Gezellig gezellig.. Ben inmiddels thuis, maar ga voorlopig deze game niet uit.. Werden sojs (wel aan de lage kant -10k) verkocht dus ik hoop/wacht op de dc:-)
Dan ben ik tennissen tot een uur of 9/10, kan het iets vroeger?Kalua schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:06:
[...]
Ik kom vanavond wel even online, zal rond 8 uur zijn ongeveer..
Volgens mij werkt het anders dan je denkt. Er komt al een melding als er een paar SoJs verkocht zijn. Als er 75-125 SoJs op de server verkocht zijn sinds de vorige DC spawn kan DC weer spawnen, Zie hier voor meer info + serverlist. Op dit moment is er geen enkele server 'hot', alleen een paar die 'warm' zijn en nog 40-90 verkocht SoJs nodig hebben.Saumaran schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:22:
Gezellig gezellig.. Ben inmiddels thuis, maar ga voorlopig deze game niet uit.. Werden sojs (wel aan de lage kant -10k) verkocht dus ik hoop/wacht op de dc:-)
Hier komt iets hips te staan
Ik zal proberen om tussen 19 en 19.30 online te komen dan.Davio schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:26:
[...]
Dan ben ik tennissen tot een uur of 9/10, kan het iets vroeger?
Dacht dat er vanaf hangt hoeveel sojs er verkocht worden per melding.. Hoe hoger het aantal, hoe sneller die melding weer verschijnt.. En na 4x dc walks the earth..
Zal zo ff kijken, bedankt!!
Helemaal foutSaumaran schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:06:
Dacht dat er vanaf hangt hoeveel sojs er verkocht worden per melding.. Hoe hoger het aantal, hoe sneller die melding weer verschijnt.. En na 4x dc walks the earth..
Vicariously I live while the whole world dies
Wel, ik had je een DM gestuurd met de uren dat mij 't beste past.. Kijk eens of jou dat lukt. Zoniet, laat maar weten en dan pas ik mij eventueel wel aan hoorDavio schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:40:
Liquazo, Souldrinker & Kalua, geef even een estimate wanneer jullie online zijn zodat ik de items kan droppen.
edit : ben nu trouwens online
[ Voor 4% gewijzigd door SoulDrinker op 21-07-2010 19:42 ]
Davio ik denk dat ik je net gemist heb... was om 19.20 u online, maar je was er al niet meer. Ik weet niet of het vanavond nog wat wordt? Anders kan ik morgen pas na 21.45 weer..
Tao, doe je nog mee met ubers?
Anderen zijn natuurlijk ook welkom: gotubers // got
Lag.. en kan ff niet inloggenHyperMan schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:03:
Tao, doe je nog mee met ubers?
Ik ben nu pas online, jij wrs niet aangezien je moet tennissenDavio schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:40:
Liquazo, Souldrinker & Kalua, geef even een estimate wanneer jullie online zijn zodat ik de items kan droppen.
Voor de overigen heb ik het wachtwoord van mijn mule account "Davimules" veranderd in een wachtwoord dat ook wel eens voor de standaard mule game gebruikt wordt (moet maar een beetje cryptisch).
Regels
Pak alleen wat je direct nodig hebt, waag het niet om iets te pakken en dan op een eigen mule te zetten of te verkopen. Waag het niet om het wachtwoord te veranderen.
Natuurlijk kan ik misbruik van mijn mule account niet 100% controleren, maar goed, wie er misbruik van maakt moet het stellen met het feit dat hij nooit ver zal komen in het leven en de rest van zijn miserable bestaan zich moet voeden met de vergiftigde kruimels die hem worden toegeworpen.
Laat maar weten wanneer voor jou het best past
Ja, ik zit in gotmule en jij ook, maar je bent AFK ofzo?Kalua schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:50:
Davio ik denk dat ik je net gemist heb... was om 19.20 u online, maar je was er al niet meer. Ik weet niet of het vanavond nog wat wordt? Anders kan ik morgen pas na 21.45 weer..
