Hier komt iets hips te staan
Trouwens nog bedankt voor die wizardspike, en ring!
Iedere act boss behalve Duriel van act 2.HyperMan schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:33:
Iedere act boss in hell kan een bepaalde essence droppen, en als je er van iedere boss 1 hebt kan je een Token maken, daarmee kan je je skills en stats reseten, mocht je dat al 3x gratis gedaan hebben bij Akara.
Ah, maar in de praktijk kies je natuurlijk altijd voor Andy.kid jansen schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 13:48:
Duriel dropt ook, maar hij dropt dezelfde als Andariel: Twisted Essence of Suffering
Hmm... 7 tombs van 8 schermen groot afgaan of 2 levels catacombs die vrij klein en voorspelbaar zijn.... hmm..... lastig...Davio schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 18:11:
[...]
Ah, maar in de praktijk kies je natuurlijk altijd voor Andy.
Vicariously I live while the whole world dies
Bovendien dacht ik (mits je ****** censored hebt), dat maphack dat al aanwees.
Scheelt je zoeken
hoezo? je haalt eerst die summoner door je lightning/hammers/whatever heen, om vervolgens op de plek waar de summoner staat 7 symbolen te zien, en de 8e die er niet bij zit is de tomb waar duriel zit, niks geen maphack nodigVicarious schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 18:18:
[...]
Hmm... 7 tombs van 8 schermen groot afgaan of 2 levels catacombs die vrij klein en voorspelbaar zijn.... hmm..... lastig...
klaar, vaker sneller als die catacombes door omdat ik altijd toch al summoner doe
ps: en daarna doe ik alsnog andy, dat dan weer wel :P;
PreciesDalyxia schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 19:10:
[...]
hoezo? je haalt eerst die summoner door je lightning/hammers/whatever heen, om vervolgens op de plek waar de summoner staat 7 symbolen te zien, en de 8e die er niet bij zit is de tomb waar duriel zit, niks geen maphack nodig
klaar, vaker sneller als die catacombes door omdat ik altijd toch al summoner doe
Als je dan toch naar de summoner gaat kun je hem vaak zo binnen tikken.. ben echter vaak te lui om hem te doen dus blijft het bij summoner
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik doe summoner dus nooit, ik haal gewoon 5 keys bij nihla en ruil de overige 2 dan voor 3x terror en 3x hateDalyxia schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 19:10:
[...]
hoezo? je haalt eerst die summoner door je lightning/hammers/whatever heen, om vervolgens op de plek waar de summoner staat 7 symbolen te zien, en de 8e die er niet bij zit is de tomb waar duriel zit, niks geen maphack nodig
Bovendien zit de summoner bij mij altijd in de vierde poot die ik probeer, dus andariel is WAY sneller.
ja dat is waar, ik heb ook altijd chronisch last van die 4e poot failVicarious schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:27:
[...]
Ik doe summoner dus nooit, ik haal gewoon 5 keys bij nihla en ruil de overige 2 dan voor 3x terror en 3x hate
Bovendien zit de summoner bij mij altijd in de vierde poot die ik probeer, dus andariel is WAY sneller.
Verwijderd
Ik ben net begonnen. Alleen zit in mijn eentje in een game en kan geen andere joinen.
Daaaaamn klote butcher
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2010 15:33 ]
Z'n stats zijn als volgt (+es van gear meegerekend)
Stats: 65 str/80 dex/100 life/96 energy, (125 te besteden)
Skills: (11 te besteden)
- Curses: alles 6, behalve de 'linker' tree (dim vision/confuse/attract)
- Bone: 4 teeth, 7 corpse explosion
- Summon: Mastery + Skeleton maxed, alle andere 6, behalve revive, die is op 10.
M'n gear is ook nog niet echt ideaal, vooral qua resistances. Al moet ik zeggen dat de 'Smoke' runeword armor het een beetje draaglijk maakt. M'n merc loopt rond met een Insight polearm dus heb in ieder geval geen mana problemen.
