• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06-2022
monnick schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:08:
[...]

Al die dames hadden een 3DS aan zich vast. Dan kan je er toch wel van uit gaan dat het product bijna klaar is om naar de retailers te gaan? Of althans binnen een paar maanden. Ik denk dat de 3DS al lang in de winkels ligt voor de E3 van volgend jaar.
Ja dat was erg leuk die kabels maar... was dat puur ter beveiliging of zit er meer in die kabel? Ik verwacht dat op z'n minst de voeding ook via die kabel ging. In het ergste geval zit een deel van de hardware nog ergens verstopt tussen de kleren van de Demo dame.

Het hoeft niet veel te betekenen maar op dit moment is de 3DS nog development hardware en is er nog geen final design dat klaar is voor massa productie.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:18
Is het 3d voor de PS3 niet voornamelijk gericht op het meegaan in de huidige 3d trend zodat ze early adaptors kunnen aanspreken, net zoals ze ook deden door een br speler te integreren?

Is maar een gok hoor ;)

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
boshar schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:02:
[...]

Ja dat was erg leuk die kabels maar... was dat puur ter beveiliging of zit er meer in die kabel?
Ik denk dat het gewoon beveiliging is. Ik denk niet dat Nintendo extra snufjes onder de truitjes van die dames verstopt om de presentatie van de 3DS te verbeteren.

[Voor 39% gewijzigd door Zeror op 16-06-2010 11:05]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
/edit

[Voor 98% gewijzigd door Ike. op 16-06-2010 11:09]

• boshar
Chaoss schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:32:
Niet om te bashen ofzo (kheb zelf ook een Wii) maar ik snap werkelijk niet dat mensen zo enthousiast. zijn over die presentatie van Nintendo.... het enige wat ze doen is gigantisch melken door het zoveelste deel ven een oude franchise in het elven te roepen. Blijkbaar kunnen ze geen nieuwe titels vanaf scratch ontwerpen.
Veel van die titels zijn nieuwe designs. Kid Icarus en Kirby zijn bijvoorbeeld games die vanaf de grond zijn opgebouwd. Ja ze hebben een main character dat bekend is uit het verleden maar het zijn niet dezelfde spelletjes als die van toen. Wordt een spel echt zoveel beter wanneer ze het lead character en de wereld waarin het zich afspeelt ook helemaal nieuw verzinnen?

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-05 10:36
qwertyuio schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:00:
[...]

Microsoft liet: MGS: Rising, Gears of War 3, Halo Reach, COD: Black Ops en Ghost Recon: Futre Soldier.
Sony liet zien: Killzone 3, Socom 4, Sorcery, Tiger Woods, Heroes on the Move en Twisted Metal zien.

Het is een mening maar de games die bij Microsoft werden getoond waren toffer dan die van Sony, (Killzone 3 was wel fantastisch, als enige).
En Microsoft introduceerde ook nog vele nieuwe diensten, en een re-design van de Xbox.
Lijkt me duidelijk dat Microsoft beter was dan Sony.
MGS:Rising, COD en Ghost Recon komen toch ook gewoon op PS3?

PSN id: PENo1

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Zag net dat Pilotwings weer terug komt, wat ongelooflijk gaaf!!
Nu alleen nog Blastcorps, Bodysnatchers, Wetrix erbij :9~

Ik vraag me wel af als de 3dDS na een maand of 3 nieuwe kleuren komen, weer 3 maand later de Xl versie en dan 3 maand later weer de Xl en nog meer kleuren :X

Edit: Lijstje met de games, zitten leuke bij :D!

http://kotaku.com/5564483...announced-game-right-here

[Voor 19% gewijzigd door motormuus op 16-06-2010 11:55]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 21:08
Thanks. Ga 'em ook even terugkijken. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-05 11:55

Steffy

Ayreonaut

Nintendo was het beste in mijn ogen, verre weg. Sony en MS hebben de fout gemaakt die Nintendo vorig jaar maakte en Nintendo heeft geleerd dat ze moet knallen en dat hebben ze gedaan. Voor de Wii ben ik niet zo heel enthousiast. Vooral niet nu de 3DS beter beelden gaat vertonen dan de Wii ooit zal kunnen doen, er komen wel leuke games op uit en al met al is het dan ook beste wel goed maar geen echte knallers in mijn ogen. Vooral de lauwe reactie op Zelda sprak boekdelen terwijl de opkomst van Miyamoto bij de onthulling van Twilight Princes echt magisch was. Wat een enorme ontlading bij de show en het zien van de nieuwe Zelda. Nu was de reactie eerst enig sinds optimistisch maar gelijk bij het zien van alles kakte het in en werd het gejuich een beetje geklap en dat was het. Door naar het volgende punt. Metroid, Donkey Kong en Kirby waren in mijn ogen verassender en spraken mij meer aan terwijl ik al vanaf de eerste zelda mee ga toen ik nog een klein kind was en een NES onder de TV had staan.

De 3DS met Kid Icarus en zijn grafische kwaliteiten deed mij toch wel weer even enthousiast worden, daar kijk ik nu toch wel een beetje naar uit. Met Golden Sun nog voor deze generatie en een aantal leuke Wii games zit ik als bezitter momenteel beter bij Nintendo dan bij de rest die niet echt wisten te overtuigen. Fable 3 is nog leuk en GoW3 over een jaar ofzo maar dat is nog zo ver weg. Voor op de korte termijn is Nintendo duidelijk de overwinnaar en op handheld gebied zitten ze nu al in de volgende generatie terwijl Sony blijft aansukkelen met een toch al reeds achterhaald product met een kleine markt en enorm veel piraterij. Nintendo is gewoon goed bezig en ik weet zeker dat de 3DS eind dit jaar in de winkels komt te liggen zodat ze kerst mee kunnen pakken. Daarnaast heb ik sterk het idee met al het ontkennen over een Wii opvolger volgend jaar komt want met een handheld die grafisch 3 keer beter is dan je console sta je wel een beetje te kijk natuurlijk.

Anoniem: 155599

Zijn die twee andere bingo kaarten door iemand al ingevuld?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

beetje te kijk? :P

magoed die titels blijven ook een kwestie van smaak natuurlijk, handhelds heb ik niets mee, ik game alleen thuis dus die hele 3DS spreekt me niet aan (net zo min als een PSP),

En die Wii titels spreken me zo niet aan dat ik als wii bezitter ze niet eens ga aanschaffen. Ik blijf gewoon titels voor de PS3 aanschaffen omdat die me wel aanspreken. Nintendeo heeft een erg magere periode gehad wat betreft echt goeie games, vooral een half jaar na de release van de wii is het dramatisch geweest, met alleen maar (veel slechte) party/familie games. die periode heeft echt veel te lang geduurd. Ze hebben nu eidnelijk eens een flinke lijst met "goeie" titels gepresenteerd... zou me ook niets verbazen als dit alles is voor de komende 2 jaar =]

imho hebben de PS3 en x360 een veel constantere stroom gehad qua "goeie" titels. iig wel als ik kijk naar mijn eigen aankopen van Wii en PS3 titels.

Ik als Wii en Ps3 bezitter zit iig het komende jaar goed bij sony ;)

[Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 16-06-2010 12:25]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• boshar
Ik heb net even dat release lijstje voor de 3DS gekeken. Het lijkt er op alsof ze enorm veel developers meekrijgen.

Ik denk dat de 3DS door deze developers vooral gebruikt gaat worden om ervaring op te gaan doen in het maken van 3D games. Op een relatief simpele handheld met een lage scherm resolutie kun je met een klein team goedkoop een game maken. Werkt het concept kun je daarna opschalen naar de HD consoles. Het duurt toch nog wel even voordat er een redelijke groep is de een X-Box / PS3 heeft in combinate met een 3D scherm.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 15:24

/jizz

Steam

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-05 10:43
:D
Zier er goed uit en ik had geen idee dat dit gemaakt werd, wordt het zeker waard om daar eens naar te gaan kijken.

Nintendo had zeker een leuke presentatie alleen is de line-up weer gewoon bagger en een 3d handheld lijkt mij persoonlijk ook echt niks maar dat is allemaal persoonlijke smaak.
Er zijn zeker weer wat dingen vertoond waar ik me op kan gaan verheugen alleen geen Half-Life 3/Source Engine 2 :(

Anoniem: 265288

offtopic:
Ik mis de Tau ;).

