Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

en fijnmazig gaas met gras om de warme lucht af te kunnen voeren.
Leuke mod trouwens, ik zou 'm zelf (wie eigenlijk wel) nooit willen hebben, maar dat boeit natuurlijk helemaal niet.
Windmolegn voor koeling moet niet zo lastig zijn....een buis / tube om de warme lucht af te zuigen, daar een flinke fan voor om het weg te trekken...en dan de blaaskant achter de wieken van de windmolen...gaat automatisch wel draaien danelmoooow schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:19:
haha , een windmolen voor koeling, geniaal, ik ben nu even bezig met me hardware aan het testen, en kijken of de voeding het ook uithoud bij een filmpje en zo, en de bios aan het fine tunen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
hij heeft dus net een meltdown gekregen . . . . . . .xD , de spanningsregelaartjes zijn gelukkig nog wel heel, transistor was compleet doorgefikt omdat er ergens een draadje los hing xD ben nu druk bezig met de boel reparerenCornelisjuh schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:20:
Lol die "voeding" ziet er uit alsof het elk moment een meltdown krijgt
@megatronic: die komt gewoon op mijn achtergrond van mijn monitor
@the eagle: ik maak gewoon zo'n windmolen van een usb ventilatortje denk ik , zodat ik mijn hoofd koel houd. Koeling van de processor doe ik dan gewoon appart
[ Voor 21% gewijzigd door elmoooow op 21-06-2010 21:09 ]
De tsjernobyl build is een andere cip toch?elmoooow schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:07:
[...]
hij heeft dus net een meltdown gekregen . . . . . . .xD , de spanningsregelaartjes zijn gelukkig nog wel heel, transistor was compleet doorgefikt omdat er ergens een draadje los hing xD ben nu druk bezig met de boel repareren
@megatronic: die komt gewoon op mijn achtergrond van mijn monitor
@the eagle: ik maak gewoon zo'n windmolen van een usb ventilatortje denk ik , zodat ik mijn hoofd koel houd.
Whahaha, wel kut dat ie door gebrand is. Kun je het niet veiligere maken?
Krantenkoppen van morgen ochtend
Hahahaha, nee goede build hoor!
Maar een Pico PSU was misschien iets veiligere en beter (A)
moet hij het wel eerst gaan doen

[ Voor 14% gewijzigd door elmoooow op 21-06-2010 21:23 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
[ Voor 80% gewijzigd door elmoooow op 21-06-2010 21:25 ]
Mod lekker verder zou ik zeggen.
Doet ie het al?
Verwijderd
Niet zo lang dus, misschien kan je met dunne reepjes tape alles kunnen isoleren
Maar omdat ik even geen weerstandjes/ transistortjes etc. meer kon zien heb ik de kaas maar eens aangesneden. Het moederbord zit er nu in en de kaasmod is een feit!

ik ga er morgen meer verder en dan volgen er betere foto's!
en hij is al eerder voorbij gekomen, maar nu heb ik hem (eindelijk) besteld:

bij dealextreme voor maar €4,40 (inclusief verzending).
maar ik wil natuurlijk wel die lelijke letters er af en groene steeltjes en zo xD maar dat moet ik dan zelf nog even doen.
[ Voor 51% gewijzigd door elmoooow op 21-06-2010 23:40 ]
[ Voor 47% gewijzigd door elmoooow op 22-06-2010 12:23 ]
[ Voor 33% gewijzigd door elmoooow op 22-06-2010 13:22 ]
Mop mop, gas derop!
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Custom casemod in progresselmoooow schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:20:
wat is een ccip ?ik kan het hier nergens terugvinden
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
ow... ik dacht altijd case construction in progress

want alle casemods zijn toch custom?
@ hieronder; dan had ik het toch niet fout
[ Voor 19% gewijzigd door DjThase op 22-06-2010 19:05 ]
Mop mop, gas derop!
ik zit trouwens over de 10 000 views heen !!!
ik had trouwens ook een update willen posten, ik heb het luikje wat verder afgewerkt en vast gemaakt met scharniertjes , maar mijn iphone startte vanochtend opeens niet meer op
Verder heb ik niet zo veel meer aan mijn mod gedaan want ik had vandaag wat kamerzoekgesprekken in enschede. En ik heb een kamer
[ Voor 93% gewijzigd door elmoooow op 23-06-2010 01:36 ]
Een opblaas koe die mooohhh zegt als je ********** doetelmoooow schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:46:
uhm ja , jullie hebben eigenlijk wel gelijk , ik pas geen bestaande kast aan maar maak iets totaal nieuws. Ik wist eigenlijk geeneens dat er ook ccip 's bestonden, ben hier nog niet zo lang op het forum. Hoe kan ik de titel veranderen?
moet een modje doen.
Verder heb ik niet zo veel meer aan mijn mod gedaan want ik had vandaag wat kamerzoekgesprekken in enschede. En ik heb een kamer. En die kamer gaat ook helemaal hollands worden zodat hij goed bij mijn mod past xD. Binnekort maar eens gaan kijken voor grasmatten voor op de vloer en een koe voor op mijn bed.

Grasmatten wordt wss wel 1 dikke puinzooi in een studenten kamer,
I can't wait to shoot!
Oh ik dacht Cheese Casemod in ProgressDaywalk3r schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:32:
[...]Custom casemod in progress

@chille dude: hahahaha xD
wil een modje als hij dit leest de titel veranderen in : "[CCiP] Oer hollandse mod"
Even off topic,elmoooow schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:46:
ik zit trouwens over de 10 000 views heen !!!dat vind ik wel iets om trots op te zijn.
Hoe kan je dat ergens zien?
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Verwijderd
Just do It
Met echte "koeienvlaai" in je modCedrix9000 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:36:
Haha leuke ideen, over die koe , ik heb bij de ikea bed overtrek gezien met een koe print. want een echte koe lijkt me niet zo fris.

Misschien ook nog iets leuks dit merk: Covers & co. Verkopen ze onder andere bij de V&D, voor dekbedden en kussen
En als je een mini koe wil, misschien dit merk: Schleich zijn echt zeer mooi afgewerkte speelgoed dieren ook onder andere te koop bij de V&D.
Linkje 1
Linkje 2
Voor de extra inspiratie
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Verwijderd
CaseCon(struction) In Progresselmoooow schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:20:
wat is een ccip ?ik kan het hier nergens terugvinden

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
En CaseCon klinkt beter!Daywalk3r schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:59:
Ok. BIjna hetzelfde.. Maar Case construction is beter
En nu weer back ontopic?
Signature?
update plz...
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
@F.West98: het blijkt dat ik perongeluk een transistortje van mijn moederbord af had gesloopt, problemen lagen dus helemaal niet bij de voeding maar ik had mijn moederbord gesloopt, ondertussen heb ik mijn moederbord weer gerepareerd en ga binnenkort even kijken of de boel weer werkt.
Ik heb ondertussen al wel een houder gemaakt voor de kaas zodat hij een beetje schuin/recht kan staan en niet hoeft te liggen!
agian update request
vergeef me voor deze kick
Mop mop, gas derop!
oke, allereerst wou ik jullie de standaard laten zien die ik gemaakt heb voor de kaas:

hierdoor kan hij rechtop staan:

verder heb ik de opening aan de achterkant wat beter afgewerkt, met scharniertjes, twee gaten voor kabels en ventilatie en een schuifje om de klep dicht te doen:

en zo ziet dat er aan de achterkant uit:

en ik had een tijdje geleden ook een mooie grote gele envelop bij de post zitten uit china, dit zat er in:

deze tulpjes moet ik maar geen water geven
ik ga weer verder knutselen dus er komt zoderekt waarschijnlijk nog een update!
[ Voor 10% gewijzigd door elmoooow op 15-08-2010 14:32 ]
en hier zoals beloofd weer een update
ik ben aan de gang gegaan met de externe harde schijf / media player.

dit is een plaatje met de onderdelen die ik ga gebruiken. dat rare ding in het midden is een soort omvormer welke van 12 volt 5 volt maakt. Deze wil ik graag inbouwen omdat de mediaplayer op 5 volt werkt maar ik vooral 12 volt adapters heb liggen en gebruik.
Verder liggen er nog gele ledjes. De ledjes op de mediaplayer zelf waren rood, maar dit paste niet bij de kleur van de klomp.

Omdat ik de infraroodsensor en de ledjes een andere plek wou geven heb ik eerst de contactjes met een draadje verlengt.

hier zie je hoe ik de gaten aan de zijkant van de klomp heb gemaakt, deze zijn voor de ledjes en de infraroodsensor.

dit is het rotzooitje wat nu aan de binnekant van de klomp zit, je ziet ook dat ik aan de andere kant van de klomp aansluitingen heb gemaakt voor een av-kabel en een stroomkabel.

en zo ziet de achterkant er uit:

en ik heb net alles uitgetest, en alles werkt nog gewoon zoals het hoort te werken
todo:
-toetsenbord (hiervoor heb ik nog geen idee)
-muis (omgekeerde tulp)
-beeldscherm (delftsblauwe tegeltjes)
[ Voor 10% gewijzigd door elmoooow op 16-08-2010 23:34 ]
Verder:
verder merk ik het vanzelf wel als die koe statisch wordt, ben er eigenlijk niet heel erg bang voor. en anders heb ik nog wel zo'n media player printje liggen
toestenbord spuiten met mooi gras en een molen ofzo ( je weet wel net als dat ze spongebob, dolfijnen toestenborden hadden/hebben
ja, daag.
een gras toetsenbord lijkt me wel wat

ja, daag.
Lekker Hollands
ja, daag.
meer "JA, EN WIE HEEFT DE CAPS LOCK OPGEGETEN?!?!?! IK WIL EM UIT DOEN!!!"Remmes_NT schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:11:
"ja en wie heeft de caps lock opgegeten!?!?!?!?"
nee, ik vind het tot nu toe erg leuk geworden, al de hollande accesoired maken het echt af, en de kaas staat zo goed in de standaard.. enige puntje, de ventilatiegaten zitten onderaan, dan hoopt alle warme lucht zich toch bovenaan op?
@AlexanderB: je hebt helemaal gelijk, maar hij is ook nog niet helemaal af. Bovenaan voor de processor komt nog een ventilatortje met een bijbehorend gat die alle hete luch van de processor wegblaast. Onderaan wordt de koude lucht dus aangezogen. Op die manier krijg ik wel een mooie airflow denk ik.
een volgende update laat waarschijnlijk nog even op zich wachten, ik heb vanaf morgen namelijk introductieweek bij de universiteit.
Ik had van de week bij de action een usb ventilatortje gescoord:

heelerg leuk met allemaal ledjes!:

en zo ziet het er uit wanneer hij uit elkaar ligt:

hiermee ga ik vandaag een echt hollands usb windmolentjevan maken, zoiets dus:

[img]error.jpg[/img]
gaaf man.
Dit ga ik volgen..
Weet je al of je de ledjes overzet naar de wieken?niekje87 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 20:04:
Episch als die USB molen lukt!
edit: Discomolen!
edit2: Er kan misschien ook nog een (USB) discobal in de vorm van een voetbal ofzo bij.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
En voor je toetsenbord borrelt er bij mij iets met zwarte piet en sinterklaas maar weet nog niet precies wat
Pepernoten als letters vallen af, Chocolade letters als ramplank letters wordt die zo groot van, de staf van sinterklaas kan wel als joystick maar niet als toetsenbord.
je zou een kleine plastic koe kunnen kopen die op zijn zijkant gooien en daar een toetsenbord inbouwen?
het is ook oerhollands om te zeuren over het weer misschien een fontijntje op een waterdicht toetsenbord?
en anders gewoon een klein houten kistje waar je ramplank inzit waar je een grasveld bovenop maakt waar koeien op grazen, het toetsenbord kun je er dan uitklappen.
Misschien heb je wat aan deze ideeën.
en als je het niet zo heel extreem wilt doen en het toch bruikbaar wilt houden zou ik dit doen:

[ Voor 11% gewijzigd door boombes op 21-02-2011 00:27 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Verwijderd
*Bookmarked*
Wat is je mail, dan kunnen we je blackmailen om te modden xD