Enig advies voor verder uitbouwen? Ik heb gehoord dat mages voor hell soms nuttig kunnen zijn ivm immunities, maar tot nu toe hakken mn skeletjes + revives wel aardig door in combinatie met amplify damage of decrepify.
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Waarom zoveel in dex? Ga je voor max block? In dat geval heb je nog veel meer dex nodig. als je niet voor max block gaat zou ik dex base laten
- Perf Shako
- Enigma 764 in LP met 15ed (LP ipv MP, omdat ik die redelijk goedkoop gekocht heb op d2jsp), totale def is iig 888
- Mara's
- Beast (voor fanat aura)
- Homunculus met Um
- Trang Claws
- 2x SoJ
- Arach
- Marrowwalk 2 Sk (heb ook nog 14/15 Treks als mogelijke vervanging en 65life Waterwalks)
- Arm of King Leo
- 20/18 Torch
- 14/19/6 Anni
- 3 Curse Skillers die ik toevallig een keer gevonden en bewaard heb
Stats:
Str: base
Dex: +25 ofzo inmiddels (5 levels), wil genoeg krijgen voor MB
Vit: rest
Egy: base
Skill lvl (hard points)
- 35 Raise Skel (20)
- 37 Skel Mastery (20)
- 16 in alle overige Summon Skills behalve Fire Golem (1)
- 15 Bone Armor (1)
- 15 Teeth (1)
- 35 CE (20)
Curses: Allemaal lvl 23 behalve Life Tap en Lower Resist (1).
Nu heb ik op lvl 80 11 skill points over en aangezien ik altijd voor lvl 90 ga, kom ik op 21 uit. Hier en daar een verdwaalde skill quest, laten we er 24 van maken.
Waar moet ik deze 24 punten nou in stoppen? Mages zijn niet echt sterk, revives staat al op lvl 16, waardoor ik 16 monsters kan oproepen. Ideas?
Waar moet ik deze 24 punten dan aan besteden?
edit: hoe draag je trouwens die beast EN die Arm of king Leo? Switch je steeds als je een CE gaat doen ofzo?
[ Voor 30% gewijzigd door Vicarious op 28-06-2010 09:12 ]
Idd golem versterken. Clay golem kan echt immens veel life krijgen. Je kan ook gaan voor een iron golem. Als ding voor die iron golem kan je dan een pride/infi gooien. Beetje overkill, maar werkt ergug lekkerVicarious schreef op maandag 28 juni 2010 @ 00:11:
Ik doe dan altijd mn golem versterken met punten in clay golem zelf en in golem mastery. En anders zou je voor bone armor kunnen gaan.
Maar is CE al gemaxed, of max AMP, ook wel lekker, 1x klikken en idereen , ook op volgend scherm is geamped.
Voor HC zou je ook dim vision kunnen uitbouwen, tegen gloams, maar met attract kom jeook een heel eind.
Voor HC ook je bone armor uitbouwen.
Cititzen of Ladonia
Infy is een beetje zinloos. Het enige dat dat doet voor een skelliemancer is CE NOG sterker maken dan ie al is (niet nodig) en de defense verlagen van de monsters zodat je skellies meer hitten. Concentration geeft echter ook een hogere AR, dus hitten ze ook al vaker. Bovendien doen ze dan een stuk meer damage.sorcees schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:26:
Dan zou ik toch voor de insight iron golem gaan, met een infy of pride merc.
Maar is CE al gemaxed, of max AMP, ook wel lekker, 1x klikken en idereen , ook op volgend scherm is geamped.
Voor HC zou je ook dim vision kunnen uitbouwen, tegen gloams, maar met attract kom jeook een heel eind.
Voor HC ook je bone armor uitbouwen.
En inderdaad een insight iron golem, die kun je tenminste nog eens opnieuw maken als ie stukgaat.
Nu heb ik dus een oude Insight over in een normale Cryptic Axe (de eerste die ik gevonden en gemaakt heb toen ik deze ladder begon) en daar kan ik dus een Golem uit toveren en die blijft dan leven tot 'ie doodgemaakt wordt?
Ik had al wat punten in CE gegooid, maar wist niet of t waard was om meer in te doen.Vicarious schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:11:
Waarom geen extra punten in corpse explosion? Dat is de beste skill... verder versterk ik mn clay golem vaak omdat hij slow effect heeft. Revive doe ik altijd maar 1 pt. in, met +skills heb je er al zat meestal.
Waarom zoveel in dex? Ga je voor max block? In dat geval heb je nog veel meer dex nodig. als je niet voor max block gaat zou ik dex base laten
Hoe kun je er achter komen wat je block is? Ik zie op schilden/hoofden altijd wel een chance to block, maar in de mouseover van je stats scherm zit ook een 'chance to block <monster>'. Goeie block lijkt me wel handig voor als er een monster ergens tussendoor glipt of gerevived wordt. Heb wel een paar keer gehad dat ik daardoor dood ging.
Is er trouwens ook een handige manier om de maggot's lair te doen met een summonmancer? Mn monsters raken overal vast in die nauwe gangen en gevechten duren echt forever
Heb alweer een nieuwe, lvl13
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Je moet naar je stat screen kijken, de CtB wordt namelijk grotendeels bepaald door het schild maar ook door het aantal punten in dex. Is dit laag dan haal je niet de max CtB die staat aangegeven bij het schildNappa schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:57:
[...]
Ik had al wat punten in CE gegooid, maar wist niet of t waard was om meer in te doen.
Hoe kun je er achter komen wat je block is? Ik zie op schilden/hoofden altijd wel een chance to block, maar in de mouseover van je stats scherm zit ook een 'chance to block <monster>'. Goeie block lijkt me wel handig voor als er een monster ergens tussendoor glipt of gerevived wordt. Heb wel een paar keer gehad dat ik daardoor dood ging.
Is er trouwens ook een handige manier om de maggot's lair te doen met een summonmancer? Mn monsters raken overal vast in die nauwe gangen en gevechten duren echt forever
In het geval van een pala is het wat makkelijker door Holy Shield.
Tipje voor de volgende keer: bonewallen om jezelf veilig neer te zetten en dan decripify erop casten ipv amp dmg.Cthulhu schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:18:
Mijn HC Summoner is dood, lvl75, gekilled door die fana aura in act4 nm
Heb alweer een nieuwe, lvl13
kan iemand mij de prijzen van een zakarum (pala shield zeggen), ik weet dat laagste mal is en dan krijg je wrs 150 ed, maar hoeveel krijg je er voor een ist en verder?
Hoeveel zijn volgende runes waard in ists?
Jah
Ber
Lo
Grts
Ber: Ook zoiets?
Lo: 7 ists?
Voor een ist kun je wel een 180ed Zaka krijgen, weet ik zeker.
Priceguide SC Europe Ladder (is slechts een guide, prijzen van bv high runes kloppen nauwelijks)
Guide om goede rares/magic items van slechte te onderscheiden
jah/ber ~ 40fg
do the math
zijn er hier trouwens nog gotters die aan LLD doen? of MLD, het lijkt mij enorm grappig om met een lvl 30 of lvl 18 char te raggen (geen eni etc
maar, waarschijnlijk belachelijk duur om een char te bouwen?
insight iron golem is echt dikke bull, daar heb je geen reet aan, want zeg nou zelf, krijg jij je mana snel op?? mja, misschien als je continue teleport, mijn summoner is nog maar half af, en ik heb nu alleen bij teleporten nog maar mana props, clay golem heeft slow en enorm veel life EN je kan hem constant opnieuw casten, + hij verschijnt waar jij je muis hebt, perfecte panic meatwall. stukken beter als een beetje extra mana.Davio schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:00:
Nu wil het feit dat ik pas een Eth CV gevonden heb met 4 sox en daar een nieuwe Insight in gemaakt heb voor mijn Sorc. (14 Aura, 253 (perf - 7) ed, 243 (perf - 7) ar, 4 crit.
