Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244527

Get!em schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:32:
Voor degene die op de Milestone nog de t9 telefoon misten (dus met de gewone nummertoetsen snel een contact opzoeken) is Dialer one aan te raden.

http://www.appbrain.com/app/kz.mek.DialerOne
Ik gebruik het ook lang en onmogelijk dat zulke apps gratis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Grappig, 3/4 van de mensen in nederland hebben gekraakte apps op hun telefoon, niet wereld schokkend (vind ik) maar kijk is bij japan!!! Schitterend!!
nieuws: Ontwikkelaar: driekwart NL-downloads Android-app is gekraakt

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 12:57
Vind het toch wel heel wat. Ik snap het ook niet zo goed eigenlijk. Weet niet of er mensen hier zijn die het willen toegeven dat ze gekraakte apps installeren, maar waarom zou je het doen voor die paar centen? Het enige dat ik kan bedenken is dat niet iedereen een creditcard heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Heb de hele dag al last van niet goed kunnen downloaden van de appstore, meer mensen met dit probleem?
Browsen en mail gaat probleemloos maar downloaden vanuit de store gaat of helemaal niet of de download mislukt.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334226

Occy74 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:51:
Heb de hele dag al last van niet goed kunnen downloaden van de appstore, meer mensen met dit probleem?
Browsen en mail gaat probleemloos maar downloaden vanuit de store gaat of helemaal niet of de download mislukt.
Ja heb ik ook. Begon gisteravond laat al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 11:57
Morgoth schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:49:
Vind het toch wel heel wat. Ik snap het ook niet zo goed eigenlijk. Weet niet of er mensen hier zijn die het willen toegeven dat ze gekraakte apps installeren, maar waarom zou je het doen voor die paar centen? Het enige dat ik kan bedenken is dat niet iedereen een creditcard heeft...
Ik snap het ook niet echt :? De enige die ik niet helemaal regulier heb is Swype (niet in de Market verkrijgbaar). Voor de rest heb ik de bèta van WhatsApp maar daar is niets gekraakt aan.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Uhhm ik geef to ik heb 100% gekraakt, en ja ik heb een creditcard. yes I said it!!, meeste apps zijn toch gratis die ik heb maar de gene die ik niet heb betaald, gebruik ik misschien een paar keer en dan toedeledoki. Ik praat het niet goed hoor :P

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Hm, ik oordeel verder niet, dat mag je zelf doen :P. Maar vanuit het lui-zijn principe, en dat is vaak mijn motivatie ;), is het toch veel relaxter om zo'n app gewoon simpel uit de market te downloaden en te installeren? Ik koop ook alleen apps waarvan ik weet dat ik ze veel ga gebruiken of ze op die momenten dat ik ze nodig hebt heel handig zijn. En om nou die moeite te doen om ze gekraakt op m'n mobiel te zetten vind ik veel te overdreven, gewoon klikker-die-klik installeren die boel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
D0gtag schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:04:
Grappig, 3/4 van de mensen in nederland hebben gekraakte apps op hun telefoon, niet wereld schokkend (vind ik) maar kijk is bij japan!!! Schitterend!!
nieuws: Ontwikkelaar: driekwart NL-downloads Android-app is gekraakt
Ik vind het triest. De meeste applicaties kosten tussen de € 0.50 en € 3. Soms zijn er uitschieters richting € 6 ofzo, maar dat zijn meestal games, of erg grote applicaties. Hebben zelfs mensen bedragen als 50 cent en 3 euro niet meer over voor het werk dat andere mensen doen?

Het enige nadeel van de market vind ik dat je een creditcard ervoor nodig hebt. Ik heb er wel een, maar zodra PayPal een optie wordt, haal ik de CC weer offline.

Ik heb de volgende applicaties gekocht (prijzen uit mijn hoofd):

The Plateau (spel, nog steeds erg vet): € 4.50
LauncherPro (veel mooier dan de originele launcher): € 3
Extended Controls (veel beter dan de ingebouwde shortcut widget): € 0.79

De rest van mijn apps is gratis, maar voor sommigen zou ik zonder nadenken betalen:

DroidFish (schaakprogramma, port van de StockFish engine)
DroidZebra (Reversi-programma, port van de Zebra engine)
En nog een zwik anderen....

[ Voor 21% gewijzigd door Katsunami op 28-08-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:14
Ik heb alleen voor LauncherPro betaalt, dit kon met PayPal. Bovendien is LauncherPro niet zomaar te kraken omdat de beveiliging en activatie ín de applicatie zelf zit.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Ik wil mijn cc ook niet voor alles en nog wat gebruiken, ik heb het ding uit pure noodzaak and that's it.

In de iTunes app store heb ik vaak genoeg voor apps betaald, het verloopt een stuk makkelijker. En met de gift cards in dollar scheelt het ook weer een paar centen vergeleken met de euro prijs.

Het is ook gewoon gemakzucht, via één van de zoveel repo's heb je een app sneller binnen dan via de market.
Aan de andere kant, ik heb voor easyroot wel betaald. Omdat ik geen zin en tijd had in de handmatige root methode. Bij mij draait het dus vooral om het gebruiksgemak xD

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 11:57
Sebazzz schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:19:
Ik heb alleen voor LauncherPro betaalt, dit kon met PayPal. Bovendien is LauncherPro niet zomaar te kraken omdat de beveiliging en activatie ín de applicatie zelf zit.
De rest heb je dus wel "gekraakt"? Best wel beetje heel erg sneu... :-(

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
gooi die discussie even ergens anders neer, dit ging over de milestone

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Rossi46 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:38:
[...]

De rest heb je dus wel "gekraakt"? Best wel beetje heel erg sneu... :-(
Los van dat deze discussie hier niet hoort, leg je me woorden in de mond. Ik reageer op de poster boven me. Daarbij geef ik aan dat ik van zijn lijstje alleen LauncherPro heb betaalt. Overigens heb ik voor de rest maar heel weinig illegale apps, maar puur de enige reden dat ik ze gedownload heb is omdat ik ze niet via normale manieren kan betalen. Ben jij wel zo heilig?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Wat mensen hierboven sneu vinden zal me een worst wezen :), Wat echt sneu is het heilige boontje uithangen, als jullie op schiphol staan en de duane vraagt heeft u nog iets aan te geven, houden jullie ook je mond dicht over de 4 apple iphones in je tas :P

Ontopic: over het schuif mechanisme mijne komt uit Italie en ik kan me ook nooit vinden in verhalen van andere: (Slecht schuif mechanisme, stof achter het glas, instabiel, slecht geluid etc). Mijn toestel doet het perfect en OC't ook nog is hoog. Misschien dat de eerste batch van moto's iets mindere kwaliteit waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
D0gtag schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:57:
Ontopic: over het schuif mechanisme mijne komt uit Italie en ik kan me ook nooit vinden in verhalen van andere: (Slecht schuif mechanisme, stof achter het glas, instabiel, slecht geluid etc). Mijn toestel doet het perfect en OC't ook nog is hoog. Misschien dat de eerste batch van moto's iets mindere kwaliteit waren.
Ik heb de knoop doorgehakt en een milestone aangeschaft. Voorlopig nog absoluut geen spijt van. Ik merk wel dat het schuifmechanisme wat lichte krasjes in de behuizing trekt. Ik benieuwd of meer mensen dit hebben en hoe dit bijvoorbeeld na een half jaar gebruik is. Bij mij ontstaan de krasje op de rode lijn in de afbeelding. Slidemechanisme voelt verder heel degelijk aan op een klein beetje speling na.

Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/motorola-milestone-android-phone.jpg

Verder bevalt de algehele look me ook enorm. Valt me op dat veel mensen het toestel niet kennen en dat er relatief weinig verkooppunten zijn in vergelijking met de HTC's en dergelijke.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
D0gtag schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:57:
Wat reken je tot de eerste batch? Ik heb een Milestone uit China en in december 2009 gekocht en totaal geen problemen. Misschien ben ik een soort omgepoolde problemenmagneet, met de OV chipkaart heb ik ook nooit problemen gehad :+

[ Voor 11% gewijzigd door Sebazzz op 28-08-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

BillSpaarbank schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:30:
[...]

Ik heb de knoop doorgehakt en een milestone aangeschaft. Voorlopig nog absoluut geen spijt van. Ik merk wel dat het schuifmechanisme wat lichte krasjes in de behuizing trekt. Ik benieuwd of meer mensen dit hebben en hoe dit bijvoorbeeld na een half jaar gebruik is. Bij mij ontstaan de krasje op de rode lijn in de afbeelding. Slidemechanisme voelt verder heel degelijk aan op een klein beetje speling na.

Verder bevalt de algehele look me ook enorm. Valt me op dat veel mensen het toestel niet kennen en dat er relatief weinig verkooppunten zijn in vergelijking met de HTC's en dergelijke.
Mijn toestel komt uit feb 2010, moest wachten omdat ze uitverkocht waren (maand gewacht), ik heb geen enkele kras op mijn milestone van het schuif mechanisme, dus vreemd dat je hem net hebt en al krassen hebt (ik hoor ook bijna niemand over krassen door schuifen). Misschien dat andere mensen dit kunnen beamen?

Plaatje erbij: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ebyc0y&s=4

[ Voor 3% gewijzigd door D0gtag op 28-08-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:30:
Ik heb de knoop doorgehakt en een milestone aangeschaft. Voorlopig nog absoluut geen spijt van. Ik merk wel dat het schuifmechanisme wat lichte krasjes in de behuizing trekt.
Op die plek heb ik bij mijn Milestone geen krassen in de behuizing. Alleen aan de achterkant van het (opengeschoven) scherm zijn wel krasjes en groefjes te zien, maar dat vind ik geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 11:26
Sinds ongeveer een week geeft mijn telefoon de nummers niet meer weer als mensen mij bellen, hij geeft het nummer weer als +316155xxxxx (waarbij de xjes natuurlijk voor de rest van het nummer staan wat ik hier niet openlijk op internet ga gooien) en dus niet met de naam van de persoon die belt zoals deze in mijn lijst staat erbij. Nu staat bovenstaand voorbeeld nummer er in als 06155xxxxx maar dat is nooit een probleem geweest.

Meer mensen die hier last van hebben? Ik kan me ook voorstellen dat er misschien aan de kant van mijn telecom aanbieder wat is veranderd. Ik gebruik Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

lgeraeds schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:35:
.
Meer mensen die hier last van hebben? Ik kan me ook voorstellen dat er misschien aan de kant van mijn telecom aanbieder wat is veranderd. Ik gebruik Vodafone.
Gebruik je setcpu? Ik had dat namelijk als ik in idle stand 250-250 mhz draaide.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Ik heb het pas ook 1x gehad, maar niet regelmatig dus. Kan je dus ook niet helpen. Je hebt dus helemaal niks aan mij en deze reactie :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:06

MaDLiVe

.-Observer-.

Het lijkt inderdaad een probleem te zijn dat wordt veroorzaakt wanneer je milestone te weinig rekenkracht tot zijn beschikking heeft. Wanneer mijn stone in de auto gebruikt wordt voor navigatie en ik word gebeld duurt het soms tot 20 seconden voordat hij de naam bij het nummer kan toveren.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350713

Hallo,

ik wil graag bij de bestanden op de server van mijn bedrijf komen.
Dit moet toch mogelijk zijn via VPN?

We draaien hier windows server 2003 release 2 sp 2.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-05 16:53
Hmm wat een lekker bedrijf is dat solidvision zeg. Eerst duurt het een week voordat ze m'n steen inboeken, vervolgens staat er 2 weken lang in behandeling, ik vond het al wat lang duren en had ze maar is gemailt. Blijkt dat ze 'm naar Duitsland moeten opsturen en het nog zeker 2 weken gaat duren. Pffff en op hun site staat doodleuk doorlooptijd van 5 dagen.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had je ook wel kunnen vinden als je even de search had gebruikt of Google.. SolidVision / Dynafix hmm nee :F

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Anoniem: 350713 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:24:
Hallo,

ik wil graag bij de bestanden op de server van mijn bedrijf komen.
Dit moet toch mogelijk zijn via VPN?

We draaien hier windows server 2003 release 2 sp 2.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Eric
Ik weet dat je op een gerootte Milestone OpenVPN zou moeten kunnen draaien waarmee zoiets kan, maar dan moet(en) je server(s) hier ook gebruik van maken. Hmm, dat moet ik ook eens proberen, heb ik toch nog wat aan m'n root. Andere soorten VPN weet ik niks van dus kan ik weinig zinnigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Laatst online: 03-06 09:22
ik heb openvpn draaien naar een linux aparaat. werkt prima. je moet wel rooten, openvpn installeren (zie elders bij milestone custom rom forum), op je windoos openvpn server installeren, en de juiste poorten in je router open zetten.
op zich zou het ook met pptp (standaard vpn opties van android) moeten kunnen als je router het ondersteund. maar volgend mij werkt de encrypted versie niet goed op de milestone. ik ken iemand die dit op een htc zo voor elkaar had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik ben erachter dat de kras in mijn behuizing het gevolg is van een dikke zandkorrel i.v.p.een manco in het slidesysteem. Dank voor jullie reacties.

Ik heb nog een hele knullige vraag. Ik heb de handleiding niet bij me en google helpt me ook niet echt.

Hoe ijk ik de G-sensor? Bij mijn vorige androidtoestel was dit: instellingen -> Geluid en weergave -> en dan onderin het menu kon ik voor de ijken-optie kiezen. Ik kan het op mijn Milestone niet vinden :F

-edit-
Ahh, gevonden op XDA. Blijkbaar is de optie eruit gehaald en kun je het wel aanpassen maar dan moet de Milestone geroot zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door BillSpaarbank op 31-08-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06 23:39
BillSpaarbank schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:01:

-edit-
Ahh, gevonden op XDA. Blijkbaar is de optie eruit gehaald en kun je het wel aanpassen maar dan moet de Milestone geroot zijn.
Heb je daar een linkje van sinds ik Launcherpro gebruik wisselt m'n Milestone vaak van portrait naar landscape terwijl de telefoon dan gewoon plat op tafel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
wmn79 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:55:
[...]

Heb je daar een linkje van sinds ik Launcherpro gebruik wisselt m'n Milestone vaak van portrait naar landscape terwijl de telefoon dan gewoon plat op tafel ligt.
In dit topic staat een link naar een andere discussie.

http://ip208-100-42-21.st.../showthread.php?p=7078976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
CLB schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:46:
Had je ook wel kunnen vinden als je even de search had gebruikt of Google.. SolidVision / Dynafix hmm nee :F
Je hebt niet echt een keuze. Voor telefoons is het in Nederland meestal Dynafix wat de klok slaat, voor computers, laptops en monitoren is het Teleplan. Zelfs merken die toch wel bekend staan als top-of-the-bill maken daarvan gebruik. Toen ik een defect had aan de standaard van mijn Eizo monitor (veer kapot, kon niet meer omhoog/omlaag) mocht ik ook naar Teleplan bellen. Monitor heeft 5 jaar garantie, on-site.

Teleplan's antwoord: "Van die monitor hebben we geen onderdelen op voorraad. Stuur hem maar op, dan zullen we als hij binnen is een nieuwe voet ervoor bestellen."

Dacht het niet hè. 5 jaar onsite is 5 jaar onsite, en als jij daar als repaircenter voor ingehuurd bent, dan regel je het maar. Effe naar de importeur van Eizo gebeld (AVNet b.v. in Nederland), dikke klacht neergelegd, en 2 dagen later een nieuwe voet "in de bus".

Dynafix ook altijd met zijn "vochtschade". "Je bent met de telefoon binnen 2km afstand van een mogelijk nog te ontstane regenbui geweest, dus het valt niet onder de garantie."

Succes ermee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die 'm bij eXpansys hadden gekocht moesten hem daar naar toe sturen, dat ging wel goed / sneller..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 18:30
En de Milestone 2 is aangekondigd. 720p video recording, nice :P .

http://www.engadget.com/2...video-android-2-2-and-mo/

[ Voor 43% gewijzigd door MarcoC op 01-09-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Gaat het denk je lukken om daar puur Android op de draaien zonder die Motoblur interface?

Lijkt me namelijk een ideaal alternatief voor de Iphone 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Vraag me af of mijn milestone 1.0 accessoires daar nog mee gaan werken :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik ben prima tevreden met deze steen, zeker als Android 2.2 draait :)

Weet iemand of MotoBlur ook inhoud dat alle icoontjes en dergelijke vernaggeld zijn of zijn die gewoon standaard-Android? Anders installer je LauncherPro en is alles omzeilt van menuknoppen en dergelijke... Of kan dat niet?

Moet nog wennen aan het uiterlijk van de Milestone 2, ben er nog niet helemaal weg van maar de specs zijn erg erg mooi.. Alleen nu opeens wel weer MotoBlur toevoegen hmm nee liever niet.. Maar als het te omzeilen is..

Ben trouwens bezig met een nieuw topic voor de Motorola Milestone 2!
Ten eerste is deze TS al nagenoeg gevuld en kan er geen code meer bij..
Ten tweede wordt het een heel ander apparaat en is het handiger om het bij twee topics te houden imho...

• BillSpaarbank
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:03:
Weet iemand of MotoBlur ook inhoud dat alle icoontjes en dergelijke vernaggeld zijn of zijn die gewoon standaard-Android? Anders installer je LauncherPro en is alles omzeilt van menuknoppen en dergelijke... Of kan dat niet?

Moet nog wennen aan het uiterlijk van de Milestone 2, ben er nog niet helemaal weg van maar de specs zijn erg erg mooi.. Alleen nu opeens wel weer MotoBlur toevoegen hmm nee liever niet.. Maar als het te omzeilen is..
Ik las ergens dat MotoBlur compleet uit te zetten is. Ik kan de bron helaas even niet meer vinden... Lijkt me dat je dan ook default icoontjes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:20

nightshadow999

nightshadow

Zoals CLB al zegt, ik zie liever mijn huidige milestone met de specs (en het toetsenbord) van de milestone 2!

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Wie hebben er hier allemaal zo'n autolader voor de Milestone? Als ik kijk naar die aan dit topic gelinkt is voor 45 euro en ik zie deze op Ebay, dan vraag ik me toch af wat het verschil is...

Iemand hier die me dat duidelijk kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Zinu schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:23:
Wie hebben er hier allemaal zo'n autolader voor de Milestone? Als ik kijk naar die aan dit topic gelinkt is voor 45 euro en ik zie deze op Ebay, dan vraag ik me toch af wat het verschil is...

Iemand hier die me dat duidelijk kan maken?
In de motorola versie klik je heel makkelijk je telefoon vast en los. Dat vind ik zelf een groot voordeel. Ook springt de telefoon automatisch in car dock mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:16
Bij beide helaas geen informatie over de laadstroom. Mijn gokje is dat je minstens 1000 milli-ampere moet hebben.

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Gewoon een USB-autolader kopen. Via je je USB-poort kan je je Milestone toch ook opladen, dat is 500mA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

MarcoC schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:45:
Gewoon een USB-autolader kopen. Via je je USB-poort kan je je Milestone toch ook opladen, dat is 500mA.
In dat ding wat ik op Ebay had gevonden gaat het volgens mij ook van sigarettenaansteker naar USB, en dan ook nog eens een dock. Voor een tientje ofzo. Te mooi om waar te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Zinu schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:03:
[...]

In dat ding wat ik op Ebay had gevonden gaat het volgens mij ook van sigarettenaansteker naar USB, en dan ook nog eens een dock. Voor een tientje ofzo. Te mooi om waar te zijn?
Waarom? Lijkt me prima mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

MarcoC schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:45:
500mA in de auto is eigenlijk toch te weinig. Meestal heb je dan bluetooth aan, GPS en actieve navigatie (dus scherm aan). Je telefoon zal dan gewoon blijven leeglopen, wel langzamer maar bijladen wordt dan moeilijk. Je kan beter voor een 850mA (/5V) oplader gaan. Ik geloof dan de milestone laders ook 850mA zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
MaDLiVe schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:13:
Vraag me af of mijn milestone 1.0 accessoires daar nog mee gaan werken :)
Dat wordt in het Engadget-filmpje gezegd. Ja, de Milestone 2 heeft dezelfde dimensies als versie 1, en de accesoires van versie 1 gaan ook met deze nieuwe werken.

Persoonlijk vind ik de nieuwe Milestone zeker niet lelijker dan de oude als ik het filmpje zo zie, en de vervanging van het keypad (dat ik toch nogal eens gebruik) door pijltjestoetsen is meer smaak dan wat anders. In elk geval ga ik mijn nog geen half jaar oude Milestone niet upgraden, want ik ben met de huidige telefoon c.q. installatie onder Android 2.1 prima tevreden.

Dingen als MotoBlur en meeeeeeeeeeeer Sociale Netwerk-zooi word ik alleen maar chagrijnig van. Ik heb een pesthekel aan sociale netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MotoBlur is weg te nemen door een andere launcher te installeren.. Enige is dat de icoontjes blijven.
Social networks en troep meld je je gewoon niet voor aan en dan heb je er ook geen last meer van.. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Katsunami schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:31:
[...]

Dat wordt in het Engadget-filmpje gezegd. Ja, de Milestone 2 heeft dezelfde dimensies als versie 1, en de accesoires van versie 1 gaan ook met deze nieuwe werken.

Persoonlijk vind ik de nieuwe Milestone zeker niet lelijker dan de oude als ik het filmpje zo zie, en de vervanging van het keypad (dat ik toch nogal eens gebruik) door pijltjestoetsen is meer smaak dan wat anders. In elk geval ga ik mijn nog geen half jaar oude Milestone niet upgraden, want ik ben met de huidige telefoon c.q. installatie onder Android 2.1 prima tevreden.

Dingen als MotoBlur en meeeeeeeeeeeer Sociale Netwerk-zooi word ik alleen maar chagrijnig van. Ik heb een pesthekel aan sociale netwerken.
Het blijkt dus niet te kloppen, zie ook het milestone 2 topic. De cardock gaat iig niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:38
Ik heb soms dat er in een vrij korte tijd(binnen 8 uur) mijn batterij van 80% naar 5% zakt, er staan dan geen aparte apps open, alleen de mail apps die altijd open staan.

Het lijkt er op dat andriod of de batterij soms niet goed uitleest, of dat er iets op de achtergrond draait wat advanced app killer niet kan zien?
Heeft iemand anders hier ook zulke ervaringen met de telefoon?

