qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 02:01:
Is er nou maar 1 core titel aangekondigd namelijk Codename: Kingdoms.
Beetje karig Microsoft, ook al is alles al van te voren aangekondigd.. ik hoopte op meer.
Sony komt zeker weten met een nieuwe PSP en Nintendo met hun nieuwe DS en dat vind ik tof.
Verder word het niet veel soeps
@Opslaghond, dat komt ook doordat het aanbod heel anders is dus ik ben het niet met je eens.
Metal Gear Solid Rising was voor mij wel nieuw, net als dus Codename Kindoms.
Maar het hoeft bij zo'n presentatie niet perse te gaan over aankondigingen. Daarom hebben we nu zoveel gameplay gezien, wat vroeger eigenlijk alleen maar (CGI) trailers waren.
Momenteel is Microsoft gewoon wat meer bezig met het lanceren van Kinect met bijbehorende games en dat kost gewoon een hoop mankracht.
Maar kijk ook eens verder dan de presentaties van de consolebouwers. Ubisoft en EA zijn ook nog geweest vandaag en daar zaten ook wel wat pareltjes tussen. Tuurlijk, het is niet exclusief, maar ik weet wel dat ik me er prima mee ga vermaken.
Presentatie van EA was erg goed. Need for Speed Hot Pursuit brengt weer wat mooie herinneringen met zich mee en dat het door Criterion wordt gemaakt, vind ik erg goed. Bij de live demo vond ik wel dat ze wel erg aan het aankloten waren en perse het schademodel wilden tonen, waardoor de snelheid een beetje ontbrak. Maar er zullen nog wel wat meer filmpjes op internet komen die een beter beeld geven. Grafisch in ieder geval erg sterk. MOH hadden we eindelijk gameplay van en ziet er goed uit. Hoop dat ze niet teveel een kloon van CODMW2 worden, maar zag al wel voertuigen in het laatste level uit de trailer. Hoop alleen dat die dan weer niet teveel op Bad Company 2 gaat lijken

. Crysis 2 zag er erg vet uit, maar weet niet of het wel mijn game gaat zijn. Indrukwekkend was hij wel.
Net trouwens Ubisoft afgekeken. Presentatie vond ik een beetje rommelig. Presentator wilde een beetje geforceerd grappig doen en daardoor erg flauw.
Ghost Recon Future Soldier lijkt me erg tof en ook Assassins Creed 2 was vet. Driver ben ik nog niet helemaal wild van geworden, maar ik gok dat er wat meer gameplay getoond moet worden om me over te halen.
Shaun White Skateboarding verraste me wel een beetje. Het maakte een erg arcade indruk, maar was toch wel origineel. Hangt erg af van de levels en de mogelijkheden om lekker te spelen in de grote speeltuin.
Beste presentatie van vandaag was voor mij eigenlijk wel EA games. Daarna MS en dan Ubisoft.
Games die ik vandaag gemist heb zijn: Fifa 11 (EA), Kinetic Milo (project natal milo) (MS) en Star Trek the Force Unleashed 2 (Ubi). Al had die laatste wel vooraf bij gametrailers al een korte demo en trailer, maar had gehoopt dat ze nog wat te melden hadden