Iemand trouwens een low baba torch/wolfhowl nodig?
bij mij heb ik dan nog ruimte aan de zijkanten over...HyperMan schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:02:
Hier ook, en nog een tip: als je opstart met -windowed in de snelkoppeling kan je daarna het venster beeldvullend maken door op maximaliseren te klikken
iemand die een necro torch of homunculus over heeft? ik bied mij aan
Mijn barb moet nog een torch hebben, wolfhowl heb ik niet zoveel aan. En Davio, jij had toch nog een 20-10 nec torch voor me?
[ Voor 28% gewijzigd door Kid Jansen op 08-06-2010 17:23 ]
Voor een lage barb torch is dat veel te veel (voor 2 ist heb je al bijna een perfect barb torch, voor 3 ist zeker), maar wat zijn de stats?
Om een idee te geven, 13-13 barb is rond um, 15-15 barb mal.
Om een idee te geven, 13-13 barb is rond um, 15-15 barb mal.
Ahh goed, om te weten - zag af en toe in de public rooms een torch geruild worden voor twee ists, maar speel het spel nog niet zo heel lang (een maand of twee) en heb nog niet echt een idee wat wat waard is..
Stats kan ik op dit moment niet bekijken, te vaak van game gewisseld:S
Daar kom ik nog op terug!
Stats kan ik op dit moment niet bekijken, te vaak van game gewisseld:S
Daar kom ik nog op terug!
Ja, die heb ik nog, mag je zo van me hebben. Spreek me maar aan als je me online ziet (acc: Davio).kid jansen schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:21:
Mijn barb moet nog een torch hebben, wolfhowl heb ik niet zoveel aan. En Davio, jij had toch nog een 20-10 nec torch voor me?
Ik ben vanavond sowieso wel veel online, even gehad met studie voor vandaag. Als iemand trouwens nog characters gerushed wil hebben, m'n pala heeft nu enigma, dus ik kan nu ook hell snel rushen. Eerst moest ik op hell iedere keer wisselen tussen pala en sorc.
He is er nog iemand online??
Heb mij ook maar even aangemeld op hardcore ladder onder Kalua. Mijn char name is Kalua_got.
Als iemand mij een rush kan geven?
Heb trouwens nog nooit online gespeeld
edit: en alweer dood
zelfde char name nu op softcore
Heb mij ook maar even aangemeld op hardcore ladder onder Kalua. Mijn char name is Kalua_got.
edit: en alweer dood

[ Voor 38% gewijzigd door Kalua op 08-06-2010 22:12 ]
Ik zit even met een probleempje. Mijn IK gf barb heb ik omgebouwd, aangezien je dan cold damage doet --> council bodies zijn niet te horken.
Nu heb ik de volgende gear
CoT
Wealth
2xGrief PB (nu nog 1 x + Lightsabre
)
chance guards
2x dwarf star
goldwrap
infernostride
crafted baba amu (rand)
Ik heb nu alleen een gruwelijk gebrek aan mana, en nu heb ik nog 5 ml van lightsabre
Heeft iemand een idee hoe ik dat het makkelijkst kan oplossen? gewoon maar 1x manald heal gaan dragen + andere amu met ml zoeken? Dat kost me sowieso 100% gf van een dwarf.
Of heeft iemand andere opties?
Nu heb ik de volgende gear
CoT
Wealth
2xGrief PB (nu nog 1 x + Lightsabre
chance guards
2x dwarf star
goldwrap
infernostride
crafted baba amu (rand)
Ik heb nu alleen een gruwelijk gebrek aan mana, en nu heb ik nog 5 ml van lightsabre
Heeft iemand een idee hoe ik dat het makkelijkst kan oplossen? gewoon maar 1x manald heal gaan dragen + andere amu met ml zoeken? Dat kost me sowieso 100% gf van een dwarf.
Of heeft iemand andere opties?
zouden jullie ogen open kunnen houden voor 5sox crystal sword/double axe, dan kan ik weer een cta maken
is het handig om met summon necro max block te halen?
Als het goed is zou je nooit geraakt mogen worden (behalve misschien ranged/casters) dus ik zou zeggen neeDalyxia schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:13:
is het handig om met summon necro max block te halen?
Al is mb makkelijk te halen met een homu.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ja, max block met homunculus is niet echt moeilijk, dus dan kun je er prima voor gaan.psychoclown schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:21:
[...]
Als het goed is zou je nooit geraakt mogen worden (behalve misschien ranged/casters) dus ik zou zeggen nee
Al is mb makkelijk te halen met een homu.
Daarbij weet ik niet wat de life return per punt in vitality is. Als die niet echt hoog is, maakt een verschil van 20 punten daarin niet zoveel uit.
max block it is dusDavio schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:01:
[...]
Ja, max block met homunculus is niet echt moeilijk, dus dan kun je er prima voor gaan.
Daarbij weet ik niet wat de life return per punt in vitality is. Als die niet echt hoog is, maakt een verschil van 20 punten daarin niet zoveel uit.
iemand homun dan voor me? ik heb nu alleen een eth
gvd, heb ik rush voor baal q, gaat die vent me in act1 nightmare lopen blaten dat ik zijn rushbot moet installeren want anders loopt zijn game vast
ja dikke vinger, vuile eikel
ben nu dus rush nodig in nightmare, iemand?
is een eth giant thresher nog iets waard? Of wil iedereen alleen superior of een CV?
Hier komt iets hips te staan
Eerder een CV (of een CA), Giant Thresher wordt amper om gevraagd, waarschijnlijk omdat die een max van 6 socks heeft en je dus niet kunt Larzukken en met cuben maar 1 op 6 kans hebt op 4 sockets.HyperMan schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:45:
is een eth giant thresher nog iets waard? Of wil iedereen alleen superior of een CV?
Als je eens zegt waar welke quests te vinden zijn, dan wil ik wel die wel eens halen voor jou, heb een lvl 80 ww barb, dus ik denk dat normal+nightmare wel moet lukken. Heb nog nooit iemand geboost dus zal wel even moeten zoeken.Kalua schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:05:
edit: en alweer dood![]()
Ik ben al aardig wat avondjes bezig maar stuit steeds weer op hetzelfde probleem, nl. dat de overgang van NM naar Hell zo enorm groot is. Hoe kun je daar nou ooit doorheen komen... 
Ik heb 2 chars, iets onder de lvl 80, maar ga aan de lopende band dood. Ik vind echter ook niet echt betere gear. Hoe hebben jullie dat gedaan? Blijven Baalrushen met Bots mee ofzo en hopen dat je een keer snel genoeg bent om wat items te pakken?
Ik heb 2 chars, iets onder de lvl 80, maar ga aan de lopende band dood. Ik vind echter ook niet echt betere gear. Hoe hebben jullie dat gedaan? Blijven Baalrushen met Bots mee ofzo en hopen dat je een keer snel genoeg bent om wat items te pakken?
@ Kalua: ik wil wel helpen, heb lvl90 blizzsorc voor normal en nightmare en lvl94 hammerdin voor hell.
@Leeke1984: ik heb bergen items op mules waar ik niks mee doe, als je echt heel erg crappy gear hebt heb ik vrijwel zeker dingen die beter zijn voor je.
Bedankt voor torch Davio!
@Leeke1984: ik heb bergen items op mules waar ik niks mee doe, als je echt heel erg crappy gear hebt heb ik vrijwel zeker dingen die beter zijn voor je.
Bedankt voor torch Davio!
[ Voor 52% gewijzigd door Kid Jansen op 09-06-2010 13:23 ]
Ik ben ook maar eens begonnen na 2 jaar niet gespeeld te hebben. Blijft een supergame! Had nog nooit een hammerdin gemaakt dus daar maar eens mee begonnen. Ik was aan het baalrushen op normal wanneer ik vroeg aan de medespeleres met welk level je naar NM en HELL moest.leeke1984 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:07:
Ik ben al aardig wat avondjes bezig maar stuit steeds weer op hetzelfde probleem, nl. dat de overgang van NM naar Hell zo enorm groot is. Hoe kun je daar nou ooit doorheen komen...
Ik heb begrepen dat je rond lvl 40-50 naar NM kunt en vanaf lvl 60 naar HELL? Nu net zelf NM quests uitgespeeld en ben daar aan het baalrushen, lvl 49 nu. Nog ff door dus voordat ik naar HELL kan
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Het ligt een beetje aan de manier waarop je wil spelen op welk lvl je naar NM of Hell wil, met lvl 1 kan het al (Classic rush of Glitch-rush). Je kan de Ancients op Hell echter pas doen als je lvl 60 bent, dus daarom dat advies.FloydRaalte schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:48:
[...]
Ik ben ook maar eens begonnen na 2 jaar niet gespeeld te hebben. Blijft een supergame! Had nog nooit een hammerdin gemaakt dus daar maar eens mee begonnen. Ik was aan het baalrushen op normal wanneer ik vroeg aan de medespeleres met welk level je naar NM en HELL moest.
Ik heb begrepen dat je rond lvl 40-50 naar NM kunt en vanaf lvl 60 naar HELL? Nu net zelf NM quests uitgespeeld en ben daar aan het baalrushen, lvl 49 nu. Nog ff door dus voordat ik naar HELL kanGear blijft voor mij ook een probleem. Geen idee hoe je aan die mage fists, enigma's of Hearth of the Oak komt!
Als je voornamelijk zelf wilt spelen, kun je beter zo lang mogelijk wachten om over te stappen.
Vorige ladders + mfen + jspleeke1984 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:07:
Maar een hdin is ook niet het beste om mee te beginnen als je geen startkapitaal hebt.
Een sorc kan met crappy gear, door middel van gratis teleport, makkelijk mfen waardoor je vanzelf nieuw spul vind. Danwel om zelf te houden danwel om te verkopen zodat je rekening gevuld raakt!
Ik ben van mening dat max block absoluut niet nodig is voor een summoner.. tenzij je hardcore speelt.. Maar ik heb nog een homunculus liggen, gesocket met PDia nog welDalyxia schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:15:
[...]
max block it is dus
iemand homun dan voor me? ik heb nu alleen een eth
gvd, heb ik rush voor baal q, gaat die vent me in act1 nightmare lopen blaten dat ik zijn rushbot moet installeren want anders loopt zijn game vast
ja dikke vinger, vuile eikel
ben nu dus rush nodig in nightmare, iemand?
Hey, ben nieuw hier, wel grappig om te zien hoeveel dr nog dia spelen na al die jaren ^^ ben na lange tijd weer opnieuw met dia begonnen, had beter soso als eerste char gepakt ma had meer zin in assa die nu lvl 81 is ^^
Ben niet echt meer mee met de prijzen van vandaag, maar voor een ist, wa voor assa torch kan je zo ong krijgen?
Grts
Ben niet echt meer mee met de prijzen van vandaag, maar voor een ist, wa voor assa torch kan je zo ong krijgen?
Grts
Ook voor HC is het niet echt nodig, zeker als je een beetje behoudend speelt als summoner, en zelf niet het gevecht aangaat.o_Omgwtf schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:13:
[...]
Ik ben van mening dat max block absoluut niet nodig is voor een summoner.. tenzij je hardcore speelt.. Maar ik heb nog een homunculus liggen, gesocket met PDia nog welweet niet wat zoiets waard is..
Cititzen of Ladonia
Voor mijn HC bowazon heb ik nu een WWS, totdat ik mijn WF kan gebruiken, de WWS heeft 2 sockets, en ik was van plan hier een NEF en een SHEAL in te stoppen.
Goed idee of zijn er andere meningen?
Bowa wordt MS/STRAFE.
Bowa wordt MS/STRAFE.
Cititzen of Ladonia
Even een vreemd vraagje misschien: heeft er iemand een Botd PB op lad sc die ik 1 run mag testen? Dan weet ik of dat mijn mana problemen kan verhelpen
heb wel een berserker axe BotD die je 1 run mag lenenAzaruc schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:38:
Even een vreemd vraagje misschien: heeft er iemand een Botd PB op lad sc die ik 1 run mag testen? Dan weet ik of dat mijn mana problemen kan verhelpen
btw, heb ik nu een homun, moet nog necro torch
Thanks voor het aanbod, maar heb niet genoeg strength voor een baDalyxia schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:45:
[...]
heb wel een berserker axe BotD die je 1 run mag lenen
btw, heb ik nu een homun, moet nog necro torch
@ Kid Janssen : Ik zal je eens toevoegen aan mijn friendslist, ik zit op softcore ladder. Leeke1984 is mijn account, dan kan je zelf beoordelen of ik crappy gear heb
Haha ken dat, ben juist weer opnieuw begonnen met dia en heb ook zo'n crap items, maar kan hell wel al redelijk aan (als m'n stomme merc maar in leven wilt blijvenleeke1984 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:01:
@ Kid Janssen : Ik zal je eens toevoegen aan mijn friendslist, ik zit op softcore ladder. Leeke1984 is mijn account, dan kan je zelf beoordelen of ik crappy gear heb
heeft iemand die nec torch opgepakt uit gotmule game?
Nope, heb er wel een crappy Baba torch gedropt.Dalyxia schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:47:
heeft iemand die nec torch opgepakt uit gotmule game?
Iemand die na 23u online is, en zin heeft om eens mijn ancient op te kuisen ? Zou graag gaan baalrunnen.
na 23 u wrs niet meer, mss wel nog (thangt ervan af), ist op sc of hc? en norm nm of hell?Ward Vr schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:16:
Iemand die na 23u online is, en zin heeft om eens mijn ancient op te kuisen ? Zou graag gaan baalrunnen.
Nja kan wel helpen als iemand wil meehelpen, maar zal alleen niet aankunnen, ben mr pas opnieuw begonnen me dia na lange tijd
Ik misschien, whisper me maar als je me toevallig ziet.Ward Vr schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:16:
Vicariously I live while the whole world dies
Ik heb ook nef + shael erin, dat is ook wat ik al eerder in het topic aanraadde. Ik zou hem wel upgraden trouwens, scheelt toch een stukje killing speed.sorcees schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:25:
Voor mijn HC bowazon heb ik nu een WWS, totdat ik mijn WF kan gebruiken, de WWS heeft 2 sockets, en ik was van plan hier een NEF en een SHEAL in te stoppen.
Bowa wordt MS/STRAFE.
Ok, heb jullie even toegevoegd, we zien elkaar wel
Ok cva, je moet anders ook je acc gvn voeg ik je strax ook ff toe, mijne is btw mr_jil niet liquazo op dia (gwn voor de zekerheid zegnWard Vr schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:47:
Ok, heb jullie even toegevoegd, we zien elkaar wel
Ik kuis niet graag!Ward Vr schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:16:
Oh wacht je wil een rush?
geen probleem, add me maar: wimi2000 en timi2000
Hop allemaal toegevoegd en Liquazo verwijderd.
Mijn acc name is theronix trouwens
Ok ik voeg je even toe!Ward Vr schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:34:
Hop allemaal toegevoegd en Liquazo verwijderd.Mijn acc name is theronix trouwens
Het is wel de bedoeling dat er hier nuttig gepost wordt, Reacties zoals deze voegen voor de rest niks toe.
[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 09-06-2010 18:57 ]
Ik heb nog een 5 sox flail, need?kid jansen schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:41:
zouden jullie ogen open kunnen houden voor 5sox crystal sword/double axe, dan kan ik weer een cta maken
Volgens mij heeft hij reeds een nieuwe cta gemaakt
kid jansen schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:37:
weinig geluk met de cta's, vorige keer een 4-1-3, nu een 4-1-4...
Oeps, te rap.
Maar zo te zien bestaat er een kans dat ie er weer 1 gaat maken
Maar zo te zien bestaat er een kans dat ie er weer 1 gaat maken
Vanmiddag via jsp een gratis pala torch 10/15 gekregen (jeuj lucky me
), en via ingame ruilen omgezet naar cta runes. Net gemaakt en is er toch mooi 4-6-4 uit komen rollen. Wat een feest
.

Gast, serieus, hoeveel mazzel heb jij deze ladder?
Nouja, ik klaag niet, ik profiteer er ook van mee
heb bannetje te pakken, tempje hoop ik maar ik kan er nu nog steeds niet op, kwas bezig met rushen en net na baalq pleurt tie me eruit..... gvd
Dat dacht ik al, want je was ineens offline.
Heb even broertje van iemand gerushed door alle difficulties, ging lekker snel ook, want hij was al in a3 normal en was al lvl22, dus voor normal hadden we geen game nodig voor baal buggen, en in NM was ik net wave5 aan het killen toen gater kwam, dus daar hoefden we ook niet te wachten. Al met al in iets van 45min klaar.
Verder even Leeke gegeared, waar hij heel blij mee was
Heb even broertje van iemand gerushed door alle difficulties, ging lekker snel ook, want hij was al in a3 normal en was al lvl22, dus voor normal hadden we geen game nodig voor baal buggen, en in NM was ik net wave5 aan het killen toen gater kwam, dus daar hoefden we ook niet te wachten. Al met al in iets van 45min klaar.
Hyperman de Immortal King set is gewoon prachtig
Nu nog socketen

edit: Nog een blije 'van nieuwe gear' voorziene D2'er meld zich
[ Voor 30% gewijzigd door Ward Vr op 10-06-2010 02:19 ]
Ja merci drvoorkid jansen schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:25:
Dat dacht ik al, want je was ineens offline.
Ligt er een beetje aan, SC of HC.
Voor HC zou ik max block gaan, met een schild met hoge block van huis uit, whitstan's is dan wel goed, kost niet zoveel dex.
Verder zo weinig mogelijk strength, eventueel later respeccen als je een torch en/of anni hebt.
Rest in life, 0 in energy, alles redelijk standaard.
Voor HC zou ik max block gaan, met een schild met hoge block van huis uit, whitstan's is dan wel goed, kost niet zoveel dex.
Verder zo weinig mogelijk strength, eventueel later respeccen als je een torch en/of anni hebt.
Rest in life, 0 in energy, alles redelijk standaard.
Cititzen of Ladonia
Voor SC: strenght zoveel je nodig hebt en de rest vitaLiquazo schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:37:
[...]
Ja merci drvoorzit nu even op mn broer zn account (met zijn toestemming ofc!)
want heb twee vraagjes: hoe verdeel je t best je statpoints voor een soso (orb sorc met mf bedoeling) en mag ik ook een acc op tweakers maken, ook al hebben mn broer en ik zelfde ip-adres?
Die tweede vraag hoort eigenlijk in Lieve Adjes maar ik zie geen probleem, zeker niet als je je profiel gewoon invult
Kan iemand mij vertellen/uitleggen:
1. Waar ik die glide wrapper kan vinden voor LOD? Ik geloof dat er meerdere zijn, maar welke adviseren jullie?
2. Of er voor die nieuwe patch een cumulatieve patch is of dat ik eerst een andere patch moet hebben?
Zit de afgelopen dagen weer met plezier dit topic te volgen en zodra mijn laptop terug is van de reparateur dan denk ik er sterk over om weer te beginnen..
1. Waar ik die glide wrapper kan vinden voor LOD? Ik geloof dat er meerdere zijn, maar welke adviseren jullie?
2. Of er voor die nieuwe patch een cumulatieve patch is of dat ik eerst een andere patch moet hebben?
Zit de afgelopen dagen weer met plezier dit topic te volgen en zodra mijn laptop terug is van de reparateur dan denk ik er sterk over om weer te beginnen..
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Zodra je connect tot bnet haalt die meteen de nieuwste patch binnen hoef je dus niks voor te doenZTeeVeR schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:38:
Kan iemand mij vertellen/uitleggen:
Hey, Kudaro, zag dat je op D2JSP een sorc torch te koop had gezet (13-12 ofzo?), mag ik die voor een zacht prijsje van je overnemen?
Heb geen keys atm. 4 fg of ist ook goed?kid jansen schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:45:
Oh tuurlijk, voor 3x3 mag je hem hebben
Edit: Nvm, heb een 17-15 gekocht voor 12 fg via zo'n 10 min topic.
17k-18k Meteor nu.
[ Voor 20% gewijzigd door Davio op 10-06-2010 10:59 ]
Wat is precies het praktisch nut van zo'n glide wrapper? En kan je dan nog steeds op B.net?Loki.Nya schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:51:
http://www.svenswrapper.de/english/index.html
Deze doet het hier al jaren goed.
Mooi dat je er blij mee bent! Ik weet niet precies waar je ze het best mee kan socketen. Increased attack speed met bv Shael rune of een jewel lijkt me het best, misschien kan iemand zeggen hoeveel je precies nodig hebt icm whirlwind want daar kom ik zelf niet helemaal uit. En misschien heeft iemand hier die IK boots en gloves nog liggen, anders kan je die ook wel traden voor een paar PGs denk ik.Ward Vr schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 02:19:
Hyperman de Immortal King set is gewoon prachtigNu nog socketen
![]()
Even een statts vraagje voor de hammerdin. (level 72 nu) Ik begrijp uit builds dat je veel moet spenderen aan vitality, wat logisch is. Ook staat er dat Dex handig is voor je blockrate. En als laatste strenght voor het dragen van je armor. Maar hoeveel dex en hoeveel str is dat precies? Ik zit nu al redelijk hoog met mijn STR (nu op 70), dex wat lager en de rest in VIT (300+ op dit moment). Ik ben bang dat ik al teveel heb gespendeerd aan STR.... is dat ook zo? Mijn eerste echte build dus ben er nog niet echt bedreven in.
Ach, als je teveel aan Str hebt gespendeerd, is dat helemaal niet erg, je kan toch respeccen. 
Zorg eerst dat je alle gear hebt en op het gewenste level bent, dan kun je alles opnieuw spenderen via die Den of Evil quest van Akara.
Zorg eerst dat je alle gear hebt en op het gewenste level bent, dan kun je alles opnieuw spenderen via die Den of Evil quest van Akara.
Even aanvulling op wat Davio zegt:
Als je alle gear hebt --> respec doen --> skills verdelen --> str opvoeren tot je alles kunt dragen --> BO/BC/holy shield casten --> dex opvoeren tot je 75% chance to block hebt --> rest in vita
Dat is hoe ik het doe in ieder geval
(als je voor max block wilt gaan)
Als je alle gear hebt --> respec doen --> skills verdelen --> str opvoeren tot je alles kunt dragen --> BO/BC/holy shield casten --> dex opvoeren tot je 75% chance to block hebt --> rest in vita
Dat is hoe ik het doe in ieder geval
Ik heb met m'n lvl94 paladin 95 punten in dex en rest in vita, ik had 0 in str nodig, want ik kon met torch en anni m'n enigma aan, en die geeft heel veel str waardoor ik met eni ook meteen de rest aan kon.
Deze block calc gaf bij mij goede resultaten:
http://www.baronsbazaar.invisionzone.com/ppr/block_calc.html
Deze block calc gaf bij mij goede resultaten:
http://www.baronsbazaar.invisionzone.com/ppr/block_calc.html
[ Voor 21% gewijzigd door Kid Jansen op 10-06-2010 15:48 ]
Als je respec doet, verlies je dan niet de statpoints en skill points die je verdiend hebt met q zoals rada ed?
Nee die resetten gewoon mee, anders was 1.13 niet eens gelaunched.. zo'n fout kan echt nietLiquazo schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:34:
Als je respec doet, verlies je dan niet de statpoints en skill points die je verdiend hebt met q zoals rada ed?
P/C vraagje:
Suwayyah
148 - 243 dmg
req lvl 51
8% chance to cast level 5 cl
282 ed
45 max dmg based on char lvl(char lvl 90)
18 ar
1485 ar based on char lvl(char lvl 90)
1-15 light dmg
15 str
Is dit wat waard? of niets door het gebrek aan ias/skills?
Suwayyah
148 - 243 dmg
req lvl 51
8% chance to cast level 5 cl
282 ed
45 max dmg based on char lvl(char lvl 90)
18 ar
1485 ar based on char lvl(char lvl 90)
1-15 light dmg
15 str
Is dit wat waard? of niets door het gebrek aan ias/skills?
Crap inderdaad.Azaruc schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:33:
Dacht ik alzonde, want voor de rest is ie wel tof
Wat gewild is: 2assa, 40ias, 300+ed, fools, +3trap, socks / +6trap, socks of GT's 40ias, 380+ed, 3 socks
ik wil hem anders wel hebben, maar 3x3 heb ik nietkid jansen schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:45:
Oh tuurlijk, voor 3x3 mag je hem hebben
wirlwind met full IK ?HyperMan schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:42:
[...]
Wat is precies het praktisch nut van zo'n glide wrapper? En kan je dan nog steeds op B.net?
[...]
Mooi dat je er blij mee bent! Ik weet niet precies waar je ze het best mee kan socketen. Increased attack speed met bv Shael rune of een jewel lijkt me het best, misschien kan iemand zeggen hoeveel je precies nodig hebt icm whirlwind want daar kom ik zelf niet helemaal uit. En misschien heeft iemand hier die IK boots en gloves nog liggen, anders kan je die ook wel traden voor een paar PGs denk ik.
69 Wias zeggen ze, met 40Wias standaard op IK wapen moet je dus nog 29wias wat betekent 2 shael runes of 1 shael + een rare jewel met minimaal 9 ias + andere mods
2x sheal in IK maul, 40% (of zo hoog mogelijk) ED in helm (2x) en armor (1x).
Cititzen of Ladonia
Ik heb die IK boots en maul en helm nog van je HyperMan, ik gebruik ze nog helaas. Jammer dat ik het niet eerder las want een maat van me heeft net dezelfde IK boots net weggetrade.
Ik iig niet, ik speel 100% zonder dupes/hacks/addons/weetikveelwat.
Vraagje, ik heb eindelijk spirit monarch, maar mn soso kan die niet aan qua str, moet ik nu helemaal mn str volproppen tot 156? Heb nu ong 100 str.
In principe wel ja... lijkt heel erg zonde, maar spirit geeft ook weer 22 vitality erbij, dus dat maakt het dan al wat minder erg. Bovendien geldt dat je tot 156 moet komen MET GEAR. Je kunt dus bijvoorbeeld ringen pakken met 10FCR en 15+ strength, dat scheelt je dan alvast weer 30 STR.Liquazo schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:51:
Vraagje, ik heb eindelijk spirit monarch, maar mn soso kan die niet aan qua str, moet ik nu helemaal mn str volproppen tot 156? Heb nu ong 100 str.
torch en anni kunnen ook heel veel schelen natuurlijk. Als iemand trouwens nog een monarch heeft of spirit monarch dan wil ik die wel, roll maakt niet uit, is voor switch voor cta op sorc.
Wat bedoel je precies? Je kan ze gewoon blijven gebruiken, je hebt trouwens de belt van me ipv boots. Als je een game maakt met als naam N IK Boots Gloves gok ik dat je vrij snel 5 vd 6 set items hebt.Ward Vr schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:20:
Ik heb die IK boots en maul en helm nog van je HyperMan, ik gebruik ze nog helaas. Jammer dat ik het niet eerder las want een maat van me heeft net dezelfde IK boots net weggetrade.
Ik denk ook dat het de moeite waard is om zoek te gaan naar een andere build, bv met mace mastery als je van plan bent IK maul te gebruiken. Vraag me niet welke build precies, want ik heb van barbs niet veel verstand
Je kan iig je skill points en stat points laten reseten bij Akara in act 1, 1x per difficulty lvl, dus 3x totaal.
Aangezien ik met m'n IK barb toch nooit meer mf heb ik even de 2x ptopaz in helm en de ptopaz in armor vervangen door een 40% ed jewel in armor en een 38% ed 5mf jewel en een 33% ed 7fhr jewel in helm.
Scheelt nog redelijk veel, met full IK van 3.7-5.9k naar 3.9-6.3k en met cranium basher + goblin toe van 1.7-7k naar 1.9-7.7k.
Scheelt nog redelijk veel, met full IK van 3.7-5.9k naar 3.9-6.3k en met cranium basher + goblin toe van 1.7-7k naar 1.9-7.7k.
Standaard full IK is een whirlwinder. Die zijn vrij simpel:HyperMan schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:40:
[...]
Wat bedoel je precies? Je kan ze gewoon blijven gebruiken, je hebt trouwens de belt van me ipv boots. Als je een game maakt met als naam N IK Boots Gloves gok ik dat je vrij snel 5 vd 6 set items hebt.
Ik denk ook dat het de moeite waard is om zoek te gaan naar een andere build, bv met mace mastery als je van plan bent IK maul te gebruiken. Vraag me niet welke build precies, want ik heb van barbs niet veel verstand
Je kan iig je skill points en stat points laten reseten bij Akara in act 1, 1x per difficulty lvl, dus 3x totaal.
- 20 Whirlwind
- 20 Battle Orders
- 20 Mace Mastery
- 20 Shout
- 1 punt in nat. resist
- 1 punt in stone skin
- prereqs.
is een 16-18-9 anni wat waard?
Ik vond nog een unid anni bij men broer op zijn acc.
Jazeker wel. Hoeveel weet ik niet, maar hij is behoorlijk goed.Idifix schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:07:
is een 16-18-9 anni wat waard?
kan full ik redelijk makkelijk door hell komen?Vicarious schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:49:
[...]
Standaard full IK is een whirlwinder. Die zijn vrij simpel:
- 20 Whirlwind
- 20 Battle Orders
- 20 Mace Mastery
- 20 Shout
- 1 punt in nat. resist
- 1 punt in stone skin
- prereqs.
Nu Iron Maiden weg is kun je volgens mij alles aan. Je hebt zowel physical als elemental dmg (krijg je op wapen bij full ik) dus je kan alles aan. Je killspeed is volgens mij ook nog vrij redelijk. Hou er wel rekening mee dat chance to cast effecten niet werken (zoals lifetap op draculs handschoentjes), dus zorg voor genoeg lifeleech. Verder zou ik een might merc nemen voor extra damage. Die uitrusten met reapers toll voor decripify en het wordt helemaal leuk
de laatste week zijn de drops erg goed. (naja maar 1 item die ik kan gebruiken, mara)
Maar dus wel high end stuff. ZOals mavina bow, tal armor, mara, hor tornado, vortex set shield etc.
Ook de respec gedaan.. volgens mij 50 punten gezet ofzo op dex, rest vita. Zit nu met +5 bo wapen op 3900 life.
En dat kan nog hoger als ik arach vind (kan ik soj gebruiken + wisp, ipv tgods en 2x 10fcr ring)
en dan nog bo+6 ruilen/maken.
nog editje, dit is trouwens het eerste seizoen dat me sorc ook een Torch heeft.
Heb nog nooit zoveel dmg gehad met orbje. Zit volgens mij met tal set rond de 800+ orb dmg.
Maar dus wel high end stuff. ZOals mavina bow, tal armor, mara, hor tornado, vortex set shield etc.
Ook de respec gedaan.. volgens mij 50 punten gezet ofzo op dex, rest vita. Zit nu met +5 bo wapen op 3900 life.
En dat kan nog hoger als ik arach vind (kan ik soj gebruiken + wisp, ipv tgods en 2x 10fcr ring)
Heb nog nooit zoveel dmg gehad met orbje. Zit volgens mij met tal set rond de 800+ orb dmg.
[ Voor 16% gewijzigd door pstalman op 11-06-2010 09:18 ]
ik zou met full tal set voor meteorb//orb build gaan.DarkY schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:15:
de laatste week zijn de drops erg goed. (naja maar 1 item die ik kan gebruiken, mara)
En dat kan nog hoger als ik arach vind (kan ik soj gebruiken + wisp, ipv tgods en 2x 10fcr ring)en dan nog bo+6 ruilen/maken.
max orb
evt 1 pt in cold mastery
1 pt frozen armour
1pt static
tele incl pre.
20 meteorb
20 fireball
20 firebolt
rest in fire mastery
tegen groepen monsters orb, als ze cold res zijn -> fireball
tegen bosses meteorb+ fireball
alles ligt toch wel redelijk snel, bijna net zo snel als een full light sorc met infinity EN je kan alles solo' en
Ok, na lang lopen zoeken eindelijk door dat rechtermuisklik op "Defends" je blockrate weergeeft.Azaruc schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:21:
Even aanvulling op wat Davio zegt:
Dat is hoe ik het doe in ieder geval(als je voor max block wilt gaan)

- Is 75% blockrate je max blockrate of is dit een ideaal percentage?
- Het verkrijgen van gear... kopen jullie dat van anderen of vinden jullie alles zelf? En wat is dan een goeie methode? Ik heb nog nooit een anni torch gezien o.i.d.
- Als laatste: wat moet ik met die "Twisted essence" hoopjes in mijn stash? Ik neem aan dat je daarmee een skillreset kunt doen wanneer je er meerdere hebt? Is het handig of verkopen jullie ze aan een NPC?
Alvast bedankt!
- 75% blockrate = max.
- Verkrijgen van gear = vinden & traden
- Je hebt een essence van Andy, Meph, Diablo en Baal nodig om je stats te resetten
- Verkrijgen van gear = vinden & traden
- Je hebt een essence van Andy, Meph, Diablo en Baal nodig om je stats te resetten
voor gear handel ga naar d2jsp.org, daar handelen ze met fg (forum gold).
werkt prima.
werkt prima.
Cititzen of Ladonia
Dat ene puntje in cold mastery is niet eventueel, dat is een must. Dat ene puntje verdubbelt je killspeed met orb zo'n beetje als je een aantal +skills hebt.gotfurrr schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:13:
[...]
ik zou met full tal set voor meteorb//orb build gaan.
max orb
evt 1 pt in cold mastery
1 pt frozen armour
1pt static
tele incl pre.
20 meteorb
20 fireball
20 firebolt
rest in fire mastery
tegen groepen monsters orb, als ze cold res zijn -> fireball
tegen bosses meteorb+ fireball
alles ligt toch wel redelijk snel, bijna net zo snel als een full light sorc met infinity EN je kan alles solo' en
Verder: je kunt inderdaad alles solo-en, maar soepel gaat het niet. In de CS is het erg hectisch omdat je continue moet wisselen tussen fireball en orb. Bovendien kom je in games met 4+ spelers een stukje dmg tekort. En hell travincal is letterlijk een hell als je geen fantastische merc hebt (als in: crown of thieves, eth insight CV en een dikke armor).
Begrijp me goed, het is een goede build (ik gebruik hem zelf ook altijd, ook deze ladder), maar verwacht niet dat je a la hammerdin/lightningsorc ff overal doorheen walst.
[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 11-06-2010 12:14 ]
pt in cm kan idd wel kloppen, zelf doe ik het iig ookVicarious schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:13:
[...]
Dat ene puntje in cold mastery is niet eventueel, dat is een must. Dat ene puntje verdubbelt je killspeed met orb zo'n beetje als je een aantal +skills hebt.
Verder: je kunt inderdaad alles solo-en, maar soepel gaat het niet. In de CS is het erg hectisch omdat je continue moet wisselen tussen fireball en orb. Bovendien kom je in games met 4+ spelers een stukje dmg tekort. En hell travincal is letterlijk een hell als je geen fantastische merc hebt (als in: crown of thieves, eth insight CV en een dikke armor).
Begrijp me goed, het is een goede build (ik gebruik hem zelf ook altijd, ook deze ladder), maar verwacht niet dat je a la hammerdin/lightningsorc ff overal doorheen walst.
Verder vind ik cs prima te doen, fireball op left klick en tele + orb op right click. Overigens is full light inderdaad sneller en makkelijker (button bash
Dit topic is gesloten.
Let op:
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!