Hoi mensen
Nadat KIES aangaf dat ik mijn telefoon kon updaten heb ik dat ook gedaan. Van JF3 (als ik het mij goed herriner) naar JM2.
Voor de update heb ik mijn telefoon ge-unroot met OCLF (waarmee ik hem een tijd geleden geroot had).
Daarna de stappen gevolgd voor het updaten van de firmware waarna aangegeven werd dat de telefoon opnieuw werd opgestart. Na het opstart deuntje met de bijbehorende grote S valt het beeld op zwart, en als je met je vinger over de touch toetsen gaat gaan de 2 lichtjes branden, en daarna gebeurd er niks meer.
Na een half uur wachten en het opstarten nog 2 keer geprobeerd maar hetzelfde resultaat.
Daarna opgestart met de power-up_home_power button ingedrukt naar de recovery modus. Hier gekozen voor "wipe data/factory reset"
De telefoon daarna opnieuw opgestart en jawel ik zie de lockscreen. Na het wegschuiven van de lockscreen krijg ik alleen maar foutmeldingen zoals:
- De toepassing Galerij (procescom.cooliris.media) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw Geforceerd sluiten
- Het proces com.googl.process.gapps is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. Geforceerd sluiten
daarna weer naar de recovery modus gegaan en hier de "wipe cache partition" gekozen. Maar na het opstarten krijg ik nog steeds dezelfde foutmeldingen.
Nou heb ik de telefoon aan de pc gehangen en KIES herkend hem. Als ik op Firmware upgrade klik geeft die aan dat ik de laatste versie geïnstalleerd heb. (zie screenshot)

Maar mis ik niet de SCS?
Op welke manier kan ik mijn telefoon weer goed krijgen?