Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

--Maarten schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:11:
Wat is er aan de hand op diablo?

Ik kan sinds gister avond ook geen games meer maken.. alleen joinen :s
Had ik ook inderdaad, dacht dat het aan mij lag.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Same here, maar sinds vanochtend gaat het weer, ook geen lag meer.
En als er lag is, speel ik niet, HC he.
Inmiddels is mijn HC fishymancer aangekomen in Hell A3, lvl 71, en als ik rustig speel is er echt helemaal niets aande hand, heb de build dan ook iets aangepast.
Alleen de merc gaat nog snel dood, maar die krijgt nog betere spullen.
Ik heb nu wel een TG als belt, vooral voor A4 en A5, gloams etc., wel zo veilig, en geen AoKL maar een (crap) HotO.
Ik heb nu wel 10 skill points over, nog geen idee wat daarmee te doen.
skellies = 20 SM = 20 CE = 20, verder overal 1 in.
iemannd nog leuke ideetjes hiervoor?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Aangezien je HC bent, zou je nog wel wat in Bone Wall en Bone Prison(?) kunnen steken om meer phys dmg absorb te hebben. Dit levert meer op dan extra punten in Bone Shield(?). Weet ff de namen niet zo goed, maar denk dat je het wel snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Clay Golem en Golem mastery pompen imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik zou sowieso voor Dim Vision gaan. Dit maakt het spelen zo veel veiliger, vooral ten opzichte van die gloams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

WhiteWolf118 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:54:
Ik zou sowieso voor Dim Vision gaan. Dit maakt het spelen zo veel veiliger, vooral ten opzichte van die gloams.
Gloams is geen probleem met ThunderGods belt, absorb lightning damage en max lightningresistance op HELL vanaf lvl 75 (torch).

Bonewall en bone prison lijkt wel een goede optie, extra veiligheid, 1 puntje met +8 to skills geeft wel uitsluitsel.

[ Voor 14% gewijzigd door sorcees op 05-07-2010 13:19 ]

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
er schijnt een nieuwe methode te zijn om high lvl runewords beschikbaar te maken voor low lvl chars

of dit waar is weet ik niet maar men claimt dat dit de lag veroorzaakt

ook heeft men het over een oude roll back methode (hack) waardoor de servers enorm laggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
sorcees schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:14:
[...]

Gloams is geen probleem met ThunderGods belt, absorb lightning damage en max lightningresistance op HELL vanaf lvl 75 (torch).

Bonewall en bone prison lijkt wel een goede optie, extra veiligheid, 1 puntje met +8 to skills geeft wel uitsluitsel.
Voor synergies tellen alleen hard points, vrees ik.

Maar toch haal je met 2 puntjes 30% extra absorb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:13:
er schijnt een nieuwe methode te zijn om high lvl runewords beschikbaar te maken voor low lvl chars

of dit waar is weet ik niet maar men claimt dat dit de lag veroorzaakt

ook heeft men het over een oude roll back methode (hack) waardoor de servers enorm laggen.
zou wel veel verklaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd of Blizzard daar nog wat aan gaat doen, de roll back methode die na launch van 1.13 weer was opgedoken was redelijk snel serverside gedicht :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil niet flamen hoor, maar het is nu toch wel te zot voor woorden! tis nu de derde avond/dag dat ik niet kan createn op een fatsoenlijke manier!!

Zit ik eindelijk lekker in goede stuff, kan ik er niet van genieten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Davio schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:35:
[...]

Voor synergies tellen alleen hard points, vrees ik.

Maar toch haal je met 2 puntjes 30% extra absorb.
Klopt maar een bonewall lvl 9 (nu lvl 12) ertussen is ook veiliger.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

psychoclown schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:23:
Ben benieuwd of Blizzard daar nog wat aan gaat doen,(....)
Diablo3 uitbrengen :Y)

Gistere ook last van dat ik 2x geen game kon maken en 1x duurde het gewoon 30sec voor hij ook maar begon met laden. Ook al even niet meer gespeeld eigenlijk, 2 weken geen untwinked party gehad en verder ben ik niet actief meer, maar als het aan de orde van de dag is mis ik niets dus,... Zeker na dat de economie binnen no time al op 1.12 niv lag had ik er steeds minder zin in eigenlijk. Misschien dat ik nog wel eens een keertje een minder vaste build maak om weer eens lol te hebben maar daar is de untwinked ook al voor en gezien het huidige animo er voor denk ik dat dit de laatste untwinked is voorlopig.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
daves2hd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:40:
[...]

Diablo3 uitbrengen :Y)

Gistere ook last van dat ik 2x geen game kon maken en 1x duurde het gewoon 30sec voor hij ook maar begon met laden. Ook al even niet meer gespeeld eigenlijk, 2 weken geen untwinked party gehad en verder ben ik niet actief meer, maar als het aan de orde van de dag is mis ik niets dus,... Zeker na dat de economie binnen no time al op 1.12 niv lag had ik er steeds minder zin in eigenlijk. Misschien dat ik nog wel eens een keertje een minder vaste build maak om weer eens lol te hebben maar daar is de untwinked ook al voor en gezien het huidige animo er voor denk ik dat dit de laatste untwinked is voorlopig.
Misschien zijn ze de support van B.Net 1.0 aant afbouwen ofzo. Wel raar dat er al zolang storingen mee zijn. Ben ik niet gewend van Blizzard(Diablo), wel van WoW :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:40:
[...]

Zeker na dat de economie binnen no time al op 1.12 niv lag had ik er steeds minder zin in eigenlijk.
Daar had ik ook heel erg last van, ik hou van traden, mfen, craften en dergelijke maar de economie zakte met 1.13 wel in een record tijd in elkaar.. Zelfs met dupen waren de afgelopen 3 ladders niet zo snel gegaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:53:
[...]

Daar had ik ook heel erg last van, ik hou van traden, mfen, craften en dergelijke maar de economie zakte met 1.13 wel in een record tijd in elkaar.. Zelfs met dupen waren de afgelopen 3 ladders niet zo snel gegaan :S
Ik verbaasde me er idd al over. Ik kocht in het begin van de ladder een jah rune voor 100 fg ofzo, en een week of 3 later begon Jur erover dat ik een death moest maken met mijn barb. Ik zei al gekscherend: waarom niet gelijk een EBotD, CoH en een Grief erbij joh?! in de veronderstelling dat dat onwijs duur zou zijn. Maar een vex is nog maar 5 fg ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:15:
[...]

Misschien zijn ze de support van B.Net 1.0 aant afbouwen ofzo. Wel raar dat er al zolang storingen mee zijn. Ben ik niet gewend van Blizzard(Diablo), wel van WoW :P
het is wel een aflopende zaak nu activsion een vinger in de blizzard pap heeft. Support gaat al lang niet meer voor winst maken bij blizzard, wat eerder wel het geval was

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:30:
[...]

Ik verbaasde me er idd al over. Ik kocht in het begin van de ladder een jah rune voor 100 fg ofzo, en een week of 3 later begon Jur erover dat ik een death moest maken met mijn barb. Ik zei al gekscherend: waarom niet gelijk een EBotD, CoH en een Grief erbij joh?! in de veronderstelling dat dat onwijs duur zou zijn. Maar een vex is nog maar 5 fg ofzo 8)7
Ja, vorige ladders kon je rond deze tijd hrs al kopen voor 60fg.
Natuurlijk was het niet super dat de dupers heel de economie in de hand hadden maar dat zorgde wel voor overall stabiliteit.
Dalyxia schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:00:
[...]

het is wel een aflopende zaak nu activsion een vinger in de blizzard pap heeft. Support gaat al lang niet meer voor winst maken bij blizzard, wat eerder wel het geval was
Hmm volgens mij valt dat wel mee, welke ladder hebben we geen server problemen gehad? We hebben ook lang met de dupers gezeten wat ook altijd voor lag zorgde. Dat praat het natuurlijk niet goed maar voor Diablo 2 is er altijd al 'zoveel' support geweest en waarom zouden ze meer support geven het spel is meer dan 10 jaar oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Hoe kan die het trouwens dat een tien jaar oud spel zoveel lag veroorzaakt op nieuwe systemen, mag toch aannemen dat Blizzard ook niet meer servers met hardware uit 2001 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Circlet gegambled, waarvan ik nu al vrij zeker weet dat jullie gaan zeggen dat het toch weer niks waard is, maar vond hem zelf wel aardig:

1 ama
30 frw
20 fcr
39 e def
20 @

lvl req 31

had ook nog een andere gegambled, maar die zal wel al helemaal niks waard zijn:

30 frw
1% ar/lvl
+39% damage to demons
72 ar to demons
1-94 light damage
3 damage red
78% gf

lvl req 29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Beide niks waard, alhoewel die eerste fantastisch zou zijn met +2 ama skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Wederom drie bier en speciaal voor vic, toch technisch leeg in de eerste 15 minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 16:06
Wat is de snelste manier om wat levels erbij te krijgen in hell? Kan nog geen baalruns doen, ben namelijk nog maar lvl24. Loop nu wat mee met chaos runs, maar die zijn er helaas niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Probeer een cow game te vinden.

En wellicht heb je dat al gedaan, maar aangezien de meeste mensen dat niet doen, ga gewoon eens questen in act 3 :)

Zelf zit ik met hetzelfde probleem, sorc is nu level 22 en solo-en is dus net even wat lastig...

