die mag je allemaal hebben, whisp me maar op got-masihTao schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:45:
/quote:
zijn er nog mensen die spullen als shako, arrach, zaka, skulders etc. nodig hebben op softcore ladder? Heb er nog een paar liggen en geen zin om te traden
/unquote.
Ja, graag. Ik heb alleen erg weinig nog om terug te geven... Ik speel weer sinds vorige week, dus moet nog een hoop opbouwen. Maar als je met zaka een Herald of Zakarum bedoelt..... /drool.
Idem shako.
Jammer dat het life is en niet mana maar je kan er wel wat voor krijgenDalyxia schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:27:
[...]
is dit nog een leuk orbje?
+2 sorc, 20fcr, +3 blizz, 28 life, 28 cold res
Die is wel leukDavio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:27:
Wat vinden jullie trouwens van deze briljante GF-Barb Amu?
Zelf had ik op mijn tweede GFbarbje een 1 Barb 18@ 24lres 75EG amu.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
ben inmiddels online.. pm op nyvaene als je de items wilt zien/hebben
ga ff sporten.. weet iemand trouwens hoeveel een sc mf7 waard is?
Dit kon je ook in je vorige post editen, denk daar de volgende keer aan!
Dit kon je ook in je vorige post editen, denk daar de volgende keer aan!
[ Voor 39% gewijzigd door psychoclown op 16-06-2010 10:07 ]
Vrijwel niets. Voor een 10mf small charm kun je misschien 1 fg of een matige rune krijgen, maar tis niet veel allemaal.Saumaran schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:31:
ga ff sporten.. weet iemand trouwens hoeveel een sc mf7 waard is?
Vicariously I live while the whole world dies
als jij mij een 10mf sc kunt bezorgen krijg je van mij 1k fgVicarious schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:59:
[...]
Vrijwel niets. Voor een 10mf small charm kun je misschien 1 fg of een matige rune krijgen, maar tis niet veel allemaal.
ff quick question over mules. Moet je met een mule character 2 uur online blijven omdat hij anders gedelete wordt? En wanneer ik een game met password aanmaak en ik pleur daar wat runes op de grond. Kan ik dan exit en inloggen met de mule om alles op te pakken of ben ik dan alles kwijt? Beetje noob vraag maar ik kan het nergens vinden en wil mijn spulletjes niet kwijt >.<
Alvast bedankt.
mmmm stuk of 4 keer verwisseld van character ingame, kort achter elkaar. En nu kan ik niet meet connecten met battlenet....
Alvast bedankt.
mmmm stuk of 4 keer verwisseld van character ingame, kort achter elkaar. En nu kan ik niet meet connecten met battlenet....
[ Voor 13% gewijzigd door FloydRaalte op 15-06-2010 18:58 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Na 5 min in een game te hebben gezeten is hij "permanent", dan blijft hij volgens mij iets van 2 min bestaan als er niemand meer in game zit. Je kan dan dus even leaven en met een mule joinen om allles op te pakken. Je moet alleen niet te snel willen leaven en joinen achter elkaar, want na een paar keer heb je dan een temp ban.
Het is dus handiger om even te kijken of er iemand anders van hier online is om je even te helpenkid jansen schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:20:
Na 5 min in een game te hebben gezeten is hij "permanent", dan blijft hij volgens mij iets van 2 min bestaan als er niemand meer in game zit. Je kan dan dus even leaven en met een mule joinen om allles op te pakken. Je moet alleen niet te snel willen leaven en joinen achter elkaar, want na een paar keer heb je dan een temp ban.
Is de onderstaande barb amu wat waard?
+2 warcries
+2 minimum damage
+7% mana stolen
+12% mf
En kan iemand deze gebruiken?
+2 warcries
+2 minimum damage
+7% mana stolen
+12% mf
of je kan gewoon gotmule//got aanmaken, dan joined er bijna altijd wel iemand, helemaal in de namiddag/avondAzaruc schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:49:
[...]
Het is dus handiger om even te kijken of er iemand anders van hier online is om je even te helpen
vaak als je die dan probeert te createn, dan merk je dat tie al bestaat, kan je gewoon joinen
Verwijderd
Met mijn beperkte kennis kan zelfs ik melden dat bovenstaande amulet niets waard is.
Vraagje:
Heb nog een extra versie van het spel gekocht (+uitbreiding). Is het mogelijk om deze 'diablo met andere key' op dezelfde computer te installeren? Ik ga uit van een nee, maar misschien is er een work-around en hoef ik niet met mijn laptop te klooien.
Vraagje:
Heb nog een extra versie van het spel gekocht (+uitbreiding). Is het mogelijk om deze 'diablo met andere key' op dezelfde computer te installeren? Ik ga uit van een nee, maar misschien is er een work-around en hoef ik niet met mijn laptop te klooien.
Heb dat toevallig van het weekend ook gedaan.. Is geen probleem - althans niet wat het aanmaken van een nieuwe account. Weet niet of het een probleem is als je met meerdere accounts op hetzelfde ipadres speelt..
Je moet wel iets als VMware gebruiken lijkt me. Meerdere d2s vanaf 1 ip is natuurlijk geen probleem want veel mensen gebruiken een router
Hier komt iets hips te staan
Ik zit met een dilemma.. heb een lvl 93 hammerdin en wil me merc nu een nieuwe armor geven.. hij heeft op het moment perf. non eth insight, perf. andy face en black chaos met res runes socketed.. ben aant twijfelen tussen de armors runewords forti of CoH.. is bedoelt voor chaos en baal runs dus demons en undead.. help?
kan iemand ff vier keys voor me mulen sc -ladder? gotmule is hardcore :-) /
forti in eth bugged armor duidelijkReflow schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:11:
Ik zit met een dilemma.. heb een lvl 93 hammerdin en wil me merc nu een nieuwe armor geven.. hij heeft op het moment perf. non eth insight, perf. andy face en black chaos met res runes socketed.. ben aant twijfelen tussen de armors runewords forti of CoH.. is bedoelt voor chaos en baal runs dus demons en undead.. help?
Die is helaas niks waard.Saumaran schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:13:
Is de onderstaande barb amu wat waard?
+2 warcries
+2 minimum damage
+7% mana stolen
+12% mf
Deze circlet daarentegen...

Hiermee kan ik eindelijk mijn Shako vervangen, toch?
Als je er rekening mee houdt dat FCR geen invloed heeft op de snelheid waarmee je traps legt (wel op je teleport speed) wel ja.
Das een mooie hoor!Davio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:33:
[...]
Hiermee kan ik eindelijk mijn Shako vervangen, toch?
Als je die shako zelf niet nodig hebt, wil je hem evt traden?
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Ik heb ook 2 games/keys (om zelf op m'n netwerk te kunnen mulen), en 2 x windowed mode starten op 1 PC of op 2 aparte pc's tegelijkertijd in het netwerk is geen probleem.
Hebben ze de max mf sc's aangepast? Ik had alleen 7mfsc's vroegah. Nu dus 10 als max, jummie
En Masih: nog erg bedankt voor de items. Helpt mij weer behoorlijk goed op weg!
Overigens: als gotmule // got voor hardcore gebruikt wordt, spreken we toch iets anders af voor softcore ladder? B.v. tweakmule // got of zo.
Hebben ze de max mf sc's aangepast? Ik had alleen 7mfsc's vroegah. Nu dus 10 als max, jummie
En Masih: nog erg bedankt voor de items. Helpt mij weer behoorlijk goed op weg!
Overigens: als gotmule // got voor hardcore gebruikt wordt, spreken we toch iets anders af voor softcore ladder? B.v. tweakmule // got of zo.
Nee dat is een typo van Vic, 7mf is nog steeds de maxTao schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:40:
Nouja het wordt door beide gebruikt maar soms is de een net wat eerder dan de ander en dat kun je toch net zo makkelijk gotmule2 aanmaken, duidelijker ook nogOverigens: als gotmule // got voor hardcore gebruikt wordt, spreken we toch iets anders af voor softcore ladder? B.v. tweakmule // got of zo.
zo'n mule he, betekent dat dat dat een game is waar iedereen zijn tweede char in kwijt kan? ik weet dat sommige mensen echt 5 chars hebben voor alleen al items.. Kan ik zie game ook gebruiken om spullen over te zetten via droppen uitloggen inloggen met een ander char en weer oppakken? Het risico dat de game niet meer gestaat is dan bijna weg, maar enthousatelingen kunnen natuurlijk het net voor je neus wegpikken.
Denk nl dat ik binnenkort een bucketload aan items moet overzetten..
Denk nl dat ik binnenkort een bucketload aan items moet overzetten..
Ik doe het als volgt:
- Game op PC met Key 1
- Game op Virtual Machine met Key 2
Dan kan ik gewoon met 2 poppetjes in dezelfde game zitten en items overzetten.
Ik heb 8 mules (1 account) en die zitten bijna allemaal helemaal vol.
Maar volgens mij heeft Kyo er wel meer...
- Game op PC met Key 1
dit, of je vraagt een van je gotvriendjes, die zijn allemaal te vertrouwen.Davio schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:44:
Ik doe het als volgt:
- Game op PC met Key 1
Meer mules? Nope, ik heb in totaal 5 accounts waarvan er 3 8 characters hebben en geen van de accounts zit volDavio schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:44:
psycho, kun je mij trouwens weer op actief zetten? summoner is inmiddels alweer level 62 en ook een 1pt smiter zit weer in de planning....
Gebruikt iedereen een magic find-sorc voor het zoeken naar goeie items? Wil namelijk ook zo'n char gaan maken.
in alle vorige seizoenen heb ik dat inderdaad meestal gedaan, maar nu doe ik mijn mf-ing met een summonmancer. je wilt het een beetje uitdagend houden heFloydRaalte schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:20:
Gebruikt iedereen een magic find-sorc voor het zoeken naar goeie items? Wil namelijk ook zo'n char gaan maken.
hammerdin wordt het meeste gebruikt, maar die is wat duurder om mee te beginneFloydRaalte schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:20:
daarom wordt er meestal een mf-sorc gemaakt om de eerste buit te halen, om vervolgens een hammerdin te maken.
