• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
McBoom schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:19:
[...]Ik meen in de presentatie ook games gezien te hebben zoals GoW3, CoD: BO, Halo: Reach... Dus er was voor ieder wat wils :)
Je noemt alleen 3 shooters en dat is dus niet voor ieder wat wils, aangezien niet iedereen van shooters houdt. ;)
De Xbox-community is nogal shooter-minded, de communities van Nintendo en Playstation zijn wat meer verspreid over verschillende genres.
Dit is ook te zien aan de Top10 (qua sales) per console;
Xbox360: 7x Shooter, 2x Action/Adventure en 1x Music.
PS3: 4x Shooter, 4x Action/Adventure, 1x Racer en 1x (J)RPG.
Wii: 5x Sport, 2x Other, 1x Racer, 1x Fighter en 1x Platform.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12-2022
Is er nou maar 1 core titel aangekondigd namelijk Codename: Kingdoms.
Beetje karig Microsoft, ook al is alles al van te voren aangekondigd.. ik hoopte op meer.

Sony komt zeker weten met een nieuwe PSP en Nintendo met hun nieuwe DS en dat vind ik tof.
Verder word het niet veel soeps :(

@Opslaghond, dat komt ook doordat het aanbod heel anders is dus ik ben het niet met je eens.

[Voor 14% gewijzigd door qwertyuio op 15-06-2010 02:02]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:00
qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 02:01:
Is er nou maar 1 core titel aangekondigd namelijk Codename: Kingdoms.
Beetje karig Microsoft, ook al is alles al van te voren aangekondigd.. ik hoopte op meer.

Sony komt zeker weten met een nieuwe PSP en Nintendo met hun nieuwe DS en dat vind ik tof.
Verder word het niet veel soeps :(

@Opslaghond, dat komt ook doordat het aanbod heel anders is dus ik ben het niet met je eens.
Metal Gear Solid Rising was voor mij wel nieuw, net als dus Codename Kindoms.
Maar het hoeft bij zo'n presentatie niet perse te gaan over aankondigingen. Daarom hebben we nu zoveel gameplay gezien, wat vroeger eigenlijk alleen maar (CGI) trailers waren.

Momenteel is Microsoft gewoon wat meer bezig met het lanceren van Kinect met bijbehorende games en dat kost gewoon een hoop mankracht.

Maar kijk ook eens verder dan de presentaties van de consolebouwers. Ubisoft en EA zijn ook nog geweest vandaag en daar zaten ook wel wat pareltjes tussen. Tuurlijk, het is niet exclusief, maar ik weet wel dat ik me er prima mee ga vermaken.

Presentatie van EA was erg goed. Need for Speed Hot Pursuit brengt weer wat mooie herinneringen met zich mee en dat het door Criterion wordt gemaakt, vind ik erg goed. Bij de live demo vond ik wel dat ze wel erg aan het aankloten waren en perse het schademodel wilden tonen, waardoor de snelheid een beetje ontbrak. Maar er zullen nog wel wat meer filmpjes op internet komen die een beter beeld geven. Grafisch in ieder geval erg sterk. MOH hadden we eindelijk gameplay van en ziet er goed uit. Hoop dat ze niet teveel een kloon van CODMW2 worden, maar zag al wel voertuigen in het laatste level uit de trailer. Hoop alleen dat die dan weer niet teveel op Bad Company 2 gaat lijken 8)7 . Crysis 2 zag er erg vet uit, maar weet niet of het wel mijn game gaat zijn. Indrukwekkend was hij wel.

Net trouwens Ubisoft afgekeken. Presentatie vond ik een beetje rommelig. Presentator wilde een beetje geforceerd grappig doen en daardoor erg flauw.

Ghost Recon Future Soldier lijkt me erg tof en ook Assassins Creed 2 was vet. Driver ben ik nog niet helemaal wild van geworden, maar ik gok dat er wat meer gameplay getoond moet worden om me over te halen.

Shaun White Skateboarding verraste me wel een beetje. Het maakte een erg arcade indruk, maar was toch wel origineel. Hangt erg af van de levels en de mogelijkheden om lekker te spelen in de grote speeltuin.

Beste presentatie van vandaag was voor mij eigenlijk wel EA games. Daarna MS en dan Ubisoft.
Games die ik vandaag gemist heb zijn: Fifa 11 (EA), Kinetic Milo (project natal milo) (MS) en Star Trek the Force Unleashed 2 (Ubi). Al had die laatste wel vooraf bij gametrailers al een korte demo en trailer, maar had gehoopt dat ze nog wat te melden hadden :P

Martinspire - PC, PS4, X1

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-05 16:02
Ubisoft heeft niet stiekems iets laten zien van Beyond Good & Evil 2 of weer een ECHTE Rayman game? ;(

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 19:52
Vanavond Nintendo (18:00) en Sony (21:00), jammer dat ik van beide een heel stuk moet missen :( :(
Vooral de 3DS wil ik zien :P

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 02:01:
Het aanbod is niet anders, de community is anders.
En het is niet het aanbod welke de vraag bepaald, maar de vraag (community) die het aanbod bepaald.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Remy669 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 07:11:
Ubisoft heeft niet stiekems iets laten zien van Beyond Good & Evil 2 of weer een ECHTE Rayman game? ;(
Ze komen weer met een 2D Rayman.
http://games.fok.nl/nieuw...2d-rayman-in-de-maak.html

[Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 15-06-2010 08:36]

PSN: Shiver23

• qwertyuio
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:21:
[...]

Het aanbod is niet anders, de community is anders.
En het is niet het aanbod welke de vraag bepaald, maar de vraag (community) die het aanbod bepaald.
Ik denk dat dat in de gamesindustrie toch gedeeltelijk anders ligt en dat het aanbod zeker wel de vraag bepaald in sommige gevallen.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 09:33

ye-roon

knaak

Gister avond de Microsoft persconferentie lekker gestreamed. Maar vond het niet heel spectaculair. De hardcore games, tja, GoW nooit gespeeld. en dus boeit me die serie persoonlijk niet. Maar de 4 player co-op lijkt me dan weer wel erg vet. MGS Rising, dat in stukjes slicen zag er cool uit, de rest niet gezien ik zat nog in me wow scherm :p

Kinect, tja, alle games waarvan ze zeggen dit gaat het helemaal worden! bestaan al op de wii. Natuurlijk "moeten" ze dit wel doen, maja het is toch een beetje jammer. Beter slecht gejat laten we zeggen. Die ubisoft fitness game zag er wel cool uit. Dat is toffer dan wii fit denk. Vooral dat zen stukje vond ik best indrukwekkend, met het meten van hoeken en zo.

En door menus bladeren met je arm is nog steeds crap, in eigenlijk vond ik het crappier dan vorig jaar. 5 sec je hand stil houden om naar het volgende menu te gaan is een beetje meh. Dat Kinect heeft potential, maar ik zie mezelf er geen games mee doen. Meer dat zen of zo.

Bioware: De cinematic van Old Republic: wow. En starships lag wel in de lijn van verwachting, hopelijk zijn het geen cruisers waar je met heel veel in kan. Maar meer player housing. Cruisers zijn op zich leuk, maar als guild home, waar me eigen home in de hanger bay kan zetten of zo :)

Assasins Creed brotherhood filmpje was zeker tof, nu hopen dat die game ook tof word. Misschien zelfs een gold abo nemen om samen van neefjes/vrienden dat in co-op te doen.

Verder voor mij geen spectaculaire dingen. Vanavond Nintendo en dan de 3DS en Zelda. Hopelijk iets meer wat we nog niet weten.

Trouwens wat me opvalt van vorige jaren en van dit jaar weer: Sony en Microsoft brengen die hele presentie met: wij zijn de beste, wij hebben industry defining dit, en dat. En dan komt Nintendo: ja maar wij maken deze game, en dit ding, en we hebben dat en gaan zus doen. Nintendo legt meer de nadruk op announcements en minder op wij zijn goed. Vraag me af waarom. Althans, het zal wel iets Amerikaans zijn om te zeggen dat je goed ben.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

Armada

-Wat wil je weten?-

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 01:06:
[...]

Je noemt alleen 3 shooters en dat is dus niet voor ieder wat wils, aangezien niet iedereen van shooters houdt. ;)
De Xbox-community is nogal shooter-minded, de communities van Nintendo en Playstation zijn wat meer verspreid over verschillende genres.
Dit is ook te zien aan de Top10 (qua sales) per console;
Xbox360: 7x Shooter, 2x Action/Adventure en 1x Music.
PS3: 4x Shooter, 4x Action/Adventure, 1x Racer en 1x (J)RPG.
Wii: 5x Sport, 2x Other, 1x Racer, 1x Fighter en 1x Platform.
Pfff, lies, damn lies and statistics.
En nu houden PS3 eigenaren niet van muziekspellen en Wii eigenaren meer van fighters?
Logica van de dronken aardbei.

Als je nu zou kijken naar de episodes f/ Liberty City verkopen, dan zou je ook concluderen dat deze titel meer in trek is bij de PS3, maar dan negeer je de downloads die daarvoor hebben plaatsgevonden over Live. Hetzelfde zou je over het mappack van MW2 kunnen concluderen. Sales over welke periode, welke markten, welk verkooppunten, welk adviesprijs, hoe gaan we met de vertraging van releases om, zijn alle SKUs met elkaar te vergelijken, etc etc etc.
ye-roon schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:00:
Gister avond de Microsoft persconferentie lekker gestreamed. Maar vond het niet heel spectaculair.
Volgens mij is dat ook wel de algemene mening onder de hardcore game liefhebbers. Volgens mij niets echt verrassends en veel borstgeklop. Ik vind de nieuwe 360 lite wel verrassend snel uitkomen, maar het was natuurlijk vooral Kinect. Kinect moet er toch voor gaan zorgen dat de console nog een paar jaar verder kan en dan begrijp ik de nadruk wel. Het is alleen niet bijster interessant voor de liefhebbers van de grote spellen.

Het is wel duidelijk aan het worden dat MS in steeds grotere mate onder druk staat en daar eigenlijk niet goed mee om weet te gaan. Een paar exclusieve titels en een exclusiviteitscontract met Activision voor een beetje vertraging in het uitbrengen. Veel defensief, maar weinig voorwaartse beweging. Ze hebben een paar mooie kansen laten liggen, Bioware naar EA en Respawn ook onder contract bij EA. Ik weet dat het niet in hun 'model' is om veel first party studio's te hebben, maar als ze nog een goede groei willen laten zien zullen ze wel die kant op moeten.
Trouwens wat me opvalt van vorige jaren en van dit jaar weer: Sony en Microsoft brengen die hele presentie met: wij zijn de beste, wij hebben industry defining dit, en dat. En dan komt Nintendo: ja maar wij maken deze game, en dit ding, en we hebben dat en gaan zus doen. Nintendo legt meer de nadruk op announcements en minder op wij zijn goed. Vraag me af waarom. Althans, het zal wel iets Amerikaans zijn om te zeggen dat je goed ben.
Misschien is het dan mijn herinnering, maar volgens mij geeft Nintendo (Reggi) ook altijd een update van hoe ze er in de markt voor staan. Ik heb niet het idee dat dat heel anders is dan Sony en MS.

[Voor 43% gewijzigd door Armada op 15-06-2010 09:51]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik weet van vorig jaar dat de keynote van Nintendo slaapverwekkend was. Korte verwijzing naar Wii-vitality als grootste verrassing. Daar zullen we misschien dit jaar nog meer van gaan horen, al lijkt me dit helemaal niets. 3DS ben ik zeer benieuwd naar.

Sony lijkt dit jaar voor een andere strategie gekozen te hebben. Ze hebben al heel veel aangekondigd de laatste weken. Dat kan twee dingen betekenen. Of ze hebben een andere strategie gekozen en we gaan vanavond KZ2, LBP2, nieuwe Motorstorm, SOCOM4, nieuwe Patapon en Move zien.
Of ze hebben zoveel nieuws dat ze niet alles kwijtkonden in de keynote en al eerder de gangbare sequels hebben gepresenteerd. Ik hoop het laatste :)

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

Armada

-Wat wil je weten?-

Shiver23 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:31:
Sony lijkt dit jaar voor een andere strategie gekozen te hebben. Ze hebben al heel veel aangekondigd de laatste weken. Dat kan twee dingen betekenen. Of ze hebben een andere strategie gekozen en we gaan vanavond KZ2, LBP2, nieuwe Motorstorm, SOCOM4, nieuwe Patapon en Move zien.
Of ze hebben zoveel nieuws dat ze niet alles kwijtkonden in de keynote en al eerder de gangbare sequels hebben gepresenteerd. Ik hoop het laatste :)
Dat zou dan PSP2 moeten zijn of zo, die zal dan genoeg stagetijd moeten krijgen en dat zou inderdaad andere zaken kunnen verdrukken.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Anoniem: 340927

Ik zie verschillende streams staan. Wat is de betrouwbaarste?

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 14:29

TeGek

Engineer in hart en nieren.

ye-roon schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:00:
Gister avond de Microsoft persconferentie lekker gestreamed. Maar vond het niet heel spectaculair.
My sentiments exactly, Ik hoop dat de third-party developers met mooie aankondigen komen over nieuwe games en hun ideeën over de toekomst want ik vond Microsofts presentatie erg"riiiddgggee racceerrr".

Ik hoop dat Square-Enix en Ubi met nieuwe franchises en vervolgen komen(Kingdom hearts 3 anyone?). Ook hoop ik van Sony meer to horen over 3D gaming, en of er nog nieuwe IP's aan komen.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• Martinspire
Ik heb gister diverse live streams geprobeerd, maar allen hebben het probleem dat ze af en toe even haperen en dat de kwaliteit even wordt teruggedraaid. Het switchen werkt bij gametrailers minder irritant, maar ik wil even weten of er meer zijn met dat probleem, of dat het toch aan ons eigen netwerk ligt.

Ik dacht trouwens dat activision nog iets zou uitzenden vandaag?
Edit: ik zie dus dat het een 1 of andere vage muziekavond was

[Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2010 12:40]

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-05 22:21
Ook weer present bij de Nintendo stream van vanavond blijft ieder jaar toch weer leuk om die stream aan te zetten om 1800. Denk dat ze dit jaar weer de 2004 persconferentie achtig wordt. Zelda Wii (alhoewel ik na TP eigenlijk wel een beetje klaar ben met de gameplay zoals het nu is) en natuurlijk de 3DS !! Kijk er echt naar uit verwacht 1 of 2 AAA release titels.. en een release datum (hopelijk kunnen we in oktober al los gaan)

anyway have fun you all 2 night!

Nintendo SWITCH! FTW

Anoniem: 340927

SOCO_cola schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:07:
Ook weer present bij de Nintendo stream van vanavond blijft ieder jaar toch weer leuk om die stream aan te zetten om 1800. Denk dat ze dit jaar weer de 2004 persconferentie achtig wordt. Zelda Wii (alhoewel ik na TP eigenlijk wel een beetje klaar ben met de gameplay zoals het nu is) en natuurlijk de 3DS !! Kijk er echt naar uit verwacht 1 of 2 AAA release titels.. en een release datum (hopelijk kunnen we in oktober al los gaan)

anyway have fun you all 2 night!
Ze zullen ook wel met die nieuwe Metroid meer doen. Daarnaast verwacht ik na het immense succes van New Super Mario Bros Wii een vervolg hier op. Ook zullen de nieuwe Pokemon-games aandacht krijgen.

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-06 18:11
Anoniem: 340927 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:04:
Ik zie verschillende streams staan. Wat is de betrouwbaarste?
De streams van Gametrailers zijn betrouwbaar, en van zeer hoge kwaliteit. Als je 'm op fullscreen zet dan wordt de kwaliteit nog hoger.
Als backup gebruik ik IGN, hapert iets meer dan Gametrailers maar is verder ook erg goed, en zonder de maffe vertraging die ze de afgelopen jaren hadden.
Streams van Gamespot zijn betrouwbaar, maar de kwaliteit is niet zo hoog.
De slechtste stream is imo die van G4, zoals altijd eigenlijk.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 12:50

pasta

Ondertitel

Helaas. :P

Signature

• blu-fox
Er staat ons nog een verrassing van Kojima te wachten: http://www.konami.jp/kojima_pro/e3_2010/en/index_en.html
:D

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 15:38

Willybubba

Nut up or shut up.

EDIT: nevermind.

[Voor 16% gewijzigd door Willybubba op 15-06-2010 15:16]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Anoniem: 136075
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Weet iemand een directe url van een videostream voor nintendo? Wil graag via XBMC kijken

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 31-05 19:29
youtube.com/e3

Ps4/switch gamer

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:32
Hoe kan je de E3 stream van GameTrailers dan full screen bekijken? Zie geen knop...
Die van IGN haperde gisteren de hele avond, zwaar irritant!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 06:34
http://irc.tweakers.net/e3

Zit al 2 4 man in :P !

[Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 15-06-2010 17:54]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:22
Wanneer is Sony aan de beurt? Is het waar van de 802.11N wifi PS3 versie + 500gb. HD?

• blu-fox
Jorn1986 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:37:
Wanneer is Sony aan de beurt? Is het waar van de 802.11N wifi PS3 versie + 500gb. HD?
Sony begint straks om 21.00 uur Nederlandse tijd, staat btw ook in startpost.
Er is dacht ik wel een nieuwe PS3 aangemeld bij de FCC, maar volgens mij is dat niets bijzonders, waarschijnlijk weer een zuinigere GPU oid.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
Even een tvp hoor, want die links in de startpost zijn best handig.

Wel cool trouwens dat er een nieuwe Zelda aankomt :D

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Kirby Epic Yarn, Epic Mickey, Donkey Kong Country Returns.. wordt een goed jaar voor Nintendo.
Ben geen WII fan maar deze spellen zien er allemaal super uit.

[Voor 123% gewijzigd door Ike. op 15-06-2010 18:51]

• Zeror
Woohoooo

Eindelijk weer een Donkey Kong adventure game :D

• breaker.evert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 15:40
Ben benieuwd wat Sony gaat doen dadelijk.
Waarschijnlijk gaan ze nu zeggen wanneer GT5 uit komt er is al een Demo van GT5 op de E3. Maar dit hebben ze vorige jaar ook gezegt.

En ben ook benieuwd wanneer de nieuwe controller komt.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:41
Petje af voor Nintendo, leuke, fraaie games, goede sprekers, doei MS :Y

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:46
Ok, die presentatie van Nintendo schopte even kont. Zeker na vorig jaar en al helemaal na wat Microsoft gisteren presteerde. Veel vette games toch voor de Wii. Zelda, Metroid Other M, Kirby Epic Yarn, Epic Mickey. En als klapper toch wel Donkey Kong Coutry Returns _O_

• Lukin
  • Laatst online: 20:28
JanW schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:24:
Ok, die presentatie van Nintendo schopte even kont. Zeker na vorig jaar en al helemaal na wat Microsoft gisteren presteerde. Veel vette games toch voor de Wii. Zelda, Metroid Other M, Kirby Epic Yarn, Epic Mickey. En als klapper toch wel Donkey Kong Coutry Returns _O_
Inderdaad. Zo hoor je een pres conference te geven!

• qwertyuio
Zeer geslaagde persconverentie, zeker voor Nintendo.

Ze lieten bijna 20 hardcore titels zien als ik het promotiefilmpje van de 3DS meetel.

Die 3DS heeft een soort Wii-like graphics and we like it, of niet dan?

• Lukin
qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:24:

Ze lieten bijna 20 hardcore titels zien als ik het promotiefilmpje van de 3DS meetel.

We likes it alot. Alleen release date + prijs svp :+

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:24:

had graag ook een prijs + datum gewild :(

• Zeror
JanW schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:24:
Inderdaad. Dit was net wat Nintendo nodig had. Niet op de Wii, maar een klapper te noemen na zijn jarenlaaange afwezigheid komt Kid Icarus terug en die gaat uitkomen op de 3DS. :)

• Martinspire
Vond het een nette presentatie van Nintendo. Reggy presenteert een stuk beter. En een hoop games gezien.
Maar ben ik de enigste of is voor 90% van Nintendo zelf? Zo te zien is er weer weinig boeiends van de 3rd party ontwikkelaars. Daarnaast zijn dit allemaal mijn games niet. Zo te merken doen ze er nog steeds niets aan om de volwassen gamer aan te spreken met realistische games of in ieder geval games met een rating hoger dan 12+. Tuurlijk, het zijn allemaal Hardcore games (op de partygames na), maar ik ben ondertussen wel over mario en zelda heengegroeid.

3DS ziet er wel nice uit, maar eigenlijk hebben we er nog maar weinig van gezien. Qua aangekondigde spellen is volgens mij alleen Nintendogs (+cats) en Kid Icarus aangekondigd? Rest was voor de Wii

[Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2010 19:29]

• Lukin
Martinspire schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:27:

3DS ziet er wel nice uit, maar eigenlijk hebben we er nog maar weinig van gezien. Qua aangekondigde spellen is volgens mij alleen Nintendogs (+cats) en Kid Icarus aangekondigd? Rest was voor de Wii
Dan ben jij zo blind als een mol :+ Metal Gear Solid, Kingdom Hearts om even snel wat op te noemen, ze lieten op en gegeven moment een hele hoop 3rd party developers + games langskomen op de slideshow. In het filmpje zag je zelfs een schip uit Starfox voorbij komen.

[Voor 20% gewijzigd door Lukin op 15-06-2010 19:32]

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04 14:12
Ik denk dat ik weer een Wii ga aanschaffen, alleen al voor Donkey Kong. Man, dat zag er epic uit. Heb alleen Goldeneye gemist.. :(

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06 20:14
Kan iemand een link posten van kwaliteit opnamen van de E3 press conferences?
Krijg alleen maar bagger kwaliteit bij vele streams...

• qwertyuio
Assasins Creed
Saints Row - Waarom dat gelach? Ik hoop hier snel wat van te zien...
Warner Bros' Batman
FIFA
Madden
Resident Evil
Kingdom Hearts
Metal Gear Solid
Kid Icarus
Mario
Donkey Kong
Zelda
Fox? - Ik zag zijn ruimteschip uit de 3DS vallen.

Zooooo Nintendo is weer back jongens.
Of is dit hun volledige line-up voor de volgende 5 jaar net zoals met de DS gebeurde?

[Voor 9% gewijzigd door qwertyuio op 15-06-2010 19:40]

• Ike.
  • Niet online
Heraclius schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:36:
Kan iemand een link posten van kwaliteit opnamen van de E3 press conferences?
Krijg alleen maar bagger kwaliteit bij vele streams...
De Youtube streaming is van goede kwaliteit

YouTube: Kanaal van E3

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nice. jarenlang weinig met Nintendo gehad maar die 3DS gaat wel een gaaf apparaat worden denk ik. Geen datum, geen prijs, nog behoorlijk wat vragen over batterijduur of specs. Ben bang dat het nog wel eventjes gaat duren voordat hij uitkomt.

Heb ook niets gezien of gehoord van Wii Vitality. Laten we hopen dat het een stille dood is gestorven.

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

1:03PM It's called Kid Icarus Uprising, and it's out in "summer." This summer?

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06-2022
Woow, dat is über laggy input bij die Zelda demo. Volgens mij had Miyamoto-san de Wii mote even opnieuw moeten synchen ;) Je ziet trouwens goed dat de Wii mote / Wii motion plus eigenlijk meer een gesture based controller is.

Ik stond trouwens even met m'n ogen te knipperen toen ze aangaven dat je dus gewoon 3D foto's kunt maken met de 3DS. Zo simpel, nooit bij stil gestaan dat dat natuurlijk ook makkelijk te implementeren is als je toch al een 3D scherm en een aantal camera's hebt...

Ik had al wat over Goldeneye gehoord. Het spel ziet er een beetje kaal/simpel uit maar om eerlijk te zijn. Ik ben al blij als het een 1 op 1 versie van Goldeneye van de N64 zou zijn. (Ik heb nu Perfect Dark op de X-Box maar da's toch anders). Nostalgie boven alles zal ik maar zeggen.

Donkey Kong ziet er goed uit, Zelda is Zelda (zal wel beter te besturen zijn). Epic Mickey lijkt me nu toch wel wat (van te voren zag ik dat spel niet zitten) vooral dat platform level in de oude zwartwit Steamboat Willie vond ik er goed uitzien. Daarnaast een beetje de Blob invloeden (dus Nederlandse invloeden!).

Het enige dat ik niet gezien heb is een racing game. Voor de rest van ieder genre wel iets leuks of iets nieuws.

• qwertyuio
Die berichten van '3DS bijna net zo krachtig als de HD consoles' zijn wel heel zwaar overdreven als ik naar de graphics kijk.

Ja.. hij moet alles 2x renderen.. maar toch.

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

boshar schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:45:
Het enige dat ik niet gezien heb is een racing game. Voor de rest van ieder genre wel iets leuks of iets nieuws.
Ridge racer 3D?

• boshar
qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:37:
Assasins Creed
Saints Row - Waarom dat gelach? Ik hoop hier snel wat van te zien...

...

Fox? - Ik zag zijn ruimteschip uit de 3DS vallen.

Zooooo Nintendo is weer back jongens.
Of is dit hun volledige line-up voor de volgende 5 jaar net zoals met de DS gebeurde?
Ik denk dat het gelach kwam door de combi. Brave Nintendo heeft 'bad ass' Saints Row op 1 van haar consoles.

Die Fox / Star wing suggestie in dat promo filmpje is wel slim gedaan. Let op dat ze dit laten zien als 'mogelijkheden' en projecten waar men aan zit te denken. Het zijn geen gegarandeerde releases.

Het ziet er wel doed uit voor Nintendo. Ze brengen het erg goed dit jaar. Beter dan Microsoft die kort door de bocht gezegt een COD addon exclusive gekocht heeft, een sportkanaal voor op de X-Box gekocht heeft (jammer US only :( ) en een add-on gaat verkopen waarmee je X-Box een Wii +++ HD wordt (minus de Nintendo games maar ja iedereen kan dat soort spelletjes maken....) Voorlopige prijs indicatie van deze losse gadget is ongeveer de prijs van 1 Wii!

Ik ben razend benieuwd of Sony dit nog kan toppen.

[Voor 4% gewijzigd door boshar op 15-06-2010 20:00]

• boshar
Da's waar. Ik heb eerlijk gezegd meer op de Wii titels gelet omdat de 3DS hier waarschijnlijk pas ergens in 2011 te koop is (nee heb ik geen bronnen van)

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

boshar schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:02:
[...]

Da's waar. Ik heb eerlijk gezegd meer op de Wii titels gelet omdat de 3DS hier waarschijnlijk pas ergens in 2011 te koop is (nee heb ik geen bronnen van)
Hoop deze zomer, maar zal wel niet :(
DJ Hero 3D, Kingdom Hearts 3D, Saints Row, Madden NFL, Dead or Alive 3D, Ninja Gaiden, Street Fighter IV, Ridge Racer, Metal Gear Solid, Professor Layton, and Samurai Warriors.
Must have!!!

[Voor 24% gewijzigd door souljah1h op 15-06-2010 20:17]

• qwertyuio
Zoo komen die titels ook uit?

Nouja, een ding is zeker: de Nintendo 3DS heeft veel potentie en een zeer sterke line up.

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:21:
Zoo komen die titels ook uit?

Nouja, een ding is zeker: de Nintendo 3DS heeft veel potentie en een zeer sterke line up.
Ja die komen er ook op uit :) Zag ook nog wat hints naar Donkey Kong, Starfox en Mario! Word echt een goede lineup van games! Kan niet wachten om hem in me handen te hebben.

Lijst van games :)

en STARFOX 64 3D screenshot... ( weet niet of het echt is.. )

Street Fighter:

Resident Evil:

Kingdom Hearts:

Nintendogs + cats:

3DS!

quotes van kotaku
Next I checked out the Kid Icarus trailer, now in full 3D. I was impressed with how seemingly powerful the system must be to deliver this level of gameplay and graphics all in 3D
The most impressive thing I saw this morning, though, was the 3DS' camera. The ability to take a picture in 3D and then view it in 3D seconds later may sound like a gimick. But it's the sort of gimick that will require a hunt for your socks afterward.

When you activate the camera you use the thumbstick to slide back and forth on what you want the focal point to be in the image. So you can make the thing closest to you in focus or the thing in the back. Once you snap the pic you can look at it on that top screen.

The effect is astounding. I took a picture of the woman who had the 3DS padlocked to her waist. She's smiling and has her hands up. The hands feel like they're popping out of the screen, behind the room just goes on and on.

It's astounding.

[Voor 86% gewijzigd door souljah1h op 15-06-2010 20:37]

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-06 21:07
Dat stond inderdaad te lezen op het Engadget live blog, maar geen idee of dit daadwerkelijk gezegd is? Weet iemand dit die de stream gevolgd heeft?

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
boshar schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:57:
[...]
(minus de Nintendo games maar ja iedereen kan dat soort spelletjes maken....)
Dat ben ik niet met je eens. Super Mario Galaxy en Mario Kart Wii zijn op de XBox en PS3 nog lang niet geëvenaard, laat staan overtroffen.

• Ike.
  • Niet online
Metal Gear Solid 3DS word een remake van Metal Gear Solid 3

http://www.vg247.com/2010...tle-is-snake-eater-in-3d/

• qwertyuio
http://kotaku.com/5564204...ndo-3ds-games-and-gadgets
Hands-on van Kotaku, best interessant.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-04 08:56

Collaborator

You! Cake or Death?

BamSlam_ schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:37:
[...]

Dat ben ik niet met je eens. Super Mario Galaxy en Mario Kart Wii zijn op de XBox en PS3 nog lang niet geëvenaard, laat staan overtroffen.
Ik geloof dat het over de gimmicky wii fit/wii sports achtige games ging waar MS zich nu aan waagt :)

This space is occupied

Anoniem: 114186

Sterke zet hoor van Nintendo. Niet alleen spelen ze goed in op wat er nu hot is (3D), ze komen nu ook met hardcore launch titels. Ook wel een goede tactiek; nu veel mensen een DS hebben, komen ze met iets dat er op lijkt (form factor) maar net weer nieuw genoeg is dat mensen de nieuwe versie wel zien zitten.

Hoewel ik eigenlijk al lang niet meer op mijn DS heb gespeeld en geen Wii heb, vond ik dit toch wel een presentatie die mij zeer interesseerde...
Ben benieuwd waar Sony mee komt.

• badboynova
  • Laatst online: 21:15
Hoe laat begint Sony?

• DennusB
  • Niet online
Klopt het dat je nu niet live kunt kijken via de youtube stream? Komt die zo weer online?

• Ike.
  • Niet online
21.00
DennusB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:46:
Klopt het dat je nu niet live kunt kijken via de youtube stream? Komt die zo weer online?
komt zo weer online als de Sony show begint

[Voor 46% gewijzigd door Ike. op 15-06-2010 20:48]

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:30
En TrackMania 2, ShootMania en QuestMania (allen van Nadeo) zijn ook aangekondigd door Ubisoft.
Teaser:
http://www.tm-tube.com/vi...aplanet+-+Official+teaser

Dacht niet dat ik die al in dit topic had gezien, maar kan er overheen gelezen hebben.

[Voor 23% gewijzigd door EDIT op 15-06-2010 20:49]

• DennusB
  • Niet online
Ike. schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:47:
[...]

21.00

[...]

komt zo weer online als de Sony show begint
Hij is terug inderdaad. Nu zijn ze nog met de Xbox bezig ? :P

• Ike.
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:51:
[...]

Hij is terug inderdaad. Nu zijn ze nog met de Xbox bezig ? :P
nu niet meer.

• qwertyuio
Man... wat is de Sony persconverentie saai tot nu toe!!!!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-04 08:56

Collaborator

You! Cake or Death?

Duidelijk een nederlander die killzone komt presenteren.. ai ai ai wat een engels. KZ3 gameplay was toch gister (of eerder zelfs) al te zien?

Ah met 3d brillen op ook nog. geinig, maar dat heeft nintendo net 2 uur geleden onderuit gehaald :p

[Voor 26% gewijzigd door Collaborator op 15-06-2010 21:07]

This space is occupied

• qwertyuio
Klopt, dat is het hoofd van Guerilla games.

En ja, een deel hier van hebben we al gezien.

EDIT: Zooo wat een mooi water.
Goed dat dit water in Nederlandse handen is.

[Voor 67% gewijzigd door qwertyuio op 15-06-2010 21:08]

• DennusB
  • Niet online
De mensen in het publiek klinken erg enthousiast over dat 3D gebeuren :P

• boshar
BamSlam_ schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:37:
[...]

Mijn opmerking was dan ook sarcastisch bedoelt. Kijk maar op de Wii zelf. Hoeveel 3rd party developers hebben nu echt iets gemaakt dat kan tippen aan de releases van Nintendo zelf. De partijen met half decente motion in hun games zij volgens mij ook nog flink door Nintendo geholpen (EA sports titels, Red Steel)

Wat Nintendo doet lijkt makkelijk maar hun expertise zit hem in de perfect getunde gameplay.

The proof is in the playing maar ik denk dat Mirosoft hier wel eens mee nat kan gaan. Het ziet er beter uit en hun motion tracking is wellicht ook beter. Maar er moet ook nog een spelletje gemaakt worden dat de superieure HD beelden en de motion controls combineert in een leuke ervaring.

• qwertyuio
Killzone 3 en playstation move staan op hetzelfde scherm, dus move zal wel ondersteund worden.

• DennusB
  • Niet online
qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:13:
Killzone 3 en playstation move staan op hetzelfde scherm, dus move zal wel ondersteund worden.
Ja dat zegt hij ook, het zal compleet worden ondersteund @ launch :)

• Ike.
  • Niet online
Collaborator schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:06:
Duidelijk een nederlander die killzone komt presenteren.. ai ai ai wat een engels. KZ3 gameplay was toch gister (of eerder zelfs) al te zien?

Ah met 3d brillen op ook nog. geinig, maar dat heeft nintendo net 2 uur geleden onderuit gehaald :p
Vergeet niet dat de 3D functie van de 3DS anders zal werken en er stukken simpeler eruit zal zien.

• DennusB
  • Niet online
Shit, Youtube stream onderuit :O

• qwertyuio
Ja shit :'(

Blijft hij ook nog eens hangen bij dat afzichtelijke move...

[Voor 74% gewijzigd door qwertyuio op 15-06-2010 21:16]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:28

BM

Moderator Spielerij
Ergens nog een werkende stream? :? Youtube en gametrailers zijn beide vrij dood...

Xbox
Even the dark has a silver lining

• DennusB
  • Niet online
qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:16:
Ja shit :'(

Blijft hij ook nog eens hangen bij dat afzichtelijke move...
Ik kom op geen enkele stream meer :/ Wtf is dit :(

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

stream dood?

