Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
HyperMan schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:40:
[...]

Wat bedoel je precies? Je kan ze gewoon blijven gebruiken, je hebt trouwens de belt van me ipv boots. Als je een game maakt met als naam N IK Boots Gloves gok ik dat je vrij snel 5 vd 6 set items hebt.

Ik denk ook dat het de moeite waard is om zoek te gaan naar een andere build, bv met mace mastery als je van plan bent IK maul te gebruiken. Vraag me niet welke build precies, want ik heb van barbs niet veel verstand 8)

Je kan iig je skill points en stat points laten reseten bij Akara in act 1, 1x per difficulty lvl, dus 3x totaal.
Ah, ik dacht dat iemand vroeg of iemand nog IK boots over had :)
Goh, een andere build, ik weet niet of een ww-barb met IK gear zo fout is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Vicarious schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:13:
[...]

Dat ene puntje in cold mastery is niet eventueel, dat is een must. Dat ene puntje verdubbelt je killspeed met orb zo'n beetje als je een aantal +skills hebt.

Verder: je kunt inderdaad alles solo-en, maar soepel gaat het niet. In de CS is het erg hectisch omdat je continue moet wisselen tussen fireball en orb. Bovendien kom je in games met 4+ spelers een stukje dmg tekort. En hell travincal is letterlijk een hell als je geen fantastische merc hebt (als in: crown of thieves, eth insight CV en een dikke armor).

Begrijp me goed, het is een goede build (ik gebruik hem zelf ook altijd, ook deze ladder), maar verwacht niet dat je a la hammerdin/lightningsorc ff overal doorheen walst.
Dat ene puntje in Cold Mastery is wel een eventueel, omdat je met Tal Orb daar ook al 1 of 2 punten in krijgt en dan vult het zich vanzelf met +skills.

Je hoeft er geen hard point in te stoppen om daarvan te profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Davio schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:28:
[...]

Dat ene puntje in Cold Mastery is wel een eventueel, omdat je met Tal Orb daar ook al 1 of 2 punten in krijgt en dan vult het zich vanzelf met +skills.

Je hoeft er geen hard point in te stoppen om daarvan te profiteren.
dat klopt, maar sommige mensen willen perse op de 17 cm uitkomen, of dat al dan niet ervoor zorgt dat je 2x sneller killed zou ik niet weten

verder is de meteorb/orb inderdaad wat trager dan een light sorc, maar heel veel scheelt het allemaal niet (je moet wel wat handig zijn met je fireball/meteorb/static/orb/tele buttons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeke1984
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 19:52
Gisteren zo'n pech... Had ik IK ogre maul geloot, maar met mijn sorc. Ik hem overzetten voor mijn barb dus gooi hem neer en wil opnieuw inloggen, kom ik er niet meer in... ;w ;(

Dus nou maar hopen dat ie nog eens dropt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Als je nog eens wilt mulen, dan geef maar een gil, er is vast wel een GOTter die een mule game wil/kan maken, ik doe het zelf ook vaak, zit zelf op HC maar kan naturlijk wel een SC game maken.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
ik heb nergens gelezen hoeveel je kun respeccen met de nieuwe patch, kan iemand daar iets meer over vertellen?

vandaag besloten dat ik ook weer begin op SCL. skelliemancer wordt de eerste, wellicht bouw ik die later nog eens om naar een bonemancer.
Daarnaast ga ik ook weer aan een Zmiter beginnen.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Per moeilijkheidsnivo 1x en verder onbeperkt met "tokens".
Deze maak je van 4 verschillende escenses, die weer door de act bosses gedropt worden.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
gotfurrr schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:05:
[...]

dat klopt, maar sommige mensen willen perse op de 17 cm uitkomen, of dat al dan niet ervoor zorgt dat je 2x sneller killed zou ik niet weten

verder is de meteorb/orb inderdaad wat trager dan een light sorc, maar heel veel scheelt het allemaal niet (je moet wel wat handig zijn met je fireball/meteorb/static/orb/tele buttons)
17 cm = -100% cold res of -95%, zorgt er iig voor dat je alle resistances pierced. Meer heeft alleen nut op Mephisto, en hoe meer punten je overhoudt hoe meer een hybrid build werkt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vraagje, als je met summon necro een dream helm op je merc doet, krijgen je skellies dan die +li damage mee???

wat is verder de beste ubersnotslblab (geen echt woord) gloves voor een summon necro, want vind magefist/trang gloves nou niet heel geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm lastige, zou ik zelf naar 15/15 dual res handschoentjes grijpen denk ik.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:35:
Hmm lastige, zou ik zelf naar 15/15 dual res handschoentjes grijpen denk ik.
watte? 15/15 wat? 15 li 15 fire res bedoel je?

nog een vraag
heb nu
20 skellies
20 skellie mastery
20 CE
1 golem
1 golem mastery
1 summon res
7x1 curses
1 bone armor
1 teeth

ben nu 77 en heb 16 punten over, waar zal ik die in doen?
veiligheid? bone wall zodar bone armor meer opvangt?
extra sterke golem?
revive?
wat is wijsheid? ik ervaar wel dat ik vaak geraakt wordt, dus dan is veiligheid misschien wel belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dalyxia schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:57:
[...]

watte? 15/15 wat? 15 li 15 fire res bedoel je?

wat is wijsheid? ik ervaar wel dat ik vaak geraakt wordt, dus dan is veiligheid misschien wel belangrijk
15str 15 dex denk ik. Maarja.. Immortal kings gloves zijn 20/20. Dus daar moeten dan nog wel andere leuke modifiers op zitten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:04:
[...]

