Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
Roenie schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:52:
[...]
Dat is uiteraard afhankelijk van de rente van je hypotheek, de rente op je spaarrekening, rentevaste periode, eventuele boete, geld nodig of niet, hogere hypotheek dan waarde huis, renteopslag bij hoge hypotheek, beperking aftrek, hypotheekvorm, verhuisplannen, et cetera. Kortom, veel aspecten en het is maar net in welke situatie je zit.

Maar goed dat is enkel het financiele aspect. Persoonlijk geeft aflossen mij een heerlijk gevoel. Ik los ieder jaar zo'n 10k af en dat doet goed :) De mens is geen homo economicus :)

[...]
Dat ligt aan de voorwaarden en of je er een KEW van hebt gemaakt. Die regels gelden dus niet in alle gevallen. Zo heb ik jarenlang extra op mijn spaarhypotheek gestort. De bank werd zenuwachtig en liet mij expliciet aangeven dat het mijn verantwoordelijkheid was dat ik over de bandbreedte ging. Kortom, wat zijn de regels van de bank en heb je een KEW of een 'gewone' spaarhypotheek...
Ik weet niet wat een KEW is?

Ik heb sinds 2007 en hypotheek bij de rabo (interpolis)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Grolsch schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 14:21:
[...]

Ik weet niet wat een KEW is?

Ik heb sinds 2007 en hypotheek bij de rabo (interpolis)
Is een standaard (belastinggerelateerde) afkorting waarover veel informatie op internet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:52
emnich schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:55:
[...]

Als de rente weer gaat stijgen (wat ik denk) dan ....
Banken verheugen zich nu al op prinsjesdag: vrh omlaag, geeft ruimte om de rente nog verder te kunnen verlagen.... http://forum.spaarinforma...?hilit=prinsjesdag#p81783
;w
Pagina: 1 2 3 Laatste