Verwijderd
Ben ook weer eens begonnen, softcore-eu-ladder. Geloof dat blizzard van diabloII de trucs heeft ontdekt, om wow ooit zo verslavend te maken?!
Eerst begonnen met m'n oude favouriet; een (max) summon necro. 20x revives/skellies/skellie-mages/nightmare 'insight' might-merc
decryptify: op bosses; 1pt stone-gollum voor boss slowdown
normal mobs: amplify damage/corpse explosion
Beetje overkill 20+revives maar wel 'FUN', loop regelmatig met 58 summons rond, vooral in de chaos sanctuary is het af en toe 'disco' met al die curse animatie effecten.
Gebruik deze necro lvl91 voor hell-cows/diablo/baal runs en de mini-ubers kunnen ze ook aan. Gebruik af en toe nog een staff om rond te teleporten om m`n mob op een goede plek te zetten; sinds ik nog geen enigma bezit.
Ikzelf vindt dat een necro het makkelijkst is om mee te beginnen, als je met crap/mf gear toch baal wil afmaken in hell?
Toen een full lightning mf-sorc gemaakt lvl88 nu, met een tal set.
Countess / Summoner voor keys en runes. Verder voor oa. pit, andariel, mephisto, shenk/eldrich/pindle runs.
Voor Nihlathak key-runs heb is een speciale 'tank' barb gemaakt (lvl 78 nu)
Concentration als attack een 'oath'-sword en een stormshield.
Na aanleiding van MoUsE_WiZ build gepost op http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=664407
Verder een 1pt-smiter lvl 85. Gebruik nog wel wat mindere gear zoals gimmershred als wapen en een 'sanctuary'-shield. Maar hij kan nu de tristram ubers aan, al ga ik af en toe nog wel eens dood bij die memphisto.
Voor het eerst sinds dat ik diablo speel, de ubers gezien en gekilled, en zo`n 4 torches geloot de laatste paar weken (pala/ama/assa), en gisteren een 19/20 sorc torch.
Voor al mijn chars probeer ik toch max-block 75% (behalve mijn sorc dan die energy shield ook heeft) te krijgen. En alle resistance op 75+ op hell als het even kan.
Tussen het re-joinen of maken van nieuwe games wacht ik nu minstens 10 seconden, zodat ik geen temp-ban te pakken krijg.
Vraag mij alleen af of blizzard dat fg-gold en www.d2jsp.org toestaat? Kan je daar voor gebanned worden? Ikzelf gebruik deze site (nog) niet.
Eerst begonnen met m'n oude favouriet; een (max) summon necro. 20x revives/skellies/skellie-mages/nightmare 'insight' might-merc
decryptify: op bosses; 1pt stone-gollum voor boss slowdown
normal mobs: amplify damage/corpse explosion
Beetje overkill 20+revives maar wel 'FUN', loop regelmatig met 58 summons rond, vooral in de chaos sanctuary is het af en toe 'disco' met al die curse animatie effecten.
Gebruik deze necro lvl91 voor hell-cows/diablo/baal runs en de mini-ubers kunnen ze ook aan. Gebruik af en toe nog een staff om rond te teleporten om m`n mob op een goede plek te zetten; sinds ik nog geen enigma bezit.
Ikzelf vindt dat een necro het makkelijkst is om mee te beginnen, als je met crap/mf gear toch baal wil afmaken in hell?
Toen een full lightning mf-sorc gemaakt lvl88 nu, met een tal set.
Countess / Summoner voor keys en runes. Verder voor oa. pit, andariel, mephisto, shenk/eldrich/pindle runs.
Voor Nihlathak key-runs heb is een speciale 'tank' barb gemaakt (lvl 78 nu)
Concentration als attack een 'oath'-sword en een stormshield.
Na aanleiding van MoUsE_WiZ build gepost op http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=664407
Verder een 1pt-smiter lvl 85. Gebruik nog wel wat mindere gear zoals gimmershred als wapen en een 'sanctuary'-shield. Maar hij kan nu de tristram ubers aan, al ga ik af en toe nog wel eens dood bij die memphisto.
Voor het eerst sinds dat ik diablo speel, de ubers gezien en gekilled, en zo`n 4 torches geloot de laatste paar weken (pala/ama/assa), en gisteren een 19/20 sorc torch.
Voor al mijn chars probeer ik toch max-block 75% (behalve mijn sorc dan die energy shield ook heeft) te krijgen. En alle resistance op 75+ op hell als het even kan.
Tussen het re-joinen of maken van nieuwe games wacht ik nu minstens 10 seconden, zodat ik geen temp-ban te pakken krijg.
Vraag mij alleen af of blizzard dat fg-gold en www.d2jsp.org toestaat? Kan je daar voor gebanned worden? Ikzelf gebruik deze site (nog) niet.
Ik gebruik men barb die momenteel het volgende aanheeft.FloydRaalte schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:20:
Stealskull
Enigma
Last wish
Eth BoTD
Wt's
Mara's
Bk
Soj
Chance guards
rare belt
Torch en anni in inv
Verwijderd
Kan je niet voor gebanned worden, is gewoon ruilen in feite. Sowieso onmogelijk voor blizzard om te controleren wie er via d2jsp trade (geen programma, just a site) omdat het niet te zien is. Als ik jouw was, site zeker gebruiken! Veel makkelijker als ingame trade.Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:35:
Verwijderd
Ik moet zeggen, dat ik ook veel items heb gekregen door te traden (via kijken naar the 'join channels' in hell)
Bv. vindt ik een sorc fire-skill grand charm (terwijl ik nu een lightning sorc heb);
trade ik zo'n charm voor een pul;
Met z`n pul kan ik dan bv. shako/Arachnid Mesh/Arreat's Face/etc weer ruilen.
2 dagen terug 1 'sur' geruild voor 1 'zod' ( had al 2 sur's in m'n stash)
Bv. vindt ik een sorc fire-skill grand charm (terwijl ik nu een lightning sorc heb);
trade ik zo'n charm voor een pul;
Met z`n pul kan ik dan bv. shako/Arachnid Mesh/Arreat's Face/etc weer ruilen.
2 dagen terug 1 'sur' geruild voor 1 'zod' ( had al 2 sur's in m'n stash)
1 Sur voor 1 Zod?
Ik schat een Sur toch wat hoger in dan een zod...
Sur: 20-25 fg (omdat 2 Sur = 1 Ber met cuben)
Zod: 15-20 fg
Ik schat een Sur toch wat hoger in dan een zod...
Sur: 20-25 fg (omdat 2 Sur = 1 Ber met cuben)
Zod: 15-20 fg
weet iemand of hoeveel je voor een spirit +33 fcr kan krijgen?
niksSaumaran schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:01:
weet iemand of hoeveel je voor een spirit +33 fcr kan krijgen?
behalve als het een pala 45@ shield betreft
ik ben sinds kort helemaal om naar sorcsDalyxia schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:26:
[...]
hammerdin wordt het meeste gebruikt, maar die is wat duurder om mee te beginne
daarom wordt er meestal een mf-sorc gemaakt om de eerste buit te halen, om vervolgens een hammerdin te maken.
het ligt eraan wat je wil mf'en, diablo + baal? -> hammerdin of full light sorc met infinity = duur
bovendien is baal niet echt heel erg interessant voor mf runs imho, diablo wel maar de betere optie vind ik:
mausoleum + ancient tunnels + pit
die kan je heel eenvoudig met een uber cheape meteorb//orb sorc runnen, zonder torch, anni of infinity
budget gear :
helm: tal helm, socket: met um of met een ral voor resists
armour: tals, socket:maakt niet uit
boots: WT -> mf uiteraard
weapon: 2-2-2 tals orb, maar een willekeurige is ook prima
gloves: magefists
rings: 2x soj of 1x soj + random 10fcr als je geen 35fcr spirit kan krijgen
shield: 35fcr spirit
amu: tals
inv: gheeds en eventueel een 11 fire res sc
merc:
helm: any, iets met cb of life leech, het maakt echt niet zoveel uit
armour: shaftstop of gladiators bane
weapon: reapers tol, hone sundan of insight
stats:
str: genoeg om je monarch te kunnen dragen
dex: nada
vit: alles na str
ene: nada
Build:
30 in frozen orb + pre req's
frozen armour
tele
static
max eerst fireball
max daarna meteor
max daarna firebolt
rest in fire mastery
------------
je main skill is fireball, meteor gebruik je niet in de bovenstaande area's (tegen bosses zoals meph of zo is het wel erg handig), als ze immuun zijn dan frozen orb.
fire/cold immuun komt ook voor, je gebruikt static om ze naar 50% te krijgen en je merc maakt het af.
Verwijderd
Hoi,
Ik heb destijds D2 SP gedaan (voornamelijk Barb) en wil eigenlijk wel 's het online gebeuren mee maken. Het probleem is alleen dat iedereen online natuurlijk helemaal 'pro' is en er worden ook de hele tijd met termen gegooid die ik steeds moet opzoeken
Wat raden jullie aan? Eerst SP weer 's uitspelen of meteen online proberen? Of komt iemand me dan voor de lol killen? Ik weet niet hoe snel dat gebeurt
Welk character is het minst afhankelijk van items? Ik las over de Fishymancer:
http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=349093
Alleen is die guide voor 1.10...
Ik las ook over de Trapsin, maar een gast op Youtube raad eigenlijk een Sorc aan om te beginnen met online spelen: YouTube: Diablo 2 - Beginner's Build and Guidelines for Early Success - Part 1 of 4
Kortom: eigenlijk zoek ik naar iemand waarmee ik 's kan spelen en die me wat wegwijs maakt... Want om weer in SP door het spel te ploeteren duurt zo fucking lang en online schijnt het levelen veel sneller te gaan...
Ik heb destijds D2 SP gedaan (voornamelijk Barb) en wil eigenlijk wel 's het online gebeuren mee maken. Het probleem is alleen dat iedereen online natuurlijk helemaal 'pro' is en er worden ook de hele tijd met termen gegooid die ik steeds moet opzoeken
Wat raden jullie aan? Eerst SP weer 's uitspelen of meteen online proberen? Of komt iemand me dan voor de lol killen? Ik weet niet hoe snel dat gebeurt
Welk character is het minst afhankelijk van items? Ik las over de Fishymancer:
http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=349093
Alleen is die guide voor 1.10...
Ik las ook over de Trapsin, maar een gast op Youtube raad eigenlijk een Sorc aan om te beginnen met online spelen: YouTube: Diablo 2 - Beginner's Build and Guidelines for Early Success - Part 1 of 4
Kortom: eigenlijk zoek ik naar iemand waarmee ik 's kan spelen en die me wat wegwijs maakt... Want om weer in SP door het spel te ploeteren duurt zo fucking lang en online schijnt het levelen veel sneller te gaan...
gekilled worden maakt niet echt veel uit op softcore gezien je je gear enzo gewoon houd. Verder moet iemand eerst hostile verklaren en dan heb je nog genoeg tijd om een townportal te openen en jezelf veilig te stellen. Summoner is altijd nog een makkelijke class die goed solo door de game kan komen welke naam je er ook aan hangt
Online leveled verder alleen sneller als je er voor kiest met andere te spelen dan vlieg je sneller door de acts heen en dus sneller hoger. Vaak ook met rush door de acts heen waardoor je wel hele stukken van de game overslaat dus het is net wat je wil doen levelen of gewoon lekker de game doorspelen van a tot z. Verder maakt online tov offline niet zoveel uit naast de keuze om met andere te spelen wat je bij offline niet echt kan omdat open battlenet gewoon leeg zit en vol cheaters 
Trapsin komt er minder makkelijk door dan een summoner omdat je met lightning immunes zit op hell later.
Trapsin komt er minder makkelijk door dan een summoner omdat je met lightning immunes zit op hell later.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Ehm.. even voor mijn begrip: mausoleum is die tombe bij Blood Raven? Dit pit in de Flayer Jungle?gotfurrr schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:25:
[...]
...............
het ligt eraan wat je wil mf'en, diablo + baal? -> hammerdin of full light sorc met infinity = duur
bovendien is baal niet echt heel erg interessant voor mf runs imho, diablo wel maar de betere optie vind ik:
mausoleum + ancient tunnels + pit
en verder....
En die ancient tunnels -> waypoint The Ancient way? Wat voor subboss kom je daar dan tegen? (Ik niemand namelijk, dus wellicht heb ik iets gemist.)
mausoleum -> tombe bij blood raven inderdaadTao schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 07:40:
[...]
Ehm.. even voor mijn begrip: mausoleum is die tombe bij Blood Raven? Dit pit in de Flayer Jungle?
En die ancient tunnels -> waypoint The Ancient way? Wat voor subboss kom je daar dan tegen? (Ik niemand namelijk, dus wellicht heb ik iets gemist.)
pits -> A1, meestal neem ik tp naar outer cloister wp en dan de dungeon in bij de highlands (je gaat vanaf wp uit het kasteel, dan volg je de weg en vind je de dungeon)
ancient tunnels -> A2, wp naar lost city nemen, daar zit ergens ook zo'n dungeon waar je naar beneden kan (luik)
het zijn lvl85 area's, wat inhoud dat er van alles kan droppen. Zelf vind ik het beter dan andy/meph runnen, tenzij je op zoek bent naar simpele unique's
Trapsin solo'en is alleen viable met infinity en als je net begint, kan je die niet betalen.
Fishymancers (genoemd naar Nightfish geloof ik die er de eerste guide over schreef) zijn gewoon summon necromancers met een heel leger skeletjes en revives.
Die wil ik ook bouwen, maar eerst weer sparen voor een enigma en dan nog beast...
Fishymancers (genoemd naar Nightfish geloof ik die er de eerste guide over schreef) zijn gewoon summon necromancers met een heel leger skeletjes en revives.
Die wil ik ook bouwen, maar eerst weer sparen voor een enigma en dan nog beast...
Trouwens wat er is gebeurd op d2jsp is echt hilarisch. Een kerel opende gisterochtend een topic waarin je kon betten op spanje-zwitserland met de odds 1;10. Als spanje zou winnen of gelijk spelen zou hij alles houden, bij winst van zwitserland zou je jouw inleg ver-tien-voudigd terug krijgen. Nu heeft zwitserland gewonnen en moet hij ongeveer 50k fg ophoesten maar het probleem is dat hij zich overbet heeft en zoveel fg niet heeft. Je moet voor de grap maar is bij scammer accusations kijken. Het staat helemaal vol over die kerel. Zijn naam is Eita btw.
Lol dan ben je ook wel echt dom bezig 

Gister gedaanZTeeVeR schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:54:
psycho, kun je mij trouwens weer op actief zetten?
Ik heb nu ook maar even een classic soso gebouwd, voor snel rushen 
Volgens mij moet dat nu al gaan lukken, dus als iemand een classic rush kan gebruiken, whisp me dan maar even op AzarucLadC als ik online ben
Volgens mij moet dat nu al gaan lukken, dus als iemand een classic rush kan gebruiken, whisp me dan maar even op AzarucLadC als ik online ben
is een white kurast pala shield nog wat waard? (43@)
Verwijderd
Ja, maar daarvoor heb je een punt in Fireblast (of firebolt, weet niet uit m'n hoofd). Met de synergies schijn je dan genoeg damage te kunnen doen tegen die immunes.daves2hd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 01:17:
Wake of Inferno?Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:03:
[...]
Ja, maar daarvoor heb je een punt in Fireblast (of firebolt, weet niet uit m'n hoofd). Met de synergies schijn je dan genoeg damage te kunnen doen tegen die immunes.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Nee, Fire BlastDakreal schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:14:
[...]
Wake of Inferno?iets in die trend geloof ik.
Wat is een Lo rune waard in Ist runes? 8-9 ?
Je hebt die inderdaad, maar ook death sentry. Die doet fire dmg + physical dmg en killt behoorlijk snel. Verder heb je je merc die physical dmg doet, en je shadow die ook nog wat kan. Ik denk dat je een trap assa prima untwinked kan spelen.
wat is een goeie soort sorceres om te bouwen wanneer je snel in je eentje door levels wilt levelen om op Hell te kunnen MFen? en waarvoor je niet al te goeie gear hoeft te hebben? Ik zat zelf aan een chainlightningsorc te denken maar ik weet het niet zeker...
Ik begin vaak met een frozen orb/blizzard sorc. Dan kan je ancient tunnels gaan runnen op hell en ook mephi met lage gear.
Als lightning sorc heb je goede gear nodig om effectief te zijn. Ik zou in jouw geval gaan voor een meteorb build:FloydRaalte schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:22:
wat is een goeie soort sorceres om te bouwen wanneer je snel in je eentje door levels wilt levelen om op Hell te kunnen MFen? en waarvoor je niet al te goeie gear hoeft te hebben? Ik zat zelf aan een chainlightningsorc te denken maar ik weet het niet zeker...
20 fireball
20 meteor
20 fire bolt
1 fire mastery
20 frozen orb
1 cold mastery
1 teleport
1 static field
prerequisites
Fire en cold dmg, voor de paar beestjes die dual immune zijn heb je je merc in combinatie met static field. Als single element build krijg je het lastig om jezelf te levelen omdat je de helft van de monsters niet kan killen.
Zoiets jaReflow schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:57:
Wat is een Lo rune waard in Ist runes? 8-9 ?
zowiezo zijn baalruns 100x effectieverVicarious schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:33:
[...]
Als lightning sorc heb je goede gear nodig om effectief te zijn. Ik zou in jouw geval gaan voor een meteorb build:
20 fireball
20 meteor
20 fire bolt
1 fire mastery
20 frozen orb
1 cold mastery
1 teleport
1 static field
prerequisites
Fire en cold dmg, voor de paar beestjes die dual immune zijn heb je je merc in combinatie met static field. Als single element build krijg je het lastig om jezelf te levelen omdat je de helft van de monsters niet kan killen.
vind jij soj budget?? budget ring voor sorcs vind ik eigenlijk manaldgotfurrr schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:25:
[...]
budget gear :
rings: 2x soj of 1x soj + random 10fcr als je geen 35fcr spirit kan krijgen
------------
Verwijderd
Kan iemand mij ff helpen om diablo en ancients op hell te doen? (ladder SC)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2010 21:06 ]
ja, dat had ik gekund, maaar tweakers heeft eht de hele avond bij mij niet gedaan, dus lees ik het nu pasVerwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:06:
Kan iemand mij ff helpen om diablo en ancients op hell te doen? (ladder SC)
Verwijderd
Nou ik ben vanavond begonnen met m'n eerste Fishymancer en het gaat zoooooooooveel makkelijker dan met een Barb 
Weten jullie trouwens van de D2Multires hack? Ik speel dus gewoon 1.12a in 1440x900 (SP)... das zoveel prettiger dan dat suffe 800x600 raampje, ik begrijp niet dat Blizzard niet een widescreen update heeft gedaan in 1.13.....misschien omdat je tever om je heen kunt kijken? Op zich niet zover dat het echt een probleem wordt naar mijn mening.
Weten jullie trouwens van de D2Multires hack? Ik speel dus gewoon 1.12a in 1440x900 (SP)... das zoveel prettiger dan dat suffe 800x600 raampje, ik begrijp niet dat Blizzard niet een widescreen update heeft gedaan in 1.13.....misschien omdat je tever om je heen kunt kijken? Op zich niet zover dat het echt een probleem wordt naar mijn mening.
Ja en ook al vaak vragen over gekregen in dit topic. Alleen bruikbaar in SP want op bnet moet je niet aankomen met oude hacks.. geven vrijwel instant ban.
even ter info,
na ongeveer 1k runs met een sorc met 500+mf en een sorc met <200 mf
het maakt geen reet uit of je 500 mf hebt of 150mf

Hoeveel mf je ook hebt, de kans blijft altijd 50%.gotfurrr schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:20:
even ter info,
Het item dropt wel of niet..
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
haha zo simpel is het eigenlijk wel jaDakreal schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:46:
[...]
Hoeveel mf je ook hebt, de kans blijft altijd 50%.
Het item dropt wel of niet..
Zo, vandaag even een Beast gebakken voor mijn Necro in een Double Axe (superior, met 1 max dmg en 1 AR) en het resultaat is +37Str (en een niet boeiende 252%ed).
Hopelijk kan ik samen met Eni Light Plate en 20-17 Torch dan op base Str uitkomen, dat zou fijn zijn.
Hopelijk kan ik samen met Eni Light Plate en 20-17 Torch dan op base Str uitkomen, dat zou fijn zijn.
Plaats weer eens zo'n screenshot van je Beast. Ik weet niet waarom maar ik kan er uren naar kijken.Davio schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:21:
Zo, vandaag even een Beast gebakken voor mijn Necro in een Double Axe (superior, met 1 max dmg en 1 AR) en het resultaat is +37Str (en een niet boeiende 252%ed).
FloydRaalte schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:25:
[...]
Plaats weer eens zo'n screenshot van je Beast. Ik weet niet waarom maar ik kan er uren naar kijken.

waarom eigenlijk in een double axe?

Omdat hij voor mijn Necro is die hem alleen hoeft vast te houden voor de aura en er niet mee hoeft te slaan, wilde de reqs dus lekker laag houden.
Ik had hem ook in een BA kunnen maken voor resale value, maar dan heb je weer 138str nodig...
base necro str 15Davio schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:21:
anni+torch20-17 = 30-40 stats = 45-55 str
beast +37 str (req =43 dus zit je daar met goedkoopste anni al overheen) 82-92 str
dan kan je gewoon eni Mage plate gebruiken hoor
ook nog: Dusk shroud: Req Strength: 77
Wyrmhide: Req Strength: 84
om level 90 heb je +66 str van eni, dus kom je om 148-158 str
zat, maar dan ook ZAT str om str op base te laten
Maar ik heb die Eni LP tegen een voordelig prijsje gekocht, vandaar. 
Ik heb trouwens uitgerekend dat ik str op base kan laten zonder dingen aan te hoeven buggen, dus dat is mooi.
Ik heb trouwens uitgerekend dat ik str op base kan laten zonder dingen aan te hoeven buggen, dus dat is mooi.
ja dat zeg ikDavio schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:20:
Maar ik heb die Eni LP tegen een voordelig prijsje gekocht, vandaar.
Ja, maar ik heb nog geen Anni, maar wel een Mara's en dan kom ik precies goed uit.
Eej, kan iemand mij zeggen want de prijs is van een nature peace ring en de minimum en maximum prijs ook aub 
grts
grts
1fg hooguit, niet meer misschien minder
En in runes komt dat dan neer op pul?
Sorry ben niet zo goed in fg
Ben op het moment totaal niet actief dus ook niet meer zo op de hoogte van de prijzen zoals vroeger maar een pul is volgens mij nog steeds 1fg
Prijzen voor de mid runes zijn momenteel ongeveer:
Ist: 3 fg
Mal: 2 fg
Um: 1 fg
Pul: 0,5 fg
Lem: 0,3 fg
Dus voor 2 pul kan je hem wel krijgen, maar misschien lukt het ook wel voor 1 pul.
Ist: 3 fg
Mal: 2 fg
Um: 1 fg
Pul: 0,5 fg
Lem: 0,3 fg
Dus voor 2 pul kan je hem wel krijgen, maar misschien lukt het ook wel voor 1 pul.
oke ik heb nu mijn nature's peace ik draag hem en toch doet nihla corpse explosion
kills die je merc maaktLiquazo schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:37:
oke ik heb nu mijn nature's peace ik draag hem en toch doet nihla corpse explosion
Verwijderd
Misschien komt het omdat natures peace alleen werkt met phys attacks. Nu ben ik alleen even vergeten of hij wel of niet bij hammers van een hdin werkt. Maar hij werkt iig niet als sorc. (Geloof ik, don't shoot me if i'm wrong)
*edit*
Dat kan natuurlijk ook nog
*edit*
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 19:45 ]
heb hem vorige ladder op mijn sorc gebruikt, ging perfectVerwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:45:
Misschien komt het omdat natures peace alleen werkt met phys attacks. Nu ben ik alleen even vergeten of hij wel of niet bij hammers van een hdin werkt. Maar hij werkt iig niet als sorc. (Geloof ik, don't shoot me if i'm wrong)
*edit*
ik denk dat hij nu wel werkt, want alsk monster dood doet met sorc komt er zo uit dat monster een rooie gloed en hoor je "uiuiuiuihl", op mn assa deed ie het niet, of mss wast gwn omdat ik ring van char had gewisseld, nu ja mss is het idd door die kills van mn merc, dunno
Dat wat je beschrijft is inderdaad de RIP van Nature's Peace
Zijn er nog mensen die gaan vandaag soft core spellen ?
