Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

• JohanBr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09-2023
Vraag.
Ik heb een systeem van december 2003 (Fujistu Siemens, Scaleo 800S). Hij begint bejaard te worden, daarom wil ik hem nu vervangen. Wie kan mijn adviseren wat nu een goed systeem is om aan te schafen?
Ik doe van alles met mijn PC, internet, MSOffice, Films en DVD's maken, foto bewerken, allen gamen heb ik geen tijd voor. Wat is een goed systeem of waar kan ik met het best orienteren voor een desktop waarmee ik weer een aantal jaar mee vooruit kan?
Graag jullie reactie.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-11 17:52
Je zult wel iets meer moeten inbrengen, bijv je budget, en heb je zelf al onderdelen op het oog?

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 08:13
heb je de BBG's al doorgekeken? zo ziet het er namelijk niet echt uit, ook verwachten we hier op tweakers dat iemand wel iets meer doet dan alleen een beetje geld bij elkaar sprokkelen en dan de rest maar laten uitvogelen wat het beste systeem zou zijn ;) ik denk trouwens dat deze BBG het beste bij jou past : [BBG aanschaf] Basissysteem mei - juni 2010
overigens is deze post totaal niet negatief bedoeld :+

[ Voor 71% gewijzigd door DjThase op 13-06-2010 19:51 ]

Mop mop, gas derop!

Verwijderd

kijk eerst eens BBG

• JohanBr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09-2023
Bedankt voor de snelle reactie,
Budget mag tussen de € 1.000,- en € 1.500,- liggen. Het is niet dat ik sind dec 2003 niet meer naar PC's en onderdelen heb gekeken. Maar ik zou b.v. niet weten wat de meest recente processor van Intel is.

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 08:13
BBG's al doorgelezen? zoja welke lijkt jou het best, stel je vraag daar nog een keer...
dan kunnen de mods hier een slotje op gooien ;)

Mop mop, gas derop!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:16

Quad

Doof

Kom je in de BBG snel genoeg achter ;)
En met zo'n hoog budget wil ik best wel wat voor je samen stellen hoor :)

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Snowmiss
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-11 15:42
Deze BBG even volgen is mijn tip. Gezien wat je met je PC wilt gaan doen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is al meermaals genoemd:
[BBG aanschaf] Basissysteem mei - juni 2010

Op GoT willen we het wiel niet steeds opnieuw uitvinden. Daarom zijn we niet zo happig op allemaal "hoe is dit systeem/wat moet ik kopen?" topics. Sowieso verwachten we op GoT altijd dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent. Daar hoort in dit geval zeker bij dat je de verzameltopics doorleest en zelf even uitzoekt welke specs de software die jij wilt draaien vereist. Aangezien je dat allemaal niet gedaan hebt, gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.