Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 12 juli 2010 @ 19:43:
Ik krijg het niet voor elkaar. Mini-ubers waren een eitje, mephi krijg ik niet dood omdat mn lifetap niet snel genoeg triggert. Iemand anders ?
Ik gebruik een lifetap necro-wand voor de eerste paar seconden.
Dan switch ik snel naar m'n gewone gear met oa. draculs gloves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:32
Vandaag was een goeie dag.. heb frostburns, waterwalks en een skin.of the vipermagi gevonden.. andy en meph waren me goed gezind.:)

Edit: en na een server restart zijn bij mij alle problemen verholpen.

[ Voor 26% gewijzigd door Kalua op 13-07-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08-2018
Juist war travelers eth gevonden, stats zijn:
208 def
190 ed
50 mf

Enig idee wat dit waard is in runes en in fg?
Nog een klein vraagje, als je eth boots draagt, kunnen die dan dmg oplopen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

eth zijn ze helaas niet zoveel waard, aangezien ze inderdaad durability verliezen en na verloop van tijd dus stukgaan. Ik zou ze gewoon zelf lekker gebruiken zolang het nog kan, hopelijk vind je voordat ze op zijn een non-eth versie.

edit: ik zie wel dat ze volledig perfect zijn... eigenlijk geen idee dan. IEmand anders?

[ Voor 16% gewijzigd door Vicarious op 14-07-2010 11:25 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is de 'Attacker Takes Damage'? Een total perfect eth zal nog wel leuk zijn voor de collectors maar die vind je uitsluitend op jsp. Wat de waarde ervan zou kunnen zijn durf ik niet te zeggen gezien mijn inactiviteit en omdat het puur een collectors item is. het kan 5fg waard zijn maar een rijke collector kan er met geluk ook 25 of meer voor geven.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
attacker takes dmg of 5 jammer genoeg, zal dus dan maa rop jsp zetten denk ik :P

ps als iemand mij kan uitleggen hoe d2sjp ongeveer werkt, ik snap dat je iets plaatst en dat het hoogste bod wint, en hoe spreek je dan de trade af?

[ Voor 48% gewijzigd door Liquazo op 14-07-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die vraag is al erg vaak langs gekomen, ook meerdere keren op jsp via DM de vraag gekregen dit uit te leggen (helaas onthoud die dat niet). Zoek in voorgaande topics op poster en vul mijn naam in of zoek de topics naar mijn naam en (d2)jsp dan zul je genoeg uitleg vinden :)
Wie weet als ik terug ben van vakantie dat ik het in de TS op zal nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Meeste mf classes zijn toch casters, ik heb met sorc en pala bijna nooit repaircosts, dus ik denk dat die boots nog best wel lang mee kunnen gaan. Als je niemand kan vinden die ze wil, wil ik ze wel van je overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kid jansen schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:22:
Meeste mf classes zijn toch casters, ik heb met sorc en pala bijna nooit repaircosts, dus ik denk dat die boots nog best wel lang mee kunnen gaan. Als je niemand kan vinden die ze wil, wil ik ze wel van je overnemen
Dat komt omdat een wapen vaak veruit veruit veruit het duurste is om te repaire. In de repaircosts ga je het dus niet merken, maar boots zullen veel te snel kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Charsi repareert niet gratis, en ik heb heel vaak ook na lange runs dat er nog gewoon 0 repaircost staat.

Heeft iemand nog interesse in iets van 70~80 pgs?

[ Voor 20% gewijzigd door Kid Jansen op 14-07-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 00:10

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Zou je een rune staff met 6 sockets en +2 frozen orb nog voor wat kunnen verkopen? Of moeten er dan toch meer spells bij? Ik weet uberhaupt niet of een sorceress zoiets nodig zou kunnen hebben, misschien leuk met Silence maar heb zelf geen ervaring met het spelen van sorc.

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Er zijn geen leuke runewords te maken met een 6-socketed staff voor een sorc, dus is eigenlijk niks waard. Je kan er wel 6 cold facets indoen op zich, maar het gemis van een schild gaat je dan parten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 12-09 08:35
kid jansen schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:40:
Charsi repareert niet gratis, en ik heb heel vaak ook na lange runs dat er nog gewoon 0 repaircost staat.

Heeft iemand nog interesse in iets van 70~80 pgs?
Ik neem die pgems graag van je over kid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Ben ik weer met een vraag over een item :P

heaven's light might scepter met volgende stats:
3 to pala sk
20 ias
278 ed
-33% target def
33% chance of crushing blow
16 life after each demon kill
3 to light rad
50% dmg to undead
1 soc
one-hand dmg 151 to 196
Weet iemand wat dit waard is in runes en in fg?
thx :)

[ Voor 3% gewijzigd door Liquazo op 15-07-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

In runes denk ik maximaal een mal ofzo, niet heel veel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Een mal? Ga weg man, hoogstens een pul vanwege 1 socks en niet 2 socks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Vicarious schreef op maandag 12 juli 2010 @ 19:43:
Ik krijg het niet voor elkaar. Mini-ubers waren een eitje, mephi krijg ik niet dood omdat mn lifetap niet snel genoeg triggert. Iemand anders ?
Je kan Treachery proberen, das een goedkoop runeword-armor, met chance to cast lvl 15 Fade when struck, Fade geeft iets van 70% resist all, en 30% physical damage reduction. Het beste kan je treachery equipen in town, en daarna in Tristram in dat vuurtje gaan staan tot je Fade krijgt en je gewone armor weer equipen.

Je kan ook nog proberen meer life en res charms te stacken.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ken treachery, maar dat helpt nauwelijks. Probleem is dat ik met mijn death runeword niet snel genoeg sla met frenzy, en daardoor lifetap niet snel genoeg triggert. Verder zou wat meer attack rating wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Een zmiter is ook stukken makkelijker (veiliger) dan een Frenzy-barb. Qua snelheid scheelt het ook een hoop of je een Grief PB hebt of een Death BA.

lvl 20 Zeal + lvl 20 Fanat + Grief PB = 4 fpa.
lv 20 Frenzy + 2x Death BA = 7 fpa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Davio schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:52:
Een mal? Ga weg man, hoogstens een pul vanwege 1 socks en niet 2 socks.
Ok thx, ik ga een smitter maken, ben enkel nog ah twijfelen tussen puur smitter of smitter/zealot, iemand een idee hierover, ook zo uit eigen ervaring? De hoofdbedoelding is er de ubers mee te doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gewoon puur voor zeal gaan en 1 puntje in smite doen. Met dat ene puntje in smite gaat het ook prima. Als je maar zorgt voor voldoende crushing blow en lifetap van draculs grasp of exile (runeword).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad 1pt smiter is verhoudingsgewijs gezien stukken beter dan een 20pt smiter. Met die eerste hebben genoeg tweakers ervaring mee, zelf ook elke ladder, behalve deze, een full-geared smiter gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
1pt Smiter is heerlijk om te spelen, heb er zelf eentje met

- Stormhield met Perf Ammy
- guillames face
- Heavens light dubbel shael-ed
- verdungo's coil
- gore riders
- draculs
- treachery in een wyrmhyde
- saracen ammy
- dual leach ring
- signons ring

zoals je ziet zeker nog geen full equip of mega items

Als treachery en in klapt dan zijn mijn resists ok-ish, zeker niet maximaal, ik heb ook geen anni of torch (iemand?) maar ik ben gisteren samen met Kalua door hell act 3 en 4 gegaan. Ik kon gewoon geranimo een groep inrennen (incl gloams) en rustig alles afklappen met zeal die maxed is. (op 1 keertje na...)
Smite gebruik ik nog niet zo heel veel, maar al ik straks in UT ben zal dat wel anders lopen denk ik.

Ik ben naarstig opzoek naar een goed wapen tegen physical immunes, zat aan een lawbringer of zo te denken maar moet dan wel eerst even een wapen vinden waar dat inkan.

Edit: zie net dat ik zeker een grief moet hebben! :) 5socket phaseblade zoeken dus....

[ Voor 7% gewijzigd door ZTeeVeR op 15-07-2010 15:23 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Met stormshield smiten lijkt me niet heel handig. Als smiter kun je beter een knap paladin schildje zoeken en daar exile (duur) of sanctuary (goedkoop en hele dikke resists!) in te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 21:29
Is TPPK nog steeds mogelijk ? Dit was namelijk de reden dat ik gestopt was met HC.

Ik speelde altijd HC in open games, maar dit was gewoon zelfmoord omdat je op een gegeven moment vanzelf iemand ontmoette die je binnen 1 seconde kon doden. Later las ik dat HC in private games nog wel leuek was, maar dat was voor mij niet genoeg, ik wil gewoon in public games kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Volgens mij kan het nog wel, maar ik ben er nog niet tegenaan gelopen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
ZTeeVeR schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:20:
1pt Smiter is heerlijk om te spelen, heb er zelf eentje met

- Stormhield met Perf Ammy
- guillames face
- Heavens light dubbel shael-ed
- verdungo's coil
- gore riders
- draculs
- treachery in een wyrmhyde
- saracen ammy
- dual leach ring
- signons ring

zoals je ziet zeker nog geen full equip of mega items

Als treachery en in klapt dan zijn mijn resists ok-ish, zeker niet maximaal, ik heb ook geen anni of torch (iemand?) maar ik ben gisteren samen met Kalua door hell act 3 en 4 gegaan. Ik kon gewoon geranimo een groep inrennen (incl gloams) en rustig alles afklappen met zeal die maxed is. (op 1 keertje na...)
Smite gebruik ik nog niet zo heel veel, maar al ik straks in UT ben zal dat wel anders lopen denk ik.

Ik ben naarstig opzoek naar een goed wapen tegen physical immunes, zat aan een lawbringer of zo te denken maar moet dan wel eerst even een wapen vinden waar dat inkan.

Edit: zie net dat ik zeker een grief moet hebben! :) 5socket phaseblade zoeken dus....
Je overleefde in ieder geval beter als ik. Ik ging echt om de haverklap dood :D.

Ik heb trouwens de volgende armor gevonden:
The Gladiator's Bane
Wire Fleece
Defense: 1255-1496 (varies)(Base Defense: 375-481)
Required Level: 85
Required Strength: 111
Durability: 135
+150-200% Enhanced Defense (varies)
+50 Defense
Cannot Be Frozen
30% Faster Hit Recovery
Poison Length Reduced By 50%
Attacker Takes Damage Of 20
Damage Reduced By 15-20 (varies)
Magic Damage Reduced By 15-20 (varies)
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)
Is dat nog wat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Iemand die vanavond mijn smitter kan rushn van normal naar hell (tliefst met ook anya den of evil rada, book q in a3, izy), normaal rusht Kid graag mensen maar die heb ik al lang niet meer online gezien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

@Zteever ik heb nog wel een Sacred Rondache met Spirit, die mag je wel hebben.
Als je fg hebt om te traden heb ik ook nog wel een paar pally torches.

@Kalua: Gladiator's Bane is niet zo veel waard.

@Liquazo: ik heb vanavond wel tijd, mn acc is timi2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
@HyperMan: schild, ja graag! :)
De torches kan ik denk ik niet betalen, nog geen FG omdat ik nog niets heb gevonden wat echt interessant is om te verkopen. vanavond ben ik online, dus mocht je nog komen, dan hou ik me wel aanbevolen voor dat schild..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Ik heb een ornate plate met 6ed 478def en 4 soc en een mp 238 def 3 soc (geen extra's) wil iemand die hebben, anders verkoop ik ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Laatste tijd weinig online geweest idd, t/m eind juni erg druk geweest met studie en daarna had je dat gezeur met lag en heel veel ftj's. Verder vond ik het vaak ook te warm om de hele tijd achter m'n pc te zitten. Ik ben gisteren wel even online geweest, maar toen was er niemand anders online. Het leek er op dat het eindelijk weer goed was.

Verder ben ik nu overdag vaak aan het werken, beetje geld verdienen nu dat goed kan. Kan geen kwaad, want 19-6 een Dell U2711 gekocht à €895, dinsdag een PC besteld bij Azerty voor €1475 en moet binnenkort ook nog een nieuwe laptop hebben.

Maar voor de mensen die nog hulp willen zal ik nu wel even online komen vanavond, jullie weten me te vinden.

EDIT: ik wil die MP wel in ruil voor een rush :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kid Jansen op 15-07-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Laatst online: 15-09 21:18
Iemand zin om te helpen met een uberrun, heb de orgset al.. gotrush1

Rush wil altijd wel doen, zeker voor die plate

[ Voor 26% gewijzigd door Saumaran op 15-07-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik merk dat ik amper nog speel, daarom ga ik al mijn zooi maar eens lozen.

Heb een volledige MF sorc, UT Zmiter, Trapsin en Fishy ter beschikking. Allemaal met high end gear (eni's, anni's, torches).

Het liefste zou ik het wegdoen aan beginnende spelers, dus geef ff een shout als je wat nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Davio schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:20:

Heb een volledige MF sorc, UT Zmiter, Trapsin en Fishy ter beschikking. Allemaal met high end gear (eni's, anni's, torches).

Het liefste zou ik het wegdoen aan beginnende spelers, dus geef ff een shout als je wat nodig hebt.
Uhn, Zmiter spullen zijn altijd welkom. ben voornamelijk op zoek naar annis en torches...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua

Ik zou graag wat van die MF sorc over willen nemen, die van mij is helaas nog vrij kaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:06
Davio schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:20:

Ik zou graag willen delen met de Sorc, ben sinds kort weer begonnen en nog vrij leeg.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Burnedphoenix schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:30:
[...]

Ik zou graag willen delen met de Sorc, ben sinds kort weer begonnen en nog vrij leeg.
Mocht je daarna nog iets willen hebben, ik moet mijn sorc nog even levellen, maar heb daarna als het goed is ook nog spullen over voor een sorc (spirit low req zwaard, liddles, ect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kid jansen schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:29:
Laatste tijd weinig online geweest idd, t/m eind juni erg druk geweest met studie en daarna had je dat gezeur met lag en heel veel ftj's. Verder vond ik het vaak ook te warm om de hele tijd achter m'n pc te zitten. Ik ben gisteren wel even online geweest, maar toen was er niemand anders online. Het leek er op dat het eindelijk weer goed was.

Verder ben ik nu overdag vaak aan het werken, beetje geld verdienen nu dat goed kan. Kan geen kwaad, want 19-6 een Dell U2711 gekocht à €895, dinsdag een PC besteld bij Azerty voor €1475 en moet binnenkort ook nog een nieuwe laptop hebben.

Maar voor de mensen die nog hulp willen zal ik nu wel even online komen vanavond, jullie weten me te vinden.

EDIT: ik wil die MP wel in ruil voor een rush :)
Wat moet je met zoveel computers joh? :o Ik heb gewoon een laptop (van mn werk) en 1 desktop zodat mn vriendin en ik tegelijkertijd kunnen computeren, maar dan houdt het wel op ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Burnedphoenix schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:30:
[...]

Wat is je ingame nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Davio schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:25:
[...]

Wat is je ingame nick?
Ik kan wel anni's (en pala torch als je die hebt :P) en mf gerief gebruiken, mn soso heeft enkel full tal rasha, dus dat is niet zo denderend :P

Ik heb ook echt nood aan eni (dat is eig het enige dat ik momenteel echt broodnodig heb) mja iedereen hier wel zkr denk ik :P

Zou je niet liever alles op op d2jsp verkopen, dan heb je nog altijd fg als je later weer eens opnieuw zou willen beginnen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Liquazo op 16-07-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
[...]

Wat is je ingame nick?
Account is Burnedphoenix, char is Xeroxje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Kan zeker nog wel een eni gebruik voor m'n barb, en ook smiter schild en wapen zou heel nice zijn, voor de rest niet echt iets nodig. Heb trouwens ook nog wel wat start up gear voor beginners, en ook nog een hoto33.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
[...]

Wat is je ingame nick?
Tnx Davio, voor alle items. :) Ik ga hier zeker veel plezier mee beleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:14:
[...]

Wat moet je met zoveel computers joh? :o Ik heb gewoon een laptop (van mn werk) en 1 desktop zodat mn vriendin en ik tegelijkertijd kunnen computeren, maar dan houdt het wel op ook :D
Zijn alleen maar een laptop en een desktop, ik heb nu alleen een laptop, maar die begint voor mij te traag te worden, dus die ik verkoop ik voor weinig door aan m'n pa. Dus ik heb dan straks gewoon één laptop en één desktop, lijkt me niet zo heel raar.

@Davio, heb je alles al weggegeven?

@Liquazo, ik kom nu online voor rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
@Davio, mocht je idd nog iets overhebben, dan heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kid jansen schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:44:
[...]

Zijn alleen maar een laptop en een desktop, ik heb nu alleen een laptop, maar die begint voor mij te traag te worden, dus die ik verkoop ik voor weinig door aan m'n pa. Dus ik heb dan straks gewoon één laptop en één desktop, lijkt me niet zo heel raar.

@Davio, heb je alles al weggegeven?

@Liquazo, ik kom nu online voor rush
oh wacht, die dell u2711 was een beeldscherm :+ Dacht dat dat ook een computer was, vandaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:51
Wie spelen er allemaal nog en is er iemand online?

Ik heb net weer mijn account online getrapt voor een rondje SCL.
Account Suicyder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Hey Polder, laat maar zitten voor nu want krijg net temp ban, geen idee waarom.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook maar weer begonnen met spelen samen met mijn broer is echt weer leuk ook :) te lang geleden.

Maarre wij zitten nu in hell en zoeken eigenlijk iemand die even tijd heb om ons naar baal te rushen, iemand die niks te doen heeft en ons even wil rushen??

Me account name is Zorewin en me character is Faeriss whisper me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
als je online komt wil ik je zo wel helpen, m'n accounts zijn Quardok en Quardok2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof bedankt! ik ben online nu op faeriss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
iemand die weet wat een sc 5 all res + 2 to str waard is in fg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Dit is echt crap, net voor 9,65 miljoen gold + npc verkoopwaarde van gegamblede items gegambled (rings, amus en circlets), enige wat ik er van bewaard heb is een 3 lighting skills 19str amu, de rest was allemaal heel erg crap. Echt niet te geloven en dat met een lvl94 character, daar zou je toch wel iets van mogen verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulDrinker
  • Laatst online: 10:55
Ik ben ook terug begonnen een tijdje geleden met een summon necro
account = Belgam14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom hier niet zo vaak maar ik speel nog wel niet meer zo heel veel ivm vakantie van de jongens.

Ik kom even melden dat ik voor het eerst ubers gedaan heb met mijn smiter van 86 ( samen met zoon). En ik heb een soso torch 14/19 ( man blij die had er 1 nodig). Was wel heel moeilijk we dachten echt dat we het niet gingen redden (tig keer dood) Maar op een gegeven moment had ik geluk en stond baal alleen en daarna waren meph en diablo een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Iemand nog hulp nodig, heb nu wel even zin in spelen, maar niet zo zin in mf of gf runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Maarten
  • Laatst online: 19-12-2024
Vind echt niks tegenwoordig, net wel me 2de eaglehorn gevonden, maarja heb toch liever windforce :P.

Iemand nog interesse in mageplate 3 sock base def 239?
Ik zoek nog wat leuks voor me mf sorc, heeft niet veel :).
account: anewbegin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Iemand die een goed 4 soc armor heeft om coh te maken, tliefst me zoveel mogelijk ed, ik wil er best een mp 9 ed tgn ruiln en er wat aan addn.

En wat is het beste armor om een coh te maken, scarab husk of ap? (zou voor smitter/zealot zijn voor ubers, maar wil het ook wel weten voor light java :P)

grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo, weer thuis, erg leuk gehad

Davio, als je nog je full summoner kwijt wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik heb alle sorc items weggegeven aan Burnedphoenix, mijn summ items bewaar ik voor Souldrinker.

Beginners gaan voor. :)

Summoner heeft:

Shako 141def - 'Um'
Enigma 15% LP - 764 def
Beast Double Axe - 37str
Homunculus 195ed - 'Um'
Trang Gloves
Arach 113ed
2x SoJ
Mara's 21@
Marrowwalk 2Sk
Anni 14-19-6
Torch 20-17

Merc:
Obedience Eth CA
Eth CoT
Stone Eth Wire Fleece

[ Voor 52% gewijzigd door Davio op 18-07-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Davio schreef op zondag 18 juli 2010 @ 13:08:
Ik heb alle sorc items weggegeven aan Burnedphoenix, mijn summ items bewaar ik voor Souldrinker.

En ik ben hem meer dan dankbaar hiervoor. ;)
Meteen al lekker bezig met MF-runs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulDrinker
  • Laatst online: 10:55
Davio schreef op zondag 18 juli 2010 @ 13:08:

...
Merci, want voorlopig is een Lore helm 't beste dat ik heb :)
Wanneer heb je eventueel eens tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik zou wel een Enigma kunnen gebruiken op mn hammerdin :P
En een Hoto (of een Vex rune om me verder te helpen er een te craften...)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Ik kan ook enigma gebruiken voor mn hmdin :) en annihilis is ook welkom want heb er daarvan zelfs nog geen een :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
zijn je smiter wapen en schild al weg Davio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
kid jansen schreef op zondag 18 juli 2010 @ 20:33:
zijn je smiter wapen en schild al weg Davio?
Mijn Grief PB en Sanctuary 105@ Sacred Rondache zijn nog niet weg, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Kan ik -als niet newb- evt ook nog aanspraak maken op wat items? :)

Ben ook nog naarstig op zoek naar een goed armor voor mijn smiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
ZTeeVeR schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:21:
Kan ik -als niet newb- evt ook nog aanspraak maken op wat items? :)

Ben ook nog naarstig op zoek naar een goed armor voor mijn smiter.
Er zijn volgens mij een aantal gegadigden voor de items.. Wat dat betreft wil ik ook graag een nummertje trekken en in de rij aansluiten :-)

Kan de pala wapen goed gebruiken, maarruh hoezo verkoop je het niet op d2jsp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Saumaran schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:28:
[...]

Er zijn volgens mij een aantal gegadigden voor de items.. Wat dat betreft wil ik ook graag een nummertje trekken en in de rij aansluiten :-)

Kan de pala wapen goed gebruiken, maarruh hoezo verkoop je het niet op d2jsp?
Nou, de reden dat ik het niet verkoop op d2jsp is heel simpel: Pay it forward principe.

Toen ik net begon, kreeg ik namelijk ook gewoon items van mensen die al een tijdje speelden. En nu ik zelf een tijdje gespeeld heb en er mee ophou, kan ik die dienst verder bewijzen.

En dan geef ik beginners graag voorrang, want ik weet hoe het is om met bout-rares in Tristram en de Tombs te ploeteren.

Al mijn necro items gaan sowieso naar Souldrinker.

Dan zoek ik nog een kandidaat voor mijn smiter-items en mijn trapsin-items. Per char gaan de items trouwens maar naar één persoon en per persoon kun je maar van één char items krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
[quote]Davio schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:34:
[...]

Nou, de reden dat ik het niet verkoop op d2jsp is heel simpel: Pay it forward principe.

Erg schappelijk, klasse O-)

Scheelt voor de startende spelers onder ons _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Idd heel schappelijk.

Ik schrijf me graag in voor de smiter items,maar ben zelf zeker geen beginner. Echter zijn mijn items op mijn smiter ook "maar" mediocore en heb ik serieus moeite om in hell to solo-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Je wil dus niet alleen dat smiter schild en wapen aan mij geven, de rest hoef ik niet zo nodig, maar je zegt dat je de spullen per char maar aan één persoon wil geven. Draculs heb ik ook nog wel interesse in als je die nog hebt op smiter, de rest heb ik allemaal wel denk ik.

Voor de beginners, ik heb ook nog wel wat dingen liggen die jullie misschien interessant vinden. Niet zo heel veel meer alleen, want laatst heel veel aan Drchop en z'n broer gegeven. Verder wil ik altijd wel rushes of andere hulp geven als ik online ben (ik heb een reputatie hoog te houden op dat gebied).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik vind het gewoon makkelijker om alles bij één iemand te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:15:
Ik vind het gewoon makkelijker om alles bij één iemand te dumpen.
komt tu maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nog heel erg bedankt Kid Jansen, dat heeft ons enorm geholpen! en was een hoop fun!

Mijn broer en ik zijn ook echt heel blij met alles :P

Blijft een leuk en verslavend spel kan niet wachten op 3

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Ik denk dat ik juist geen beginner meer ben, maar heb maar een deftige char een full tal rasha sorc en that's it, maar ben juist smitter begonnen en die heeft werkelijk nog niets van gerief buiten een heaven's ligth dat ik heb gevonden :P dus bij mij ist die stuff zkr welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
ik heb trouwens nog wel 2x een treachery (454def en 514 def) in de aanbieding. lang op mijn smiter gebruikt, maar heb nu een guardian angel.

het mooie aan treachery is de fade die er in slaat (+res all).

Als iemand interesse heeft hoor ik dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Vananvond nog iemand aanwezig om mijn barb een klein boostje te geven? Ben er net mee begonnen, Ik zit wel te twijfelen wat ik er van moet maken.. Ik heb totaal geen gear en volgens mij is een Frenzy barb het makkelijkste dan.. Of kan ik beter voor iets anders gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Goedkoopste nog enigszins speelbare barb is denk ik een full IK barb. Je heb tegenwoordig denk ik wel full IK voor mal, voor de ringen zijn ravenfrosts wel leuk, barbtorch kost ook niks en skillers zijn ook niet echt duur. Dan heb je al vrij snel een behoorlijk goede barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Helaas heb ik gewoon nog niets om te traden... heb wel een sorc op hell, maar die wordt constant afgeslacht door mijn negatieve resists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Kalua schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:02:
Helaas heb ik gewoon nog niets om te traden... heb wel een sorc op hell, maar die wordt constant afgeslacht door mijn negatieve resists
Ik wil je wel helpen :) heb wel momenteel temp bannetje dus ff wachten :P

Welke merc moet je nemen voor een smitter/zealot en welke stuff moet je die geven?

[ Voor 11% gewijzigd door Liquazo op 20-07-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik heb besloten om Liquazo al mijn smiter items te geven, aangezien die maar één char heeft en de meeste hebben er toch wel meer.

Smiter beschikt over:
- Grief Phaseblade, 353 dmg, 35 IAS
- Guillaume's met 15 IAS Jewel, die jewel is niet nodig, maar moest er nog een x een um in proppen
- Metalgrid, 408 AR, 339 Def, 34@
- Sanctuary Sacred Rondache, 105@, 383def
- Duress AP, 1275def, 18% e dmg
- Dracul's , 15str
- Rare ring, 71 AR, 6ml, 5ll, 28Light Res
- T-god's, 199ed
- Raven, 240 ar, 20 dex
- Gores, 193ed
- Anni 12/11/9
- Geen Torch obv (voor UT)
- Een hele zwik handige SC's
Switch: 2/4/2 CTA en Spirit Monarch

Stash: Highlord's, 182ed Zaka, Treachery AP voor fade prebuff, clean PC Skiller, 231 ar / 20 dex raven

Je moet geen merc nemen als je UT doet, dan ligt 'ie toch binnen 3 klappen. Ik deed het altijd zonder merc en dat werkte prima. Je gaat zelden dood als je maar lekker kan leechen onderweg. Voor T-god's is er ook geen vervanging op deze build, want die lightning absorb is onmisbaar als je solo nog wel eens een organ wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Kalua schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:38:
Vananvond nog iemand aanwezig om mijn barb een klein boostje te geven? Ben er net mee begonnen, Ik zit wel te twijfelen wat ik er van moet maken.. Ik heb totaal geen gear en volgens mij is een Frenzy barb het makkelijkste dan.. Of kan ik beter voor iets anders gaan?
Maak een trapsin, dan mag je mijn meuk en ben je gelijk klaar, daarbij zijn Trapsins lekker makkelijk.

Dan krijg je:
- Storm Crest, Coronet: 2Sk, 20FCR, 48Life, 86Mana, 15@, Half Freeze
- Mara's 21@
- 2x Bartuc's (heb hier nooit een goede rare/magic voor kunnen vinden)
- Enigma 760def in 10%ed MP
- Magefist
- 2x SoJ
- Arach 116ed
- 14/15 Treks
- 16/15 Torch
- 17/17/5 Anni
- 7 Trap Skillers, waarvan een paar met Str

Switch: 5/5/4 CTA en Spirit Monarch

In stash nog:
- 97/37/11 Gheed's
- 137def Shako

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Davio schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:34:
[...]

Maak een trapsin, dan mag je mijn meuk en ben je gelijk klaar, daarbij zijn Trapsins lekker makkelijk.

Dan krijg je:
- Storm Crest, Coronet: 2Sk, 20FCR, 48Life, 86Mana, 15@, Half Freeze
- Mara's 21@
- 2x Bartuc's (heb hier nooit een goede rare/magic voor kunnen vinden)
- Enigma 760def in 10%ed MP
- Magefist
- 2x SoJ
- Arach 116ed
- 14/15 Treks
- 16/15 Torch
- 17/17/5 Anni
- 7 Trap Skillers, waarvan een paar met Str

Switch: 5/5/4 CTA en Spirit Monarch

In stash nog:
- 97/37/11 Gheed's
- 137def Shako
Dat zou echt geweldig zijn.. heb nog nooit met een assassin gespeeld
Ben alleen morgen avond pas weer online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Hij heeft zeker niet maar één char, ik heb namelijk een hele berg chars van hem gerushed en ik had hem ook een berg gear gegeven toen hij hier nieuw was, maar okee. Doe zelf toch nooit UT, was meer om anderen te helpen.

Ik ga zelf trouwens ook binnenkort stoppen denk ik, ik ben er toch wel weer behoorlijk op uitgekeken. Ik ben toch meer iemand van films en series dan van games. Verder zie ik laatste heel weinig mensen online en dan vind ik er helemaal niks meer aan. Tijdje terug had ik regelmatig 10 mensen uit m'n friendlist (allemaal van hier) tegelijk online, nu zijn dat er hooguit 3, maar meestal 2 of minder. Ook sinds die lag en ftj problemen weer over zijn.

Ik heb een full cold mf sorc, een hammerdin, een full IK barb + cranium en goblintoe voor übers en nog een budget gf barb. Verder ben ik aan een aantal characters begonnen, zoals een summonnec, een martial arts assa en een frenzybarb, maar ik had geen zin om die af te maken.

Ook heb ik nog een berg losse gear, maar dat is grotendeels crap, is meer als echte beginner items bedoeld als iemand echt helemaal niks heeft nog. Al het nog enigszins redelijke spul heb ik laatst aan Drchop gegeven.

Volgens mij heb ik wel gewoon genoeg voor beginners gedaan, dus ik ga niemand hier voortrekken (als ik iemand zou voortrekken zou het Dalyxia zijn, omdat hij mij het meeste heeft geholpen toen ik deze ladder net weer was begonnen). Het wordt daarom waarschijnlijk één game waarin ik de hele grond ga bezaaien met items en dan graaien maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Alsof het sinterklaas is:)

Heb trouwens een vriendin (mn vriendin:-)) die onlangs begonnen is met spelen.. Die heeft een pala, mocht je nog wat over hebben, dan kan zij dat zeker gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Ik heb idd meer dan één char, maar die zijn allemaal nog low lvl en speel ik niet mee, ik bedoelde met dat ik maar één char heb die deftig is, nl mn soso die full tal rasha heeft, de rest heeft niets, dat bedoelde ik dus

En dat zeg ik hier toch wel duidelijk want voelde me persoonlijk wat aangevallen :(

Een eerdere post van mij:
Ik denk dat ik juist geen beginner meer ben, maar heb maar een deftige char een full tal rasha sorc en that's it, maar ben juist smitter begonnen en die heeft werkelijk nog niets van gerief buiten een heaven's ligth dat ik heb gevonden dus bij mij ist die stuff zkr welkom

[ Voor 47% gewijzigd door Liquazo op 21-07-2010 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Volgens mij heb je nog wel meer items, weet al lang niet meer wat ik je allemaal gegeven heb, maar heb laatst bijvoorbeeld nog een hoto met je geruild. Het was overigens niet m'n bedoeling om je aan te vallen.

@Saumaran: ja, zoals ik al zei een full geared hammerdin, kan alles solo, merc is sterk genoeg voor magic immunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Nu, als een van degenen die ophoudt nog ergens een Vex rune heeft legguh... :P

Overigens vond ik onlangs 2 jade talons voor m'n assassin-in-wording op m'n pally mf runs.
Die leken mij toch ook wel aardig i.p.v. Bartucs toch?
(N.B. Ik wil een traps assassin bouwen. Nu is die trouwens nog maar lvl 17.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
kid jansen schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:30:

@Saumaran: ja, zoals ik al zei een full geared hammerdin, kan alles solo, merc is sterk genoeg voor magic immunes.
Zou erg mooi zijn als zij eea kan gebruiken.. Heb zelf momenteel een stuk 10 ists (uit mn hoofd) die ik je ervoor kan geven mocht je daar iets mee kunnen.

Heb btw volgens mij nog wel assa spullen (midlvl overigens) liggen, ben vandaag vroeg klaar met werken, dus zal straks even kijken of ik je kan helpen met spullen/rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
als ik stop (weet ik nog niet 100% zeker) gaat alles gratis weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hehe iedereen kapt ermee. Ik zit zelf ook met die gedachte te spelen. Ook ik zie nauwelijks nog mensen online als ik er ben (en dat is niet heel vaak overigens) en ik heb nu alle uitdagingen in DII wel gehad zo'n beetje. Alle builds die ik ooit wilde proberen heb ik geprobeerd, DII kent voor mij geen geheimen meer. Bovendien word ik er een beetje schijtleip van dat half battle.net al binnen een week ubergear bij elkaar gecheat heeft waardoor ze met hun lvl 95 hammerdin het hele spel kunnen solo-en en dan is de lol er voor mij ook alweer gauw af. Misschien dat een grondige re-balance (en het uitbannen van dupers) mij bij een volgende patch nog kan overhalen, maar tot die tijd doe ik alleen mee aan untwinked parties, da's tenminste nog een beetje uitdaging en heel veel lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
kid jansen schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:30:
Volgens mij heb je nog wel meer items, weet al lang niet meer wat ik je allemaal gegeven heb, maar heb laatst bijvoorbeeld nog een hoto met je geruild. Het was overigens niet m'n bedoeling om je aan te vallen.

Van een hoto 33 wordt je niet bepaald rijk :P en had er al mijn ists voor gegeven die ik gevonden had bij countess + mal
deze dingen heb ik gehad van mensen
necro torch van davio destijds
ocu van jou toen die viel bij rush
war traveler toen die viel bij rush ook van jou
nagel ring 22 + 27 van weet ik niet meer (die op soso staat)
en nog drietal sc met 3 a 4% to mf
spirit sword van weet ik niet meer
dat is het zoal denk ik

Zelf heb ik met mn soso volgende dingen gevonden:
2x ist
1x mal
deze drie geruild voor hoto 33
1x um
1x pul
1x ber
mp 9ed (nu 3sox)
eth perfect wt
een aantal keys van bij countess en summoner
de rest is crap zoals bv een natalya armor ea

Nu goed, ik zeg de items zijn welkom maar als iemand anders (iemand armer) ze meer nodig heeft dan ik, dan ga ik er niet om klagen, davio mag zelfs mn pass van mn acc hebben en zelf eens kijken wat ik allemaal heb en dan alsnog zijn besluit nemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Liquazo op 21-07-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Nou op HC is het helemaal stil, misschien wel een uitdaging voor allen die nu stoppen, gewoon met nix beginnen en niet dood gaan, dan leer je pas gamen.
Ik heb die neiging in andere games ook, ik speel zodanig dat ik niet dood ga, heb b.v. in GW al heel lang de titel Legendary Surviver.

Zit nu wel al heel lang te wachten op een nieuwe game die net zo verslavend en boeiend is als D2 / LOD.

Ben bang dat D3 het ook niet wordt, afwachten maar.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Liquazo, Souldrinker & Kalua, geef even een estimate wanneer jullie online zijn zodat ik de items kan droppen.

Voor de overigen heb ik het wachtwoord van mijn mule account "Davimules" veranderd in een wachtwoord dat ook wel eens voor de standaard mule game gebruikt wordt (moet maar een beetje cryptisch).

Regels
Pak alleen wat je direct nodig hebt, waag het niet om iets te pakken en dan op een eigen mule te zetten of te verkopen. Waag het niet om het wachtwoord te veranderen.

Natuurlijk kan ik misbruik van mijn mule account niet 100% controleren, maar goed, wie er misbruik van maakt moet het stellen met het feit dat hij nooit ver zal komen in het leven en de rest van zijn miserable bestaan zich moet voeden met de vergiftigde kruimels die hem worden toegeworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Tja zomerrecessie, toevallig had ik vorige week ook er helemaal geen zin meer in.. Vooral het punt dat Vicarious maakt, f*cking %^&*cheaters!!

Maar na een paar dagen rust, veel zon en bier, kreeg ik er toch weer zin in.. Ben voorlopig toch niet uitgespeeld, aangezien ik pas met een smiter ben begonnen - en m'n vriendin die het erg leuk vindt! Dus dat scheelt er voor m'n spelbeleving!

Anyway, vind het klasse van je Davio/Kid, maaruh denk dat je met bedrop/misbruik/diefstal wel redelijk ver kan komen, maar dat terzijde..

N.B. Iemand zin in een uberrun vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik wil vanavond wel meedoen met een uberrun!

Ik speel op het moment ook een stuk minder D2, omdat het zomer is en omdat ik nu goede gear heb en de uitdaging dus minder geworden is, maar dat gebeurt wel vaker bij rpgs.
Ik ben al lang blij dat D2 na 10 jaar nog steeds leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ben ook in voor een uberrun tonight met mn hammerdin (lvl 91 inmiddels).
Die 91 levels gingen best wel snel, zonder boosts en wel met baalruns op het laatst.
Heb een wizardspike (van Hyperman gehad) atm. maar een hoto zou wel prettiger zijn. Nuja, wat runs op de countess en wellicht dat er wat aardige runes droppen.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Davio schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:40:
Liquazo, Souldrinker & Kalua, geef even een estimate wanneer jullie online zijn zodat ik de items kan droppen.
Ik kom vanavond wel even online, zal rond 8 uur zijn ongeveer..
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!