15str 15 dex denk ik. Maarja.. Immortal kings gloves zijn 20/20. Dus daar moeten dan nog wel andere leuke modifiers op zitten.
Ja klopt 15str/15dex + dual res (20+) maare IK gloves hebben ook meteen een strreq van 110.. juist niet wat je wilt of je moet voor eni gaan (maar dan heeft die 20/20 ook niet veel nut meer) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Dalyxia schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:18:
vraagje, als je met summon necro een dream helm op je merc doet, krijgen je skellies dan die +li damage mee???

wat is verder de beste ubersnotslblab (geen echt woord) gloves voor een summon necro, want vind magefist/trang gloves nou niet heel geweldig
Chanceguards, bloodfists voor life of frostburns voor meer mana en langer CE kunnen spammen wellicht?

[ Voor 6% gewijzigd door microoo op 11-06-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:30:
[...]

Chanceguards, bloodfists voor life of frostburns voor meer mana en langer CE kunnen spammen wellicht?
hoe lang moet je ce spammen dan?

heb nu
Armor:Enigma Mage plate
Helm:Shako+um
Amu: +2 summon amu
Ring1: 10fcr
ring2: 10fcr 73mana 8fire res 8 cold res
belt: goldwrap
gloves: trang
boots: marrowwalk
shield: homunculus Pdia
weapon: leoric

inv
nec torch 15-17
stats:
str:137
dex:59
vit:392
ene:62
life:1099
mana:545

merc: kelpie duriels craphelm

wat ik nog wil

Beast in low str req wep
dream helm merc
pride wep merc
anni
arach
cta switch

als iemand nog wat gratis heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 00:10

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Ik ben vrij recent ook begonnen en heb nu een frenzy barb die 't vrij aardig doet tot nu toe (act 3 hell atm).
Ondertussen ben ik ook met een necro begonnen (summoner), maar ik vind vooral de act bazen vrij lastig. Als je solo't is t dan echt nodig om enkele keren te moeten onderbreken om nieuwe summons te raisen ergens anders? Of doe ik dan iets fout?
Hij is level 24 en heeft volgende skills:
(Curses): 1 amplify damage, 1 iron maiden, 1 life tap
(Summon): 6 skeleton mastery, 12 raise skeleton, 9 raise skeleton mage, 1 clay golem, 1 golem mastery. (enkele hiervan hebben + van items)
(Poison/Bone): 2 corpse explosion (granted by item)
Als jullie nog tips hebben zijn die welkom, ik ben m nu door act 4 aan het halen :).

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen skeleton mages nemen want die zuigen.. 8 van die punten zou ik in skel mast steken zul je zien dat je skellies een stuk langer leven. Verder 1pt in sumres want dat helpt ook wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:44:
Geen skeleton mages nemen want die zuigen.. 8 van die punten zou ik in skel mast steken zul je zien dat je skellies een stuk langer leven. Verder 1pt in sumres want dat helpt ook wel aardig :)
dit, en neem direct decripify. Die slowt de bosses zodat ze bijna niks meer kunnen, EN ze vangen ook nog eens extra damage. Heerlijke curse, vooral op bosses en sterke uniques.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ja, en dan vervang je die Kelpie met een Insight en je manaproblemen zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Davio schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:20:
Ja, en dan vervang je die Kelpie met een Insight en je manaproblemen zijn opgelost.
Tsjah als je je summonnecro echt wilt afmaken doe je op je merc pride en cast je een iron golem uit een crappy insight ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik ben na jaaaren weer begonnen met D2/Lod. Alle oude accounts (waar ik zo'n beetje alle epics op had) waren verlopen (ja, dom van me :) ), dus ben nu opnieuw met een Hammerdin begonnen (softcore ladder Europe).
Was blij verrast dat je je talent points tegenwoordig kunt resetten (hm.. een weet-je-nog-wel-oudje opmerking).
Ook het levellen gaat veel sneller dan ik vroeger dacht te gaan. Ik solo wel alles (kan ik evt. zooi bij de stash rustig dumpen) en die build is werkelijk faceroll.

De meeste afkortingen ken ik nog wel, maar ik las ergens 'skillers'. Bedoelt men daarmee die grand charms +1 all skills / +1 specifieke tree skills?
(En als iemand een virusvrije MapH weet voor me, houd ik me aanbevolen. Ik weet het, mag niet. Maar het schiet zo lekker op met MF runnetjes >:) ).

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:18:
Ik ben na jaaaren weer begonnen met D2/Lod. Alle oude accounts (waar ik zo'n beetje alle epics op had) waren verlopen (ja, dom van me :) ), dus ben nu opnieuw met een Hammerdin begonnen (softcore ladder Europe).
Was blij verrast dat je je talent points tegenwoordig kunt resetten (hm.. een weet-je-nog-wel-oudje opmerking).
Ook het levellen gaat veel sneller dan ik vroeger dacht te gaan. Ik solo wel alles (kan ik evt. zooi bij de stash rustig dumpen) en die build is werkelijk faceroll.

De meeste afkortingen ken ik nog wel, maar ik las ergens 'skillers'. Bedoelt men daarmee die grand charms +1 all skills / +1 specifieke tree skills?
(En als iemand een virusvrije MapH weet voor me, houd ik me aanbevolen. Ik weet het, mag niet. Maar het schiet zo lekker op met MF runnetjes >:) ).
je moet tegenwoordig meer oppassen voor bans dan voor virussen in MH, maar daar mogen we niet over praten :)

skillers zijn de grand charms met +1 to skill tree, dus +1 lightning skills (sorc only) bijvoorbeeld
+1 all skills is er maar 1 van, annihilus small charm
+3 class skills Grand Charm = torch (+3 barb +3 sorc +3pala +3 ama +3 nec +3 assa +3 druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:36:
[...]

je moet tegenwoordig meer oppassen voor bans dan voor virussen in MH, maar daar mogen we niet over praten :)

skillers zijn de grand charms met +1 to skill tree, dus +1 lightning skills (sorc only) bijvoorbeeld
+1 all skills is er maar 1 van, annihilus small charm
+3 class skills Grand Charm = torch (+3 barb +3 sorc +3pala +3 ama +3 nec +3 assa +3 druid)
De torch is een Large Charm, geen Grand Charm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Nappa schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:30:
Ik ben vrij recent ook begonnen en heb nu een frenzy barb die 't vrij aardig doet tot nu toe (act 3 hell atm).
Ondertussen ben ik ook met een necro begonnen (summoner), maar ik vind vooral de act bazen vrij lastig. Als je solo't is t dan echt nodig om enkele keren te moeten onderbreken om nieuwe summons te raisen ergens anders? Of doe ik dan iets fout?
Hij is level 24 en heeft volgende skills:
(Curses): 1 amplify damage, 1 iron maiden, 1 life tap
(Summon): 6 skeleton mastery, 12 raise skeleton, 9 raise skeleton mage, 1 clay golem, 1 golem mastery. (enkele hiervan hebben + van items)
(Poison/Bone): 2 corpse explosion (granted by item)
Als jullie nog tips hebben zijn die welkom, ik ben m nu door act 4 aan het halen :).
Mijn skellie mancer is nu:

20 skellie mastery (eerst deze naar 20 punten brengen, daarna summon skellie)
20 summon skellie
20 corpse explosion (naar 20 brengen nadat je de bovenste 2 op 20 hebt staan)
20 summon resist (ik weet, veel punten erin helpt de res niet echt omhoog, maar zie nu niet echt een nuttigere skill om de points in te doen)
1 decrep (dit moet je echt zo snel mogelijk hebben om bijv duriel makkelijk te verslaan op normal, met decrep zijn alle bosses easy mode daarna, zeker als je ook nog 1 cold skellie mage hebt. Je verliest dan in pricipe alleen bij Andariel en Mephisto wat skellies door de poison, maar niks ernstigs)
1 amp
1 golem mastery
1 revive (voornamelijk om frenzy mobs te krijgen, die doen nog aardig wat damage)
act 2 nm might merc (moet wel redelijke gear hebben omdat hij je main damage doet + corpse explosion, summons zijn meatshields)

Je zou eventueel voor iets als poison nova kunnen gaan ipv summon resist en de rest in een synergy ervoor doen. Nog niet geprobeerd dus geen idee of het effectief is op hell (denk dat het alleen maar monster regeneration een beetje tegenhoudt dus daarom heb ik niet op dit moment).

Hiermee is Baal hell geen probleem in vol mf gear, behalve dat je een tijdje bezig bent om hem te killen. Alleen erg oppassen voor 'slinger' en 'gloam' achtige mobs omdat die piercing damage doen en je veel eerder aanvallen dan dat je ziet doordat je summons meestal vooruit lopen en de mobs aanvallen. Verder gaan me skellies alleen 'snel' dood door cows, maar die hebben weinig hp dus zijn ze ook snel voer voor de CE :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 12-06-2010 11:59 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:55:
[...]

Mijn skellie mancer is nu:

20 skellie mastery (eerst deze naar 20 punten brengen, daarna summon skellie)
20 summon skellie
20 corpse explosion (naar 20 brengen nadat je de bovenste 2 op 20 hebt staan)
20 summon resist (ik weet, veel punten erin helpt de res niet echt omhoog, maar zie nu niet echt een nuttigere skill om de points in te doen)
1 decrep (dit moet je echt zo snel mogelijk hebben om bijv duriel makkelijk te verslaan op normal, met decrep zijn alle bosses easy mode daarna, zeker als je ook nog 1 cold skellie mage hebt. Je verliest dan in pricipe alleen bij Andariel en Mephisto wat skellies door de poison, maar niks ernstigs)
1 amp
1 golem mastery
1 revive (voornamelijk om frenzy mobs te krijgen, die doen nog aardig wat damage)
act 2 nm might merc (moet wel redelijke gear hebben omdat hij je main damage doet + corpse explosion, summons zijn meatshields)

Je zou eventueel voor iets als poison nova kunnen gaan ipv summon resist en de rest in een synergy ervoor doen. Nog niet geprobeerd dus geen idee of het effectief is op hell (denk dat het alleen maar monster regeneration een beetje tegenhoudt dus daarom heb ik niet op dit moment).

Hiermee is Baal hell geen probleem in vol mf gear, behalve dat je een tijdje bezig bent om hem te killen. Alleen erg oppassen voor 'slinger' en 'gloam' achtige mobs omdat die piercing damage doen en je veel eerder aanvallen dan dat je ziet doordat je summons meestal vooruit lopen en de mobs aanvallen. Verder gaan me skellies alleen 'snel' dood door cows, maar die hebben weinig hp dus zijn ze ook snel voer voor de CE :)
erm, summon resist?? omg, wat dacht je van 1p bone shield en dan rest in bonewall voor extra veiligheid, of meer punten in golem zodat tie meer life krijgt?

verder werkt CE met percentage van de life van de corpse waarop je cast, dus hoe meer hp het moster had hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Voor de gloams kun je Dim Vision voo rje uit casten zodra je weet dat er gloams in die area zitten, met veel +skills heeft die een behoorlijk bereik met slechts 1 punt.

Verder zou ik mijn punten in Clay Golem en Golem Mastery doen. Clay golem heeft ook slow, in combinatie met Decripify zorgt dat dat bosses echt niks meer kunnen (als in: 1 aanval per 4 seconden ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Laatst online: 20-04-2024
Ik heb hier:
Natalya's Totem Grim Helm met 277 defense
Milabrega's Robe Ancient Armor
Is iemand hier iets mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Dalyxia schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:07:
[...]

erm, summon resist?? omg, wat dacht je van 1p bone shield en dan rest in bonewall voor extra veiligheid, of meer punten in golem zodat tie meer life krijgt?

verder werkt CE met percentage van de life van de corpse waarop je cast, dus hoe meer hp het moster had hoe beter.
Bonearmor is alleen handig tegen physical damage, maar doet dus niks tegen de ergste tegenstander: gloams (dim vision helpt daartegen zoals gezegt). Ik mis het daarom niet (heb nog punten over dus kan er wel 1 in doen). Bonewall had ik lang via items, maar ook niet nodig gehad (en zonder bonearmor ook niet nodig voor synergy) (op hardcore zijn ze misschien wel nuttig om echt safe te zijn, maar op softcore gaat het al zonder deze 2 skills). Golem is goed tegen bosses voor z'n slow effect en in combinatie met decrep + cold doen die geen damage meer (iig niet genoeg om een 1p clay golem te oneshotten. Hij gaat niet snel dood bij bossfights, dus heb ik ook geen behoefte aan een sterkere golem). Tegen mobs gaat ie wel eens kapot ja, maar daar is zijn slow effect niet echt nuttig en andere summons zijn betere meatshields.

En over CE: dat weet ik ook wel, doelde meer op dat je merc snel cows kan killen en CE de rest wel doet en dus je meatshields niet lang hoeft bloot te stellen aan de hoge damage van cows :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 12-06-2010 13:45 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:55:
[...]

Dat zou ik niet doen.. aangezien Poison Nova geen reet dmg doet wanneer je geen full psnmancer bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zelfs full poisonmancers doen geen reet dmg in PvM. In PvP daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 21:10:
Zelfs full poisonmancers doen geen reet dmg in PvM. In PvP daarentegen...
Precies, de mijne had ik dan ook al gauw weer in de verkoop staan 2 ladders geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Davio, heb een tempban, sorry! :(

Met mijn frenzybarb vandaag een beetje wezen keyhunten bij Nihlathak. Gaat behoorlijk lekker, runs kan ik onder de minuut houden. Jammer is alleen dat die keys niet willen droppen. 60+ runs gedaan en slechts 2 keys :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Behalve keys nog iets gevonden?Ik vind dat Nihlathak deze ladder erg slechte drops geeft, hij heeft echt nog helemaal niks leuks gedropt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Vicarious schreef op zondag 13 juni 2010 @ 00:29:
Davio, heb een tempban, sorry! :(

Met mijn frenzybarb vandaag een beetje wezen keyhunten bij Nihlathak. Gaat behoorlijk lekker, runs kan ik onder de minuut houden. Jammer is alleen dat die keys niet willen droppen. 60+ runs gedaan en slechts 2 keys :(
Ik vermoedde al zoiets, heb zelf inmiddels een hel gevonden en 2 ists in mijn Ali Baba gestopt.

Nu nog een 4s Monarch om 4 ists in te proppen, lekker luxe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08-2018
Is er hier iemand die een tal rasha armor mij aan een zacht prijsje kan aanbieden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liquazo schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:02:
Is er hier iemand die een tal rasha armor mij aan een zacht prijsje kan aanbieden? :)
ik heb der nog 1 liggen, wat geef je ervoor ( ben altijd goedkoop naar mede tweakers :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Dalyxia schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:09:
[...]

ik heb der nog 1 liggen, wat geef je ervoor ( ben altijd goedkoop naar mede tweakers :) )
Nu ja ben niet echt rijk ^^, maar wat wil je er minimum voor dan spaar ik wel nog ff door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liquazo schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:34:
[...]

Nu ja ben niet echt rijk ^^, maar wat wil je er minimum voor dan spaar ik wel nog ff door :)
ze worden aangeboden voor 1 fg, dus echt veel kan ik er niet voor vragen :)

heb je d2jsp? en anders heb ik geen idee wat ik nog nodig ben, misschien dat kyo of iemand anders met jsp ervaring in prijzen daar een uitspraak in kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kid jansen schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:18:
Behalve keys nog iets gevonden?Ik vind dat Nihlathak deze ladder erg slechte drops geeft, hij heeft echt nog helemaal niks leuks gedropt bij mij.
He-le-maal niks. Beste dat ie gedropt heeft bij mij is een sigons helm. Then again, beste drop van mij in de afgelopen 3 dagen is een sigons helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

ff een vraagje, ben bezig met een pure bowazon, met WF en evt Faith merc.
Andy geeft -30 fire, maar LoH geeft +50 fire rez, wat dan in Andy helm, no mf.
Ed of ias, beide is te duur.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op zondag 13 juni 2010 @ 22:28:
mavina's helm? en dan ummetje erin ofzo

verder kan je beter rare gloves pakken met 20ias xxstr xx dex xxres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

sorcees schreef op zondag 13 juni 2010 @ 22:28:
Ik doe er altijd een ral in, dan heb je geen -30 fire meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Dalyxia schreef op zondag 13 juni 2010 @ 18:46:
[...]

ze worden aangeboden voor 1 fg, dus echt veel kan ik er niet voor vragen :)

heb je d2jsp? en anders heb ik geen idee wat ik nog nodig ben, misschien dat kyo of iemand anders met jsp ervaring in prijzen daar een uitspraak in kan doen :)
Ik heb gezien dat ko 0.5 fg, dus ik kan mss op d2jsp er twee aanbieden en dan heb ik 1fg en kan ik dan dat tal armor van jou kopen, tenzij je ingame die 2ko's wilt dan kan ik je zo geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ben nu lvl 71, HELL A2, en mijn resistants zijn ongeveer 0, met een WWS, dus met de WF worden ze zwaar negatief.
Vanaf lvl 75 kan ik een torch gebruiken, en de rez een beetje opkrikken, heb nu een forti met 25@.
Rez zal dus van charms moeten komen.
Voorlopig zal ik de WWS dan ook maar opgraden, gaat nu nog lekker, samen met de might merc.
Zogauw ik een faith voor mijn merc kan veroorloven dan wissel ik.
Verder nog ideen over de rez?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Welke helm gebruik je? Anders kun je een Kira's pakken voor 70@.