Voeg gewoon wat actieve spelers uit de playertable toe en je merkt vanzelf of er mensen vanavond spelen..
Verwijderd
vraagje: als ik Necro ben en ik heb bijv. een leech item (xx% stolen per hit, etc) moet ik dan zelf ook meevechten (melee combat ) of is het genoeg als m'n skellies slaan? Ik had een life leech item maar ik zag niet echt leven bijkomen ondanks dat m'n skellies aan 't vechten waren...
Zelfde vraag voor +attack rating items....
Zelfde vraag voor +attack rating items....
Nee dat geldt, voor beide, alleen voor jezelf
Verwijderd
Dat zuigt dus. Ik kan dus beter een regen amulet/ring om doen ipv een +attack rating item als ik niet vecht? Dat lijkt me sterk. Ik dacht dat de attack rating stats m'n skellies beter doen vechten (vaker/beter de vijand raken)...
Nope, items zijn inderdaad alleen van invloed op jezelf, tenzij je een aura hebt of + skills. Verder worden je skeletons niet beinvloed door je items afaikVerwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 01:50:
[...]
Dat zuigt dus. Ik kan dus beter een regen amulet/ring om doen ipv een +attack rating item als ik niet vecht? Dat lijkt me sterk. Ik dacht dat de attack rating stats m'n skellies beter doen vechten (vaker/beter de vijand raken)...
klein vraagje voor mn hdin, ik heb die build gezien op d2sjp en daar staat dat je maar 10 @ 15 in vigor moet steken en 10 ++ in holy shield, nu ben ik nog niet zo rijk op dia 2 en vroeg mij af of het voor mij niet beter is vigor vol te doen om maximum uit dmg te halen aangezien ik nog niet zulke goeie items heb
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een goede norma (white) war scepter met 4 sockets voor runeword rift, weten jullie waar ik deze het makkelijkst kan vinden? Ik heb al paar keer gecheckt bij de verkopers in town maar alleen drognan verkoopt normale scepter maar helaas weer geen war scepters en die van act3 (ormus?) verkoopt zover ik heb gezien alleen maar magical war scepters.
Ik zit nu flayer jungle op normal te doen, hopend op een white war scepter maar mogelijk dus dat ik meer kans heb in een andere area en/of moeilijkheidsniveau?
Ter aanvulling: war scepter is quality lvl 21, wat voor lvl monster kan dit droppen?
Ik zit nu flayer jungle op normal te doen, hopend op een white war scepter maar mogelijk dus dat ik meer kans heb in een andere area en/of moeilijkheidsniveau?
Ter aanvulling: war scepter is quality lvl 21, wat voor lvl monster kan dit droppen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2010 09:36 ]
Als ik items nodig heb zoals monarch of andere dan doe ik vaak cow lvls die dropn vaak nog goeie armors, scepters en zo, nja mss dat er hier iemand een btr idee heeftVerwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:34:
Ik ben op zoek naar een goede norma (white) war scepter met 4 sockets voor runeword rift, weten jullie waar ik deze het makkelijkst kan vinden? Ik heb al paar keer gecheckt bij de verkopers in town maar alleen drognan verkoopt normale scepter maar helaas weer geen war scepters en die van act3 (ormus?) verkoopt zover ik heb gezien alleen maar magical war scepters.
Je kan ook proberen er eentje te traden of te kopen op jsp. Er is altijd wel een gek die zoiets bewaart. Waarom wil je trouwens een war scepter en geen caduceus? Sinds iron maiden weg is, is er eigenlijk geen reden om weinig physical dmg te willen. Sterker nog: met draculs grasp is het wel lekker als je flink wat life terug kan leechen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:34:
D2 LoD CD zat niet goed in de dvd-player en de player gleed dicht met de cd ertussen. Paar kleine krasjes op de CD maar nu wordt de CD niet meer herkent door de drive! Je kunt LoD zeker niet zonder CD spelen? Shit man! Had er net zo'n zin in!
Registeer anders je cd codes bij battle net. Dan kan je daarna een installer downloaden en spelen zonder cd.
Je kan sinds 1.12 wel D2 spelen zonder CD, je moet alleen even d2xmusic.mpq in je install directory gooien van de expansion CD, en je moet natuurlijk een volledige installatie hebben. Maar zoals gezegd kan je de installer ook gewoon downloaden tegenwoordig.
Verwijderd
En daarnaast zijn er toch ook andere methodes? Als je al een legale key hebt .... wat is het probleem dan? Je hebt immers ooit al eens betaald voor het spel...
Dit topic is gesloten.
Let op:
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!