help,welke laptop zou ik kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

• marijnboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 17:08
Hee,

Ik heb gister gehoord dat ik over ben naar het volgende schooljaar en dus ee half jaar naar australie ga.
Nu ben ik van plan een goede complete laptop te kopen maar ik kom er niet echt uit waar ik nou voor moet gaan. Ik hoop dat jullie me mischien kunnen helpen om het beste apparaat aan te schaffen.

Ik vind het belangerijk dat ik op high res de nieuwe spellen can spelen (bf2bc,cod,bioshock2 etc).
dus dat hij gewoon lekker snel gaat en het liefst en lange batterij duur.

kunnen jullie mij vertellen waar jullie op het moment voor zouden gaan? ik heb max 1100 euries te besteden.

Alvast bedankt voor de hulp!

Groeten Marijn Boon

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12 18:15
Euhhmmm

Zullen we hem ook nog voor je bestellen? Wilt u daar een tasje bij? Oh het bonnetje is tevens garantiebewijs

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12 01:06
Lees dit even door *LET OP* - Wat moet ik kopen

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Verwijderd

Ik zou een 15,4 inch nemen.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Marijn, mocht je de reacties van hieboven niet helemaal begrijpen, neem dit even door: *LET OP* - Wat moet ik kopen

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dit stuk lezen: *LET OP* - Wat moet ik kopen
En dit erbij pakken: [NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht

Je mag wel hulp vragen maarrrr...
1) Je moet zelf eerst onderzoek doen, want nu is het gewoon alles uit handen geven en anderen het laten doen, dat is niet het idee hier.
2) Als je hulp vraagt moet het in een BBG en niet in een apart topic, dus eerst dat door lezen en dan hulp vragen als het niet duidelijk is.

Volgens mij kan je op basis van de BBG best een aardige beslissing maken en via de pricewatch kan je keurig filteren op je eisenpakket. Bedenk echter wel dat op hoge resolutie gamen en een lange accu duur vaak niet samen gaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• marijnboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 17:08
is primaa , zal het even doorkijken

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica