• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12-2022
*gaap* LAAT GAMES ZIEN, EN HARDWARE.. GEEN MOVEE!!!!!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:28

BM

Moderator Spielerij
Ze hebben goed naar Nintendo gekeken qua pricing. Als je met een paar man wilt gamen word dat een akelig duur geintje :X

[Voor 5% gewijzigd door BM op 15-06-2010 21:48]

Xbox
Even the dark has a silver lining

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Is mis een Move pack met de 2 controllers + Eye camera :S

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
*weg*

[Voor 94% gewijzigd door PromoX op 15-06-2010 21:50]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• qwertyuio
Move move move, de 360 persconverentie was zelfs leuker dan dit.
WIJ WILLEN HARDCORE SHIT!!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 12:58
...

[Voor 100% gewijzigd door Huntingduck op 15-06-2010 21:53]

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:22
Pontifex schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:03:
Vind 15 uur best veel voor een single player campaign tegenwoordig. Meer is altijd beter maar vind 15 niet weinig. Daarnaast kan je verwachten dat er in deze game co-op of mp aanwezig is aan de hand van het filmpje te zien :)

En Rome was in deel 2 alleen bedoelt als omgeving voor het laatste level en niet als stad maar dat kan ik mis hebben. Vond deel 2 in ieder geval stukken groter dan deel 1
Moet je toch gelijk gaan geven, na het zien van de E3 live demo van Assassin's Creed Brotherhood, dit wordt toch wel heel erg gaaf!

• Ike.
  • Niet online
qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:47:
*gaap* LAAT GAMES ZIEN, EN HARDWARE.. GEEN MOVEE!!!!!
move = hardware... |:(

• BM

BM

Moderator Spielerij
Toffe reclame _/-\o_

Xbox

• qwertyuio
move = crap... |:(
Net als dat Microsoft gedoe hoor.

• Ike.
  • Niet online
qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:56:
[...]

move = crap... |:(
Net als dat Microsoft gedoe hoor.
ieder zijn mening... we weten de jouwe nu wel.

Verwacht geen PSP2 nu ze een miljoenen reclame campagne starten voor de PSP

[Voor 60% gewijzigd door Ike. op 15-06-2010 21:57]

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06-2022
Ik krijg ineens zin m´n Wii op te starten. Even Sports island (ping pong, tennis), Sports, Tiger Woods, Grand Slam tennis. Motion gaming is cool.......

Maar inderdaad m'n boxer heeft geen armen!!!
Zowel Microsoft als Sony marketen nu een Wii HD. Nintendo hoeft geen Wii HD te releasen dat doen hun concurenten voor ze. Bizar!

• qwertyuio
Wou ik net zeggen, jammer maar geen nieuwe hardware!
Waarom nou die PSP opnieuw reanimeren Sony????
We willen een nieuwe!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 31-05 19:29
Conferentie valt tegen tot nu toe. Nog geen spectaculaire aankondigingen gezien, misschien komt dat nog. 3D is mooi, maar een bril is irritant en bijna niemand heeft nog 3d televisies.

Tot nog toe (onverwacht) nintendo de beste.

Move is trouwens te duur, voor 99 dollar had ik gehoopt op camera+move+subcontroller+game.

Ps4/switch gamer

• qwertyuio
The 3rd Birthday... zooo dat zag er mooi uit!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 12:58
haha virtueel de e3 bezoeken dat is cool

[Voor 11% gewijzigd door Huntingduck op 15-06-2010 22:04]

• Ike.
  • Niet online
LBP2 word echt een mega groot spel met al die create functies.

• boshar
Zowel de Move als Kinect zijn aan de dure kant. Voor het startset met het systeem en 1 controller zit je aan de 130 en 150 Euro. Als Nintendo bang wordt voor de concurenten kunnen ze waarschijnlijk de prijs van een basis Wii laten zaken tot dat prijspeil van deze add-ons.

We gaan in ieder geval uitvinden of een 'Wii HD' rendabel kan zijn. Voorlopig geef ik de Wii HD van Sony de meeste kans. Vooral omdat het besturings concept voor het grote publiek al beked is door de Nintendo Wii. De Microsoft Wii is enger omdat je iets 'nieuws' moet leren.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Over LBP2:"Het is te hopen dat het een beetje bruikbaar blijft voor de 'normale' gamer. Ik vond het in deel 1 al akelig moeilijk om wat te maken.

[Voor 3% gewijzigd door BM op 15-06-2010 22:10]

Xbox

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het begint hier op het IRC kanaal te lijken......

• Ike.
  • Niet online
/edit

[Voor 97% gewijzigd door Ike. op 15-06-2010 22:13]

• G70boX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-06 08:51
http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=9033963

Lijkt legit gezien de url van de plaatjes.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:55

McBoom

Broem

boshar schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:10:
Zowel de Move als Kinect zijn aan de dure kant. Voor het startset met het systeem en 1 controller zit je aan de 130 en 150 Euro.
Maar met de (verwachte) €150 voor de Kinect ben je wel gelijk klaar. Bij Move moet je er nog eens €80 bij optellen (= €210) als je met 2 man gebruik wil maken van Move.

Ik ben zelf niet zo heel erg onder de indruk van Move, wat in mijn ogen niet veel verschilt met dat wat de Wii doet. Bij Kinect wordt je hele lichaam gevolgd, dus ook wat je benen doen en wat je hoofd doet, dus bij een vechtspel (om maar een voorbeeld te noemen) kun je trappen een kopstoten uitdelen en dus blijft het niet beperkt tot het uitdelen van meppen. En er zullen vast wel games uitkomen die gebruik maken van een controller i.c.m. Kinect. Ik durf de bewering zelfs nog wel aan te gaan dat er nog wel een 'wapen' aan zit te komen die Kinect kan tracken voor FPS....

Wat is die presentatie dodelijk saai :X

The ramblings of an idiot

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Die bolle van Valve heeft het zwaar. :P

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
souljah1h schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:24:
en STARFOX 64 3D screenshot... ( weet niet of het echt is.. )

[afbeelding]
Het is dus echt, want het staat ook op de Nintendo's E3 website:

- http://e3.nintendo.com/3ds/
en dan onder het tabje Nintendo Titles > StarFox 64™ 3D

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• BM

BM

Moderator Spielerij
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:26:
Die bolle van Valve heeft het zwaar. :P
Die had ik totaal niet verwacht gezien zijn uitspraken van de afgelopen jaren :)

Edit: Mafia2 content exclusief op PS3 :( Damn, dat wil ik voor de 360 :p

@Beneden, subcontroller was 29 ;)

[Voor 19% gewijzigd door BM op 15-06-2010 22:33]

Xbox

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-05 20:38
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:00:
[...].

Move is trouwens te duur, voor 99 dollar had ik gehoopt op camera+move+subcontroller+game.
nou,nou,nou... dat valt toch wel mee? het enige wat er in dat $99 pakket mist is die subcontroller (van $19)

Slim chance dat de € prijs iets lager wordt. Dan is het geheel (met subcontroller) de prijs van ongeveer twee nieuwe titels.

• breaker.evert
  • Laatst online: 04-06 15:40
YES GT5!!!!

[Voor 22% gewijzigd door breaker.evert op 15-06-2010 22:38]

• boshar
McBoom schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:26:
[...]

Maar met de (verwachte) €150 voor de Kinect ben je wel gelijk klaar. Bij Move moet je er nog eens €80 bij optellen (= €210) als je met 2 man gebruik wil maken van Move.

...
Wat is die presentatie dodelijk saai :X
Het kan nog erger. Wanneer je met 2 personen tegelijkertijd wil boogschieten heb je zo te zien 4 Move controllers nodig.

Ik denk dat wanneer er een FPS speel oplossing zou zijn we hem gisteren gezien hadden FPSen zijn belangrijk voor Sony en Microsoft. Die oplossing is er dus gewoonweg niet. Wanneer je naar de techniek achter Kinect kijkt zie je ook dat zoiets technisch niet gaat.

• NinTeNdO_FrEaK
Subcontroller is 29 niet 19. Je wilt toch een compleet package, dan moet die er gewoon bij zitten.

Ps4/switch gamer

• Relief2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
Nou nou wat een oveweldigende ps3 conferentie zeg. De tweakers hier verzekerden mij dat Sony iets geweldigs zou laten zien en een hele rij exclusives zou tonen.

Ik ben onder de indruk zeg. Extra content voor Assasins Creed Brotherhood. Wow!

[Voor 23% gewijzigd door Relief2009 op 15-06-2010 22:40]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nou, zou het er dan eindelijk van komen voor GT5? Zou maar.... like 3 jaar later zijn dan de bedoeling was? :P

Xbox

• Zeror
Relief2009 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:39:
Nou nou wat een oveweldigende ps3 conferentie zeg. Die fanboys hier verzekerden mij dat Sony iets geweldigs zou laten zien en een hele rij exclusives zou tonen.
Nintendo wint dit keer. Die hebben echt alles uit de kast getrokken.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Is dat filmpje nou alles wat ze van GT5 vertellen en laten zien?
2 november 2010 dus?

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:19

Polycom

Poes van goud

Valt inderdaad erg tegen. Maar die circus du solei soos van microsoft was helemaal treurig. Nintendo pakt de cup dit jaar.

• Relief2009
GT5, was dat het?

En infamous 2? Hoofdpersoon ziet er totaal anders uit en wat een droge filmpje zeg.

• Relief2009
Rakkerzero schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:40:
[...]

Oh? Je bedoelt de zoveelste zelda en de zoveelste ds met 3d? Righttttt

Edit: twisted metal de laatste exclusive? Spel komt me totaal niet bekend voor en ziet er ook niet bijster boeiend uit.

[Voor 19% gewijzigd door Relief2009 op 15-06-2010 22:45]

• McBoom

McBoom

Broem

boshar schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:37:
[...]

Het kan nog erger. Wanneer je met 2 personen tegelijkertijd wil boogschieten heb je zo te zien 4 Move controllers nodig.

Ik denk dat wanneer er een FPS speel oplossing zou zijn we hem gisteren gezien hadden FPSen zijn belangrijk voor Sony en Microsoft. Die oplossing is er dus gewoonweg niet. Wanneer je naar de techniek achter Kinect kijkt zie je ook dat zoiets technisch niet gaat.
Er zijn alleen nog wat launch titels te zien geweest en een toevoeging aan FM3. Waarom zou dat technisch niet gaan? Lijkt mij niet al te moeilijk. Hij kan je lichaam tracken, dus waarom een stuk 'gereedschap' (zoals een wapen) ook niet? 2 IR-lampjes erop (ik noem maar wat) en het is relatief eenvoudig om dat mee te nemen in te tracking.

• Relief2009
Kinect is officieel gisteren gelanceerd en dat wil dus niet zeggen dat er geen games meer komen buiten wat Microsoft gisteren heeft laten zien.

Het is nu aan ontwikkelaars om iets met Kinect te doen in alle soorten games.

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Relief2009 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:43:
[...]

Volgens mij heb jij de verkeerde stream gekeken :)

• Relief2009
souljah1h schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:47:
[...]

Volgens mij heb jij de verkeerde stream gekeken :)
Nee hoor. Wat heb ik buiten de 3ds voor iets geweldigs gemist? Of bedoel je dat dans spel dat we gisteren ook bij MS zagen? Of bedoel je zelda nummertje 100? Of metroid nummertje 10?

En volgens engadget is het 3d-effect niet al te geweldig. Kijkhoek is zeer beperkt. Zonder dat 3d is het niets anders dan een verkapte ds.

[Voor 36% gewijzigd door Relief2009 op 15-06-2010 22:51]

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Relief2009 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:48:
[...]

Nee hoor. Wat heb ik buiten de 3ds voor iets geweldigs gemist?

En volgens engadget is het 3d-effect niet al te geweldig. Kijkhoek is zeer beperkt. Zonder dat 3d is het niets anders dan een verkapte ds.
De Games?

• Relief2009
Wat maken die games zo geweldig beter dan wat microsoft gisteren heeft laten zien? Metroid, Zelda, mario sport, just dance, etc etc. Boy oh boy, ik krijg geen slaap meer. Geweldig orgineel!

[Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 15-06-2010 22:52]

• Polycom
  • Laatst online: 23:19

Polycom

Poes van goud

Fanboys van Nintendo, Sony en Microsoft verzamelen ze in dit topic. Dat kan toch nooit goed gaan :o

• boshar
Relief2009 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:43:
[...]

Yep net als een paar jaartjes terug. Een bewegings controlle in combinatie met Mario en SD graphics. Dat wil toch niemand?

De 3DS is in potentie net zo'n gamechanger als motion controls.Omdat hij backwards compatible is zie jij het als een DS. Met dezelfde oogkleppen was de eerste (backward compatible) PS3 alweer een playstation en de X-Box360 alweer een X-Box.

Je mist ook Kid Icarus, Kirby en Donkey Kong. Met die franchises is al lang niets meer gedaan. Het kromme is dat Nintendo nu voor de core gamer gaat. Ze hebben goed gezien dat hun concurenten dit jaar inzetten op motion controls dus wat doenze? Ze concureren ergens anders... Best wel slim van ze.

• qwertyuio
ik denk dat iedereen het wel met mij eens was dat een ergere presentatie als die van Sony net haast niet haalbaar is?
Alleen Twisted Metal was tof.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Rakkerzero schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:40:
[...]

Ik heb de Nintendo presentatie niet gezien, alleen via tekststream gevolgd, maar ik denk dat je gelijk hebt.

Sony en MS zijn vooral bezig om elkaars vliegen af te vangen door ieder beetje exclusieve content als een AAA-titel te presenteren.

PSN: Shiver23

• Relief2009
Haha ik ben geen enkele fanboy. Ik bezit niet eens een console, maar ik ben wel geinteresseerd in de nieuwe xbox 250

Ik kan alleen niet tegen fanboys die een conferentie lopen op te hemelen terwijl er eigenlijk totaal niks bijzonders te zien is geweest. Sony is al klaar en het enige wat ik zag waren trailers en trailers. GT5 kreeg niet eens aandacht op 1 trailer na. Dat is toch schandalig voor al die liefhebbers? Nintendo laat een 3ds zien en wat party games + zoveelste uitgekookte zelda, metroid, mario

En ik wil niet zeggen dat Microsoft geweldig was, maar ik viel in ieder geval niet in slaap. Ik zie mogelijkheden in Natal/kinetic die ik helaas bij de anderen niet zie.

[Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 15-06-2010 22:55]

• NinTeNdO_FrEaK
Presentatie van Microsoft vond ik nog iets slechter. Nintendo stak er met kop en schouders bovenuit. Jammer alleen dat Nintendo games niet in HD zijn. Ik vraag met trouwens af hoe goed de graphics van de 3DS zijn, is moeilijk te zeggen op basis van een filmpje maar het leek me maximaal gamecube kwaliteit.

Wat ik trouwens raar vond is dat Zelda Wind Waker voor mijn gevoel er beter uitzag dan de Zelda die ze nu lieten zien.

Ps4/switch gamer

• Relief2009
Shiver23 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:54:
[...]

Ik heb de Nintendo presentatie niet gezien, alleen via tekststream gevolgd, maar ik denk dat je gelijk hebt.

Sony en MS zijn vooral bezig om elkaars vliegen af te vangen door ieder beetje exclusieve content als een AAA-titel te presenteren.
En aan de andere kant zie ik bij Nintendo de zoveelste mario en zelda. En die zijn ook alleen maar exclusives. Dus Nintendo doet er vrolijk aan mee ;)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Relief2009 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:55:
Haha ik ben geen enkele fanboy. Ik bezit niet eens een console, maar ik ben wel geinteresseerd in de nieuwe xbox 250

Ik kan alleen niet tegen fanboys die een conferentie lopen op te hemelen terwijl er eigenlijk totaal niks bijzonders te zien is geweest. Sony is al klaar en het enige wat ik zag waren trailers en trailers. GT5 kreeg niet eens aandacht op 1 trailer na. Dat is toch schandalig voor al die liefhebbers? Nintendo laat een 3ds zien en wat party games + zoveelste uitgekookte zelda, metroid, mario

En ik wil niet zeggen dat Microsoft geweldig was, maar ik viel in ieder geval niet in slaap. Ik zie mogelijkheden in Natal/kinetic die ik helaas bij de anderen niet zie.
Wat verwacht je dan te zien? Misschien dat je verwachten niet helemaal matchen met het soort presentatie dat je te zien krijgt.
Sowieso is het nieuws zo snel tegenwoordig dat je op presentatie niet veel nieuws meer ziet. Genoeg lekt uit of wordt op andere momenten bekend gemaakt.

• Relief2009
boshar schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:53:
[...]

Yep net als een paar jaartjes terug. Een bewegings controlle in combinatie met Mario en SD graphics. Dat wil toch niemand?

De 3DS is in potentie net zo'n gamechanger als motion controls.Omdat hij backwards compatible is zie jij het als een DS. Met dezelfde oogkleppen was de eerste (backward compatible) PS3 alweer een playstation en de X-Box360 alweer een X-Box.

Je mist ook Kid Icarus, Kirby en Donkey Kong. Met die franchises is al lang niets meer gedaan. Het kromme is dat Nintendo nu voor de core gamer gaat. Ze hebben goed gezien dat hun concurenten dit jaar inzetten op motion controls dus wat doenze? Ze concureren ergens anders... Best wel slim van ze.
Leuk dat er lang niets mee gedaan is, maar ik zie geen originaliteit. Leuk dat 3d effectje, maar volgens de eerste berichten moet je met je hoofd er recht voor staan en zelfs dan is het niet eens geweldig spectaculair.

Misschien wordt het tijd dat de developers van nintendo of externe developers daar eens orginele franchises ontwikkelen. Aan de andere kant nintendo lovers die kopen alles als zoete koek.

• boshar
McBoom schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:44:
[...]

Er zijn alleen nog wat launch titels te zien geweest en een toevoeging aan FM3. Waarom zou dat technisch niet gaan? Lijkt mij niet al te moeilijk. Hij kan je lichaam tracken, dus waarom een stuk 'gereedschap' (zoals een wapen) ook niet? 2 IR-lampjes erop (ik noem maar wat) en het is relatief eenvoudig om dat mee te nemen in te tracking.
Waarom zien we dat dan nog niet? Probleem is dat je een extra controler nodig hebt. Dat wordt ofwel een onhandig stuk plastic aan een standaard X-Box controller of alweer een extra add-on. En FPS voor de Kinect is niet makkelijk te maken. Head tracking, gestures en voice control kan maar voor point & shoot moet je zelf iets verzinnen omdat Microsoft dat na heeft gelaten.

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Relief2009 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:55:

Ja want Street Fighter, Metal Gear Solid, Donkey Kong, Starfox, Resident Evil, Kingdom Hearts zijn ook uitgekookt

3D films kijken zonder bril ook, net zoals het maken van 3D fotos :) Nintendo heeft wat vernieuwends op de markt gezet, Sony & Microsoft niet :)

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 13:23

Steffy

Ayreonaut

qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:53:
ik denk dat iedereen het wel met mij eens was dat een ergere presentatie als die van Sony net haast niet haalbaar is?
Alleen Twisted Metal was tof.
Je vergeet de Nintendo presentatie van vorig jaar. Toen verbaasde het mij dat er geen doden zijn gevallen door de saaiheid of de woede van de menigte core gamers die werkelijk helemaal niks kregen.

• Relief2009
Shiver23 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:57:
[...]

Wat verwacht je dan te zien? Misschien dat je verwachten niet helemaal matchen met het soort presentatie dat je te zien krijgt.
Sowieso is het nieuws zo snel tegenwoordig dat je op presentatie niet veel nieuws meer ziet. Genoeg lekt uit of wordt op andere momenten bekend gemaakt.
Tja ik kreeg de indruk hier dat wat Microsoft liet zien bizar slecht was en dat Sony hun wel ff wat liet zien.

Nou het was echt slaapverwekkend. Sony heeft mij niets bijzonders laten zien waardoor ik eventueel voor een ps3 zou kiezen.

Trouwens Mass Effect 3 zou misschien getoond worden? Of was dat een vaag gerucht? Ik had ze eerlijk gezegd gisteren bij microsoft verwacht.

• Relief2009
souljah1h schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:59:
[...]

Ja want Street Fighter, Metal Gear Solid, Donkey Kong, Starfox, Resident Evil, Kingdom Hearts zijn ook uitgekookt

3D films kijken zonder bril ook, net zoals het maken van 3D fotos :) Nintendo heeft wat vernieuwends op de markt gezet, Sony & Microsoft niet :)
Dat zegt iemand met een mario avatar. Dan kan ik je sowieso niet al serieus nemen.
Ik zie daar inks bijzonders in dat lijstje? De zoveelste versie in die serie.

Bij Sony en Microsoft zie ik in ieder geval de drang om orginele games te ontwikkelen. Iets wat ik heel erg mis bij Nintendo. Blijkbaar zijn jullie snel tevreden. ;)

• Relief2009
boshar schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:59:
[...]

Waarom zien we dat dan nog niet? Probleem is dat je een extra controler nodig hebt. Dat wordt ofwel een onhandig stuk plastic aan een standaard X-Box controller of alweer een extra add-on. En FPS voor de Kinect is niet makkelijk te maken. Head tracking, gestures en voice control kan maar voor point & shoot moet je zelf iets verzinnen omdat Microsoft dat na heeft gelaten.
Waarom zou je een extra controler nodig hebben? Waarom zouden FPS'en volledig moeten draaien op handbewegingen.

Ik zie juist mogelijkheden in het combineren van Kinetic met de controller. Niet alles hoeft alleen apart voor 1 manier van besturen ontwikkeld te worden.

• boshar
Relief2009 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:59:
[...]

Leuk dat er lang niets mee gedaan is, maar ik zie geen originaliteit. Leuk dat 3d effectje, maar volgens de eerste berichten moet je met je hoofd er recht voor staan en zelfs dan is het niet eens geweldig spectaculair.

Misschien wordt het tijd dat de developers van nintendo of externe developers daar eens orginele franchises ontwikkelen. Aan de andere kant nintendo lovers die kopen alles als zoete koek.
Ik ben een super Nintendo fan maar je bent dacht ik toch wel op de hoogte dat die motion en fitness spelletjes nog niet veel betekenden totdat Nintendo zich er mee bemoeide? Er is zat originele Wii software maar jij lijkt me te veel anti Nintendo dat ik niet de moeite ga nemen ze te noemen.

Hoe goed het 3ds 3D effect is blijft afwachten tot je het zelf kunt proberen. Er zijn mensen die niet eens 3d kunnen zien (komen ze achter als ze naar Avatar gaan) :) Aan het einde van de Nintendo presentatie hebben alle aanwezigen kunnen testen dus het zal niet lang duren oor we de mening van de gamepers hierover weten.