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Ik neem aan dat je act3 normal bedoelt.. Dan moet ik eerst even respeccen... heb namelijk mijn hele skill setup verkloot en de respec van normal al gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mensen, door nieuwstopic: nieuws: Blizzard gaat echte namen weergeven in gamesfora

wat vinden jullie ervan dat bashiok nog bij zijn moeder woont?
http://wowriot.gameriot.c...-REAL-ID-function?gr_i_ni

zijn hele status als community leader gaat er wel behoorlijk van achteruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dalyxia schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:41:
mensen, door nieuwstopic: nieuws: Blizzard gaat echte namen weergeven in gamesfora

wat vinden jullie ervan dat bashiok nog bij zijn moeder woont?
http://wowriot.gameriot.c...-REAL-ID-function?gr_i_ni

zijn hele status als community leader gaat er wel behoorlijk van achteruit
Ik vind dat we geen inbreuk moeten maken op ZIJN privacy. En lekker boeiend dat ie bij zijn moeder woont zeg.. sheesh.. beetje zeilig dat die mensen dat achterhalen. Het feit wat iemand doet in het " echte " leven zou geen impact moeten hebben op zijn kwaliteiten als community leader, een ieder die dat denkt is best diep treurig.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:44:
[...]

Ik vind dat we geen inbreuk moeten maken op ZIJN privacy. En lekker boeiend dat ie bij zijn moeder woont zeg.. sheesh.. beetje zeilig dat die mensen dat achterhalen. Het feit wat iemand doet in het " echte " leven zou geen impact moeten hebben op zijn kwaliteiten als community leader, een ieder die dat denkt is best diep treurig.
ja, maar dat krijg je als je je echte naam gaat gebruiken, dan tellen dat soort dingen nou eenmaal mee, dat is niet treurig, dat is zoals iedereen is.

Hij geeft eens tuk privacy weg juist door zijn naam vrij te geven

kijk: door anonimiteit op internet tellen allerlei dingen die in het echte leven wel tellen niet, zoals leeftijd, waar je woont, nationaliteit etc, nu kan je nog guildleaders van 13 jaar hebben, omdat niemand weet dat die 13 jaar is, als hij maar een goede guildleader is, maar als iedereen weet dat tie 13 jaar is, dan zul je toch minder snel geneigd zijn om die guild te joinen.

[ Voor 27% gewijzigd door Dalyxia op 07-07-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Er valt wel wat voor te zeggen dat mensen op internet meer verantwoordelijkheidsbesef zouden hebben als ze hun echte naam gebruiken.

Je moet echter de democratie en vrijheid van het internet niet in gevaar brengen. Want in het echte leven zit je altijd automatisch in een hokje. Op internet kun je zelf kiezen in welk hokje je gaat zitten en het gebruik van je echte naam brengt dat in gevaar.

Ik ben er een grotere voorstander van dat er goed gemodereerd wordt (zoals hier op Tweakers volgens mij zeker het geval is) dan dat iedereen weet wie je in het echt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Davio schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:34:
Er valt wel wat voor te zeggen dat mensen op internet meer verantwoordelijkheidsbesef zouden hebben als ze hun echte naam gebruiken.

Je moet echter de democratie en vrijheid van het internet niet in gevaar brengen. Want in het echte leven zit je altijd automatisch in een hokje. Op internet kun je zelf kiezen in welk hokje je gaat zitten en het gebruik van je echte naam brengt dat in gevaar.

Ik ben er een grotere voorstander van dat er goed gemodereerd wordt (zoals hier op Tweakers volgens mij zeker het geval is) dan dat iedereen weet wie je in het echt bent.
De moderatie op tweakers is echt van laag niveau hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Dat weiger ik te geloven. Als we het in deze topic 3 posts niet over D2 hebben, krijgen we Kyo al op ons dak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:34:

dat is nou net het probleem, op het internet begin je neutraal, het maakt niet uit of je blank of zwart, christenen of moslim, rijk of arm bent, iedereen is gelijk

nu met real-id vervaagd de grens, en zul je meer vooroordelen tegen komen doordat je in het echte leven al in een bepaald hokje zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Davio schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:32:
Dat weiger ik te geloven. Als we het in deze topic 3 posts niet over D2 hebben, krijgen we Kyo al op ons dak. :P
Ja dat is op het forum, maar niet op de frontpage haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:12:
[...]

dat is nou net het probleem, op het internet begin je neutraal, het maakt niet uit of je blank of zwart, christenen of moslim, rijk of arm bent, iedereen is gelijk

nu met real-id vervaagd de grens, en zul je meer vooroordelen tegen komen doordat je in het echte leven al in een bepaald hokje zit
Het is vooral vervelend als je een discussie met iemand krijgt. Die kan dan gewoon gaan opzoeken waar je woont en je daar gaan lastig vallen etc. Het is iets dat je volgens mij niet moet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:49:
Hoe kan die het trouwens dat een tien jaar oud spel zoveel lag veroorzaakt op nieuwe systemen, mag toch aannemen dat Blizzard ook niet meer servers met hardware uit 2001 gebruikt.
Ze gebruiken gewoon veel minder servers :)
Als er dan ook nog weer oude Roll-back bugs gevonden worden die weer werken zullen de servers het flink druk hebben.
Dalyxia schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:12:
[...]

Daar heb je een punt en eerlijk gezegd ben ik ook niet zo voor Real-id gebeuren maar ik ben het ook eens met Davio. Het zou eigenlijk niet uit moeten maken dat bijv. Bashiok bij zijn ouders woont, ik vind hem daardoor geen mindere community manager, al ben ik ook wel heel nuchter wat dat betreft.

Overigens kun je Real-id in principe goed hebben zolang je maar niet alles van jezelf bloot geeft op het inet.
Zo heb ik ook hyves maar over het algemeen ben ik niet makkelijk te vinden en daar staat echt geen cruciale informatie zoals telefoonnummers/adres ed. :)

Laten we het alleen wel ontopic houden mensen, posts over het niveau van moderatie op tweakers valt hier dus niet onder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:52:
[...]

Ze gebruiken gewoon veel minder servers :)
Als er dan ook nog weer oude Roll-back bugs gevonden worden die weer werken zullen de servers het flink druk hebben.

[...]

Daar heb je een punt en eerlijk gezegd ben ik ook niet zo voor Real-id gebeuren maar ik ben het ook eens met Davio. Het zou eigenlijk niet uit moeten maken dat bijv. Bashiok bij zijn ouders woont, ik vind hem daardoor geen mindere community manager, al ben ik ook wel heel nuchter wat dat betreft.

Overigens kun je Real-id in principe goed hebben zolang je maar niet alles van jezelf bloot geeft op het inet.
Zo heb ik ook hyves maar over het algemeen ben ik niet makkelijk te vinden en daar staat echt geen cruciale informatie zoals telefoonnummers/adres ed. :)

Laten we het alleen wel ontopic houden mensen, posts over het niveau van moderatie op tweakers valt hier dus niet onder!
tuurlijk ben ik het er ook mee eens dat het niet uit moet maken

alleen het maakt helaas wel uit, in zo'n wereld leven we nou eenmaal :(

want ik zie bashiok nu al zijn telefoon weggooien omdat tie constant gebeld word wanneer Diablo3 nou uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik geloof ook in een zichzelf controlerende community.

Want als er iemand vervelend doet, zullen er altijd wel mensen zijn die hem daar op wijzen. Dan heb je geen RealID nodig om mensen in bedwang te houden. En voor de extreme gevallen (racisme, discriminatie) heb je dan als stok achter de deur de moderators.

De anonimiteit op internet is een groot goed en ik vind de voordelen daarvan zwaarder wegen dan de nadelen.

Maar goed, het is wel typisch dat slimmeriken met alleen een naam al zoveel te weten konden komen over Bashiol, dat zegt voor mij ook iets over de rest van de privacyhandhaving in Amerika.

Ik weet dat we in Nederland in ieder geval voor een geheim telefoonnummer kunnen kiezen en met Hyves en LinkedIn kunnen we ervoor kiezen informatie alleen voor een vertrouwde groep beschikbaar te maken. In dat geval zal het wel meevallen als alleen jouw naam bekend is.

Maar in de meeste gevallen is er van personen met alleen een naam al genoeg te achterhalen omdat het internet bijna niets vergeet. Daarom moet je oppassen met zoiets en vind ik dat ze het een keuze moeten laten zijn van de gebruikers of ze hun echte naam willen blootgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is inderdaad de keerzijde van het Real-id gebeuren en om dat te modereren is dweilen met een kraan open. Er zijn altijd wel mensen die de regels niet lezen en gewoon doen of niet nadenken over de consequenties.
Inbreuk op de privacy is op deze manier ook wel erg snel gedaan! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Heb laatste tijd af en toe eens een aflevering van deadliest warrior gekeken en kwam paar keer wel leuke dingen tegen. Zo zag je in aflevering 15: Roman Centurion vs Rajput Warrior bijvoorbeeld wel wat leuke dingen over waar die wapens van de Assasin uit Diablo II LOD vandaan komen. Overigens liep Arnold Schwarzenegger ook met die dingen rond in één van die Conan films uit de jaren '80.

Net aflevering 20: Ming Warrior vs. Musketeer gezien. Bleek dat daar de oortjes van het duelen in Diablo II vandaan komt. Die Ming gasten deden dat ook, hoe meer slachtoffers je maakte en daarmee dus oren verzamelde, hoe beter je reputatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sanctuary heeft veel overeenkomsten met de echte wereld, wel leuk om te lezen want bovenstaande heb ik nooit geweten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Maarten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik kan het niet terug vinden, maar iemand het een keer over een 3 socket tiara voor jewels of een runeword? is een 3 socket tiara dan nog wat waard.. of toch junk :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
volgens mij gewoon junk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

--Maarten schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:15:
Ik kan het niet terug vinden, maar iemand het een keer over een 3 socket tiara voor jewels of een runeword? is een 3 socket tiara dan nog wat waard.. of toch junk :P?
Kun je Dream in maken, maar is volgens mij niks waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Een 3 Sock Tiara met 30 FRW daarentegen (moet magic zijn) wordt gebruikt door Amazons om vol te stoppen met 40/15 jewels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Maarten
aah, i see,

bah dacht ik een keer iets bijzonders te hebben gevonden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Klopt het dat je pas vanaf lvl 26 echt veel XP krijgt in chaos hell runs? Zit er nu nog onder, maar de XP die je krijgt is maar matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Dat kan kloppen, maar dat boeit niet echt; als je vanaf 1 begint, ben je toch al vrij snel lvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Naja moet nu zo'n 3 runs doen ongeveer voor 1 lvl erbij... Had stiekem eigenlijk wel verwacht dat het veel sneller zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Maarten
Dat merkte ik ook, tot level 26 gaat het best slow, en daarna had ik toch wel 1 tot 2 levels per run tot level 40. daarna even 1 level en dan steeds minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
--Maarten schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:08:
Dat merkte ik ook, tot level 26 gaat het best slow, en daarna had ik toch wel 1 tot 2 levels per run tot level 40. daarna even 1 level en dan steeds minder..
ehm, vanaf lvl 25 krijg je major xp, 1 tot 2 levels per run? doe je toch iets niet goed of ze hebben dat in 1.13 verandert

mijn beste voorbeeld: 1.12 hell chaos 8p game lvl 25 naar 68 in 1 run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Ik zit ook elke keer in 8p hell games, maar ik wou dat het zo snel ging.. Heb nu iets van 10-15 runs gedaan en ben van level 11 naar 25 gegaan. Ik denk dat er inderdaad iets verandert is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:56:
Ik zit ook elke keer in 8p hell games, maar ik wou dat het zo snel ging.. Heb nu iets van 10-15 runs gedaan en ben van level 11 naar 25 gegaan. Ik denk dat er inderdaad iets verandert is dan.
vanaf 25 krijg je major xp he, dus als het goed is ben je nu al minstens lvl 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Dalyxia schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:33:
[...]

vanaf 25 krijg je major xp he, dus als het goed is ben je nu al minstens lvl 60
Helaas niet :+ Sommige mensen moeten ook nog werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:46:
[...]

ehm, vanaf lvl 25 krijg je major xp, 1 tot 2 levels per run? doe je toch iets niet goed of ze hebben dat in 1.13 verandert

mijn beste voorbeeld: 1.12 hell chaos 8p game lvl 25 naar 68 in 1 run
In 1 run? Dat lukt je niet... ik heb dit behoorlijk vaak gedaan en meer dan 5 levels per run ben ik volgens mij nog niet gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Vicarious schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:20:
[...]

In 1 run? Dat lukt je niet... ik heb dit behoorlijk vaak gedaan en meer dan 5 levels per run ben ik volgens mij nog niet gestegen.
Moet waarschijnlijk 1 uur zijn... in 1 run zou wel heel veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:24:
[...]

Moet waarschijnlijk 1 uur zijn... in 1 run zou wel heel veel zijn.
sorry jongens, maar het was echt in 1 run, ik snap het ook nog steeds niet hoe het kwam dat ik zoveel xp kreeg, ik heb toch wel een char of 8 op die manier gelvl-ed toendertijd, allemaal 25-70 in 3 of 4 run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat vind ik ook erg moeilijk te geloven, zelfs als je heel CS perfect cleaned en niet dood gaat dan tik je zoals Vic al zei maximaal 5-6 levels per run aan (van 25 tot aan 60).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:55:
Dat vind ik ook erg moeilijk te geloven, zelfs als je heel CS perfect cleaned en niet dood gaat dan tik je zoals Vic al zei maximaal 5-6 levels per run aan (van 25 tot aan 60).
potverdrie, ik weet het toch echt zeker dat dat zo ging toendertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:39:
Ben je niet in de war met UTleechen, Dal? ;)
nee zeker niet, kan me dit gewoon nog levendig herinneren, unique monster groups gaven me 2 tot 3 levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 10:02
Het lukt niet eens om van 60 tot 68 te komen in 1 cs run, laat staan van 25 naar 68. Denk dat je je toch echt vergist :)

Doen hier nog mensen aan lld/mld? Op micro na dan ;) Als er wat mensen zijn dan ga ik ook maar mijn lvl 30 barb van vorig ladder maken, maar heb geen zin om alleen maar pubs te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Wat in ieder geval zeker is, is dat je goed kan lvl'en in Hell CS. Zelf was ik tijdje terug gerushed, door Dalyxia volgens mij, met een nieuwe char, en vervolgens in iets van 3,5 uur in Hell CS gelvled van lvl8 naar lvl83. Ik weet nog wel dat ik vorige ladders gewoon op ouderwetse manier deed en dan deed ik daar eeuwen over. Ik moet wel zeggen dat ik heel erg geluk had met de runs, was één serie van een lvl95+ palabot. Beste was rond lvl45, dan kreeg je iets van 3 lvl's per run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Dalyxia schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:05:
[...]

nee zeker niet, kan me dit gewoon nog levendig herinneren, unique monster groups gaven me 2 tot 3 levels
dat is zeker waar,

ik weet nog dat ik in 8 groeps CS soms echt meerdere lvls steeg per unique monster groups

26-68 in in run is me nooit gelukt, maar zeker wel van 30-55 of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mas-ih schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 22:44:
Het lukt niet eens om van 60 tot 68 te komen in 1 cs run, laat staan van 25 naar 68. Denk dat je je toch echt vergist :)

Doen hier nog mensen aan lld/mld? Op micro na dan ;) Als er wat mensen zijn dan ga ik ook maar mijn lvl 30 barb van vorig ladder maken, maar heb geen zin om alleen maar pubs te doen :P
ja ik :)

ben wel slecht :P maar vind het erg geinig

acc: kansloos4

de rest van mn accounts wordt binnenkort gebanned

[ Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 08-07-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:32:
Wat in ieder geval zeker is, is dat je goed kan lvl'en in Hell CS. Zelf was ik tijdje terug gerushed, door Dalyxia volgens mij, met een nieuwe char, en vervolgens in iets van 3,5 uur in Hell CS gelvled van lvl8 naar lvl83. Ik weet nog wel dat ik vorige ladders gewoon op ouderwetse manier deed en dan deed ik daar eeuwen over. Ik moet wel zeggen dat ik heel erg geluk had met de runs, was één serie van een lvl95+ palabot. Beste was rond lvl45, dan kreeg je iets van 3 lvl's per run.
Geluk dwing je af, als je goede channels weet heb je die goede runs zo gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 10:02
gotfurrr schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:35:
[...]

ja ik :)

ben wel slecht :P maar vind het erg geinig

acc: kansloos4

de rest van mn accounts wordt binnenkort gebanned
ahh nice, wat voor char heb je dan? En hoe weet je nu al dat je acc's gebanned worden? Moet ik ook spullen van mijn 'verdachte' accs verwijderen? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen!

Ondanks dat de game al zijn 10e verjaardag viert ben ik een relatief nieuwe speler! Ik kon op de middelbare school nooit echt de rust vinden om dungeon na dungeon af te lopen en ook internet was toen nog niet zo vanzelfsprekend als dat we nu allemaal hebben, dus online spelen zat er ook niet in.

Inmiddels nader ik zelf de 30 (och ja, ik weet t) en vindt dit soort spellen heerlijk om te doen nu. Lekker na een dagje werken mindless monsters en eindbazen kapot hakken voor goeie loot!
Ik zag dat Diablo 2 nu ook digitaal beschikbaar is, dus ik dacht, waarom ook niet? Laat ik toch weer eens een kijkje nemen bij de game waar het allemaal nog steeds om draait! :)
Ik zag zelfs dat het spel onlangs nog weer een update heeft gehad! Hoe is dat voor support?!!

Hoe dan ook, ik zie hier allemaal namen en afkortingen door het draadje heen vliegen waar ik nog niks van begrijp, maar dat komt vast snel genoeg. Uiteraard hoop ik online mee te kunnen doen!

Hebben jullie nog tips over hoe te starten? Is er een GoT guild die ik kan joinen? Of misschien bepaalde servers waar jullie altijd spelen? Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bepaalde servers? Gewoon battle.net ladder :D Actieve spelerslijst staat in de openingspost, daar kun je mensen uit toevoegen aan je friends list met /f add <accountnaam> . Met /f m <bericht> kun je ons vervolgens allemaal tegelijk whisperen. Kunnen mensen je altijd even helpen met een rush, advies of eventueel wat gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Heeft iemand nog wat liggen van tal rasha's set en die eventueel wil ruilen tegen runes of pgems? Heb helaas niet veel anders te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 07:53:
Bepaalde servers? Gewoon battle.net ladder :D Actieve spelerslijst staat in de openingspost, daar kun je mensen uit toevoegen aan je friends list met /f add <accountnaam> . Met /f m <bericht> kun je ons vervolgens allemaal tegelijk whisperen. Kunnen mensen je altijd even helpen met een rush, advies of eventueel wat gear.
Om even aan te vullen, in de playertable staat onderaan ook hoe je er zelf in kan komen wat een hoop spam en miscommunicatie voorkomt. Daarnaast is het handig altijd even de channel 'op got.' te joinen, dit kan handmatig met /join op got. (met punt) maar je kan het ook in je register editen zodat je altijd in die channel begint, zie psychoclown in "Diablo 2 Classic/LoD: Deel 54".

Meteen maar in de TS opgenomen want dat had ik nog niet eerder gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 09-07-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super! Ik zal dat even fixen als ik weer online kom. Vandaag andere afspraken, dus spelen zit er niet in. Misschien vanavond laat nog even. Lijkt me leuk jullie tegen te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje; wat voor karakter zou ik het best kunnen maken als Diablo n00b? ;) Een HC of een SC karakter.
Ik heb al ervaring met HC in Sacred 1 en 2, maar ik merkte dat ik gister al 2 keer dood ben gegaan door een mob in Diablo! Misschien is het beter om eerst eens in SC het spel te verkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:12:
Nog even een vraagje; wat voor karakter zou ik het best kunnen maken als Diablo n00b? ;) Een HC of een SC karakter.
Ik heb al ervaring met HC in Sacred 1 en 2, maar ik merkte dat ik gister al 2 keer dood ben gegaan door een mob in Diablo! Misschien is het beter om eerst eens in SC het spel te verkennen?
er zijn mensen die direct HC spelen, mensen die eerst SC en daarna switchen naar HC en mensen die bij SC blijven

ik ben van het laatste soort :)

btw reis morgenochtend naar zweden, 4:15 begint de reis, dus VROEG ! ! ! ! en daar blijf ik dan een weekje, allemaal zonder internet, dus prettige vakantie allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik zou sowieso met de lags van de laatste tijd even bij SC blijven als je nog geen ervaring hebt met HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diotoir
  • Laatst online: 11-09 17:50
Ik zal mezelf ook aanmelden, Diotoir, Europe SCL.

En dan wil ik gelijk een vraag stellen. Ik ben bezig met een paladin met zeal en conviction als skills, de gear moet worden dream helm, dragon armor, exile schild en phoenix wapen. De grootste twijfels waar ik mee zit is de chance on striking op het wapen, ik weet dat die niet werkt met whirlwind, maar werkt het wel met zeal? En de chance to cast op het schild is dat alleen bij smite of ook als ik zeal gebruik? Als het alleen bij smite is, dan moet ik wat anders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Chance on striking doet het ook met zeal en chance to cast meuk op schild doet het ook bij zeal.

Waarom ga je niet voor dual dream overigens? En als wapen bijvoorbeeld Rift of Voice of Reason?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diotoir
  • Laatst online: 11-09 17:50
Ik ga niet dual dream omdat exile volgens mij wat leuke eigenschappen heeft 190-220% extra defense door defiance en en 15% kans op life tap waarmee ik 25 seconden 50% life leech krijg, met zeal moet ik in 25 seconden het toch wel opnieuw gecast hebben. Het is meer een defensieve keuze dan Dream.

Nu ik er over nadenk is die redemption aura van phoenix eigenlijk helemaal niet nodig. Hoewel het wel nuttig zou zijn bij Nithiliak. Maar waarom Voice of Reason of Rift, waarom niet Cresent Moon, Oath of Death? Zeker die laatste met 50% crushing blow en 40+% deadly strike klinkt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Kalua schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:53:
Heeft iemand nog wat liggen van tal rasha's set en die eventueel wil ruilen tegen runes of pgems? Heb helaas niet veel anders te bieden.
Iemand toevallig??

[ Voor 192% gewijzigd door Kalua op 10-07-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Als dit gezeik nog veel langer door gaat stop ik weer met Diablo, er is echt geen reet aan op deze manier. Heel af en toe als ik weer eens online kom kan ik één game maken, maar een tweede lukt dan vrijwel alsnog nooit en meestal kom ik niet eens tot één game. Ook joinen van bestaande games lukt lang niet altijd, ook dan krijg ik helft van de tijd ftj's. Ik zal ook wel niet de enige zijn, want ik zie ook niemand van GoT online iedere keer dat ik online ben, dus dan is er al helemaal niks aan.

Ik hoop dat Blizzard dit gezeik snel oplost, duurt nu volgens mij al bijna een maand. Mocht ik er mee stoppen dan laat ik dat wel tijdig weten en dan laat ik ook van te voren weten in welke game ik alles weg ga geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kid jansen schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:52:
Als dit gezeik nog veel langer door gaat stop ik weer met Diablo, er is echt geen reet aan op deze manier. Heel af en toe als ik weer eens online kom kan ik één game maken, maar een tweede lukt dan vrijwel alsnog nooit en meestal kom ik niet eens tot één game. Ook joinen van bestaande games lukt lang niet altijd, ook dan krijg ik helft van de tijd ftj's. Ik zal ook wel niet de enige zijn, want ik zie ook niemand van GoT online iedere keer dat ik online ben, dus dan is er al helemaal niks aan.

Ik hoop dat Blizzard dit gezeik snel oplost, duurt nu volgens mij al bijna een maand. Mocht ik er mee stoppen dan laat ik dat wel tijdig weten en dan laat ik ook van te voren weten in welke game ik alles weg ga geven.
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Diotoir schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 11:42:
Ik ga niet dual dream omdat exile volgens mij wat leuke eigenschappen heeft 190-220% extra defense door defiance en en 15% kans op life tap waarmee ik 25 seconden 50% life leech krijg, met zeal moet ik in 25 seconden het toch wel opnieuw gecast hebben. Het is meer een defensieve keuze dan Dream.

Nu ik er over nadenk is die redemption aura van phoenix eigenlijk helemaal niet nodig. Hoewel het wel nuttig zou zijn bij Nithiliak. Maar waarom Voice of Reason of Rift, waarom niet Cresent Moon, Oath of Death? Zeker die laatste met 50% crushing blow en 40+% deadly strike klinkt leuk.
Lifetap gebruik ik ook atijd, maar haal ik van mijn gloves af (Draculs grasp). Echter mis je dan weer IAS, dus ik snap het wel.

Voice of Reason of Rift gebruik ik als crowd control + damage. Er zit cold damage op die wapens die lekker aantikt met je conviction aura, maar met name de chance to cast frozen orb is leuk. Die doet ook redelijke damage met conviction en chillt alle monstertjes. Toch wel lekker als paladin zonder crowd control skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een +3 passive & magic sk tiarra nog wat waard? kan nog sockets in maken natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste twee dagen niemand online als ik er ben. :( Hebben we er een beetje genoeg van, heren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Ik ben redelijk vaak online geweest.. Had ook weinig problemen moet ik eerlijk zeggen. Heel af en toe kreeg ik een FTJ, maar 95% van de games kon ik gewoon connecten, ook als ik de game zelf gemaakt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
moet zeggen dat ook ik veel online ben geweest de afgelopen week en er is inderdaad wel wat lag en het maken van games duurt iets langer, maar anders dan dat niet al te veel problemen.

heb er ook zeker nog geen genoeg van, ben zelfs net met een meteorb sorc begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:26
Diotoir schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 11:42:
Ik ga niet dual dream omdat exile volgens mij wat leuke eigenschappen heeft
Als je dit soort zealer wil spelen moet je echt wel dual dream nemen hoor. Anders is de damage om te huilen. En neem inderdaad dracul's grasp voor lifetap.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog een goed 4sox armor liggen, ik wil er wel wat ists voor geven

update: krijg net een wire fleece 535 11ed aangeboden voor ist, maar ik wil eigelijk een dusk of AP. ben van plan COH van te maken

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Laatst online: 15-09 21:18
Heeft iemand zin om mij te helpen met een uberrun?

Had een bijzonder gare dag op werk en heb echt het gevoel dat ik een goede torch ga vinden mits ik de hulp krijg:-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 12-09 08:35
Saumaran schreef op maandag 12 juli 2010 @ 17:11:

Had een bijzonder gare dag op werk en heb echt het gevoel dat ik een goede torch ga vinden mits ik de hulp krijg:-D
Ik heb geen smiter.. :S. Alleen hammerdin/lightsorc die kan teleporten en bo-en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR

Ik heb wel een smiter, maar vrees dat die niet goed genoeg gaat zijn :(

En wat is een dual dream en waarom heb ik datnodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
microoo schreef op maandag 12 juli 2010 @ 17:20:
[...]

Ik heb geen smiter.. :S. Alleen hammerdin/lightsorc die kan teleporten en bo-en...
Heb zelf ook helaas geen smiter, alleen een meteorb :-(

Nog even geduld dus.. maar bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kan je helpen met mijn frenzier, maar ik kan niet garanderen dat ik ze aankan. De mini-ubers lukken sowieso wel, maar de ubers blijven lastig. Heb nu wel een eth death berserker axe, dus wie weet gaat het nu wat soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Vicarious schreef op maandag 12 juli 2010 @ 18:53:
[...]

Ik kan je helpen met mijn frenzier, maar ik kan niet garanderen dat ik ze aankan. De mini-ubers lukken sowieso wel, maar de ubers blijven lastig. Heb nu wel een eth death berserker axe, dus wie weet gaat het nu wat soepeler.
We kunnen het altijd proberen.. mn nick ingame is naevyne:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Saumaran schreef op maandag 12 juli 2010 @ 19:07:
[...]

We kunnen het altijd proberen.. mn nick ingame is naevyne:-)
In de playertable sta je als Samauran, naevyne is offline. Ik heb beide iig in friendslist staan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 12 juli 2010 @ 19:14:
[...]

In de playertable sta je als Samauran, naevyne is offline. Ik heb beide iig in friendslist staan nu.
Volgens de DM die ik van Saumaran heb is naevyne zijn charname ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik krijg het niet voor elkaar. Mini-ubers waren een eitje, mephi krijg ik niet dood omdat mn lifetap niet snel genoeg triggert. Iemand anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou graag helpen maar met een blizz en lightsorc kom je niet zover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Uiteindelijk gelukt met de nodige hulp!!! Was een 16-14 nec T, dus kon beter maar ook erger..

Hardstikke bedankt iig:)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!