nog een intressante toevoeging.
tevens de reden dat ik van tnt ben afgestapt en voortaan via andere loketten stuur indien mogelijkheid daarvoor.
Ik heb in mijn jaren dat ik online verkoop 2x problemen gehad.
Eenmaal zoals ik eerder vermeld zag staan dat het 7-8 dagen duurde en TT code niets resulteerde.
1x dat mijn pakket 16 dagen in het zelfde sorteer center bleef hangen.
TNT schoof allicht de schuld op mij dat ik verkeerde adres gegevens had maar met de kennis dat deze gegevens 3x met koper gecheckt waren verteld mij andere feiten
Na het aanvragen en invullen van een onderzoeks formulier (dit kan enkel de verzender van het pakket) was eruit gekomen welk center het pakket bleef hangen , en daar door TNT uit gepikt is en als nog afgeleverd.
Het kan voorkomen dat pakketten zijn verstuurd maar zonder resultaat.
Echter als dit het geval is dan zie je dit terug in je TT code want dan geeft je code in ieder geval een werkend zoek resultaat.
Controleer of je de juiste PC + code combi intikt probeer desnoods met zijn PC ipv jouwe.
Indien na 10 dagen geen TT resultaat is kans heel groot dat de code verzonnen is of van een voorgaaand verzonden pakket meer dan 30 dagen geleden want dan vervalt de code en is er geen resultaat meer met de code te vinden.
Indien een scan / foto van TT code geweigerd wordt door verkoper denk ik dat er dingen zijn die voor je worden achter ghouden