Ik ben erg benieuwd naar die 40k mmo, vooral omdat na weken spelen Warhammer Online me niet wist te overtuigen. Gemiste kans, want Warhammer heeft als uitgangspunt toch heel wat potentie...Hopelijk pakken ze het met 40k anders aan (maar goed is ook weer een andere developer, toch? Dus op zich zou dat geen punt moeten zijn.). Qua trailer, vind het tot nog toe niet echt overtuigend, maar er is nog te weinig informatie om er echt over te kunnen oordelen.

Ik zag vanochtend de presentatie van "sorcery":

En nu moet ik zeggen dat ik positief verrast was. Het zal geen 5/5 game zijn, maar op de een of andere manier trekt het me toch aan. Ondanks dat ik het niet zo heb op het hele "move" gebeuren, als ik wil bewegen tijdens gamen pak ik mijn Wii wel. Aan de andere kant vind ik het ook te kort door de bocht om nu al te roepen dat Sony en Microsoft achter de feiten aanlopen met hun nieuwe speledingetjes, het is imo nog te vroeg om dit al af te schrijven.

Enige waar ik nog echt heel erg benieuwd naar ben is ingame materiaal van The Last Guardian _/-\o_, Agent en GTA V van Rockstar...

• motormuus
Anoniem: 265288 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:00:
[...]

offtopic:
Ik mis de Tau ;).

Ik ben erg benieuwd naar die 40k mmo, vooral omdat na weken spelen Warhammer Online me niet wist te overtuigen. Gemiste kans, want Warhammer heeft als uitgangspunt toch heel wat potentie...Hopelijk pakken ze het met 40k anders aan (maar goed is ook weer een andere developer, toch? Dus op zich zou dat geen punt moeten zijn.). Qua trailer, vind het tot nog toe niet echt overtuigend, maar er is nog te weinig informatie om er echt over te kunnen oordelen.
Er is inderdaad weinig informatie over de Game maar wat ik tot nu toe gezien hebt is wel erg gaaf, ff copy &paste van een fansite, anders moet ik alles overtikken :)

Races: Imperium (Space Marines, Imperial Guard, Mechanicus), Chaos (Chaos Space Marines, Daemons, Cultists) and Orks

Vechicles: Land Vehicles, Potential Vehicle Combat, Potential Flying Vehicles (or Taxi service), Titans (NPC or otherwise), Dreadnoughts (Imperial & Chaos)

Combat: Looks to be 3rd person with hitpoints and perhaps some kind of action points. Cover and line of sight seem to matter.

Customization: Different armor types on the Space Marines, different bits (seals, etc) and different weapons at the very least. Option for removing the helmet seems to exist.

Belooft wel erg goed te worden, leuke factie's erin (al vind ik Orks niet veel aan), diverse wapens en armour, en voertuigen.
Het feit dat er een Titan in zit maakt mij als Warhammer nerd erg blij, zo badass _/-\o_

[Voor 3% gewijzigd door motormuus op 16-06-2010 14:13]

@Motormuus:

Ben ik helemaal met je eens, het concept beloofd veel goeds, de Warhammer universe is eigenlijk een perfect uitgangspunt voor een MMO, alleen hoop ik van harte dat de uitwerking van de 40k MMO vele malen beter is als de Fantasy variant. En ja die Titan is geweldig *O*. Ik ga deze game ook zeker in de gaten houden, alleen dam ik mijn enthousiasme wel een beetje in, zodat het i.i.g. niet zo tegen kan vallen als de Fantasy MMO...Heb je trouwens een linkje naar die fansite, dan gaat ie even in de bookmarks namelijk!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 15:24
motormuus schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:11:
[...]

Er is inderdaad weinig informatie over de Game maar wat ik tot nu toe gezien hebt is wel erg gaaf, ff copy &paste van een fansite, anders moet ik alles overtikken :)

Races: Imperium (Space Marines, Imperial Guard, Mechanicus), Chaos (Chaos Space Marines, Daemons, Cultists) and Orks

Vechicles: Land Vehicles, Potential Vehicle Combat, Potential Flying Vehicles (or Taxi service), Titans (NPC or otherwise), Dreadnoughts (Imperial & Chaos)

Combat: Looks to be 3rd person with hitpoints and perhaps some kind of action points. Cover and line of sight seem to matter.

Customization: Different armor types on the Space Marines, different bits (seals, etc) and different weapons at the very least. Option for removing the helmet seems to exist.

Belooft wel erg goed te worden, leuke factie's erin (al vind ik Orks niet veel aan), diverse wapens en armour, en voertuigen.
Het feit dat er een Titan in zit maakt mij als Warhammer nerd erg blij, zo badass _/-\o_
Heb je hier ergens een bron van? Of is dit een destillatie van de video?

Steam

• motormuus
pica schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:37:
[...]

Heb je hier ergens een bron van? Of is dit een destillatie van de video?
www.warhammer40konline.net
Dit stond bij een "what have we seen so far in the trailer" thread op het forum.

• minipolopikoler
  • Laatst online: 28-06-2019
Cracked.com heeft tot nu toe 2 leuke artikelen over de E3. De eerste heet: 'The Day the Gaming Industry Died: Impressions from E3 2010'

Hier te lezen: http://www.cracked.com/ar...essions-from-e3-2010.html

Deel 2 heet: 'More Proof the Video Game Industry is Out of Ideas (E3 2010)'

http://www.cracked.com/ar...ry-out-ideas-e3-2010.html

Met dit geweldige plaatje:

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De budgetten voor dergelijke games zijn zo groot dat ze geen risico's meer durven te nemen. Big-budget franchises zullen dus zeer vaak op safe spelen en bewezen succes volgen.

Je ziet daarnaast ook allerlei indie-games populair worden met originele concepten die tegenwoordig een veel makkelijker platform voor distributie en sneller iets goeds kunnen maken vanwege ver versimpelde ontwikkeltools. PSN, iPhone, PSN mini's. Lang niet alles daarvan is goed, maar de nieuwe concepten blijven komen. Ik heb het genoemde artikel niet gelezen dat je geeft, maar dit denk ik er van :)

PSN: Shiver23

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
minipolopikoler schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:13:
Cracked.com heeft tot nu toe 2 leuke artikelen over de E3. De eerste heet: 'The Day the Gaming Industry Died: Impressions from E3 2010'

[afbeelding]
LOL wilde al bijna reageren toen ik dat plaatje zag met 'doh, dat zijn 3 x hetzelfde plaatje van 1 spel :P' Damn ze lijken wel erg op elkaar zeg.

Wat zit er trouwens een geweldig muziekje achter de trailer van Child of Eden _/-\o_ _/-\o_

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Maar kun je het de ontwikkelaars kwalijk nemen dat ze zo "voorzichtig" zijn geworden. Zeker als het om dergelijke bedragen gaat. Als je kijkt naar de "macht" die de gaming community heeft en de mate van verwendheid van de huidige generatie spelers, die al beginnen te piepen als een game te moeilijk, te lang, te vaag is. Ik bedoel, de besturing moet binnen 5 minuten te leren zijn, het verhaal mag niet te moeilijk zijn, als er geen checkpoints zijn is de game bij voorbaat al niks, de game mag niet te kort, niet te lang en niet teveel omvattend zijn...En dit zijn nog maar enkele "minpunten" die je tegenkomt bij games die afwijken van de "standaard"...

Elke game die enigszins afwijkt van de huidige "standaard" wordt vrijwel altijd met de grond gelijk gemaakt, ofwel door reviewers, ofwel door de spelers op zich. Daarmee druk je de ontwikkelaars in een hoek waar ze alleen maar het zekere voor het onzekere durven te nemen. Ik beschrijf het vrij zwart-wit, maar imo kan men de schuld niet alleen maar bij de ontwikkelaars leggen.

Ik kan me daar soms toch wel een beetje aan ergeren, enerzijds wil iedereen innovativiteit, maar tegelijkertijd geeft bijna niemand de ontwikkelaars ook maar enigszins de kans om met iets nieuws te komen en dit met de tijd te optimaliseren. Oftewel er komt een innovatieve game/gadget, men schrijft het bij voorbaat af, de ontwikkelaar ziet zijn omzet/winst in rook opgaan en zal dus wel twee keer nadenken voordat ze met iets nieuws komen. Waarop iedereen weer begint te miepen dat de gaming industrie dood is :|. Kom op, geef ze dan ook de tijd en de kans om met iets nieuws te komen...

offtopic:
Het is een mening en een gevoel :) persoonlijk ben ik namelijk erg tevreden met de games die ik heb en zal ook zeker niet twijfelen nieuwe concepten een kans te geven...

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:54

Player1S

Formerly known as L1nt

wordt die aangekondigd dan??

Een GTA met het checkpoint systeem van RDR zou cumtastic zijn.

Player1s Twitch

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
L1nt schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:57:
[...]

wordt die aangekondigd dan??

Een GTA met het checkpoint systeem van RDR zou cumtastic zijn.
Nee. En mocht het toch gebeuren dan vier ik feest vanavond *O*

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 12:50

pasta

Ondertitel

Nog slechter gescoord dan MS. Wie jaagt er nog even die van Sony er door heen?

Dan zal ik ondertussen even kijken voor de PC versie.

Signature

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-05 15:00
Ik denk dat dit hem is voor Sony:

Dusss...Is dit eigen makelij of wat? Ik zag de foto op Gizmodo, alleen de link naar het artikel lijkt niet te werken. Dat is jammer, want ik ben toch wel benieuwd naar wat hier achter zit :+.

Link (die net dus niet werkte): http://gizmodo.com/556454...ew-pew-with-new-gun-shell

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sorry da tik het zeg maar die balletjes op de move stokjes maken het toch wel kinda gay *O*

• Ike.
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:34:
sorry da tik het zeg maar die balletjes op de move stokjes maken het toch wel kinda gay *O*
Dat balletje zit erop zodat de PS eye weet waar de controller is. Vind het wel cool dat dat ding van kleur kan veranderen en dat dit in games automatisch gaat.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:56
minipolopikoler schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:13:

[afbeelding]
Die foto had je 10 jaar geleden ook kunnen maken. Alleen had je dan niet de bloedspetters op het beeld, maar een healthbar ergens in een hoek. En mogelijk allen in een WO2 sfeertje.

Zo heel raar is het dus niet dat games op elkaar lijken, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen vernieuwing in zit. Als dat zo was zouden er geen games meer zijn die hoger dan een 7 scoren

Martinspire - PC, PS4, X1

• Grannd
  • Laatst online: 24-05 10:17

Grannd

da Granndest

Martinspire schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:59:
[...]

Zo heel raar is het dus niet dat games op elkaar lijken, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen vernieuwing in zit. Als dat zo was zouden er geen games meer zijn die hoger dan een 7 scoren
Modern Warfare 2 is overal volledig de hemel in geprezen, en hoeveel vernieuwing zat daar nou echt in tov het vorige deel? Wat verbeteringen en toevoegingen in de multiplayer, een grafische update en dat was het wel.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

pasta schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:16:
[afbeelding]

Paper Mario is volgens mij ook bevestigd voor 3DS.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• motormuus
Ik moest hier wel erg om lachen, The day that the gaming industry died. http://www.cracked.com/ar...essions-from-e3-2010.html

Gekke is eigenlijk zit hij er niet ver vanaf.. Iedereen speelt op veilig met franchises en nieuwe idee'n.

Edit: iemand was me al voor met de link zie ik net.

[Voor 16% gewijzigd door motormuus op 16-06-2010 23:55]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

licht het aan mij of doet deze stream het niet?

Gsiteravond deze geprobeerd en toen gezocht naar anderen maar geenw erkende gevonden behalve die van 1up, maar die is zo slecht qua beeldkwaliteit en het geluid loopt 30s achter.

[Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 17-06-2010 08:26]

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
motormuus schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 23:54:
Ik moest hier wel erg om lachen, The day that the gaming industry died. http://www.cracked.com/ar...essions-from-e3-2010.html

Gekke is eigenlijk zit hij er niet ver vanaf.. Iedereen speelt op veilig met franchises en nieuwe idee'n.

Edit: iemand was me al voor met de link zie ik net.
Grappig, maar natuurlijk totale onzin. ;)

Anoniem: 340927

pasta schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:16:
[afbeelding]

Dsi price drop en Paper Mario returns kan je ook aankruizen.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-05 14:55

PromoX

Flying solo

Relief2009 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:22:
[...]

Grappig, maar natuurlijk totale onzin. ;)
Als je iets als totale onzin afdoet is een onderbouwing natuurlijk nooit weg, dus misschien kun je je reactie netjes toelichten?

And I'm the only one and I walk alone.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wanneer wordt dat Uncharted 3 nieuws bekend gemaakt, of is dat al bekend gemaakt?

• Ike.
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:04:
Wanneer wordt dat Uncharted 3 nieuws bekend gemaakt, of is dat al bekend gemaakt?
Er is nog helemaal niets bekend gemaakt over uncharted 3

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ja omdat ik hierboven "Uncharted 3 Teased" zie staan. Een van de weinige games die ik blind ga kopen.

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 25-05 13:48
De voiceacting is goed genoeg dat blinden hem ook zullen leuk vinden ja.

Dat artikel is natuurlijk onzin, omdat het vooral de media is die aandacht geven aan die paar bekende series, en een grote hoeveelheid gamers ook alleen maar dit soort games willen spelen.
Kijk je echter wat verder, bijvoorbeeld op XBLA of PSN dan zie je zat leuke (soms innovatieve) en gevarieerde games.

Dat succesvolle games worden gekopieerd is van alle dagen. Kijk maar naar het RTS, RPG, Adventure, Jump & Run genre. Allemaal hebben ze tijden gekent waar massaal dit soort games uit kwamen.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

bram1984 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:29:
Ja omdat ik hierboven "Uncharted 3 Teased" zie staan. Een van de weinige games die ik blind ga kopen.
Dat is een bingokaart die voor de persconferenties is opgesteld. Alles met een kruisje is aan bod gekomen, alles zonder kruisje is niet aan bod gekomen.

PSN: Shiver23

• Vrijdag
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=t4cv5dQODH4&feature=player_embedded]

Mortal Kombat fatalities!

Waarschuwing, niet voor gevoelige mensen :P

[Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 17-06-2010 14:03]

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Lees net dat Silent Hill 8 (werktitel) is aangekondigd door Konami. Hieronder de trailer:

Een van de belangrijkste punten uit de persco. vond ik toch wel:
Konami benadrukt dat de game fans van de eerste Silent Hill-games zal aanspreken.
Bron: Playstionpure.be

Als ik de trailer zo eens bekijk lijkt het inderdaad meer op een SH van het eerste uur, dan de gebruikelijke "flops" van de laatste jaren. Ik was zelf altijd erg gecharmeerd van Silent Hill, het waren geen hoogvliegers (a la RE), maar op een of andere manier vond ik wel dat het de juiste sfeer over wist te brengen. En vaak had SH ook nog zo'n typisch twisted Japans plot, wat de vermakelijkheid alleen maar verhoogde. Dus ik kijk eigenlijk wel uit naar een nieuwe retro Silent Hill...

En wat is die bonebreaker mode in MK cool zeg >:). Verder ziet ook die MK er weer uit zoals MK eruit moet zien, rauw en bloederig! Ook die gaat op het lijstje erbij...

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 17-06-2010 13:50]

• Vrijdag
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de nieuwe Silent Hill en hoop dat het erg lijkt op deel 1 of 2 (welke ik vijf keer heb maar nog nooit uitgespeeld :X )

• monnick
  • Niet online
Ik heb nooit een Silent Hill game gespeeld. Maar wat ziet deze trailer er vet uit zeg, wil ik sowieso spelen! Sfeer is erg vet.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:45
Merken anderen ook dat bijna alle franchises terug keren naar het 'originele' idee?! Tig Nintendo titels, games als MK en nu ook Silent Hill, NFS, Driver etc etc..Allemaal remakes of iig sterk deel 1 in gedachte, ik vind t alleen maar beter hoor :)

• Vrijdag
Silent Hill, zeker de eerste drie delen, hebben het altijd vooral van hun beklemmende sfeer (met bijbehorende geweldige muziek en geluidseffecten en als je ze tegenkwam bijzonder vreemde monsters) moeten hebben. Heel anders dan Resident Evil waar het meestal ging om een schrikreactie zeg maar. Als je er ooit nog eens eentje tegenkomt kan ik je zeker Silent Hill 2 aanraden. Die ziet er voor de hedendaagse maatstaven nog prima uit en is nog wel eens te vinden voor de pc of de oude Xbox en PS2 :)

Silent Hill 2 trailer: YouTube: Silent Hill 2 Trailer Tokyo Games Show TGS

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:56
Opvallende zaken met betrekking tot de perspresentaties en algemene indruk van de e3:
- Weinig meldingen over de online winkels van de consoles. Zowel Microsoft, Sony als Nintendo heeft helemaal niets gemeld over welke games eraan komen, veranderingen in de service of dergelijken. Tuurlijk, Microsoft kondigde ESPN aan en Sony de PSN+ dienst, maar dat vind ik persoonlijk bijzaken. Echte vernieuwing is daar ver te zoeken en het is jammer dat er weinig is gemeld.
- Weinig nieuwe franchises. Bijna alle games op de E3 voor de hardcore gamers zijn vervolgen op bestaande games. Verder waren een hoop nieuwe franchises die wel getoond zijn, al reeds aangekondigd voor de E3.
- Voortborduren op bestaande ideeën. De Move, Kinect e.d. hebben weinig unieke games laten zien die voorheen niet mogelijk waren. Tuurlijk, het is voor die consoles nieuw, maar meer dan wat zwiepen met een controller (of je eigen hand) heb ik eigenlijk niet gezien. 3D is leuk, maar ik ga er geen nieuwe tv voor halen.
- De echte knallers blijven uit, de verassingen zijn minder groot dan verwacht. Vind ik persoonlijk dan. Daarnaast zijn er heel veel games met fantasie of veel over-the-top actie.

Ik wil echter niet zeggen dat ik niet uitkijk naar de vele games die uitkomen, maar heb het idee dat er vorig jaar toch echt wat meer verast werd.

Martinspire - PC, PS4, X1

• monnick
  • Niet online
Portal 2 schijnt één grote mindfuck te zijn :P

• Willybubba
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

CastleVania Lords of Shadow zag er (ondanks de God of War-gameplay-ripoff) wel erg stoer uit...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-05 10:43
Teleurstellende E3 naar mijn idee, wat motion spull en 3d ondersteuning wat toch niks wordt voor dat het goedkoper wordt en je er geen 3d bril bij op hoeft te hebben.
Qua titels wel wat leuks maar had toch echt op een Source 2 engine/Half-Life 3 gehoopt.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gisteravond eindelijk de tijd gehad om de presentatie van Sony te bekijken en ik vondt het geen slechte presentatie, ik ben niet iemand die de hlee dag gamenieuws zit te volgen dus ik heb genoeg nieuws gezien.

Dat 3D is leuk, maar of de PS3 3D tot een succces gaat maken net als BR is afwachten, ik dnek dat er heel wat mensen (net als ik) een relatief jonge LCD/plasma hebben. Ik heb 2-3 jaar terug €1800,- aan een LCD uitgegeven, die kan (hoop ik) nog heel wat jaartjes mee.

Die Move ziet er toch wel goed uit, alleen ergerde ik me er in het begin van de presentatie wel aan dat ze net deden iets compleet nieuws nog nooit eerder vertoond te gaan presenteren. Nu twijfel ik er niet aan dat Move accurater werkt dan de Wii maar zo vernieuwd is dat move echt niet :P en die 1:1 bewegingen zijn wat overdreven je zag duidelijk een kleine vertraging.

Voor de rest had de CEO zijn praatje goed voor elkaar. en die Kevin Butler was helemaal grappig :)

Anoniem: 340927

Ik vond die CEO van Sony niet echt goed overkomen ivm Nintendo. Sony presenteerde het heel zakelijk en strakjes, er ontbrak passie voor het product, wat bij Nintendo niet zo was. Ook viel het aantal verrassingen bij Sony tegen.

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-05 08:15
Deze E3 zou Respawn Entertainment (van de oud medewerkers van Infinity Ward) toch nog een onthulling doen? Heb tot nu toe niets vernomen of heb ik iets gemist?

Misschien dat ze met hun expertise nog wat verbeteringen hebben doorgevoerd in de nieuwste Medal of Honor?

• Ike.
  • Niet online
Pontifex schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:48:
Deze E3 zou Respawn Entertainment (van de oud medewerkers van Infinity Ward) toch nog een onthulling doen? Heb tot nu toe niets vernomen of heb ik iets gemist?
Hun waren niet op E3.

• monnick
  • Niet online
Hun niet, en zij niet.

Respawn bestaat net een paar maanden. Die hebben nu echt niet al een heel concept uitgewerkt voor hun eerste game.

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-05 08:15
http://www.nu.nl/games/22...rote-aankondiging-e3.html

Jammer want had er wel wat van verwacht

• ye-roon
  • Laatst online: 25-04 09:33

ye-roon

knaak

Op gametrailers staan een paar gameplay filmpjes van Zelda Skyward sword en ik moet zeggen dat het daar best soepel uit ziet. Beter als bij de pers conferentie waar miyamoto er geen klote van bakte. En dat stelde me best gerust :) Was echt bang dat het niet zou werken. Enige jammer vind ik nog dat link ze armen een beetje vaag beweegt, maar misschien fixen ze dat nog.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-04 08:56

Collaborator

You! Cake or Death?

Samenvatting van de e3.

This space is occupied

• monnick
  • Niet online
Filmpje van Portal 2, gefilmd met een camera vanaf het scherm: http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-portal-2/700588

Dus weeeeer de Source engine. Echt te beste game engine die ooit gemaakt is als je het mij vraagt, maar hij is nu wel echt outdated! Ik hoop dat Valve hard bezig is met de ontwikkeling van de opvolger van de engine.

• Jan Laros
  • Laatst online: 08-05 18:47

Jan Laros

Aerschtuner

Even uit nieuwsgierigheid en dus op persoonlijke noot: Wat vinden jullie van de verslaggeving die Tweakers.net verzorgt omtrent de E3? En hoe vinden jullie de videoverslagen?

• ye-roon
  • Laatst online: 25-04 09:33

ye-roon

knaak

Jan Laros schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:55:
Even uit nieuwsgierigheid en dus op persoonlijke noot: Wat vinden jullie van de verslaggeving die Tweakers.net verzorgt omtrent de E3? En hoe vinden jullie de videoverslagen?
Ik vond de verslagen prettig, enige jammere was de statische voiceover. Als ik iets over games bekijk dan heb ik liever een over hyped persoon die alles verteld zoals ik als gamer het beleef. Dit was meer het NOS journaal, feit na feit na feit zeg maar. Verder waren de updates goed, en vaak zelfs het snelst :) (OoT screens bv.). Ga zo door, maar please maak die filmpjes minder statisch.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Anoniem: 59888

Op zich was het een hele verbetering met vorig jaar toen veel dingen gemist werden of pas dagen later voorbij kwamen. Wel was het jammer dat hier en daar dingen niet klopten (denk aan de nieuwe features in de Civ V preview die helemaal niet zo nieuw zijn). Daarnaast, maar dat geld ook buiten de E3 om, blijf ik het jammer vinden dat trailers niet in HD beschikbaar zijn. Dan ga ik ze meestal toch maar op gametrailers.com bekijken.

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 03:28
Dat is toch elke jaar al hetzelfde de afgelopen 10 jaar?
Ik kan deze 3 screenshots ook maken van 2009,2008,2007,2006 etc.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 12:50

pasta

Ondertitel

En de officiële E3 Bingo uitslagen:

Ondanks dat er geen Bingo is, vond ik het toch een geslaagde E3. :)

Signature

• Ike.
  • Niet online
Nieuwe Rock Band 3 gitaar ziet er erg cool uit. 8)

YouTube: Rock Band 3 Real Guitar Demo - E3 2010
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee