The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Afhankelijk van datum en locatie wil ik hier wel bij zijn
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
http://www.panoramio.com/photo/2783495
voorproefje: http://i35.tinypic.com/wa3jls.jpg
Hier staat tekst
Haha...misschien wel cool om helemaal gek te doen en het om te draaien....Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:14:
Als dit niet te ver in NL georganiseerd wordt, wil ik zelfs vanuit Antwerpen komen..
"Als het niet te ver in BE georganiseerd wordt, komen we vanuit Nederland."
Zaterdag richting Ardennen....tent en slaapzak mee..
Massive BBQ daar met bier...zondagochtend vroeg de Ardennen in...
[ Voor 14% gewijzigd door Mike2k op 07-07-2010 11:19 ]
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Kijk aan, das wel heel tof om te doenMike2k schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:18:
[...]
Haha...misschien wel cool om helemaal gek te doen en het om te draaien....
"Als het niet te ver in BE georganiseerd wordt, komen we vanuit Nederland."
Zaterdag richting Ardennen....tent en slaapzak mee..
Massive BBQ daar met bier...zondagochtend vroeg de Ardennen in...
I can't wait to shoot!
Ja...hoe meer ik er over nadenk, hoe vetter ik het vind...
It kinda grows on me man...far out dude!
[ Voor 3% gewijzigd door Mike2k op 07-07-2010 11:30 ]
Ook met een telelens kan je hele leuke landschapsfoto's makenloewie1984 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:41:
Ik hou het topic ook even in de gaten, ondanks dat ik alleen maar een 70-200 heb ben ik toch benieuwd waar dit gaat gebeuren en of ik niet toch wat leuke foto's zou kunnen maken.

[ Voor 69% gewijzigd door PowerUp op 07-07-2010 11:43 ]
Verwijderd
Orion84 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:47:
Het is niet de HK inderdaad. Ik kan je wel vertellen wat het wel is, maar dan moet ik je helaas daarna vermoorden

Als het niet TE vroeg wordt wil ik er wel bij zijn. In de Ardennen maffen lijkt me ook niet verkeerdAnyway, laten we gewoon on-topic blijven en de post van Maasluip verder negeren
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
het gaat'em bij een meeting niet alleen over de foto's hé? Meestal amper. Het is gewoon de sfeer die er tijdens zo'n gebeuren heerst.ssj3gohan schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:07:
Meh, als er zoveel reiswerk in gaat zitten pas ik. Voor een paar foto's zomaar 60e reiskosten uitgeven is ook niet niks hè...
Uhh..kan je niet beter in het begin vrolijk meedoen en later gaan kijken hoeveel je kwijt bent aan reiskosten...ssj3gohan schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:07:
Meh, als er zoveel reiswerk in gaat zitten pas ik. Voor een paar foto's zomaar 60e reiskosten uitgeven is ook niet niks hè...
Bijv: Ik kom uit Alphen, jij uit Rijswijk. Ik heb een grote auto, jij do the math
[ Voor 9% gewijzigd door Mike2k op 07-07-2010 12:12 ]

Water
foto is niet van mij
[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 07-07-2010 12:16 ]
Edit:
Ook hier op de Veluwe kan men dauwtrappen, en een stuk centraler?
[ Voor 16% gewijzigd door Zandpad op 07-07-2010 12:25 ]
Kan je een locatie vinden voor West NL, voor Zuid NL, voor Noord en Oost NL. Neem je voor Noord dwingelerveld. Neem je voor oost NL de Veluwe. En zo heb je in het westen vast ook nog een mooi gebied en dito voor het zuiden.
OK, dat klonk ook wel heel erg alsof het alleen om het geld te doen was. Ik vergat erbij te zeggen dat het dan ook wel opeens twee dagen kost (nouja, twee halve dagen maar je bent die dagen wel grootendeels kwijt), en ik tegen die tijd op een redelijk hectisch punt in m'n scriptie zit. En als jij mij rijdt, krijg je of je het wilt of niet een nette kilometervergoeding van meMike2k schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:11:
[...]
