Tweakers.net iPhone-app - Bugs, klachten en complimenten

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:56

Grozno

acts without consequence!

gunk schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:27:
[...]

Nee helaas, ik had dat al geprobeerd. ;(
Het inlogvenster staat misschien maar half in beeld, je kunt wel gewoon inloggen. Ten minste als je een beetje blind kan typen :P
Username is standaard geselecteerd, dus deze blind typen daarna password en vervolgens kun je inloggen :)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:04

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Grozno schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:30:
[...]

Het inlogvenster staat misschien maar half in beeld, je kunt wel gewoon inloggen. Ten minste als je een beetje blind kan typen :P
Username is standaard geselecteerd, dus deze blind typen daarna password en vervolgens kun je inloggen :)
Dat is al een paar keer gemeld in dit topic en er wordt al aan een fix gewerkt :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:56

Grozno

acts without consequence!

Gunk zei dat hij niet kon inloggen, maar dat kan dus wel :)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:59

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Wat misschien ook een optie is, ik zou het wel fijn vinden, is om een instelling te maken, wat hij standaard start. Nu doet hij het nieuws, maar ik zou liever reviews hebben, en andere misschien pricewatch?

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

jpm.lensen schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:32:
Wat misschien ook een optie is, ik zou het wel fijn vinden, is om een instelling te maken, wat hij standaard start. Nu doet hij het nieuws, maar ik zou liever reviews hebben, en andere misschien pricewatch?
Hij zou IMO gewoon je vorige view moeten onthouden, zeker gezien de "multitasking" feature van de iPhone. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49

Bosmonster

*zucht*

Ligt het aan mij, of refresht de app niet als je hem opstart? Ik moet elke keer handmatig op de (nogal onhandig geplaatste) refreshbutton klikken.

Trouwens bij de kaart knipperen de t.net icoontjes de hele tijd (uiteraard niet in beeld te brengen, maar ze springen dus aan/uit continu).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dvnfkHYgGnpGHOcynWbnLqXC/full.jpg

Wordt er al gewerkt aan een hi-res versie? iPhone 4 komt bijna uit en daar ziet het er redelijk brak uit zoals je kunt zien :P

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 13-07-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:19

World Citizen

FreeReef.nl

Ik vind het een top app!

Hij is alleen erg traag met opstarten... of het beter kan of niet weet ik niet. Maar sneller zou fijner zijn.

Ik mis wel de Poll!!!!!!!! we willen de POLL!!!

Niks dan lof hier

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

NMe schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:02:
[...]

Hij zou IMO gewoon je vorige view moeten onthouden, zeker gezien de "multitasking" feature van de iPhone. :)
Vorige view zou ook kunnen, maar niet alle iPhones doen multitasking. Ik heb bijvoobeeld nog een iPhone 2G, en die doet het niet... :( Maar dmv multitasking, als de app het ondersteund, kan hij toch onthouden waar je was?

@bosmonster, bij mij refresht hij wel als ik hem opstart.
En over het geknipper, als ik het bij de galaxy probeer na te spelen, crasht de hele app? (trouwens ook de xbox slim en de i7 920, zelfs als er maar 2 shops zijn...)

In de 10 tien van de pricewatch, kreeg ik een melding, dat mijn verbinding te langzaam was, maar dat is dan dmv gprs... Ik zag ook alleen maar de top 10. Dmv wifi werkt het wel. Of ieder geval, kan ik het zien. Daarna crasht hij...

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunk
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Grozno schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:26:
Gunk zei dat hij niet kon inloggen, maar dat kan dus wel :)
Yep, ik kan inderdaad wel inloggen. Nu even kijken wat ik daar eigenlijk mee kan op de iPod. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skumke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-01 12:45
Leuk dat jullie een iPhone-app hebben uitgebracht, ik gebruik deze nu in plaats van de website.

Wel heb ik een aantal opmerkingen (over versie 1.1 op een iPod touch 2G met iOS 4.0):
  • opstarten duurt lang: ongeveer 12 seconden (gemeten tot het moment dat hij berichten begint te laden). Vergelijkbare apps als iPC, Engadget en TUAW doen er ongeveer 4 a 5 seconden over.
  • Pricewatch: de plaatsing van de knop User Reviews vind ik wat onhandig, je moet telkens door de lijst met winkels scrollen om deze te zien. Beter zou mijns inziens zijn om deze meteen onder de knop Specificaties te zetten.
  • Pricewatch: wanneer de locatievoorzieningen uitgeschakeld zijn (Instellingen > Algemeen > Locatievoorzieningen) dan krijg je bij elk product dat je bekijkt de melding "Let op U heeft geen toestemming gegeven om uw huidige locatie te gebruiken. Locatie gebaseerde diensten zijn niet beschikbaar". Dat vind ik nogal storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

jpm.lensen schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:15:
[...]

@bosmonster, bij mij refresht hij wel als ik hem opstart.
Het is een iOS4 fast app switching (FAS) bug. Als ik hem echt volledig afsluit doet ie het wel, anders gaat ie in FAS-sleepmode en refresht ie niet meer automatisch.

Er zijn meer (waarschijnlijk) FAS-bugs. De sessie verloopt bijvoorbeeld waardoor je niet meer kunt reageren door een session-error zonder de app eerst volledig af te sluiten.

Overigens vind ik de reacties bij berichten niet echt lekker werken. Het ziet er nogal weird uit in die balonnetjes en is erg onoverzichtelijk. Een normale list zou fijner zijn met bijvoorbeeld swipe-mogelijkheden om terug te gaan in de tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Reacties vind ik inderdaad ook maar niks, waarbij ik de standaard omgekeerde berichtvolgorde nog het vervelendst vind. Het werkt niet prettig. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Versie 1.2 is uit en inderdaad wordt'ie nu sneller geladen in iOS4, bedankt hiervoor! _/-\o_ Nog een featurerequest (die hier ook is gevraagd, maar kan ik even niet vinden): Graag wil ik zien dat de app altijd het nieuws refresht als je 'm opent, ook al draait'ie in de achtergrond. Nu moet ik of steeds de app helemaal killen of op het refreshknopje drukken. Eventueel als optie, als niet iedereen het met mij eens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-06 22:22
Sinds vandaag crasht de app constant bij het opstarten, erg vervelend. In de App Store zie ik dat meer mensen / iedereen er last van heeft.

Ik gebruik nog steeds liever de mobiele website dan de app.

[ Voor 20% gewijzigd door pascalw op 18-08-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hier crasht 'ie inderdaad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:36

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

crash and burn. Bij zowel mijn iphone (4) als mijn vriendin haar iphone (3g). Ik draai ios4 uiteraard, zij nog 3.1.3

Hiervoor crashte die ook al echt vaak, maar niet altijd, nu kom ik het programma gewoon geheel niet meer in.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Crash confirmed @ iOS 4.0.1 op een iPhone 3GS. Ik krijg even een wit scherm te zien waar het nieuws normaal gesproken staat en na 2 seconden stopt de app ermee.

Toevallig las ik hier dat er subdomein is aangemaakt (static.tweakers.net) en dat daar bepaalde elementen naartoe zijn verplaatst (oa de videoplayer). Kan dat de oorzaak zijn van de crash? Hoewel Kees in zijn post om 19.36 zegt dat hij het 'net heeft aangemaakt', kan het natuurlijk zijn dat het een uurtje eerder is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Glaanie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:08:
Toevallig las ik hier dat er subdomein is aangemaakt (static.tweakers.net) en dat daar bepaalde elementen naartoe zijn verplaatst (oa de videoplayer). Kan dat de oorzaak zijn van de crash? Hoewel Kees in zijn post om 19.36 zegt dat hij het 'net heeft aangemaakt', kan het natuurlijk zijn dat het een uurtje eerder is geweest.
Het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk dat dat er iets mee te maken heeft...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

crisp schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:26:
[...]

Het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk dat dat er iets mee te maken heeft...
Toeval dus waarschijnlijk. Maar daarom ben jij devver en ik niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik ben alle api-feeds even langsgelopen en kon daar geen rare dingen in ontdekken. Ik denk dat we dit morgen dus even moeten terugkoppelen naar de makers...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Glaanie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:08:
Crash confirmed @ iOS 4.0.1 op een iPhone 3GS. Ik krijg even een wit scherm te zien waar het nieuws normaal gesproken staat en na 2 seconden stopt de app ermee.
Ik heb precies ditzelfde op een 3G met 4.0.2 idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
De productcount van een pricewatch categorie zonder produkten gaf NULL terug in de feed ipv 0, mogelijk dat dat een oorzaak is geweest (hoewel het stom is dat de app dan daarop zou crashen). Ik heb dat iig inmiddels gefixed.

Intentionally left blank

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

De app doet het iig weer, bedankt!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
woei \o/

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Top applicatie, werkt top.
Ik zal het waarschijnlijk gemist hebben maar komt er nog een HD (iPad) versie?
Zou wel bling bling zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Geen idee; in de eerste plaats is het natuurlijk al stom dat je iets wat je online al aanbiedt nog eens apart voor een specifiek platfortm moet gaan bieden, maar als dat platform ook nog eens een behoorlijk afwijkende maat gaat aanbieden en je dat ook nog eens gaat ondersteunen dan vraag ik me af of je wel weet waar je mee bezig bent. Imho is onze site zelf prima te besurfen met de iPad; waar heb je dan nog een app voor nodig?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Nou is, omdat het kan natuurlijk geen goede reden :+
En ik ben het ook helemaal met je eens dat de pagina zeer goed te bezoeken is via de iPad.
Maar voor de iPhone is er wel een app, en mensen zijn daar wel erg content mee.
Ik zelf zou het gaaf vinden om meer van de iPad eigenschapen te kunnen gebruiken met tweakers content er onder.
Denk onder anderen aan aan het bekijken van een aantal foto's van een review middels te sliden.
Ik begrijp dat het heel veel werk is voor iets wat er eigenlijk al is(site) maar het was de vraag waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 01:43:
Geen idee; in de eerste plaats is het natuurlijk al stom dat je iets wat je online al aanbiedt nog eens apart voor een specifiek platfortm moet gaan bieden, maar als dat platform ook nog eens een behoorlijk afwijkende maat gaat aanbieden en je dat ook nog eens gaat ondersteunen dan vraag ik me af of je wel weet waar je mee bezig bent. Imho is onze site zelf prima te besurfen met de iPad; waar heb je dan nog een app voor nodig?
Voor de iPad heb je geen HD-versie nodig, daar kunnen mensen IMO inderdaad gewoon de site gebruiken, te meer omdat mensen met een iPad toch voornamelijk via WiFi zullen browsen. De iPhone 4 echter heeft ook een hogere resolutie en daarop ziet de Tweakers.net app er niet goed uit, wat vrij knullig is voor iets dat je domweg oplost met het "even" opnieuw opslaan van je images in een andere resolutie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
NMe schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:26:
[...]

Voor de iPad heb je geen HD-versie nodig, daar kunnen mensen IMO inderdaad gewoon de site gebruiken, te meer omdat mensen met een iPad toch voornamelijk via WiFi zullen browsen. De iPhone 4 echter heeft ook een hogere resolutie en daarop ziet de Tweakers.net app er niet goed uit, wat vrij knullig is voor iets dat je domweg oplost met het "even" opnieuw opslaan van je images in een andere resolutie. :)
Maar goed dat je "even" hier tussen quotes plaatst want zo eenvoudig is dat niet; voor de iPhone app gebruiken we de gewone aankondigingsplaatjes zoals we die ook op de frontpage gebruiken, en die zijn 'maar' 67x67 pixels, en daarvan hebben we geen hogere resolutie beschikbaar...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:22:
[...]

Maar goed dat je "even" hier tussen quotes plaatst want zo eenvoudig is dat niet; voor de iPhone app gebruiken we de gewone aankondigingsplaatjes zoals we die ook op de frontpage gebruiken, en die zijn 'maar' 67x67 pixels, en daarvan hebben we geen hogere resolutie beschikbaar...
Ik had het voornamelijk over de interfaceknoppen en het splash-screen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Leuk, die iPhone app, goed idee. Goed leesbaar ook.

Ik krijg na inloggen en posten van een reactie op een nieuwsbericht echter deze niet meer geëdit.

Doe ik iets fout, of is die optie er niet?

Ik ben maar weer via Safari gaan editten, na een autocorrect-typo (autocorrectie maakte van mijn goede woord een ander woord dat een totaal andere betekenis heeft)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Is er al een update gepland voor de iPhone 4? Ik heb de mijne ondertussen bijna een maand, en erger me er ondertussen bijna zot aan dat ik de pixels kan zien in de tweakers app...

Zelfs de tekst op sommige plaatsen is blurry, en das echt lelijk.

@crisp: zoals NMe al aangaf zijn het vooral de interface knoppen en de tekst(en), de afbeeldingen bij berichten zijn (nog) niet storend.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Tharulerz schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:29:
Is er al een update gepland voor de iPhone 4? Ik heb de mijne ondertussen bijna een maand, en erger me er ondertussen bijna zot aan dat ik de pixels kan zien in de tweakers app...

Zelfs de tekst op sommige plaatsen is blurry, en das echt lelijk.

@crisp: zoals NMe al aangaf zijn het vooral de interface knoppen en de tekst(en), de afbeeldingen bij berichten zijn (nog) niet storend.
Ik heb dit intern nog even onder de aandacht gebracht; of het prioriteit krijgt kan ik echter niet zeggen...

Intentionally left blank

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Sinds anderhalve week laadt de app geen nieuws en reviews meer, ik kan alleen maar pricewatch-info zien... :?

Is er nog iemand met dat probleem?

(iPhone 3Gs, iOs 4.02)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Bij mij doet'ie het nog perfect, ik heb dezelfde telefoon en iOS versie. Heb je 'm al verwijderd en opnieuw geinstalleerd via de App Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Dat hebben we dan maar (weer) gedaan. Nu werkt het wel weer.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:51

chem

Reist de wereld rond

Een witte throbber op een witte achtergrond is... erg lastig te zien (ik dacht even dat het scherm wappie was...)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07-2024
App werkt sinds 2 dagen niet meer . Wordt niet meer ververst. Wat een klote app. is het toch.

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kijk eens naar de post van Glaanie in "Tweakers.net iPhone-app - Bugs, klachten..."? Ik heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Vergeet niet dat de app niet meer automatisch ververst met iOS4+ door het multitasken. Hij ziet het niet meer als opstarten.

Is een bug, want hij detecteert het fast app switching niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat zou een en ander verklaren, ik sluit mijn apps altijd netjes af, afgezien van mijn twee chat clients, Spotify en Echofon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Wat versta jij onder "netjes afsluiten"? Elke keer je FAS-bar leeghalen? :X

Dat is dus echt nergens voor nodig. Dat apps er niet mee om kunnen gaan kan ik weinig aan doen.

Overigens had ik die FAS-bug al een tijdje terug gemeld:

Bosmonster in "Tweakers.net iPhone-app - Bugs, klachten..."

En daar heb je zelf nota bene nog op gereageerd ook :+

[ Voor 77% gewijzigd door Bosmonster op 21-09-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hee, ik reageerde daar alleen op je laatste alinea, de rest leek niet relevant voor mij en heb ik dus niet gelezen. :+

En ja, ik haal die bar altijd leeg op die 4 apps na. Ik heb gemerkt dat sommige apps zonder goede reden de internetverbinding vaak actief houden, wat mijn batterij in één keer leegslurpt. Vooral de Battle.net Mobile Authenticator is daar heel goed in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:51

chem

Reist de wereld rond

NMe schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:16:
Hee, ik reageerde daar alleen op je laatste alinea, de rest leek niet relevant voor mij en heb ik dus niet gelezen. :+

En ja, ik haal die bar altijd leeg op die 4 apps na. Ik heb gemerkt dat sommige apps zonder goede reden de internetverbinding vaak actief houden, wat mijn batterij in één keer leegslurpt. Vooral de Battle.net Mobile Authenticator is daar heel goed in. :P
offtopic:
hoe weet je welke apps dat doen? :+

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Tharulerz
crisp schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:32:
[...]

Ik heb dit intern nog even onder de aandacht gebracht; of het prioriteit krijgt kan ik echter niet zeggen...
Bump?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik zal het morgen eens navragen. Zelf ben ik enigszins 'out of the loop' waar het de ontwikkeling van deze app betreft...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik heb vandaag even nagevraagd wat de status is van dit project, en feitelijk is het 'afgerond'. Dat wil zeggen dat er geen updates meer op stapel staan en verdere verzoeken onder het kopje 'meerwerk' zullen komen te vallen met bijbehorende kosten. Op dit moment is daar geen budget voor dus jullie zullen het voorlopig moeten doen met wat we hebben...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:15

elmoxx

xx xx xx

De iphone-app bevalt me uitstekend. goed voor onderweg en nog maar zelden heb ik de behoefte om echt even via de normale site te kijken. Door deze veranderde manier van het gebruik van tweakers liep ik tegen een klein puntje aan:

Op je iphone app krijg je geen melding over dat je een pb hebt. Hierdoor zag ik pas na 2 dagen dat ik dit had, ipv de 2 uur (das hoe vaak ik vroeger op de site keek..) Ik zou het erg luxe vinden als ik hier van op de hoogte zou kunnen worden gebracht. Inhoud is nog niet eens van belang, maar de melding dat er een pb is.

Schokkend is het niet maar bij deze mijn 2 centen. Ben benieuwd wat er mee gedaan wordt..

edit: en natuurlijk nu zie ik pas dat ik kick na ruim een maand, en ook zie ik nu dat het budget op is..

[ Voor 8% gewijzigd door elmoxx op 21-10-2010 13:43 ]

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:16:
Ik heb vandaag even nagevraagd wat de status is van dit project, en feitelijk is het 'afgerond'. Dat wil zeggen dat er geen updates meer op stapel staan en verdere verzoeken onder het kopje 'meerwerk' zullen komen te vallen met bijbehorende kosten. Op dit moment is daar geen budget voor dus jullie zullen het voorlopig moeten doen met wat we hebben...
Ondanks dat het onmogelijk is om de app te refreshen zonder hem telkens te moeten afsluiten? Dat zou ik toch wel een bug willen noemen eigenlijk. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 04:08
Misschien niet helemaal het goede topic, maar mijn vraag is eigenlijk: hoe staat het met de androidapplicatie die jullie ook zouden gaan ontwikkelen?

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
boaty schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:31:
Misschien niet helemaal het goede topic, maar mijn vraag is eigenlijk: hoe staat het met de androidapplicatie die jullie ook zouden gaan ontwikkelen?
Dat zal dan ook sowieso uitbesteed moeten worden. Geen idee wat daarvan op dit moment de status is en of dat ueberhaupt nog wel doorgaat...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 04:08
Hmm ok. In de .plan voor de iPhone app werd het behoorlijk stellig gesteld dat die applicatie voor android er zou komen met alleen als vraag wanneer:
We hebben daarom besloten ook een Android-applicatie te laten ontwikkelen. Wanneer deze beschikbaar zal zijn, is nog onbekend.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Heb ook eindelijk een iphone, dus de app maar eens uitgeprobeerd... Mooi ding, maar helaas laat het me niet doen waar ik op hoopte, namelijk reacties modereren. Ik zou namelijk graag actiever modereren, heb af en toe erg actieve momenten gehad, alleen meestal lees ik tweakers via mijn telefoon en heb ik geen PC beschikbaar waar ik vrijelijk op kan t.netten... Aangezien moderaten via de javascript implementatie op de foon wel mogelijk maar niet echt handig is (je moet de hele tijd in en uit zoomen om nauwkeurig een niveau aan te tikken) doe ik dat niet veel.
Mocht er dus nog een nieuwe versie van de app komen dan zou het mij echt ideaal lijken als de reacties er meer in te zien zouden zijn zoals op de site en er een makkelijke snelle manier van modden in zou zitten. Eerlijk gezegd gebruik ik de app nou eigenlijk niet omdat ik de site makkelijker vindt, ook omdat de reacties dan tenminste allemaal onder elkaar staan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

boaty schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:51:
Hmm ok. In de .plan voor de iPhone app werd het behoorlijk stellig gesteld dat die applicatie voor android er zou komen met alleen als vraag wanneer:
[...]
Volgens mij is aan dat voornemen niets veranderd. En met "niets veranderd" bedoel ik dat er ook nog geen tijdpad klaarligt.

Het jammere aan dit soort apps is dat ze redelijk veel kosten terwijl ze weinig tot niets direct opleveren. If anything levert het minder op omdat mensen eerder mobiel nieuws zullen lezen en dus minder advertenties zullen zien, terwijl de mobiele advertenties vaak veel minder opleveren. Ik neem aan dat met zo'n kostenplaatje en een beperkt budget het lastig is om prioriteit te geven aan een nieuwe app. Then again, die .plan was inderdaad vrij stellig, dus ik twijfel er niet aan dat die app er komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:49

Daniel

Kapitein NCC-1701
In onze begroting voor 2011 en de jaren daarna is in ieder geval budget opgenomen om de iPhone app door te ontwikkelen en tegelijk een applicatie voor Android op te pakken, plus eventueel Windows Phone 7. Dat er tot nu toe weinig aan gedaan is is puur een budgetkwestie. We zitten net aan het einde van een recessie die ons financieel zwaar geraakt heeft dus het was lange tijd schraalhans troef. Hopelijk gaat die situatie nu veranderen. De begroting moet alleen nog wel even goedgekeurd worden door de directie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:32
Ik vindt het jammer dat de reacties van nieuw naar oud zijn gesortreed. Ik zou graag willen dat de 1e reactie ook bovenaan staat net als op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die onderschrijf ik graag. Ik tuin er bij het lezen ook elke keer weer in en kom er na de verwarring van de eerste paar posts altijd weer opnieuw achter dat ze verkeerd om staan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:32
Ik vindt het jammer dat de reacties van nieuw naar oud zijn gesortreed. Ik zou graag willen dat de 1e reactie ook bovenaan staat net als op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Misschien dat ik het hier kwijt kan :) (heb al 2x dit in een topic gedropt)

op mijn iPod Touch heb ik sinds een paar weken (denk ik) het probleem dat ik met de Tweakers app geen nieuws meer binnen kan halen. app heb ik al 4 of 5 keer nu verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar elke keer geeft de app een foutmelding 'laden mislukt'
is hier iets bekend over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Yoster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:44:
Misschien dat ik het hier kwijt kan :) (heb al 2x dit in een topic gedropt)

op mijn iPod Touch heb ik sinds een paar weken (denk ik) het probleem dat ik met de Tweakers app geen nieuws meer binnen kan halen. app heb ik al 4 of 5 keer nu verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar elke keer geeft de app een foutmelding 'laden mislukt'
is hier iets bekend over?
Ons is in ieder geval niets bekend en ik heb daar ook verder nog geen meldingen van anderen over gezien...

Intentionally left blank

• Yoster
hmm, vreemd, ik denk haast wel zeker dat het niet aan mijn ipod ligt, want de gebruikelijke oplossingen heb ik al geprobeerd;
-applicatie verwijderen en opnieuw downloaden/installeren
-ipod opnieuw opgestart

of zijn er nog meer mogelijkheden?
Hopen dat meer mensen zich melden met dit probleem :)

[ Voor 10% gewijzigd door Yoster op 18-11-2010 11:51 ]

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Yoster schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:47:
hmm, vreemd, ik denk haast wel zeker dat het niet aan mijn ipod ligt, want de gebruikelijke oplossingen heb ik al geprobeerd;
-applicatie verwijderen en opnieuw downloaden/installeren
-ipod opnieuw opgestart

of zijn er nog meer mogelijkheden?
Hopen dat meer mensen zich melden met dit probleem :)
Heb je de app verwijderd en weer opnieuw gedownload via de App Store op je Touch of heb je het bestand via iTunes weer opnieuw geinstalleerd? Of heb je ook in iTunes de app verwijderd? Dat was namelijk bij het geval toen ik problemen had met opstarten, eerst heb ik deze verwijderd op de iPhone EN in iTunes op m'n Mac en weer helemaal opnieuw gedownload.

Wat je ook nog zou kunnen proberen is de app verwijderen, je Touch opnieuw opstarten en pas dan weer opnieuw installeren. Op deze manier leeg je helemaal het werkgeheugen en weet je zeker dat de app die je installeerd, vers gedownload is. Geen idee of het klopt overigens, maar is het proberen waard.

Gelijk nog een vraagje mbt Daniel in "Tweakers.net iPhone-app - Bugs, klachten...", hierin wordt gesproken dat er weer een begroting voor de onwikkelling van deze en andere apps op tafel ligt voor de directie om gekeurd te worden. Is hier al wat meer van bekend? Want ik mis de automatische refreshfunctie wel heel erg hoor ;(

• Yoster
Glaanie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:07:
[...]

Heb je de app verwijderd en weer opnieuw gedownload via de App Store op je Touch of heb je het bestand via iTunes weer opnieuw geinstalleerd? Of heb je ook in iTunes de app verwijderd? Dat was namelijk bij het geval toen ik problemen had met opstarten, eerst heb ik deze verwijderd op de iPhone EN in iTunes op m'n Mac en weer helemaal opnieuw gedownload.

Wat je ook nog zou kunnen proberen is de app verwijderen, je Touch opnieuw opstarten en pas dan weer opnieuw installeren. Op deze manier leeg je helemaal het werkgeheugen en weet je zeker dat de app die je installeerd, vers gedownload is. Geen idee of het klopt overigens, maar is het proberen waard.

[...]
Bedankt voor de tip!
Ik heb het geprobeerd maar ik kreeg meteen weer de melding 'laden mislukt' dus helaas werkt het niet... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Ik heb het probleem, dat ik op mijn iPhone 3gs soms de conclusie niet kan lezen, dit blijft leeg?

bijvoorbeeld:
bb torch conclussie
reviews: BlackBerry Torch: licht in de duisternis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
jpm.lensen schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:00:
Ik heb het probleem, dat ik op mijn iPhone 3gs soms de conclusie niet kan lezen, dit blijft leeg?

bijvoorbeeld:
bb torch conclussie
reviews: BlackBerry Torch: licht in de duisternis?
Ik kreeg er net ook al een mailtje over, ook op .mobi was het stuk. Inmiddels dus gefixed :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

_/-\o_ voor het eindelijk toevoegen van de automatische refresh! Ben blij dat hier toch weer aan gewerkt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
En eindelijk moet ik als iPhone 4 gebruiker niet meer de pixels in jullie logo tellen!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
Sinds de nieuwe update van Apple (4.2 geloof ik?) doet de app van Tweakers het weer! Na het updaten van de app zelf ook nog steeds. Dus probleem verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDphyle
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2023
Top app, gebruik hem veel. O-)

Ik mis echter dat ik mijn berichten kan lezen via de app. Is dat iets wat misschien nog toegevoegd gaat worden?

Groet, D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Laatst online: 16-06 11:04
We hebben momenteel geen plannen om de DM's toegankelijk te maken via de (huidige) app. We leggen momenteel de focus neer op een responsive design van de complete website, waardoor je alsnog eenvoudig je DM's kan checken, en dan zelfs ongeacht het apparaat wat je gebruikt ipv enkel je telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06 03:38
Als iemand een linkje plaatst in zijn/haar reactie dan kun je hier niet op klikken. En copy/paste van een reactie lukt ook niet. Erg primitief dat zulke zaken nog altijd niet werken. ;)

Als een reactie dusdanig lang is dat je 'm uit kunt klappen dan werkt copy overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:38
Ik erger me nog steeds groen en geel aan de melding:
Let op U heeft geen toestemming gegeven om uw huidige locatie te gebruiken. Locatie gebaseerde diensten zijn niet beschikbaar
Als ik niet wil dat de app mn lokatie weet en ik een pricewatch item wil bekijken. 1x vind ik meer dan genoeg, niet bij elk item. Zou niet veel effort moeten kosten om dit eruit te slopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Hadespuiter schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:57:
Als iemand een linkje plaatst in zijn/haar reactie dan kun je hier niet op klikken. En copy/paste van een reactie lukt ook niet. Erg primitief dat zulke zaken nog altijd niet werken. ;)
In de vernieuwde Nu.nl app is het trouwens precies hetzelfde, geen klikbare links en copy mogelijkheid van reactie's. In de oude Nu.nl app was dit wel gewoon mogelijk. Het zou me dus niets verbazen als het in een voorgaande editie van de tweakers.net app ook gewoon mogelijk was.

Op de één of andere manier gaan app ontwikkelaars dus weer terug in de tijd toen zaken als copy/paste uberhaupt nog niet mogelijk waren op de iPhone, in plaats dat we vooruitgang boeken.

[ Voor 7% gewijzigd door Hadespuiter op 28-06-2013 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Hadespuiter schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 03:13:
[...]

In de vernieuwde Nu.nl app is het trouwens precies hetzelfde, geen klikbare links en copy mogelijkheid van reactie's. In de oude Nu.nl app was dit wel gewoon mogelijk. Het zou me dus niets verbazen als het in een voorgaande editie van de tweakers.net app ook gewoon mogelijk was.

Op de één of andere manier gaan app ontwikkelaars dus weer terug in de tijd toen zaken als copy/paste uberhaupt nog niet mogelijk waren op de iPhone, in plaats dat we vooruitgang boeken.
Kun je voor mij een reden verzinnen waarom we dat expliciet er uit zouden halen? Als het vroeger kon en nu niet meer; dan is dat domweg een bug. Ik vraag me overigens af of het überhaupt ooit wel mogelijk is geweest. De reacties in de app zijn altijd wat brakjes geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Als ik in de pricewatch de meest populaire videokaart van het moment bekijk, de MSI GTX 760, dan staat er een vanaf prijs bij van €240,-
Als ik vervolgens doorklik om een winkel te zoeken dan is de goedkoopste aanbieder echter geen 240 maar 245,95.

Via de normale tweakers website kloppen de prijzen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Zo te zien wordt bij de productlisting de basisprijs gedaan (de prijs bij afhalen) en bij de prijslisting de totale prijs incl verzenden (bij Opsturen). In theorie klopt het, maar de eerste pagina is vervolgens wel wat vreemd. Thanks voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Misha schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:57:
We hebben momenteel geen plannen om de DM's toegankelijk te maken via de (huidige) app. We leggen momenteel de focus neer op een responsive design van de complete website, waardoor je alsnog eenvoudig je DM's kan checken, en dan zelfs ongeacht het apparaat wat je gebruikt ipv enkel je telefoon ;)
betekend dit dan ook het einde van de app voor de toekomst, zodat je alles op de responsievere website kunt doen.

ik zou persoonlijk ook wel DM in de app willen.

Ik heb mijn iPhone "altijd" bij de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Naar mijn mening sluit een responsive design het fenomeen 'apps' niet uit. Er moet goed gekeken worden waar nog behoefte aan is, waar kansen liggen etc.

Met een responsive design heb je DM's ook altijd bij je, alleen mis je bijvoorbeeld (nu iig) push messaging ondersteuning. Dat is nog een leuke extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Valt me al een poosje op dat je eigen reactie's regelmatig niet zichtbaar worden. Je moet de app volledig killen en weer opnieuw starten eer dat je leesbaar bent.

(Dit is vreemd genoeg niet altijd het geval. Op sommige dagen werkt het wel goed)

[ Voor 20% gewijzigd door Hadespuiter op 20-09-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Zou de mogelijkheid bestaan om grotere foto's op te kunnen roepen van items in de pricewatch?
Die piepkleine priegelplaatjes van nu kun je niet zo veel mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajdales
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 12:20
Ik heb voor het eerst de app op mijn telefoon (iphone4, ios7.0.3), maar ik kan bij versie 1.6.4 mijn tweakers account gegevens niet ingeven bij de instellingen, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

rob_erwt

What does this button do?

Topicstarter
ajdales schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:51:
Ik heb voor het eerst de app op mijn telefoon (iphone4, ios7.0.3), maar ik kan bij versie 1.6.4 mijn tweakers account gegevens niet ingeven bij de instellingen, klopt dat?
Dat klopt, lokaal is dat al gefixed en binnenkort zou de nieuwe versie in itunes te vinden moeten zijn.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Hadespuiter
Nieuwe app crashed veelvuldig bij het plaatsen van reactie's.

(iOS 7.0.4 en iPhone 4s)

• rob_erwt

rob_erwt

Topicstarter
Hadespuiter schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:02:
Nieuwe app crashed veelvuldig bij het plaatsen van reactie's.

(iOS 7.0.4 en iPhone 4s)
Was dat ook al zo voor de laatste update? Daar hebben we namelijk al vaker meldingen over gehad en in mijn herinnering hadden we dat theoretisch gefixed (was lastig, want we konden het eigenlijk niet reproduceren).

• Hadespuiter
Nee ik had hier voor de update geen last van, althans, soms wel maar niet structureel of storend. Wat ik voorheen wel regelmatig ondervond was dat mijn geplaatste berichtje niet direct zichtbaar werd. Ook niet als je een refresh deed. Ik moest de app echt killen en weer opnieuw starten om het berichtje zichtbaar te krijgen. Dit probleempje lijkt nu wel opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door Hadespuiter op 12-12-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
De tweakers.net iOS app schijnt voorgedragen te zijn als de meest crashende app van alle apps die verkrijgbaar zijn in de app store.
En dat van een tech site...

Werkt de Android app trouwens wel goed rondom de reactie mogelijkheid of is het daar ook crash heaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-06 23:15

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ze gaan de apps ook wegdoen, responsive is heel veel beter :)

[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 21-12-2013 15:16 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
_David_ schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:34:
Ze gaan de apps ook wegdoen, responsive is heel beter :)
Op mij komt het over als "we krijgen het niet voor elkaar om een crashvrije app te maken, laten we maar voor de webversie gaan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:54

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, in een app moet alles, voor elk platform, opnieuw gemaakt worden, in TRD hoef je 'alleen maar' te schalen naar het juiste formaat. In TRD kan dus voor elk platform de gehele website aangeboden worden en dat is met apps veel te veel werk.

Zie ook plan: Tweakers start open bèta voor responsive design en de verschillende recente development-round-ups.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hadespuiter schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:39:
[...]

Op mij komt het over als "we krijgen het niet voor elkaar om een crashvrije app te maken, laten we maar voor de webversie gaan".
Grapjas. Een app onderhouden náást je core business is al vervelend genoeg, en dan zijn er onder Tweakers-gebruikers 3 redelijk grote OS'en die elk hun eigen versie van een app nodig hebben. In welke wereld is dat een beter idee dan een goeie responsive site maken die net zo werkt als een app en zonder tussenkomst van updates of wat dan ook gewoon meeontwikkelt met de site zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Hadespuiter schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 04:16:
De tweakers.net iOS app schijnt voorgedragen te zijn als de meest crashende app van alle apps die verkrijgbaar zijn in de app store.
En dat van een tech site...

Werkt de Android app trouwens wel goed rondom de reactie mogelijkheid of is het daar ook crash heaven?
Goed dat je dat hebt meegekregen. Het was een mooie uitreiking btw. Jammer dat je er niet bij was. Ik werd bij de ontvangst van de award een beetje emotioneel, maar dat hoort er nou eenmaal bij.

Jammer dat we het licht hebben gezien en de ontwikkeling van de huidige apps volledig stopzetten (al werd er al geen ene reet meer aan gedaan) en de huidige apps zullen gaan terugtrekken. Ik had graag volgend jaar weer de award voor meest crashende app willen ontvangen, maar helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:44
Hadespuiter schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:21:
Nee ik had hier voor de update geen last van, althans, soms wel maar niet structureel of storend. Wat ik voorheen wel regelmatig ondervond was dat mijn geplaatste berichtje niet direct zichtbaar werd. Ook niet als je een refresh deed. Ik moest de app echt killen en weer opnieuw starten om het berichtje zichtbaar te krijgen. Dit probleempje lijkt nu wel opgelost.
Enters responsive design, waarmee dit probleem definitief is opgelost. En wat zeg je dan? Dankuwel Tweakers. Graag gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Poosje responsive design geprobeerd maar ik betrap me er op de iOS app te blijven gebruiken.
Laatstgenoemde is overzichtelijker, minder omslachtig qua bediening, en heeft een fraaiere lay out.

Hopelijk fixen jullie de crashes nog omtrent de reactie mogelijkheid van de iOS app, zou erg jammer zijn als de app in de huidige staat van het toneel moet verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-06 23:15

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Hadespuiter schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:54:
Poosje responsive design geprobeerd maar ik betrap me er op de iOS app te blijven gebruiken.
Laatstgenoemde is overzichtelijker, minder omslachtig qua bediening, en heeft een fraaiere lay out.

Hopelijk fixen jullie de crashes nog omtrent de reactie mogelijkheid van de iOS app, zou erg jammer zijn als de app in de huidige staat van het toneel moet verdwijnen.
Er staat 2 posts boven je dat ze al gestopt zijn met de verdere ontwikkeling van de apps en dat ze uit de store gehaald gaan worden.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sowieso lijkt het me handig als je zegt wát er dan precies beter kan in de mobiele versie van de site zodat dat verbeterd kan worden? Het is nou eenmaal makkelijker om één site te onderhouden dan een site en 3 verschillende apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

Topicstarter
Zoals _David_ al aangeeft worden de apps niet verder ontwikkeld dus de kans dat we wat aan de crashes rond reacties wat gaan doen nadert 0.

Ook onderschrijf ik de de opmerkingen van NMe: wat vind je minder overzichtelijk aan het RWD? Overigens is dit topic voor die discussie niet echt de plek, maar hebben we daar een speciaal forum voor ingericht: Responsive Design. Ik wil je uitnodigen om daar je bevindingen en eventueel gewenste aanpassingen te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Ik wil nog wel even kwijt dat ik het zeer jammer vind dat jullie een behoorlijk cruciale bug introduceren (plaatsen van een reactie levert 100% gegarandeerd een crash op), en vervolgens de support staken.

Het zou toch netjes zijn om in ieder geval een goed werkende app achter te laten voor de mensen die deze willen blijven gebruiken ipv het responsive design, ook al wordt de app ooit uit de appstore gehaald. Dit laatste zal voor velen geen belemmering vormen om de app te blijven gebruiken.
Voor mijzelf en de mensen die ik in mijn omgeving ken blijft de iOS app prettiger in het gebruik dan het responsive design.

[ Voor 12% gewijzigd door Hadespuiter op 25-01-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426262

Hadespuiter schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:35:
Ik wil nog wel even kwijt dat ik het zeer jammer vind dat jullie een behoorlijk cruciale bug introduceren (plaatsen van een reactie levert 100% gegarandeerd een crash op), en vervolgens de support staken.

Het zou toch netjes zijn om in ieder geval een goed werkende app achter te laten voor de mensen die deze willen blijven gebruiken ipv het responsive design, ook al wordt de app ooit uit de appstore gehaald. Dit laatste zal voor velen geen belemmering vormen om de app te blijven gebruiken.
Voor mijzelf en de mensen die ik in mijn omgeving ken blijft de iOS app prettiger in het gebruik dan het responsive design.
Wat werkt er beter aan dan. Ik vindt de Responsive design echt een stuk prettiger werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Anoniem: 426262 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:33:
[...]

Wat werkt er beter aan dan. Ik vindt de Responsive design echt een stuk prettiger werken
Zie de link 3 posts hierboven.
Pagina: 1 2 3 Laatste