• boshar
Relief2009 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:03:

Bij Sony en Microsoft zie ik in ieder geval de drang om orginele games te ontwikkelen. Iets wat ik heel erg mis bij Nintendo. Blijkbaar zijn jullie snel tevreden. ;)
Voordat het nu helemaal een fanboy / flame fest wordt. Welke originele games hebben Microsoft en Sony dan gepresenteerd in hun E3 persconferenties???

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Relief2009 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:03:
[...]

Dat zegt iemand met een mario avatar. Dan kan ik je sowieso niet al serieus nemen.
Ik zie daar inks bijzonders in dat lijstje? De zoveelste versie in die serie.

Goh retrogaming is ook nog populair.. Super nintendo :) voor de rest heb ik geen Wii / PS3 / XBOX. Vond gewoon de Nintendo presentatie het beste. Opinions right? Net of Portal al niet gedaan is, Gran Turismo 5 etc. Move = net als wii, niks nieuws

• NinTeNdO_FrEaK
Weet je Nintendo had een goede press conference en zeer goede first party games. 3DS lijkt me erg leuk worden ook al lijkt hij wel erg veel op een gewone DS.

Het enige is dat Sony en Microsoft gewoon een hele hoop uitstekende multiplatform games hebben die nintendo mist.

Ps4/switch gamer

• boshar
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:56:
Ik vraag met trouwens af hoe goed de graphics van de 3DS zijn, is moeilijk te zeggen op basis van een filmpje maar het leek me maximaal gamecube kwaliteit.
Het lijkt mij op DS qualiteit maar dan in 3D. Heb je die kartels niet gezien in Kid Icarus? Wanneer de resolutie van het boven scherm bekend wordt weten we meer. Ik verwacht niet dat we 3D films gaan kijken op dat postzegelformaat ;)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

boshar schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:05:
[...]

Hoe goed het 3ds 3D effect is blijft afwachten tot je het zelf kunt proberen. Er zijn mensen die niet eens 3d kunnen zien (komen ze achter als ze naar Avatar gaan) :) Aan het einde van de Nintendo presentatie hebben alle aanwezigen kunnen testen dus het zal niet lang duren oor we de mening van de gamepers hierover weten.
Engadget gaf een snelle reactie op het 3D van de 3DS. Je ogen hebben even tijd nodig om zich aan te passen aan het beeld. Als je je hoofd iets beweegt dan moet je weer opnieuw focussen.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 00:39
Shit, geen PSP2 :(

Kevin Butler was wel awesome :D

• Virtual Reality
  • Laatst online: 22:55
Zelda: OOT remake op de nintendo 3DS als we de volgende link mogen geloven:

http://e3.nintendo.com/images/ctr/othergames/zelda/4.png

Verander ook het nummer om andere screens te zien :)

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-06 10:48
Shiver23 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:12:
[...]

Engadget gaf een snelle reactie op het 3D van de 3DS. Je ogen hebben even tijd nodig om zich aan te passen aan het beeld. Als je je hoofd iets beweegt dan moet je weer opnieuw focussen.
Als dat zo is, Is het totaal niet handig om mee te nemen onderweg. In de bus of trein, Dat lijkt me dan wel weer zonde. Want het 3d aspect zonder bril heeft wel wat vind ik. En de camera die eropzat om 3d foto's te maken leek me ook wel vet. (enigste stuk wat ik heb gezien van nintendo presentatie kwa tijd bedoel ik dan, kon niet langer kijken :().

Bezig zelf een PS3.
De move is een iets uitgebreiderde wii motion. Helaas had er stiekem meer van verwacht.
De Kinect is een playstation eye behalve dan uitgebreid.

Achja ik denk ook dat nintendo het beste heeft laten zien op deze e3

[Voor 4% gewijzigd door Xentor op 15-06-2010 23:19]

iRacing profiel | Ryzen 7700x | -

• rdjnl
  • Laatst online: 21:49
Ik vond het opvallend dat Sony aangaf de Playstation 2 te blijven ondersteunen. Ik gebruik hem eigenlijk nooit meer nu ik een huidige generatie console heb. Blijkbaar is er nog steeds een groot publiek.

• McBoom

McBoom

Broem

boshar schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:59:
[...]

Waarom zien we dat dan nog niet?
Omdat er bij de launch van iets nieuws nog nooit het volle potentieel van datgene bereikt is.
Probleem is dat je een extra controler nodig hebt. Dat wordt ofwel een onhandig stuk plastic aan een standaard X-Box controller of alweer een extra add-on.
Gezien de Wii en de Move lijkt het er niet op dat iemand er een probleem van maakt om een stuk hardware in de hand te nemen :P En zo'n extra add-on hoeft niet veel te kosten, alhoewel ik voor zo'n wapen toch wel interessante dingen kan bedenken (terugslag, op het magazijn drukken om te herladen, display voor je munitievoorraad) en in combinatie met Kinect zou je een granaat kunnen gooien, knielen achter objecten, bewegingen voor melee-combat, met een beweging je squadmates genezen....
En FPS voor de Kinect is niet makkelijk te maken. Head tracking, gestures en voice control kan maar voor point & shoot moet je zelf iets verzinnen omdat Microsoft dat na heeft gelaten.
Wie zegt dat MS dat na heeft gelaten? Zoals ik al zei, Kinect staat nog maar in de kinderschoenen, dus wie weet wat de toekomst nog gaat brengen :)

• qwertyuio
Nintendo 9
Microsoft 6
Sony 5

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En gewoon geen 1 woord over The Last Guardian? :/

1 van de redenen waarom ik vorig jaar een PS3 naast mijn 360 heb aangeschaft maar heb zo'n gevoel dat dit net zo'n verhaal gaat worden als met GT5, ergens in 2013 release ofzo :(

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 18:32

swopdark

ja doe maar...

Nou denk dat iedereen die niet zijn hoofd in de reet van zijn of haar favo consolefabrikant heeft gestoken toch wel kan zeggen alle console iets te bieden gaan hebben, kinect lijkt totaal nutteloos met duidelijk technische problemen en niks dat Move niet kan. Nintendo weer hard gaat ownen met de gevestigde namen en het dit jaar toch weer het jaar van Sony gaat zijn met wel heel veel exclusieve deals, GT5 in november en Killzone 3 in feb. De bij MS betalende Live abbonee's worden weer genaait door geen live prijsverlaging maar wel 30 dagen eerder je mappack in COD en natuurlijk alle multiplatform titels op de 360. Sony schiet raak met de beste portal 2 versie out there incl steam op de ps3.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nintendo 9
Sony 6-
Microsoft 6-
Fanboys -1

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Staat die presentatie van Sony al ergens online?

Kzie wel losse fragmenten op gametrailers en ign enzo staan maar geen complete presentatie.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:44

Splinter Cell

AMD HD7850

Chaoss schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:32:
Staat die presentatie van Sony al ergens online?

Kzie wel losse fragmenten op gametrailers en ign enzo staan maar geen complete presentatie.
Is helemaal terug te zien:

http://www.gametrailers.com/e3/livefeed/sony

• McBoom

McBoom

Broem

swopdark schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:30:
kinect lijkt totaal nutteloos met duidelijk technische problemen en niks dat Move niet kan.
O? Enlighten us.... :?

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

http://uk.ds.ign.com/articles/109/1098014p1.html 3DS hands-on :) hij is wel te spreken over het beeldscherm

[Voor 6% gewijzigd door souljah1h op 15-06-2010 23:39]

• qwertyuio
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:31:
[...]

Nintendo 9
Sony 6-
Microsoft 6-
Fanboys -1
Microsoft liet: MGS: Rising, Gears of War 3, Halo Reach, COD: Black Ops en Ghost Recon: Futre Soldier.
Sony liet zien: Killzone 3, Socom 4, Sorcery, Tiger Woods, Heroes on the Move en Twisted Metal zien.

Het is een mening maar de games die bij Microsoft werden getoond waren toffer dan die van Sony, (Killzone 3 was wel fantastisch, als enige).
En Microsoft introduceerde ook nog vele nieuwe diensten, en een re-design van de Xbox.
Lijkt me duidelijk dat Microsoft beter was dan Sony.

• Cabo
  • Laatst online: 10-04 11:33
qwertyuio schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:00:
lol? Dat kinect neigt naar dikke lagg. Waar ps move gewoon snel is.

• McBoom

McBoom

Broem

Cabo schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:04:
[...]

lol? Dat kinect neigt naar dikke lagg. Waar ps move gewoon snel is.
lol? Ik weet niet of je Tiger Woods gezien hebt, maar het scherm kwam er toch een tijdje later achteraan.

• qwertyuio
De motion controllers zijn beiden kut, welke beter is wil ik niet over discussiëren want het interesseert me ook niet zo veel.

Wel vond ik dat Microsoft's presentatie bete was (a).
Nintendo was FANTASTISCH.

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:34
Nintendo was goed omdat hun E3 van vorig jaar erg slecht was en daardoor hadden ze dus meer tijd om veel te produceren. Volgend jaar zal waarschijnlijk weer net zo zijn als vorig jaar. Als je ook kijkt naar de releases van de E3 getoonde games zijn ze meeste dit jaar en volgensmij maar 1 volgend jaar.

Sony vond ik erg slecht maja ik heb niks te klagen als een PS3 gamer. MS vond ik wel gaan, ook best saai door Kinect.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-06 16:42
Het type games waarbij de lag een grote factor speel je ook niet met Kinect. Het is geen vervanger van de controller en het is geen Wii mote ripoff. Het doet sommige dingen veel beter, en sommige dingen helemaal niet goed. Helaas blijft iedereen de vergelijking 1 op 1 maken... Kinect met Wiimote of Move vergelijken is net zoiets als een auto met een motor vergelijken. Het brengt je beide misschien van a naar b maar de ervaring is totaal anders. Dit is een beetje hetzelfde als zeggen dat een auto waardeloos is omdat het een mindere versnelling heeft.

Verder geen uitspraak van mij welke conference het beste was omdat ik die van vandaag helaas gemist heb.
Voor mij persoonlijk ben ik benieuwd naar de nieuwe 3DS en Kinect omdat dit de enige vernieuwende spelervaringen zijn die ik heb gezien (en in principe 3d van Sony maar dat is nog ver-van-mijn-bed-show met de huidige prijzen).

• boshar
McBoom schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:10:
[...]

lol? Ik weet niet of je Tiger Woods gezien hebt, maar het scherm kwam er toch een tijdje later achteraan.
Met de Move presentatie en met dat Zelda debacle weet je tenminste zeker dat je ze echt hebt zien spelen. Microsofts demo's waren in ieder geval voor een deel gestaged.

Zie de volgende voorbeelden:

http://cache.gawker.com/a...24cf51795baf/original.gif

http://cache.gawker.com/a...20538f1008d5/original.gif

Kinect. Is zelfs sneller dan de speler ;)

Ik weet niet of Nintendo ooit 1:1 tracking heeft geclaimed (ik denk het niet). De Wii mote, Wii motion plus en de Move zijn basic beweging trackers. De software kijkt of je zo ongeveer de beweging maakt die nodig is en zet dat op het scherm. Wil je het spel leuk houden dan is deze tracking interpretatie zeer vergevingsgezind.

Lag komt altijd om de hoek kijken bij bewegings games. Ga maar na. De controllers registreren beweging, sturen dat als signaal via bluetooth, signaal wordt geinterpreteerd door de game sofware, beweging wordt op het scherm getoont. Bij elke stap is er een vertraging.

Kinect slaat een paar hordes over (niet draadloos). Blijft over hoe snel de CCD in de camera is, hoeveel tijd het interpreteren kost en hoe traag het HD scherm is. Er zal dus altijd lag zijn. Het is aan de game designer om de ervaring prettig te maken maar je kan dus niet een game ontwikkelen uitgaande van 1:1 beweging.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
qwertyuio schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:00:
[...]
Microsoft liet: MGS: Rising, Gears of War 3, Halo Reach, COD: Black Ops en Ghost Recon: Futre Soldier.
Sony liet zien: Killzone 3, Socom 4, Sorcery, Tiger Woods, Heroes on the Move en Twisted Metal zien.

Het is een mening maar de games die bij Microsoft werden getoond waren toffer dan die van Sony, (Killzone 3 was wel fantastisch, als enige).
En Microsoft introduceerde ook nog vele nieuwe diensten, en een re-design van de Xbox.
In mijn ogen was die van Sony iets beter, omdat Microsoft mij nog steeds niets boeiends kan bieden (mening!).
Overall waren beide nagenoeg even goed/slecht als je het mij vraagt, Nintendo heeft het meeste en beste laten zien.

ps. Sony liet ook Little Big Planet 2, inFamous 2, Gran Turismo 5, Motorstorm: Apocalypse, God of War: Ghost of Sparta, Pixeljunk Shooter 2, Echochrome 2, Dead Nation en Final Fantasy XIV etc. etc. zien.

• McBoom

McBoom

Broem

boshar schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:25:
[...]

Met de Move presentatie en met dat Zelda debacle weet je tenminste zeker dat je ze echt hebt zien spelen. Microsofts demo's waren in ieder geval voor een deel gestaged.

Zie de volgende voorbeelden:

http://cache.gawker.com/a...24cf51795baf/original.gif

http://cache.gawker.com/a...20538f1008d5/original.gif

Kinect. Is zelfs sneller dan de speler ;)
Ach, dit zijn voorbeelden van een game die nog in ontwikkeling is en er was ook geen Kinect op gericht, dus dan kun je op je klompen wel aanvoelen dat het gestaged is. Maar ik acht de kans klein dat de demo's voor een tv met een Kinect er op niet gestaged zijn. Ik vind Kinect zo op het eerste oog een leuke toevoeging met veel mogelijkheden, maar zoal ik al eerder heb gezegd, ik wacht eerst wel op de eerste onafhankelijke reviews voordat ik het ga bestempelen als de beste uitvinding sinds het gesneden brood :P

Ik zeg ook niet dat Kinect geen last van lag heeft, maar wel dat Move daar net zo goed last van heeft. Sony en MS staan hun producten natuurlijk enorm te marketen, dus het is afwachten hoe de reviews van beide producten uitpakken. Natuurlijk ben ik benieuwt hoe het gaat met lag, hoe er gereageerd wordt op snelle bewegingen door de apparatuur en hoe de algehele feel is als je het in het echie doet :)

Top of Flop, dat moet de praktijk uitwijzen, voor beide producten ;)

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-06 21:35

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3179901

Haleluuuuuuuhja!

EDIT: Doet mij een beetje denken als Mario 64 DS voor de eerste DS. Uitstekend idee! Hopelijk krijgt ook dit spel veel uitbreidingen zoals de extra sterren en minigames in SM64DS. :)

[Voor 59% gewijzigd door i7x op 16-06-2010 00:46]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:34
OOT had ook al een extra versie op de Gamecube en nu op de 3DS. Vind het een beetje onzin eigenlijk ook al is het spel goed.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

die 3DS heeft toch zo'n zelfde beeldscherm als 3d fototoestellen? heb eens zo'n 3d apparaat in hadden gehad (van een kennis) en dat beeldscherm werkte best goed. inderdaad alleen als je hem recht voor je houd maar dat lijkt me geen punt bij een handheld.
Thanx, vanavond even bekijken,

[Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 16-06-2010 09:07]

• Maverick
  • Laatst online: 22:50
Grote afwezige: Een release date voor de 3DS. Denk dat ze hem volgend jaar met E3 nogmaals laten zien, en dan daarna lanceren (zoals MS vorig jaar met kinect/natal deed).
Nintendo liet wel echt toffe games zien. MS en Sony stelden beiden teleur.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• monnick
  • Niet online
Maverick schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:34:
Grote afwezige: Een release date voor de 3DS. Denk dat ze hem volgend jaar met E3 nogmaals laten zien, en dan daarna lanceren (zoals MS vorig jaar met kinect/natal deed).
Al die dames hadden een 3DS aan zich vast. Dan kan je er toch wel van uit gaan dat het product bijna klaar is om naar de retailers te gaan? Of althans binnen een paar maanden. Ik denk dat de 3DS al lang in de winkels ligt voor de E3 van volgend jaar.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 19:52
monnick schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:08:
[...]

Al die dames hadden een 3DS aan zich vast. Dan kan je er toch wel van uit gaan dat het product bijna klaar is om naar de retailers te gaan? Of althans binnen een paar maanden. Ik denk dat de 3DS al lang in de winkels ligt voor de E3 van volgend jaar.
Dat was een non-final design...zelfde verhaal als op de E3 van 2004 (met de onthulling van de huidige DS). Ik denk niet dat ie dit jaar nog in de winkels ligt, met een beetje geluk wel voor de E3 van 2011 maar ook dat is krap vermoed ik.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 09:33

ye-roon

knaak

Gister avond als een dolle naar huis gereden om op tijd thuis te zijn voor de eerste press conferance. En het plan was de 2de ook te pakken.

Nintendo press conferance: WOW!
Als die hard nintendo fanboy was dit echt een verademing. Eindelijk een pers conferentie op gamers gericht (op de useless wij verkopen goed en wii party na).

Allereerst Zelda en dan met name Miyamoto. Holy S wat is hij slecht in gamen :) Of hij was zenuwachtig. Het was goed te zien dat dit een demo level is. Ik moet zeggen dat ik link een beetje awkward vond lopen. Maar op het laatst was iemand aant spelen en dat liep een stuk soepeler.

Epic Micky, tja, leuk maar misschien ook niet.

Kirby: BUYEAH, maar waar is het opslokken van enemies?

Goldeneye, GFX niet echt cool en laten we hopen dat het de gameplay van de N64 heeft.

Golden sun, heb de eerste niet gespeeld en kan niet beoordelen hoe imba het is.

Donkey Kong: I love you nintendo

Metroid: ziet er super uit en al die gameplays door elkaar lijkt me geweldig.

KID ICARUS!!!!!!!!!!!! meer hoef ik niet te zeggen :p

Hint naar star fox was leuk en possible remake OoT: http://www.insidegamer.nl...ke-voor-Nintendo-3DS.html

En toen Sony...

Ik was bij de kapper dus niet gezien, maar van wat ik gehoord heb niets bijzonders. Moving on.

Nintendo
\o/

Edit:
Oh en was ik de enige, of is het het fanboy gehalte in me, die aan het denken was over al die 3rd parties en de 3DS? Zou het zijn dat ze die ook voor andere dingen hebben binnen gehaald dan alleen die 3DS? Maja wat ik zeg, wishfull thinking. Go nieuwe console @ TGS dan maar :p

[Voor 9% gewijzigd door ye-roon op 16-06-2010 09:32]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Niet om te bashen ofzo (kheb zelf ook een Wii) maar ik snap werkelijk niet dat mensen zo enthousiast. zijn over die presentatie van Nintendo.... het enige wat ze doen is gigantisch melken door het zoveelste deel ven een oude franchise in het elven te roepen. Blijkbaar kunnen ze geen nieuwe titels vanaf scratch ontwerpen.

En dan zijn het ook nog grotendeels van die kinderachtige titels.... alles behalve "hardcore games" imho.

Ik snap dat je enthousiast bent als er een nieuwe versie komt van een titel die je 5-10 jaar geleden ook gespeeld hebt. maar c'mon is dat nu echt het enige wat ze te bieden hebben?

[Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 16-06-2010 09:34]

• monnick
  • Niet online
Meer hardcore dan Golden Eye of Metroid ga je het niet krijgen op de Wii. Is te danken aan de zwabberbesturing in combinatie met de zeer matige graphics.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-05 22:26
Ik vond nieuwe xbox wel vet en ook mooie games die er komen.
En iedereen praat wel over ps3 move en nieuwe games zoals killzone.
Maar zeg eens eerlijk wie speelt killzone nog naar een keer uitspelen das gwn een keer uitspelen en dan is het mooi geweest en move vind ik een beetje laggy kan aan mij liggen, maar zo zag ik het. Gt5 ziet er wel gelikt uit moet ik zeggen. Al met al vind ik dat elke console wel wat nieuws brengt wat interesant is!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:46
Chaoss schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:32:
Niet om te bashen ofzo (kheb zelf ook een Wii) maar ik snap werkelijk niet dat mensen zo enthousiast. zijn over die presentatie van Nintendo.... het enige wat ze doen is gigantisch melken door het zoveelste deel ven een oude franchise in het elven te roepen. Blijkbaar kunnen ze geen nieuwe titels vanaf scratch ontwerpen.

En dan zijn het ook nog grotendeels van die kinderachtige titels.... alles behalve "hardcore games" imho.

Ik snap dat je enthousiast bent als er een nieuwe versie komt van een titel die je 5-10 jaar geleden ook gespeeld hebt. maar c'mon is dat nu echt het enige wat ze te bieden hebben?
Als iets populair is en er vraag naar is, waarom zou je dan met iets nieuws gaan komen? Ik zie liever een platformgame met een dikke bruine aap als iets anders bijvoorbeeld. Dat gezeur over die franchises die niet nieuw zijn is zo overdreven. Het gaat om de gameplay. *weg*

[Voor 4% gewijzigd door PromoX op 16-06-2010 10:07]

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-06 10:48
Wat ik misde in de sony presentatie was toch wel metal gear solid. Ookal was die al bij MS aangekondigd, ik vind MGS toch meer een spel voor de Playstation na 3 en 4 exclusive te hebben gemaakt. En het leek mij ook wel zeer vet om mgs rising icm de move te zien.
Maar helaas, Wat denken jullie van sony met hun "3d" gaming op de ps3?
Waar je weer tonnen voor moet betalen voor een tv en brilletjes?
Daar heb ik nog niemand echt over gehoord.

iRacing profiel | Ryzen 7700x | -

• Zeror
Maverick schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:34:
Ik dacht ik Oktober/November al ergens gehoord als releaseperiode van de 3DS. Dus dat zou op zich best realistisch zijn.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Xentor schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:47:
Wat ik misde in de sony presentatie was toch wel metal gear solid. Ookal was die al bij MS aangekondigd, ik vind MGS toch meer een spel voor de Playstation na 3 en 4 exclusive te hebben gemaakt. En het leek mij ook wel zeer vet om mgs rising icm de move te zien.
Maar helaas, Wat denken jullie van sony met hun "3d" gaming op de ps3?
Waar je weer tonnen voor moet betalen voor een tv en brilletjes?
Daar heb ik nog niemand echt over gehoord.
MGS is volgens mij behoorlijk gesponsord door MS en zal daarom op een dergelijk evenement bij MS getoond worden.

Sony zet daar met de PS3 zwaar op in omdat ze zeer veel belang hebben bij de acceptatie van 3D. Dan mag iedereen weer nieuwe camera's en productie-apparaten en films kopen waar ze veel geld mee gaan verdienen. Ik denk dat 3D-gaming wel leuk is, maar de investering nog lang niet waard is. Op zich is de techniek niet heel spannend dus als 200hz tv's verder in prijs zakken wordt dat vanzelf benaderbaar.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee