[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 38 Laatste
Acties:
  • 284.127 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:02
Obl1viA schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:45:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108

CF-Root-JP6-v1.2-Busybox-1.17.1.zip

Instructions (short)
- Flash CF-Root-JPx-vX.X.tar (from the attached zip) as PDA in ODIN, without repartition. Done.
Bedankt, het is mij gelukt. Even samsung programma's wegdoen.

OCLF werkt zeker niet met 2.2? Ik krijg error als ik wil installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door ALPACINO op 15-10-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zal vast binnenkort wel komen.
Geduld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Obl1viA schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:08:
Even een vraagje:

Als je niet wil updaten door gebruik te maken van Kies maar gewoon via Odin.
Ik heb JP6 gedownload van http://www.samfirmware.com/
Als ik dit uitpak zit hier maar 1 bestand in (JP6_JP4_U_JPM). Ik veronderstel dat dit het enige bestand is dat je moet flashen als PDA ?

Bedankt
Klopt, enkel dat bestand nemen :) Werkte als een trein hier, alleen heb ik nu geen market...

EDIT: fabrieksinstellingen herstellen en je hebt market terug :)

[ Voor 6% gewijzigd door Addiction op 15-10-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:22
Ik heb de registry hack gedaan en de firmware geupgrade met KIES.
Maar terwijl KIES zegt dat de firmwareupgrade is voltooid, blijft mijn Galaxy S zwart en trilt zo af en toe.

Hebben andere mensen hier last van?

EDIT: ik zie dat dit al een paar keer is langsgekomen. my bad

[ Voor 13% gewijzigd door Maarten21 op 15-10-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:49
Ik heb gelezen dat het niet verstandig is om een backup van 2.1 op 2.2 terug te zetten.. met welk programma zetten jullie alles over of gebeurt dit allemaal automatisch als je het via KIES doet?

Dus via kaluas methode of via kies? En hoe zorg ik dat alle smsjes bewaard blijven en linkje van de apps naar de market?

[ Voor 6% gewijzigd door HaTe op 15-10-2010 21:53 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
ALPACINO schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:10:
[...]

Bedankt, het is mij gelukt. Even samsung programma's wegdoen.

OCLF werkt zeker niet met 2.2? Ik krijg error als ik wil installeren.
OCLF 2.2 werkt wel bij mij op de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wankel schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:21:
[...]

Ehhh... Argument? Ik stelde een vraag maar kan me niet herinneren iets te beargumenteren?

[...]
Uhm.. Je argument om deze hardware eventueel niet te kiezen is toch dat je dan aan Samsung/Android vast komt te zitten, dit was volgens mij gerust geen vraag (of ik moet iets missen):
Ik ben wel geïnteresseerd in de hardware, maar ben een beetje bang aan Android/Samsung vast te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03 23:17
silitek schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:34:
[...]
Same here!!...had zelfs "oneclicklagfix/root" draaien werkt nu niet meer natuurlijk, maar verder geen probleem.
Nou hier wel een probleem. Had ook oneclickfix/root draaien, en het updaten met KIES leek helemaal prima te gaan, maar daarna kwam ie bij de reset niet verder dan het S-logo.
Dan maar factory-reset gedaan (2x inmiddels), start wel weer op maar met een-en-al foutmeldingen (als Startpagina proces com.sec.android.app.twlauncher is onverwacht gestopt, android.process.acore zelfde etc.) knopje 'geforceerd sluiten' klikken, en hij gaat weer in het zelfde loopje zodat ik zelfs niet in een menu kan komen...
Geen idee wat ik nu moet doen eigenlijk... iets met odin proberen?

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:18

WhiteDog

met zwarte hond

Voor wie de Market kwijt is na een upgrade naar JP6:
Blader met ASTRO of een andere file manager naar /system/app/ en start Vending.apk

Zo kan je de market terug installeren zonder een factory reset. De eerste paar keren dat je hem runt heb je wel een force close maar een reboot of 2 later doet hij het weer. Neem aan dat hij gewoon wat tijd nodig heeft om je apps lijst weer op te bouwen in de achtergrond oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen

Nadat KIES aangaf dat ik mijn telefoon kon updaten heb ik dat ook gedaan. Van JF3 (als ik het mij goed herriner) naar JM2.
Voor de update heb ik mijn telefoon ge-unroot met OCLF (waarmee ik hem een tijd geleden geroot had).
Daarna de stappen gevolgd voor het updaten van de firmware waarna aangegeven werd dat de telefoon opnieuw werd opgestart. Na het opstart deuntje met de bijbehorende grote S valt het beeld op zwart, en als je met je vinger over de touch toetsen gaat gaan de 2 lichtjes branden, en daarna gebeurd er niks meer.
Na een half uur wachten en het opstarten nog 2 keer geprobeerd maar hetzelfde resultaat.
Daarna opgestart met de power-up_home_power button ingedrukt naar de recovery modus. Hier gekozen voor "wipe data/factory reset"
De telefoon daarna opnieuw opgestart en jawel ik zie de lockscreen. Na het wegschuiven van de lockscreen krijg ik alleen maar foutmeldingen zoals:
- De toepassing Galerij (procescom.cooliris.media) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw Geforceerd sluiten
- Het proces com.googl.process.gapps is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. Geforceerd sluiten

daarna weer naar de recovery modus gegaan en hier de "wipe cache partition" gekozen. Maar na het opstarten krijg ik nog steeds dezelfde foutmeldingen.

Nou heb ik de telefoon aan de pc gehangen en KIES herkend hem. Als ik op Firmware upgrade klik geeft die aan dat ik de laatste versie geïnstalleerd heb. (zie screenshot)
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/mj1qgi.png
Maar mis ik niet de SCS?

Op welke manier kan ik mijn telefoon weer goed krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:12:
Hoi mensen

Nadat KIES aangaf dat ik mijn telefoon kon updaten heb ik dat ook gedaan. Van JF3 (als ik het mij goed herriner) naar JM2.
Voor de update heb ik mijn telefoon ge-unroot met OCLF (waarmee ik hem een tijd geleden geroot had).
Daarna de stappen gevolgd voor het updaten van de firmware waarna aangegeven werd dat de telefoon opnieuw werd opgestart. Na het opstart deuntje met de bijbehorende grote S valt het beeld op zwart, en als je met je vinger over de touch toetsen gaat gaan de 2 lichtjes branden, en daarna gebeurd er niks meer.
Na een half uur wachten en het opstarten nog 2 keer geprobeerd maar hetzelfde resultaat.
Daarna opgestart met de power-up_home_power button ingedrukt naar de recovery modus. Hier gekozen voor "wipe data/factory reset"
De telefoon daarna opnieuw opgestart en jawel ik zie de lockscreen. Na het wegschuiven van de lockscreen krijg ik alleen maar foutmeldingen zoals:
- De toepassing Galerij (procescom.cooliris.media) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw Geforceerd sluiten
- Het proces com.googl.process.gapps is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. Geforceerd sluiten

daarna weer naar de recovery modus gegaan en hier de "wipe cache partition" gekozen. Maar na het opstarten krijg ik nog steeds dezelfde foutmeldingen.

Nou heb ik de telefoon aan de pc gehangen en KIES herkend hem. Als ik op Firmware upgrade klik geeft die aan dat ik de laatste versie geïnstalleerd heb. (zie screenshot)
[afbeelding]
Maar mis ik niet de SCS?

Zoals al eerder aangegeven de Kalua methode en package. Ben je via Odin weer helemaal up to date, volgens de Nederlandse norm.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Laatst online: 17-09 15:51
Maarten21 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:02:
[...]

Vanaf welke firmware heb je geflasht? Ik heb nog JF3 op m'n telefoon namelijk, en ik vroeg me af of het kwaad kon om de softwarerevision in de registry op JM2 te zetten (dit stond bij mij op JF3)
Ik heb hem gewoon eerst met kies naar JM2 geupdate en daarna naar JPM, dat is maar 5 minuten extra werk :)
(ook al denk ik dat het geen kwaad kan, als dan maar na de flask van JPM een factory reset doet.)
Hoi mensen

[afbeelding]
Maar mis ik niet de SCS?

Dat had ik ook, hoef je niet druk over te maken(het is wel irritant) ik heb gewoon, zoals ik eerder beschrijf in een post terug, geflashed naar JPM.
Zelfs in JPM kreeg ik die fouten, maar na in recovery mode gebood te zijn, allebei de wipe opties en de format internal SD kaart optie had uitgevoerd, werkte alles naar behoren op 2.2 :)
(dus wel ff een backup maken van bv je foto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Hoi mensen

[afbeelding]
Maar mis ik niet de SCS?

Ik heb hetzelfde probleem heb uiteindelijk maar via odin de volgende versie geïnstalleerd:

i9000XXJPH

Ik weet niet of dit de laatste en originele versie is, maar voorlopig werkt ie weer ;-)

Ik heb mijn probleem overigens in het Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6] topic geplaatst.

Mocht je een andere/betere oplossing hebben hoor ik het graag ;-)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
pvdlaan schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:37:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem heb uiteindelijk maar via odin de volgende versie geïnstalleerd:

i9000XXJPH

Ik weet niet of dit de laatste en originele versie is, maar voorlopig werkt ie weer ;-)

Ik heb mijn probleem overigens in het Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6] topic geplaatst.

Mocht je een andere/betere oplossing hebben hoor ik het graag ;-)
Dit is niet de laatste nieuwe versie, laatste nieuwe is I9000XWJP6
Hier te vinden: http://www.samfirmware.com
Ook gewoon flashen met Odin maar je moet alleen de PDA nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:22
Eindelijk gelukt!

Na de update via KIES werkte het eerst niet (zie post ergens boven) en trilde de telefoon alleen maar. Voor mij was de oplossing het toestel in recovery mode krijgen en de cache wipen en een factory reset doen.
(wel jammer dat ik dan al m'n apps kwijt ben).

FroYo voelt heel goed aan! Lagfix lijkt vooralsnog nergens voor nodig. :D
Apps installeren gaat ook ongelooflijk rap, zonder lag.
GPS lijkt het ook wat (edit: VEEL) beter te doen!

Al met al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22
CRAP! net de registery "hack" gedaan om up te daten, alles ging goed heb froyo (joepie:D), maar geen 3G verbinding meer.... somebody help?? deze ook in de andere topic geplaatst, dubbele kansen ;)

APN toegevoegd en werk(te) heb namelijk Kalua's versie geflashed en die pakte hem meteen op ;)

[ Voor 20% gewijzigd door shmp op 16-10-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

shmp schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:54:
CRAP! net de registery "hack" gedaan om up te daten, alles ging goed heb froyo (joepie:D), maar geen 3G verbinding meer.... somebody help?? deze ook in de andere topic geplaatst, dubbele kansen ;)
Het opnieuw toevoegen van APN-instellingen, was je daar al op gekomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
AugmentoR schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:03:
[...]

Nou hier wel een probleem. Had ook oneclickfix/root draaien, en het updaten met KIES leek helemaal prima te gaan, maar daarna kwam ie bij de reset niet verder dan het S-logo.
Dan maar factory-reset gedaan (2x inmiddels), start wel weer op maar met een-en-al foutmeldingen (als Startpagina proces com.sec.android.app.twlauncher is onverwacht gestopt, android.process.acore zelfde etc.) knopje 'geforceerd sluiten' klikken, en hij gaat weer in het zelfde loopje zodat ik zelfs niet in een menu kan komen...
Ik had vanmiddag exact hetzelfde probleem.

Allereerst, Samsung geeft aan dat je gewoon bij een servicepunt langs kunt gaan en dat ze dan de juiste firmware installeren om het te herstellen.

Nu woon ik praktisch naast een service centrum, alleen daar hadden ze niet de juiste computer... 8)7

Ik heb het zelf als volgt opgelost (had geen zin om mijn telefoon te laten opsturen):

Uit de topicstart Odin versie 3.1 gedownload (de laatste versie 3.85 werkte niet)

Van on-officiële Samsungfirmware site de firmware I9000XXJF3 gedownload

Met Odin alleen PDA bijgewerkt (zie handleiding op de on-officiële Samsungfirware site(ik moest eerst mijn computer herstarten, anders bleef Odin aangeven dat hij de com poort niet kon vinden)

Daarna kies opgestart en mijn telefoon aangesloten. Nadat kies mijn telefoon herkende, mocht ik nog geen update uitvoeren.

Terwijl kies nog steeds aangesloten is, met regedit de in dit topic gemelde registry hack uitvoeren

Nu laat Kies wel updaten

Tada... werkende officiële Froyo op mijn Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:58:
Dat Kies is trouwens echt een waardeloos programma.
Ik wou net mijn contacten weer terug zetten in mijn phone, kopieert Kies een lege lijst over mijn phonebook bestand heen! :@ Nu dus al mijn nummers kwijt.
Dat is erg vervelend. Waarom gebruik je geen programma als My Backup Pro? Doe ik ook, en werkt uitstekend (voor mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
BruceLee schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:01:
[...]

ook niet in 2.1 die moet je zelf installeren of een custom rom :)
dat weet ik :) was alleen in de veronderstelling dat zo'n 'fout' wel hersteld zou worden in 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JForceDesigns schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:57:
Verder loopt mn batterij echt als een dolle leeg
Ik maak helaas hetzelfde mee. Niet echt prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Laatst online: 01:02
OCLF oude versie werkt wel met 2.2. Heb net een score van 1900 punten gehaald in quadrant. Nu is het alles stukken sneller. SGS is een blijft TOP

apk file van oclf dat wel werkt. http://www.MegaShare.com/2665713

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Een samenvatting waar alles er in staat voor een schoon installatie van de 2.2 firmware plus lagfix?

Ik heb nu JM9 en ik kan niet upgraden via kies...

[ Voor 20% gewijzigd door Artuzzo op 15-10-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Maarten21 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:02:
[...]

Vanaf welke firmware heb je geflasht? Ik heb nog JF3 op m'n telefoon namelijk, en ik vroeg me af of het kwaad kon om de softwarerevision in de registry op JM2 te zetten (dit stond bij mij op JF3)
Kan, heb ik de straks ook gedaan, werkt prima verder.
Smsjes, apps etc. blijven bewaard, enkel je homescreens en je menu volgorde moet je opnieuw doen (dat laatste is wel vervelend als je 9 pagina's vol hebt met apps :P

[ Voor 18% gewijzigd door GoldenSample op 15-10-2010 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 10:12
Hmm, ik had voorheen JM8 + voodoo. Voodoo heb ik disabled en vanaf JM8 heb ik mijn SGS met de registry hack geupdate naar Froyo zonder iets terug te zetten naar factory settings. Naderhand kreeg ik hier twijfels over. Had ik hem wel eerst iets moeten resetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryan1988
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 16:49
Voor de mensen met alle geforceerd sluiten meldingen en zwarte schermen na updaten

via de recovery mode:
* wipe data/factory reset (misschien hoeft deze niet uitgevoerd te worden, aangezien in sommige posts staat dat het nog niet werkt na dit uitgevoerd te hebben)
* wipe cache

Na die 2 dingen gedaan te hebben werkt hij bij mij helemaal vlekkeloos.

[ Voor 23% gewijzigd door bryan1988 op 15-10-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Mensen, met de JM9 kan ik via kies upgraden naar de 2.2? Met die aanpassing in de registry natuurlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Net geupdated naar Froyo met de methode van Kalua, was even zoeken in het forum naar de instellingen en bestanden, maar het is gelukt :D Nu alles weer instellen en installeren :(
Heb alleen backup van smsjes gemaakt, apps moet ik toch nog uitzoeken en is wel beter dat ie nu gewoon schoon is.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Ik heb Froyo draaien, wil mooi :)

Alleen, bij de bovengenoemde OCLF en de 2.2.3 versie van XDA is bij mij alles unavailable, alleen de Check free space niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
Het is zo schijt dat deze Firmware (2.2) nog steeds de 3-button recovery mist! als er iets fout gaat kan je altijd zelf nog proberen een update via Odin te doen. Ik ben al een keer de sjaak geweest omdat mn Root naar de klote was en ik hem 2 weken kwijt was aan de reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Voor de mensen die niet kunnen kiezen tussen de KIES methode of die van Kalua.. Het is beter om Kalua's bestanden met Odin te flashen omdat dit de officiele Nederlandse versie is. Die via de registery hack van KIES is de scandinavische versie.
Als KIES zonder reg edit de update aangeeft, dan kan je dat beter doen.. Alhoewel... Kies blijft ruk en Odin werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Dit voegt dus niks toe.

[ Voor 91% gewijzigd door BastiaanN op 16-10-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
HaTe schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:24:
Voor de mensen die niet kunnen kiezen tussen de KIES methode of die van Kalua.. Het is beter om Kalua's bestanden met Odin te flashen omdat dit de officiele Nederlandse versie is. Die via de registery hack van KIES is de scandinavische versie.
Als KIES zonder reg edit de update aangeeft, dan kan je dat beter doen.. Alhoewel... Kies blijft ruk en Odin werkt perfect
Dat zullen we zo meteen zien...
nou...ik zit nog op een beeld te wachten...zwarte scherm en lampjes aan (2 witte knopjes)...bha :o
edit
Factory reset en hij doet t

[ Voor 10% gewijzigd door Artuzzo op 16-10-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
HaTe schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:24:
Zit hier nog nadelen aan? Het viel mij op dat bv die irritante Telegraaf app weg is... :D Vermoed dat die in de Nederlandse versie er wel weer in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb ik ook een keer gehad op mijn Hero, sleutel zat hem uiteindelijk in de externe geheugenkaart. Zonder externe geheugenkaart starte hij ietsjes beter op, maar nog met veel foutmeldingen.

Wat je moet doen is ook de externe kaart compleet formateren (met je pc, wel eerst een backup maken van de bestanden die je wilt behouden!). Daarna factory reset en wipe uitvoeren, eventueel opnieuw flashen en het zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deblaauwesigaar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 22:37
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:29:
[...]

Ik maak helaas hetzelfde mee. Niet echt prettig.
hiero ook slurp, slurp batterij leeg.

Meer mensen dit probleem ?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03
[...]

Mensen, eerste reboot moet je wel geduld hebben. :+ Bij mij duurde het zeker 10minuten voordat ik beeld had. Omdat ik App2 draai nog eens 10minuten met mediascannen komt goed ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

SkyFlyer schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:57:
[...]

Zit hier nog nadelen aan? Het viel mij op dat bv die irritante Telegraaf app weg is... :D Vermoed dat die in de Nederlandse versie er wel weer in zit?
Yep.. die heb je dan weer terug.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu JP6 draaien, met de kernel flash root methode en het batterij icoontje veranderd door middel van de framework aanpassing. Ben nu eigenlijk nog aan het wachten op de beste lagfix voor deze versie, maar verder bevalt ie prima en de lagfix is alleen handig in de ebookreader enzo, want heb praktisch geen stalls. Voodoo komt binnenkort uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 12:35
Cyberpope schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:09:
[...]

Yep.. die heb je dan weer terug.
Ja, heb nu ook 2.2 maar batterij lijkt veel sneller leeg te gaan =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shmp schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:22:
Het is zo schijt dat deze Firmware (2.2) nog steeds de 3-button recovery mist! als er iets fout gaat kan je altijd zelf nog proberen een update via Odin te doen. Ik ben al een keer de sjaak geweest omdat mn Root naar de klote was en ik hem 2 weken kwijt was aan de reparatie...
http://forum.xda-developers.com/show...40#post8395140
Via deze link de 3-buttonfix uit voeren, daarna JP6 volgens instructies Kaluah met Odin.
Daarna heb je NL Froyo met werkende 3-button, zodat je altijd een recovery kunt doen om bijv. de cache te wipen.
Wekt hier perfect (vanaf originele JM2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Om je telefoon te fixen is dit het veiligst:
http://forum.xda-develope...p?p=8216408&postcount=357

Hiermee heb je geen odin nodig dus kan er daarmee en met usb niks misgaan.
Hij flashed alleen je bootloader dus is in in 5sec klaar.

Dit is de laatste versie van de 3button fix, de eerdere zijn onveiliger en je kan je tel ermee bricken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 12:08
Froyo erop gezet met Kaluah's versie.
Eerst alles wat OCLF had gedaan teruggedraaid, daarna terug na fabrieksinstellingen en alles gewiped. Geflashed met Odin en hoppa, voor elkaar.

Gister de batterij opgeladen, was vanmorgen nog 94%. Viel me niet tegen.

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Had precies het zelfde probleem. Ben naar het service center gegaan en heb nu 2.2. Telefoon werkt weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, kan iemand mij helpen aan een linkje voor de ROOT voor versie I9000XXJPM
I9000XXJPM vind ik prima lopen alleen ik wil hem geroot hebben.
Word echt gek van al die versies roms die hier rond slingeren.
Iedereen heeft weer een andere mening over de roms die er voor de i9000 zijn.
Ik zou het echt fijn vinden dat er iemand hier is die mij echt kan vertellen zo van deze rom is gewoon het best.
Want van Samsung kan je gewoon niet op aan qua update's voor hun foontjes echt slechte zaak voor zo,n goed toestel.

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die hun telefoon niet in verbinding krijgen met Kies;
Bij mij lag de oplossing in het "afsluiten" van Launcher Pro. Dit heb ik gedaan via instellingen --> toepassingen --> toepassingen beheren --> launcher pro --> standaardinstellingen verwijderen.
Vervolgens de usb opnieuw ingestoken, voor samsung kies gekozen en voila, resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:39:
Hoi, kan iemand mij helpen aan een linkje voor de ROOT voor versie I9000XXJPM
I9000XXJPM vind ik prima lopen alleen ik wil hem geroot hebben.
Word echt gek van al die versies roms die hier rond slingeren.
Iedereen heeft weer een andere mening over de roms die er voor de i9000 zijn.
Ik zou het echt fijn vinden dat er iemand hier is die mij echt kan vertellen zo van deze rom is gewoon het best.
Want van Samsung kan je gewoon niet op aan qua update's voor hun foontjes echt slechte zaak voor zo,n goed toestel.

Alvast bedankt!!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108
Als je JPM hebt moet je dit downloaden:
CF-Root-JPM-v1.2-Busybox-1.17.1.zip
vervolgens: - Flash CF-Root-JPx-vX.X.tar (from the attached zip) as PDA in ODIN, without repartition. Done.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou bij mij werkt kies niet omdat de versie I9000XXJPM erop zit, kies komt navoren en sluit het weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
MaltaSoron schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:17:
[...]

Ja, heb nu ook 2.2 maar batterij lijkt veel sneller leeg te gaan =(
Dat gevoel heb ik ook sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje wel Obl1viA :---)) hoop dat dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Zou iemand de Nederlandse registry waarden kunnen opzoeken?

Dus iemand de nog op de originele rom zit, kijken wat zijn registry waarden zijn?

(Ik heb nu de Scandinavische, nadat de Kies update van mijn originele ROM, mijn telefoon had gesloopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk. Doe zelf moeite voor je hier post.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 16-10-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 10:50
Reverb_ schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:50:
[...]

Dat gevoel heb ik ook sterk!
Ik juist niet, maar misschien merk ik dat pas volgende week.
Vind de firmware best wel snappy werken itt tot de gelekte 2.2 "zonder" lag fix.
Ga denk ik ook gewoon werken zonder een lagfix, werkt perfect zo.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:05:
Ik heb ook sinds mij foon back = van dynafix dat ik hem moeilijk in soort van dos modes kan krijgen
waar je dus met oldin je updates in je foon kan doen, power knop en volume en midden knop ingedrukt houden, werkt gewoon niet goed meer sind hij weer terug is, heeft hier iemand ook problemen mee ? Zo ja wat kan ik doen gaat echt heel moeizaam allemaal.

Mvg.
Wat je ook kan is de "zoek" functie gebruiken, je vraag en antwoord is al een paar keer naar voren gekomen in deze thread.....
Meer ga ik ook niet zeggen, beetje zelf initiatief mag ook wel op GoT.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de update op de interne sd kaart gezet maar ik krijg hem niet met de 3 knopjes ingedrukt te houden in me veilige modes om de update uit te laten paken, hij doet daar zo moeilijk over, als ik die 3 knopjes ingedrukt hou, val hij steeds weer terug in de opstart modes, dit is sinds hij terug is van dynafix.
daar voor werkte het wel allemaal. heeft iemand mssn een andere metode om me update uit te laten paken in me foon?

Alvast bedankt.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
Nauwkeurigheid van het GPS gebeuren staat hier op 10meter ongeveer op de 2.2 firmware. is dat een beetje goed?

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
maversne schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:18:
Nauwkeurigheid van het GPS gebeuren staat hier op 10meter ongeveer op de 2.2 firmware. is dat een beetje goed?
Heb de Rom van Kalua, maar heb tot nu toe nog geen enkele fix of enige satelliet ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maversnemavers GPS van jou is rendabel, al zou je nu weer kijken verander hij toch weer.
je moet gewoon even my track binnen halen via market, instaleer dit en open het proggy, en druk op rec.
en ga dan stukje wandelen, als je lijntjes recht blijft is die goed, kronkel hij en de pijl slinger erg is de GPS niet stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
shmp schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:23:
[...]

Heb de Rom van Kalua, maar heb tot nu toe nog geen enkele fix of enige satelliet ... :'(
Ik ook, maar bij mij werkt GPS prima. In de buitenlucht na ongeveer 30sec. een fix. In huis duurt het iets langer.
Een gigantische verbetering t.o.v. JF3 en JM1. Die waren zo goed als onbruikbaar voor navigatiedoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk :|

[ Voor 65% gewijzigd door RoD op 16-10-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:25:
maversnemavers GPS van jou is rendabel, al zou je nu weer kijken verander hij toch weer.
je moet gewoon even my track binnen halen via market, instaleer dit en open het proggy, en druk op rec.
en ga dan stukje wandelen, als je lijntjes recht blijft is die goed, kronkel hij en de pijl slinger erg is de GPS niet stabiel.
oke gaan we dat eens effe doen :)

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Hier is dit topic niet voor bedoeld.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 16-10-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

maversne schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:18:
10 meter accuraat is niet slecht (imo), maar blijft ie ook zo accuraat als je eenmaal aan het rijden bent, of verspringt ie nog steeds naar andere wegen.

Daar gaat het om nml.

Ik woon in een flat, op de hoogste verdieping.

Ik krijg snel een lock en gps weet mijn positie zowat precies te bepalen, maar zodra ik in de auto stap en er mee wil navigeren, spring ie alle kanten op.

Althands dat was nog met JM9, nog niet getest met JP6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alieunited!! een maand, had een fout met update, heel mij toetel dood doet niets meer ook opladen niet helemaal dood.
zij hebben nieuw moederbord ingedaan, toestel werkt voordrest goed, maar alleen die 3 knopjes ingedrukt houden dat je in veilige modes terecht komt en onder knopje bij volume om roms via oldin in me foon te doen werkt gewoon niet, valt nu steeds terug in opstart modes. ik hoop dat er een andere metode is om als nog me update uit te laten paken in me foon. MSSN via *#????????# ofzo ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:15:
ik heb de update op de interne sd kaart gezet maar ik krijg hem niet met de 3 knopjes ingedrukt te houden in me veilige modes om de update uit te laten paken, hij doet daar zo moeilijk over, als ik die 3 knopjes ingedrukt hou, val hij steeds weer terug in de opstart modes, dit is sinds hij terug is van dynafix.
daar voor werkte het wel allemaal. heeft iemand mssn een andere metode om me update uit te laten paken in me foon?

Alvast bedankt.
Ik ben hier niet zeker van maar bij de neiuwe telefoons is de recovery mode weggelaten.
Je kan op xda een andere recovery mode vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=734166

Ik denk dat het dit is ben er niet zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

Denk eerder dat hij dit zoekt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785201 (3 button fix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Kan ook zijn daarom dat ik er niet zeker van ben :P. Maar denk dat die recovery ook zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obl1viA !! Nee is het niet toen ik hem terug had, zat standaard versie 2.1 op, na veel moeite kreeg ik hem uiteindelijk wel in recovery mode, en nu heb ik I9000XXJPM erin gedaan, vandaag even gevraagd of er iemand weet waar ik deze root kon vinden, heb nu de root voor JPM maar ik krijg hem gewoon weg niet in de recovery mode meer. mssn is er een optie met *#?????# ik weet het niet. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Ik ben voor het updaten onzorgvuldig geweest, usb debugging niet aangezet en geen 3-button fix geïnstaleerd.
Als ik hem aan usb hang krijg ik wel de batterij status, maar verder niet. Odin en kies worden niet herkend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij dynafix zeggen zij ook dat alles standaard gemaakt is na behoren van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Alieunited schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:50:
[...]

Ik ben voor het updaten onzorgvuldig geweest, usb debugging niet aangezet en geen 3-button fix geïnstaleerd.
Als ik hem aan usb hang krijg ik wel de batterij status, maar verder niet. Odin en kies worden niet herkend..
Voor odin moet hij wel in download mode he.. Voor kies moet idd debug uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obl1viA, jij begrijpt wat ik bedoel en wat me probleem =, ik heb dat dus via market binnen gehaalt werkt ook niet geeft telkes error aan, en dat dit toestel geroot moet zijn. Maar ik heb dus wel de rom I9000XXJPM erin gedaan met veel moeite kwam hij toen wel in recovery mode terecht, en nu wil ik dus die update root!! Erin doen en hij geeft geen kick.
Begrijp hier totaal niets van. maar jij begrijpt wel mij probleem :----))) gek toestel echt. 8)7 8)7 :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
@snabbel Volgens mij is de basis van ons probleem dat bij ons de 3 button functie niet werkt of begrijp ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alieunited ik denk dat je mij berichtjes even goed moet lezen, ik heb andere dingen aan me foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:25
Alieunited schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:19:
@snabbel Volgens mij is de basis van ons probleem dat bij ons de 3 button functie niet werkt of begrijp ik dat verkeerd?
Ja, bij mij ook. Puur omdat ik nu niet in recovery mode kan komen kan ik mijn phone niet fixen. Ik ben al de hele dag op zoek naar een manier waarop ik wel in recovery mode kan komen zonder de 3 buttons en zonder dat je al USB-debugged moet zijn. Met Android SDK kan ik ook geen verbinding maken.

Enige oplossing die ik tot nu toe heb kunnen vinden is met een JTAG unbricker, maar daar moet je een RIFF Box voor hebben.

Probleem: Zwart beeld en elke minuut oid een tril. (Lagfix niet uninstalled |:( )

[ Voor 16% gewijzigd door Xato op 16-10-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Er stond op xda een manier ... Iets met de achterkant van je tel verwarmen met een fohn, hij zou dan wel in recovery mode gaan .. Was uitgevonden geloof ik door iemand die ook geen 3 button recovery had,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Ik heb na het flashen van de officiele froyo hier van 't forum een goed werkende telefoon op internetten na.
In alle applicaties werkt internet normaal (gmail, twitter, wheater update, pingchat, market, ebuddy etc.) maar in android browser en in dolphin browser doet die helemaal niks.
Hoe kan het zijn dat alle applicaties internet hebben maar de browsers geen verbinding krijgen?

Ik heb zelf handmatig de APN instellingen ingevuld van vodafone zakelijk:

office.vodafone.nl
User: vodafone
WW: vodafone

Proxy: 192.168.151.150
Port: 8799

Hiermee heeft hij het met de officiële 2.1 rom wel gedaan, wat maakt dat de browsers het niet doen maar de rest wel?
Ben ik de enige met dit probleem?

[ Voor 29% gewijzigd door Lennart_1337 op 16-10-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens met de JP6 versie van Kalua, met root en aangepaste battery icon tot nog toe een prima batterijduur, lijkt wel verbeterd te zijn zelf, maar moet ik nog een paar dagen aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post inhoudelijk of post niet.

[ Voor 102% gewijzigd door RoD op 16-10-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Heren,

Dit is een topic om je telefoon te tweaken. Het is logisch dat daarbij dingen misgaan, maar dit topic is er niet om je daarbij aan het handje te houden. Ga eerst zelf op zoek, probeer het een en ander, en klop dan pas hier aan. Posts waarbij geen inzet wordt getoond, worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Een aantal reacties zijn getrashed. Bij herhaling gaat dit topic op slot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 16-10-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:28:
Ik heb na het flashen van de officiele froyo hier van 't forum een goed werkende telefoon op internetten na.
In alle applicaties werkt internet normaal (gmail, twitter, wheater update, pingchat, market, ebuddy etc.) maar in android browser en in dolphin browser doet die helemaal niks.
Hoe kan het zijn dat alle applicaties internet hebben maar de browsers geen verbinding krijgen?

Ik heb zelf handmatig de APN instellingen ingevuld van vodafone zakelijk:

office.vodafone.nl
User: vodafone
WW: vodafone

Proxy: 192.168.151.150
Port: 8799

Hiermee heeft hij het met de officiële 2.1 rom wel gedaan, wat maakt dat de browsers het niet doen maar de rest wel?
Ben ik de enige met dit probleem?
Ik heb bijna hetzelfde, bij mij is het probleem dat ik geen 3G verbinding heb, tenminste, hij geeft alleen 'G' aan bovenin en geen '3G', ik heb hier geen HSDPA bereik, dus dat kan ik niet testen. Als ik mn browser open dan laadt hij alleen pagina's via GPRS, mijn APN instellingen zijn precies dezelfde als bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
@Lennart_1337 en @Franqie
Nadat ik dit had ingesteld van de vodafone site werkt het bij mij prima:
Om gebruik te maken van mobiel internet, e-mail, MMS en Vodafone live! sites is het nodig om de juiste APN in te stellen. Een APN is het toegangspunt tot het Vodafone data netwerk.
De juiste APN voor een abonnement of prepaid is live.vodafone.com. Voor een zakelijke aansluiting geldt de APN office.vodafone.nl.
Neem contact op met onze klantenservice bij twijfel over de juiste APN.

De verbindingsinstellingen voor internet en mms

Ga naar 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Draadlooos en netwerken' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Namen toegangspunten'
Druk op de Menu-toets en kies 'Nieuwe APN'
Naam: Vodafone live!
APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
APN type: Internet + MMS
Druk op de Menu-toets en kies 'Opslaan'
Keer terug naar het beginscherm
Kies 'Menu' -> 'Internet' om verbinding te maken internet
EDIT:@Lennart_1337
Ik zie dat jou proxy ip 192.168.151.150 is, terwijl het 192.168.251.150 moet zijn. (typo?)

EDIT2: @franqie,
Heb je bij 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Draadlooos en netwerken' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Netwerk modus' hem wel op auto-mode staan?

[ Voor 9% gewijzigd door Toettoetdaan op 16-10-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toettoetdaan schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:06:

[...]

Ik zie dat jou proxy ip 192.168.151.150 is, terwijl het 192.168.251.150 moet zijn. (typo?)

Heb je bij 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Draadlooos en netwerken' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Netwerk modus' hem wel op auto-mode staan?
Jep, staat gewoon op auto... Ik heb al een factory reset gedaan na het flashen, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net bij een vriend, toestel heeft geen 3 button combo dus maar softwarematig in download gezet,
en natuurlijk de ramp voltrekt zich error tijdens flash -> bricked (connect to pc symbool).

op xda de geruchten gezien dat de download modus weer werkt na het toestel te verhitten.

ff met de fohn erop, 3 button combo-> download modus activeert!

na de flash naar froyo inclusief bootloader start die nu normaal met de 3button combo. zonder verhitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 09:54
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:28:
Ik heb trouwens met de JP6 versie van Kalua, met root en aangepaste battery icon tot nog toe een prima batterijduur, lijkt wel verbeterd te zijn zelf, maar moet ik nog een paar dagen aankijken.
Kan je aangeven waar/hoe je de battery icon hebt aangepast? Ik had dit ook altijd met 2.1 gehad alleen krijg ik deze niet meer aangepast op deze jp6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:45
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:38:
Ben net bij een vriend, toestel heeft geen 3 button combo dus maar softwarematig in download gezet,
en natuurlijk de ramp voltrekt zich error tijdens flash -> bricked (connect to pc symbool).

op xda de geruchten gezien dat de download modus weer werkt na het toestel te verhitten.

na de flash naar froyo inclusief bootloader start die nu normaal met de 3button combo. zonder verhitten
Dat is ook handig voor mij :9 Heb geen zin om speciaal voor dit toestel een flashkabel te bestellen als het zo ook kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Toettoetdaan schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:06:

[...]

Thx voor de info, ik heb alle instellingen opnieuw erin gezet en nu werkt het helemaal perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:38:

Ongelooflijk dat dat werkt. Goed om te weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xato schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:24:
[...]

Ja, bij mij ook. Puur omdat ik nu niet in recovery mode kan komen kan ik mijn phone niet fixen. Ik ben al de hele dag op zoek naar een manier waarop ik wel in recovery mode kan komen zonder de 3 buttons en zonder dat je al USB-debugged moet zijn. Met Android SDK kan ik ook geen verbinding maken.

Enige oplossing die ik tot nu toe heb kunnen vinden is met een JTAG unbricker, maar daar moet je een RIFF Box voor hebben.

Probleem: Zwart beeld en elke minuut oid een tril. (Lagfix niet uninstalled |:( )
He he... hij snapt het ook wat mij en jou probleem = wat jij heb dat heb ik ook maar naar terug komst van dynafix die mij toestel heeft gefixt + verkloot. Ik hoop dat jij mssn iets veder bent gekomen, en dat je mij mssn kan helpen hoe jij dit gefixt heb.... Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:13:
[...]

Ik juist niet, maar misschien merk ik dat pas volgende week.
Vind de firmware best wel snappy werken itt tot de gelekte 2.2 "zonder" lag fix.
Ga denk ik ook gewoon werken zonder een lagfix, werkt perfect zo.

[...]

Wat je ook kan is de "zoek" functie gebruiken, je vraag en antwoord is al een paar keer naar voren gekomen in deze thread.....
Meer ga ik ook niet zeggen, beetje zelf initiatief mag ook wel op GoT.
An1mA!! Is wel leuk dat jij dit typt maar hier staat geen oplossing voor hoor zover IK zelf initiatief toon!!!
Ben niet dom ofzo, ik weet waar ik over typ namelijk. Ik heb alleen maar een ((( recovery mode ))) probleem na terug komst van Dynafix (reparateur) Meer niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japperrrr schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:15:
Ik heb ook problemen om in recovery mode te komen, soms moet ik het wel 20x proberen voordat het lukt. Het ligt dus echt niet alleen aan wie het doet, maar ook aan de telefoon. In het begin had ik er overigens geen problemen mee..
Kijk hier = Na, (((Zelfde Probleem)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
Zie mijn modbreak hierboven.

[ Voor 116% gewijzigd door RoD op 16-10-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toettoetdaan schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:13:
[mbr]Zie mijn modbreak hierboven.[/]
GAST!!! (lees) me berichten eens voor je uit je nek praat!! (EDIT)
Ben duidelijk genoeg enneu... MSSN is (misschien) weet ieder van ons wel.
Typt wat sneller....
Wel even al mij berichten lezen!! Als je NIET kan lezen schrijf je dan in voor de basisschool.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:50:
[...]

He he... hij snapt het ook wat mij en jou probleem = wat jij heb dat heb ik ook maar naar terug komst van dynafix die mij toestel heeft gefixt + verkloot. Ik hoop dat jij mssn iets veder bent gekomen, en dat je mij mssn kan helpen hoe jij dit gefixt heb.... Dankje.
Nogmaals, hier is dit topic dus niet voor bedoeld. Garantie-afhandelingen horen hier niet thuis, en dit is geen topic om je aan het handje te houden. Lees de topicstart, en lees Het algemeen beleid. We blijven niet aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
^^ Jongens, gebruik leesbaar Nederlands en geen MSN/SMS gebrabbel. En idd de EDIT knop
JP6 is tot heden erg snappy...vraag me af of lagfix nog wel nodig is.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk die je even aan het handje houdt. Lees Het algemeen beleid.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 16-10-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Wat is er gebeurd?. Tijdens een firmware update de verbinding verbroken?. Accu eruit een tijdje en via Odin een nieuwe poging wagen.

[ Voor 50% gewijzigd door RoD op 16-10-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:24:
[...]

Nogmaals, hier is dit topic dus niet voor bedoeld. Garantie-afhandelingen horen hier niet thuis, en dit is geen topic om je aan het handje te houden. Lees de topicstart, en lees Het algemeen beleid. We blijven niet aan de gang.
Pffffff.... MOE word ik hier echt van Dit is toch een site om (oplossingen) te zoeken of niet?
Ik heb vandaag gewoon een bericht hier neergezet over mij en anderen die het zelfde probleem hebben
Meer niet. Probleem wat ik heb met dit toestel werkt wel maar nu moet ik het 100x doen, dus dat is het probleem, en er zijn meer mensen die het zelfde probleem hebben, (na terug komst van reperatie of hun hebben een nieuw toestel met het zelfde probleem) dat is alles dus. Ik weet niet wat er hier nu aan de hand is maar dit gaat nergis over he''

MVG........
Pagina: 1 ... 29 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om je telefoon te tweaken, niet als helpdesk. Toon inzet voor je post, of je post wordt verwijderd.