Anoniem: 265288 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:00:
[...]
offtopic:
Ik mis de Tau

.
Ik ben erg benieuwd naar die 40k mmo, vooral omdat na weken spelen Warhammer Online me niet wist te overtuigen. Gemiste kans, want Warhammer heeft als uitgangspunt toch heel wat potentie...Hopelijk pakken ze het met 40k anders aan (maar goed is ook weer een andere developer, toch? Dus op zich zou dat geen punt moeten zijn.). Qua trailer, vind het tot nog toe niet echt overtuigend, maar er is nog te weinig informatie om er echt over te kunnen oordelen.
Er is inderdaad weinig informatie over de Game maar wat ik tot nu toe gezien hebt is wel erg gaaf, ff copy &paste van een fansite, anders moet ik alles overtikken
Races: Imperium (Space Marines, Imperial Guard, Mechanicus), Chaos (Chaos Space Marines, Daemons, Cultists) and Orks
Vechicles: Land Vehicles, Potential Vehicle Combat, Potential Flying Vehicles (or Taxi service), Titans (NPC or otherwise), Dreadnoughts (Imperial & Chaos)
Combat: Looks to be 3rd person with hitpoints and perhaps some kind of action points. Cover and line of sight seem to matter.
Customization: Different armor types on the Space Marines, different bits (seals, etc) and different weapons at the very least. Option for removing the helmet seems to exist.
Belooft wel erg goed te worden, leuke factie's erin (al vind ik Orks niet veel aan), diverse wapens en armour, en voertuigen.
Het feit dat er een Titan in zit maakt mij als Warhammer nerd erg blij, zo badass

[Voor 3% gewijzigd door motormuus op 16-06-2010 14:13]