Het inlogvenster staat misschien maar half in beeld, je kunt wel gewoon inloggen. Ten minste als je een beetje blind kan typen
Username is standaard geselecteerd, dus deze blind typen daarna password en vervolgens kun je inloggen
Verwijderd
Het inlogvenster staat misschien maar half in beeld, je kunt wel gewoon inloggen. Ten minste als je een beetje blind kan typen
Dat is al een paar keer gemeld in dit topic en er wordt al aan een fix gewerktVerwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:30:
[...]
Username is standaard geselecteerd, dus deze blind typen daarna password en vervolgens kun je inloggen
Intentionally left blank
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Hij zou IMO gewoon je vorige view moeten onthouden, zeker gezien de "multitasking" feature van de iPhone.jpm.lensen schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:32:
Wat misschien ook een optie is, ik zou het wel fijn vinden, is om een instelling te maken, wat hij standaard start. Nu doet hij het nieuws, maar ik zou liever reviews hebben, en andere misschien pricewatch?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 13-07-2010 11:29 ]
FreeReef.nl
Vorige view zou ook kunnen, maar niet alle iPhones doen multitasking. Ik heb bijvoobeeld nog een iPhone 2G, en die doet het niet...NMe schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:02:
[...]
Hij zou IMO gewoon je vorige view moeten onthouden, zeker gezien de "multitasking" feature van de iPhone.
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Yep, ik kan inderdaad wel inloggen. Nu even kijken wat ik daar eigenlijk mee kan op de iPod.Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:26:
Gunk zei dat hij niet kon inloggen, maar dat kan dus wel
Het is een iOS4 fast app switching (FAS) bug. Als ik hem echt volledig afsluit doet ie het wel, anders gaat ie in FAS-sleepmode en refresht ie niet meer automatisch.jpm.lensen schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:15:
[...]
@bosmonster, bij mij refresht hij wel als ik hem opstart.
[ Voor 20% gewijzigd door pascalw op 18-08-2010 18:20 ]
Het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk dat dat er iets mee te maken heeft...Glaanie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:08:
Toevallig las ik hier dat er subdomein is aangemaakt (static.tweakers.net) en dat daar bepaalde elementen naartoe zijn verplaatst (oa de videoplayer). Kan dat de oorzaak zijn van de crash? Hoewel Kees in zijn post om 19.36 zegt dat hij het 'net heeft aangemaakt', kan het natuurlijk zijn dat het een uurtje eerder is geweest.
Intentionally left blank
Toeval dus waarschijnlijk. Maar daarom ben jij devver en ik nietcrisp schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:26:
[...]
Het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk dat dat er iets mee te maken heeft...
Intentionally left blank
Ik heb precies ditzelfde op een 3G met 4.0.2 idd.Glaanie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:08:
Crash confirmed @ iOS 4.0.1 op een iPhone 3GS. Ik krijg even een wit scherm te zien waar het nieuws normaal gesproken staat en na 2 seconden stopt de app ermee.
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Voor de iPad heb je geen HD-versie nodig, daar kunnen mensen IMO inderdaad gewoon de site gebruiken, te meer omdat mensen met een iPad toch voornamelijk via WiFi zullen browsen. De iPhone 4 echter heeft ook een hogere resolutie en daarop ziet de Tweakers.net app er niet goed uit, wat vrij knullig is voor iets dat je domweg oplost met het "even" opnieuw opslaan van je images in een andere resolutie.crisp schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 01:43:
Geen idee; in de eerste plaats is het natuurlijk al stom dat je iets wat je online al aanbiedt nog eens apart voor een specifiek platfortm moet gaan bieden, maar als dat platform ook nog eens een behoorlijk afwijkende maat gaat aanbieden en je dat ook nog eens gaat ondersteunen dan vraag ik me af of je wel weet waar je mee bezig bent. Imho is onze site zelf prima te besurfen met de iPad; waar heb je dan nog een app voor nodig?
Maar goed dat je "even" hier tussen quotes plaatst want zo eenvoudig is dat niet; voor de iPhone app gebruiken we de gewone aankondigingsplaatjes zoals we die ook op de frontpage gebruiken, en die zijn 'maar' 67x67 pixels, en daarvan hebben we geen hogere resolutie beschikbaar...NMe schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:26:
[...]
Voor de iPad heb je geen HD-versie nodig, daar kunnen mensen IMO inderdaad gewoon de site gebruiken, te meer omdat mensen met een iPad toch voornamelijk via WiFi zullen browsen. De iPhone 4 echter heeft ook een hogere resolutie en daarop ziet de Tweakers.net app er niet goed uit, wat vrij knullig is voor iets dat je domweg oplost met het "even" opnieuw opslaan van je images in een andere resolutie.
Intentionally left blank
Ik had het voornamelijk over de interfaceknoppen en het splash-screen.crisp schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:22:
[...]
Maar goed dat je "even" hier tussen quotes plaatst want zo eenvoudig is dat niet; voor de iPhone app gebruiken we de gewone aankondigingsplaatjes zoals we die ook op de frontpage gebruiken, en die zijn 'maar' 67x67 pixels, en daarvan hebben we geen hogere resolutie beschikbaar...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik heb dit intern nog even onder de aandacht gebracht; of het prioriteit krijgt kan ik echter niet zeggen...Tharulerz schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:29:
Is er al een update gepland voor de iPhone 4? Ik heb de mijne ondertussen bijna een maand, en erger me er ondertussen bijna zot aan dat ik de pixels kan zien in de tweakers app...
Zelfs de tekst op sommige plaatsen is blurry, en das echt lelijk.
@crisp: zoals NMe al aangaf zijn het vooral de interface knoppen en de tekst(en), de afbeeldingen bij berichten zijn (nog) niet storend.
Intentionally left blank
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Frans G
[ Voor 77% gewijzigd door Bosmonster op 21-09-2010 18:08 ]
NMe schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:16:
Hee, ik reageerde daar alleen op je laatste alinea, de rest leek niet relevant voor mij en heb ik dus niet gelezen.
En ja, ik haal die bar altijd leeg op die 4 apps na. Ik heb gemerkt dat sommige apps zonder goede reden de internetverbinding vaak actief houden, wat mijn batterij in één keer leegslurpt. Vooral de Battle.net Mobile Authenticator is daar heel goed in.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Bump?crisp schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:32:
[...]
Ik heb dit intern nog even onder de aandacht gebracht; of het prioriteit krijgt kan ik echter niet zeggen...
Ik zal het morgen eens navragen. Zelf ben ik enigszins 'out of the loop' waar het de ontwikkeling van deze app betreft...
Intentionally left blank
Intentionally left blank
[ Voor 8% gewijzigd door elmoxx op 21-10-2010 13:43 ]
Festina lente
Ondanks dat het onmogelijk is om de app te refreshen zonder hem telkens te moeten afsluiten? Dat zou ik toch wel een bug willen noemen eigenlijk.crisp schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:16:
Ik heb vandaag even nagevraagd wat de status is van dit project, en feitelijk is het 'afgerond'. Dat wil zeggen dat er geen updates meer op stapel staan en verdere verzoeken onder het kopje 'meerwerk' zullen komen te vallen met bijbehorende kosten. Op dit moment is daar geen budget voor dus jullie zullen het voorlopig moeten doen met wat we hebben...
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Dat zal dan ook sowieso uitbesteed moeten worden. Geen idee wat daarvan op dit moment de status is en of dat ueberhaupt nog wel doorgaat...boaty schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:31:
Misschien niet helemaal het goede topic, maar mijn vraag is eigenlijk: hoe staat het met de androidapplicatie die jullie ook zouden gaan ontwikkelen?
Intentionally left blank
We hebben daarom besloten ook een Android-applicatie te laten ontwikkelen. Wanneer deze beschikbaar zal zijn, is nog onbekend.
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Gamertag: FinrazielNL
Volgens mij is aan dat voornemen niets veranderd. En met "niets veranderd" bedoel ik dat er ook nog geen tijdpad klaarligt.boaty schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:51:
Hmm ok. In de .plan voor de iPhone app werd het behoorlijk stellig gesteld dat die applicatie voor android er zou komen met alleen als vraag wanneer:
[...]
Ons is in ieder geval niets bekend en ik heb daar ook verder nog geen meldingen van anderen over gezien...Yoster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:44:
Misschien dat ik het hier kwijt kan(heb al 2x dit in een topic gedropt)
op mijn iPod Touch heb ik sinds een paar weken (denk ik) het probleem dat ik met de Tweakers app geen nieuws meer binnen kan halen. app heb ik al 4 of 5 keer nu verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar elke keer geeft de app een foutmelding 'laden mislukt'
is hier iets bekend over?
Intentionally left blank
[ Voor 10% gewijzigd door Yoster op 18-11-2010 11:51 ]
Heb je de app verwijderd en weer opnieuw gedownload via de App Store op je Touch of heb je het bestand via iTunes weer opnieuw geinstalleerd? Of heb je ook in iTunes de app verwijderd? Dat was namelijk bij het geval toen ik problemen had met opstarten, eerst heb ik deze verwijderd op de iPhone EN in iTunes op m'n Mac en weer helemaal opnieuw gedownload.Yoster schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:47:
hmm, vreemd, ik denk haast wel zeker dat het niet aan mijn ipod ligt, want de gebruikelijke oplossingen heb ik al geprobeerd;
-applicatie verwijderen en opnieuw downloaden/installeren
-ipod opnieuw opgestart
of zijn er nog meer mogelijkheden?
Hopen dat meer mensen zich melden met dit probleem
Bedankt voor de tip!Glaanie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:07:
[...]
Heb je de app verwijderd en weer opnieuw gedownload via de App Store op je Touch of heb je het bestand via iTunes weer opnieuw geinstalleerd? Of heb je ook in iTunes de app verwijderd? Dat was namelijk bij het geval toen ik problemen had met opstarten, eerst heb ik deze verwijderd op de iPhone EN in iTunes op m'n Mac en weer helemaal opnieuw gedownload.
Wat je ook nog zou kunnen proberen is de app verwijderen, je Touch opnieuw opstarten en pas dan weer opnieuw installeren. Op deze manier leeg je helemaal het werkgeheugen en weet je zeker dat de app die je installeerd, vers gedownload is. Geen idee of het klopt overigens, maar is het proberen waard.
[...]
Ik kreeg er net ook al een mailtje over, ook op .mobi was het stuk. Inmiddels dus gefixedjpm.lensen schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:00:
Ik heb het probleem, dat ik op mijn iPhone 3gs soms de conclusie niet kan lezen, dit blijft leeg?
bijvoorbeeld:
bb torch conclussie
reviews: BlackBerry Torch: licht in de duisternis?
Intentionally left blank
Als ik niet wil dat de app mn lokatie weet en ik een pricewatch item wil bekijken. 1x vind ik meer dan genoeg, niet bij elk item. Zou niet veel effort moeten kosten om dit eruit te slopenLet op U heeft geen toestemming gegeven om uw huidige locatie te gebruiken. Locatie gebaseerde diensten zijn niet beschikbaar
In de vernieuwde Nu.nl app is het trouwens precies hetzelfde, geen klikbare links en copy mogelijkheid van reactie's. In de oude Nu.nl app was dit wel gewoon mogelijk. Het zou me dus niets verbazen als het in een voorgaande editie van de tweakers.net app ook gewoon mogelijk was.Hadespuiter schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:57:
Als iemand een linkje plaatst in zijn/haar reactie dan kun je hier niet op klikken. En copy/paste van een reactie lukt ook niet. Erg primitief dat zulke zaken nog altijd niet werken.
[ Voor 7% gewijzigd door Hadespuiter op 28-06-2013 03:18 ]
Kun je voor mij een reden verzinnen waarom we dat expliciet er uit zouden halen? Als het vroeger kon en nu niet meer; dan is dat domweg een bug. Ik vraag me overigens af of het überhaupt ooit wel mogelijk is geweest. De reacties in de app zijn altijd wat brakjes geweestHadespuiter schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 03:13:
[...]
In de vernieuwde Nu.nl app is het trouwens precies hetzelfde, geen klikbare links en copy mogelijkheid van reactie's. In de oude Nu.nl app was dit wel gewoon mogelijk. Het zou me dus niets verbazen als het in een voorgaande editie van de tweakers.net app ook gewoon mogelijk was.
Op de één of andere manier gaan app ontwikkelaars dus weer terug in de tijd toen zaken als copy/paste uberhaupt nog niet mogelijk waren op de iPhone, in plaats dat we vooruitgang boeken.
betekend dit dan ook het einde van de app voor de toekomst, zodat je alles op de responsievere website kunt doen.Misha schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:57:
We hebben momenteel geen plannen om de DM's toegankelijk te maken via de (huidige) app. We leggen momenteel de focus neer op een responsive design van de complete website, waardoor je alsnog eenvoudig je DM's kan checken, en dan zelfs ongeacht het apparaat wat je gebruikt ipv enkel je telefoon
[ Voor 20% gewijzigd door Hadespuiter op 20-09-2013 12:01 ]
Dat klopt, lokaal is dat al gefixed en binnenkort zou de nieuwe versie in itunes te vinden moeten zijn.ajdales schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:51:
Ik heb voor het eerst de app op mijn telefoon (iphone4, ios7.0.3), maar ik kan bij versie 1.6.4 mijn tweakers account gegevens niet ingeven bij de instellingen, klopt dat?
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Was dat ook al zo voor de laatste update? Daar hebben we namelijk al vaker meldingen over gehad en in mijn herinnering hadden we dat theoretisch gefixed (was lastig, want we konden het eigenlijk niet reproduceren).Hadespuiter schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:02:
Nieuwe app crashed veelvuldig bij het plaatsen van reactie's.
(iOS 7.0.4 en iPhone 4s)
[ Voor 5% gewijzigd door Hadespuiter op 12-12-2013 14:23 ]
[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 21-12-2013 15:16 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Op mij komt het over als "we krijgen het niet voor elkaar om een crashvrije app te maken, laten we maar voor de webversie gaan"._David_ schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:34:
Ze gaan de apps ook wegdoen, responsive is heel beter
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Grapjas. Een app onderhouden náást je core business is al vervelend genoeg, en dan zijn er onder Tweakers-gebruikers 3 redelijk grote OS'en die elk hun eigen versie van een app nodig hebben. In welke wereld is dat een beter idee dan een goeie responsive site maken die net zo werkt als een app en zonder tussenkomst van updates of wat dan ook gewoon meeontwikkelt met de site zelf?Hadespuiter schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:39:
[...]
Op mij komt het over als "we krijgen het niet voor elkaar om een crashvrije app te maken, laten we maar voor de webversie gaan".
Goed dat je dat hebt meegekregen. Het was een mooie uitreiking btw. Jammer dat je er niet bij was. Ik werd bij de ontvangst van de award een beetje emotioneel, maar dat hoort er nou eenmaal bij.Hadespuiter schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 04:16:
De tweakers.net iOS app schijnt voorgedragen te zijn als de meest crashende app van alle apps die verkrijgbaar zijn in de app store.
En dat van een tech site...
Werkt de Android app trouwens wel goed rondom de reactie mogelijkheid of is het daar ook crash heaven?
Enters responsive design, waarmee dit probleem definitief is opgelost. En wat zeg je dan? Dankuwel Tweakers. Graag gedaan.Hadespuiter schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:21:
Nee ik had hier voor de update geen last van, althans, soms wel maar niet structureel of storend. Wat ik voorheen wel regelmatig ondervond was dat mijn geplaatste berichtje niet direct zichtbaar werd. Ook niet als je een refresh deed. Ik moest de app echt killen en weer opnieuw starten om het berichtje zichtbaar te krijgen. Dit probleempje lijkt nu wel opgelost.
Er staat 2 posts boven je dat ze al gestopt zijn met de verdere ontwikkeling van de apps en dat ze uit de store gehaald gaan worden.Hadespuiter schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:54:
Poosje responsive design geprobeerd maar ik betrap me er op de iOS app te blijven gebruiken.
Laatstgenoemde is overzichtelijker, minder omslachtig qua bediening, en heeft een fraaiere lay out.
Hopelijk fixen jullie de crashes nog omtrent de reactie mogelijkheid van de iOS app, zou erg jammer zijn als de app in de huidige staat van het toneel moet verdwijnen.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
[ Voor 12% gewijzigd door Hadespuiter op 25-01-2014 17:40 ]
Verwijderd
Wat werkt er beter aan dan. Ik vindt de Responsive design echt een stuk prettiger werkenHadespuiter schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:35:
Ik wil nog wel even kwijt dat ik het zeer jammer vind dat jullie een behoorlijk cruciale bug introduceren (plaatsen van een reactie levert 100% gegarandeerd een crash op), en vervolgens de support staken.
Het zou toch netjes zijn om in ieder geval een goed werkende app achter te laten voor de mensen die deze willen blijven gebruiken ipv het responsive design, ook al wordt de app ooit uit de appstore gehaald. Dit laatste zal voor velen geen belemmering vormen om de app te blijven gebruiken.
Voor mijzelf en de mensen die ik in mijn omgeving ken blijft de iOS app prettiger in het gebruik dan het responsive design.
Zie de link 3 posts hierboven.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:33:
[...]
Wat werkt er beter aan dan. Ik vindt de Responsive design echt een stuk prettiger werken
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq