Data save externe hdd

Pagina: 1
Acties:

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 07:11

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Gister waren we gezellig een filmpje aan het kijken op de ps3 via de externe hd. De hd stond op de hokker naast de kast waar de ps3 en controller op lag. Die controller werd van 45cm hoogte van de kast afgestoten en kwam op de externe hd terecht. Die knalde er meteen uit.De ps3 en mijn pc kunnen de hd nu niet meer benaderen.

Hij word nu door mijn pc soort van herkend, maar met een fout en mij word gevraagd of ik de hd wil formatteren voor verder gebruik...op zich niet zo'n big deal als het om alleen films en muziek gaat, maar al mijn foto;s van de afgelopen 4jr staan er op en misschien nog iets belangrijker ook al mijn huiswerk en verslagen voor school staan er op en dat terwijl ik ze nodig heb voor afstuderen nov dit jaar....

DOe nu een poging met getdataback for ntfs om de bestanden te redden maar dat lijkt niet te werken...

Systeem draait op vista home basic, amd dual core en 2gig ram. De externe disk is van het merk trekstore en 250gig groot..

Iemand nog een idee ?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:19
Als die data echt belangrijk was, had je een backup moeten hebben. En nu zeker niet meer aan de HD klooien en naar een datarecoverybedrijf brengen en flink wat pegels neer leggen. Dat is de beste optie.

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 07:11

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
DIt was mijn back up voor wanneer mijn comp zou trashen wat 2wkn geleden is gebeurt...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-01 20:34

Midas.e

Is handig met dinges

Dan had je geen goed backup beleid. Nu zal je je hd naar een recovery bedrijf moeten sturen en hoop ik dat je hiervan geleerd hebt.

Hacktheplanet / PVOutput

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Thematopic: Datarecovery eens door (en Thematopic: Backups om in 't vervolg dit soort dingen te voorkomen).

Ik zou je aanraden zelf niet te gaan klooien, maar gewoon een datarecovery bedrijf in te schakelen, met een beetje geluk vallen de kosten mee en ben je maar een paar honderd euro kwijt.