Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 05:37:
Embry01, hardstikke bedankt. Mijn 3G werkt weer!! Het kan best zijn dat ik hier inderdaad overheen gelezen heb.. maar ik ben sinds vanmiddag 14.00uur bezig geweest om alles weer op orde te krijgen, en heb echt tientallen sites bezocht met tips/trick enz over de Galaxy.. Maar nu lijkt alles weer aardig op streek te zijn. Ben helaas wel alle fotos/gegevens/instellingen kwijt. Maar ja, die heb ik gelukkig nog op mijn computer staan. Over een paar dagen komt de officiele 2.2 Firmware uit, dan ben ik waarschijnlijk weer alle gegevens kwijt, als ik deze update eroverheen doe??
Nogmaals bedankt!
Je zult je gegevens niet kwijtraken. Heb tot nu toe twee keer met een registry hack via kies geupdate. Van JF3--> JPC -->JPH. En gegevens blijven gewoon bewaard. Merkte wel dat een volledige reset (terug naar fabrieksinstelllingen) bij de overgang van 2.1-->2.2 nodig was, veel programmas werkten niet meer goed. Maar ook dan ben je alleen je programmas kwijt en dus niet je bestanden op je SD-kaart.
JPH (via Kies, geen fixes) loopt overigens redelijk, af en toe gaat het heel snel allemaal, maar er zijn ook momenten dat hij een beetje moeilijk doet. Er zitten iig wel een aantal leuke verbeteringen in de froyo updates.
Pinch to zoom bij je homescreens, en in de appdrawer, ik gebruik het toch vaker dan ik dacht.
Mooi overzicht van de tabs in de browser, (kleine screenshots waar je door heen kan flicken),
Ook werkt dat flash behoorlijk goed. Kan toch alle filmpjes die met flash op websites staan goed bekijken. Knippen en plakken werkt leuk (Voorheen moest je in een keer goed klikken en werd de tekst gelijk gekopieerd. Nu moet je eerst rustig het beginpunt opzoeken, dan loslaten en vervolgens kun je het einde van de selectie bepalen.En dan kun je kiezen uit kopieren, zoeken of delen).
Videoopnemen gaat opeens ook met mp4, en niet meer met 3gp. Das toch net iets makkelijk afspelen op computers (of via dlna op xbmc, dat werkte namelijk eerst ook niet, en nu wel).
Ook de gps knop in het statusbalkmenu (hoe heet dat

) is wel handig, hoewel ik nu eigenlijk altijd die knop op actief heb staan. Zolang geen programma de gps nodig heeft, zal hij namelijk ook niet functioneren, dus kost het geen stroom. (Heb overigens weinig klachten over de gps, heb twee maal een mytrack opgenomen, een keertje met de fiets, en een keer in de auto en op de track was eigenlijk weinig aan te merken.)
Ook die HQ knop in youtube, is handig, met de optie om standaard de filmpjes in HQ af te spelen. En zo gaat het nog wel ff door.
Hopen dat ze nog net even dat stapje extra kunnen doen, voordat ze froyo gaan realeasen. Maar ik vind het er allemaal wel hoopvol uitzien. (hmm, lang verhaal)
Iemand overigens nog enig idee of html-mail in ingebouwde client nog op het programma staat. Dat vind ik namelijk wel redelijk vervelend, aangezien ik nog wel eens in html opgemaakt mails krijg.
[
Voor 3% gewijzigd door
mbr01 op 19-09-2010 12:27
]