Liquazo, wat is je ingame nick? Ik heb "Liquazo" toegevoegd aan mijn f list.
mr_glennDavio schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:29:
[...]
Ja, ik zit in gotmule en jij ook, maar je bent AFK ofzo?
edit: zit nu in gotmule
edit 2: zal voor morgen zijn
[ Voor 25% gewijzigd door Liquazo op 21-07-2010 23:00 ]
even tip voor iedereen, dit is een openbaar forum, dus is het handig als je niet je pass hier typt, anders hebben we binnen de korste keren "er is iemand in mijn mule/uber game gegaan en heeft al mijn items/torch gepakt" reacties.
Verwijderd
Ik heb gister ook nog even wat baal runs gedaan nadat ik hell door ben geboost door kid jansen! en daarna dacht ik nog even mephisto te proberen maarre dat ging niet zo als geplanned
ik heb echt meer resists nodig ( heb -10 op alles atm
)
Dus ik vroeg me af heeft iemand nog wat spare resist to all items voor een sorc? en of er nog iemand is met extra delen van het tal rasha armor? ( ik heb al de helm en belt).
Ben morgen ook weer online en savonds als het goed is met me broer
Mocht er iemand mee willen spelen geef Zorewin (accountname) maar een msg.
Dus ik vroeg me af heeft iemand nog wat spare resist to all items voor een sorc? en of er nog iemand is met extra delen van het tal rasha armor? ( ik heb al de helm en belt).
Haha ja sorry ben even online geweest tot 8 uur daarna heb ik mijn char laten rennen om deze te permen en ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn voor die mensen die wouden mulen..Davio schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:29:
[...]
Ja, ik zit in gotmule en jij ook, maar je bent AFK ofzo?
Ik heb gratis amu + armor voor je (als niemand die amu van mijn mule account gesnaaid heeft).Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:00:
Ik heb gister ook nog even wat baal runs gedaan nadat ik hell door ben geboost door kid jansen! en daarna dacht ik nog even mephisto te proberen maarre dat ging niet zo als geplannedik heb echt meer resists nodig ( heb -10 op alles atm
)
Verwijderd
klinkt goed! ik ben morgen online ( vanavond visite
) wat is je nick / account name dan msg ik je morgen als je online bent!
Ik heb je ook toegevoegdDavio schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:03:
Gewoon Davio.
Tussen de finish van de Tour de France en 8uur.
thx a lotDavio schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:19:
Tussen de finish van de Tour de France en 8uur.
Mensen kunnen we het een beetje nuttig houden? Er wordt de laatste paar pagina's 1. te weinig gebruik gemaakt van de playertable, 2. teveel ge-slowchat over wie wanneer online kan komen ed. Probeer dat soort dingen danwel via DM danwel via bijv. het got forum te regelen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik denk dat wij een ander idee van nuttig hebben dan, maar goed.psychoclown schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:38:
Mensen kunnen we het een beetje nuttig houden? Er wordt de laatste paar pagina's 1. te weinig gebruik gemaakt van de playertable, 2. teveel ge-slowchat over wie wanneer online kan komen ed. Probeer dat soort dingen danwel via DM danwel via bijv. het got forum te regelen.
Er was iemand die een normale sapphire nodig, geloof dat jij dat was tao.. Heb die zojuist gevonden mocht je die nodig hebben laat het ff weten!
Ik heb al 3 mensen blij gemaakt met een hele char vol end game gear, dat vind ik vrij nuttig.Vicarious schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:46:
[...]
Ik denk dat wij een ander idee van nuttig hebben dan, maar goed.
Volgende week laatste paar rushes door mij, als je nog characters gerushed wil hebben laat het dan even weten (ik kan in alle difficulties wel een full game meenemen, dus hoe meer tegelijk hoe beter). Eind volgende week gaat alles weg.
exactly my point!Davio schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:07:
[...]
Ik heb al 3 mensen blij gemaakt met een hele char vol end game gear, dat vind ik vrij nuttig.
Daarna kan ik met (full) rushes helpen, indien nodig!kid jansen schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:18:
Volgende week laatste paar rushes door mij, als je nog characters gerushed wil hebben laat het dan even weten (ik kan in alle difficulties wel een full game meenemen, dus hoe meer tegelijk hoe beter). Eind volgende week gaat alles weg.
Edit: en natuurlijk daarvoor ook
[ Voor 4% gewijzigd door Saumaran op 23-07-2010 11:23 ]
Yup, heb nog steeds die normal sapphire nodig.
Ik ben mn play disc vergeten
maar dl nu die gameclient van Blizz. Dan kon je toch spelen zonder disc in je pc? (Zit in een huisje atm.)
Over rushes: ik kan wel wat rushes gebruiken op mn sorc (lvl 13) en necro (lvl 10), hehe.
Vraag alleen is dus of ik het spel kan spelen. En overigens altijd tot wederdiensten bereid,
Ik ben mn play disc vergeten
Over rushes: ik kan wel wat rushes gebruiken op mn sorc (lvl 13) en necro (lvl 10), hehe.
Vraag alleen is dus of ik het spel kan spelen. En overigens altijd tot wederdiensten bereid,
Verwijderd
Hey Tao ik heb ook nog wel zo'n gem op me gem bot wat is je account name stuur ik je een bericht ik ben nu online
Mijn account name is Zorewin
Mijn account name is Zorewin
Ben rond een uur of half 4 online.. Kunnen dan wel die rushes doen + sapphire,
Je kan die inderdaad downloaden en zonder cd spelen. Speel al een tijdje zonder disk en dat bevalt erg goed! Je hebt wel de keys van je cd's nodig.
Je kan die inderdaad downloaden en zonder cd spelen. Speel al een tijdje zonder disk en dat bevalt erg goed! Je hebt wel de keys van je cd's nodig.
Accountname = drenthe54.
En die keys van de cd's heb ik niet bij me
Maar die staan gelukkig op m'n account bij battle.net.
En die keys van de cd's heb ik niet bij me
Maar die staan gelukkig op m'n account bij battle.net.
Dit valt gewoon onder spam, let daar op.
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 23-07-2010 18:35 ]
Hmm. heb nu Diablo en LoDExp gedl-ed. Heb nu 2 dirs met dezelfde bestandjes erin (die van LoD is een stuk kleiner ja), maar zie even niet hoe dit te installeren.
Als ik op installer.exe klik (van Diablo I) zie ik 'insert expansion disk' message.
Als ik op installer.exe klik (van Diablo LoD) zie ik 'insert expansion disk' message.
Ik kan ze niet beide in 1 dir zetten (want dan overschrijven ze elkaar immers).
En ik heb geen mogelijkheid om gamekeys in te vullen.
Rara, wat doetik verkeerd..?
Als ik op installer.exe klik (van Diablo I) zie ik 'insert expansion disk' message.
Als ik op installer.exe klik (van Diablo LoD) zie ik 'insert expansion disk' message.
Ik kan ze niet beide in 1 dir zetten (want dan overschrijven ze elkaar immers).
En ik heb geen mogelijkheid om gamekeys in te vullen.
Rara, wat doetik verkeerd..?
Hm.. Toen ik lod downloadde ging dat wel prima.. Kan em anders doorsturen via msn. Als je een dm stuurt met je msnadres, kan ik em wel doorsturen
Helaas, ik heb geen msn. Is van na mijn tijd
Weet iemand of de onderstaande orb wat waard is:
+2 sorc sk
+20 fcr
+1 chilling armour
+2 thunder storm
+16 energy
+33 mana
+8% fire resis
+2 sorc sk
+20 fcr
+1 chilling armour
+2 thunder storm
+16 energy
+33 mana
+8% fire resis
Nee die is niks waard. Voor een orb moet er minstens +5 Blizz/Fb op zitten wil het wat waard zijn 
Verder heb ik een topicwaarschuwing ingesteld gezien er weer teveel ge-slowchat is, let daar in het vervolg even op!
Verder heb ik een topicwaarschuwing ingesteld gezien er weer teveel ge-slowchat is, let daar in het vervolg even op!
Als iedereen het plezier is verloren in het monsters afslachten, maak dan net als furr en ik een lvl 30 duel char en laten we daar dan lekker met elkaar een beetje mee gaan knoeien. Ik heb nu een lvl 30 necro en het is het enige waar ik nog mee speel. Geen uber runewords maar gewoon een beetje hakken op elkaar! Er staan op jsp genoeg guides voor lvl 30 chars mocht je inspiratie nodig hebben!
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=29870168&f=143 <--- de link btw
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=29870168&f=143 <--- de link btw
Mjah ik was begonnen maar kan hem nooit afmaken omdat er nooit iemand online is om me te helpen met die paar hell- en nightmare quests
Ik kan je wel helpen met die quests als je wiltVicarious schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:13:
Mjah ik was begonnen maar kan hem nooit afmaken omdat er nooit iemand online is om me te helpen met die paar hell- en nightmare quests
Heeft iemand zin om me te helpen met een uberrun?
Ik kan je wel ff helpenSaumaran schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:38:
Heeft iemand zin om me te helpen met een uberrun?
Dan wordt mephisto wel een heel taai koekjeSaumaran schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:58:
graag.. krijg lilith niet dood
Tja onbegonnen werk met mn pala op dit moment.. Dus gaat em voorlopig niet worden.. Maar heb in ieder geval een orgset.. Iemand zin in een uberrun btw?Vicarious schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:27:
[...]
Dan wordt mephisto wel een heel taai koekje
Ben ondertussen begonnen met de uberrun, maar mephi gaat echt niet werken nu:(Saumaran schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:37:
[...]
Tja onbegonnen werk met mn pala op dit moment.. Dus gaat em voorlopig niet worden.. Maar heb in ieder geval een orgset.. Iemand zin in een uberrun btw?
Iemand die me kan helpen?
als jouw bericht op 25-07-2010 om 19:55 was geplaatst, dan had ik je wel kunnen helpenSaumaran schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:05:
[...]
Ben ondertussen begonnen met de uberrun, maar mephi gaat echt niet werken nu:(
Iemand die me kan helpen?
nu is het een beetje te laat denk ik
Iemand zin om mij vanavond te helpen met de ubers? Ik heb de organset al 
En ik wil ook altijd andere mensen helpen met hun (mini-)ubers.
Ik wil wel helpen, zeg maar hoe laatLiquazo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:53:
Iemand zin om mij vanavond te helpen met de ubers? Ik heb de organset al
Ik wil ook wel 'uberen' vanavond. Hoe laat?
Ik wil ook uberen, heb nog wel een keyset ergens..
Zo rond een uur of 21h?
Zo rond een uur of 21h?
Rond 20-21 h zalk vanavond online zijn
zal wel zien wie er dan online is 
En zal jou dan ook helpen saumaran
En zal jou dan ook helpen saumaran
Ik ben trouwens op zoek naar een aantal items die je misschien meteen zou verkopen als je ze zou vinden. Als iemand nog eth frostburns of een 3fire 95+ life amu heeft liggen, neem ik die graag van je over. Stuur me dan even een DM. Verder aan iedereen: bewaar ze als je ze vindt! Thanks
lvl 30 firesorcje maken?microoo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:33:
Ik ben trouwens op zoek naar een aantal items die je misschien meteen zou verkopen als je ze zou vinden. Als iemand nog eth frostburns of een 3fire 95+ life amu heeft liggen, neem ik die graag van je over. Stuur me dan even een DM. Verder aan iedereen: bewaar ze als je ze vindt! Thanks
Verwijderd
Heeft er iemand trouwens nog een extra token of absolution? ben door me respecs heen 
Ik heb trouwens een extra tal rasha's belt over en een trag doul gloves mocht er geintereseerde zijn, zelf zoek ik nog meer van het tal rasha armor ( heb helm en belt nu)
Ik heb trouwens een extra tal rasha's belt over en een trag doul gloves mocht er geintereseerde zijn, zelf zoek ik nog meer van het tal rasha armor ( heb helm en belt nu)
hey Davio, enig idee wanneer je weer online bent? Ik had je al een DM gestuurd. Ik ben zelf alleen 's avonds online..
Iemand vrij die mij een hell rush kan geven??
Misschien straks, zit nu in een hotip (236)..
Ja, ik ben niet zo vaak meer online, ik denk pas morgenavond weer.Kalua schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:25:
hey Davio, enig idee wanneer je weer online bent? Ik had je al een DM gestuurd. Ik ben zelf alleen 's avonds online..
Dan zorg ik dat ik morgenavond(woensdag dus) ook online ben.Davio schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:56:
[...]
Ja, ik ben niet zo vaak meer online, ik denk pas morgenavond weer.
Liquazo: Nog bedankt voor de Hell rush... Als ik mijn assassin klaar heb wil ik wel een keertje mee Uberen.
Assassin? Kicker of trapper? Als trapper kun je niet zoveel tegen de ubers namelijk.Kalua schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:36:
[...]
Dan zorg ik dat ik morgenavond(woensdag dus) ook online ben.
Liquazo: Nog bedankt voor de Hell rush... Als ik mijn assassin klaar heb wil ik wel een keertje mee Uberen.
Death Sentry voor minion control?Vicarious schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:07:
[...]
Assassin? Kicker of trapper? Als trapper kun je niet zoveel tegen de ubers namelijk.
Die corpses exploden direct (zonder dmg te doen overigens), dus je kan geen corpses wegknallen. Je kan hoogstens wat rondspammen met mindblast om te stunnen/converten en wat verwarring te zaaien, en misschien dat cloak of shadows nog helpt, maar verder denk ik niet dat je heel nuttig bent als trapsin.
Dan moet ik dus echt een smiter maken... Als ik een keer tijd over heb dan ga ik die wel maken, wil nu eerst mijn assassin goed maken, zodat ik ook op hell nog wat kan killen.
Eej iemand die hier 2x hate keys heeft die die wil ruilen voor 2x terror keys
Dat lukt met mijn items wel, je moet alleen 2 magic LS claws op de kop zien te tikken, maar 2x Bartuc's is ook geinig.Kalua schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:12:
Dan moet ik dus echt een smiter maken... Als ik een keer tijd over heb dan ga ik die wel maken, wil nu eerst mijn assassin goed maken, zodat ik ook op hell nog wat kan killen.
En dan een kick/trap variant of gewoon pure trap? Had namelijk gelezen dat een kick/trap ook gewoon kan uberen, een pure trap heb ik niet gevonden voor ubers.Davio schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:34:
[...]
Dat lukt met mijn items wel, je moet alleen 2 magic LS claws op de kop zien te tikken, maar 2x Bartuc's is ook geinig.
Hij bedoelt dat je met zijn items je assa hellwaardig kunt maken. Kick/trap hybrid kan de ubers inderdaad aan. Enige verschil met een pure trap build is dat je een synergie opgeeft om punten in dragon talon te stoppenKalua schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:40:
[...]
En dan een kick/trap variant of gewoon pure trap? Had namelijk gelezen dat een kick/trap ook gewoon kan uberen, een pure trap heb ik niet gevonden voor ubers.
Nee deze wordt MLD, lvl 49
nee, bovendien heeft hij zijn eths al.Kalua schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:02:
Ik heb nog wel gewone frosts liggen, maar daar heb je dus niets aan denk ik?
Heb nu ook eth frosts (hoewel ik er daarvan altijd nog meer kan gebruiken).
Heeft iemand nog belang bij marrowwalks?
Thanks for de offer, maar op lvl 49 kan je alle stat points gebruiken en meer dan 53str mag ik niet hebben dus non eth frosts met 60str zijn al teveel ^^. Maar houd allemaal je ogen open voor meer eth frosts, want ik kan ze altijd gebruiken!!Kalua schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:02:
Ik heb nog wel gewone frosts liggen, maar daar heb je dus niets aan denk ik?
Klein vraagje: als je je merc infinity laat dragen, kan je dan ook light dmg doen tov de lightning immunes? Of blijven die zelfs met infinity immune voor lightning?
PS heeft er hier iemand 1 hate key te ruil tegen 1 terror key
PS heeft er hier iemand 1 hate key te ruil tegen 1 terror key
Gisteren Diablo+LOD ook aangeschaft. Werkt perfect op mijn oude laptop.
Maar is het nogmaal dat je al je gear verliest wanneer je doodgaat. Ben gisteravond 1x doodgegaan d.m.v. noobaction en ik was al mijn gear + weapons kwijt.
Maar is het nogmaal dat je al je gear verliest wanneer je doodgaat. Ben gisteravond 1x doodgegaan d.m.v. noobaction en ik was al mijn gear + weapons kwijt.
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Je gear ligt op je body, als je dus je body oppakt heb je al je gear weer..Lord_Salo schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:50:
Gisteren Diablo+LOD ook aangeschaft. Werkt perfect op mijn oude laptop.![]()
Of je hebt per ongeluk Hardcore aangezet, dan ben je wel alles kwijt.Kalua schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:53:
[...]
Je gear ligt op je body, als je dus je body oppakt heb je al je gear weer..
Ik denk toch dat ik maar opnieuw begin met mijn character.Davio schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:13:
[...]
Of je hebt per ongeluk Hardcore aangezet, dan ben je wel alles kwijt.
Ander punt is ook die Battlenet gebeuren. Voordat ik begon met installeren heb ik mijn pakketten toegevoegd aan met Battlenetaccount. Nu wil ik online spelen , vraagt hij mijn battlenetaccount, maar blijkbaar is mijn account naam te lang ofzo.
Ohja, ik vind het knap dat zo'n oude spel geen enkel probleem heeft gegeven met installeren, onder Win7 Pro 64bit. Toppie!
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Je moet ook in het spel zelf een account aanmaken voor Diablo 2. Dit heeft verder niets te maken met battle.net v. 2 op internet (waar je je game hebt gekoppeld).Lord_Salo schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:31:
[...]
Ik denk toch dat ik maar opnieuw begin met mijn character.
Ander punt is ook die Battlenet gebeuren. Voordat ik begon met installeren heb ik mijn pakketten toegevoegd aan met Battlenetaccount. Nu wil ik online spelen , vraagt hij mijn battlenetaccount, maar blijkbaar is mijn account naam te lang ofzo.
Ohja, ik vind het knap dat zo'n oude spel geen enkel probleem heeft gegeven met installeren, onder Win7 Pro 64bit. Toppie!
PSN: Redrafted
Nou medium. Stats en resists zijn minimaal 10 en maximaal 20. Dus je resists is perfect en de stats zo goed als anti perfectKalua schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:11:
lol kreeg net van iemand een gratis assassin torch:
[afbeelding]
Nog nooit eerder een torch gehad.. is deze een beetje goed?
Gewoon alle lightning skills maxen en minimaal 1 pt. in fade, cloak of shadows, mind blast, shadow warrior en weapon block en dan kom je een heel eind.Kalua schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:58:
Wat is een beetje goeie trapper build? Heb wat guides gevonden, maar die zijn best wel oud
Qua gear moet je proberen zoveel mogelijk trapskills of +assa skills of + all skills verzamelen en eventueel wat increased attack speed te nemen (faster cast rate werkt niet voor traps). Basic gear om naar te zoeken: shako, bartucs, skin of vipermagi, thundergods (belt) en waterwalks.
Dus ook Death Sentry? Staat namelijk in heel veel guides ook op 1 pt. En waarom shadow warrior en niet master?Vicarious schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:04:
[...]
Gewoon alle lightning skills maxen en minimaal 1 pt. in fade, cloak of shadows, mind blast, shadow warrior en weapon block en dan kom je een heel eind.
Qua gear moet je proberen zoveel mogelijk trapskills of +assa skills of + all skills verzamelen en eventueel wat increased attack speed te nemen (faster cast rate werkt niet voor traps). Basic gear om naar te zoeken: shako, bartucs, skin of vipermagi, thundergods (belt) en waterwalks.
iemand die mij kan helpen met ubers (moet de minis ook nog doen) heb keyset al 
zou m wel nog ff moetn mulln naar smitter, dus als er iemand mij daar ook snel mee kan helpen (a)
Thx
zou m wel nog ff moetn mulln naar smitter, dus als er iemand mij daar ook snel mee kan helpen (a)
Thx
Ik had het als volgt:Kalua schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:09:
[...]
Dus ook Death Sentry? Staat namelijk in heel veel guides ook op 1 pt. En waarom shadow warrior en niet master?
Light Sent: Max
Death Sent: Max
Shockweb: Max
Charged Bolt Sent: Max
Voor de rest alles gewoon op 1, Shadow Master kwam met alle +Sk toch wel op 17.
Alles wat ik over had, gooide ik in Fade.
Death sentry is een synergy EN geeft Corpse Explosion, die maakt je build veel hellwaardiger. Zeker maxen imo. Ik ga voor shadow warrior omdat die jouw skills kopieert, en dus ook traps legt. Die andere sufkut doet van alles en nog wat en doet ook heel vervelend met mindblast als je het niet wilt.Kalua schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:09:
[...]
Dus ook Death Sentry? Staat namelijk in heel veel guides ook op 1 pt. En waarom shadow warrior en niet master?
Iemand zin in een (2e) uberrun.. Heb de keys ook al!
Ik wil helpenSaumaran schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:55:
Iemand zin in een (2e) uberrun.. Heb de keys ook al!
Klein vraagje: als je je merc infinity laat dragen, kan je dan ook light dmg doen tov de lightning immunes? Of blijven die zelfs met infinity immune voor lightning?
[ Voor 31% gewijzigd door Liquazo op 29-07-2010 10:44 ]
Ik vond Master juist beter, omdat die nog wel melee't en je daarom wat ontlast.Vicarious schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:54:
[...]
Death sentry is een synergy EN geeft Corpse Explosion, die maakt je build veel hellwaardiger. Zeker maxen imo. Ik ga voor shadow warrior omdat die jouw skills kopieert, en dus ook traps legt. Die andere sufkut doet van alles en nog wat en doet ook heel vervelend met mindblast als je het niet wilt.
Ja. lightimmunities worden gebroken behalve van de superuniques.Liquazo schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:32:
[...]
Ik wil helpen
Als je een goede infymerc maakt met eth CA infy, eth bugged forti etc dan zijn die toch in een paar klappen neer
Kan iemand mij dat principe van bugged uitleggen want snap dat toch niet helemaalpsychoclown schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:37:
[...]
Ja. lightimmunities worden gebroken behalve van de superuniques.
Als je een goede infymerc maakt met eth CA infy, eth bugged forti etc dan zijn die toch in een paar klappen neer
Nee ca staat voor cryptic axe. cv is collosus voulge. Dat buggen werkt heel simpel. Je hebt een eth non superior armor nodig met 0 socks. Als je dan met je cube sockets add (armor + tal thul perf topaz) dan wordt de ethereal defense bonus er nog eens bij opgeteld. Een eth armor met bijv 600def wordt dan ineens 900-1000 def. De hoeveelheid sockets is wel random. Dus je kan een eth armor ook soms weggooien doordat die maar 1socket heeft gekregen.Liquazo schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:40:
[...]
Kan iemand mij dat principe van bugged uitleggen want snap dat toch niet helemaalen ca is affkorting voor colossus iets?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!