Nu heb ik dus een oude Insight over in een normale Cryptic Axe (de eerste die ik gevonden en gemaakt heb toen ik deze ladder begon) en daar kan ik dus een Golem uit toveren en die blijft dan leven tot 'ie doodgemaakt wordt?
edit: Toevallig vanavond nog mensen online? Heb nu een Summon necro op lvl 51 in hell, maar kan wel een klein boostje gebruiken zodat ik chaos of baal games kan joinen.
[ Voor 35% gewijzigd door Kalua op 28-06-2010 15:46 ]
Vorige ladder had ik een MLD zealer (lvl 49) en dat was erg lache maar weinig mensen om tegen te duelen.gotfurrr schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:29:
zijn er hier trouwens nog gotters die aan LLD doen? of MLD, het lijkt mij enorm grappig om met een lvl 30 of lvl 18 char te raggen (geen eni etc)
maar, waarschijnlijk belachelijk duur om een char te bouwen?
De kosten liggen een beetje aan hoeveel je eraan wilt spenderen. Zelf had ik een half dure char, axe had ik zelf gevonden evenals wel redelijk leuke gloves, amu en boots dusja dan zijn de grootste kosten posten alweer bijna allemaal bedekt
Voeg gewoon wat actieve spelers uit de tabel toe en je ziet het vanzelfKalua schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:45:
Hey hebben jullie ook een standaard game waar jullie inzitten? Ik speel SCL, maar moet helaas veel alleen spelen, omdat er geen interessante open games zijn..
edit: Toevallig vanavond nog mensen online? Heb nu een Summon necro op lvl 51 in hell, maar kan wel een klein boostje gebruiken zodat ik chaos of baal games kan joinen.
Vaste game hebben we gezamelijk niet echt maar wel zit bijna iedereen wel in channel 'op got.'
Dat zal geen probleem zijn, er vanuitgaande dat het een saaie wedstrijd wordt.. Laat maar weten wanneer het uitkomt - niet voor 19:00uKalua schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:45:
Hoe doe ik dat? Ik heb altijd singleplayer gespeeld namelijk.psychoclown schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:05:
Voeg gewoon wat actieve spelers uit de tabel toe en je ziet het vanzelf
Nee niet voor 19.00.. zal waarschijnlijk rond 20.00 uur zijn..Saumaran schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:06:
[...]
Dat zal geen probleem zijn, er vanuitgaande dat het een saaie wedstrijd wordt.. Laat maar weten wanneer het uitkomt - niet voor 19:00u
[ Voor 39% gewijzigd door Kalua op 28-06-2010 16:44 ]
Om je friendslist te bekijken /f l en om een bericht te sturen naar heel je lijst /f m [bericht].
Cast eens 3x corpse explosion zou ik zeggen...Dalyxia schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:31:
[...]
insight iron golem is echt dikke bull, daar heb je geen reet aan, want zeg nou zelf, krijg jij je mana snel op?? mja, misschien als je continue teleport, mijn summoner is nog maar half af, en ik heb nu alleen bij teleporten nog maar mana props, clay golem heeft slow en enorm veel life EN je kan hem constant opnieuw casten, + hij verschijnt waar jij je muis hebt, perfecte panic meatwall. stukken beter als een beetje extra mana.
Ik welLiquazo schreef op maandag 28 juni 2010 @ 20:10:
Iemand hier die 2 dest keys wil ruilen voor terror en hate keys?
Ok heb je toegevoegd, kzie wel wnnr je online bent (sorry even offtopic)
Wat is de laagste arachnid mesh waard (in runes niet in fg)?
[ Voor 4% gewijzigd door Liquazo op 28-06-2010 22:03 ]
Er mag dan wel geen priceguide meer zijn maar als je 2-3 topics bekijkt zie je al gauw genoeg wat de prijs ervan is
Verwijderd
Kom vast nog wel eens online, maar active: mnaah..
Vergeet niet dat conviction ook de defense van de creeps omlaag haalt, en 40 cb heeft waardoor bazen een stuk sneller liggenVicarious schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:43:
[...]
Infy is een beetje zinloos. Het enige dat dat doet voor een skelliemancer is CE NOG sterker maken dan ie al is (niet nodig) en de defense verlagen van de monsters zodat je skellies meer hitten. Concentration geeft echter ook een hogere AR, dus hitten ze ook al vaker. Bovendien doen ze dan een stuk meer damage.
En inderdaad een insight iron golem, die kun je tenminste nog eens opnieuw maken als ie stukgaat.
Heb 20pg, en set items van Beserker tot IK, sommige sets compleet
Ook een ethereal pike met 3 socket, lvl37 met 300damage, 46%CB, jammer dat mn character pas lvl14 is, leuk voor mn merc later
Ehm, dat zeg ik toch ook?microoo schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:46:
[...]
Vergeet niet dat conviction ook de defense van de creeps omlaag haalt,
teleport: 20 manaVicarious schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:58:
[...]
Cast eens 3x corpse explosion zou ik zeggen...
CE: 24 mana
verschilt niet heel veel
mana: 548/24 = 22 keer CE casten, komt mana regen nog bij, zit je op 30 keer casten voordat je mana op is
vind ik allemaal niet waard om zo'n perfecte clay golem tank mee weg te doen
Ehm,... CE cost is afhankelijk van het level he. Als je CE maxed wordt hij veel meer mana. Bij lvl 25 kost hij al 39 mana. Ik heb ook liever een goede clay golem dan een insight iron golem, maar de keuze is wel degelijk te rechtvaardigen.Dalyxia schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:08:
[...]
teleport: 20 mana
CE: 24 mana
verschilt niet heel veel
mana: 548/24 = 22 keer CE casten, komt mana regen nog bij, zit je op 30 keer casten voordat je mana op is
vind ik allemaal niet waard om zo'n perfecte clay golem tank mee weg te doen
hmmz, kijk ik nog een keer, blijk ik dat getal te verzonnen te hebbenVicarious schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:38:
[...]
Ehm,... CE cost is afhankelijk van het level he. Als je CE maxed wordt hij veel meer mana. Bij lvl 25 kost hij al 39 mana. Ik heb ook liever een goede clay golem dan een insight iron golem, maar de keuze is wel degelijk te rechtvaardigen.
maar dan nog kan je het vaak genoeg spammen vind ik, en anders neem je een mana pot, imo heb je nog steeds die uber meatwall clay golem die ook nog is slowed, win win situatie
Klopt, zoals ik al zei: Ik heb ook liever een goede clay golem dan een insight iron golem, maar de keuze is wel degelijk te rechtvaardigen.Dalyxia schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:48:
[...]
hmmz, kijk ik nog een keer, blijk ik dat getal te verzonnen te hebben, CE kost idd 45 mana bij mij
maar dan nog kan je het vaak genoeg spammen vind ik, en anders neem je een mana pot, imo heb je nog steeds die uber meatwall clay golem die ook nog is slowed, win win situatie
Ik ging vandaag een game in met de naam "O free runes" en ik kreeg me toch wat runes, ik heb nu (hele lage weggelaten):
4 tal, 4 ral, 4 ort, 5 thul, 1 amn, 1 sol, 4 shael, 1 dol, 1 io, 13 ko, 7 fal, 6 lem, 2 hel.
Moet ik deze runes (of een deel hiervan) toch transmuten voor betere runes? Of moet ik ze zo laten en proberen te verkopen?
Ideeën van mezelf:
Tal, Thul, Ort en Amn bewaren voor Spirit.
Ral, Tir, Tal en Sol bewaren voor een eventuele Insight (heb ik nog niet).
PSN: Redrafted
Huh? Wie riep dat. Zou niet weten waarom je niet moet transmuten met deze runes. Met high runes (vex en hoger) zou ik het niet zo snel doen omdat je dan waarde verliest, maar met deze runes zie ik het probleem niet. Met Lem kun je trouwens Voice of Reason maken, best een geinig runewordBurnedphoenix schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:52:
Sommigen van jullie roepen dat je runes niet moet transmuten in je cube maar verkopen.
Ik ging vandaag een game in met de naam "O free runes" en ik kreeg me toch wat runes, ik heb nu (hele lage weggelaten):
4 tal, 4 ral, 4 ort, 5 thul, 1 amn, 1 sol, 4 shael, 1 dol, 1 io, 13 ko, 7 fal, 6 lem, 2 hel.
Moet ik deze runes (of een deel hiervan) toch transmuten voor betere runes? Of moet ik ze zo laten en proberen te verkopen?
Ideeën van mezelf:
Tal, Thul, Ort en Amn bewaren voor Spirit.
Ral, Tir, Tal en Sol bewaren voor een eventuele Insight (heb ik nog niet).
SCL? want dan had je zo ff game+pass kunnen pm-en naar 1 van de gotters die online was, die cleared je corpse dan ff en dan kun je weerNappa schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:24:
Ok ik zit met het volgende probleem, in kurast bazaar werd ik in zo'n temple gemobbed en ik kon niet wegkomen. Als ik nu terug ga word ik binnen een seconde weer afgeslacht, ze staan namelijk allemaal bij de ingang te wachten. Enig idee hoe ik mn goodies weer terug krijg? Ik ben bang dat als ik exit game doe, dat mn mn 2e corpse terug komt, die volgens mij ook is blijven liggen omdat ik op de weg terug nog wat heb opgepakt
normaal niet nodig maar als je denkt dat je items gaat verliezen, dan is dit een mogelijkheid waar iedereen wel even bij wil helpen
Verwijderd
Ik ga een game in, dropt een lvl87 pala allemaal spullen op de grond(setitems en paar uniques), dus ik raap die lekker op
Gaat die het game uit en whispert me waarom ik zomaar spullen van hem afpak, ik whisper hem terug of die zn spullen terug wilt hebben, hij zegt ja en geeft gamname en pass door.
Ik het game in, geef hem zn spullen terug, begint die weer allerlei spullen te droppen

Mocht ik 1 item van hem uitzoeken, en die mocht ik houden, mooi een gratis Homunculus voor mn hc Necro erbij
baalrunnen tot levelt 80 of zoKalua schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:55:
Hey ik ben nu bijna lvl 60 met mijn summonmancer en zit in hell... Kan ik nu het beste pit gaan runnen voor items? Op zich krijg ik alles wel dood, duurt alleen ff.
dan kan je pit runnen voor mf en je levelt gelijk
Baal kost echt veel moeite om die te killen in mijn eentje en ik weinig zin in public baal games, ik wil zelf namelijk ook wel wat drops houden. Alleen die lui die pakken zo snel alles op dat ik niet eens tijd heb om ergens op te klikken..gotfurrr schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:23:
[...]
baalrunnen tot levelt 80 of zo
dan kan je pit runnen voor mf en je levelt gelijk
Verwijderd
*Speel je scl? Heb nog wel wat necro gear.. ben alleen niet meer voor maandag online, die gear kan je dan gratis wel krijgen :)*
SCL inderdaad, volgens mij heb ik je wel toegevoegd aan mijn lijstje dan zie ik wel wanneer je online bent. Ik snap dat ik baal moet killen, maar heb al moeite mijn skellies heel te houden tegen andy op NM en ik heb zelf echt waardeloze resists+ een merc met crap gear die om de haverklap het loodje legt.Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:40:
Furr bedoelt dat je eerst gewoon wat baalruns runt om te lvlen. met een stuk of 20 baalruns ben je in ieder geval boven de lvl 70, dan kan je sneller runnen waardoor je sneller gear hebt.
*Speel je scl? Heb nog wel wat necro gear.. ben alleen niet meer voor maandag online, die gear kan je dan gratis wel krijgen :)*
Edit: Dank voor je aanbod, maar gratis hoeft niet hoor.. Ik heb wel wat Pgems in de aanbieding daarvoor.
[ Voor 21% gewijzigd door Kalua op 01-07-2010 18:18 ]
Maak ik een game, en geef spullen gratis weg, ik stop nl met HC
Ik post straks wel name en pass van het game zodra die open is
[ Voor 21% gewijzigd door Cthulhu op 02-07-2010 11:02 ]
[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 03-07-2010 10:49 ]
Verwijderd
Ga je SCL doen of even een break?
drie maar? Dat had ik na de eerste 20 minuten al op, je moest wat van dat spel dat pijn aan mn ogen deed. Gelukkig maakte de tweede helft alles goed. Maar wat was Van Persie weer slechtmicrooo schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 18:18:
drie bier, we worden wereldkampioen!

Ach, voor Van Persie is het gewoon lastig als er niet dynamisch genoeg wordt gespeeld, je zag ook dat hij zelf op zoek ging naar de positiewisselingen. Van Persie past het beste in een systeem waarbij de middenvelders en andere aanvallers constant in beweging zijn waardoor er voor hem meer ruimte komt. Hopelijk is dat in de halve finale meer het geval.Vicarious schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 20:22:
[...]
drie maar? Dat had ik na de eerste 20 minuten al op, je moest wat van dat spel dat pijn aan mn ogen deed. Gelukkig maakte de tweede helft alles goed. Maar wat was Van Persie weer slecht
mijn god, wat was dat crap zeg, constant lag om vervolgens rollback te krijgen, terwijl ping bij mij gewoon netjes onder de 80ms is gebleven, sta je ineens weer buiten bereik van smite > doodSaumaran schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:23:
Heeft iemand zin om me te helpen met een uberrun.. Heb de keys al:)
vervolgens tristram 5x Connection interrupted te hebben naast de rollbacks
maar wel lekkere torch, dus toch nog alle moeite waard
heb een game aangemaakt got // got
edit: kut lagg
[ Voor 11% gewijzigd door Kalua op 03-07-2010 18:54 ]
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
en Kalua bedankt voor de lift he!Kalua schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:47:
kid jansen super bedankt voor de rush! jammer dat er zoveel lag was
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Verwijderd
Denk ik zondagochtend nog ff een paar mf runs te doen, helaas... kan weer alleen maar joinen
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2010 10:22 . Reden: update zondag ]
Is dat standaard geworden?
Normaal gesproken wordt je niet zomaar temp-banned en de runs van de baalbots zijn makkelijk te volgen ook als je altijd de eerste bent die joined.
Ik kan sinds gister avond ook geen games meer maken.. alleen joinen
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Ik kies join, kies een baalrun uit die niet langer dan 1 minuut draait en join game. Een enkele maal swap ik items met een 2e account wat ik heb (draait separaat op andere pc).psychoclown schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:14:
Heb je misschien te snel gejoined?
Normaal gesproken wordt je niet zomaar temp-banned en de runs van de baalbots zijn makkelijk te volgen ook als je altijd de eerste bent die joined.
N.B. En een game createn kan ik ook nauwelijks de laatste dagen. Joinen is over het algemeen geen probleem.
tlijkt er iig op dat blizzard behoorlijke hickups heeftkid jansen schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:23:
Als ik zo kijk naar wanneer de problemen begonnen zijn (paar weken terug), zou ik haast gaan denken dat Blizzard problemen heeft met de hitte met hun servers.
en dat kan best is door oververhitting van de servers komen, of iig van een belangrijke router ofzo
Dit topic is gesloten.
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!