Bedankt voor de uitleg en dan blijf ik me wel verbazen over mijn goedkope abonnement van 16,95 p/m en dat 2 jaar lang. Dus iets meer dan 400 euro voor een toestel dat eigenlijk een stuk duurder is.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:54:
[...]
De reden is dat tegenwoordig bijna alle echt dure toestellen met een abo verkocht worden, waardoor de provider sowieso verzekerd is van abonnementsgelden. En als je los koopt dan istie sowieso simlockvrij. Simlocken is tegenwoordig gewoon vrij nutteloos voor een provider, ze maken hun winst toch wel. En pre-paid deals met dure toestellen zijn er niet.
Verwijderd
Dacht ook altijd dat ik dik goeie deals maakte, maar als je ziet hoevaak je over je bundel heengaat, snap je ook waar die bedrijven hun winst vandaan halen:)Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:44:
[...]
Bedankt voor de uitleg en dan blijf ik me wel verbazen over mijn goedkope abonnement van 16,95 p/m en dat 2 jaar lang. Dus iets meer dan 400 euro voor een toestel dat eigenlijk een stuk duurder is.
Mijn zus heeft zojuist haar sgs gekregen met jm2. Is het verstandig om de lagfix toe te passen?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Als ze last heeft van lag wel, anders nietHaTe schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:33:
Mijn zus heeft zojuist haar sgs gekregen met jm2. Is het verstandig om de lagfix toe te passen?
Verstandig? Wat noem je verstandig?HaTe schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:33:
Als je zus last heeft van lag, zou je kunnen overwegen om een lagfix toe te passen.
Ze wil niet testen of ze last heeft van lag, omdat als ze het later wel vind, ze alles weer kwijt is en ik alleen nu aan haar telefoon mag zitten omdat ik later alle smsen en emails kan lezen
Dus ik doe het maar gewoon.
[ Voor 38% gewijzigd door HaTe op 26-08-2010 14:18 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Als ze het niet wil is het toch prima? Waar maak je je druk omHaTe schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:07:
Ze wil niet testen of ze last heeft van lag, omdat als ze het later wel vind, ze alles weer kwijt is en ik alleen nu aan haar telefoon mag zitten omdat ik later alle smsen en emails kan lezen
Verder raak je niks kwijt...
Verwijderd
Heeft iemand dit al aan het werk gekregen?:
http://www.samsunggalaxys...000-als-afstandsbediening
Ik kan nergens die app vinden
Samsung Apps » TV QWERTY Remote Control
Je moet hem ook eerst downloaden
Je moet hem ook eerst downloaden
Verwijderd
Je weet wel dat dit alleen met de nieuwste dlna tv's van samsung werkt he?Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:24:
Verwijderd
Ik heb een samsung tv van een klein jaartje oud geen idee of die dat ondersteund. Verder niet makkelijk dus met die apps dat het niet in één market staat.
Verwijderd
Nja, het is toch logisch dat samsung apps direct bereikbaar zijn vanuit een pre-installed app?Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:49:
Ik heb een samsung tv van een klein jaartje oud geen idee of die dat ondersteund. Verder niet makkelijk dus met die apps dat het niet in één market staat.
Je kan heel makkelijk googlen en erachter komen...
Zoek het type nummer van uw TV even op.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:49:
Ga dan naar google, typ deze in en kijk bij specificaties of deze DLNA ondersteunt.
[ Voor 12% gewijzigd door Icekiller2k6 op 26-08-2010 19:33 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Ik dacht dat alles zou worden gereset ja.. maar dat is dus alleen bij de firmware upgrade wat ik wel bij mij had gedaanMaarten21 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:57:
[...]
Als ze het niet wil is het toch prima? Waar maak je je druk om
Verder raak je niks kwijt...
Maargoed. Het is gebeurd nu met die app uit de market! Simpeler kan niet!
Verwijderd
Mis ik wat? Ik zit vanaf de SGS te pielen en ik lees er denk ik overheen. Als iemand mij kan helpen doe dan ook gelijk een lagfix-app bij
Ja kijk hier maar;
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=760571
Kryptyx has uploaded the app to the android market - It is listed as "Galaxy S - 1 Click Lag Fix".
Ik had al geroot, maar dat kan ook via die app! Geweldig
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=760571
Kryptyx has uploaded the app to the android market - It is listed as "Galaxy S - 1 Click Lag Fix".
Ik had al geroot, maar dat kan ook via die app! Geweldig
Hoi heb sinds kort ook een galaxy s van samsung en heb geupgrade naar android 2.2 maar nu krijg ik geen connectie meer met 3 g netwerken kan niet meer internetten heeft iemand hier ervaring mee en dan ook eventueel een oplossing
Stap 20 in de startpost bracht geen oplossing ???NightWish1978 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:11:
Hoi heb sinds kort ook een galaxy s van samsung en heb geupgrade naar android 2.2 maar nu krijg ik geen connectie meer met 3 g netwerken kan niet meer internetten heeft iemand hier ervaring mee en dan ook eventueel een oplossing
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Misschien moet je dan een vraag stellen?Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:51:
Mis ik wat? Ik zit vanaf de SGS te pielen en ik lees er denk ik overheen. Als iemand mij kan helpen doe dan ook gelijk een lagfix-app bij
Als het over dat afstandbediening gedoe gaat, dat antwoord heb je al gekregen.
APN setting opnieuw ingesteld?...NightWish1978 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:11:
Tubes....It's what make music music!
Dat is natuurlijk bewust, zodat andere het niet zomaar kunnen gebruiken aangezien het gratis is een een samsung only app is... Daarbij is het niet gek dat ie gister niet gevonden kon worden, smorgens was die er namelijk niet en later welVerwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:49:
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik ben een totally noob. Zou iemand me stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik de app uit de market met de fix moet installeren stap voor stap
Thanx alvast!
Thanx alvast!
Lag fix applicatie:
- installeren vanuit de market
- applicatie opstarten, de groene regels kun je op klikken je begint vanaf boven
- eerste is dacht ik root + su, je krijgt de melding dat je opnieuw moet opstarten in recoverymode
- reset je telefoon, 8 seconden de aan/uitknop indrukken
- vanaf dan meteen volume-up + power + home knop indrukken tot het scherm een keer zwart flitst
- je krijgt recoverymode, selecteer met volume up/down update.zip en druk op home om te bevestigen
- applicatie weer draaien, andere opties zijn nu beschikbaar. Tussendoor de vraag voor superuser toegang, druk op ok ofzo
- controle regels aanklikken
- lagfix toepassen, gewoon op ok drukken bij de geheugengrootte
- klaar!
Voor hieronder: Zorg bij dit soort dingen altijd dat de batterij goed vol is, poweroff tijdens dit soort dingen is nooit goed...
- applicatie opstarten, de groene regels kun je op klikken je begint vanaf boven
- eerste is dacht ik root + su, je krijgt de melding dat je opnieuw moet opstarten in recoverymode
- vanaf dan meteen volume-up + power + home knop indrukken tot het scherm een keer zwart flitst
- je krijgt recoverymode, selecteer met volume up/down update.zip en druk op home om te bevestigen
- applicatie weer draaien, andere opties zijn nu beschikbaar. Tussendoor de vraag voor superuser toegang, druk op ok ofzo
- klaar!
Voor hieronder: Zorg bij dit soort dingen altijd dat de batterij goed vol is, poweroff tijdens dit soort dingen is nooit goed...
[ Voor 9% gewijzigd door JanRispens op 27-08-2010 11:44 ]
Verwijderd
Ach sommigen kunnen een goedkoop abonnement nemen omdat ze van 7:00 tot 19:00 de kosten niet zelf hoeven te betalenVerwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:25:
[...]
Dacht ook altijd dat ik dik goeie deals maakte, maar als je ziet hoevaak je over je bundel heengaat, snap je ook waar die bedrijven hun winst vandaan halen:)
Verwijderd
Mooi, dit zocht ik ook want ik ben ook een prutser op het gebied van dit technischeJanRispens schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:21:
Lag fix applicatie:
- eerste is dacht ik root + su, je krijgt de melding dat je opnieuw moet opstarten in downloadmode
- je krijgt downloadmode, selecteer met volume up/down update.zip en druk op home om te bevestigen
- klaar!
Edit: het installeren is begonnen en het is denk ik een 'groot' bestand maar het is bezig. Het lijkt allemaal makkelijk te gaan maar er blijven nog wat groene regels staan ondanks ze ik uitvoer/selecteer. Eentje geeft aan dat de accu minimaal op 40% moet staan en hij staat op 16%... dan maar wachten tot ik hem thuis kan opladen.
Ik ben benieuwd, zijn er hier meer met ervaringen om op deze manier te rooten, etc.?
+ik heb een erg mooie achtergrond geinstalleerd, alleen kan ik nu even niet meer de locatie vinden. Het is een beetje een olie-achtige-look en donker dus zuiniger voor de accu.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 11:41 ]
Hoe lang duurt het voordat er iets gebeurt in download mode? Ik krijg de melding "downloading" en "do not turn off target" en daarna gebeurt er nietsJanRispens schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:21:
Lag fix applicatie:
...
- je krijgt downloadmode, selecteer met volume up/down update.zip en druk op home om te bevestigen
-...
Volgens mij legt hij het verkeerd uit.monkel schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:26:
[...]
Hoe lang duurt het voordat er iets gebeurt in download mode? Ik krijg de melding "downloading" en "do not turn off target" en daarna gebeurt er niets
Als je volume-UP gebruikt kom je niet in de "Download mode" maar in de "Recovery mode"
Je moet helemaal niet in de download mode zijn, maar in de recovery mode
Sorry, de uitleg was dus goed alleen de naam niet 
Heb het gewijzigd, is inderdaad recoverymode.
Verwijderd
Wel je accu op minimaal 40% hebben anders gaat het daarna niet lukken (zie vorige paginamonkel schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:34:
ah. ik volg het niet helemaal meer ,maar ik gebruikte volume-down. volume-UP is inderdaad de goede
Thanks. Ondertussen is het gelukt hier. Volgens mij een stuk snellerJanRispens schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:42:
Sorry, de uitleg was dus goed alleen de naam niet
Verwijderd
Heb je na het opnieuw opstarten ook de andere acties kunnen uitvoeren? Waar kun je eigenlijk zien of hoe kun je testen dat het rooten, etc. is gelukt?monkel schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:43:
[...]
Thanks. Ondertussen is het gelukt hier. Volgens mij een stuk snellerSweet
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 11:47 ]
Wel grappig trouwens. Liet het een collega ook zien, even kijken wat nu het verschil was in snelheid. Blijkt hij veel minder last te hebben van lag dan ik, terwijl ik niets abnormaals doe met mijn telefoon. (alleen mail en internet, weinig apps enz.). Instellen van live achtergrond duurde bij mij echt meerdere seconden, bij hem halve seconde ofzo. (met lagfix nog minder, verschil is er wel...)
Verwijderd
Hij lijkt nu al een stuk sneller maar ik heb de laatste regels wel kunnen aanklikken maar er lijkt niks te gebeuren, zou het dan al gedaan zijn? Naast de groene regels staan ook rode regels (de wat donkere) waar zijn die voor?JanRispens schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:21:
Lag fix applicatie:
- klaar!
heb je OneClickLagFix V1+ uitgevoerd? Die moet je hebben. Als die om andere dingen vraagt, moet je die eerst uitvoeren
Verwijderd
Die staat op disabled en de andere regels die groen zijn heb ik al stuk voor stuk aangeklikt maar blijven groen. Misschien is het al uitgevoerd want diverse apps laden al sneller en het voorbeeldje met de live-achtergrond was ook een stuk sneller.monkel schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:25:
heb je OneClickLagFix V1+ uitgevoerd? Die moet je hebben. Als die om andere dingen vraagt, moet je die eerst uitvoeren
Schiet mij maar lek.... ik kom niet in de recovery mode...
Na de herstart volume up+home+power en ik zie het scherm ff zwart worden. Knoppen los en ik zie samung ed in beeld en foon start normaal op...
Ik doe in dit stadium dus al iets niet goed??
Na de herstart volume up+home+power en ik zie het scherm ff zwart worden. Knoppen los en ik zie samung ed in beeld en foon start normaal op...
Ik doe in dit stadium dus al iets niet goed??
Even het kort:Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:34:
[...]
Die staat op disabled en de andere regels die groen zijn heb ik al stuk voor stuk aangeklikt maar blijven groen. Misschien is het al uitgevoerd want diverse apps laden al sneller en het voorbeeldje met de live-achtergrond was ook een stuk sneller.
- App installeren en runnen
- Root-optie (bovenste meen ik) selecteren > uitzetten > volume-up-home-power indrukken en loslaten zodra SGS-logo verschijnt
- In boot-menu met volume-keys naar SD-card: update.zip gaan en home-key klikken
- App weer runnen > EXT2 installeren
- App weer runnen > Lagfix uitvoeren
Presto.2193 quadrant met JF3.
Die "OneClickLagFix V1+" is in principe de laatste stap, het unrooten is bijvoorbeeld niet nodig. Deze optie kun je pas selecteren als je root + SU bent, hier wordt op gecontroleerd. Deze stap duurt het langst omdat er veel wordt verplaatst. Dit zie je ook duidelijk in beeld. Als je de update.zip hebt 'recovered' heb je root+SU, je ziet ook een extra superuser appje staan. Gewoon de volgende stapjes doen van waar je bent gebleven, het staat allemaal in volgorde en je kunt pas verder als 't groen is.
Restart en gelijk die 3 knoppen indrukken. Blijf ze anders maar indrukken totdat je het scherm ziet, ikzelf heb losgelaten maar misschien wel net lang genoeg ingedrukt gehouden. Dat weet ik niet...
"Undo lagfix" zou ik overigens niet meteen doen
(heb 2249 in Quadrant gehaald
)
Restart en gelijk die 3 knoppen indrukken. Blijf ze anders maar indrukken totdat je het scherm ziet, ikzelf heb losgelaten maar misschien wel net lang genoeg ingedrukt gehouden. Dat weet ik niet...
"Undo lagfix" zou ik overigens niet meteen doen
(heb 2249 in Quadrant gehaald
"This could take long"
Ik pas die fix ook toe - wat is lang?
Ik pas die fix ook toe - wat is lang?
Zo lang is het niet... 1 of 2 minuten als ik het goed herinner, in elk geval niets wat je gaat betreuren
I love watercooling
ik ben er idd al doorheen.
Ha van 894 naar 2268 gegaan!
Ha van 894 naar 2268 gegaan!
Heb inderdaad ondertussen de APN gegevens opgevraagd bij t-mobile online en daarmee was het gefix bedankt voor de tips
goed, al met al eindelijk gelukt! Ik moest de toetsencombo lang ingedrukt houden (het scherm flitste 3 keer zwart) en opeens zat ik in het menu.
Ik kan undo lagfix doen dus ik ga ervan uit dat de lagfix gelukt is, en ja hij is zeker sneller!
Dat quadrant, is dat een widget of iets anders?
Ik kan undo lagfix doen dus ik ga ervan uit dat de lagfix gelukt is, en ja hij is zeker sneller!
Dat quadrant, is dat een widget of iets anders?
Benchmark programma (appje uit market). Leuk om een keer te draaien, maar je hebt er eigenlijk helemaal niets aan 
Je merkt gewoon in alles dat hij sneller is en daar gaat het om. Niet meer die vervelende vertragingen, alles opent nu snel. Ga zelf geen firmware updaten, wacht wel op 2.2 update. De lag begon me alleen zo te irriteren, wetende dat het niet hoeft.
Je merkt gewoon in alles dat hij sneller is en daar gaat het om. Niet meer die vervelende vertragingen, alles opent nu snel. Ga zelf geen firmware updaten, wacht wel op 2.2 update. De lag begon me alleen zo te irriteren, wetende dat het niet hoeft.
Dit is nog eens nuttige info.breinstein schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:12:
[...]
Ik ka er ff van uit dat je Kies draaiend hebt en dat Kies je telefoon herkend .. Sluit je telefoon aan en wacht totdat hij in Kies staat . Ga dan naar firmwareupdate : Je krijgt wss nu de melding dat er geen updates zijn ..Sluit gewoon het scherm , sluit het firmwareupdate scherm af als normaal, laat de kies sessie met je telefoon echter open staan .
ga dan naar het register en ga naar : HKEY_CURRENT_USER /Software/Samsung/Kies/DeviceDB/3 , je zult daar een sleutel vinden die productcode heet , met waarschijnlijk de waarde : GT-I9000HKDXEN , verander deze waarde in : GT-I9000HKDXEU .
Ga nu weer naar kies en kies weer firmwareupdate, je zult zien dat je nu een update naar JM1 krijgt aangeboden .. De upgrade kun jepijnloos doen .. Al je instellingen en progs blijven staan na de update .. Je salecode blijft nog steeds XEN ( is ubranded NL) en je hebt verder alles wat je voor het flashen had.
Zit nu alleen met een probleem: sinds de update op deze manier herkent swype geen nederlandse worden meer. Na opnieuw instellen van taal in swype kreeg ik de melding: faled to load dutch.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
Dat heb ik ook heel ff gehad .. Heb toen bij swype een andere taal geselecteerd en vervolgens weer nederlands gekozen en toen met terugtoets teruggegaaan .. toen werkte het wel ..
Moest op benchmark zoeken.... met Quad vond ie niksJanRispens schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:10:
Benchmark programma (appje uit market). Leuk om een keer te draaien, maar je hebt er eigenlijk helemaal niets aan
Haal met de stock FW 2137, gezien de getallen die hier rond vliegen is dat een normaal getal nu
Ik wacht ook op 2.2, de rest kan me nu nog niet boeien. Hij werkt, snel en dat is prima zo.
Nou, ik wilde de firmware updaten met de kies methode, dacht,.laat ik van te voren de lagfix uninstallen.
De one click lagfix gebruilkt. Dus unlagge, halverwege een windows blauws scherm en een telefoon die niet meer wil opstarten
.
redelijk balen, want heb geen backup.
Telefoon start niet door, start scherm blijft een aantal minuten aan en dan doet deze niks mee, mag ik de batterij eruit halen.. Goede reden om een echt een nieuwe firmware erop te zetten.
De one click lagfix gebruilkt. Dus unlagge, halverwege een windows blauws scherm en een telefoon die niet meer wil opstarten
redelijk balen, want heb geen backup.
Telefoon start niet door, start scherm blijft een aantal minuten aan en dan doet deze niks mee, mag ik de batterij eruit halen.. Goede reden om een echt een nieuwe firmware erop te zetten.
Mijn Galaxy S wil ook niet meer opstarten. Tijdens het gebruik freesde hij, dus zette ik hem uit en sindsdien krijg ik hem niet meer aan de praat... Hij blijft altijd steken na het Galaxy S logo (en wanneer ik volume down + home + power indruk krijg ik een geel driehoekje met = do not turn off this target!!)
Iemand die mij uit de nood kan helpen? thanks
heb je al geprobeerd de batterij eruit te halen ?? en na enige tijd opnieuw erin te plaatsen ??Addiction schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:07:
Mijn Galaxy S wil ook niet meer opstarten. Tijdens het gebruik freesde hij, dus zette ik hem uit en sindsdien krijg ik hem niet meer aan de praat... Hij blijft altijd steken na het Galaxy S logo (en wanneer ik volume down + home + power indruk krijg ik een geel driehoekje met = do not turn off this target!!)
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Werkt hier perfectJanRispens schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:21:
Lag fix applicatie:
- klaar!
Heb het toestel nu bijna een week en de lag werd toch wel vervelend.
Vooral als je wil bellen
Nu een score van 2175 met Quadrant.
Welke apps heb ik er nu op:
buienradar > Weer
hyves > doh
Ringdroid > Zelf ringtones maken en toekennen aan contacts/ sms/ enz
Aquarium free > live achtergrond
Adobe reader > duidelijk
WeFi Connect > automatisch overschakelen van hspda naar wifi zodra ik het huis binnen stap
Smart volume > volume van onder andere ringtone en systeemgeluiden vast instellen
One Click Lag Fix > lag is foetsie
Quadrant Standard > benchmark progje
Ringdroid, WeFi Connect, Smart volume en One Click Lag Fix zijn naar mijn idee must have apps voor iedereen.
Na een kleine week niets dan
Zeker na hiervoor de N95 8 Gb gehad te hebben
Nu alleen nog een app vinden waarmee ik het gmail notificatie geluid mee kan instellen.
En dan bedoel ik van bijvoorbeeld aan van 7 tot 19 op werkdagen en verder geen geluid.
Hey mensen,
Ik heb de one click root gedaan en daarna de one click laggfix, toen ging mijn telefoon opnieuw opstarten.
Maar nu wil die niet verder dan na het bootscherm komen. Hoor het samsung start deuntje maar daarna alleen zwart beeld.
Heb alles letterlijk van de instructies gevolg.... Wie weet hoe ik het kan herstellen?
Alvast bedankt
Firmwar: JM2
---------------
Na heel vaak opnieuw opstarten en 3x opnieuw rooten en unrooten en alle cache/files resetten pakt hij weer en zit ik weer in mijn telefoon. PWief!! even schrikken...... dan maar standaard, hoef dit niet nog een keer
Ik heb de one click root gedaan en daarna de one click laggfix, toen ging mijn telefoon opnieuw opstarten.
Maar nu wil die niet verder dan na het bootscherm komen. Hoor het samsung start deuntje maar daarna alleen zwart beeld.
Heb alles letterlijk van de instructies gevolg.... Wie weet hoe ik het kan herstellen?
Alvast bedankt
Firmwar: JM2
---------------
Na heel vaak opnieuw opstarten en 3x opnieuw rooten en unrooten en alle cache/files resetten pakt hij weer en zit ik weer in mijn telefoon. PWief!! even schrikken...... dan maar standaard, hoef dit niet nog een keer
[ Voor 26% gewijzigd door Oggy op 27-08-2010 22:59 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Ik schrok even van jouw verhaal, ervaarde namelijk hetzelfde als jouw. Logo, deuntje dan hele tijd zwart. Maar je moet even twee minuutjes ofzow wachten, dan krijg je weer het logo en start hij wel op (bij mij iig).
Ps4/switch gamer
Zo eigenwijs dat ik ben, heb ik hem toch opnieuw geroot en een lagfix erop gegooid. Zit nu op een Q score van 2130 XD stiekem wel blij!!
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Ik gebruik XBMC Remote maar dan moet je wel XBMC op je HTPC hebben draaien. Visueel bladeren door mijn films en series. ZEER cool. Dit is echt de app waar iedereen op geilt.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:24:
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=70240
http://code.google.com/p/android-xbmcremote/
En nu weer ontopic. Ik verbaasde mij echt hoe makkelijk dat flashen was, zelfs voor een leek als ik. De SGS is mijn eeste smartphone, en draait nu alweer 2 weken JM5.
[ Voor 15% gewijzigd door tHe_BiNk op 28-08-2010 09:54 ]
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Ik was al zeer te spreken over m'n Galaxy maar nu ik geroot heb en de lagfix toegepast heb ben ik helemaal blij
Heb gekozen voor de makkelijkste weg, namelijk Ryanze's: Galaxy S - 1 click lag fix (staat ook in market als download).
Gewoon de stappen volgen heb nu een quadrant score van 2175
Zat eerst op een score van 894 zonder de v1.1+ lagfix, dit is een "stukje" beter.
Heb gekozen voor de makkelijkste weg, namelijk Ryanze's: Galaxy S - 1 click lag fix (staat ook in market als download).
Gewoon de stappen volgen heb nu een quadrant score van 2175
Zat eerst op een score van 894 zonder de v1.1+ lagfix, dit is een "stukje" beter.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Krijg nog steeds bijna dezelfde 'fout' melding na enkele minuten op 100% CPU te hebben gestaan;lometje schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:45:
[...]
kan liggen aan het .net framework van microsoft. Download/Update die even en als het goed is zou het dan moeten werken.
"Failed to initialize services : Retrieving the COM class factory for component with CLSID {7A1A13F5-B96B-492A-B591-D7526E0B3013} failed due to the following error: 80080005."
Ik ben ten einde raad. 'Kies' start dus niet op.
Andere suggestie(s) ?
Draai het programma ccleaner eens. Nadat je Kies hebt verwijderd. Optie register-scan naar problemen-daarna fouten herstellen. Wel alle opties aanvinken bij applicaties.whatever001 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:15:
[...]
Krijg nog steeds bijna dezelfde 'fout' melding na enkele minuten op 100% CPU te hebben gestaan;
"Failed to initialize services : Retrieving the COM class factory for component with CLSID {7A1A13F5-B96B-492A-B591-D7526E0B3013} failed due to the following error: 80080005."
Ik ben ten einde raad. 'Kies' start dus niet op.
Andere suggestie(s) ?
Ja dat is gelukt, maar ik had er wel een format voor nodig... ik ben alleszins wel opgelucht nu.Embryo1 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:18:
[...]
heb je al geprobeerd de batterij eruit te halen ?? en na enige tijd opnieuw erin te plaatsen ??
Ik run nu Launcher Pro, maar mijn Wifi verbinding valt steeds weg, iemand die dit probleem ook ervaart? Heel nice die 3D app drawer van LP btw
Ik zal zo eens ccleaner laten scannen.Embryo1 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:28:
[...]
Draai het programma ccleaner eens. Nadat je Kies hebt verwijderd. Optie register-scan naar problemen-daarna fouten herstellen. Wel alle opties aanvinken bij applicaties.
Maar ik heb ook even in de 'Component Services' (dcomcnfg) gekeken.
En die geeft wat rare fouten, zoals;
Event Type: Error
Event Source: Service Control Manager
Event Category: None
Event ID: 7000
Date: 28-8-2010
Time: 17:48:44
User: N/A
Computer: HP6201
Description:
The FsUsbExDisk service failed to start due to the following error:
The system cannot find the file specified.
Terwijl de file gewoon in C:\windows\system32 te vinden is.
Verwijderd
Hier een vraagje dat niet echt met rooten etc te maken heeft maar als ik naar bv vi.nl surf dan zie ik alleen de frontpage en als ik doorklik kom ik in een menu om en abonnement af te sluiten. Wat blijkt nu, ik kom op de mobiele site terecht terwijl ik naar de normale website surf. Kan dit ergens ingesteld worden? Bij andere telefoons heb ik dit probleem niet eerder meegemaakt.
+ Wat is swype toch ontzettend handig en snel
+ Wat is swype toch ontzettend handig en snel
welke firmware gebruik je?Addiction schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:54:
[...]
Ja dat is gelukt, maar ik had er wel een format voor nodig... ik ben alleszins wel opgelucht nu.
Ik run nu Launcher Pro, maar mijn Wifi verbinding valt steeds weg, iemand die dit probleem ook ervaart? Heel nice die 3D app drawer van LP btw
Probleem is intussen opgelost... heb hem geformat (alweer
alles lezende begrijp ik dus dat ik de one click lagfix uit de market kan uitvoeren ( met een interne sd kaart) volgens het stappenplan, en dan aan het eind een veel snellere SGS heb, die hierdoor dan ook geroot is en voorzien van de app. super user.
klopt het dat de behoefte aan een firmware flash er dan beduidend minder op is geworden?..en ik dus rustig ( wat heet rustig? ..elke dag is er één teveel) kan wachten totdat froyo wordt aangeboden voor de SGS?
klopt het dat de behoefte aan een firmware flash er dan beduidend minder op is geworden?..en ik dus rustig ( wat heet rustig? ..elke dag is er één teveel) kan wachten totdat froyo wordt aangeboden voor de SGS?
Verwijderd
Ik zit op JM6. Ik merk geen enkel verschil mét of zonder lagfix. Moet wel zeggen dat ik JM6 maar heel kort gebruikte zonder lagfix omdat ik die vrij snel heb toegepast om te zien of dat nog wat uitmaakt.
Quadrant scores zijn rond 900 zonder one click lagfix, rond 2000 met. Je ziet na de lagfix wel dat hij door de database tests heenvliegt, ze staan zo kort op het scherm dat ze nauwelijks zichtbaar zijn.
Met vorige firmwares kon ik eigenlijk altijd een lag oproepen door de dialer te starten, dat was met JM6 al helemaal weg. JM6 werkt verder prima, hoewel opvalt dat af en toe een app niet wil installeren, na nog eens proberen doet hij het dan weer wel. Geen idee of dit aan JM6 ligt.
Quadrant scores zijn rond 900 zonder one click lagfix, rond 2000 met. Je ziet na de lagfix wel dat hij door de database tests heenvliegt, ze staan zo kort op het scherm dat ze nauwelijks zichtbaar zijn.
Met vorige firmwares kon ik eigenlijk altijd een lag oproepen door de dialer te starten, dat was met JM6 al helemaal weg. JM6 werkt verder prima, hoewel opvalt dat af en toe een app niet wil installeren, na nog eens proberen doet hij het dan weer wel. Geen idee of dit aan JM6 ligt.
Verwijderd
Een beetje laat, maar mijn ouders hebben toevallig vandaag een nieuwe Samsung Tv gekocht, dus ik heb het meteen even uitgeprobeerd. De app is te vinden in 'Samsung Apps' (zit op mijn SGS geïnstalleerd). Na installeren moet je op je Samsung TV even in de settings kijken of 'draadloze afstandsbedieningen' o.i.d. aangevinkt staat. Zo ja, dan is het een kwestie van die app runnen op je telefoon en dan je TV kiezen en als het goed is werkt het dan. Erg handig, vooral als je iets moet typen is een qwerty-toetsenbord zoveel makkelijker.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:24:
Waar wordt dit dan 5x gemeld?Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:04:
[...]
Misschien dit forum eens doorlezen?
Dit probleem is al minimaal 5x gemeld.
Wordt wachten op froyo via kies:)
Als je zoekt op 'JM2' of 'T-mobile' of 'recovery'.... nergens.
Ik heb inderdaad ook de JM2 van Tmobile maar krijg hem met geen mogelijkheid in de Recovery mode.
Alle mogelijke aangedragen oplossingen met indrukken, volgordes daarvan enz gaan niet lukken.
Waar staat dat je moet wachten op Froyo via Kies? Is dat officieel door iemand aangekondigd?
Ik vind van wel, ik heb die stappen ook gedaan en ja het is allemaal beduidend sneller.smeijers schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:07:
alles lezende begrijp ik dus dat ik de one click lagfix uit de market kan uitvoeren ( met een interne sd kaart) volgens het stappenplan, en dan aan het eind een veel snellere SGS heb, die hierdoor dan ook geroot is en voorzien van de app. super user.
Alles werkt (voor mij) dus een verdere FW flash ga ik niet doen, ik wacht rustig op Froyo
Ik las op xda iets over flashen zonder een computer nodig te hebben, misschien moet je daar eens naar kijken.maffe schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 09:44:
[...]
Waar wordt dit dan 5x gemeld?
Ik heb inderdaad ook de JM2 van Tmobile maar krijg hem met geen mogelijkheid in de Recovery mode.
Alle mogelijke aangedragen oplossingen met indrukken, volgordes daarvan enz gaan niet lukken.
Waar staat dat je moet wachten op Froyo via Kies? Is dat officieel door iemand aangekondigd?
Heeft het verwijderen van de batterij en terugplaatsen na enkele minuten ook niet geholpen ??maffe schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 09:44:
[...]
Neen helaas, ben al de hele ochtend bezig maar gaat niet lukken.Embryo1 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 10:36:
[...]
Heeft het verwijderen van de batterij en terugplaatsen na enkele minuten ook niet geholpen ??
Baal hier enorm van, ik hou van flashen en tweaken, maar als dat drekding niet mee werkt
Heb vaker apparaten en devices geflasht, maar dit heb ik nog niet meegemaakt.
Als het waar is dat ik een rom heb waarbij dit niet kan, sleep ik ze voor het gerecht
Verwijderd
Het kan wel met AndroidSDK zoals hier uitgelegd @ ~3:10 http://www.youtube.com/watch?v=2_w_1TNixQ4maffe schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:02:
[...]
Neen helaas, ben al de hele ochtend bezig maar gaat niet lukken.
Baal hier enorm van, ik hou van flashen en tweaken, maar als dat drekding niet mee werkt
Heb vaker apparaten en devices geflasht, maar dit heb ik nog niet meegemaakt.
Als het waar is dat ik een rom heb waarbij dit niet kan, sleep ik ze voor het gerecht
Maar dat kan je dus alleen gebruiken als je telefoon werkt en dus niet als ie niet boot ofzo
Ik ga hier waarschijnlijk een zeer stomme vraag stellen, maar ik vind maar niet terug hoe je toegang krijgt tot de betalende apps? Waar kan ik mijn account instellen zodat ik mijn bankgegevens kan invullen?
Heb inmiddels de oplossing gevonden en die is domweg dat dit in België nog niet beschikbaar is... lekker
Heb inmiddels de oplossing gevonden en die is domweg dat dit in België nog niet beschikbaar is... lekker
[ Voor 20% gewijzigd door Addiction op 29-08-2010 14:35 ]
Dit heeft toch niks met Rooten, Custom Rom's of Firmwares te maken....Addiction schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:29:
Ik ga hier waarschijnlijk een zeer stomme vraag stellen, maar ik vind maar niet terug hoe je toegang krijgt tot de betalende apps? Waar kan ik mijn account instellen zodat ik mijn bankgegevens kan invullen?
Verwijderd
Als 2.2 voor de sgs komt.
kan ik dan gewoon updaten met een Rooted 2.1 + Lag Fix One naar 2.2 ?
kan ik dan gewoon updaten met een Rooted 2.1 + Lag Fix One naar 2.2 ?
Ja, maar dan moet je wel de lagfix opnieuw uitvoeten. Rest daarbij de vraag of de lagfix wel zoveel nut heeft terwijl 2.2 (Froyo) een verbeterde JIT-compliler heeft
Valt het jullie ook zo op dat de batterij heel snel op gaat na een lagfix?
De lag komt door het gebruikte filesystem (RFS) op het deel van de telefoon waar de applicaties op staan. Veel lagfixes werken door eerst alles naar een ext2-image weg te schrijven die op die rfs-partitie staat. De JIT-compiler heeft te maken met on-the-fly compileren van de javacode waarin veel programma's geschreven zijn. Ze staan dus redelijk los van elkaar.DaMarcus schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:25:
Ja, maar dan moet je wel de lagfix opnieuw uitvoeten. Rest daarbij de vraag of de lagfix wel zoveel nut heeft terwijl 2.2 (Froyo) een verbeterde JIT-compliler heeft
Ik draai nu een nieuwe Froyo rom (vandaag gepost op XDA) en die is van zichzelf al redelijk lag-loos. Toch heeft zo'n lagfix nog steeds voordelen aangezien RFS gewoon niet zo'n snel bestandsysteem is.
Is het de nieuwe gelekt uit Hong Kong, de I9000TGYZSJP2? Ik heb die juist afgehaald, maar ik twijfel of ik die ga flashen, aangezien nu 1:00 uur is, en als er iets fout loopt, dan heb ik geen tijd om de boel weer in orde te maken.WoutF schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 00:02:
[...]
De lag komt door het gebruikte filesystem (RFS) op het deel van de telefoon waar de applicaties op staan. Veel lagfixes werken door eerst alles naar een ext2-image weg te schrijven die op die rfs-partitie staat. De JIT-compiler heeft te maken met on-the-fly compileren van de javacode waarin veel programma's geschreven zijn. Ze staan dus redelijk los van elkaar.
Ik draai nu een nieuwe Froyo rom (vandaag gepost op XDA) en die is van zichzelf al redelijk lag-loos. Toch heeft zo'n lagfix nog steeds voordelen aangezien RFS gewoon niet zo'n snel bestandsysteem is.
Ik heb er al een aantal meldingen over gedaan. Lees je nou eerst eens rustig in voordat je onbezonnen gaat lopen prutsen.maffe schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 09:44:
[...]
Ook wat Froyo betreft is er al zat besproken.
De vader van mn vriendin heeft afgelopen week z'n galaxy s gekregen van t-mobile en die draait op JM2.
Ik heb mijn samsung galaxy s al 6 weken ofzo via belcompany en die draait op JF3/JF1/JF3/JF3 oftewel JF3.
Nou geeft kies nog geen update. Hij geeft aan dat de versie niet kan worden bijgewerkt, itt dat ik al de laatste versie heb.
Nou heb ik het forum al doorgezocht, maar hier lijkt zo 1-2-3 geen oplossing voor te zijn, tenzij je het registery aan gaat passen (HIDSWVER en Product code). Heb ik iets over het hoofd gezien?
Zal ik in de toekomst wel kunnen updaten, gezien het feit dat KIES aangeeft dat de versie niet kan worden bijgewerkt? Misschien heb ik iets over het hoofd gezien?
Ik heb mijn samsung galaxy s al 6 weken ofzo via belcompany en die draait op JF3/JF1/JF3/JF3 oftewel JF3.
Nou geeft kies nog geen update. Hij geeft aan dat de versie niet kan worden bijgewerkt, itt dat ik al de laatste versie heb.
Nou heb ik het forum al doorgezocht, maar hier lijkt zo 1-2-3 geen oplossing voor te zijn, tenzij je het registery aan gaat passen (HIDSWVER en Product code). Heb ik iets over het hoofd gezien?
Zal ik in de toekomst wel kunnen updaten, gezien het feit dat KIES aangeeft dat de versie niet kan worden bijgewerkt? Misschien heb ik iets over het hoofd gezien?
Je kan toch gewoon Odin downloaden, de JM2 rom en flashen maar?
I love watercooling
Met een quadrant score van 900 neem ik aan dat de laatste 2.2 versie nog steeds jit-loos is?
Verwijderd
Zonder lagfix is de batterij ook snel leegGoingwrong schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:18:
Valt het jullie ook zo op dat de batterij heel snel op gaat na een lagfix?
Ik wilde mijn opmerking nog aanvullen, de standbytijd is prima maar daar heb je geen smartphone voor. Als ik het vergelijk met de Iphone 3GS dan is de SGS véél sneller leeg bij intensief gebruik, ik vind dat nogal een domper omdat de 3GS ouder is. Weet iemand of er een andere batterij in kan die langer meegaat? Volgens mij zit dat met name in de mah maar dat weet ik niet zeker, als zo'n accu niet al te duur is overweeg ik het zeker.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2010 11:16 ]
Heb van het weekend ook de Samsung Galaxy S gekocht. Simlocj vrij bij de belcompany
maar na het dowloaden van de lagfix via de market en opstarten krijg je vraag om te rooten waarna een herstart benodigd is. Ik kom met geen enkele mogelijkheid in de recovery mode.
Heb alles wel tig keer geprobeerd, toestel gerest en toen opgestart om te zien of het werkt maar het gekke ding loopt gewoon door en start op (firmware JM2).
Is er soms een defect waardoor het niet lukt?. Ik lees verschillende verhalen van mensen waarbij het ook niet lukt
maar na het dowloaden van de lagfix via de market en opstarten krijg je vraag om te rooten waarna een herstart benodigd is. Ik kom met geen enkele mogelijkheid in de recovery mode.
Heb alles wel tig keer geprobeerd, toestel gerest en toen opgestart om te zien of het werkt maar het gekke ding loopt gewoon door en start op (firmware JM2).
Is er soms een defect waardoor het niet lukt?. Ik lees verschillende verhalen van mensen waarbij het ook niet lukt
maffe schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 09:44:
[...]
http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg
En heb je ook het antwoord gevonden op de vraag die je quote (wat al 8 uur voordat je er om vraagt werd gegeven)? Dat antwoord geldt dus net zo goed voor jouwrjbenning schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 07:53:
Heb van het weekend ook de Samsung Galaxy S gekocht. Simlocj vrij bij de belcompany
[...]
KneoK schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 00:50:
Ik heb er al een aantal meldingen over gedaan. Lees je nou eerst eens rustig in voordat je onbezonnen gaat lopen prutsen.
[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 30-08-2010 08:44 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Als je niet in recovery kan komen moet je het volgende doen:rjbenning schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 07:53:
[...]
- Ga naar: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=728754
- Zie tweede grijze blok
- Download easy reboot recovery.zip
- Uitpakken
- USB aansluiten (zet wel debug mode aan!)
- Start reboot recovery.bat
- Telefoon start nu in recovery
Edit:
Het ligt inderdaad aan de telefoon, nieuwere telefoons kunnen niet in recovery mode komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Alieunited op 30-08-2010 10:48 ]
Ik heb ook problemen om in recovery mode te komen, soms moet ik het wel 20x proberen voordat het lukt. Het ligt dus echt niet alleen aan wie het doet, maar ook aan de telefoon. In het begin had ik er overigens geen problemen mee..
[ Voor 3% gewijzigd door Japperrrr op 30-08-2010 10:15 ]
Als ik het op die manier doe ben ik al mijn instellingen, smsjes, applicaties, widgets etc kwijt.Garrett schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 01:09:
Je kan toch gewoon Odin downloaden, de JM2 rom en flashen maar?
nou kan ik wel veel backuppen met titanium backup, maar het blijft makkelijker en veiliger als kies het gewoon zou doen zodat ik kan updaten zonder wipe.
Er is nu ook een Froyo rom via Kies beschikbaar....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=769043
Heb eventjes geen tijd om dit te testen.maar voor diegene die bang zijn om met Odin te werken moeten dit maar eens proberen
Heb eventjes geen tijd om dit te testen.maar voor diegene die bang zijn om met Odin te werken moeten dit maar eens proberen
Nadat ik het programma wefi had geinstalleerd kon ik na een tijdje niet meer m'n wifi starten.
Bleek dat m'n mac adres was verdwenen.
Had toen de tefefoon terug gezet naar factory default via het menu,
echter is was vergeten om eerst de lagfix te uninstallen.
want na de opstart wilde ik weer de lagfix toepassen maar dat kon niet want er was een bestand
playlogos1 wat aangaf dat hij al een fix had.
Deze file had ik gewist toen kreeg ik de melding dat ik die file mistte.
Gelukkig kan je met Ryanza's - 1 click fix ook je playlogo file herstellen.
Dit gedaan en vervolgens de lag fix installeren dit lukte wederom niet omdat er nog een ext2 partitie
in de telefoon stond van de vorige lag fix. Daardoor was er te weinig geheugen voor de fix beschikbaar.
Uiteindelijk de telefoon d.m.v een hard restet helemaal terug gebracht naar fabrieksinstellingen.
Toetsencombinatie van volume laag toets ingedrukt houden en power knop indrukken en los laten werkte bij mij niet om in de reset modus te komen.
uiteindelijk is de hard reset met een code gelukt: *2767*3855#
vervolgens weer de 1 click fix gedownload en de stappen gevolgt.
En alles weer geinstslleerd
Haal nu deze score met quadrant:

ben weer happy
Bleek dat m'n mac adres was verdwenen.
Had toen de tefefoon terug gezet naar factory default via het menu,
echter is was vergeten om eerst de lagfix te uninstallen.
want na de opstart wilde ik weer de lagfix toepassen maar dat kon niet want er was een bestand
playlogos1 wat aangaf dat hij al een fix had.
Deze file had ik gewist toen kreeg ik de melding dat ik die file mistte.
Gelukkig kan je met Ryanza's - 1 click fix ook je playlogo file herstellen.
Dit gedaan en vervolgens de lag fix installeren dit lukte wederom niet omdat er nog een ext2 partitie
in de telefoon stond van de vorige lag fix. Daardoor was er te weinig geheugen voor de fix beschikbaar.
Uiteindelijk de telefoon d.m.v een hard restet helemaal terug gebracht naar fabrieksinstellingen.
Toetsencombinatie van volume laag toets ingedrukt houden en power knop indrukken en los laten werkte bij mij niet om in de reset modus te komen.
uiteindelijk is de hard reset met een code gelukt: *2767*3855#
vervolgens weer de 1 click fix gedownload en de stappen gevolgt.
En alles weer geinstslleerd
Haal nu deze score met quadrant:

ben weer happy
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Alieunited,
Bedankt voor de terugkoppeling!.
Denk dat ik maar wacht op de officiele Fory update.
Kan ik conlcuderen dat samsung met nieuwere telefoon op de een of andere manier de recovery mode heeft uitgesloten?
Bedankt voor de terugkoppeling!.
Denk dat ik maar wacht op de officiele Fory update.
Kan ik conlcuderen dat samsung met nieuwere telefoon op de een of andere manier de recovery mode heeft uitgesloten?
Alieunited schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:51:
[...]
Als je niet in recovery kan komen moet je het volgende doen:
- Ga naar: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=728754
- Zie tweede grijze blok
- Download easy reboot recovery.zip
- Uitpakken
- USB aansluiten (zet wel debug mode aan!)
- Start reboot recovery.bat
- Telefoon start nu in recovery
Edit:
Het ligt inderdaad aan de telefoon, nieuwere telefoons kunnen niet in recovery mode komen.
http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg
Verwijderd
Ik heb 'm hier nu draaien, wel alle apps en settings kwijt...TripleQ schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:55:
Er is nu ook een Froyo rom via Kies beschikbaar....
@Gimbert Kun je aangeven hoe de nieuwe firmware op jou overkomt? Zit er nl swype en OStaal in?
[ Voor 18% gewijzigd door Orcie op 30-08-2010 14:21 ]
volgens XDA is Froyo vanaf Vandaag te krijgen via KIES.
http://forum.xda-develope...hread.php?t=769043&page=8
Verwijderd
Draait wel lekker in ieder geval, ik kan alleen mijn "pure calendar widget" niet terug vinden in de market.Orcie schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:20:
@Gimbert Kun je aangeven hoe de nieuwe firmware op jou overkomt? Zit er nl swype en OStaal in?
swype werkt, nederlands zit er ook in (zowel OS als swype)
Heb nog niet heel veel getest want ik ben op m'n werk.
Ik heb wel een complete wipe moeten doen want na het flashen werkte geen enkele app meer
Alleen als je KIES in test mode draait, en er zit nog geen lagfix in (ook al zeggen mensen dat hij smooth loopt)sanane schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:21:
volgens XDA is Froyo vanaf Vandaag te krijgen via KIES.
GPS fix is niet helemaal duidelijk, schijnt sneller te zijn maar nog niet verholpen.
veder zitten er geen bugs meer in, is de standaard kalender beschikbaar en heeft de mediaplayer een equalizer.
Ik be net ook eindelijk helemaal klaar...... na de installatie kreegt ik ook alleen maar "force closes". Dus maar een harde reset gegeven en alles opnieuw installeren. Valt me trouwens op dat de map voor de SD kaart nu anders heet....Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:55:
[...]
Draait wel lekker in ieder geval, ik kan alleen mijn "pure calendar widget" niet terug vinden in de market.
swype werkt, nederlands zit er ook in (zowel OS als swype)
Heb nog niet heel veel getest want ik ben op m'n werk.
Ik heb wel een complete wipe moeten doen want na het flashen werkte geen enkele app meer
In ieder geval draai ik nu Froyo, en ik moet zeggen tot nu toe goed....maar daar moet ik natuurlijk wel nog even een paar dagen tegen aan kijken
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is bedoeld om je telefoon te tweaken, niet als helpdesk. Toon inzet voor je post, of je post wordt verwijderd.
Dit topic is bedoeld om je telefoon te tweaken, niet als helpdesk. Toon inzet voor je post, of je post wordt verwijderd.