Never underestimate the power of stupid people in large groups
[ Voor 5% gewijzigd door Hadespuiter op 12-12-2013 14:23 ]
En dat van een tech site...
Werkt de Android app trouwens wel goed rondom de reactie mogelijkheid of is het daar ook crash heaven?
[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 21-12-2013 15:16 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Op mij komt het over als "we krijgen het niet voor elkaar om een crashvrije app te maken, laten we maar voor de webversie gaan"._David_ schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:34:
Ze gaan de apps ook wegdoen, responsive is heel beter
Zie ook plan: Tweakers start open bèta voor responsive design en de verschillende recente development-round-ups.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Grapjas. Een app onderhouden náást je core business is al vervelend genoeg, en dan zijn er onder Tweakers-gebruikers 3 redelijk grote OS'en die elk hun eigen versie van een app nodig hebben. In welke wereld is dat een beter idee dan een goeie responsive site maken die net zo werkt als een app en zonder tussenkomst van updates of wat dan ook gewoon meeontwikkelt met de site zelf?Hadespuiter schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:39:
[...]
Op mij komt het over als "we krijgen het niet voor elkaar om een crashvrije app te maken, laten we maar voor de webversie gaan".
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Goed dat je dat hebt meegekregen. Het was een mooie uitreiking btw. Jammer dat je er niet bij was. Ik werd bij de ontvangst van de award een beetje emotioneel, maar dat hoort er nou eenmaal bij.Hadespuiter schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 04:16:
De tweakers.net iOS app schijnt voorgedragen te zijn als de meest crashende app van alle apps die verkrijgbaar zijn in de app store.
En dat van een tech site...
Werkt de Android app trouwens wel goed rondom de reactie mogelijkheid of is het daar ook crash heaven?
Jammer dat we het licht hebben gezien en de ontwikkeling van de huidige apps volledig stopzetten (al werd er al geen ene reet meer aan gedaan) en de huidige apps zullen gaan terugtrekken. Ik had graag volgend jaar weer de award voor meest crashende app willen ontvangen, maar helaas
Enters responsive design, waarmee dit probleem definitief is opgelost. En wat zeg je dan? Dankuwel Tweakers. Graag gedaan.Hadespuiter schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:21:
Nee ik had hier voor de update geen last van, althans, soms wel maar niet structureel of storend. Wat ik voorheen wel regelmatig ondervond was dat mijn geplaatste berichtje niet direct zichtbaar werd. Ook niet als je een refresh deed. Ik moest de app echt killen en weer opnieuw starten om het berichtje zichtbaar te krijgen. Dit probleempje lijkt nu wel opgelost.
Laatstgenoemde is overzichtelijker, minder omslachtig qua bediening, en heeft een fraaiere lay out.
Hopelijk fixen jullie de crashes nog omtrent de reactie mogelijkheid van de iOS app, zou erg jammer zijn als de app in de huidige staat van het toneel moet verdwijnen.
Er staat 2 posts boven je dat ze al gestopt zijn met de verdere ontwikkeling van de apps en dat ze uit de store gehaald gaan worden.Hadespuiter schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:54:
Poosje responsive design geprobeerd maar ik betrap me er op de iOS app te blijven gebruiken.
Laatstgenoemde is overzichtelijker, minder omslachtig qua bediening, en heeft een fraaiere lay out.
Hopelijk fixen jullie de crashes nog omtrent de reactie mogelijkheid van de iOS app, zou erg jammer zijn als de app in de huidige staat van het toneel moet verdwijnen.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ook onderschrijf ik de de opmerkingen van NMe: wat vind je minder overzichtelijk aan het RWD? Overigens is dit topic voor die discussie niet echt de plek, maar hebben we daar een speciaal forum voor ingericht: Responsive Design. Ik wil je uitnodigen om daar je bevindingen en eventueel gewenste aanpassingen te posten.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Het zou toch netjes zijn om in ieder geval een goed werkende app achter te laten voor de mensen die deze willen blijven gebruiken ipv het responsive design, ook al wordt de app ooit uit de appstore gehaald. Dit laatste zal voor velen geen belemmering vormen om de app te blijven gebruiken.
Voor mijzelf en de mensen die ik in mijn omgeving ken blijft de iOS app prettiger in het gebruik dan het responsive design.
[ Voor 12% gewijzigd door Hadespuiter op 25-01-2014 17:40 ]
Anoniem: 426262
Wat werkt er beter aan dan. Ik vindt de Responsive design echt een stuk prettiger werkenHadespuiter schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:35:
Ik wil nog wel even kwijt dat ik het zeer jammer vind dat jullie een behoorlijk cruciale bug introduceren (plaatsen van een reactie levert 100% gegarandeerd een crash op), en vervolgens de support staken.
Het zou toch netjes zijn om in ieder geval een goed werkende app achter te laten voor de mensen die deze willen blijven gebruiken ipv het responsive design, ook al wordt de app ooit uit de appstore gehaald. Dit laatste zal voor velen geen belemmering vormen om de app te blijven gebruiken.
Voor mijzelf en de mensen die ik in mijn omgeving ken blijft de iOS app prettiger in het gebruik dan het responsive design.
Zie de link 3 posts hierboven.Anoniem: 426262 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:33:
[...]
Wat werkt er beter aan dan. Ik vindt de Responsive design echt een stuk prettiger werken