Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-09 09:34
In Belgie kun je automatisch maandelijks opladen, in Nederland niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 21:55
Vandaag heb ik mee gedaan met de zoektocht in een stad naar codes om een telefoon te winnen + gratis internet voor drie vrienden. Het was vandaag in Leiden en ze hadden de codes verstopt onder een prullenbak en achter een elektriciteitskastje, terwijl ik aan het zoeken was achter kunstwerken en bij oude gebouwen. Beetje jammer. http://ontour.mobilevikings.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidle
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-04 09:57
Zou iemand mij willen DM'en als die zich nog wilt aanmelden? ik geef me graag op als referral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:32
[BE] https://mobilevikings.com/bel/nl/quiz/

Quiz over MV waarbij de winnaar een jaar lang beltegoed krijgt. Je kan ze maar 1 maal meedoen met vragen over de verschillende tarieven, werknemers herkennen op foto, evenementen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:17
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:15:
[BE] https://mobilevikings.com/bel/nl/quiz/

Quiz over MV waarbij de winnaar een jaar lang beltegoed krijgt. Je kan ze maar 1 maal meedoen met vragen over de verschillende tarieven, werknemers herkennen op foto, evenementen etc.
Dit is naar aanleiding van de daling van de roaming-tarieven van €0,50 / MB naar €0.15 / MB. Geldig is bijna alle Europese landen en vanaf nu. Goed nieuws voor Vikings die op vakantie gaan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
Vandaag mee gedaan met de vikings on tour in utrecht. Leuke gs3 mini gescoord voor mn vriendin, en zelf natuurlijk lekker een jaartje gratis bellen.

Het was eigenlijk nog best wel druk aan het einde van de dag, begint MV dan toch een beetje bekend te worden?

android since G1.

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Kent er iemand een widget om je balans te zien van je SIM? Op mijn Nederlandse telefoon krijgt ene app gewoon geen info na het inloggen, en een andere app geeft geen telefoonnummers weer in de lijst waar je je nummer zou moeten selecteren. Het is volgens mij een probleem met NL vikings, want op de telefoon van mijn vriendin is het geen probleem (BE).

• nolihc
Nl mobile vikings heeft nog geen api, de apps kunnen dus nog geen nl info krijgen. helaas, ik zit er ook op te wachten....

Oh op mijn nl telefoon met nl sim kan ik wel de info van mn be sim account bekijken.....

[ Voor 27% gewijzigd door nolihc op 26-09-2013 16:30 ]

• Svardskampe
:/, kan de API niet gewoon vergeten worden. Gewoon informatie van de webpagina pushen naar de widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:11
Ik heb sinds begin van deze week 4G in Hasselt, waar ik op stage zit, alsook waar ik op school zit d:)b

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
Basic site met alle bekende belgische providers ;)
Mobile vikings staat er nog steeds goed tussen :p

http://gsmabo.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Vind eigenlijk steeds meer en meer dat mobile vikings voor NL ongelooflijk lackluster is. 2 mbps downloadsnelheid, terwijl Simyo, andere provider op het KPN netwerk, 14,4 mbps biedt. De API is broken waardoor Nederlandse abbonnees geen Widgets oid kunnen gebruiken met info wanneer hun bundel afloopt enzo. En deze situatie is al sinds ik lid ben vanaf juli, dus ik zie ook weinig verbetering.
Als ik mensen moet doorverwijzen is het tegenwoordig naar Hollandse Nieuwe, Simyo en Ben, maar MV zit daar dan niet meer bij.
Het is nog qua data te doen, maar als ik nog eens tijd heb stap ik eventueel ook over op een andere provider die wel deze services levert.

Over België niets te klagen overigens. 4G ondersteuning, 2GB limiet per maand, API die werkt. Daar is het helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 09:35

XanderDrake

Build the future!

Svardskampe schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:55:
Vind eigenlijk steeds meer en meer dat mobile vikings voor NL ongelooflijk lackluster is. 2 mbps downloadsnelheid, terwijl Simyo, andere provider op het KPN netwerk, 14,4 mbps biedt.
Nou nou, ongelofelijk lackluster... Het onderscheidt zich nog steeds op de pre-paid constructie. Zeker scholieren en arme studenten die het net een weekje kunnen rekken door niet direct een bundel te nemen. :*)
Maar inderdaad, qua prijs komen Simyo en MV behoorlijk in de buurt van elkaar, en neemt Simyo de cake vanwege de hogere snelheid. Maar dan alleen als je een JAAR abbo neemt he 8) per maand is andere koek.

Ik daarentegen kan mij gelukkig prijzen met een hele zwik MV punten voor weinig (omgerekend €7,50 pm), dan is 1,5gb wel lekker.

In ander nieuws, ik keek net op de website VM en ik zie dat ze een heeel nieuw aanbod/prijsplan hebben ingevoerd. Vandaag nog wel, helaas alleen in Belgique:

https://mobilevikings.com/bel/nl/offer/price-plans/

Zeker die €10 bundel is lekker :) Voor mij de perfecte verhouding (heb niet veel data nodig, overal Wifi).

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Vandaag zou mijn nummer portering plaats vinden maar vooralsnog werkt mijn T-mobile sim nog. Bij My Sims op MV staat iig nog het oude nummer. Wanneer zou het gelukt moeten zijn, smiddags?

Edit: smiddags dus. Ik ben net over :)

[ Voor 10% gewijzigd door XanderDrake op 07-02-2014 11:54 ]

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Hoi,

Hoe zit het met de 4G van vikings in nederland?
Is dit al beschikbaar / kost dit geld?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Drowzz schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:19:
Hoi,

Hoe zit het met de 4G van vikings in nederland?
Is dit al beschikbaar / kost dit geld?

Groet
Nee en nee. MV vat het zo samen: netwerk providers geven prepaid gebruikers/aanbieders nog geen toegang voor 4G, dus kunnen wij het nog niet aanbieden.

Verwijderd

Ik heb enkele uren geleden enkele opwaarderingen van Vikingpunten achter elkaar gedaan. Nu staan er 2 vast op: uit te voeren opwaardering. Zit er een maximum aan opwaarderingen per dag ofzo? Iemand anders hier ervaring mee? Heb ook al een mail gestuurd naar MV maar helaas nog een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBX
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-09 17:01

JBX

Ook maar een simkaartje aangevraagd, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidle
  • Laatst online: 16-04 09:57
Na een ruime 8 fijne maanden ga ik overstappen op Hi, het netwerk was stabiel, de klantenservice op twitter ed meer dan geweldig, kortom een aanrader! Enige reden dat ik wegga is dat ik nu een abbo met toestel ga nemen aangezien mijn budget wat groter is geworden. Kudo's voor Mobile Vikings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
bij het vervroegd opwaarderen vaagt het niet meer je oude mb's weg. maar telt het op. Hebben jullie dit ook? Beter!

SMS 998 / 1000
Data 1.1 GB / 3.0 GB
Bundel € 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

nolihc schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:58:
bij het vervroegd opwaarderen vaagt het niet meer je oude mb's weg. maar telt het op. Hebben jullie dit ook? Beter!

SMS 998 / 1000
Data 1.1 GB / 3.0 GB
Bundel € 15
Nee, maar mijn laatste boeking was meer dan 10 dagen geleden. Misschien iets nieuws? Zo ja, awesome! Gezien dat ik lang niet altijd mijn data bundel op krijg, is dit mogelijk een reden om langer met je bundel te doen. Allicht blijf ik dan langer bij MV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:51
nolihc schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:58:
Ik ben benieuwd of de bundel ook na afloop van de eerste opwaardeerperiode geldig blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 21:40
In belgie is dat niet het geval, je kan je bundel gebruiken tot die op is of tot die vervallen is (30 dagen). Als je voortijdig oplaad krijg je dat nieuwe volume er bovenop, maar wordt eerst het "oude" volume gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Vraag. Ik ga binnenkort op Ski vakantie naar FR, met mijn MV simkaart uit NL. Ik wil graag of beetje data verbruiken uit mijn prepaid tegoed óf een bundel aanschaffen. Maar beide lijken alleen mogelijk te zijn met een BE simkaart :? Of is het zo dat het tarief van €0.15 per MB voor élk EU abbo/prepaid kaart geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
XanderDrake schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:43:
Vraag. Ik ga binnenkort op Ski vakantie naar FR, met mijn MV simkaart uit NL. Ik wil graag of beetje data verbruiken uit mijn prepaid tegoed óf een bundel aanschaffen. Maar beide lijken alleen mogelijk te zijn met een BE simkaart :? Of is het zo dat het tarief van €0.15 per MB voor élk EU abbo/prepaid kaart geld?
ik gebruik als mv klant een kaart van Joe in Frankrijk, meer info op het topic: [Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

nolihc schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:54:
[...]

ik gebruik als mv klant een kaart van Joe in Frankrijk, meer info op het topic: [Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland
Dank je voor de tip. Ik ga maar 6 dagen dus ik heb niet echt veel internet nodig, en ik heb eerlijk gezegd ook geen zin om te hannesen met andere simkaarten (heb een Nexus5, geen dualsim, simkaart eruit pulken, etc.).

Ik lees dus overal: binnen EU is 1MB 0.20€. Dat heb ik er wel voor over, 10mb voor Whatsappen/VoIP = 2€. Geldt dit ook voor een pre-paid constructie als MV is mijn vraag? In hun FAQ zeggen ze dat het niet geldt, maar ik heb daar mijn twijfels over, sinds EU's regels MV hun policy overstemd.
Klopt deze redenering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik ben ondertussen terug uit Frankrijk, ik kan vertellen dat MV geen data roaming ondersteund. Helemaal niets: geen MB per euro, geen bundels, niks. Ik had gewoon roaming aan staan, maar kwam niets doorheen.

Ik vind dit wel een serieus gemis. Ik kon leunen op accesspoints van vrienden en gratis wifi, naar anders dan dat is er geen oplossing. Ook in nood gevallen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik zit net pas een maand bij MV BE, maar het valt me net op in een ad dat Mobistar voor 15 euro per maand 4GB aanbied tegenover de 2GB van MV. Is er uberhaupt een vlak waar MV het van wint als je het daar mee vergelijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Prijs per minuut is dan bij MV aan 0.15 EUR/minuut en bij Mobistar 0.30. Dus hangt er maar vanaf hoeveel je belt ;)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Kom er net achter dat netwerk van Mobistar veruit het meest slechte 4G netwerk is van Belgie, dus dat is ondertussen ook antwoord op m'n eigen vraag. Best jammer dat die actie niet van Proximus is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Laatst online: 10-09 21:40
Wat? Mobistar heeft ronduit het beste 4G netwerk op vlak van dekking, snelheid en capaciteit. Laat staan dat je al 4G+ kan ontvangen op bepaalde plekken.
Je hebt wel een telefoon met 800MHz en 1800MHz LTE nodig, Proximus en Base zitten vooral op 1800MHz en een stuk minder op 800MHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
AndRo555 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 19:26:
Wat? Mobistar heeft ronduit het beste 4G netwerk op vlak van dekking, snelheid en capaciteit. Laat staan dat je al 4G+ kan ontvangen op bepaalde plekken.
Je hebt wel een telefoon met 800MHz en 1800MHz LTE nodig, Proximus en Base zitten vooral op 1800MHz en een stuk minder op 800MHz.
Mobistar netwerk is niet slecht, maar Proximus heeft toch echt het meest stabiele netwerk en staat zeker op vlak van 4G en investeringen in het netwerk bovenaan.

Op Mobistar kan je overigens normaal ook prima werken en is een goede 2e.

Base daarintegen zijn zeer veel klachten over, low budget prijsvechter.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hallo XanderDrake,

Hoewel we trots zijn op de Nederlandse Mobile Vikings-community waar je deel van uitmaakt, moeten we je tot onze grote spijt meedelen dat Mobile Vikings Nederland ermee stopt. Dit zal ongetwijfeld vragen oproepen. Daarom vatten we de belangrijkste informatie hieronder voor je samen:

Tot en met 30/11/2015:

Kun je je simkaart opwaarderen
Is het belkrediet op je simkaart(en) geldig
Zijn je Vikingpunten (= korting op een opwaardering) geldig
Kun je je nummer eventueel overdragen naar een andere operator

Op 1/12/2015:

Worden alle actieve simkaarten gedeactiveerd
Vervalt alle bekrediet voor je simkaart(en)
Wordt je Vikingaccount gedeactiveerd
Vervallen je Vikingpunten

We bedanken je natuurlijk nog graag voor het vertrouwen dat je ons hebt gegeven. Hopelijk heb je een leuke tijd gehad in onze community!

Viking groeten,

Het Mobile Vikings-team
Ze stoppen ermee. Het verbaast me niet echt, gezien het moeilijk is om data goedkoop aan te bieden in NL. Zie ook *bliep die hun hele business model om moesten gooien. Grmbl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
  • Laatst online: 07-09 09:38
Ik heb hier dus nu ook mee te maken. Heeft er iemand tips voor een provider met een vergelijkbaar aanbod (liefst wel zonder speedcap)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

tiempjuuh schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:44:
Ik heb hier dus nu ook mee te maken. Heeft er iemand tips voor een provider met een vergelijkbaar aanbod (liefst wel zonder speedcap)?
60 min + 500 sms + 1.5GB voor 15 euro, helaas, vind ik nergens.

Ik stap over op T-Mobile. Die hebben nu goede deals: 3GB volle bak 4G met 120min + unlimited SMS in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 11:02
tiempjuuh schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:44:
Simpel heeft nu de verdubbel weken, heb je 100 minuten + 2GB voor €12,5 (voor 2 jaar), zit je echter wel op T-mobile netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Ik was er al bang voor dat Mobile Vikings Nederland zou stoppen. Het gat met Belgie werd alleen maar groter en groter en er zat gewoon geen vernieuwing meer in het Nederlandse deel. Het is wel jammer, want ik had gehoopt dat ze het langzaam zouden uitbreiden tot het zelfde niveau. Ik snap dan ook niet dat ze er al zo snel de brui aan geven, na amper 2,5 jaar. Als het met KPN niet lukte, dan konden ze misschien met een andere partij in zee gaan. Tele2 misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik baal er ook behoorlijk van, MV was gewoon precies wat ik nodig had qua data/minuten/prijs verhouding, Aan minuten heb ik weinig, aan data heb ik veel.

En omdat ik in het prachtige fri1esland woon, is het T-mobile netwerk niet echt handig, dus een leuk deel van de budget providers vallen al af.

Maarja, ik heb tot december om wat nieuws te vinden, moet wel goedkomen, hoop ik.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Same here, Viking in NL en B en altijd erg tevreden. De klantenservice is super, het aanbod MV NL was precies wat ik nodig had, echt enorm jammer dus.

Was al eens aan het rondkijken, iets vergelijkbaars (met goed netwerk) is niet te vinden.
Moest ik nu kiezen zou het Simyo worden (KPN netwerk) alleen nog geen idee welke versie.
Per jaar is goedkoopste (logisch) maar ik heb het niet elke maand nodig.
De prepaid versie: te weinig data en niet tussendoor kunnen opwaarderen databundel, is geen optie dus.
Simyo per maand misschien?
Tips welkom, wel liefst KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
Ik heb een inactieve simkaart, maar nog wel 15 Viking Points. Een nieuwe simkaart aanvragen is niet meer mogelijk. De oplossing van MB, roamen met een Belgisch simkaart. Daar krijg je dan 9 dagen/200MB voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

SuidAkrA schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:43:
Same here, Viking in NL en B en altijd erg tevreden. De klantenservice is super, het aanbod MV NL was precies wat ik nodig had, echt enorm jammer dus.

Was al eens aan het rondkijken, iets vergelijkbaars (met goed netwerk) is niet te vinden.
Moest ik nu kiezen zou het Simyo worden (KPN netwerk) alleen nog geen idee welke versie.
Per jaar is goedkoopste (logisch) maar ik heb het niet elke maand nodig.
De prepaid versie: te weinig data en niet tussendoor kunnen opwaarderen databundel, is geen optie dus.
Simyo per maand misschien?
Tips welkom, wel liefst KPN netwerk.
RobinHood schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:33:
Ik baal er ook behoorlijk van, MV was gewoon precies wat ik nodig had qua data/minuten/prijs verhouding, Aan minuten heb ik weinig, aan data heb ik veel.

En omdat ik in het prachtige fri1esland woon, is het T-mobile netwerk niet echt handig, dus een leuk deel van de budget providers vallen al af.
Ik zou zeggen Hollandse nieuwe. Nu zijn er aanbiedingen, veel data voor een tientje en als je amper belt/smst: nog meer data voor een tientje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Hollandse nieuwe ziet er niet heel interessant uit, bij een 2 jarig abbo ben ik 3 euro per maand meer kwijt wil ik evenveel data hebben, En Voda doet het hier al een stuk beter dan T mobile, maar KPN is leuker.

Ik blijf lekker zo lang mogelijk viking, en zie over een paar maanden wel of er iets interessants is.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook bij MV NL maar heb nog geen email ofzo gehad?

Edit: zie het nu wel op de website enzo. Nu maar opzoek naar een vervangend abonnement dus.....

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:05:
Ik zit ook bij MV NL maar heb nog geen email ofzo gehad?

Edit: zie het nu wel op de website enzo. Nu maar opzoek naar een vervangend abonnement dus.....
Je bent niet de enige. Ik heb ook geen email gehad over het stoppen van MV. Via twitter heb ik het aangekaart en ze zouden er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jona schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:52:
[...]

Je bent niet de enige. Ik heb ook geen email gehad over het stoppen van MV. Via twitter heb ik het aangekaart en ze zouden er naar kijken.
Dat is wel slechte communicatie.

Hebben jullie al een alternatief op oog? Vind het moeilijk om iets vergelijkbaars te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
ik ga over op t-mobile prepaid 10 euro 1gb. Lang niet zo leuk als de vikingclub, maar je moet wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat zelf te kijken naar simpel en youfone. Maar daar lees ik veel slechte verhalen over dus moet maar niet. :'( heb toch minimaal 1,5GB nodig (gemiddeld gebruik zit op 1,3GB per maand) dus naar een 1GB abbo toe is geen optie. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:52:
Zat zelf te kijken naar simpel en youfone. Maar daar lees ik veel slechte verhalen over dus moet maar niet. :'( heb toch minimaal 1,5GB nodig (gemiddeld gebruik zit op 1,3GB per maand) dus naar een 1GB abbo toe is geen optie. :'(
Voor jou is hollandse nieuwe wel wat. 18 euro voor 1500 mb/min/sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:07:
[...]

Voor jou is hollandse nieuwe wel wat. 18 euro voor 1500 mb/min/sms
Even kijken of ik dat ga redden. Gebruik ook een paar honderd smsjes in de maand namelijk. :P dus dat word krap, Ik blijf de komende maanden lekker bij MV en houd de aanbiedingen in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
XanderDrake schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:45:
[...]

[...]

Ik zou zeggen Hollandse nieuwe. Nu zijn er aanbiedingen, veel data voor een tientje en als je amper belt/smst: nog meer data voor een tientje :P
HN gebruikt Vodafone 3G netwerk en dat is er (althans volgens dat VF dekkingskaartje) niet of amper hier in de buurt :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 12:07

Lulukai

God's gift to women

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Jammer dat we tot oktober moeten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
Dat winterwaanzin is echt wel ideaal voor data _/-\o_
Nog tot eind vd maand, volgende week nog eentje meepakken dus :*)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2ahoog.png

(Dat NL mag ook wel uit de tt, MV in NL is helaas niet meer :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Laatst online: 11:04
Ik heb sinds een maandje Mobile Vikings en ben algemeen tevreden.
Applicatie is erg goed gemaakt en simpel gehouden. Prijs is ook erg goed naar mijn mening.
Alleen op vlak van mobiel internet en bereik ben ik beetje teleurgesteld, thuis zwak tot geen bereik.
Alleen in grote steden is internet wel goed maar ik gebruik ook vaak Waze (gps) en tijdens rijden valt internet wel eens weg wat frusterend is.
Ik was ervoor op Proximus, 2GB 4g voor 12€, erg stabiel/snel internet en 99% dekking.
Ik ben overgestapt omdat 2GB steeds krapper wordt en moet dan mobiel internet uitzetten anders dikke factuur (abonnement)

Hoe is bij jullie ervaring van mobiel internet? ik vind dat belangrijkste.
Andere motivatie voor overgestappen was omdat ik hoop dat Telenet nu mobiel internet goed gaat investeren omdat ik erg tevreden ben van Telenet zelf.

Morgen ga ik weekend naar Duitsland en ik ga mobiel roaming aanzetten om te zien of goed werkt en prijs meevalt met nieuwe wet van maximum prijzen.
Waze verbruikt 30MB op 1 maand dus denk dat prijs goed zal meevallen.

[ Voor 10% gewijzigd door royalt123 op 12-05-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:12
@ Royalt

Ik heb dit een maand geleden al getest in Italië. Toen iets van een 4MB verbruikt bij het wandelen (kaartje laden). Dat heeft mij maar een paar eurocent gekost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Laatst online: 11:04
Zo te zien is mobile viking down momenteel, geen enkele service beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spyclone
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-12-2022
Al minstens sinds 5:45 deze morgen.
Status:
https://gathering.tweaker...ist_messages/1413344/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastienbo
  • Laatst online: 20-06 15:32
Je bedoeld deze thread: (Mobilevikings / Base down)

Virtuele Provider Mobilevikings helemaal plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
Wil iemand 16 vikingpunten overkopen voor 8 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Jammer dat Mobile Vikings tegenwoordig thoorn.nl nummers blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

nieuws: Virtuele provider Mobile Vikings presenteert nieuwe abonnementen
Ze lijken klanten steeds meer in de richting van abonnementen te duwen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Sinds medialaan dit heft overgenomen ontbreekt toch elke vorm van innovatie. Heb een abbo afgesloten voor even, maar puur omdat ik wil overstappen naar een andere provider a/h einde van het jaar. Nu al 4 jaar klant, maar het einde is in zicht.. 22 euro voor 8 gb internet... eigenlijk gewoonweg belachelijk dat je niet meer internet kan nemen. België loopt zwaar achter.

Denk er aan hierna over te stappen naar T-Mobile unlimited, af te sluiten op een Nederlands domicile. DAT of overstappen naar een Orange love abbo al is orange nog belachelijk slecht in het grensgebied..

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:34
matthewk schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:38:
Sinds medialaan dit heft overgenomen ontbreekt toch elke vorm van innovatie. Heb een abbo afgesloten voor even, maar puur omdat ik wil overstappen naar een andere provider a/h einde van het jaar. Nu al 4 jaar klant, maar het einde is in zicht.. 22 euro voor 8 gb internet... eigenlijk gewoonweg belachelijk dat je niet meer internet kan nemen. België loopt zwaar achter.

Denk er aan hierna over te stappen naar T-Mobile unlimited, af te sluiten op een Nederlands domicile. DAT of overstappen naar een Orange love abbo al is orange nog belachelijk slecht in het grensgebied..
Woon je permanent in België? Hou er rekening mee dat als je een nl abonnement afsluit dat je een minimale tijd moet verblijven in Nederland:
https://www.t-mobile.nl/buitenland/internet-buitenland#faq

Wat op hun website staat:

T-Mobile kan onredelijk gebruik vaststellen op basis van de verhouding tussen nationaal- en internationaal (roaming) aanwezigheid en verbruik. Het uitgangspunt is dat je meer tijd in Nederland moet besteden dan in het buitenland, of je de dienst(en) meer in Nederland moet gebruiken dan in het buitenland. In dit geval is er sprake van redelijk gebruik. Er is sprake van onredelijk gebruik van de dienst(en) als je gedurende een periode van minimaal vier maanden méér tijd buiten Nederland, maar in de EU doorbrengt en méér verbruik vertoont in de EU dan in Nederland. Elke dag waarop je je aanmeldt op het netwerk van T-Mobile in Nederland geldt als een dag in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

dutchnltweaker schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:06:
[...]

Woon je permanent in België? Hou er rekening mee dat als je een nl abonnement afsluit dat je een minimale tijd moet verblijven in Nederland:
https://www.t-mobile.nl/buitenland/internet-buitenland#faq

Wat op hun website staat:

T-Mobile kan onredelijk gebruik vaststellen op basis van de verhouding tussen nationaal- en internationaal (roaming) aanwezigheid en verbruik. Het uitgangspunt is dat je meer tijd in Nederland moet besteden dan in het buitenland, of je de dienst(en) meer in Nederland moet gebruiken dan in het buitenland. In dit geval is er sprake van redelijk gebruik. Er is sprake van onredelijk gebruik van de dienst(en) als je gedurende een periode van minimaal vier maanden méér tijd buiten Nederland, maar in de EU doorbrengt en méér verbruik vertoont in de EU dan in Nederland. Elke dag waarop je je aanmeldt op het netwerk van T-Mobile in Nederland geldt als een dag in Nederland.
Ik woon op de grens, T-Mobile is hier perfect bereikbaar ;)

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Sinds kort kan je je beltegoed laten omzetten in Vikingpunten als je voor een abonnement kiest.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Mobile Vikings lanceert vandaag een update van haar abonnementen.
Functioneel verandert er voor gebruikers helemaal niets: het gaat puur om een data verhoging.

Ook aan het kostenplaatje wordt niet geraakt:
4 GB voor € 15 wordt 5 GB
8 GB voor € 20 wordt 10 GB.

Bestaande gebruikers van Mobile Vikings krijgen de nieuwe bundel automatisch bij de start van hun volgende abonnementsmaand.
Nieuwe gebruikers landen onmiddellijk op het nieuwe aanbod.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Spijtig genoeg niet voor prepaid maar ja ze moesten iets doen om het verschil tussen beide wat groter te maken. Misschien nu toch maar is overwegen om een abbo te nemen, want met de afschaffing van de roamingkosten heb ik eigenlijk ook geen reden meer om belwaarde te sparen.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 08:50
Mobile Vikings zond gisteren mails uit ivm Viking Gaming dat dit weekend van start gaat.

Heeft iets te maken met je Steam of PSN profiel linken en als je bepaalde challenges doet (nog niet bekend wat) krijg je viking punten.

Ben eens benieuwd!
Pagina: 1 2 3 Laatste