Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Topicstarter
Zoals de naam al zegt:

Het lijkt me erg gaaf om eens meeting te houden waarbij we met z'n allen zo rond zonsopgang rond gaan dwalen in een bos...

Foto's maken van hoe de wereld tot leven komt...

Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2095/1861014422_b6f30fd7a0.jpg

Een beetje water zorgt ook altijd voor mooie platen:
Afbeeldingslocatie: http://a0.vox.com/6a00d41421cfab3c7f00d4143ef2c8685e-500pi

Waar:
Lokaties ga ik nog bepalen als er voldoende animo is. Denk bijv aan de Biesbosch of Dwingelderveld
Suggesties zijn uiteraard welkom.

Data:
Hiervoor geld hetzelfde als de lokaties. Even het animo afwachten... Het zal naar alle waarschijnlijkheid een zondag morgen worden...

Misc
Vorige door mij (met de geweldige hulp van MennovW) georganiseerde meeting:
Nachtfotografie meeting, 11 December, Rotterdam

Polletje
Poll: Waar moet de meeting gehouden worden ?
De Biesbosch (1 dag)
Dwingelderveld (1 dag)
Ardennen (evt met overnachting)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=359606&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 31% gewijzigd door Mike2k op 07-07-2010 11:57 ]

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:14

the mod man

iets van beeldmaker

Wordt dauwtrappen niet redelijk lastig voor mensen die ver weg wonen? om nou om 3/4 uur al in een auto te springen? Verder goed initiatief, ik ben zeker voor een meet.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:15
Als er genoeg animo is lijkt het me wel leuk, alleen moet het met het openbaar vervoer wel haalbaar zijn...

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:14
Leuk maar wel lokatie afhankelijk. Zou je zelf wel aanraden om dit ergens in de 2e helft augustus te doen, is het net wat minder vroeg allemaal.

http://home.hccnet.nl/v.d...opkomst_zonsondergang.htm
citruspers schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:18:
Als er genoeg animo is lijkt het me wel leuk, alleen moet het met het openbaar vervoer wel haalbaar zijn...
Meestal is er wel wat te regelen voor vervoer vanaf het dichstbijzijnde station. Als je mazzel hebt kun je zelfs carpoolen.

[ Voor 43% gewijzigd door Wijnands op 07-07-2010 10:20 ]

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

the mod man schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:16:
Wordt dauwtrappen niet redelijk lastig voor mensen die ver weg wonen? om nou om 3/4 uur al in een auto te springen? Verder goed initiatief, ik ben zeker voor een meet.
Regel wat slaapgelegenheid en nodig ze de avond van te voren vast uit? En als dat geen optie is, tsja, een meeting hoeft natuurlijk niet voor iedereen goed uit te komen. Als het in Drenthe een succes is, dan staat het iemand in het zonnige zuiden natuurlijk vrij om ook wat voor die regio op touw te zetten :)

* Orion84 gaat dit topic in elk geval in de gaten houden, klinkt wel interessant namelijk :)

[ Voor 39% gewijzigd door Orion84 op 07-07-2010 10:20 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Zou het wel plannen en locatie's goed uitzoeken. Mijn ervaring is dat je vrij weinig tijd hebt om echt dat mooie licht te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 08:52
Dit klinkt zeker interessant.
Een keer vroeg op staan is ook niet zo erg.
Misschien ook nog in een buurt waar wat leuke dieren te zien zouden kunnen zijn?

Ik komt dan wel uit het zuiden, maar ik wil best een keer op tijd op en een uurtje of twee rijden.
Zo vroeg is er toch niemand op de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
@the mod man:
Het is erg vroeg ja...dat is maar net wat je ervoor over hebt....

@citruspers:
Je kan wellicht wel met iemand mee rijden...komt vanzelf goed

@Wijnands:
Ja, zo halverwege augustus...maar dat is het zo...al over 6 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Wijnands schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:21:
Zou het wel plannen en locatie's goed uitzoeken. Mijn ervaring is dat je vrij weinig tijd hebt om echt dat mooie licht te pakken.
Ja, ik zou er dan ook echt goed vroeg willen zijn voor die eerste zonnestralen op het dauwige gras met de ochtendmist tussen de bomen begeleid door de klanken van de vroege vogels...

* Mike2k had poëet moeten worden...

[ Voor 5% gewijzigd door Mike2k op 07-07-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 14:59
Hier animo, mits een beetje in de buurt en uitkomt met de planning. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 12:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Orion84 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:19:
[...]

Regel wat slaapgelegenheid en nodig ze de avond van te voren vast uit? En als dat geen optie is, tsja, een meeting hoeft natuurlijk niet voor iedereen goed uit te komen. Als het in Drenthe een succes is, dan staat het iemand in het zonnige zuiden natuurlijk vrij om ook wat voor die regio op touw te zetten :)

* Orion84 gaat dit topic in elk geval in de gaten houden, klinkt wel interessant namelijk :)
Combineer het met A61 Hiking topic zou ik zeggen?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Bij het eerste ochtendlicht is vooral landschapsfotografie interessant. Dieren worden ook wel heel actief maar het eerste uur na zonsopgang moet je echt ploeteren om voldoende licht te krijgen voor een redelijke sluitertijd.
Daar mag ik niet in.

[ Voor 32% gewijzigd door Wijnands op 07-07-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Neuh, als ik ga hiken wil ik niet mijn hele camerauitrusting bij me hebben :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 09:10

Wok

Dakloos...

/me bookmarked

Afhankelijk van datum en locatie wil ik hier wel bij zijn :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

:) klinkt goed, maar moet dan wel binnen afzienbare tijd uit DH bereikbaar zijn. Overigens, in Den Haag heb je Park Clingendael, dat is echt een extreem goede kandidaat wanneer het ook met OV bereikbaar moet zijn in de vroege ochtend.

http://www.panoramio.com/photo/2783495

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:58

Sjaak_Afhaak

Bleh!

oe, dwingelderveld (ik weet nog wel een fijne b&b in de buurt :) )

voorproefje: http://i35.tinypic.com/wa3jls.jpg

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:16

Polariteit

Fietsende fotografeur

Lijkt mij erg leuk, afhankelijk van datum en locatie zal ik erbij willen zijn. Ik ga dit topic dus even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit niet te ver in NL georganiseerd wordt, wil ik zelfs vanuit Antwerpen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:14:
Als dit niet te ver in NL georganiseerd wordt, wil ik zelfs vanuit Antwerpen komen..
Haha...misschien wel cool om helemaal gek te doen en het om te draaien....
"Als het niet te ver in BE georganiseerd wordt, komen we vanuit Nederland."

Zaterdag richting Ardennen....tent en slaapzak mee..
Massive BBQ daar met bier...zondagochtend vroeg de Ardennen in...

[ Voor 14% gewijzigd door Mike2k op 07-07-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

Mike2k schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:18:
[...]

Haha...misschien wel cool om helemaal gek te doen en het om te draaien....
"Als het niet te ver in BE georganiseerd wordt, komen we vanuit Nederland."

Zaterdag richting Ardennen....tent en slaapzak mee..
Massive BBQ daar met bier...zondagochtend vroeg de Ardennen in...
Kijk aan, das wel heel tof om te doen

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
the mod man schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:27:
[...]

Kijk aan, das wel heel tof om te doen
Ja...hoe meer ik er over nadenk, hoe vetter ik het vind...

It kinda grows on me man...far out dude!

[ Voor 3% gewijzigd door Mike2k op 07-07-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Ik hou het topic ook even in de gaten, ondanks dat ik alleen maar een 70-200 heb ben ik toch benieuwd waar dit gaat gebeuren en of ik niet toch wat leuke foto's zou kunnen maken.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 22:16
loewie1984 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:41:
Ik hou het topic ook even in de gaten, ondanks dat ik alleen maar een 70-200 heb ben ik toch benieuwd waar dit gaat gebeuren en of ik niet toch wat leuke foto's zou kunnen maken.
Ook met een telelens kan je hele leuke landschapsfoto's maken :Y

[ Voor 69% gewijzigd door PowerUp op 07-07-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Het is niet de HK inderdaad. Ik kan je wel vertellen wat het wel is, maar dan moet ik je helaas daarna vermoorden :+

Anyway, laten we gewoon on-topic blijven en de post van Maasluip verder negeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ardennen zou ik ook wel zien zitten. liefst eind augustus inderdaad. Misschien even een Poll opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Meh, als er zoveel reiswerk in gaat zitten pas ik. Voor een paar foto's zomaar 60e reiskosten uitgeven is ook niet niks hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Orion84 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:47:
Het is niet de HK inderdaad. Ik kan je wel vertellen wat het wel is, maar dan moet ik je helaas daarna vermoorden :+
:F Area 61 natuurlijk :P
Anyway, laten we gewoon on-topic blijven en de post van Maasluip verder negeren :)
Als het niet TE vroeg wordt wil ik er wel bij zijn. In de Ardennen maffen lijkt me ook niet verkeerd :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssj3gohan schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:07:
Meh, als er zoveel reiswerk in gaat zitten pas ik. Voor een paar foto's zomaar 60e reiskosten uitgeven is ook niet niks hè...
het gaat'em bij een meeting niet alleen over de foto's hé? Meestal amper. Het is gewoon de sfeer die er tijdens zo'n gebeuren heerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
ssj3gohan schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:07:
Uhh..kan je niet beter in het begin vrolijk meedoen en later gaan kijken hoeveel je kwijt bent aan reiskosten...
Bijv: Ik kom uit Alphen, jij uit Rijswijk. Ik heb een grote auto, jij do the math ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Mike2k op 07-07-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Staphorst heeft ook een mooi bos, alleen word zondag dan wat lastiger :P
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3252/3012772325_c9fddf482a_z.jpg?zz=1
Water
foto is niet van mij

[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 07-07-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:50
Oeh interessant, maar we moeten even oppassen dat we niet gaan overlappen nu! Ik heb er ook een in de planning voor eind juli/augustus. Er was ook nog iemand die in Den Haag wat aan het plannen was...

Edit:
Ook hier op de Veluwe kan men dauwtrappen, en een stuk centraler?

[ Voor 16% gewijzigd door Zandpad op 07-07-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben in voor Dwingelerveld als wel de Veluwe. Maar dauwtrappen, denk dat velen niet zullen aanmelden waneer je rond 04/05:00 uur in een natuurgebied wilt verzamelen. OV is praktisch onmogelijk op die tijden, dus ben je afhankelijk van eigen auto dan wel carpoolen. En om nu voor een meeting de dag ervoor af te reizen + overnachten is ook weer zo... Dus.. is het niet handiger als je het opsplitst?

Kan je een locatie vinden voor West NL, voor Zuid NL, voor Noord en Oost NL. Neem je voor Noord dwingelerveld. Neem je voor oost NL de Veluwe. En zo heb je in het westen vast ook nog een mooi gebied en dito voor het zuiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Mike2k schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:11:
[...]

Uhh..kan je niet beter in het begin vrolijk meedoen en later gaan kijken hoeveel je kwijt bent aan reiskosten...
Bijv: Ik kom uit Alphen, jij uit Rijswijk. Ik heb een grote auto, jij do the math ;)
OK, dat klonk ook wel heel erg alsof het alleen om het geld te doen was. Ik vergat erbij te zeggen dat het dan ook wel opeens twee dagen kost (nouja, twee halve dagen maar je bent die dagen wel grootendeels kwijt), en ik tegen die tijd op een redelijk hectisch punt in m'n scriptie zit. En als jij mij rijdt, krijg je of je het wilt of niet een nette kilometervergoeding van me :+ zeker op die afstanden. Het geld heb ik wel over voor een gezellig dagje, maar dit is wel een hoeveelheid tijd en geld waar ik twee keer over nadenk.

Zo, genoeg nuance :P Korte versie: Jullie kunnen er vanuit gaan dat ik pas als het in de Ardennen gebeurt, en meekom als het dichtbij is ;-)

Verder in het najaar, als ik een nieuwe titel heb, ga ik waarschijnlijk nog twee keertjes in België fietsen dus onwil is het echt niet, het is de combinatie van geld en tijd.

Laat je trouwens niet door mij bevinloeden! Het klinkt als een ontzettend gezellig idee en is een stuk specialer dan de Broekpolder induiken, bijvoorbeeld. Ik denk dat de meeste mensen gewoon voor de Ardennen zullen stemmen, nietwaar?

Overigens, als jullie het toch in België zoeken: in de buurt van Genk (dus niet Gent) is het ook prachtig mooi door bossen wandelen, en dat is zeer gemakkelijk vanuit Maastricht te bereiken. Sowieso, heel Belgisch Limburg is wel mooi als je de plekjes weet te vinden. Jaagpaden langs de Maas, etc. Prachtig.

edit @ Zandpad: ik heb voorlopig afgezien van een meet in DH organiseren, omdat hij nogal overlapte met jou, en er niet veel animo was voor nóg een DH-meet. Dus in principe zijn jullie twee elkaars enige 'concurrenten'

[ Voor 6% gewijzigd door mux op 07-07-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb even gesnoeid in het topic. Natuurlijk zijn we wat losser met dit soort topics maar vanaf nu gelieve weer ontopic ander moet ik Orion84 gaan helpen en word het echt heel bloederig. :P 8)

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyno
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11-2017

Tyno

Wegenbouwer

Hier nog een gevalletje Animo mits datum en locatie.

Maar nog even over het OV, meestal is het OV in de buurt van natuurgebieden toch niet optimaal. Ik denk dat je bij natuurmeet toch al voor het grootste deel afhankelijk bent van auto's om op de locatie te komen.

Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Best intressant indd.
Maar als je pech hebt en er staat een beetje wind kan je de dauw s ochtends wel vergeten. En als er wolken zijn kan je het mooie ochtend licht ook vergeten.
Je moet het weer heel erg mee hebben om dauw EN mooie zon licht te krijgen. Eigenlijk moet je een paar mogelijke data inplannen zodat je een dag kan overslaan als het weer minder is.
Een weekend met overnachting kan ook natuurlijk. Maar dan moet je wel 3 ochtenden pakken in de hoop dat je 1 ochtend hebt met dauw en mooi licht.

Maar ik hou het topic in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weekendje naar de ardennen in Belgie klinkt natuurlijk wel heel erg gaaf. Zaterdag ergens in de middag verzamelen. Tentjes opslaan, beetje wandelen en fotograferen. S'avonds ritueel vlees verbranden en wellicht er nog een nacht wandeling tegenaan gooien. Mooie verhalen vertellen aan het kampvuur, de volgende ochtend kijken wie er nog wakker is/op tijd waker wordt voor een ochtend wandeling en dan in de loop van de ochtend weer opbreken en naar huis.

Mooi plan, maar of augustus (zeg maar midden in de vakantie voor een deel van ons) nu het meest optimaal is... geen idee.

Wat dat betreft denk ik dat ook eind Juli/begin augustus echt zo een moment is dat er gewoon relatief weinig mensen kunnen/willen of het in hun planning geplakt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:23:
Weekendje naar de ardennen in Belgie klinkt natuurlijk wel heel erg gaaf. Zaterdag ergens in de middag verzamelen. Tentjes opslaan, beetje wandelen en fotograferen. S'avonds ritueel vlees verbranden en wellicht er nog een nacht wandeling tegenaan gooien. Mooie verhalen vertellen aan het kampvuur, de volgende ochtend kijken wie er nog wakker is/op tijd waker wordt voor een ochtend wandeling en dan in de loop van de ochtend weer opbreken en naar huis.

Mooi plan, maar of augustus (zeg maar midden in de vakantie voor een deel van ons) nu het meest optimaal is... geen idee.

Wat dat betreft denk ik dat ook eind Juli/begin augustus echt zo een moment is dat er gewoon relatief weinig mensen kunnen/willen of het in hun planning geplakt krijgen.
En daar ben ik voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
ssj3gohan schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:30:
[...]

OK, dat klonk ook wel heel erg alsof het alleen om het geld te doen was. Ik vergat erbij te zeggen dat het dan ook wel opeens twee dagen kost (nouja, twee halve dagen maar je bent die dagen wel grootendeels kwijt), en ik tegen die tijd op een redelijk hectisch punt in m'n scriptie zit. En als jij mij rijdt, krijg je of je het wilt of niet een nette kilometervergoeding van me :+ zeker op die afstanden. Het geld heb ik wel over voor een gezellig dagje, maar dit is wel een hoeveelheid tijd en geld waar ik twee keer over nadenk.
Persoonlijk zou ik een thermos koffie en wat te snacken al kilometervergoeding genoeg vinden, rijden doe je toch of er nou 1 of 2 man in die auto zitten.

Wat lokatie betreft, ik was niet al te lang geleden in de polders rond Vinkeveen en raakte wel geinspireerd. Vanaf zegmaar de A2 tot de N11 heb je een flink stuk van dat soort landschap. Niemand die daar goed genoeg bekend is om wat te kunnen prikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:23:

Jij snapt precies de bedoeling....een middagje is natuurlijk leuk maar zo'n dagje ardennen is geweldig....

Overigens:
De titel is wel "dauwtrappen" maar het gaat eigenlijk meer om de natuurfotografie in de vroege ochtend..het ontwaken van de natuur, de eerste zonnestralen van de dag...

Daarbij komt wel dat als we naar de Ardennen gaan dit natuurlijk een hoop regelen is...
Camping, vervoer, eten ed...en dat begin Augustus uitgesloten is...zal dan meer richting eind augustus gaan...maar daar hebben we tzt de meetingmanager voor...

[ Voor 17% gewijzigd door Mike2k op 07-07-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

Mike2k schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:32:
[...]

Jij snapt precies de bedoeling....een middagje is natuurlijk leuk maar zo'n dagje ardennen is geweldig....

Overigens:
De titel is wel "dauwtrappen" maar het gaat eigenlijk meer om de natuurfotografie in de vroege ochtend..het ontwaken van de natuur, de eerste zonnestralen van de dag...

Daarbij komt wel dat als we naar de Ardennen gaan dit natuurlijk een hoop regelen is...
Camping, vervoer, eten ed...en dat begin Augustus uitgesloten is...zal dan meer richting eind augustus gaan...maar daar hebben we tzt de meetingmanager voor...
Wild camperen FTW 8)

Wordt misschien wel lastig als iedereen een tent meeneemt (als je carpooled)

[ Voor 5% gewijzigd door the mod man op 07-07-2010 13:47 ]

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Wildkamperen met een grote groep lijkt me niet echt handig, zeker als je met auto's komt, in tenten wilt slapen en wilt gaan BBQ'en trek je dan wel behoorlijk de aandacht. Die paar euro voor een eenvoudige camping zullen het probleem niet zijn en dat is ook wel zo prettig voor de wat minder doorgewinterde kampeerder.

Zoveel regelwerk is het ook weer niet. Alleen een camping uitzoeken en reserveren (is met een wat grotere groep wel handig, beetje zonde van je weekend als je ter plekke nog moet gaan zoeken naar een camping). Vervoer regelt iedereen voor zich, inkopen kan je op zaterdag ter plekke gaan doen met een paar man. Eventueel nog even afspraken maken over wie bepaalde kookapparatuur mee brengt en dergelijke.

* Orion84 zit in augustus met afstudeerdrukte, dus of ik er bij ga zijn weet ik niet. Het lijkt me erg tof, dus ik hou het hier zeker in de gaten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 07-07-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Als ik de reacties zo zie is begin september misschien handiger (iedereen terug in NL, nog steeds kans op goed weer, later licht dus langer slapen :P). Zou voor mij ook beter uitkomen, is met verlof op zaterdag makkelijker buiten de vakantie. Wel een tof plan trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je goedkoop naar de Ardennen wilt met een groep moet je zien naar dezelfde establishments als scouts groepen en dergelijke te gaan. Er zijn in de Ardennen vrij veel kleine bedrijfjes die allerlei dingen voorzien (boeren verhuren weides, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Ik proef wel een sfeer van "Ardennen....yeah!" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Ik ben er wel een aantal keer geweest, maar ik denk niet dat het een goed punt is om een meet te houden. Misschien kennen jullie het wel, Bouillion ben ik geweest. Daar staat zo'n episch groot kasteel.

Ligt aan een riviertje de Semois. Erg veel leuke wandelroutes en dorpjes. Ik ken daar zat plaatsen waar we goede routes zouden kunnen lopen, campings om te overnachten en bezienswaardigheden.

[ Voor 37% gewijzigd door Zandpad op 07-07-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Holterberg (overijssel, Holten) misschien een idee ? Heb je heide etc super omgeving. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ik stel voor dat er óf een uitgebreide poll met locaties komt, óf dat er een 'regiocoordinator' wordt aangesteld en je het land in vieren op deelt, en dan gewoon met kleinere groepen die meeting organiseert.

Tuurlijk zullen de meeste mensen mooie gebieden in de buurt liggen, ik kan ook de mechelse, brunssumse heide aandragen, kasteel-park elsloo, het domein van boudewijn in België en ga zo maar door, uiteraard lekker dichtbij mij in de buurt, maar we moeten indien we niets gaan opsplitsen wel realistisch zijn... denk ik 8)

Reizen blijft het grootste issue, niet de kosten maar gewoon vervoer opzich.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Als er genoeg animo is is het wellicht makkelijker en misschien zelfs leuker om het in kleinere groepjes op te hakken. Dan kan er misschien zelfs bij tweakers thuis worden overnacht (durft iemand dit aan?) en ben je met een veel compacter, stiller groepje. De telefanaten krijgen dan hun zeldzame diertjes, de macromensen hebben geen tweakers in hun licht lopen en de landschapsmensen hebben vrij spel. Het reisprobleem is dan ook makkelijk opgelost.

Dus dan heb ik het over groepjes van max. 8-10 personen oid, afhankelijk van de locatie.

(het is maar een idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 19:01

Milo.

klik

Misschien is dat wel een idee ja, gewoon een poll en mochten er bijvoorbeeld twee locaties uitkomen dat misschien iemand daar iets wil organiseren?

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
@bovenste drie: die poll is er en als je, al dan niet naar aanleiding van dit topique, je eigen meeting wil organiseren met een van deze locatie's ben je daar uiteraard helemaal vrij in, maar ik denk niet dat het handig is om hier in 1 topic meerdere locaties te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:15
Ardennen met overnachting lijkt mij wel een goed plan, dat scheelt heel erg in het vroeg opstaan. Carpoolen lijkt me een goed idee, al heb ik geen rijbewijs, maar ik kan wel meebetalen aan de benzine indien gewenst..

Voordeel van de ardennen is dat er ook wat nachtfotografie kan plaatsvinden (voor de nachtbrakers onder ons). Kan er ook leuk vergeleken worden van gear, of een bepaalde tripod echt een groot verschil maakt enzovoorts. Ik kan een groene laser meenemen voor de mensen die graag lightpainting willen proberen?

Trouwens, namens alle studenten met een weekOV: wij kunnen weer gratis reizen vanaf 16 augustus. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door citruspers op 07-07-2010 17:52 ]

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil desnoods wel het regelen op mij nemen. Ik ben zelf van Belgïe. Ik ben wel nog maar 20 jaar, maar dat maakt nu niets uit vermoed ik. Ik ben van Antwerpen. Ik wil gerust eens kijken naar campings of iets dergelijke, hoewel ik zelf geen ervaring heb, met kamperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
citruspers schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:44:
Trouwens, namens alle studenten met een weekOV: wij kunnen weer gratis reizen vanaf 16 augustus. ;)
Alleen valt dit waarschijnlijk in het weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
PowerUp schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:04:
[...]

Alleen valt dit waarschijnlijk in het weekend ;)
Volgens mij wel...
Jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

Naar emmen gingen de meeste toch ook carpoolen? Ik moet er sowieso niet aan denken om vanaf groningen naar de ardennen te moeten in het ov met gear, slaapzak, matje/luchtbed en evt tent.

[ Voor 4% gewijzigd door the mod man op 07-07-2010 21:22 ]

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
@the mod man...dat zou niet zo'n probleem zijn...desnoods pik ik je op in utrecht...hoef je alleen de helft met de trein ofzo...is wel een mouwtje aan te passen....eerst maar eens kijken wat en wanneer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
... ik moet toch stiekem zeggen dat ik liever een Veluwe meet heb waar we wild en vogels kunnen 'schieten' :)
Misschien is zo'n meet ook beter om met minder personen te doen en misschien is het daarom mogelijk om zo'n Veluwe meet iets eerder in te plannen. We hoeven immers met minder mensen rekening te houden.
Dan kan deze dauwtrap meet over 6 weken en de Veluwe meet misschien over 4 weken?

Een meerdaagse meet die ook nog redelijk ver weg is gaat m voor mij denk ik niet worden. Ik kan daarentegen niet wachten tot de Veluwe meet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Veluwe meet word aan gewerkt, en zal inderdaad gelimiteerd zijn!
Meer daarover komt in een nieuw topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
had ik al gezegd dat ik de ardennen ook wel zie zitten? niet -oh, ik zie de ardennen ook wel zitten 8)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinig, de Ardennen. Valt best voor te sparen voor wat OV binnen NL en een carpool vanaf Utrecht ofzo *kijkt hoopvol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:54

polthemol

Moderator General Chat
bij de biesbosch zijn er enkele vrije kampeerlocaties. Als je het zo combineert is het voor iedereen goed te doen ondanks de afstand voor sommigen ;)

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
polthemol schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 05:23:
bij de biesbosch zijn er enkele vrije kampeerlocaties. Als je het zo combineert is het voor iedereen goed te doen ondanks de afstand voor sommigen ;)
Maar daar is geen belgisch bier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Bier is toch vies. Echte limonade (in de zin van: citroenen en suiker) willen we, dus niet dat gore spul van de C1000. In Wallonië verkopen ze dat iig, wellicht ook in 'twerpen, wil een Belg dat dan meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Je gaat dus mee gohan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:16

Polariteit

Fietsende fotografeur

VEluwe of Biesbosch klinken mij beiden wel goed in de oren, Ardennen wat minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

ssj3gohan schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:30:
[...]
Korte versie: Jullie kunnen er vanuit gaan dat ik pas als het in de Ardennen gebeurt, en meekom als het dichtbij is ;-)
@Mike2k: ^dat daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik even snel in mijn geheugen graaf, is het zo dat mijn ervaring is dat de kampeerkosten in de ardenen vaak een stuk lager liggen dan op de veluwe.

Ik weet niet hoe het precies gaat lopen, maar ik zou zelf een grote tent meenemen, groot genoeg om minimaal een man of zes te laten slapen. Desnoods kan ik ipv daarvan ook de tent van mijn ouders meenemen. Daar kan een man of acht in slapen. Wel even zelf een luchtbed en slaapzak meenemen natuurlijk.

@de mensen die mee willen betalen aan de kilometerkosten: Doe maar wat leuks/lekkers om te consumeren. Mijn baas betaalt toch alle kilometers al. Goed plan, dan kan ik nog wat aan de meeting verdienen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Dat is goed nieuws dickCah...
Er zijn dus al 2 auto's...een flinke tent...

@iedereen...ben toch bang dat we naar de Ardennen gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Een *dure* camping kost je 8-10 euro per persoon per nacht, een goedkope 4-5 euro. Een beetje rondgooglen vertelt je ruwweg hetzelfde. Zeker gezien het maar één nachtje is... lijkt me de minste van de organisatieproblemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 09:56

Phehistyr

De Epische Lurker

Overnachting klinkt goed, ik zal wel meegaan als het lukt qua vrije tijd, vervoer en dergelijke. De locatie maakt mij overigens niet zo gek veel uit, gezellig zal het toch worden. En als het vervoer moeilijk ligt kan ik altijd nog de camper van mijn ouders kapen, is mijn slaapplek ook meteen geregeld. :*)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Dat weekendje Ardennen lijkt mij ook wel wat. Dán kunnen we pas goed dauwtrappen zonder dat de helft al om 03:00 in de auto moet zitten. Camperende tweakerts, dat is pas iets gaafs om te zien*.

* = ik verwacht dan minimaal wel tenten met neon verlichting, tesla coils om de muggen weg te houden en BBQ vuren op kerosine :Y)

edit: hier nog een auto beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door NickH op 08-07-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afhankelijk van de datum ben ik er ook bij, heb ook nog een aantal plaatsen in de auto beschikbaar en heb een 3persoons iglotentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:58

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Nou, als m'n agenda het toelaat: Count me in!
één kanttekening: hoe ga je je gear 's nachts (onbeheerd in een afgesloten auto??) achterlaten? Ik stop het spul lekker in m'n slaapzak. Ik mag thuis toch al niet met m'n cam in bed slapen van 't vrouwtje :D

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
TOF! Ardennen meeting is happening y'all!! :D

* Mike2k heeft een 'secret stash' onder de kussens van zijn luchtbed...en de maglite als knuppel :)
Maarre...wordt er geslapen dan ? })

[ Voor 67% gewijzigd door Mike2k op 08-07-2010 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Tja, op je gear slapen is één optie. 20 gewapende tweakers die om een auto met alarm slapen is een tweede })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:08:
één kanttekening: hoe ga je je gear 's nachts (onbeheerd in een afgesloten auto??) achterlaten? Ik stop het spul lekker in m'n slaapzak. Ik mag thuis toch al niet met m'n cam in bed slapen van 't vrouwtje :D
Telelens onder je kussen natuurlijk. Levensgevaarlijk wapen.

Ik ben er waarschijnlijk ook weer bij, mits ik kan natuurlijk....

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Als de auto bij de tent mag staan is dat een prima optie, als hij ergens op een donker parkeerterrein neergezet moet worden dan is het misschien handiger om je spullen gewoon naast je in de tent neer te leggen. Campings zijn doorgaans tamelijk veilig is mijn ervaring. Ondanks dat je in feite elke tent zomaar binnen kan stappen heb ik het nog nooit meegemaakt dat er iets gejat is op een camping.

Zoveel uurtjes slaap zullen er trouwens toch niet van komen :P

[ Voor 33% gewijzigd door Orion84 op 08-07-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Heeft iemand mobiel internet of wordt de camping uitgekozen op een internetverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Orion84 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:11:
[...]

Zoveel uurtjes slaap zullen er trouwens toch niet van komen :P
Inderdaad, wordt gewoon een avond-, nacht-, ochtendnon-stopfotografiemeet. Slapen doe je 's middags wel.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
* NickH heeft mobiel internet maar geen bundel voor internet in die streken. Wat wil je doen, je spul meteen hier posten om iedereen jaloers te maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
ssj3gohan schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:15:
Heeft iemand mobiel internet of wordt de camping uitgekozen op een internetverbinding?
Mobiel internet regelt 'onze local' kevinneke wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

één kanttekening: hoe ga je je gear 's nachts (onbeheerd in een afgesloten auto??) achterlaten?
Geen probleem mee, maar mijn auto heeft een autoalarm. Als de auto naast de tent staat, wordt ik echt wel wakker van de halve gare idioot die het raam inslaat. Als het echt nodig is, wil ik eventueel wel een waakwolf mee nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

NickH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:16:
* NickH heeft mobiel internet maar geen bundel voor internet in die streken. Wat wil je doen, je spul meteen hier posten om iedereen jaloers te maken? :P
Grote berg gear, livestream naar tweakers.net en de bikkels in het bikkeltopic als nachtwakers gebruiken terwijl wij slapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:08
Ik vind het wel leuk om mee te gaan, ik ben nog nooit meegeweest op zo'n trip en ook redelijk maagd w.b. fotografie. Dus be gentle.

Ik kan mobiel internet verzorgen nationaal en internationaal en eventueel wel mensen meenemen, mits het niet te ver om is. Misschien dat dat mijn noobheid een beetje verzacht. :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:14

hellknight

Medieval Nerd

Als een eigenwijze tweaker met analoge SLR's (that person being me) (Canon EOS300 en EOS5) ook welkom is, heb ik ook wel interesse ;-)
Eventueel kunnen er ook enkele mensen met mij meerijden (omg. Roosendaal, west-brabant dus)

[ Voor 25% gewijzigd door hellknight op 08-07-2010 09:36 ]

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

hellknight schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:33:
Als een eigenwijze tweaker met analoge SLR's (that person being me) (Canon EOS300 en EOS5) ook welkom is, heb ik ook wel interesse ;-)
Eventueel kunnen er ook enkele mensen met mij meerijden (omg. Roosendaal, west-brabant dus)
Genoeg Tweakerts die analoog schieten.... Spoooky, Shaggy_NL, Makkelijk etc.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
IEDEREEN is welkom...
Hoe meer zielen...

Ben wel van plan om mijn Vholdr Contour HD mee te nemen en naast mijn camera te hangen...stoer effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Zeg, als jullie het zo interessant en leuk gaan maken wordt het wel heel moeilijk om vol te houden dat ik niet kom hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
ssj3gohan schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:49:
Zeg, als jullie het zo interessant en leuk gaan maken wordt het wel heel moeilijk om vol te houden dat ik niet kom hoor...
Je moet ook gewoon meegaan...maar dat had je waarschijnlijk al door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Ons evil plan werkt, Mike2k, ssj3gohan gaat bíjna mee!

Ontopic: "fotografiemaagd" of niet, iedereen is welkom om mee te gaan. Juist als je er minder vanaf weet kan je een hoop leren op een meet. En een hoop andere gear vasthouden wat een grote pijn in je portemonnee kan zal veroorzaken, natuurlijk })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
@nickH...hij is bijna om ;)

Ik zal voor dat weekend waarschijnlijk wel iets van een Nikkor 70-200 F2.8 VR meenemen...
Heb er al eens mee mogen schieten....geweldig ding...

Dan krijg je zo iets:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3220/2795620327_5414fdb52f.jpg
Alleen dan zit er bij mij nog een mb-d80 onder...

Overigens geld op zo'n meeting:
You break it, you buy it.
Hou er rekening mee met je verzekering! Je bent tenslotte wel in belgië...Zou lullig zijn als er een lens sneuvelt en je vervolgens van je verzekering te horen krijgt: "Nee meneer, dat is helaas niet gedekt."

Vraag zoiets even na...
* Mike2k heeft een doorlopende reisverzekering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Nog leuker: mijn D40 en DickCAH's witte 70-200:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3044/2573104072_9c5e2a2086.jpg

Het is zo schattig O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

NickH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:17:

[afbeelding]

Het is zo schattig O+
Canon-wannabe.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het enigzinds kan qua datum ben ik er ook bij.
Uiteraard kies ik als Belg voor de Ardennen..
Wordt gezellig :9
Moet ik tegen dan wel nog een deftig statief aanschaffen voor m'n macrolens (tis er nog steeds niet van gekomen :$ ).
Ik heb verlof van 17 juli tot 17 aug. Binnen deze datum hebben erg veel mensen ook verlof en hebben daar vaak wel veel in gepland, wordt dus niet makkelijk om binnen deze periode een goede datum te vinden.
Buiten deze periode zou ik sowieso kiezen voor een weekend :Y

Polletje opzetten voor de datum ?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:54

polthemol

Moderator General Chat
afhankelijk of mijn verzekering heeft uitbetaald en ik een nieuwe camera heb tegen dan, ga ik in ieder geval zeker wel mee. Altijd mooi om lekker te kunnen nerden het smorgensvroeg ;)

(indien er trouwens vervoerstekort is: uit eigen ervaring weet ik dat de Ardennen vanuit Limburg vrij goed te doen zijn per trein voor veel delen, zolang iemand je op een stationetje daar kan oppikken).

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 08:52
Afhankelijk van de datum en of het een hele campeertrip wordt of niet, kan ik wel mensen meenemen vanuit Limburg naar de Ardennen.

Maar het mag ook een plek in Nederland zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door rvrbtcpt op 08-07-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Klinkt weer goed jongens :)
Voor de mensen die interesse hebben in de Veluwe meet: die plan ik natuurlijk ernaast!

Edit: als iemand de moeite kan nemen om langs mij te rijden kan ik een Vergrote Zilvermeeuw tent met gasstel en dergelijke meenemen waarschijnlijk... 8 man kan erin en dan is nog plek voor tafel, gasstel en gear!

[ Voor 48% gewijzigd door Zandpad op 08-07-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:17:

[afbeelding]

Het is zo schattig O+
:X Schroef dan een Canon converter erop en zo'n geile 70-200L :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:18:
[...]

:X Schroef dan een Canon converter erop en zo'n geile 70-200L :9
Ja, maar dan heb je niet zo'n prachtige witte zonnekap! _/-\o_

Dit lijkt mij ook een mooie meeting, in het weekend dan wel.

5D mee en de 14mm 2.8 L natuurlijk :*)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.