• DennusB
  • Niet online
Youtube is terug :D

• Ike.
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:16:
Ergens nog een werkende stream? :? Youtube en gametrailers zijn beide vrij dood...
http://e3.gamespot.com/press-conference/sony-e3/

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 12:58

• qwertyuio
Sly Racoon.

Ik heb het gevoel dat we niet veel interessants meer gaan zien.

Saai zeg, ze zijn nu al klaar met de hardcore shit.
Ik heb een presentatie van move gezien en ik vond het allemaal verschrikkelijk, ik denk dat veel mensen dat straks met mij eens zijn.
Move is gedoemd te mislukken, het doet niets nieuws zoals Kinekt*? wel doet.

Oeh, Butler haalt hard uit naar 'Kinekt*?'.

[Voor 144% gewijzigd door qwertyuio op 15-06-2010 21:24]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Lol, leuke sneer naar Kinect :p

Maar itt Kinect, kan Move alleen de controller tracken, en niet je hele lichaam. Toch net wat anders.

@Beneden. Dat boogschieten wat best leuk, maar je hebt wel 2 setjes van die Move nodig. Prijzig gok ik zo.

Edit: Ok.... nu gaan ze claimen dat Move versies van games volledig andere games zijn :?

[Voor 105% gewijzigd door BM op 15-06-2010 21:26]

Xbox

• DennusB
  • Niet online
qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:18:
Sly Racoon.

Ik heb het gevoel dat we niet veel interessants meer gaan zien.

Saai zeg, ze zijn nu al klaar met de hardcore shit.
Ik heb een presentatie van move gezien en ik vond het allemaal verschrikkelijk, ik denk dat veel mensen dat straks met mij eens zijn.
Move is gedoemd te mislukken, het doet niets nieuws zoals Kinekt*? wel doet.
Ik vind Move er serieus goed uitzien. Bijvoorbeeld dat boogschiet voorbeeld net, zag er top uit _/-\o_

@Boven : Gewoon 1 setje met 2 move controllers ? :)

[Voor 4% gewijzigd door DennusB op 15-06-2010 21:25]

• BM

BM

Moderator Spielerij
DennusB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:24:
[...]
@Boven : Gewoon 1 setje met 2 move controllers ? :)
Volgens mij is 1 setje, een Move en een Nunchuck toch? Zij had 2 Move's vast :)

Xbox

• qwertyuio
Ze hameren erop dat Move knoppen heeft, maar ik vind dat ' Kinekt*?' in combinatie met een controller veel interessanter.
Dat je bijvoorbeeld met een snelle armbeweging even een granaat kan gooien of dat de camera meedraait met je hoofd etc.

• DennusB
  • Niet online
Wow, dat Move is wel fucking precies zeg 8)7 Bizar!

[Voor 6% gewijzigd door DennusB op 15-06-2010 21:29]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Move heeft trouwens net als Kinect ook gewoon vertraging zie ik nu :)

Xbox

• qwertyuio
Ik zie juist een enorme vertraging bij move.

• DennusB
  • Niet online
qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:29:
Ik zie juist een enorme vertraging bij move.
Ik vind het echt enorm meevallen ;) Vooral met dat schieten enzo... gaat rete snel allemaal

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tis volgens mij wel IETS minder dan bij Kinect (al zag ik daar veel verschil tussen de diverse games), maar het is zeker wel aanwezig. Zal wel geen probleem zijn :)

Bij Tiger Woods nu erg goed zichtbaar. Niet al te beste demo imho :)

Wel interessant concept verder.

[Voor 24% gewijzigd door BM op 15-06-2010 21:36]

Xbox

• Ike.
  • Niet online
Dacht meteen bij Aprentice.. Is een tof concept voor een Harry Potter game. :p

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:22
Ik had eerst totaal geen belangstelling voor ''Move'', maar na het zien van een paar games lijkt het toch nog best grappig te worden.

• qwertyuio
Zoooo wat is het saai tot nu toe.

• boshar
qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:26:
Ze hameren erop dat Move knoppen heeft, maar ik vind dat ' Kinekt*?' in combinatie met een controller veel interessanter.
Dat je bijvoorbeeld met een snelle armbeweging even een granaat kan gooien of dat de camera meedraait met je hoofd etc.
Volgens mij mis je point & shoot met het Kinect. De betere Wii shooters laten zien dat het heel lekker werkt om met je controller in je rechterand kan mikken en schieten. Ik zie shooters niet werken met de Kinect. Je granaat gooi je immers met rechts. Je moet dan je controller los laten.

Je mist inderdaad de knoppen wanneer je Kinect gebruikt.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Kevin Buttler _/-\o_

• DennusB
  • Niet online
Die gast lult echt geniaal hahaha
Edit : HAHAHAHAHAHAH, dat muziekje en die foto's _/-\o_ _/-\o_ :D

[Voor 17% gewijzigd door DennusB op 15-06-2010 21:45]

• Ike.
  • Niet online
Kevin Butler is awesome :)

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 12:58
bla bla bla heel leuk maar geen nieuws
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee