Verkoper V&A lijkt niet te leveren. Welke procedure volgen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 4.556 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• askyou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 00:35
Ik had 12 dagen geleden weer bij Acerman besteld. Dit keer duurde de levering dus langer dan de vorige keer,dat was twee dagen, maar hij vertelde mij dat hij in het ziekenhuis heeft gelegen en dat is toch een goed excuus.
De hele perode uitstekend(sms en telefonisch) contact met Acerman gehad. Gisteravond is het nog door een koerier bezorgd om 21.30 uur! omdat ik vandaag op vakantie ben gegaan, waarvoor hulde!
Ik kan mij voorstellen dat je wanhopig wordt als het wat langer duurt maar bij mij heeft hij nu twee keer uitstekend werk afgeleverd.
Heb geduld met Acerman, ik denk dat hij een heel druk baasje is en dat er daardoor weleens wat mis gaat.
Ik ben ervan overtuigd dat iedereen zijn betaalde spullen van Acerman krijgt en dat hij alles netjes zal afhandelen. Zoals bij Ctgras, Philflow en bij mij.
Nogmaals ik heb geen enkele band met Acerman behalve dat hij mij Ipads heeft verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Zojuist weer even telefonisch contact gehad met deze verkoper.
De 16GB versies zijn via zijn leverancier niet meer te verkrijgen. (goh).

Hij gaat mij woensdag een 64Gb leveren. En dat is hem ook geraden ook.
Kan hij woensdag niet leveren zie ik graag mijn geld terug.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Topicstarter
Na de twee positieve reacties van Ctgras en Askyou voel ik mij geroepen even een kantekening te plaatsen.

Bij Ctgras heeft hij de zaken afgehandeld nadat ik druk heb uitgevoerd (nee geen dreiging met fysiek geweld).

M.b.t. Askyou, ook bij mij vertelde hij in het ziekenhuis opgenomen te zijn. Bij mij was het echter 25 juni. Nu kan het natuurlijk zijn dat hij twee keer in het ziekenhuis is opgenomen, maar het zou ook zo maar kunnen dat het niet waar is. Ook tegen Ctgras heeft hij gezegd dat hij in het ziekenhuis is opgenomen. Wellicht wil Ctgras nog zeggen welke datum.

Ik hoop dat hij de zaken met AvdE nu netjes gaat oplossen.

[ Voor 10% gewijzigd door Philflow op 19-07-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Inmiddels is er weer een negatieve ervaring bij geplaatst in z'n feedback van iemand die z'n spullen niet heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik vind het nog steeds niet netjes dat de naam van desbetreffende Tweaker hier 3 posts boven gewoon blijft staan... Het gehele topic is deze niet genoemd en op zo'n manier wordt hij echt in 't verdoemhoekje geplaatst...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Hmm tja. In eerste instantie was ik ook voor de bescherming van zijn privacy. Maar dat houdt ook een keer op. Hij heeft het nu wel erg bont gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Mensen lezen bij z'n V&A feedback wel het hoe of wat imho...
Tevens zijn er oplichtingssites waar mensen met hun naam / gevens staan, dat hoort niet op Tweakers.net imho.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Een Tweakers nickname is ook geen identiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zijn nickname was eerder deze maand ook al een paar keer genoemd en verschillende gebruikers gaven eerder al aan dat ze aan de hand van het verhaal al doorhadden om wie het ging, dus ik zie er het nut niet van in om nu nog zijn naam hier te gaan schrappen.

Wel stel ik mijn vraagtekens bij het hier verder discussiëren over zijn gedrag. De gebruiker is gewaarschuwd voor zijn gedrag en er op gewezen dat iPad handel niet in V&A thuishoort en sindsdien is hij ook niet meer actief geweest in V&A. Nieuwe meldingen/discussie heeft dus niks te maken met zijn V&A gedrag, dus lijkt het me weinig zinvol om dat hier in het Pricewatch forum te bespreken. Concrete (afgeronde) ervaringen naar aanleiding van zijn eerdere V&A advertenties kunnen gewoon in de feedback, daar hebben we dit topic niet voor nodig.

Ik ga dit topic dan ook op slot doen. Als iemand het daar niet mee eens is en een goede reden heeft waarom dit topic open zou moeten blijven dan hoor ik het graag per DM :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.