Lennart_1337 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:59:
Heb het net het volgende nog een keer geprobeerd:
volume up + home + power 1min (tel blijft herstarten naar het plaatje dat ik eerder posten)
volume up + home + power, dan nadat ik beeld heb power los en home en volume up indrukken 1min
volume down + home + power 1min (tel blijft herstarten naar het plaatje dat ik eerder posten)
volume down + home + power, dan nadat ik beeld heb power los en home en volume up indrukken 1min
Met alle opties veranderd er niks dus dat is wel balen, maar de tel wordt zometeen opgehaald dus tussen de 1 en 4 weken heb ik denk weer een goede werkende telefoon

Je hebt hetzelfde probleem als ik vannacht, uiteindelijk was ik om 4 uur klaar (eerste flash (JM8) ging prima, echter werkte de market niet goed. Bij de volgende flash liep het proces vast en moest ik dus de stroom van het toestel afhalen. Gevolg was hetzelfde beeld als wat jij nu hebt....)
Wat heb ik gedaan:
-Mijn externe geheugenkaart en sim kaart waren al uit de telefoon
-Aangezien mijn batterij ver leeg was heb ik de batterij eruit gehaald en er opnieuw ingeduwd, daarna in de lader gezet en voor de rest
geen knopje ingedrukt.
-Na een half uur vond ik het wel goed genoeg om 1 flash te doen.
-Stroom eraf, en verder nog niks opnieuw insteken
-Achteraf gezien was "de key tot succes" bij mij dat het toestel weer bij 0 kon beginnen. Dit houdt in dat alle instellingen en programma's verwijderd worden middels "wipe data/factory reset" en "wipe cache partition". De reden dat ik dit moest doen is omdat de 2e flash volledig was mis gelopen, waardoor nieuwe flashes ook niet meer wilden lukken..
-Om dit te toen moet je naar de Samsung recovery util, hier ben ik als volgt in gekomen:
--Batterij wederom eruit en opnieuw erin (verder nog geen knoppen induwen)
--Dan de knoppen in de volgorde achter elkaar induwen en dan inhouden: volumer-up, home, power.. Deze kan je loslaten zodra het bekende Samsung S logo in beeld komt
!!Met de volgende 2 stappen raak je dus alle settings en data kwijt! Contacten, agenda, berichten, programma's... Het is alsof je de telefoon net uit de doos hebt gehaald!!
--Dan "wipe data/factory reset"
--Dan "wipe cache partition"
--Dan Reboot system.
-Wederom accu eruit en erin en nog geen knoppen indrukken
-De volgende knoppen achter elkaar induwen en dan inhouden: volume-down, home, power.. Ook deze kan je loslaten zodra het bekende Samsung S logo of het android bouwvakkertje in beeld komt
-Dan odin instellen (ik gebruikte JM5 voor de zekerheid)
-Dan de USB kabel insteken
-Als odin de telefoon herkent (Com poort wordt geel) kan je op start duwen
-Het flashen begint opnieuw
Hopelijk lukt het jou hiermee ook!
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 15-09-2010 16:10
]