Qua amu kun je Mara's proberen, maar voor melee chars is dit niet zo'n goed amu, kun je beter Metalgrid nemen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Heeft iemand een diablo-2-afkortings-woordenboek voor mij? Ik kan die morsecode van jullie niet goed lezen :( "WWF 20ias anni 14/14/14 blabla" Sorry ben nog een newb en ik moet dit eerst nog even leren. Maar ik heb al een d2jsp account, dus ik ben op de goeie weg! Alvast excuzi voor de domme vragen die ik ga stellen.
Ik heb mijn zinnen gezet op een Heart of The Oak voor mijn hammerdude, helaas heeft deze een VEX rune nodig is die is niet makkelijk te krijgen geloof ik. Dus die zal ik wel moeten kopen/traden op d2jsp. De rest van de runes heb ik al. Ik vraag me alleen nog af hoe je vervolgens een aan 4 socket mace komt....

Als laatste heeft iedereen het over een hellfire torch en een "anni" (skywalker?) Wat doen deze items eigenlijk zodat ze zo gelieft zijn?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
4 socket mace is meestal een simpele flail, met 4 sockets dus.

Torch is een speciale large charm met +3 skills, 10-20 (varieert) punten voor elke stat (strength, dex, vita, energy) en 10-20 voor alle resistances.

Anni is +1 skills en ook 10-20 stats en 10-20 resistances en dan nog 5-10% extra experience.

Torch kun je alleen krijgen als je Uber Tristram doet, waar je Meph, Diablo en Baal tegenkomt, maar een stuk moeilijker. Anni krijg je alleen als Diablo toevallig in jouw game spawnt en dat gebeurt als er allemaal Stones of Jordan aan de merchants verkocht worden, is een zeldzame gebeurtenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:54
och een paar zijn vrij makkelijk, ik weet niet alles meer hoor.

IAS = % Increased Attack Speed
Anni en hellfire torch = een Unique Charms -> zie http://classic.battle.net...tems/normal/ucharms.shtml

Er zijn een heleboel afkortingen, een lijst zou wel erg lang worden denk ik.
Veel zijn afkortingen voor modifiers, zoals IAS (Increased Attack Speed) CB (Crushing Blow) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

MMmmzz is het dan voor een beginnend speler zoals ik zeer moeilijk tot onmogelijk om een anni te krijgen? Klinkt mij als een toevalsstreffer in de oren wanneer er een bepaald aantal SoJ's (wow ik gebruik me daar een d2 afkorting joh! ik leer het wel...) verkocht moeten worden eer er diablo per abuis in jou game spawned...

Uber tristram heb ik inderdaad eerder van gehoord. Dat lijkt me nog wel binnen de mogelijkheden liggen... of niet? Ik neem aan dat jullie uber tristram wel eens gedaan hebben? Klinkt goed iig zo'n torch met +3 en al die andere res en statts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
FloydRaalte schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:22:
MMmmzz is het dan voor een beginnend speler zoals ik zeer moeilijk tot onmogelijk om een anni te krijgen? Klinkt mij als een toevalsstreffer in de oren wanneer er een bepaald aantal SoJ's (wow ik gebruik me daar een d2 afkorting joh! ik leer het wel...) verkocht moeten worden eer er diablo per abuis in jou game spawned...

Uber tristram heb ik inderdaad eerder van gehoord. Dat lijkt me nog wel binnen de mogelijkheden liggen... of niet? Ik neem aan dat jullie uber tristram wel eens gedaan hebben? Klinkt goed iig zo'n torch met +3 en al die andere res en statts :)
Anni moet je geluk voor hebben (zoals ik al 4keer heb gehad :D) of je kan ip-hunten. Dit doe je door in je dos-box netstat -n | find "4000" in te typen en naar het getal te kijken voor de 4000. Vervolgens kan je via een site kijken op welke ip's sojs verkocht worden/ gaan worden. (site staat in de openingspost).
Een torch is een stuk makkelijker aan te komen. Je kan zelf makkelijk de keys farmen (hooguit is nihlathak wat lastiger, countess en summoner zijn easy) en wanneer je van de 3 verschillende keys er 3 hebt (dus 3x3) kan je inderdaad ubertrist doen. Er zijn genoeg gotters met smiters die je daarbij kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liquazo schreef op maandag 14 juni 2010 @ 08:15:
[...]

Ik heb gezien dat ko 0.5 fg, dus ik kan mss op d2jsp er twee aanbieden en dan heb ik 1fg en kan ik dan dat tal armor van jou kopen, tenzij je ingame die 2ko's wilt dan kan ik je zo geven.
2 ko is prima

wanneer ben je online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:07:
Heeft iemand een diablo-2-afkortings-woordenboek voor mij? Ik kan die morsecode van jullie niet goed lezen :( "WWF 20ias anni 14/14/14 blabla" Sorry ben nog een newb en ik moet dit eerst nog even leren. Maar ik heb al een d2jsp account, dus ik ben op de goeie weg! Alvast excuzi voor de domme vragen die ik ga stellen.
Ik heb mijn zinnen gezet op een Heart of The Oak voor mijn hammerdude, helaas heeft deze een VEX rune nodig is die is niet makkelijk te krijgen geloof ik. Dus die zal ik wel moeten kopen/traden op d2jsp. De rest van de runes heb ik al. Ik vraag me alleen nog af hoe je vervolgens een aan 4 socket mace komt....

Als laatste heeft iedereen het over een hellfire torch en een "anni" (skywalker?) Wat doen deze items eigenlijk zodat ze zo gelieft zijn?
Hoto = Heart Of The Oak
WWS = Witch Wild String (unique boog)
WF = Windforce (unique boog)

Vex kan je zelf verkrijgen door lagere runes te cuben, via Hellforge quest hopen op 2x gul en dan in cube naar vex cuben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mep ik met mijn druid normal diablo naar een heel klein streepje health waardoor ik dacht mooi lekker snel door (daar is de fout dus al nooit lekker snel lol) naar act 5 mijn favo act. Niet dus bzzzt paladin dood... Had voor mijn doen best tof spul aan, dus wel jammer.

Ben nog even aan het twijfelen wat voor char ik nou mee begin. Heb nog een leuke crossbow liggen (hellcast) of een bow (skystrike) dus het gaat denk ik een amazon worden. Daarnaast ook nog een twitchthroe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Davio schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:38:
Welke helm gebruik je? Anders kun je een Kira's pakken voor 70@.

Qua amu kun je Mara's proberen, maar voor melee chars is dit niet zo'n goed amu, kun je beter Metalgrid nemen denk ik?
Op dit moment gebruik ik nog een gaze, maar vanwege IAS ga ik een andy gebruiken.
Als amu nu een cats eye, heb ook een atma's bij me voor amp.
Ringen zijn Raven en Soj.
Belt is razortail.
Ik ga voor de 7fpa met WF en Faith merc, voornamelijk multi, strafe en soms GA.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Dalyxia schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:43:
[...]

2 ko is prima

wanneer ben je online?
Vanavond na acht u, mss acht u dertig, mijn acc is mr_glenn, maar kan ook op die van mn broer zitn: mr_jil, dus mss best dat je ze allebei toevoegt ;) Toch voor de zekerheid vragen: je speelt toch ook ladder sc he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
sorcees schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:47:
[...]

Op dit moment gebruik ik nog een gaze, maar vanwege IAS ga ik een andy gebruiken.
Als amu nu een cats eye, heb ook een atma's bij me voor amp.
Ringen zijn Raven en Soj.
Belt is razortail.
Ik ga voor de 7fpa met WF en Faith merc, voornamelijk multi, strafe en soms GA.
Die SoJ kun je sowieso beter omruilen denk ik, kun je beter BK nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Kun je in deze game eigenlijk spectator zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:26:
[...]

Die SoJ kun je sowieso beter omruilen denk ik, kun je beter BK nemen.
Als bowazon heb je juist mana nodig dus een soj is een betere keus dan bk ;)
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:35:
Hoi,

Kun je in deze game eigenlijk spectator zijn?
Nee dat zal niet gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 14-06-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Davio schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:10:

Torch kun je alleen krijgen als je Uber Tristram doet, waar je Meph, Diablo en Baal tegenkomt, maar een stuk moeilijker. Anni krijg je alleen als Diablo toevallig in jouw game spawnt en dat gebeurt als er allemaal Stones of Jordan aan de merchants verkocht worden, is een zeldzame gebeurtenis.
Dit herinner ik me nog :)
Als het goed is, zie je dan ook een boodschap boven in je scherm verschijnen. Vraag alleen nog is dan in welke act Uber-Diablo spawnt? Is dat vast in act 4, want toentertijd was dat lang niet altijd het geval.
Dalyxia schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:48:
[...]
Vex kan je zelf verkrijgen door lagere runes te cuben, via Hellforge quest hopen op 2x gul en dan in cube naar vex cuben
Ik heb lagere runes ge cubed (op softcore Ladder), maar vanaf Thul runes lukt dat upgraden mij niet meer.
Doe ik iets verkeerd?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Tao schreef op maandag 14 juni 2010 @ 18:39:
[
Ik heb lagere runes ge cubed (op softcore Ladder), maar vanaf Thul runes lukt dat upgraden mij niet meer.
Doe ik iets verkeerd?
http://classic.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml

Hier kun je zien dat je na thul niet alleen thul-runes, maar ook een gem moet gebruiken om op te waarderen.
Overigens is op een bepaald moment traden beter dan cuben, het is niet zo dat de hogere rune 3x zoveel waard is.

Overigens, ik heb nu een char op lvl 40. Mochten jullie zin hebben dat als gater te misbruiken... dan hoor ik dat graag(/w *mcmarkie) ik ben vanavond wel online en anders wordt het op z'n vroegst woensdag. Handig om hierbij te vermelden is dat het om HCL gaat. Het wordt gewaardeerd als een vriend van mij meegeboost kan worden(lvl20-ish).
Ik hoor het wel...

[ Voor 9% gewijzigd door TheInsomniac op 14-06-2010 19:00 ]

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op maandag 14 juni 2010 @ 18:39:
[...]

Dit herinner ik me nog :)
Als het goed is, zie je dan ook een boodschap boven in je scherm verschijnen. Vraag alleen nog is dan in welke act Uber-Diablo spawnt? Is dat vast in act 4, want toentertijd was dat lang niet altijd het geval.
Uber Diablo spawned ipv de eerste superunique die je tegenkomt

dus Pindleskin, Eldrtich, shenk, rakanishu, corpsefire enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:38:
[...]

Als bowazon heb je juist mana nodig dus een soj is een betere keus dan bk ;)
onzin. Je hebt mana LEECH nodig. Als hij overstapt op windforce heeft hij zat leech, 5% met een flink hoge damage (zeker met strafe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Ben helemaal niet meer op de hoogte van de prijzen ed, maar ik vind net een Pul en een Lem rune, volgens mij was Pul vroeger nog wel wat waard, hoe zit dat tegenwoordig? en een Lem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:52:
[...]

onzin. Je hebt mana LEECH nodig. Als hij overstapt op windforce heeft hij zat leech, 5% met een flink hoge damage (zeker met strafe).
Nee geen onzin, wat ik verkondig is dat soj een betere keus is dan bk jij kijkt naar het totaal plaatje ik alleen waar ik op reageer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:54:
[...]

Nee geen onzin, wat ik verkondig is dat soj een betere keus is dan bk jij kijkt naar het totaal plaatje ik alleen waar ik op reageer ;)
Dan nog zou ik voor BK gaan. Strafe kost maar 11 mana en je kan pots slikken daarvoor. Als bowa met weinig life en weinig resists wil je dus lifeleech om niet dood te gaan (zeker op HCL).

edit: beter is nog een lifeleech ring met adds als STR en/of resists, maar dat lijkt me duidelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 14-06-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb ik weer hoor

nightmare HF shael
hell HF io

... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:02:
heb ik weer hoor

nightmare HF shael
hell HF io

... :(
welcome to my world :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Laatst online: 21:18
Je kan altijd nieuwe chars aanmaken voor hf en zo op zoek gaan naar behoorlijke runes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-07 23:17
Ben bezig met uber diablo normal leader. Zou aub iemand mij komen helpen
game * password *

Dank je wel voor iedereen hulp.

[ Voor 19% gewijzigd door Wincenty op 15-06-2010 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
verbinding verbroken:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wincenty schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:13:
Ben bezig met uber diablo normal leader. Zou aub iemand mij komen helpen
game base1 password base
Tis gebeurd, zo te zien ook met wat hulp van je eigen vriendjes :) Gefeliciteerd met je ama torch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Vicarious schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:52:
[...]

Is de droprate van zo'n WForce een beetje beter geworden?
Heb me langer dan een jaar moeten behelpen met een Buriza (ok, ook nie slekt), maar toen ik er eindelijk 1 vond was het verschil erg prettig... Een 40ED/15IAS erin en met multi arrow de cowlvl ownen, hehe.
(Ik had ook nog een 3 socketed armour met 3 40ED/15IAS erin bij wijze van experiment om te kijken of m'n videokaart al die pijltjes snel genoeg kon bijhouden. Dikke pret.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ok, ik ben nu lvl 75, kan mijn torch gebruiken en de resistances zijn nu iets beter.
Ook heb ik nu de WF voorzien van een Sheal, op switch een uped WWS met Sheal-Nef.
Maar met multi op de WF gaat als een trein, veel damage betekent ook veel leechen.
Nog even bekijken of ik echt wel 7 fpa nodig heb.
Met 8 fpa kan ik andere, veiligere gear gebruiken.
Het is ten slotte HC, nu eerst de merc treachery geven, heb net een eth hauberk met 3 sockets gevonden.
Ben nu in A3 Hell, no narrow escapes yet.

Sta nu voor Mephi.........

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Weet iemand of je ook gc van mephi (hell) kan transmuten voor +1 skillers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Saumaran schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:56:
Weet iemand of je ook gc van mephi (hell) kan transmuten voor +1 skillers?
Ja, je kan +1 skillers krijgen, maar niet met 40 of meer life, dat kan alleen met GCs van Baal, Diablo en Nila geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:16:
[...]

Ja, je kan +1 skillers krijgen, maar niet met 40 of meer life, dat kan alleen met GCs van Baal, Diablo en Nila geloof ik.
Klopt en als je de meeste kans op plain skillers wilt kun je het beste GC's rollen van Spider Forest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Heeft iemand El + Dol voor mij op EuScL? Wil even een Forti bouwen in mijn eth Lacquered Plate met 1099 def.

Geef d'r wel een Lem voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik kon met mijn lvl 73 hammerdin op Hell niet echt goed overleven. Vaak dood door elites etc. Dit komt uiteraard omdat de meeste resistances in het rood staan. Nog niet echt goeie gear dus. Ik kwam er ook achter dat mijn blockrate op 6% stond. Ik heb gisteravond de skillreset van akara geactiveerd en alles statts opnieuw verdeeld.

20 concentration
20 blessed hammer
20 blessed aim
10 vigor
5 holy shield
en nog wat 1tjes in verschillende statts

80 STR
100 DEX
250+ VIT

Helaas is mijn bloackrate nog steeds laag (28%). Wat doe ik fout? Moet ik meer punten verdelen in DEX, is mijn gear waardeloos (tis niet echt goed maar ook al weer niet waardeloos) of moet ik meer punten in Holy Shield doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Je moet niet vergeten Holy Shield te casten, het is geen passive skill.

Als je dat doet, schiet 'ie omhoog.

Btw: Heeft iemand naast die El + Dol misschien een 5 sox War Scepter, War Hammer of Double Axe voor mij of kunnen jullie in de gaten houden of die dropt? Ik wil graag een Beast maken voor mijn necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Davio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:08:
Je moet niet vergeten Holy Shield te casten, het is geen passive skill.

Als je dat doet, schiet 'ie omhoog.

Btw: Heeft iemand naast die El + Dol misschien een 5 sox War Scepter, War Hammer of Double Axe voor mij of kunnen jullie in de gaten houden of die dropt? Ik wil graag een Beast maken voor mijn necro.
Ik heb het ongetwijfeld, maar door veel dingen te doen ga ik het niet redden om online te komen de komende tijd sorry :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:37:
Heeft iemand El + Dol voor mij op EuScL? Wil even een Forti bouwen in mijn eth Lacquered Plate met 1099 def.

Geef d'r wel een Lem voor.
dol heb ik zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:13:
Ik kon met mijn lvl 73 hammerdin op Hell niet echt goed overleven. Vaak dood door elites etc. Dit komt uiteraard omdat de meeste resistances in het rood staan. Nog niet echt goeie gear dus. Ik kwam er ook achter dat mijn blockrate op 6% stond. Ik heb gisteravond de skillreset van akara geactiveerd en alles statts opnieuw verdeeld.

20 concentration
20 blessed hammer
20 blessed aim
10 vigor
5 holy shield
en nog wat 1tjes in verschillende statts

80 STR
100 DEX
250+ VIT

Helaas is mijn bloackrate nog steeds laag (28%). Wat doe ik fout? Moet ik meer punten verdelen in DEX, is mijn gear waardeloos (tis niet echt goed maar ook al weer niet waardeloos) of moet ik meer punten in Holy Shield doen?
meer punten in holy shield, vergeet niet te casten en wat voor schild heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik heb inmiddels een lvl 64 Hammerdin.

Zelfde points in concentration, Blessed hammer en wat minder in aim en vigor nog.
Heb 1 punt in holy shield.
Mijn strength is 70, mijn dex is 130 en de rest is in VIT.
Ik heb het geluk dat ik een Steelclash shield heb gevonden (hoge blockrate).
M'n resistances zijn nog waardeloos, alhoewel ik een Ancient pledge heb als alternatief.

Als ik jou was zou ik wat meer punten in elk geval stoppen in DEX, Holy Shield inderdaad regelmatig verversen (dan zal je blockrate merkbaar stijgen), en voor de rest focussen op je gear.
Bij elite fights (elemental resistances) in elk geval je resistances omhoog gooien. Dat werkt m.i. beter dan een hogere blockrate op jouw level.
Had je al een Ancient pledge gemaakt van je runes? (Die krijg je bij de 2e quest in Act 5 van Qual Kek - die met die rare spelling >:) ).

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Davio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:08:
Ik zal van de week wel eens even kijken of ik iets heb. Een el is natuurlijk geen probleem, die mag je zo hebben.

By the way wat is een Lem tegenwoordig waard? en een Pul?

Ben bezig met een summoner en heb nog wat goede gear nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
De runes zijn niet meer nodig, ik heb een Forti gebakken.

In: Eth Lacquered Plate 1099def, El + Sol + Dol + Lo
Out: Fortitude, 3312def, 30@, 1,5life per level, allebei max, dus perf stats! :D:D:D

Piccy!
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/2798/screenshot018lt.jpg

Daar wordt een mens toch blij van.

Ik ben nu vooral op zoek naar Ral, Amn, PAmethyst, Tal, Thul, PTopaz om wat dingen te socken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gefeliciteerd! :) Ral + amn + tal + tul heb ik sowieso voor je, whisp me maar als je me online ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tao schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:08:
Ik heb inmiddels een lvl 64 Hammerdin.

Zelfde points in concentration, Blessed hammer en wat minder in aim en vigor nog.
Heb 1 punt in holy shield.
Mijn strength is 70, mijn dex is 130 en de rest is in VIT.
Ik heb het geluk dat ik een Steelclash shield heb gevonden (hoge blockrate).
M'n resistances zijn nog waardeloos, alhoewel ik een Ancient pledge heb als alternatief.

Als ik jou was zou ik wat meer punten in elk geval stoppen in DEX, Holy Shield inderdaad regelmatig verversen (dan zal je blockrate merkbaar stijgen), en voor de rest focussen op je gear.
Bij elite fights (elemental resistances) in elk geval je resistances omhoog gooien. Dat werkt m.i. beter dan een hogere blockrate op jouw level.
Had je al een Ancient pledge gemaakt van je runes? (Die krijg je bij de 2e quest in Act 5 van Qual Kek - die met die rare spelling >:) ).
Ik zou niet al teveel dex nemen. Met 10+ holy shield en een schild met een hoge blockrate (bij voorkeur spirit sacred targe met 35 FCR) heb je echt niet meer nodig normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Mjah, maar meer Holy Shield is toch altijd meer Def.

Als Holy Shield volzit, kun je dan toch nog naar Defiance gaan of heb je daar niet genoeg punten voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Ik heb wel een dol, ben alleen op werk dus ben niet voor kwart voor 5 online.. Wat voor necrogear heb je nodig dan? Ik heb denk ik nog wel wat low/med lvl equip..

En een Pgm topaz heb ik vast nog wel ergens liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Saumaran schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:31:
Ik heb wel een dol, ben alleen op werk dus ben niet voor kwart voor 5 online.. Wat voor necrogear heb je nodig dan? Ik heb denk ik nog wel wat low/med lvl equip..

En een Pgm topaz heb ik vast nog wel ergens liggen..
Die dol is niet meer nodig, zie hierboven.

Ik heb niet echt low/med nodig, ik wil wat beters; daarom ben ik van plan Beast te maken, maar dat kost mij wel een Ber en dan heb ik niet genoeg FG voor eni meer. Toch maar eens wat meuk verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Saumaran schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:31:
Wat voor necrogear heb je nodig dan? Ik heb denk ik nog wel wat low/med lvl equip..
nou eigenlijk alles nog denk ik, heb al een trangs armour en een undead crown. voor de rest heb ik nog helemaal niets, zou wel een goede wand kunnen gebruiken en evt een goede "head" de rest van mijn items is ge-ent op MF..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 10:02
zijn er nog mensen die spullen als shako, arrach, zaka, skulders etc. nodig hebben op softcore ladder? Heb er nog een paar liggen en geen zin om te traden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Wat vinden jullie trouwens van deze briljante GF-Barb Amu?

Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/660/screenshot019eg.jpg

:9 :? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Davio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:27:

[afbeelding]

Die is heel nice. Heb er nu zelf een met 15@ en 80gf maar die +2 warcries erbij maakt hem wel heel erg nice!, ben er jaloers op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Voor de hammerdins, als je resist en block laag zijn, kan je voor the time being beter even een um'ed zaka nemen. T.o.v. de spirit in sacred targe heb je dan betere block, defense en resists, je mist alleen fcr en fhr. Als de rest van je gear eenmaal goed is, dan is het beste een perfect spirit in een 45@ 15% ed sacred targe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ja, ik ben zelfs bereid er speciaal een GF-Barb voor te bouwen. :)

Maar ik ben dan ook dol op gamblen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:27:

[afbeelding]

botmule :P

:)

is dit nog een leuk orbje?

+2 sorc
20fcr
+3 blizz
28 life
28 cold res

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Dalyxia schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:27:
[...]

botmule :P

:)

is dit nog een leuk orbje?

+2 sorc
20fcr
+3 blizz
28 life
28 cold res
5 Blizz Orbs met 20 FCR zijn zeker wel wat waard volgens mij.

Hier kun je eventueel wel het nodige voor vangen, gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

/quote:
zijn er nog mensen die spullen als shako, arrach, zaka, skulders etc. nodig hebben op softcore ladder? Heb er nog een paar liggen en geen zin om te traden
/unquote.

Ja, graag. Ik heb alleen erg weinig nog om terug te geven... Ik speel weer sinds vorige week, dus moet nog een hoop opbouwen. Maar als je met zaka een Herald of Zakarum bedoelt..... /drool.
Idem shako. :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Mjah, veel van die spullen zullen niks veel kosten, denk ik, Shako zal je van een mede-Tweaker zeker wel gratis kunnen krijgen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!