Uhh..kan je niet beter in het begin vrolijk meedoen en later gaan kijken hoeveel je kwijt bent aan reiskosten...
Bijv: Ik kom uit Alphen, jij uit Rijswijk. Ik heb een grote auto, jij do the math
Zo, genoeg nuance
Verder in het najaar, als ik een nieuwe titel heb, ga ik waarschijnlijk nog twee keertjes in België fietsen dus onwil is het echt niet, het is de combinatie van geld en tijd.
Laat je trouwens niet door mij bevinloeden! Het klinkt als een ontzettend gezellig idee en is een stuk specialer dan de Broekpolder induiken, bijvoorbeeld. Ik denk dat de meeste mensen gewoon voor de Ardennen zullen stemmen, nietwaar?
Overigens, als jullie het toch in België zoeken: in de buurt van Genk (dus niet Gent) is het ook prachtig mooi door bossen wandelen, en dat is zeer gemakkelijk vanuit Maastricht te bereiken. Sowieso, heel Belgisch Limburg is wel mooi als je de plekjes weet te vinden. Jaagpaden langs de Maas, etc. Prachtig.
edit @ Zandpad: ik heb voorlopig afgezien van een meet in DH organiseren, omdat hij nogal overlapte met jou, en er niet veel animo was voor nóg een DH-meet. Dus in principe zijn jullie twee elkaars enige 'concurrenten'
[ Voor 6% gewijzigd door mux op 07-07-2010 12:31 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Maar nog even over het OV, meestal is het OV in de buurt van natuurgebieden toch niet optimaal. Ik denk dat je bij natuurmeet toch al voor het grootste deel afhankelijk bent van auto's om op de locatie te komen.
Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook
Maar als je pech hebt en er staat een beetje wind kan je de dauw s ochtends wel vergeten. En als er wolken zijn kan je het mooie ochtend licht ook vergeten.
Je moet het weer heel erg mee hebben om dauw EN mooie zon licht te krijgen. Eigenlijk moet je een paar mogelijke data inplannen zodat je een dag kan overslaan als het weer minder is.
Een weekend met overnachting kan ook natuurlijk. Maar dan moet je wel 3 ochtenden pakken in de hoop dat je 1 ochtend hebt met dauw en mooi licht.
Maar ik hou het topic in de gaten
Verwijderd
Mooi plan, maar of augustus (zeg maar midden in de vakantie voor een deel van ons) nu het meest optimaal is... geen idee.
Wat dat betreft denk ik dat ook eind Juli/begin augustus echt zo een moment is dat er gewoon relatief weinig mensen kunnen/willen of het in hun planning geplakt krijgen.
En daar ben ik voorVerwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:23:
Weekendje naar de ardennen in Belgie klinkt natuurlijk wel heel erg gaaf. Zaterdag ergens in de middag verzamelen. Tentjes opslaan, beetje wandelen en fotograferen. S'avonds ritueel vlees verbranden en wellicht er nog een nacht wandeling tegenaan gooien. Mooie verhalen vertellen aan het kampvuur, de volgende ochtend kijken wie er nog wakker is/op tijd waker wordt voor een ochtend wandeling en dan in de loop van de ochtend weer opbreken en naar huis.
Mooi plan, maar of augustus (zeg maar midden in de vakantie voor een deel van ons) nu het meest optimaal is... geen idee.
Wat dat betreft denk ik dat ook eind Juli/begin augustus echt zo een moment is dat er gewoon relatief weinig mensen kunnen/willen of het in hun planning geplakt krijgen.
Persoonlijk zou ik een thermos koffie en wat te snacken al kilometervergoeding genoeg vinden, rijden doe je toch of er nou 1 of 2 man in die auto zitten.ssj3gohan schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:30:
[...]
