Nappa schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:30:
Ik ben vrij recent ook begonnen en heb nu een frenzy barb die 't vrij aardig doet tot nu toe (act 3 hell atm).
Ondertussen ben ik ook met een necro begonnen (summoner), maar ik vind vooral de act bazen vrij lastig. Als je solo't is t dan echt nodig om enkele keren te moeten onderbreken om nieuwe summons te raisen ergens anders? Of doe ik dan iets fout?
Hij is level 24 en heeft volgende skills:
(Curses): 1 amplify damage, 1 iron maiden, 1 life tap
(Summon): 6 skeleton mastery, 12 raise skeleton, 9 raise skeleton mage, 1 clay golem, 1 golem mastery. (enkele hiervan hebben + van items)
(Poison/Bone): 2 corpse explosion (granted by item)
Als jullie nog tips hebben zijn die welkom, ik ben m nu door act 4 aan het halen

.
Mijn skellie mancer is nu:
20 skellie mastery (eerst deze naar 20 punten brengen, daarna summon skellie)
20 summon skellie
20 corpse explosion (naar 20 brengen nadat je de bovenste 2 op 20 hebt staan)
20 summon resist (ik weet, veel punten erin helpt de res niet echt omhoog, maar zie nu niet echt een nuttigere skill om de points in te doen)
1 decrep (dit moet je echt zo snel mogelijk hebben om bijv duriel makkelijk te verslaan op normal, met decrep zijn alle bosses easy mode daarna, zeker als je ook nog 1 cold skellie mage hebt. Je verliest dan in pricipe alleen bij Andariel en Mephisto wat skellies door de poison, maar niks ernstigs)
1 amp
1 golem mastery
1 revive (voornamelijk om frenzy mobs te krijgen, die doen nog aardig wat damage)
act 2 nm might merc (moet wel redelijke gear hebben omdat hij je main damage doet + corpse explosion, summons zijn meatshields)
Je zou eventueel voor iets als poison nova kunnen gaan ipv summon resist en de rest in een synergy ervoor doen. Nog niet geprobeerd dus geen idee of het effectief is op hell (denk dat het alleen maar monster regeneration een beetje tegenhoudt dus daarom heb ik niet op dit moment).
Hiermee is Baal hell geen probleem in vol mf gear, behalve dat je een tijdje bezig bent om hem te killen. Alleen erg oppassen voor 'slinger' en 'gloam' achtige mobs omdat die piercing damage doen en je veel eerder aanvallen dan dat je ziet doordat je summons meestal vooruit lopen en de mobs aanvallen. Verder gaan me skellies alleen 'snel' dood door cows, maar die hebben weinig hp dus zijn ze ook snel voer voor de CE
[
Voor 3% gewijzigd door
Gundogan op 12-06-2010 11:59
]