1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Als die data echt belangrijk was, had je een backup moeten hebben. En nu zeker niet meer aan de HD klooien en naar een datarecoverybedrijf brengen en flink wat pegels neer leggen. Dat is de beste optie.
DIt was mijn back up voor wanneer mijn comp zou trashen wat 2wkn geleden is gebeurt...
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Dan had je geen goed backup beleid. Nu zal je je hd naar een recovery bedrijf moeten sturen en hoop ik dat je hiervan geleerd hebt.
Neem Thematopic: Datarecovery eens door (en Thematopic: Backups om in 't vervolg dit soort dingen te voorkomen).
Ik zou je aanraden zelf niet te gaan klooien, maar gewoon een datarecovery bedrijf in te schakelen, met een beetje geluk vallen de kosten mee en ben je maar een paar honderd euro kwijt.
Ik zou je aanraden zelf niet te gaan klooien, maar gewoon een datarecovery bedrijf in te schakelen, met een beetje geluk vallen de kosten mee en ben je maar een paar honderd euro kwijt.