OK, dat klonk ook wel heel erg alsof het alleen om het geld te doen was. Ik vergat erbij te zeggen dat het dan ook wel opeens twee dagen kost (nouja, twee halve dagen maar je bent die dagen wel grootendeels kwijt), en ik tegen die tijd op een redelijk hectisch punt in m'n scriptie zit. En als jij mij rijdt, krijg je of je het wilt of niet een nette kilometervergoeding van mezeker op die afstanden. Het geld heb ik wel over voor een gezellig dagje, maar dit is wel een hoeveelheid tijd en geld waar ik twee keer over nadenk.
Wat lokatie betreft, ik was niet al te lang geleden in de polders rond Vinkeveen en raakte wel geinspireerd. Vanaf zegmaar de A2 tot de N11 heb je een flink stuk van dat soort landschap. Niemand die daar goed genoeg bekend is om wat te kunnen prikken?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Jij snapt precies de bedoeling....een middagje is natuurlijk leuk maar zo'n dagje ardennen is geweldig....Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:23:
Weekendje naar de ardennen in Belgie klinkt natuurlijk wel heel erg gaaf. Zaterdag ergens in de middag verzamelen. Tentjes opslaan, beetje wandelen en fotograferen. S'avonds ritueel vlees verbranden en wellicht er nog een nacht wandeling tegenaan gooien. Mooie verhalen vertellen aan het kampvuur, de volgende ochtend kijken wie er nog wakker is/op tijd waker wordt voor een ochtend wandeling en dan in de loop van de ochtend weer opbreken en naar huis.
Overigens:
De titel is wel "dauwtrappen" maar het gaat eigenlijk meer om de natuurfotografie in de vroege ochtend..het ontwaken van de natuur, de eerste zonnestralen van de dag...
Daarbij komt wel dat als we naar de Ardennen gaan dit natuurlijk een hoop regelen is...
Camping, vervoer, eten ed...en dat begin Augustus uitgesloten is...zal dan meer richting eind augustus gaan...maar daar hebben we tzt de meetingmanager voor...
[ Voor 17% gewijzigd door Mike2k op 07-07-2010 13:35 ]
Wild camperen FTWMike2k schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:32:
[...]
Jij snapt precies de bedoeling....een middagje is natuurlijk leuk maar zo'n dagje ardennen is geweldig....
Overigens:
De titel is wel "dauwtrappen" maar het gaat eigenlijk meer om de natuurfotografie in de vroege ochtend..het ontwaken van de natuur, de eerste zonnestralen van de dag...
Daarbij komt wel dat als we naar de Ardennen gaan dit natuurlijk een hoop regelen is...
Camping, vervoer, eten ed...en dat begin Augustus uitgesloten is...zal dan meer richting eind augustus gaan...maar daar hebben we tzt de meetingmanager voor...
Wordt misschien wel lastig als iedereen een tent meeneemt (als je carpooled)
[ Voor 5% gewijzigd door the mod man op 07-07-2010 13:47 ]
I can't wait to shoot!
Zoveel regelwerk is het ook weer niet. Alleen een camping uitzoeken en reserveren (is met een wat grotere groep wel handig, beetje zonde van je weekend als je ter plekke nog moet gaan zoeken naar een camping). Vervoer regelt iedereen voor zich, inkopen kan je op zaterdag ter plekke gaan doen met een paar man. Eventueel nog even afspraken maken over wie bepaalde kookapparatuur mee brengt en dergelijke.
* Orion84 zit in augustus met afstudeerdrukte, dus of ik er bij ga zijn weet ik niet. Het lijkt me erg tof, dus ik hou het hier zeker in de gaten
[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 07-07-2010 13:54 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ligt aan een riviertje de Semois. Erg veel leuke wandelroutes en dorpjes. Ik ken daar zat plaatsen waar we goede routes zouden kunnen lopen, campings om te overnachten en bezienswaardigheden.
[ Voor 37% gewijzigd door Zandpad op 07-07-2010 14:09 ]
Tuurlijk zullen de meeste mensen mooie gebieden in de buurt liggen, ik kan ook de mechelse, brunssumse heide aandragen, kasteel-park elsloo, het domein van boudewijn in België en ga zo maar door, uiteraard lekker dichtbij mij in de buurt, maar we moeten indien we niets gaan opsplitsen wel realistisch zijn... denk ik
Reizen blijft het grootste issue, niet de kosten maar gewoon vervoer opzich.
Dus dan heb ik het over groepjes van max. 8-10 personen oid, afhankelijk van de locatie.
(het is maar een idee)
Voordeel van de ardennen is dat er ook wat nachtfotografie kan plaatsvinden (voor de nachtbrakers onder ons). Kan er ook leuk vergeleken worden van gear, of een bepaalde tripod echt een groot verschil maakt enzovoorts. Ik kan een groene laser meenemen voor de mensen die graag lightpainting willen proberen?
Trouwens, namens alle studenten met een weekOV: wij kunnen weer gratis reizen vanaf 16 augustus.
[ Voor 8% gewijzigd door citruspers op 07-07-2010 17:52 ]
Verwijderd
Alleen valt dit waarschijnlijk in het weekendcitruspers schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:44:
Trouwens, namens alle studenten met een weekOV: wij kunnen weer gratis reizen vanaf 16 augustus.
Volgens mij wel...PowerUp schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:04:
[...]
Alleen valt dit waarschijnlijk in het weekend
Jammer genoeg
[ Voor 4% gewijzigd door the mod man op 07-07-2010 21:22 ]
I can't wait to shoot!
Misschien is zo'n meet ook beter om met minder personen te doen en misschien is het daarom mogelijk om zo'n Veluwe meet iets eerder in te plannen. We hoeven immers met minder mensen rekening te houden.
Dan kan deze dauwtrap meet over 6 weken en de Veluwe meet misschien over 4 weken?
Een meerdaagse meet die ook nog redelijk ver weg is gaat m voor mij denk ik niet worden. Ik kan daarentegen niet wachten tot de Veluwe meet
Meer daarover komt in een nieuw topic...
Verwijderd
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Maar daar is geen belgisch bierpolthemol schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 05:23:
bij de biesbosch zijn er enkele vrije kampeerlocaties. Als je het zo combineert is het voor iedereen goed te doen ondanks de afstand voor sommigen
@Mike2k: ^dat daarssj3gohan schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:30:
[...]
Korte versie: Jullie kunnen er vanuit gaan dat ik pas als het in de Ardennen gebeurt, en meekom als het dichtbij is ;-)
Verwijderd
Ik weet niet hoe het precies gaat lopen, maar ik zou zelf een grote tent meenemen, groot genoeg om minimaal een man of zes te laten slapen. Desnoods kan ik ipv daarvan ook de tent van mijn ouders meenemen. Daar kan een man of acht in slapen. Wel even zelf een luchtbed en slaapzak meenemen natuurlijk.
@de mensen die mee willen betalen aan de kilometerkosten: Doe maar wat leuks/lekkers om te consumeren. Mijn baas betaalt toch alle kilometers al. Goed plan, dan kan ik nog wat aan de meeting verdienen
Er zijn dus al 2 auto's...een flinke tent...
@iedereen...ben toch bang dat we naar de Ardennen gaan
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
* = ik verwacht dan minimaal wel tenten met neon verlichting, tesla coils om de muggen weg te houden en BBQ vuren op kerosine
edit: hier nog een auto beschikbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door NickH op 08-07-2010 09:04 ]
Verwijderd
één kanttekening: hoe ga je je gear 's nachts (onbeheerd in een afgesloten auto??) achterlaten? Ik stop het spul lekker in m'n slaapzak. Ik mag thuis toch al niet met m'n cam in bed slapen van 't vrouwtje
Hier staat tekst
* Mike2k heeft een 'secret stash' onder de kussens van zijn luchtbed...en de maglite als knuppel
Maarre...wordt er geslapen dan ?
[ Voor 67% gewijzigd door Mike2k op 08-07-2010 09:11 ]
Telelens onder je kussen natuurlijk. Levensgevaarlijk wapen.Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:08:
Nou, als m'n agenda het toelaat: Count me in!
één kanttekening: hoe ga je je gear 's nachts (onbeheerd in een afgesloten auto??) achterlaten? Ik stop het spul lekker in m'n slaapzak. Ik mag thuis toch al niet met m'n cam in bed slapen van 't vrouwtje
Ik ben er waarschijnlijk ook weer bij, mits ik kan natuurlijk....
Als de auto bij de tent mag staan is dat een prima optie, als hij ergens op een donker parkeerterrein neergezet moet worden dan is het misschien handiger om je spullen gewoon naast je in de tent neer te leggen. Campings zijn doorgaans tamelijk veilig is mijn ervaring. Ondanks dat je in feite elke tent zomaar binnen kan stappen heb ik het nog nooit meegemaakt dat er iets gejat is op een camping.Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:08:
Nou, als m'n agenda het toelaat: Count me in!
Zoveel uurtjes slaap zullen er trouwens toch niet van komen
[ Voor 33% gewijzigd door Orion84 op 08-07-2010 09:14 ]
Inderdaad, wordt gewoon een avond-, nacht-, ochtendnon-stopfotografiemeet. Slapen doe je 's middags wel.Orion84 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:11:
[...]
Zoveel uurtjes slaap zullen er trouwens toch niet van komen
Mobiel internet regelt 'onze local' kevinneke welssj3gohan schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:15:
Heeft iemand mobiel internet of wordt de camping uitgekozen op een internetverbinding?
Verwijderd
Geen probleem mee, maar mijn auto heeft een autoalarm. Als de auto naast de tent staat, wordt ik echt wel wakker van de halve gare idioot die het raam inslaat. Als het echt nodig is, wil ik eventueel wel een waakwolf mee nemen.Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:08:
één kanttekening: hoe ga je je gear 's nachts (onbeheerd in een afgesloten auto??) achterlaten?
Grote berg gear, livestream naar tweakers.net en de bikkels in het bikkeltopic als nachtwakers gebruiken terwijl wij slapen?NickH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:16:
* NickH heeft mobiel internet maar geen bundel voor internet in die streken. Wat wil je doen, je spul meteen hier posten om iedereen jaloers te maken?
Ik kan mobiel internet verzorgen nationaal en internationaal en eventueel wel mensen meenemen, mits het niet te ver om is. Misschien dat dat mijn noobheid een beetje verzacht.
there's no tweak without the tweaker
Eventueel kunnen er ook enkele mensen met mij meerijden (omg. Roosendaal, west-brabant dus)
[ Voor 25% gewijzigd door hellknight op 08-07-2010 09:36 ]
Your lack of planning is not my emergency
Genoeg Tweakerts die analoog schieten.... Spoooky, Shaggy_NL, Makkelijk etc.hellknight schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:33:
Als een eigenwijze tweaker met analoge SLR's (that person being me) (Canon EOS300 en EOS5) ook welkom is, heb ik ook wel interesse ;-)
Eventueel kunnen er ook enkele mensen met mij meerijden (omg. Roosendaal, west-brabant dus)
Hoe meer zielen...
Ben wel van plan om mijn Vholdr Contour HD mee te nemen en naast mijn camera te hangen...stoer effect...
Je moet ook gewoon meegaan...maar dat had je waarschijnlijk al doorssj3gohan schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:49:
Zeg, als jullie het zo interessant en leuk gaan maken wordt het wel heel moeilijk om vol te houden dat ik niet kom hoor...
Ontopic: "fotografiemaagd" of niet, iedereen is welkom om mee te gaan. Juist als je er minder vanaf weet kan je een hoop leren op een meet. En een hoop andere gear vasthouden wat een grote pijn in je portemonnee kan zal veroorzaken, natuurlijk
Ik zal voor dat weekend waarschijnlijk wel iets van een Nikkor 70-200 F2.8 VR meenemen...
Heb er al eens mee mogen schieten....geweldig ding...
Dan krijg je zo iets:

Alleen dan zit er bij mij nog een mb-d80 onder...
Overigens geld op zo'n meeting:
You break it, you buy it.
Hou er rekening mee met je verzekering! Je bent tenslotte wel in belgië...Zou lullig zijn als er een lens sneuvelt en je vervolgens van je verzekering te horen krijgt: "Nee meneer, dat is helaas niet gedekt."
Vraag zoiets even na...
* Mike2k heeft een doorlopende reisverzekering

Het is zo schattig
Canon-wannabe.NickH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:17:
Nog leuker: mijn D40 en DickCAH's witte 70-200:
[afbeelding]
Het is zo schattig
Verwijderd
Uiteraard kies ik als Belg voor de Ardennen..
Wordt gezellig
Moet ik tegen dan wel nog een deftig statief aanschaffen voor m'n macrolens (tis er nog steeds niet van gekomen
Ik heb verlof van 17 juli tot 17 aug. Binnen deze datum hebben erg veel mensen ook verlof en hebben daar vaak wel veel in gepland, wordt dus niet makkelijk om binnen deze periode een goede datum te vinden.
Buiten deze periode zou ik sowieso kiezen voor een weekend

Polletje opzetten voor de datum ?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 10:50 ]
(indien er trouwens vervoerstekort is: uit eigen ervaring weet ik dat de Ardennen vanuit Limburg vrij goed te doen zijn per trein voor veel delen, zolang iemand je op een stationetje daar kan oppikken).
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Maar het mag ook een plek in Nederland zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door rvrbtcpt op 08-07-2010 11:04 ]
Voor de mensen die interesse hebben in de Veluwe meet: die plan ik natuurlijk ernaast!
Edit: als iemand de moeite kan nemen om langs mij te rijden kan ik een Vergrote Zilvermeeuw tent met gasstel en dergelijke meenemen waarschijnlijk... 8 man kan erin en dan is nog plek voor tafel, gasstel en gear!
[ Voor 48% gewijzigd door Zandpad op 08-07-2010 11:17 ]
Verwijderd
NickH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:17:
Nog leuker: mijn D40 en DickCAH's witte 70-200:
[afbeelding]
Het is zo schattig

Verwijderd
Ja, maar dan heb je niet zo'n prachtige witte zonnekap!Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:18:
[...]
Schroef dan een Canon converter erop en zo'n geile 70-200L
Dit lijkt mij ook een mooie meeting, in het weekend dan wel.
5D mee en de 14mm 2.8 L natuurlijk
Oeh, fijne tenten zijn dat. Helaas hebben mijn ouders die onlangs verkocht. Aan jou(w ouders) toevallig?Zandpad schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:13:
Edit: als iemand de moeite kan nemen om langs mij te rijden kan ik een Vergrote Zilvermeeuw tent met gasstel en dergelijke meenemen waarschijnlijk... 8 man kan erin en dan is nog plek voor tafel, gasstel en gear!
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Eerst maar eens de rest plannen...
Ardennen en kamperen hoeft voor mij niet direct. Eens vroeg opstaan is niet zo'n probleem.
Komt er aan...waarschijnlijk vanavond...Frijns.Net schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:24:
Misschien een poll voor een locatie en een datum?
Ardennen en kamperen hoeft voor mij niet direct. Eens vroeg opstaan is niet zo'n probleem.
PS: lokatie kun je wel raden toch ?
[ Voor 6% gewijzigd door Mike2k op 08-07-2010 16:45 ]
Zou wel fijn zijn als ik met iemand mee kon rijden vanaf Driebergen (Utrecht)!
(ik ga er maar niet vanuit dat ik een auto van m'n ouders mee krijg....
I can't wait to shoot!
Mocht de lokatie hier in de buurt zijn, dan is er altijd wel een slaapplekje te regelen voor mensen die van ver komen natuurlijk. Valt bij mij weinig boeiends te jatten enzo
[ Voor 23% gewijzigd door Sjekster op 08-07-2010 17:53 ]
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
ohja mike2K, waarom heb je elk uur een andere avatar-gif??
Verwijderd
Dit topic is gesloten.