ik heb n probleem en ben totaal
niet technisch dus hoop dat een van jullie mij kan helpen met mn probleem!
mijn vriend wilde mijn galaxy s gaan rooten en we deden alles precies volgens dit filmpje:
YouTube: How to fix lag on your Samsung Galaxy S (easy, safe and quick)
alles ging perfect totdat we bij het punt aankwamen dat we naar het MCR Scripts moesten gaan.
zoals ze in het filmpje aangeven kan het lang duren voordat alles voltooid is maar ik ben bang dat wij te ongeduldig waren en toen we dachten dat ie klaar was we te snel weg drukte.
er was toen op het moment nog weinig aan de hand.
het enige probleem wat er was is toen ik mn telefoon opnieuw aanzette, de S niet meer in beeld kwam bij het introdeuntje. Daar bleef het scherm zwart. Nou, dat is iets waarmee ik kan leven, maar het zou er eigenlijk niet moeten zijn. Toen bedachten we dus om alles weer te resetten in de hoop dat ie het weer goed zou doen.
we hebben de fabrieksinstellingen een paar keer terug gezet maar dit hielp niet.
daarna hebben we een programma op de pc gedownload waarmee je de telefoon dus unroot.
dit werkte allemaal niet zoals het zou moeten en mn telefoon reageerde niet op het programma.
op een gegeven moment toen we de telefoon n paar keer opnieuw hadden opgestart, werkte alles supersloom.
ik kon niet meer normaal downloaden op de market (downloaden van n app duurde zeker 5 minuten of langer).
nou, nog meer problemen dus. ik zet de telefoon weer uit, wil m een tijdje later weer aanzetten, maar het enige wat ie nu nog doet is alleen het opstartscherm laten zien (GALAXY S GT-I9000)
dit beeld blijft aan het knipperen maar de telefoon gaat verder niet meer aan.
ik kan er helemaal niks meer mee zelfs opladen geeft ie niet aan op het scherm.
WAT NU?!