Hallo Tweakers,
Na een hele tijd alleen maar gegamed te hebben op mijn consoles, heb ik besloten om toch weer over te stappen naar PC gaming en de consoles verkocht.
Mijn huidige kaart ( 8800 GTS ) is alleen wel aan vervanging toe.
Mijn systeem:
Asus P5K Moederbord
Asus 8800 GTS Videokaart
intel Q6600 processor ( watergekoeld, corsair HS50 )
2x2048 Corsair DDR2 geheugen ( wordt verdubbeld )
Pc draait overigens op Windows Vista Ultimate 64-bit.
Niet meer het nieuwste van het nieuwste, maar kan wat mij betreft nog wel even mee, zeker met de videokaart boost.
Nu zie ik dat de HD5970 de kaart is van dit moment, maar dat is hoogstwaarschijnlijk overkill voor dit systeem.. Al heb ik liever overkill, dan dat ik mijn games niet full kan draaien
Ook een Crossfire opstelling van de HD5850 heeft mijn interesse gewekt.
Ik zal mijn voeding ook moeten vervangen ? Zit nu een Zalman in ( 370 watt meen ik ).
Iemand anders nog een idee voor een goede kaart, ik vind de prijzen niet zo interessant, het gaat me vooral om de prestaties op mijn huidig systeem.
Hoop dat jullie me wat tips kunnen geven.
Alvast bedankt,
Na een hele tijd alleen maar gegamed te hebben op mijn consoles, heb ik besloten om toch weer over te stappen naar PC gaming en de consoles verkocht.
Mijn huidige kaart ( 8800 GTS ) is alleen wel aan vervanging toe.
Mijn systeem:
Asus P5K Moederbord
Asus 8800 GTS Videokaart
intel Q6600 processor ( watergekoeld, corsair HS50 )
2x2048 Corsair DDR2 geheugen ( wordt verdubbeld )
Pc draait overigens op Windows Vista Ultimate 64-bit.
Niet meer het nieuwste van het nieuwste, maar kan wat mij betreft nog wel even mee, zeker met de videokaart boost.
Nu zie ik dat de HD5970 de kaart is van dit moment, maar dat is hoogstwaarschijnlijk overkill voor dit systeem.. Al heb ik liever overkill, dan dat ik mijn games niet full kan draaien
Ook een Crossfire opstelling van de HD5850 heeft mijn interesse gewekt.
Ik zal mijn voeding ook moeten vervangen ? Zit nu een Zalman in ( 370 watt meen ik ).
Iemand anders nog een idee voor een goede kaart, ik vind de prijzen niet zo interessant, het gaat me vooral om de prestaties op mijn huidig systeem.
Hoop dat jullie me wat tips kunnen geven.
Alvast bedankt,