Ok froyo 2.2 staat nu wel op ... maar nu kan ie geen verbinding maken met het internet
Heb ook JPK geinstalleerd, met de 512 pit file. root toegepast en de OCLF toegepast, standaard android lockscreen ingesteld en alle apps weer teruggezet met titanium backup. alles werkt lekker soepel hier.
Zag alleen dat in de camera app, automagisch mijn gps geactiveerd wordt ivm geotagging? kan dat nergens uitzetten binnen de camera opties..
Zag alleen dat in de camera app, automagisch mijn gps geactiveerd wordt ivm geotagging? kan dat nergens uitzetten binnen de camera opties..
Verwijderd
Bedankt!Embryo1 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:03:
[...]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=780509
Er is op de diverse fora hierover geschreven, maar mogelijk biedt dit een oplossing.
Succes.
Productcode is aangepast. Nu hopen dat dit de enige instellingen zijn die moeten goed gezet worden na de update.
Jezelf al een beetje ingelezen in het flashgebeuren ?? Je zult waarschijnlijk je APN niet weer handmatig hebben toegevoegd .. Die is nl verdwenen na een full flash en wipeVerwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:39:
Ok froyo 2.2 staat nu wel op ... maar nu kan ie geen verbinding maken met het internet
Zelf getekend.. netjes hoor..Toettoetdaan schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:14:
Voor de download mode gebruik je de volume down button en voor de recovery mode de volume up button.
EDIT:
[afbeelding]

Verwijderd
Danku ...! Klein beetje in verdiept... niet heel erg! maar alles werkt super nubreinstein schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:44:
[...]
Jezelf al een beetje ingelezen in het flashgebeuren ?? Je zult waarschijnlijk je APN niet weer handmatig hebben toegevoegd .. Die is nl verdwenen na een full flash en wipe
De toestellen uit Nederland hebben geen simlock dacht ik... Elk toestel dat ze op marktplaats aanbieden wegens verlenging van contract staat simlockvrij bij.Toettoetdaan schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 00:58:
[...]
Jup, dat kan gewoon.
Alleen hebben sommige providers een sim-lock of een custromfirmware, maar voor de sim-lock was een fix meende en uiteindelijk flash toch over die custromfirmware heen.
Veder waren er nog een paar waarbij de 3button menu niet werkte.
Iemand die weet welke providers daarbij horen?
Dus ik kan hier gewoon die JPK op zetten en dan draait hij op 2.2?
Ik dacht dat android veel gemakkelijker was te installeren dan ios maar man man wat een pakje ingewikkelder! xda dev. en deze topic hebben we wel al een groot stuk op weg geholpen!
Ik dacht het zelfde maar toen heb ik hem best lang zo laten liggen en startte die toch op.Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:06:
ik heb mijn telefoon geprobeerd te flashen,
ging allemaal goed. vervolgens ging ie rebooten ...
maar nu hangt ie bij "galaxy s en het logo" iemand tips?
Naa, heb hem hiervandaan: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=790686
Ik zag dat er via KIES een 3 button fix is.
Nu kan ik deze wel gebruiken want ik heb hem dus niet.. Maar als ik deze update uitvoer via KIES wat veranderd er dan allemaal? Krijg ik dan hele nieuwe firmware (2.1)? Ik draai nu namelijk 2.2 en dan heb ik er niet zo veel zin in..
Nu kan ik deze wel gebruiken want ik heb hem dus niet.. Maar als ik deze update uitvoer via KIES wat veranderd er dan allemaal? Krijg ik dan hele nieuwe firmware (2.1)? Ik draai nu namelijk 2.2 en dan heb ik er niet zo veel zin in..
Klopt, na het flashen duurt de eerste keer opstarten heel langBlack-Xjuh schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:22:
[...]
Ik dacht het zelfde maar toen heb ik hem best lang zo laten liggen en startte die toch op.
Ps.. is het niet handig om ergens aan het begin van deze pagina een "Lees dit eerst" pagina te maken met dingen over APN, eerste keer opstarten, wat wel of niet aanvinken, welke files moeten waar in Odin, 3 button combi, lagfixes, etc etc
Nexus 5x
Waarschijnlijk bedoelt Tommy86 dat hij hem zelf getekend heeft.Toettoetdaan schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:39:
[...]
Naa, heb hem hiervandaan: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=790686
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
nee hoor maar zag ineens een grote plaatboaty schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:19:
[...]
Waarschijnlijk bedoelt THHHHommy86dat hij hem zelf getekend heeft.
Verwijderd
Is er iemand die nog de originele JM2 van proximus heeft staan en die root-toegang heeft?
Zou eens kunnen controleren of de map /system/csc/pro/ bestaat?
En indien je die hebt, zou je die dan kunnen delen?
Zou eens kunnen controleren of de map /system/csc/pro/ bestaat?
En indien je die hebt, zou je die dan kunnen delen?
Productcode terug... Als je zeker weet dat in de EFS map de originele *. bak bestanden nog bevind , verwijdert dan nv_data.bin en nv_data.bin.md5 en een reboot. Eenvoudig, duidelijk, efficiënt.
Toestel met root en applicatie "Root Explorer"...
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Hallo, vorige week heb ik op mijn Galaxy de JPH software gezet, geheel zonder problemen.
Echter, gisteren van de één op andere dag werkt mijn trilfunctie niet meer, en als ik iemand belde, kon ik diegene niet verstaan, zij mij echter wel.
Ik d8 dat het probleem software/firmware matig was. Vandaag heb ik dan ook geupdate naar JPK, echter werkt mijn trilfunctie nog steeds niet!!
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Echt van de één op andere dag werkte die gewoon niet meer. Het toestel is 2 weken oud..
Iemand een suggestie..? Bij geluiden staat trilfunctie uiteraard wel aangevinkt..
Echter, gisteren van de één op andere dag werkt mijn trilfunctie niet meer, en als ik iemand belde, kon ik diegene niet verstaan, zij mij echter wel.
Ik d8 dat het probleem software/firmware matig was. Vandaag heb ik dan ook geupdate naar JPK, echter werkt mijn trilfunctie nog steeds niet!!
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Echt van de één op andere dag werkte die gewoon niet meer. Het toestel is 2 weken oud..
Iemand een suggestie..? Bij geluiden staat trilfunctie uiteraard wel aangevinkt..
Verwijderd
Het is meer dan de product code in orde brengen. Ik heb net contact gehad met samsung mobile in verband met de gps.silitek schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:30:
Productcode terug... Als je zeker weet dat in de EFS map de originele *. bak bestanden nog bevind , verwijdert dan nv_data.bin en nv_data.bin.md5 en een reboot. Eenvoudig, duidelijk, efficiënt.
Zoals enkele weken geleden hier gepost is mijn eerste SGS gestolen. Ik heb dan beslist om een nieuwe te kopen. Rom is identiek als de eerste, alleen presteert de GPS op mijn nieuwe SGS duidelijk minder. Nu heb ik een call gelogd om hem misschien in te kunnen ruilen als bij een volgende update de gps nog niet naar wens werkt.
Heb ik nu al 2 keer gedaan met deze methode.....Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:05:
[...]
probeer hier eens mee ? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785201
De volledige beschrijving kan ik gewoon uitvoeren, dat gaat allemaal goed.
Maar wanneer ik ROM Manager wil starten krijg ik direct een popup met: You must root phone, superuser not found at system/bin.......

Schiet niet op
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Verwijderd
heb je je toestel geroot?Oxellaar schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:30:
[...]
Heb ik nu al 2 keer gedaan met deze methode.....
De volledige beschrijving kan ik gewoon uitvoeren, dat gaat allemaal goed.
Maar wanneer ik ROM Manager wil starten krijg ik direct een popup met: You must root phone, superuser not found at system/bin.......![]()
Schiet niet op
Ik heb die methode gebruikt en het is zonder probleem gelukt!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 22:37 ]
Ja is geroot... Maar 3x is scheepsrecht.
Hij doet het nu wel!
Hij doet het nu wel!
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Verwijderd
Walkthrough gedaan, en volgens mij draai ik nu ook volledige XXJPK, geroot, gelagged. Ik draai nu 1590, terwijl dit met JM5 2100 nogwat was. Apart.. Is hier een logische verklaring voor?
Ik ben gestopt met quadrant-scores. Waarom? Totaal niet relevant voor snelheid etc 
Je zou toch verwachten dat ze langzamerhand een betrouwbare benchmarktool moeten hebben ontwikkeld. Iemand een idee mss?
Je zou toch verwachten dat ze langzamerhand een betrouwbare benchmarktool moeten hebben ontwikkeld. Iemand een idee mss?
Eens even proberen mijn Product code en Sales code terug te krijgen....heb nu KOR staan, beetje onhandig straks
Turtles & Coffee
crystaldiskmark en super pi poorten dan maar?Relief2009 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:17:
Ik ben gestopt met quadrant-scores. Waarom? Totaal niet relevant voor snelheid etc
Zie veel mensen die via KIES alles voor elkaar krijgen, updates kunnen ophalen en nu krijg je via KIES die 3 button fix ???? Waarom krijg ik die niet, zit er al dagen op te wachten.Black-Xjuh schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:47:
Ik zag dat er via KIES een 3 button fix is.
Bij mij is er nooit een update.
Hebben jullie ook de Nederlandse versie toch? of kun je ergens een andere update server kiezen misschien.
Loopt Duitsland of Engeland voor? Spreek !! please.
[ Voor 0% gewijzigd door maffe op 25-09-2010 13:50 . Reden: klein tikvoudje ]
Telefoon toevallig naar een gelekte fw geflashed? Zo ja, kan zijn dat je product code is veranderd naar KOR en dat je daarom geen updates via Kies krijgt.maffe schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:49:
[...]
Zie veel mensen die via KIES alles voor elkaar krijgen, updates kunnen ophalen en nu krijg je via KIES die 3 button fix ???? Waarom krijg ik die niet, zit er al dagen op te wachten.
Bij mij is er nooit een update.
Hebben jullie ook de Nederlandse versie toch? of kun je ergens een andere update server kiezen misschien.
Loopt Duitsland of Engeland voor? Spreek !! please.
Neen, mijne is gewoon schoon, uit de winkel !!An1mA schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 14:13:
[...]
Telefoon toevallig naar een gelekte fw geflashed? Zo ja, kan zijn dat je product code is veranderd naar KOR en dat je daarom geen updates via Kies krijgt.
Ik kan niet flashen en tweaken, omdat ik niet in de recovery mode kom omdat ik die 3button fix niet heb
Verwijderd
Hoi
Ik heb 2 vraagjes :
Als ik de one click root doe , zegt ie als ik de update zipe doe in recorvery mode dat ie de files niet kan verifieren.
Hierdoor root hij me phone ook niet ,iemand een idee hoe dat op te lossen.
Wil graag me produktcode terugzetten..
Tweede vraag , nadat ik geupdate heb naar jph heb ik geen bluetooth verbinding meer met mijn carkit , iemand al tegen dit probleem aangelopen ??
Merci
Rob
Ik heb 2 vraagjes :
Als ik de one click root doe , zegt ie als ik de update zipe doe in recorvery mode dat ie de files niet kan verifieren.
Hierdoor root hij me phone ook niet ,iemand een idee hoe dat op te lossen.
Wil graag me produktcode terugzetten..
Tweede vraag , nadat ik geupdate heb naar jph heb ik geen bluetooth verbinding meer met mijn carkit , iemand al tegen dit probleem aangelopen ??
Merci
Rob
Verwijderd
andermaal, kijk hier eens : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785201maffe schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 14:15:
[...]
Neen, mijne is gewoon schoon, uit de winkel !!
Ik kan niet flashen en tweaken, omdat ik niet in de recovery mode kom omdat ik die 3button fix niet heb
Verwijderd
andermaal, kijk hier eens : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785201maffe schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 14:15:
[...]
Neen, mijne is gewoon schoon, uit de winkel !!
En om te 1maal in recovery te komen zonder gebruik te maken van de adb instructies kun je de app rom manager of sgs tools gebruiken.
Hiervoor heb je wel root nodig.
Ik weet het mannen, ik weet het...Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 01:25:
[...]
andermaal, kijk hier eens : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785201
Ging mij er even om, dat iemand roept dat ie de 3button fix via de Samsung Kies programma naar binnen krijgt. Dat vind ik zeer vreemd omdat ik hem daar niet krijg.
En als die persoon dan roept: "je hebt lopen rommelen" enz.... Vandaar mijn reaktie.
En ik hoopte die 3button fix niet nodig te hebben omdat froyo deze week zou komen. Nu komt ie deze week niet, ga ik toch maar met die link van xda aan de gang.
Ik heb nog nooit zo erg veel uitgekeken naar een update als deze.
Samsung, please ! de hele wereld wacht. Wil je omzet genereren, kom dan snel met die 2.2
hoezo? jou hebben ze toch al.. en de rest die het gaat kopen weet niet van het probleem.. perfect toch?maffe schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:54:
[...]
Samsung, please ! de hele wereld wacht. Wil je omzet genereren, kom dan snel met die 2.2
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
@maffe,
op xda las ik dat die 3button fix misschien al in de firmware zit verwerkt....
op xda las ik dat die 3button fix misschien al in de firmware zit verwerkt....
Eergisteren mijn galaxy s in Nederland opgehaald...
Ganse dag met zitten spelen echt top toestel maar ik vond hem zoals zovele tikkeltje traag.
Gisteren geroot en oneclicklag fix geinstalleerd, werkt Super!!!
Echt toptoestel! (ik kom van iPhone 4)
XWJM2 staat er momenteel op geinstalleerd... Zou ik hem flashen naar de JPK? En ik zie dat er vele roms in omloop zijn. Op XDA staat er een gestripte rom gebaseerd op JDK...
Ik ben in feite op zoek naar een ROM waar er niet teveel samsung tools inzitten en dat heel stabiel draait en snel...
De 3 button fix werkt blijkbaar ook niet bij me ik zal dit eerst moeten oplossen
Ganse dag met zitten spelen echt top toestel maar ik vond hem zoals zovele tikkeltje traag.
Gisteren geroot en oneclicklag fix geinstalleerd, werkt Super!!!
Echt toptoestel! (ik kom van iPhone 4)
XWJM2 staat er momenteel op geinstalleerd... Zou ik hem flashen naar de JPK? En ik zie dat er vele roms in omloop zijn. Op XDA staat er een gestripte rom gebaseerd op JDK...
Ik ben in feite op zoek naar een ROM waar er niet teveel samsung tools inzitten en dat heel stabiel draait en snel...
De 3 button fix werkt blijkbaar ook niet bij me ik zal dit eerst moeten oplossen
Ik heb sinds een dag of twee JPK draaien, maar nu zie de meeste maar niet al mijn betaalde apps meer in de market staan .. Nu weet ik wel dat je met de eris martketfix, of via sgstools dit probleem kan fixen, maar die fixes zetten in je build.prop een 2.1 eclair fingerprint, Nu vraag ik me af als ik zo'n fix toepas, zie ik dan de froyo only apps zoals flash niet meer in de market staan vanwege de 2.1 fingerprint ?
EDIT; Inmiddels zelf opgelost .. Fingerprint in built.prop aangepast naar JPH en alles in de market is weer zichtbaar
EDIT; Inmiddels zelf opgelost .. Fingerprint in built.prop aangepast naar JPH en alles in de market is weer zichtbaar
[ Voor 12% gewijzigd door breinstein op 27-09-2010 13:41 ]
Hoi allemaal,
ik ben nieuw op deze forum en ik zit met een probleem waar ik echt gek van wordt.
Toen ik mijn telefoon net had, had mijn neef op zijn desire 2.2 update gekregen.
Uit jaloezie ging ik een testversie van froyo (JP3) erop zetten, ik had uiteindelijk naar allerlei andere
versies geflasht en ik krijg heeeel de tijd op KIES dat mijn apparaatversie niet geupgrade kan worden (ook niet met ctrl + alt + u + p )
Waar ik nou eigenlijk heenwil, hoe kan ik nou terugflashen naar de originele nederlandse versie. Waar de telegraaf en fileindex app inzitten?
Ik ben echt helemaal gek aan het worden, want op mijn nederlandse rom werkte gps gewoon goed, en met elk andere rom niet!
(ik hou van de emoticons hier!!!)
Alvast bedankt jongens!
ik ben nieuw op deze forum en ik zit met een probleem waar ik echt gek van wordt.
Toen ik mijn telefoon net had, had mijn neef op zijn desire 2.2 update gekregen.
Uit jaloezie ging ik een testversie van froyo (JP3) erop zetten, ik had uiteindelijk naar allerlei andere
versies geflasht en ik krijg heeeel de tijd op KIES dat mijn apparaatversie niet geupgrade kan worden (ook niet met ctrl + alt + u + p )
Waar ik nou eigenlijk heenwil, hoe kan ik nou terugflashen naar de originele nederlandse versie. Waar de telegraaf en fileindex app inzitten?
Ik ben echt helemaal gek aan het worden, want op mijn nederlandse rom werkte gps gewoon goed, en met elk andere rom niet!

Alvast bedankt jongens!
Heb je alle firmware's getest dan? Ook de nieuwe versies van 2.2? JPC JPH JPK , en welke firmware zat er origineel in?Ik ben echt helemaal gek aan het worden, want op mijn Nederlandse rom werkte gps gewoon goed, en met elk andere rom niet!
[ Voor 39% gewijzigd door datkanveelbeter op 27-09-2010 00:14 ]
Waarschijnlijk wil je terug naar JF3, via odin niet zoon probleem voor iemand met ervaring.hiraj_panosian schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:24:
Hoi allemaal,
Ik ben echt helemaal gek aan het worden, want op mijn nederlandse rom werkte gps gewoon goed, en met elk andere rom niet!![]()
![]()
(ik hou van de emoticons hier!!!)
Alvast bedankt jongens!
JF3 kun je overal vinden op internet, maar doe dan gewoon JM8 die is lekker door ontwikkeld.
Heb je bij KIES ook die register waardes aangepast?
http://www.androidworld.n...te-installeren-met-howto/
Ik heb JPK 2x keer geinstalleerd en alles ook gewist ervoor en erna. Op zich werkt JPK erg lekker. Er is alleen 1 ding waar ik me aan erger en dat is een erg laggy keyboard, heeft iemand dit ook? Heeft iemand toevallig een oplossing?
[ Voor 19% gewijzigd door Relief2009 op 27-09-2010 08:20 ]
Nieuwe 2.2 Rom van Eugene.
Vibrant Froyo 2.2 Port Download
* Changed Log *
~ Deodex Complete Build
~ Search is Mapped to Home ( Least we Have Home Right? )
~ Bloatware not removed by demand
~ HTC_IME_MOD keyboard
~ JI2 Updated Swype w/ Voice working
~ Removed T-Mobile Tab from Market
~ Camera works 100%
~ Flashplayer 10.1 works 100%
~ Working BT
~ Working wifi
~ Latest Superuser
~ Root & Busybox
~ Removed all Stock Ringtone's / Notification's / Alarms & replaced with my selected set.
~ GPS should Work on ATT Captivate Phone's
~ Please Enjoy, ~Eugene
Nog niet getest op galaxy S. Kan het zelf niet testen zit op mijn werk, maar hoor graag als iemand hem heeft geprobeerd!
* Changed Log *
~ Deodex Complete Build
~ HTC_IME_MOD keyboard
~ Camera works 100%
~ Working BT
~ Working wifi
~ Latest Superuser
~ Root & Busybox
~ Removed all Stock Ringtone's / Notification's / Alarms & replaced with my selected set.
~ Please Enjoy, ~Eugene
Nog niet getest op galaxy S. Kan het zelf niet testen zit op mijn werk, maar hoor graag als iemand hem heeft geprobeerd!
zijn er geen tweakers die rom's modden?
Met JPC werd het afgeraden om de taskmanager app van Samsung te updaten.
Is dit met JPK ook zo? Versie 1.51 staat in appstore van Samsung.
Is dit met JPK ook zo? Versie 1.51 staat in appstore van Samsung.
Ik draai de JPK ook en had hetzelfde probleem (eigenlijk alleen bij het wisselen van taal); Sinds ik de once click lag fix toegepast heb werkt het als een trein.Relief2009 schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:17:
Ik heb JPK 2x keer geinstalleerd en alles ook gewist ervoor en erna. Op zich werkt JPK erg lekker. Er is alleen 1 ding waar ik me aan erger en dat is een erg laggy keyboard, heeft iemand dit ook? Heeft iemand toevallig een oplossing?
Tip voor de OCLF: root via Odin; reboot na Ext2 stap; voor de echte OCLF install via adb:
su
busybox mount -o remount,rw /system
en lees: http://www.xda-developers.com/forum/showthread.php?t=790686
DeputyNL
Ik draai nu ook een paar dagen geroote JPK met OCLF 2.1 maar ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van deze ROM. Hij is een stuk sneller dan JPH en vooral de GPS problemen zijn zover ik tot nu toe heb kunnen testen totaal weg. Ik heb geen enkele keer meer gehad dat mijn telefoon dacht dat ik op een parallelweg van bijvoorbeeld een snelweg reed terwijl ik dat voorheen regelmatig had. Kortom ik raad iedereen aan die Froyo wil draaien om deze ROM te testen.
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Is dit geen ROM die geport is van de Galaxy S naar de Vibrant? Wat hebben wij daar aan dan?bart_wbd schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:43:
Nieuwe 2.2 Rom van Eugene.
* Changed Log *
~ Deodex Complete Build
~ HTC_IME_MOD keyboard
~ Camera works 100%
~ Working BT
~ Working wifi
~ Latest Superuser
~ Root & Busybox
~ Please Enjoy, ~Eugene
Ik heb al eens naar JF3 geflashed maar die is niet hetzelfde als de originele nederlandse dus kies zegt weer deze apparaatversie kan niet worden geupgrade.Toettoetdaan schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:00:
[...]
Waarschijnlijk wil je terug naar JF3, via odin niet zoon probleem voor iemand met ervaring.
JF3 kun je overal vinden op internet, maar doe dan gewoon JM8 die is lekker door ontwikkeld.
Heb je bij KIES ook die register waardes aangepast?
http://www.androidworld.n...te-installeren-met-howto/
en ik mis ook de telegraaf app en samsung! app en fileindex.
ik wil terug naar de originele enig idee hoe?
Niet allemaal! maar wel alle 2.1 firmwares van jf3 tot jm2 de froyo roms zijn niet echt stabiel ik wacht eerlijk gezegd op de officiele froyo! maar ik wil die via kies upgraden op de originele manier maar dat kan gewoon niet:S zonder Regedit te veranderendatkanveelbeter schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:12:
[...]
Heb je alle firmware's getest dan? Ook de nieuwe versies van 2.2? JPC JPH JPK , en welke firmware zat er origineel in?
[ Voor 25% gewijzigd door hiraj_panosian op 27-09-2010 19:45 ]
Tot op heden zijn er maar weinig of geen geweest, die vanaf de JF3, een upgrade van firmware hebben gehad via Kies, zonder een regsiter hack. Zoals reeds is geschreven, zul je moeten kijken naar je productcode en dergelijke. Ik heb nog van niemand gehoord dat het niet kan als productcode e.d. juist zijn, want Samsung heeft de upgrade nog niet via Kies aangeboden. Maar ik zou ff wachten met register wijzigingen of het moet echt helemaal "fout" zijn.,hiraj_panosian schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:35:
[...]
Ik heb al eens naar JF3 geflashed maar die is niet hetzelfde als de originele nederlandse dus kies zegt weer deze apparaatversie kan niet worden geupgrade.
en ik mis ook de telegraaf app en samsung! app en fileindex.
ik wil terug naar de originele enig idee hoe?
[...]
Niet allemaal! maar wel alle 2.1 firmwares van jf3 tot jm2 de froyo roms zijn niet echt stabiel ik wacht eerlijk gezegd op de officiele froyo! maar ik wil die via kies upgraden op de originele manier maar dat kan gewoon niet:S zonder Regedit te veranderen
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
is dit de gewone JPK via samfirmwares?boaty schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:10:
Ik draai nu ook een paar dagen geroote JPK met OCLF 2.1 maar ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van deze ROM. Hij is een stuk sneller dan JPH en vooral de GPS problemen zijn zover ik tot nu toe heb kunnen testen totaal weg. Ik heb geen enkele keer meer gehad dat mijn telefoon dacht dat ik op een parallelweg van bijvoorbeeld een snelweg reed terwijl ik dat voorheen regelmatig had. Kortom ik raad iedereen aan die Froyo wil draaien om deze ROM te testen.
Jep
boeiend topic, maar nog niet de release version imo
Ik denk ook niet dat het een orginele is.. snap niet helemaal waarom samsung dan zou wachten met de releaseTiazi schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:19:
[...]
boeiend topic, maar nog niet de release version imo
Draai nu JPH en blijf dat doen tot een versie met JIT, 480Mem en andere Froyo finals..
De rest kun je gewoon overslaan!!...zonder van je tijd.
Tubes....It's what make music music!
Hmmm iedereen zegt dat JIT al geactiveerd is?silitek schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:49:
[...]
Draai nu JPH en blijf dat doen tot een versie met JIT, 480Mem en andere Froyo finals..
De rest kun je gewoon overslaan!!...zonder van je tijd.
@Default User
Ik wou niet langer wachten op Froyo en heb de Galaxy een update vanaf Kies m.b.v. de regeditor.gegeven.
Het draait nu op JM1 firmware en wat een verschil met de standaard versie!
Hij is nu veel sneller en het display is wat zachter zodat de batterij het langer uithoud.
Dit is -voor mij althans- echt een aanvaardbare update tot dat Froyo uit komt.
Waarschijnlijk wil Samsung deze update niet in Nederland hebben omdat de Telegraaf er nu niet bij zit.
Ik wou niet langer wachten op Froyo en heb de Galaxy een update vanaf Kies m.b.v. de regeditor.gegeven.
Het draait nu op JM1 firmware en wat een verschil met de standaard versie!
Hij is nu veel sneller en het display is wat zachter zodat de batterij het langer uithoud.
Waarschijnlijk wil Samsung deze update niet in Nederland hebben omdat de Telegraaf er nu niet bij zit.
[ Voor 12% gewijzigd door olie op 28-09-2010 23:26 ]
Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970
Daar verbaas ik me ook over. Ondanks dat er diversen updates vanaf de fabriek of servicepunten worden meegegeven blijft kies in veel regio's gewoon zeggen dat er geen update is. Prima dat je de software op een hoog niveau wil hebben, maar dit is gewoon dingen die op de plank leggen niet beschikbaar maken voor het grote publiek.olie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:23:
@Default User
Het draait nu op JM1 firmware en wat een verschil met de standaard versie!![]()
Dat is ook zo, en die 480m aan beschikbaar geheugen ga je in een Samsung FW ook niet krijgen, omdat ze nogal veel ram apart houden voor drivers en systeemprocessen.Relief2009 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:49:
[...]
Hmmm iedereen zegt dat JIT al geactiveerd is?
De samsung Galaxy S-en die nu in de winkels (in Nederland) worden verkocht hebben JM1, dus dat telegraaf verhaal zal de reden wel niet zijn. Blijf het overigens ook raar vinden dat ze hier nog geen update hebben uitgebracht terwijl deze wel beschikbaar zijn. Hoor veel mensen erg blij zijn met hun JM8 bijvoorbeeld, maar deze is nog nergens officieel uitgebracht maar al wel een maand in te downloaden.Orcie schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:00:
[...]
Daar verbaas ik me ook over. Ondanks dat er diversen updates vanaf de fabriek of servicepunten worden meegegeven blijft kies in veel regio's gewoon zeggen dat er geen update is. Prima dat je de software op een hoog niveau wil hebben, maar dit is gewoon dingen die op de plank leggen niet beschikbaar maken voor het grote publiek.
Dat zijn allemaal ( bewust of onbewust ) gelekte beta roms om ons tweakers bezig te houden. Wie weet kijkt Samsung wel mee naar dit soort sites om zoveel mogelijk bugs eruit te krijgen voordat de officiele rom komt.mbr01 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:15:
[...]
De samsung Galaxy S-en die nu in de winkels (in Nederland) worden verkocht hebben JM1, dus dat telegraaf verhaal zal de reden wel niet zijn. Blijf het overigens ook raar vinden dat ze hier nog geen update hebben uitgebracht terwijl deze wel beschikbaar zijn. Hoor veel mensen erg blij zijn met hun JM8 bijvoorbeeld, maar deze is nog nergens officieel uitgebracht maar al wel een maand in te downloaden.
Ja JM8 VLIEGT.. Misschien wachten ze toch echt tot froyo.. vind het allemaal maar een vreemd verhaal.. gewoon release die shit.. maar hoe kan het dat een JM1 al zo door ontwikkeld is voor een final.. en een JM8 bijvoorbeeld nog niet.. het is toch al even op het net te vinden.mbr01 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:15:
[...]
De samsung Galaxy S-en die nu in de winkels (in Nederland) worden verkocht hebben JM1, dus dat telegraaf verhaal zal de reden wel niet zijn. Blijf het overigens ook raar vinden dat ze hier nog geen update hebben uitgebracht terwijl deze wel beschikbaar zijn. Hoor veel mensen erg blij zijn met hun JM8 bijvoorbeeld, maar deze is nog nergens officieel uitgebracht maar al wel een maand in te downloaden.
ik heb de JPK rom geinstalleerd, moet ik hierbij nog een lag fix installeren?
'k dacht dat ik hier ergens gelezen had dat de lag fix bij froyo niets uitdeed?
'k dacht dat ik hier ergens gelezen had dat de lag fix bij froyo niets uitdeed?
Roms kunnen worden gebruikt om beperkt aantal functies te testen, waardoor ze mss bij andere functies tekort schieten. Versies zoals JM2 zijn als update gepusht omdat ze overhet totale gebied stabiel zijn. Versies zoals JM6 & JM7 werken heel goed, maar je merkt dat het niet soepel genoeg gaat.thommy86 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:43:
[...]
Ja JM8 VLIEGT.. Misschien wachten ze toch echt tot froyo.. vind het allemaal maar een vreemd verhaal.. gewoon release die shit.. maar hoe kan het dat een JM1 al zo door ontwikkeld is voor een final.. en een JM8 bijvoorbeeld nog niet.. het is toch al even op het net te vinden.
Samfirmware: Samsung I9000 Galaxy S Firmware: I9000DXJP1 Online! (Android 2.2)
EDIT:xda tread: http://forum.xda-develope...hread.php?t=795003&page=1
Flash schijnt erg goed te werken
EDIT2: nog steeds beta, JI1 of JJ1 Zou een officieel naam zijn.
[ Voor 56% gewijzigd door Toettoetdaan op 29-09-2010 23:56 ]
JP1 is toch van augustus?Toettoetdaan schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:47:
Samfirmware: Samsung I9000 Galaxy S Firmware: I9000DXJP1 Online! (Android 2.2)
Inderdaad DXJP1 maar wel de asia versie en die al een maand oud dus niks nieuws. Deze staat al een tijd op de samfirmware site

sinds gister 8uur....Lucky1965 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:16:
[...]
Inderdaad DXJP1 maar wel de asia versie en die al een maand oud dus niks nieuws. Deze staat al een tijd op de samfirmware site
ik draai JM2 is er geen manier om deze up te daten ? dmv regedit en kies ? simlock vrij los gekocht toestel
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Hij praat over de build date. Niet over de datum dat hij gelekt is.
Ik heb sinds dinsdag avond XXJPK draaien, en ik moet zeggen, deze bevalt goed. Ik ben nog geen dingen tegengekomen eigenlijk. Updaten ging simpel met ODIN en de instructie van samfirmware.
GPS werkt nauwkeuriger en sneller, het toestel lijkt stabieler. Tot nu toe positief dus.
GPS werkt nauwkeuriger en sneller, het toestel lijkt stabieler. Tot nu toe positief dus.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Zelfde ervaringen hier (sinds maandag), alleen heb ik al wel twee keer al mijn mailaccount-gegevens moeten verwijderen (applicatiebeheer > gegevens wissen) omdat mail (niet gmail, gewone mail) niet meer wilde opstarten..deepbass909 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:02:
Ik heb sinds dinsdag avond XXJPK draaien, en ik moet zeggen, deze bevalt goed. Ik ben nog geen dingen tegengekomen eigenlijk. Updaten ging simpel met ODIN en de instructie van samfirmware.
Iemand nog meer dit probleem gehad?
Daar heb ik geen ervaring mee, want ik laat alles via gmail lopen (gmail synchroniseert met mijn normale account).
Wat ik overigens ook directe merkte, is dat het kompas in mijn telefoon nu wel naar behoren werkt, met JF3 wou dat maar niet lukken, en dat maakt apps als Layar een beetje onbruikbaar...
Wat ik overigens ook directe merkte, is dat het kompas in mijn telefoon nu wel naar behoren werkt, met JF3 wou dat maar niet lukken, en dat maakt apps als Layar een beetje onbruikbaar...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Heb jij ook je productcode weer terugveranderd naar de nederlandse? Zodat je kunt updaten via KIES eventueel?deepbass909 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:02:
Iemand een idee waarom ik geen live wallpapers kan selecteren?
Het knopje zit er niet tussen?!
Ik kan alleen kiezen uit:
-"achtergrondgalarij ADW"
-"achtergrondgalarij Launcher Pro"
-"galarij"
Gebruik JPK.
-"galarij"
Gebruik JPK.
Ik kan geen Nederlands CSC file vinden op het net. Heeft iemand die wel al gevonden?
ik bedoel dus bv I9000XENJM1 , hoeft van mij apart niet perse een JM1 versie te zijn, als het maar een XEN is.
Zie hier voor andere voorbeelden (die dus niet XEN zijn)
File heb ik nodig omdat ik dit een keer wil proberen.
ik bedoel dus bv I9000XENJM1 , hoeft van mij apart niet perse een JM1 versie te zijn, als het maar een XEN is.
zover ik weet kan je gewoon de OXXJM1 gebruiken, die gebruik ik ook als ik ga flashen.
gebruik je een afgeslankte rom? of de volledige JPK? als je een afgeslankte gebruikt is het goed mogelijk dat de livewallpapers er uit gesloopt zijn.je kan deze dan wel weer terugzetten door een full versie van die rom te downloaden en de livewallpaperpicker.apk en livewallpapers.apk te installerenJay-v schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:53:
Iemand een idee waarom ik geen live wallpapers kan selecteren?
-"galarij"
Gebruik JPK.
Wat ik heb begrepen van @Richthofen ( xda user met redelijk wat inside info) gaat er geen XEN CSC meer komen want samsung wil af van de landspecifieke csc's en toe naar multi csc's . Zoals genoemd kun je prima OXX gebruiken of OXA ik gebruik zelf altijd OXA en daar zit gewoon alles in het nederlands in...Het enige wat je niet meer gaat hebben is de telegraaf app, en je moet zelf ff je apn instellen. in de multicsc kun je het beste XEU als productcode nemen ( maar dat doet hij bij mij automatisch)... Als je nu trouwens XEN hebt zou je met een backup van je EFS folder ( nvdata.bin etc , zie voor tut XDA) ook altijd weer terug moeten kunnen naar XENdatkanveelbeter schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 01:56:
Ik kan geen Nederlands CSC file vinden op het net. Heeft iemand die wel al gevonden?
[ Voor 10% gewijzigd door breinstein op 01-10-2010 08:31 ]
Ik heb hier een i9000XENJM1 csc die te flashen is. Echter moet dit op een leeg toestel gedaan worden.
Ik heb hem geflashed maar ik geef hem je niet. Houd XDA in de gaten. Vooral de jm8 topic.
Ik heb hem geflashed maar ik geef hem je niet. Houd XDA in de gaten. Vooral de jm8 topic.
datkanveelbeter schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 01:56:
Verwijderd
http://www.androidpolice....es-effective-immediately/
betaalde apps beschikbaar in Belgie!
Alleen kan ik die voorlopig nog niet zien.
betaalde apps beschikbaar in Belgie!
Alleen kan ik die voorlopig nog niet zien.
[quote]Sayko schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:18:
Ik heb hier een i9000XENJM1 csc die te flashen is. Echter moet dit op een leeg toestel gedaan worden.
Release: I9000XWJM8 - Multi CSC(s) Europe
Ik neem aan JM8 van Richthofen, want er zijn ook nog andere JM8 topics op XDA. Als het op een "leeg" toestel geflasht moet worden, kan de XENJM1 csc dan niet via ODIN worden gebruikt samen met JM8 ?
Dus de volgende combinatie:
PDA: I9000XWJM8
PHONE: I9000XXJM2
CSC: I9000XENJM1
Ik neem aan JM8 van Richthofen, want er zijn ook nog andere JM8 topics op XDA. Als het op een "leeg" toestel geflasht moet worden, kan de XENJM1 csc dan niet via ODIN worden gebruikt samen met JM8 ?
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Ja op al je vragen.
Embryo1 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:01:
[quote]Sayko schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:18:
En wat is het voordeel van XENJM1 ? Ingebakken APN instellingen , of zijn er nog meer voordelen tov bijv een oxx oxa csc ?
Dat zal waarschijnlijk het probleem zijn. Ik gebruik inderdaad Doc's mod. Bedankt, ik ga het even checkenGh0stw4lk3r schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:16:
[...]
gebruik je een afgeslankte rom? of de volledige JPK? als je een afgeslankte gebruikt is het goed mogelijk dat de livewallpapers er uit gesloopt zijn.je kan deze dan wel weer terugzetten door een full versie van die rom te downloaden en de livewallpaperpicker.apk en livewallpapers.apk te installeren
Daarom blijf ik erop hameren dat iedereen bij het aangeven van een probleem even netjes aangeeft welke firmware gebruikt wordt + of het wel of geen custom rom is.Jay-v schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:33:
[...]
Dat zal waarschijnlijk het probleem zijn. Ik gebruik inderdaad Doc's mod. Bedankt, ik ga het even checken
Ontopic:
ik heb me telefoon van JPK naar JM8 teruggeflasht. Wat een verschil zeg: JPK is verre van snel/stabiel. En dit met JM8 zonder lagfix.
[ Voor 15% gewijzigd door Relief2009 op 01-10-2010 13:57 ]
Tot mijn spijt moet ik toch zeggen dat ik nu wel merk dat JM8 wel eens blijft hangen.. hij doet langer over bepaalde taken wat hij voorheen niet deed.. net als een windows pc waar het register van vol loopt..Relief2009 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:56:
[...]
Daarom blijf ik erop hameren dat iedereen bij het aangeven van een probleem even netjes aangeeft welke firmware gebruikt wordt + of het wel of geen custom rom is.
Ontopic:
ik heb me telefoon van JPK naar JM8 teruggeflasht. Wat een verschil zeg: JPK is verre van snel/stabiel. En dit met JM8 zonder lagfix.
Nee, ik heb alleen de geflasht. Productcodes is iets waar ik me nog in moet verdiepen, maar om eerlijk te zijn zie ik nog niet echt waarom het zo belangrijk is. De telefoon werkt gewoon goed bijv. Misschien straks, als Froyo live gaat, dat ik het terug zet, zodat ik weer officiële updates kan krijgen, maar voorlopig laat ik het even zo.Niborit schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:38:
[...]
Heb jij ook je productcode weer terugveranderd naar de nederlandse? Zodat je kunt updaten via KIES eventueel?
In welk opzicht bedoel je stabiel? Met JF3 (ik weet het, niet de beste firmware, maar hij stond erop) had ik nog weleens een spontane reboot als een app was vastgelopen, maar nu wordt die app netjes gestopt en blijft het toestel zelf functioneren. En hij is bij mij sneller dan JF3 met lagfix was.Relief2009 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:56:
[...]
Daarom blijf ik erop hameren dat iedereen bij het aangeven van een probleem even netjes aangeeft welke firmware gebruikt wordt + of het wel of geen custom rom is.
Ontopic:
Misschien moet ik JM8 gewoon eens proberen, ik heb nu met ODIN gespeeld, en moet toegeven dat het allemaal heel wat minder eng is dan ik dacht.
Ik moet alleen nog een goede back-up mogelijkheid hebben voor m'n sms-berichten, iets wat het liefste gewoon aan live-backuppen naar het internet doet. Dat ik apps af en toe opnieuw moet installeren vind ik niet echt erg, zo hou ik m'n toestel ook een beetje schoon van apps die ik anders toch maar 1 keer gebruik.
En zijn genoeg backup programmas waar alles mee kan backuppendeepbass909 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:50:
Ik moet alleen nog een goede back-up mogelijkheid hebben voor m'n sms-berichten, iets wat het liefste gewoon aan live-backuppen naar het internet doet. Dat ik apps af en toe opnieuw moet installeren vind ik niet echt erg, zo hou ik m'n toestel ook een beetje schoon van apps die ik anders toch maar 1 keer gebruik.
[ Voor 39% gewijzigd door thommy86 op 01-10-2010 15:36 ]
Ik heb hetzelfd gedaan .. Ik dacht dat JPK vlot liep ( met oclf) en draai nu weer JM8 met voodoo lagfix. En merk toch wvel een groot verschil! JM8 draait stukken vlotter, ook de appdrawer scrollt veel vloeiender .. Het was mij al opgevallen dat het scollen van de appdrawer etc in froyo builds veel meer schokt tov 2.1 builds .. Ik blijf denk ik hangen op JM8 totdat de officiele froyo uitkomt.Relief2009 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:56:
[...]
Ontopic:
Verwijderd
De I9000XENJM1 bevast naast de apn settings de apps telgraaf,samsung en fileindex.
Aangezien ik de "orginele"versie ook niet kon vinden heb ik een remake van deze file gemaakt. Op dit moment hebben een paar xda members deze file tot hun beschikking. Als alle testen goed gaan zal hij komende week worden vrij gegeven voor iedereen. De remake versie van de i900XENJM1 file is op alle JM versies te gebruiken.
Huidige config
Voodoo lagfix
zeam als Launcher
Haal een quadrant score van rond 1700 en is zo snel als de brandweer!! Wacht rustig af tot de officiële release van froyo
Aangezien ik de "orginele"versie ook niet kon vinden heb ik een remake van deze file gemaakt. Op dit moment hebben een paar xda members deze file tot hun beschikking. Als alle testen goed gaan zal hij komende week worden vrij gegeven voor iedereen. De remake versie van de i900XENJM1 file is op alle JM versies te gebruiken.
Huidige config
Voodoo lagfix
zeam als Launcher
Haal een quadrant score van rond 1700 en is zo snel als de brandweer!! Wacht rustig af tot de officiële release van froyo
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 20:28 ]
draai nu zelf op JPK + root + lagfix. Maar krijg t niet voor elkaar de SGS met Kies te verbinden. Nou ja, verbinden wel maar terug zetten van contacten en de agenda wil maar niet lukken. Er gebeurt gewoon niks. Iemand een idee? Kan dit te maken hebben evt. met de productcode?
Ik heb jpk momenteel staan op mijn galaxy s maar ik zou graag terug gaan naar jm8.
hoe pak ik dit het beste aan?
Pak de guide op XDA voor het flashen van JM8 en dat zou genoeg moeten zijn. Wel eerst ff je interne sd formatterenmrgoolie schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 02:54:
Ik heb jpk momenteel staan op mijn galaxy s maar ik zou graag terug gaan naar jm8.
[ Voor 18% gewijzigd door Relief2009 op 02-10-2010 14:55 ]
Is er superveel verschil tussen JM8 en JM2?
JM2 stond standaard bij mij er op.
Heb net Voodoo 4beta geinstalleerd, merk dat ie al sneller is.
Moeite waard om naar JM8 te gaan?
JM2 stond standaard bij mij er op.
Heb net Voodoo 4beta geinstalleerd, merk dat ie al sneller is.
Moeite waard om naar JM8 te gaan?
Verwijderd
Hoeveel mensen gebruiken nu JPK naar tevredenheid hier want lees verschillende berichten.
trouwens waarom moet je je internd formateren als je repartion doet met odin, ga ervan uit de bij
repartiton alles weg is.
trouwens waarom moet je je internd formateren als je repartion doet met odin, ga ervan uit de bij
repartiton alles weg is.
Ik ben wel tevreden met JPK, record kwa batterijtijd; 36 uur.
Paar uren internetten en muziek luisteren, gmail via push, verschillende telefoongesprekken gevoerd en smsjes ontvangen/getikt.
Batterij tijd zakt wel heftig in als je bluetooth ism. headset gebruikt om muziek te luisteren.
Ook gamen vreet veel sneller de batterij leeg, met intensief gebruik red ik een dag wel.
JPK voelt beter aan dan JPH wat beteft browsen op internet.
GPS is bij mijn toestel waardeloos; nauwkeurigheid van 900meter in googlemaps.
Ik zit buiten op het balkon.
[edit]Ik merkte dat niet alle data weg was met repartition aan zonder eerst te formateren.
Paar uren internetten en muziek luisteren, gmail via push, verschillende telefoongesprekken gevoerd en smsjes ontvangen/getikt.
Batterij tijd zakt wel heftig in als je bluetooth ism. headset gebruikt om muziek te luisteren.
Ook gamen vreet veel sneller de batterij leeg, met intensief gebruik red ik een dag wel.
JPK voelt beter aan dan JPH wat beteft browsen op internet.
GPS is bij mijn toestel waardeloos; nauwkeurigheid van 900meter in googlemaps.
Ik zit buiten op het balkon.
[edit]Ik merkte dat niet alle data weg was met repartition aan zonder eerst te formateren.
[ Voor 8% gewijzigd door Amdk6II op 03-10-2010 14:51 . Reden: Over formatteren ]
Ik heb nu een weekje JPK draaien. Ik heb nog steeds af en toe last van lag en soms willen applicaties ook nog wel eens crashen. Vergeleken met de JM2 die ik eerst had draaien lijkt de GPS het wel beter te doen. Het duurt langer om een fix te krijgen maar als je eenmaal een fix heeft dan blijft deze langer vast gehouden. Met JM2 was het gebruik van My Tracks een grote chaos met JPK had ik met dezelfde fietsroute een goede track.Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:39:
Hoeveel mensen gebruiken nu JPK naar tevredenheid hier want lees verschillende berichten.
repartiton alles weg is.
Tot mijn verbazing is bij mij de data die ik zelf op de interne sd gezet had na de flashprocedure gewoon behouden gebleven.
Na succesvol JPK op mijn toestel te hebben gezet, heb ik gisteren hetzelfde gedaan bij een vriend van mij. Dat ging goed, alleen krijg ik vandaag een sms dat hij z'n mobiele internet niet meer aan de gang krijgt, ook niet na het handmatig toevoegen van een APN... (ik ga er vanuit dat hij met zijn kennis en ervaring met apparatuur het ook echt wel goed heeft gedaan).
Bij mij ging dat ook wat stroef, maar na een herstart werkte het gewoon.
Het grootste verschil is dat ik van JF3 kwam en hij van JM2 en dat ik T-Mobile gebruik en hij Vodafone. Beide toestellen zijn simlock vrij en werken verder zoals het hoort (internet via Wifi geeft bij hem bijv. geen probleem, ook kan hij gewoon smsen en bellen e.d.).
Kan dit een bugje zijn in JPK? Of zijn er meer mensen met een vodafone abbo die dit probleem hebben (gehad)?
Bij mij ging dat ook wat stroef, maar na een herstart werkte het gewoon.
Het grootste verschil is dat ik van JF3 kwam en hij van JM2 en dat ik T-Mobile gebruik en hij Vodafone. Beide toestellen zijn simlock vrij en werken verder zoals het hoort (internet via Wifi geeft bij hem bijv. geen probleem, ook kan hij gewoon smsen en bellen e.d.).
Kan dit een bugje zijn in JPK? Of zijn er meer mensen met een vodafone abbo die dit probleem hebben (gehad)?
[quote]deepbass909 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 16:28:
Het grootste verschil is dat ik van JF3 kwam en hij van JM2 en dat ik T-Mobile gebruik en hij Vodafone.
[/quote
Misschien kan hij de APN settings ff posten. Ik gebruik altijd de instellingen van de Vodafone site zelf. Ben ik van JF3 naar JM2 en JPK gegaan en daarna weer terug naar JM2. Geen problemen ondervonden in genoemde versies met de APN instellingen.
Het grootste verschil is dat ik van JF3 kwam en hij van JM2 en dat ik T-Mobile gebruik en hij Vodafone.
[/quote
Misschien kan hij de APN settings ff posten. Ik gebruik altijd de instellingen van de Vodafone site zelf. Ben ik van JF3 naar JM2 en JPK gegaan en daarna weer terug naar JM2. Geen problemen ondervonden in genoemde versies met de APN instellingen.
[ Voor 34% gewijzigd door Embryo1 op 03-10-2010 17:02 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld om je telefoon te tweaken, niet als helpdesk. Toon inzet voor je post, of je post wordt verwijderd.
Dit topic is bedoeld om je telefoon te tweaken, niet als helpdesk. Toon inzet voor je post, of je post wordt verwijderd.