandse variant ervan)
Hier staat wat meer info over die ebay houder.
[ Voor 13% gewijzigd door Gutteguttegut op 07-08-2010 14:12 ]
Ik heb hem geïnstalleerd. Werkt inderdaad mooi. Ook fijn dat je meerdere categoriën aan één app kunt toevoegen. Bedankt voor de tip!Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:28:
[...]Mapjes kan je wel aanmaken met Apps Organizer, die kan je dan alleen gebruiken op de standby schermen.
Er zijn overlay knoppen beschikbaar, maar echt fijn spelen is het niet.Maarten21 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:35:
[...]
Die is vooral leuk om aan iedereen te laten zien hoe idioot goed de graphics van de Galaxy S zijn (door de demo te starten). Speelbaar is het niet omdat de SGS geen knoppen heeft om het te bedienen en er geen onscreen knoppen beschikbaar zijn.
Niet nodig... Kijk hier even: http://www.google.com/sync/pc.htmlAltijd_Lastig schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:43:
[...]
Om de dood eenvoudige reden dat als je je Outlook agenda en contacten wilt synchroniseren je KIES nodig hebt (ik kom van Windows Mobile). Zo ongelooflijk is het dus niet om KIES te gebruiken. Als vind ik de software wel bagger en hoop ik dat er spoedig een 3rd party partij komt die fatsoenlijke synchronisatie software maakt. (kies synchroniseert ook niet alle foto's die ik aan mijn contacten heb hangen).
Ik heb het ook op mijn PC draaien. Mijn Outlook is altijd in sync met Gmail (e-mail, agenda en contacten).
En mijn GS synced weer gewoon via G3 of Wifi met Gmail.
Altijd alles overal hetzelfde zonder toestanden
Werkt hier ook prima.therealwheely schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:49:
[...]
Niet nodig... Kijk hier even: http://www.google.com/sync/pc.html
Ik heb het ook op mijn PC draaien. Mijn Outlook is altijd in sync met Gmail (e-mail, agenda en contacten).
En mijn GS synced weer gewoon via G3 of Wifi met Gmail.
Altijd alles overal hetzelfde zonder toestanden
Dit topic is gesloten.