Het is wat minder als je er achter komt midden op de dag dat je telefoon helemaal leeg is, terwijl in de ochtend hij nog vol was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
REDSD schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:51:
Ik heb soms dat er in een vrij korte tijd(binnen 8 uur) mijn batterij van 80% naar 5% zakt, er staan dan geen aparte apps open, alleen de mail apps die altijd open staan.

Het lijkt er op dat andriod of de batterij soms niet goed uitleest, of dat er iets op de achtergrond draait wat advanced app killer niet kan zien?
Heeft iemand anders hier ook zulke ervaringen met de telefoon?

Het is wat minder als je er achter komt midden op de dag dat je telefoon helemaal leeg is, terwijl in de ochtend hij nog vol was. :P
Ik heb hetzelfde. Ik maak gebruik van k-9 mail om verbinding te maken met mijn exchange server. Ik gebruik daarnaast de standaard exchange sync software van android voor het syncen van de contactpersonen en agenda, aangezien dat niet in k-9 mail zit.

Maar hierdoor hou ik het ook niet langer dan een dag uit (ca. 14 uur) zonder veel bellen of extra apps open te laten staan. Volgens mij is g3 hier echt de grootverbruiker. Probeer g3 eens uit te zetten en alleen van g2 gebruik te maken. Dat moet al verschil uitmaken. Het mooiste zou zijn als we een app hebben die er voor zorgt dat mail apps alleen gebruik van g2 mogen maken en de rest van g3.

Maar 8 uur is wel erg weinig. Misschien heb je nog wat meer apps die open blijven staan welke verbinding kunnen maken met g3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Laatst online: 03-06 09:22
ik heb hetzelde met k9. alhoewel mijn bluetooth koptelefoon ook niet zal helpen. ik heb nu al een widget die direct naar de instellingen voor 2/3G gaat. dat helpt. je kan ook de k9 sync afhankek maken van de android sync, die ik met zelfde widget eenvoudig aan en uitzet. een mogelijkheid om bepaalde apps alleen via 2g te laten praten zou mooi zijn, maar lijkt me lastig. het zou ook al mooi zijn als apparaat automatisch naar 2g gaat in standby (scherm uit), met een widget om er even van af te wijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Waarom syncen jullie je mail eigenlijk? Ben ik een van de weinige mensen die niet per direct een mail hoeft te zien c.q. te beantwoorden? Als mensen me direct nodig hebben, dan bellen ze wel. Ik gebruik het mailprogramma om zo nu en dan mijn belangrijkste 2 mailaccounts te controleren. Als ik een bericht binnen krijg waarvan ik denk: "Dat kan ik maar beter nu meteen beantwoorden", dan doe ik dat. Anders wis ik het, en wacht ik wel tot ik thuis achter de computer zit.

Internet staat overigens op mijn telefoon altijd volledig uit behalve als ik het nodig heb. (Geldt ook voor de meeste andere functies.) Mijn telefoon houdt het dan met gemak ruim 3 dagen uit, zonder hem te rebooten of uit te zetten.

Misschien ben ik wel een van de laatste / weinige mensen die niet 100% van de tijd "connected" hoeft te zijn en niet op 27 verschillende manieren benaderd hoeft te kunnen worden :P Telefoon en mail vind ik wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Sorry, maar ik heb een apparaat gekocht waarmee ik op 27 manieren benaderd kan worden, omdat ik op 27 manieren benaderd wil worden ;). Anders had ik net zo goed mijn e51 kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:14
Gelukkig is zo'n apparaat voor iedereen te gebruiken, of je nou 'e-social' bent of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Katsunami schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:48:
Waarom syncen jullie je mail eigenlijk? Ben ik een van de weinige mensen die niet per direct een mail hoeft te zien c.q. te beantwoorden? Als mensen me direct nodig hebben, dan bellen ze wel. Ik gebruik het mailprogramma om zo nu en dan mijn belangrijkste 2 mailaccounts te controleren. Als ik een bericht binnen krijg waarvan ik denk: "Dat kan ik maar beter nu meteen beantwoorden", dan doe ik dat. Anders wis ik het, en wacht ik wel tot ik thuis achter de computer zit.

Internet staat overigens op mijn telefoon altijd volledig uit behalve als ik het nodig heb. (Geldt ook voor de meeste andere functies.) Mijn telefoon houdt het dan met gemak ruim 3 dagen uit, zonder hem te rebooten of uit te zetten.

Misschien ben ik wel een van de laatste / weinige mensen die niet 100% van de tijd "connected" hoeft te zijn en niet op 27 verschillende manieren benaderd hoeft te kunnen worden :P Telefoon en mail vind ik wel zat.
Wow zonde van de hardware, met intensief mailen en chatten houd me mob. het nu 1.5 dag uit. Als ik alles uitgooi kan ik net zo goed een moto f3 halen :9 .. oh wacht die heb ik al liggen scheeld ook meteen 400 euro in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 17:57
Katsunami schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:48:

Ik denk juist andersom. Waarom bellen als je kan emailen. Bellen is vaak heel onhandig, soms wel super handig, maar zakelijk kunnen 9 van de 10 dingen per email ipv telefonisch. Veel duidelijker, overzichtelijker en voorkomt miscommunicatie. Maar dan moet iedereen wel altijd geconnect zijn.

GoT, You have to love it!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-05 22:06
Sinds gisteren doet mijn volumeknop het niet meer. Harder + doet hij nog wel, maar zachter is stuk. Je hoort ook geen klik meer, zeg maar. Lastige is dat ik nu ook niet kan inzoomen met de camera.

Denk dat dit een garantie verhaal wordt? Zijn er meer mensen met deze ervaring? Of ooit wel eens gehoord op een moto forum dat dit kan gebeuren.

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

DiMacho schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:51:
Sinds gisteren doet mijn volumeknop het niet meer. Harder + doet hij nog wel, maar zachter is stuk. Je hoort ook geen klik meer, zeg maar. Lastige is dat ik nu ook niet kan inzoomen met de camera.

Denk dat dit een garantie verhaal wordt? Zijn er meer mensen met deze ervaring? Of ooit wel eens gehoord op een moto forum dat dit kan gebeuren.
Garantie als je ook geen klick meer hoort zal er wel iets afgebroken zijn of knopje gewoon perma broke, in iedergeval niet iets waar jij aan kan doen. terug brengen!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-05 22:06
Ik zie al dat hij dan richting Solid Vision moet... betekend dit meteen een vochtschade geval?? Zucht!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik heb nu zo'n USB autolader gekocht, dat ding is 1000mA... kan ik die gewoon op de Milestone gebruiken met het usb-kabeltje? Of riskeer ik dan het opblazen van het contact omdat dat ding te krachtig is?

Zo een dus:
Afbeeldingslocatie: http://compumarkt.webs.com/Usb-ccharge.jpg

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-06 18:09

GieltjE

Niks te zien...

Zinu schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:48:
Ik heb nu zo'n USB autolader gekocht, dat ding is 1000mA... kan ik die gewoon op de Milestone gebruiken met het usb-kabeltje? Of riskeer ik dan het opblazen van het contact omdat dat ding te krachtig is?

Zo een dus:
[afbeelding]
Je kan deze gewoon gebruiken, heb zelf een extra kleine belkin F8Z445 (oa op dealextreme zijn de namaak super goedkoop te bestellen), zelfs met 1Ah laad hij nog niet zo snel op als met de officiele lader..

Hell / 0

• Sebazzz
Zinu schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:48:

Zo een dus:
[afbeelding]
Stroom wordt genomen, niet gegeven. Een 10A lader zou het evengoed doen, voltage is het enige wat telt.

En terzijde, een 10A lader zou een verkeerd voltage bij onvolledige belasting geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
AAARRGGGGGGG

telefoon na bijna 5 weken terug van reparatie. probleem is er gewoon nog steeds |:( . Telefoon weigert te verbinden met umts/hdspa netwerken. En energiebesparing staat gewoon uit. Verbinding is ook zeer onstabiel.

Ik krijg moordneigingen van dat solidvision.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84794

Mijn reparatie ging gelukkig wel goed. Mijn display werkte niet meer goed. mijn telefoon ging uit zichzelf programma's openen etc. en mijn display reageerde niet meer goed op mijn aanrakingen. Mijn milestone was slechts een half jaartje oud. Ik had deze gekocht via belsimpel.nl . Gelijk contact opgenomen met dynafix en opgestuurd. Via de de website kan je je status in de gaten houden. Duurde ongeveer 3 1/2 week voordat ik hem weer terug kreeg. Maar er zat een heel nieuw display op (das mooi er zaten wat kleine krasjes op me oude) en alles werkt weer als vanouds. dus ben weer een tevreden gebruiker.... nu maar wachten op FroYo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
misschien dat ik 'm nu gewoon bij dynafix aanmeld, kijken of zij wat competenter zijn als solid vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg over enkele daagjes ook weer een Milestone, na 'm drie maanden geleden verkocht te hebben.
Kan gewoon niet zonder Android, de Milestone is snel zat en 2.2 komt er ook nog is aan, design vind ik een van de mooiste die ik ooit had / gezien heb en de standaard Android interface zonder eigen skins en icoontjes was gewoon slick. Even rooten, overclocken, contacten syncen, Launcher Pro erop en ik ga er weer voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 06-06 09:18
CLB schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:02:
Ik krijg over enkele daagjes ook weer een Milestone, na 'm twee maanden geleden verkocht te hebben. Kan gewoon niet zonder Android, de Milestone is snel zat en 2.2 komt er ook nog is aan, design vind ik een van de mooiste die ik ooit had / gezien heb en de standaard Android interface zonder eigen skins en icoontjes was gewoon slick. Even rooten, overclocken, contacten syncen, Launcher Pro erop en ik ga er weer voor!
Welcome back, you missed the cookies?
Geef je groot gelijk, en heb je al een lijst van applicaties die erop moeten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een lijstje wat ik snel vond met de searchfunctie, van wat ik er onder andere op had staan...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
GRATIS
- Android Agenda Widget
- Barcode Scanner 
- Battery Left Widget 
- Currency Exhanger 
- Download Crutch 
- eBuddy IM
- Estrongs File Explorer 
- Google Maps 
- Handcent SMS 
- LauncherPro
- Mapdroyd 
- More Icons Free Widget 
- MotoTorch LED 
- mVideoPlayer
- NetCounter
- Pathe Mobiel 
- PdaNet free edition 
- PriceWatch Scanner 
- SMS Backup 
- SMS Backup and restore
- TV Gids.tv 

LOS GEDOWNLOADET EN GEKOCHT:
- Beautiful Widgets 
- Better Keyboard 
- Documents to Go 
- Gallery
- Google Earth
- PhoneMyPC 
- SPB TV 
- YxFlash

Ik wil ook gelijk meer gaan klootviolen met de style / icoontjes en dergelijke, maar dat komt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
CLB schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:02:
Ik krijg over enkele daagjes ook weer een Milestone, na 'm drie maanden geleden verkocht te hebben.
Kan gewoon niet zonder Android, de Milestone is snel zat en 2.2 komt er ook nog is aan, design vind ik een van de mooiste die ik ooit had / gezien heb en de standaard Android interface zonder eigen skins en icoontjes was gewoon slick. Even rooten, overclocken, contacten syncen, Launcher Pro erop en ik ga er weer voor!
Geen Milestone2?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Njet, lelijk, lelijk, lelijk, MotoBlur en niet opzienbarend veel sneller. Tevens vind ik die D-Pad zeer relaxed,
dus ik zie wel weer wanneer deze nagenoeg hagelnieuwe Milestone weer de deur uitgaat =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
CLB, Welcome back! welke telefoons heb je ondertussen geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 't 3 maanden uitgehouden met m'n SonyEricsson W880i..
Wilde wachten op de high-end Androiders in de vorm van de Milestone 2 / Desire Z enzovoort, maar dat duurde me allemaal maar te lang.. Dus ik had een Vodafone 845 besteld, maar na een week waarin ik nog niks gehoord had weer geannuleerd.. Wacht nog op m'n geld eigenlijk, maar zag vandaag een mooie Milestone advertentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57
welkom terug CLB ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha I never left hoor! Nu even inlezen in nieuwe en simpelere root-methodes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Vanochtend kreeg ik 9 smsjes, dit waren smsjes die waren verzonden vanaf zaterdag avond?

Ik heb wel even geroamed maar dat doe ik dagelijks omdat ik in het buitenland werk, heeft iemand enig idee waarom dit gebeurde? Of zelf last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
CLB schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:11:
Ik heb 't 3 maanden uitgehouden met m'n SonyEricsson W880i..
Wilde wachten op de high-end Androiders in de vorm van de Milestone 2 / Desire Z enzovoort, maar dat duurde me allemaal maar te lang.. Dus ik had een Vodafone 845 besteld, maar na een week waarin ik nog niks gehoord had weer geannuleerd.. Wacht nog op m'n geld eigenlijk, maar zag vandaag een mooie Milestone advertentie :)
Gefeliciteerd ;) Hij is gister op de bus gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

it0 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:43:
Vanochtend kreeg ik 9 smsjes, dit waren smsjes die waren verzonden vanaf zaterdag avond?

Ik heb wel even geroamed maar dat doe ik dagelijks omdat ik in het buitenland werk, heeft iemand enig idee waarom dit gebeurde? Of zelf last van dit probleem?
Ga je eens herinneren wanneer je applicaties hebt geinstalleerd en wanneer weer verwijderd.

Mijn gok: Vrijdag of zaterdag heb je een applicatie geinstalleerd, waarbij je geheugen bijna vol is komen te staan (waarschuwing bovenin). Gisteravond of vanochtend heb je weer iets verwijdert, waardoor je onder de virtuele limiet van 85% installatie geheugen bent gekomen.

Oorzaak: Als je installatie geheugen op je telefoon >85% is gevuld, kun je geen sms meer ontvangen. Dit is een rare Android bug.
Dit heeft dus niks te maken met je totale geheugen of vrije ruimte op je SD. Puur het geheugen gedeelte om je apps op te installeren. Het gebruik hiervan is mooi af te lezen met bijv Linda Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 17:57
Sebazzz schreef op donderdag 09 september 2010 @ 18:10:
[...]

Stroom wordt genomen, niet gegeven. Een 10A lader zou het evengoed doen, voltage is het enige wat telt.

En terzijde, een 10A lader zou een verkeerd voltage bij onvolledige belasting geven
Ik heb een micro-usb lader met 700mA en die laat mijn milestone op, maar dan gaat ie maar 1,5 a 2 dagen mee. Maar met de originele 850mA gaat hij 2 a 3 dagen mee. Heb een 600mA autolader gekocht en die werkte niet.
Allemaal dezelfde voltage.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procsys
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
3dmaster schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:37:
misschien dat ik 'm nu gewoon bij dynafix aanmeld, kijken of zij wat competenter zijn als solid vision.
Werkt GPRS wel? En bij welke provider heb je het probleem met de UMTS-verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Get!em schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:51:
[...]

Ga je eens herinneren wanneer je applicaties hebt geinstalleerd en wanneer weer verwijderd.

Mijn gok: Vrijdag of zaterdag heb je een applicatie geinstalleerd, waarbij je geheugen bijna vol is komen te staan (waarschuwing bovenin). Gisteravond of vanochtend heb je weer iets verwijdert, waardoor je onder de virtuele limiet van 85% installatie geheugen bent gekomen.

Oorzaak: Als je installatie geheugen op je telefoon >85% is gevuld, kun je geen sms meer ontvangen. Dit is een rare Android bug.
Dit heeft dus niks te maken met je totale geheugen of vrije ruimte op je SD. Puur het geheugen gedeelte om je apps op te installeren. Het gebruik hiervan is mooi af te lezen met bijv Linda Manager.
Dit is precies het probleem geweest, bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helll yeah, hij is binnen! Nagenoeg gloed-je-nieuw met de folies er nog op en slechts 3 weekjes oud =)
Daarnet bezig geweest met m'n geheugenkaartje icm muziek / films / bestanden en dergelijke! Straks spelen!

Toen ik op m'n UK-model 2.1 had, had ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
Firmware Version:                 2.1-update1
Firmware Configuration Version:   GAS_EMEA_USASHLS00RTGB_P023
Baseband Version:                 3GSMEPU91A_U_91.08.12I
Baseband Configuration Version:   UCASHLSMR2EMEAB1B805C.0R
Kernel Version:                   2.6.29-omap1 a21146@ca25rhe74#1
Build Number:                     SHOLS_U2_02.31.0

Nu heb ik dus een NL model en heb ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
Firmware Configuration Version:   GAS_EMEA_USAHLS00RTEU_P046
Baseband Version:                 3GSMEPU91A_U_91.07.561
Baseband Configuration Version:   UCASHLSMR2EMEAB1B806D.0R
Kernel Version:                   2.6.29-omap1 milestcm@il92lnxebld05#1
Build Number:                     SHOLS_U2_02.36.0

Zegt mij allemaal niks, but just to inform you all =)

[ Voor 67% gewijzigd door CLB op 14-09-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
@CLB, Gefeliciteerd!

Algemeen: Weet iemand een "rom" voor de milestone die stabiel draait en waarbij het energieverbruik wat minder is? Ik ben nog wel is online op m'n telefoon en dat slurpt toch wel wat aan batterij.. Iemand een oplossing/ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57
das probleem met de Milestone...de keuze aan roms is erg beperkt...denk dat je voornamelijk moet denken aan dingen aan te passen zoals:

- helderheid scherm
- 2G ipv 3G (3G pas aanzetten als je nodig hebt)
- push mail uitschakelen/ fetch mail tijdsduur verlengen
- bluetooth uitschakelen
- gps uitschakelen

en je kan eventuele nog van die 3rd party tools als ''juicedefender'' etc proberen..of die helpen..geen ervaring mee :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
I know, I know.. Maar dan nog gaat die niet erg lang mee... Ik zal zo even de Eclairmod proberen en die misschien undervolted draaien (met een clock van 800 oid).. Kijken of dat wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Lisadr schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:43:
[...]

Ik heb een micro-usb lader met 700mA en die laat mijn milestone op, maar dan gaat ie maar 1,5 a 2 dagen mee. Maar met de originele 850mA gaat hij 2 a 3 dagen mee. Heb een 600mA autolader gekocht en die werkte niet.
Allemaal dezelfde voltage.
Dat klopt toch precies met mijn stelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Zou ik niet zeggen, maar ben er dan ook niet zo thuis in.. Ik bedoel, hij neemt toch stroom en laadt zich vol tot 100%? En of die dan op 700 of 850mA laadt, hij zou op 100% toch evenlang mee moeten gaan?

*nogmaals, ik ben er echt niet thuis in.. so if i'm wrong (and i think i'm wrong), please explain me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mn statusledje lijkt het niet te doen... voor email / smsjes en dergelijke... Iemand een idee'tje?

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:42

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

CLB schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:48:
Nu heb ik dus een NL model en heb ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
Firmware Configuration Version:   GAS_EMEA_USAHLS00RTEU_P046
Baseband Version:                 3GSMEPU91A_U_91.07.561
Baseband Configuration Version:   UCASHLSMR2EMEAB1B806D.0R
Kernel Version:                   2.6.29-omap1 milestcm@il92lnxebld05#1
Build Number:                     SHOLS_U2_02.36.0

Zegt mij allemaal niks, but just to inform you all =)
Zegt mij ook niets, maar op mijn niet NL model (vorig jaar op launchday bij expansys besteld, met UK lader in doos) heb ik exact hetzelfde..

Vorige week is trouwens mijn meegeleverde headsetje kapot gegaan (oordop ding aan 1 kant in 2en en draadjes binnenin kapot).
Weet iemand waar je compatible bedrade headsetjes kan kopen? Ik heb wel een bluetooth senheiser maar ik vind in de auto een ouderwets bedrade veel fijner. Ik had nog een oude nokia headset liggen (van N95, zelfde mini-jack) maar die doet het niet. Kon in de mediamarkt ook zo snel niet iets vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door Danfoss op 15-09-2010 00:19 ]

Sys Specs

Hmm ledje werkt wel, dat is alvast mooi..
Gewoon rood bij 5% batterij en groen als die volledig is opgeladen.. Nu nog bij berichten enzo...

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
Motorola Europe Hello. UK and and Spanish Milestone owners can now update to new software. For more information please see the release notes: http://www.facebook.com/m...=121867580498&topic=18104
eindelijk ;)

site

Anoniem: 244527

Hiep daar is die UPDATE. Wie slaapt op FB hoort het als eerste. Kijk maar naar http://www.facebook.com/t...=121867580498&topic=18104 .

UK update is vrijgegeven. Een stap naar 2.2

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Nice! Maar is dat nu Froyo of niet?

[ Voor 65% gewijzigd door Zinu op 15-09-2010 12:02 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Werkt het ook niet gewoon voor Nederland? Als ik hier heen ga, dan is de nieuwe versie ook te downloaden voor Nederland.
Altijd een UK'er gehad, altijd als laatste geupdatet.. Nu heb ik een NL versie en ja hoor =)

Anoniem: 368193

Top mobiel de Milestone, alleen zit ik met het volgende:

Ik heb regelmatig last van het probleem dat mijn GPRS/3G/H icoontje in de status balk zomaar verdwenen is. M'n signaalsterkteicoontje staat er wel nog gewoon. Als ik dan naar bijv. de market ga dan krijg ik een melding dat het netwerk niet beschikbaar is, en in de browser krijg ik een "Webpagina niet beschikbaar". Heel vervelend, want wat ik hier tegen moet doen is: telefoon op vliegtuigmodus zetten, er weer af halen en dan heb ik weer internetconnectie.

Is dit een bekend iets bij sommigen van jullie? En wat valt hier tegen te doen?

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
NL werkt al (bijna) 2 maanden ;) (edit: toch?)

[ Voor 17% gewijzigd door jvvj op 15-09-2010 12:03 ]

site

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Nog niets via Moto Software Update... maar is dat 2.2 of niet? :P

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Zinu schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:00:
Nice! Maar is dat nu Froyo of niet?
Zo te zien niet. Dit is alleen de bugfix update van 2.1

Helaas ben ik zelf nog steeds aan het wachten op enig teken van leven van Solid Vision :'(
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.