okee ff kort reageren op iedereen

,
@Get!em , je get hem niet, ik heb geen hekel aan moto vanwege het upgrade beleid of te laat komen van een update. Als je na leest wat ik zelf ook al getypt heb, : goed toestel, slechte service, en dan niet zo zeer in update beleid maar in VS- EU verschil, zij (VS) hebben inmiddels (bewust/onbewust), een open bootloader, froyo maanden eerder dan hier in EU, afgezien van de radio is het toestel identiek aan de milestone, dus dit bovengenoemde traject is allang verlopen, grootste probleem is goedkeuring van de software door de providers aangezien wij in EU veel meer providers hebben kan dit wel wat langer duren: daar is planning voor nodig. Iets waar moto geen kei in is.
Verwijzing naar flash zijn verwijderd door motorola (2 pagina hiervoor ook al gezegd), verder heb ik al eerder gezegd in dit topicje dat ik zeker weet dat er een 2.2 versie voor de milestone zou komen geen twijfel.
Voorheen had ik een dumbphone naast me smartphone, een V8 van moto, enige toestel wat toen ter tijd hier verkocht werd. software was buggy, updates waren er nauwelijks, geen probleem aangezien ik er toch een custompje van maakte, maar hardware was super slecht (forums staan er vol van b.v. usb klepje wat na een week eraf viel), ik heb hemel en aarde moeten bewegen om mijn toestel te laten maken (toetsen kapot). zelfde gezeik met een mpx220 en v3. HTc magician scherm kapot(olie achtige substancie van lcd) valt binnen garantie, Contact gehad met HTC zij gaven een adress, hier gegevens ingevuld paar dagen later kwamen ze me toestel ophalen aan de deur (3 weken later terug)--> touch HD, niet eens contact gehad met htc meteen met ander bedrijf geen gezeik en herstelt (opgehaald en gebracht).(HTC geeft 2 jaar garantie, reparatie--> eurotwice.be) Verder draai jij oorzaak gevolg om, je krijgt wat je geeft zo ook bij motorola. Niet voor niets slechte cijfers in EU (Wereld wijd maar denk dat droid x etc wel helpen bij de winst).
Discussie over flash, volledige flash site etc. Waarom denk je dat er zo veel gezeik over apple is gekomen? idd zelfde reden waarom ik flash wil zodat meeste sites gewoon alles laten zien. wat jij hier van vind zal me een zorg zijn maar ik heb hem gekocht met de veronderstelling dat er flash zou komen. (wat meerdere keren door Motorola en Adobe is gezegt (onder staat de link, waarom er niks meer staat over flash ready by motorola).
@CLB enige mening over het update beleid die ik van jouw gehoord heb is dat ie er geen 2.2 zou komen, waarop ik je een aantal punten gaf waarom de 2.2 versie wel zou komen.. remember zo niet ik kan het wel weer voor je opgraven (ik kan me tevens ook niet herinneren dat je werd ondergeschoffeld?, en hoe wordt get!em precies onder geschreeuwd? Iets met kort en tenen)
Nogmaals als je als bedrijf een verwachting verwekt moet je niet raar opkijken naar de reacties, als je vervolgens deze verwachting niet waar maakt. Goed voorbeel van CS is het forum bij motorola---> compleet generieke reacties op vragen van klanten, waar vervolgens mensen het zelfde gaan reageren als op FB. Je kan als bedrijf kiezen om je klanten te informeren of niet, maar kies, ga niet vervolgens zeggen dat "we er nog niet uit zijn of froyo wel op de milestone komt" terwijl al bekend is de droid wel. Ik kan me nog herrineren hoe lang het duurde voordat de mpx220 daadwerkelijk uitkwam, aangekondigd eidn 2004, uitgebracht 2006 (niet omdat het toestel niet werkte, alleen omdat ze van strategie waren veranderd en andere markten wilden betreden) Maar pin me er niet op vast wat dit is 4 jaar geleden
Gelukkig hebben jullie elkaar gevonden: de een heeft ze toestel al verkocht en de ander klaagt dat hier gemotobashed® wordt en daarom niet kan lezen wat ie wil lezen, om vervolgens maar verder olie op het vuur te gooien met argumenten die aangeven dat je niet regelmatig mee leest.
Motorola Milestone - Deel 5 -->Scorpion1984
Kort: milestone goed, motorola slecht. --> iedereen groeit behalve motorola (voorheen langetijd de een na grootste fabrikant), die laat elk kwartaal een verlies zien. Ligt het aan de verouderde toestellen of aan de service? (kijk is naar Blackberry veel betere service).Denk dat de droid serie wel een verandering brengt, alleen de mentaliteit moet mee veranderen (vandaar dat er ook een nieuwe CEO zit).
Maar laten we weer lief tegen elkaar doen, en laat iedereen hier zeggen wat ie wil over motorola en zijn milestone. De admin (ik heb hem al meerdere keren gezien hier !!) bepaald wel wat mag en niet mag en behandel mensen zoals jij behandeld wilt worden--> kharma.
P.s. Beste fabricant is in mijn ogen HTC: Uitstekende bouwkwaliteit, doordacht ontwerp, (smaak valt te twisten), uitstekende service, en belangrijkste passief beleid t.a.v. custom roms (overeenkomst met XDA).
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's