@thommy86
Zet Kies uit als je gaat flashen met Odin, dan werkt het wel.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niet nodig. Zodra je flashed wordt het verwijderd.baba420 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:50:
Klein vraagje: als straks de officiële Froyo update komt, moet ik dan de 'One click lag fix' verwijderen alvorens ik de update toepas of hoeft dat niet?
[ Voor 43% gewijzigd door Japperrrr op 04-09-2010 19:07 ]
dit had ik ook algedaan omdat het mij logisch lijkt dat maar 1 prog kan verbinden,,Japperrrr schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:01:
@thommy86
[ Voor 50% gewijzigd door thommy86 op 04-09-2010 20:25 ]
Ja. Op xda kun je een guide vinden om het terug te veranderen. Hij staat onderaan in de startpost van het topic over JM7.RutgerFR schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:42:
Ik had mijn SGS geüpdatet naar JM7, maar daar niet helemaal tevreden mee en daarom terug geflashed naar JM2, nu is mijn salescode veranderd naar "KOR" (i.p.v. XEN). Kan dit een probleem opleveren (met het oog op 2.2?) en hoe kan ik het eventueel herstellen?
je moet eerst de oude lagfix ongedaan maken, en anders kan je met ryanze 1 click lag fix het bestand playlogos1 herstellen en dan alsnog de lagfix uitvoerenthommy86 schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:00:
thanks.. die had ik idd nog niet gelezen..
@jasper
ik heb nu dus eigenlijk het zelfde als jij hebt..
alleen als ik de lagfix uitvoer dan geeft hij aan dat er al een fix is..
/system/bin/playlogos1 less than 5kb
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Verwijderd
Het idee achter zo'n backup is juist dat je dit soort shit kan uitvoerenVerwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:07:
Ik heb mijn phone 'geroot' en Titanium Backup geinstalleerd.
Is het nu zo, dat als ik een backup maak (naar bijv. een SD kaart) en ik mijn phone voorzie van een nieuwe firmware, ik geen instellingen, highscores, logs, etc kwijt ben als ik een backup maak?
En in hoeverre kan zo'n backup conflicteren met een nieuwe firmware?
Vannacht weer gehad dat de telefoon niet wilde opstarten met JPC. Hij ging op gegeven moment zelf uit omdat de batterij leeg was. Ik hoorde het afsluitmuziekje. Vervolgens aan de lader gehangen en bij het opstarten kreeg ik weer een tril te horen --> foute boel. Daarna weer een paar keer trillen met zwart scherm. Uiteindelijk maar weer een wipe user data gedaan. Beetje vervelend wordt het wel nu. Meer mensen hier last van?mbr01 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:52:
[...]
Ik ben recovery mode ingegaan. Daarna wipe cache geprobeerd. Helaas hielp dit niet. Toen een wipe user data gedaan. Nu doet hij het gelukkig weer, maar mag dus alles weer opnieuw in gaan stellen. Hopelijk komt de echte froyo update snel want bij JPC zitten toch wel een paar kleine bugs in de Firmware.
Waar dan? Niet in het officiele JM7 topic in ieder geval.Japperrrr schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:05:
[...]
Ja. Op xda kun je een guide vinden om het terug te veranderen. Hij staat onderaan in de startpost van het topic over JM7.
Ja, de bootloader is nog erg bugy van de JPC en ik heb het vermoeden dat een bepaalde applicatie de boel triggerd. 2x een wipe data gehad, nu met bijna geen applicaties en start de JPC tot nu toe door.mbr01 schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:53:
[...]
Vannacht weer gehad dat de telefoon niet wilde opstarten met JPC. Hij ging op gegeven moment zelf uit omdat de batterij leeg was. Ik hoorde het afsluitmuziekje. Vervolgens aan de lader gehangen en bij het opstarten kreeg ik weer een tril te horen --> foute boel. Daarna weer een paar keer trillen met zwart scherm. Uiteindelijk maar weer een wipe user data gedaan. Beetje vervelend wordt het wel nu. Meer mensen hier last van?
Tubes....It's what make music music!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=723596 (post 3)Japperrrr schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:05:
[...]
Ja. Op xda kun je een guide vinden om het terug te veranderen. Hij staat onderaan in de startpost van het topic over JM7.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Thanks!Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:17:
[...]
Het idee achter zo'n backup is juist dat je dit soort shit kan uitvoeren.
Dus voor al die dingen die je zojuist opnoemt, is dat ding precies gemaakt;).
Werkt perfect.
Het is overigens niet zo dat je een backup maakt ergens naartoe, volgens mij kiest titanium backup dat zelf, zou me god niet weten waar hij dat doet, maar het werkt iig:).
Zodra je hebt geflashed, installeer je titanium weer, en die vind automatisch de map van de vorige titanium.
Die JPC is de buggiest build die er is. Ik zou zeggen flash eens terug naar een van JM versies. Die zijn meest stabiel en snelst. Maar als je perse Froyo wil, raad ik je I9000TGYZSJP2 aan. Die lagt nog altijd, maar is vrij stabiel op een paar force closes na...mbr01 schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:53:
[...]
Vannacht weer gehad dat de telefoon niet wilde opstarten met JPC. Hij ging op gegeven moment zelf uit omdat de batterij leeg was. Ik hoorde het afsluitmuziekje. Vervolgens aan de lader gehangen en bij het opstarten kreeg ik weer een tril te horen --> foute boel. Daarna weer een paar keer trillen met zwart scherm. Uiteindelijk maar weer een wipe user data gedaan. Beetje vervelend wordt het wel nu. Meer mensen hier last van?
Nee hoor.kevinman schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:01:
[...]
Die JPC is de buggiest build die er is. Ik zou zeggen flash eens terug naar een van JM versies. Die zijn meest stabiel en snelst. Maar als je perse Froyo wil, raad ik je I9000TGYZSJP2 aan. Die lagt nog altijd, maar is vrij stabiel op een paar force closes na...
Btw bij de I9000TGYZSJP2 eerste keer opstart, krijg je wel Chinees als taal. Je moet je weg naar de taal instellingen wel weten, tenzij je Chinees kan lezen uiteraard
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Hmmm, maar je hebt nu wel een andere code?HaTe schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:13:
GVD
Ik dacht.. laat ik mijn product code eens veranderen, ik had KOR (wat daar dan ook mis mee mag zijn). Ik typ *#272*HHMM#.. Kies een andere.. Telefoon reboot en nu is alles weer gereset
Titanium Backup dan maar weer draaien
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
[ Voor 48% gewijzigd door TripleQ op 05-09-2010 19:39 ]
Heb je wel repartition aangevinkt in Odin?datkanveelbeter schreef op zondag 05 september 2010 @ 18:50:
Ik heb vandaag heb de I9000XXJP3 uitgeprobeerd, hierbij heb ik bij behorende PDA, Phone en CSC bestanden gebruikt.
Deze heb ik hier vandaan gehaald
http://www.samsungfirmwar...-i9000-galaxy-s-t449.html
Het beviel met niet echt, dus dacht ik flash hem terug naar I9000XXJF3.
Echter nu werkt het internet (3G) niet meer(roaming staat aan), tevens kan ik ook geen app installeren via "Markt" (via wifi want dan werkt het internet het wel), ik ben ook in gelogd met een google account.
Ik denk dat ik idd repartion was vergeten aan te vinkenDaMarcus schreef op zondag 05 september 2010 @ 18:53:
[...]
Heb je wel repartition aangevinkt in Odin?
En wat betreft 3G: da's een kwestie van APN-settings invullen.
Dat moet je wel... eind september zijn de laatste berichten geloof ik.Tiazi schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:35:
Heeft iemand nog nieuws over het verschijnen van de officiële 2.2 versie? Kan niet wachten namelijk!
Wat heb je gelezen dan? De voodoo fix werkte hier helemaal prima, en als froyo komt moet je toch opnieuw flashen... De fix kun je eenvoudig ongedaan maken waarna je probleemloos froyo zoun kunnen flashen wanneer deze verschijnt (wat nog een maand kan duren).KneoK schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:58:
Van wat ik over Voodoo heb gelezen zou ik zeggen, niet doen. De one-click doet z'n werk bij mij op JM5 meer dan prima.
Daarbij lijkt het mij, met Froyo om de hoek, niet verstandig om je kernel te flashen. Ten eerste is die kernel niet compatible met Froyo en zul je dus weer moeten wachten op een nieuwe kernel als je dezelfde fix weer wilt toepassen en ten tweede zal er naar alle waarschijnlijkheid al een heleboel opgelost zijn in de officiele Froyo rom waardoor zo'n rigoreuze oplossing misschien helemaal niet meer nodig is.
Op pag. 54, van dit forum schrijft een naamgenoot van je, dat je de productcode kunt zien in het register via je PC. Misschien kun je daar iets mee. In de telefoon zelf heb nog nergens voorbij zien komen. Hoe had je de code veranderd ?? De bak bestanden teruggezet, zoals omschreven ??bart_wbd schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:01:
Kan iemand mij vertellen waar ik op mijn telefoon kan zien, wat mijn productcode is. Ik had laatst ergens gelezen dat deze na het flashen van JPC naar KOR is gegaan. Volgens mij had ik het veranderd. Ben nu weer terug naar JM5, maar ben benieuwd hoe het nu zit. Alvast bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door Embryo1 op 06-09-2010 15:41 ]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Wat ik heb gelezen is dat een aantal toestellen na een aantal dagen of na het verwijderen van de batterij (en uiteraard weer terugplaatsen) gewoon niet meer wilden booten, een full whipe of firmware flash de enige oplossing. Het zal geen slechte oplossing zijn, maar als nieuwe gebruiker zou het voor mij niet de eerste keus hebben. Als je al eerder geflashed hebt (of zoals ik, al een keer of 10) en je wat meer van het toestel weet dan zal het vast een goeie fix zijn.m0ridin schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:36:
[...]
Dat moet je wel... eind september zijn de laatste berichten geloof ik.
[...]
Wat heb je gelezen dan? De voodoo fix werkte hier helemaal prima, en als froyo komt moet je toch opnieuw flashen... De fix kun je eenvoudig ongedaan maken waarna je probleemloos froyo zoun kunnen flashen wanneer deze verschijnt (wat nog een maand kan duren).
Verder is het maar afwachten of froyo dit probleem wel aanpakt aangezien het probleem een brak filesystem van samsung is. Ik denk dat als froyo uit is, en de source daarvan openbaar is gemaakt door samsung, de voodoo fix ook snel naar froyo geport zal worden.
Voor mij voelde de voodoo fix iig als veel algemenere en betere oplossing dan bijvoorbeeld de one click lagfix. (Daarmee was de market alsnog niet al te snel, met de voodoo fix geen enkele lag met downloaden/isntallen).
[ Voor 28% gewijzigd door boaty op 06-09-2010 18:52 ]
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
idem hier.... bij aansluiten op KIES staat het in het register trouwens nog steeds goedboaty schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:28:
Hmm dat is ook vreemd. Mijn telefoon geeft als productcode aan dat ik KOR heb, maar heb nooit een 2.2 ROM geflashed. De laatste ROM die ik geflashed heb is JM2. Hoe kan dat?
Ik heb de one click fix wel ongedaan gemaakt. Ook de ext2 tools verwijderd. Maar de root gewoon laten staan. Daarna geupdate naar JPC (froyo). Dat leverde geeen problemen op en kost ook eingenlijk geen moeite. Maar misschien dat iemand anders je (/ons) kan vertellen dat je alles kan laten staan.baba420 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:50:
Klein vraagje: als straks de officiële Froyo update komt, moet ik dan de 'One click lag fix' verwijderen alvorens ik de update toepas of hoeft dat niet?
Verwijderd
Dat heb ik ook steeds gelezen maar waar typ ik dat dan in want als ik dat via toetsenbord doe via uitbellenToettoetdaan schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:45:
@xenne, weet ik, er staat ook of iets als:.....
Maargoed voor de mensen die het nog niet weten: *#272*HHMM# is de code
Even een uitleg: HH is uur en MM is minuten.
Dus het is nu 16:45, dat maakt: *#272*1645#
Verwijderd
Krijg SER te zien dan. Dat goed?Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:38:
druk op het icoontje telefoon.
druk linksboven op het toetsenbord
en nu sterretje hekje 272 sterretje dan de tijd rechtsbovenin je scherm en druk dan hekje.
grtz
ik veronderstel dat dit de Servische productcode is...
[ Voor 14% gewijzigd door xenne op 07-09-2010 01:07 ]
*OFF*Volgens mij hoort het niet hier thuis.Tiazi schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 07:37:
Gebruik sinds kort twee nieuwe (betaalde) apps op mijn Galaxy. Beide werken zeer goed en voegen echt wat toe aan de gebruikservaring.
De eerste app heet GOTO http://www.gotoandroidapp.com/ en is een variant op het standaard lockscreen van je telefoon. Het grote voordeel is dat je vanuit het GOTO lockscreen meteen naar je sms, email of oproepen scherm kan schakelen. Zo worden eenvoudige acties als iemand terug bellen eenvoudiger.
De tweede app heet beautiful widgets http://www.androlib.com/a...eautifulwidgets-jtDA.aspx. Deze widget/app heeft verschillende opties om een mooie klok + weer en datum op je homescreen te plaatsen. Er zijn werkelijk honderden skins voor gemaakt en sommige zijn prachtig. Het grote voordeel van deze widget voor mij is dat ik door op de klok te klikken ik meteen naar de wekker ga. Klik ik op de datum dan ga ik naar de agenda.
Hopelijk heeft iemand nog wat aan deze kleine 'review'
[ Voor 12% gewijzigd door BasvanS op 07-09-2010 13:25 ]
Ik heb de JPC versie ook heel even gehad, maar ben teruggegaan naar JM2.guppie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:21:
De upgrade naar JPC via Kies is niet helemaal goed verlopen.
Ik heb de FAQ gebruikt van XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=769400
vervolgens de dikgedrukte letter opgevolgd door Volume-up + home + power in te drukken en daarna te kiezen voor Wipe data/factory reset
Alles blijft echter vastlopen bij het opstarten.. Wat te doen!?
edit: voor elk programma krijg ik : Helaas! het proces xx is onverwacht gestopt, probeer het opnieuw
Stap 20 uit de startpost wel gedaan?guppie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:08:
Ik heb inmiddels JPC wel werkend, maar internet doet het nog niet. Waar kan ik de JM6 vinden (linkje)?
Iemand een idee hoe ik internet kan fixen?
[ Voor 6% gewijzigd door TripleQ op 07-09-2010 14:09 ]
Nee..geen root en/of Lagfix. Gewoon niet nodig zeker de lagfix niet.guppie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:20:
Ik heb internet weer werkend! Tnx voor de tip!
Hebben jullie JPC ook geroot en een lagfix toegepast?
http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htmguppie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:08:
Ik heb inmiddels JPC wel werkend, maar internet doet het nog niet. Waar kan ik de JM6 vinden (linkje)?
Iemand een idee hoe ik internet kan fixen?
Tnx, tot nu toe geen problemen met met JPC, maar ik draai het ook pas 1.5 uur ;)! Hopen dat het zo blijft en anders terug naar JM6! Zat tot vandaag aan te kloten met JF3, een hele vooruitgang dusEmbryo1 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:38:
[...]
http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm
Hier kun je gangbare firmwares downloaden. Wel ff registreren. Ook de de Pit files 512, 513 en 803.
Hoe moeten wij nu weten welke apps jij geïnstalleerd hebt....guppie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:26:
Alle apps die ik op 2.1 geinstalleerd had, die werken nu ook gewoon op 2.2, of heb ik dat mis?
[ Voor 3% gewijzigd door Japperrrr op 07-09-2010 15:29 ]
Ah is dat de truck. Mijn telefoon wilde tot twee keer toe niet opnieuw opstarten --> volledige reset gedaan. Tot twee keer toe heb ik echter ook die taskmanager geupdate. Dat sla ik deze keer dan maar even over. En hopen dat dat inderdaad de oorzaak is.silitek schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:42:
Voor de JPC gebruikers. Update niet je task manager uit de Samsung app store. Nu blijkt de SG gewoon te rebooten zonder problemen en dat klopt. Citaat: XDA.
Let op!guppie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:20:
Hebben jullie JPC ook geroot?
Verwijderd
Wow, dus met de JPC beta is de LAG helemaal weg ?silitek schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:22:
[...]
Nee..geen root en/of Lagfix. Gewoon niet nodig zeker de lagfix niet.
iemand?thommy86 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:44:
ik draai JM5+samset+1click lagfix.
Toch merk ik af en toe een lag.. vind dat me rom geheugen ook aardig vol zit..
of ligt dat aan mij? hij geeft nu 231MB/326MB aan.. dit zonder dat er een toepassing draaid..
wel heb ik een live wallpaper (city at night) en beautiful widgets.
Tips? dat flashen is verslavend leuk.. niet goed voor de nacht rust
(heb trouwens bij mijn product code ook SER. wacht gewoon af tot de Froyo update. dan zien we wel verder)
[ Voor 4% gewijzigd door datkanveelbeter op 08-09-2010 11:53 ]
dat 2e had ik gelezen ja.. is het niet verstandig om voor elke flash een wipe te doen..?datkanveelbeter schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:11:
Als je flashen zo leuk vind, waarom probeer je dan niet XXJPC uit? Werkt hier als een zonnetje.
Tip:
-fabrieks reset van te voren uitvoeren ( aangezien je dan van 2.1 naar 2.2 gaat)
-Taak manager update van Samsung niet uitvoeren, deze geeft grote problemen (bv zwart scherm na welkoms scherm+trillen)
Samsung P1000 Galaxy Tab Firmware: P1000XXJI2 Online.
Die werkt toch niet op de galaxy SToettoetdaan schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:08:
Flash dan meteen de tabled firmware, die is net uit zie ik.![]()
[...]
Of je nu 100 of 200 MB vrij hebt, maakt niks uit qwa performence, zolang ie niet vol raakt, en al raakt ie vol, dan zal het systeem het minst gebruikte programma sluiten. (ik heb op dit moment 206/304)thommy86 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:00:
[...]
ik zit juist met mijn RAM.. dat kan toch nooit goed zijn..
Gewoon flashen die hap, we zitten toch op tweakers?2.2 durf ik nog niet zo goed aan.. (al wil ik het eigenlijk wel doen)
Zijn er inderdaad al mee bezigToettoetdaan schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:07:
nou, technisch gezien is alleen het scherm, en dus waarschijnlijk de touch layer anders, maar het chipset is hetzelfde dus ik verwacht dat iemand op XDA er al mee bezig is...
Het scherm is ook anders. Ik weet niet of dat ook een rol speelt?Toettoetdaan schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:07:
nou, technisch gezien is alleen het scherm, en dus waarschijnlijk de touch layer anders, maar het chipset is hetzelfde dus ik verwacht dat iemand op XDA er al mee bezig is...
Bezig is een groot woordLucky1965 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:24:
[...]
Zijn er inderdaad al mee bezig![]()
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=777715
[ Voor 26% gewijzigd door Relief2009 op 08-09-2010 14:48 ]
Verwijderd
Welke versie Navigon heb je gedownload?Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:46:
hallo allemaal,
Kan iemand mij helpen. Ik heb Navigon gedowload en will deze van mn comp. naar mn Galaxy overzetten. Heb al app installer geinstalleerd maar krijg dit niet voor elkaar.
Verwijderd
Dat is een vraag die hier niet thuis hoort en ik vind het heel vervelend dat ik dit moet zeggen. Verder heb je de exacte vraag ook in een ander topic geplaatst en ook daar hoort je vraag niet thuis. Dat is dus twee keer.Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:46:
hallo allemaal,
Kan iemand mij helpen. Ik heb Navigon gedowload en will deze van mn comp. naar mn Galaxy overzetten. Heb al app installer geinstalleerd maar krijg dit niet voor elkaar.
Verwijderd
Begin eerst eens met het lezen van de topicstart en Het algemeen beleid. Je vraag hoort hier niet, en tevens is GoT geen helpdesk waar je aan het handje gehouden wordt. Ook heb ik het vermoeden dat het hier om illegaal gedownloade software gaat, en dat is helemaal uit den boze op GoT.Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:00:
het is de navigon mobilenavigator van android. Via mn pc gedownload en kopieer het dan naar mn phone, externe SD maar daar krijg ik een leeg blad van navigon
http://samfirmware.webs.com/samsungandroid.htmDamocles.NL schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:28:
Ik heb mijn Samsung Galaxy S binnen. Ben nu aan het inlezen over het flashen van mijn rom. Waar moet ik nou precies zijn voor de 2.2 froyo update? Ik weet dat ik alles moet teruglezen, maar dat gaat me erg veel tijd kosten. Dus even de vraag.
Welke rom is op dit moment het beste naar jullie mening? Waar kan ik hem downloaden? De rest lukt me wel
instal install xDToettoetdaan schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:08:
Laat maar Wollen Muts, deze is niet te genezen....
@onhandige leek: http://tinyurl.com/3ya8bjq
[ Voor 86% gewijzigd door pven op 09-09-2010 14:22 ]
Denk dat ze ons in spanning laten afwachten tot eind van de maand..!Maarten21 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:26:
Nu het alweer een aantal dagen September is, begin ik me wat af te vragen.
Was het gerucht dat Froyo in september zou verschijnen zomaar een willekeurig gerucht, of ook echt ergens op gebaseerd?
Verwijderd
Ik had het door ja, nou ja misschien leert hij ervan.Toettoetdaan schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:08:
Laat maar Wollen Muts, deze is niet te genezen....
@onhandige leek: http://tinyurl.com/3ya8bjq
Kan een modje een sticky maken van deze post? Hier is het bewijs dat het kan en zou ten alle tijden gebruikt moeten worden als referentieToettoetdaan schreef op donderdag 09 september 2010 @ 04:37:
[...]
Kun je nagaan, zelfs analfabeten kunnen googelen
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.
apps opnieuw geistalleerd omdat ze crashen?Eximius schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:29:
Zojuist de 2.2 firmware geinstalleerd vanaf samfirmware.com (I9000XXJPC)
Draait wel goed, alleen veel apps die even opnieuw geinstalleerd moeten worden omdat ze chrashen met opstarten, verder nog niks te klagen
Euhm...datkanveelbeter schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:32:
[...]
apps opnieuw geistalleerd omdat ze crashen?
Heb je geen fabrieks reset gedaan dan? blijkbaar niet, vandaar dat ze crashen. Mijn advies > alsnog doen.
Taakmanager update uitgevoerd? Die moet je ook niet doen dus. Als je hem nu helemaal uit zet en dan weer aan, heb je volgens mij na het welkomsscherm een mooi zwartbeeldje.
This was just for the info
[ Voor 22% gewijzigd door datkanveelbeter op 09-09-2010 14:40 ]
Yup.datkanveelbeter schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:33:
Heb je ook in odin Re-partition aangevinkt en de 803 pit file gebruikt? (just checking)
[ Voor 14% gewijzigd door Eximius op 09-09-2010 15:27 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq