Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Fatal Mind schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:00:
[...]

En we zijn een week verder... en nog niks binnen...

Ziet er naar uit dat mijn vorige ervaring ( bestelling van xbox controller bij de thehut ) weer herhaalt gaat worden...
Jammer.
Bij mij duurde het laatst ook langer. Als je bij Zavvi/TheHut bestelt moet je niet raar opkijken als het 10 dagen duurt. Een andere keer is het inderdaad met 4-6 dagen binnen zoals ik eerder vermelde. Ik had laatst zelf ook een groter product en dat duurde ook veel langer. Daarom bestel ik tegenwoordig liever bij Amazon. Dan ben je zeker van een snelle bezorging. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:20:
Let wel op dat de releasedatum van de HP box 2 december was en dat er ook nog een weekend tussen zat ;).
Correct, alleen was de box al voor release date verzonden naar me, vorige ervaring hebben mij wat huiverig gemaakt voor dit soort bestellingen,

We wachten het maar weer af.
LuPo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:07:
[...]

Bij mij duurde het laatst ook langer. Als je bij Zavvi/TheHut bestelt moet je niet raar opkijken als het 10 dagen duurt. Een andere keer is het inderdaad met 4-6 dagen binnen zoals ik eerder vermelde. Ik had laatst zelf ook een groter product en dat duurde ook veel langer. Daarom bestel ik tegenwoordig liever bij Amazon. Dan ben je zeker van een snelle bezorging. :)
Wacht dan ook wel geduldig af voordat ik bij hun aan de bel trek, maar ik snap eigenlijk niet waarom ze geen track & trace gebruiken ( of een variant daarvan ) de kosten kunnen het niet zijn, als ik hier een pakket verstuur krijg ik dat er gratis bij.

[ Voor 48% gewijzigd door Fatal Mind op 06-12-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:48

franssie

Save the albatross

LuPo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:53:
[...]
Als je de HP Complete collection hebt zou ik toch wel graag van je horen of er toevallig geen Nederlandse ondertiteling onder zit. :)
Helaas - geen Nederlands. Vrijdag ontvangen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

The Hangover Blu-ray incl Nederlandse ondertiteling voor €6,49 bij Play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Blu-ray serie BBC Earth - Life (Vier Blu-rays, een prachtige serie!) voor € 11,49 bij www.bol.com. Als je nog een enquete invult krijg je een code voor gratis verzending (enqueste website ben ik even kwijt).

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 06-12-2011 19:23 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
franssie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:16:
[...]

Helaas - geen Nederlands. Vrijdag ontvangen.
Hier wel. Film 1 t/m 6 hebben Nederlandse subtitles én audio. Alleen deel 7 part 1 en 2 hebben geen Nederlandse subtitles of audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:05

faust2016

You yes have my shirt

En waar heb jij 'm bestelt LuPo, de HP box?

[ Voor 14% gewijzigd door faust2016 op 06-12-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
faust2016 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:30:
En waar heb jij 'm bestelt LuPo, de HP box?
Hier.

Gratis verzending, binnen 3 dagen in huis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:05

faust2016

You yes have my shirt

Ooh, je hebt de Blu-ray versie. Ik moet de DVD box hebben (vriendin heeft geen BR speler). Wilde m bij zavvi bestellen, gezien je daar met Paypal kan betalen, heb geen Credit Card.

Maar kan het zijn dat er bij de ene winkel wel NL subs op staan en bij de andere niet? Want ik dacht dat je bij Amazon.co.uk/zavvi/theHut/enz. altijd de 'UK uitgave' krijgt, dus dan zou die toch hetzelfde moeten zijn?
Of is het verschil hier dat de ene de DVD versie heeft en de andere de BR box?

[ Voor 36% gewijzigd door faust2016 op 06-12-2011 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
faust2016 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:03:
Ooh, je hebt de Blu-ray versie. Ik moet de DVD box hebben (vriendin heeft geen BR speler). Wilde m bij zavvi bestellen, gezien je daar met Paypal kan betalen, heb geen Credit Card.

Maar kan het zijn dat er bij de ene winkel wel NL subs op staan en bij de andere niet? Want ik dacht dat je bij Amazon.co.uk/zavvi/theHut/enz. altijd de 'UK uitgave' krijgt, dus dan zou die toch hetzelfde moeten zijn?
Of is het verschil hier dat de ene de DVD versie heeft en de andere de BR box?
De boxen van Zavvi/TheHut/Amazon zouden dezelfde moeten zijn.

Ik gok dus dat het inderdaad het verschil tussen Blu-ray en DVD is. Misschien kan Franssie dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Ik heb die Blu-Ray box en op de hoes staat geen NL. Het kan zijn dat het op de discs wel staat, maar ik heb alleen nog maar 7-2 gekeken en daar stond het dacht ik niet op (kijk altijd in het engels dus ik let er ook niet zo op).
Ik zal vanavond als ik thuis ben even kijken.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
franssie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:43:
Ik heb die Blu-Ray box en op de hoes staat geen NL. Het kan zijn dat het op de discs wel staat, maar ik heb alleen nog maar 7-2 gekeken en daar stond het dacht ik niet op (kijk altijd in het engels dus ik let er ook niet zo op).
Ik zal vanavond als ik thuis ben even kijken.
7-1 en 7-2 hebben inderdaad geen NL audio of ondertitel.

1 t/m 6 hebben echter wel NL audio en ondertitel. Staat ook op aan de binnenkant van elk van die doosjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

grappig dat dat dan niet op de grote doos staat, in elk geval is het dan opgelost lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Vandaag bij Saturn in Tilburg Rihanna - Good Girl Gone Bad en Mariah Carey - Emancipation of Mimi gekocht voor €9,99 per stuk op bluray

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Gisteren m'n HP box binnen gekregen, heeft 9 dagen geduurd, kwam in een doos aan die geopend was ( misschien door iemand hier ) maar de box is geseald en in prima staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fatal Mind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:09:
Gisteren m'n HP box binnen gekregen, heeft 9 dagen geduurd, kwam in een doos aan die geopend was ( misschien door iemand hier ) maar de box is geseald en in prima staat.
Mijn BF3 kwam laatst ook al in een open doosje (ook verder in prima staat, geseald enzo). Wel vreemd.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:11:
[...]

Mijn BF3 kwam laatst ook al in een open doosje (ook verder in prima staat, geseald enzo). Wel vreemd.. :?
Och, kan best zijn dat m'n ouders hem hebben open gemaakt, zou vreemd zijn, maar ik sluit het niet uit. Belangrijkste is dat de box er is, en dat ie in goede staat is. Dit opent voor mij een deur om eventueel vaker wat bij zavvi te bestellen. Mag trouwens aannemen dat dingen die door de brievenbus passen sneller gaan. Al kom ik daar binnenkort wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik zit nog een beetje met de ondertiteling bij de lost box 1-6... Alleen seizoen 3, 4 en 5 hebben dutch subs...
Ik wil alles met NL subs... Maar bij Zawi kost hij 83 euro...

Fre Record Shop heeft natuurlijk wel dutch subs, maar daar kost hij 233 euro :S
http://www.freerecordshop...-box-36-brd-8717418277321

Zijn er nog andere ideeën?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fatal Mind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:13:
[...]

Och, kan best zijn dat m'n ouders hem hebben open gemaakt, zou vreemd zijn, maar ik sluit het niet uit. Belangrijkste is dat de box er is, en dat ie in goede staat is. Dit opent voor mij een deur om eventueel vaker wat bij zavvi te bestellen. Mag trouwens aannemen dat dingen die door de brievenbus passen sneller gaan. Al kom ik daar binnenkort wel achter.
Bij mij haald ik het uit m'n afgesloten brievenbus buiten. Aangezien mijn vriendin en ik net thuis kwamen (en niemand anders een sleutel heeft) was het pakketje dus bij PostNL opengemaakt. Of per ongeluk door de postbode ofzo.

Feit is dat het geopend in mijn brievenbus lag. En dat wij het niet hebben opengemaakt. Wel netjes dat de postbode dus niet heeft gestolen. Wordt wel heel makkelijk als zo'n pakketje open is en BF3 zit erin (die toen net twee dagen uit was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Laatste Multimedia Heaven bij de Mediamarkt was ie €124, die prijs heeft ie online nog. Dat is volgens mij de goedkoopste in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
dfrenner schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:21:
Ik zit nog een beetje met de ondertiteling bij de lost box 1-6... Alleen seizoen 3, 4 en 5 hebben dutch subs...
Ik wil alles met NL subs... Maar bij Zawi kost hij 83 euro...

Fre Record Shop heeft natuurlijk wel dutch subs, maar daar kost hij 233 euro :S
http://www.freerecordshop...-box-36-brd-8717418277321

Zijn er nog andere ideeën?
Hier is hij €124, zoals SR8 al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 17:54

Nitai

Live the life you love.

LuPo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:33:
[...]

Hier.

Gratis verzending, binnen 3 dagen in huis. :)
Thanks ook zojuist besteld! 8)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik word lijp, ik kan nergens Die Hard 3 vinden voor een normale prijs, FRS vraagt er 20 euro voor, verschillende andere sites zitten daar ook in de buurt..

Wil deze hebben met NL subs, maar weiger er toch echt 20 euro voor te betalen voor een 20 jaar oude film... Allemaal erg vreemd, terwijl Die Hard 4 voor een 10tje wel te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fatal Mind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:18:
Ik word lijp, ik kan nergens Die Hard 3 vinden voor een normale prijs, FRS vraagt er 20 euro voor, verschillende andere sites zitten daar ook in de buurt..

Wil deze hebben met NL subs, maar weiger er toch echt 20 euro voor te betalen voor een 20 jaar oude film... Allemaal erg vreemd, terwijl Die Hard 4 voor een 10tje wel te vinden is.
Zit in de Die Hard box alleen 3 zonder nl sub ofzo? :P
Omdat je alleen 3 zoekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:59:
[...]

Zit in de Die Hard box alleen 3 zonder nl sub ofzo? :P
Omdat je alleen 3 zoekt..
1 en 2 heb ik al, 4 haal ik pas als ik 3 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

The Chronicles Of Narnia: The Lion, The Witch And The Wardrobe/Prince Caspian Double Pack Blu-ray voor 9,18 GBP incl. verzenden bij Blahdvd.com.

Met Nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Webshop only Blokker:

Planet Earth Complete serie (6 Blu-rays) Blu-ray €19,99

Human Planet (4 Blu-rays) Blu-ray €19,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:04
Op Livingsocial kun je nu een 20 euro cadeaubon kopen van bol.com voor 10 euro.
Dus krijg je 50% korting op bijvoorbeeld games of blu-ray.

Modbreak:*SNIP* Referralspam is hier niet toegestaan

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 12:37 ]

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Reiben schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:34:
[...]

Mooie aanbieding, besteld! Wel jammer dat ze niet allemaal Nederlandse ondertitels hebben, maar voor deze prijs kon je het niet laten liggen.

Robin Hood / Gladiator Blu-ray voor GBP 8,94 incl verzenden bij Zavvi.com, met Nederlandse subs.

[...]
Laatst besteld bij Amazon.co.uk voor ook 8,90 GBP. Inmiddels binnen en mooi setje van 2 films met Nederlandse ondertiteling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Davidshadow13 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:49:
Op Livingsocial kun je nu een 20 euro cadeaubon kopen van bol.com voor 10 euro.
Dus krijg je 50% korting op bijvoorbeeld games of blu-ray.

LINK
Bedankt, ik heb via je link besteld. Als jij inmiddels je drie referrals hebt mag mijn link ook gebruikt worden ;) :

Ontopic:

X-Men Quadrilogy Blu-ray voor €11,95 bij Zavvi.nl.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiben schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:06:
[...]

Bedankt, ik heb via je link besteld. Als jij inmiddels je drie referrals hebt mag mijn link ook gebruikt worden ;) :

Ontopic:

X-Men Quadrilogy Blu-ray voor €11,95 bij Zavvi.nl.
Helaas heb ik al besteld zonder een link. Het is mijn eerste bestelling bij livingsocial.

Als de andere links al vol zijn, mag mijn link ook worden gebruikt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb op twee e-mailadressen eentje besteld. Beide gelukt om drie mensen te vinden. Er staat nu:
Gefeliciteerd! Drie van uw vrienden hebben de deal van vandaag gekocht via uw verbinding, en dus ontvangt u er één gratis!
Dus krijg ik dan mijn geld terug? Of krijg ik een tweede bon gratis? :P

[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 14-12-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

LuPo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:49:
Ik heb op twee e-mailadressen eentje besteld. Beide gelukt om drie mensen te vinden. Er staat nu:

[...]

Dus krijg ik dan mijn geld terug? Of krijg ik een tweede bon gratis? :P
Je zou denken dat een extra bon gratis geven makkelijk voor ze is dan een betaling terugstorten. Maar ik weet het ook niet, zoals zij het verwoorden kan het allebei :)

Verwijderd

Reiben schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:55:
[...]

Je zou denken dat een extra bon gratis geven makkelijk voor ze is dan een betaling terugstorten. Maar ik weet het ook niet, zoals zij het verwoorden kan het allebei :)
Ik heb ook drie mensen die via mijn link hebben gekocht. Echter krijg ik maar 1 cadeaubon. Ik denk dat het geld terug wordt gestord.

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik heb vandaag weer een pakketje ( kon door brievenbus ) mogen ontvangen, helaas weer geopend... Ik snap niet waarom het iedere keer open is. Maar eens een email richting zavvi / postnl de deur uit doen.

• LuPo
Fatal Mind schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:57:
Ik heb vandaag weer een pakketje ( kon door brievenbus ) mogen ontvangen, helaas weer geopend... Ik snap niet waarom het iedere keer open is. Maar eens een email richting zavvi / postnl de deur uit doen.
Hier laatst 2x Uncharted 3 ontvangen en die waren wèl dicht. Gelukkig..

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:43:
[...]

Ik heb ook drie mensen die via mijn link hebben gekocht. Echter krijg ik maar 1 cadeaubon. Ik denk dat het geld terug wordt gestord.
Ja, hier ook het zelfde, maar 1 bon...... je zou dan toch verwachten dat je er 2 krijgt!?

Verwijderd

Modbreak:Mijn collega heeft vandaag even een hoop referrals verwijderd (dank hiervoor). Ik heb een topic waarschuwing toegevoegd aan dit topic en wij willen vanaf heden geen referrals meer zien.

• LuPo
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:21:
[modbreak]Mijn collega heeft vandaag even een hoop referrals verwijderd (dank hiervoor). Ik heb een topic waarschuwing toegevoegd aan dit topic en wij willen vanaf heden geen referrals meer zien.[/]
Ik vroeg me eigenlijk af waarom dat niet mag? Je post een goede aanbieding en in ruil daarvoor krijg je er ook nog iets voor terug. Ik bedoel dit niet als commentaar en aanval. Enkel wat meer informatie zou wel gewenst zijn. :)

Verwijderd

LuPo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:17:
Ik bedoel dit niet als commentaar en aanval.
No problemo, hoewel verdere discussie wel in het feedback topic mag :)

Lees even Het algemeen beleid #verbodenspam (hopelijk werkt de deeplink). De scheidslijn tussen referrals en spam is heel erg klein. GoT heeft een groot publiek en het opnemen van referrals kan erg veel geld opleveren. Om te voorkomen dat mensen nutteloze berichten plaatsen om maar plek te bieden aan hun eigen referrals is dit bewust opgenomen in de AV. Verder krijg je het beste advies als iemand geen belang heeft in het geven van dat advies.

• franssie

franssie

Save the albatross

En als toevoeging op Mig29 de mening van een simpele volger van dit (overigens door mij zeer gewaardeerde) topic: de referrals vervuilen enorm.
Er zijn een paar mensen die zo goed zijn om de aanbiedingen die ze vinden hier voor ons allemaal te posten. Met al dat verwijs gedoe sneeuwt dat onder (en dat is jammer want ze doen er moeite voor), je zou het zelfs een beetje topic kapen kunnen noemen ;)
Verder is er tenminste één topic waar aanbiedingen en kortingcodes in geruild worden: Algemeen korting en aanbiedingen topic
* franssie gaat weer in lurk modus

[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 19-12-2011 19:14 . Reden: nu zelfs met met onderwerp ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Shrek: The Whole Story - 1-4 Box Set Blu-ray voor €27,45 incl verzendkosten bij Zavvi.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Due Date Blu-ray voor €6,49 bij Play.com.

Volgens de beschrijving zitten er Nederlandse ondertitels bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Open Season 1 & 2 (Baas in Eigen Bos) Blu-ray €5,95 inclusief verzending bij Zavvi.nl.

Met Nederlandse spraak en ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Reiben schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:03:
Open Season 1 & 2 (Baas in Eigen Bos) Blu-ray €5,95 inclusief verzending bij Zavvi.nl.

Thanx man! Zojuist besteld. Geen geld...
Reiben schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:29:
Due Date Blu-ray voor €6,49 bij Play.com.

Volgens de beschrijving zitten er Nederlandse ondertitels bij.
Helaas kost hij nu weer 12 euro.

Die prijzen (ook bij zawi) lijken van dag tot dag te veranderen.

[ Voor 36% gewijzigd door BlakHawk op 02-01-2012 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
Reiben schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:03:

Prima tip!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Deze week bij de Mediamarkt:

3 Bluray's of DVD's halen, 2 betalen. Goedkoopste gratis.

Edit: Deze actie is alleen in de winkels.

[ Voor 31% gewijzigd door SR8 op 02-01-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

SR8 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:43:
Deze week bij de Mediamarkt:

3 Bluray's of DVD's halen, 2 betalen. Goedkoopste gratis.

Edit: Deze actie is alleen in de winkels.
Mooie actie, zeker in combinatie met de al langer lopende 2 voor €15 actie. Die zijn bij MediaMarkt namelijk gewoon €7,50 per stuk zijn en nu dus 3 voor €15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Waar kon je ook al weer terugvinden of er Nederlandse subs bijzitten?

http://www.zavvi.nl/blu-ray/ice-age-trilogy/10053857.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:01
Op dvd.nl zit een topic. Ben aan 't werk dus kan niet zo 123 even kijken. Ik heb overigens deel 1 en 2 los en daar zitten geen NL subs bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
dfrenner schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:05:
Waar kon je ook al weer terugvinden of er Nederlandse subs bijzitten?

http://www.zavvi.nl/blu-ray/ice-age-trilogy/10053857.html
Hierzo ; klik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Thnx,

Helaas niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77859

EDIT
Oeps was al geplaatst

[ Voor 25% gewijzigd door Nico111 op 09-01-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Als het daar niet staat kun je ook nog op Amazon.co.uk en Bluray.com kijken.

Ontopic:

Rambo 1 t/m 4 Blu-ray Grenade Boxset voor €29,99 bij Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Reiben schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:37:
Bij Amazon.co.uk, de Doomsday Collection op Blu-ray voor 9,99 GBP excl. verzenden met Nederlandse ondertiteling. Bevat:

- The Day after Tomorrow
- The Day the Earth Stood Still
- Independence Day
Beetje een late reactie maar volgens mij heeft deze set geen Nederlandse ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

LuPo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:01:
[...]

Beetje een late reactie maar volgens mij heeft deze set geen Nederlandse ondertitels.
Klopt, alleen The Day The Earth Stood Still heeft Nederlandse ondertitels. Daar kwam ik ook pas achter toen ik hem ontving. Ik zal wel verkeerd gekeken hebben ofzo, mijn excuses daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Januari sale bij Dvdoutlet.nl, qua Blu-ray onder andere Kill Bill voor €3,99 en Body of Lies, Reservoir Dogs en Michael Clayton voor €4,99 per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Reiben schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:19:
[...]

Klopt, alleen The Day The Earth Stood Still heeft Nederlandse ondertitels. Daar kwam ik ook pas achter toen ik hem ontving. Ik zal wel verkeerd gekeken hebben ofzo, mijn excuses daarvoor.
Geen probleem hoor. Ik dacht ik meld het nog even (omdat ik op het punt stond die te bestellen).
Reiben schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:18:
Januari sale bij Dvdoutlet.nl, qua Blu-ray onder andere Kill Bill voor €3,99 en Body of Lies, Reservoir Dogs en Michael Clayton voor €4,99 per stuk.
Bedankt voor de aanbieding van dvdoutlet.nl! Ik heb even wat meegenomen. :)

Koop jij ook alles wat je post? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Nee hoor, anders zou ik onderhand blut zijn vrees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Millennium Trilogie (Extended Edition) Blu-ray €19,99 bij Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Spiderman Trilogy Blu-ray voor 14,85GBP bij Amazon.co.uk

Rocky The Complete Saga Blu-ray voor 17,99GBP bij Amazon.co.uk

The Hannibal Lecter Box Set Blu-ray voor 14,27GBP bij Amazon.co.uk

True Inspiration Collection Blu-ray voor 9,99GBP bij Amazon.co.uk. Bevat in ieder geval twee (één en twee) zeer goede documentaires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Millennium en true inspiration gecombineerd bij amazon, zal wel geen NL sub hebben, maar dat overleef ik wel met de EN subs. Beide, thanks!

@Lupo, dank - die kende ik nog niet!

[ Voor 12% gewijzigd door franssie op 12-01-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
franssie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:27:
Millennium en true inspiration gecombineerd bij amazon, zal wel geen NL sub hebben, maar dat overleef ik wel met de EN subs. Beide, thanks!
Millennium Trilogy van Amazon heeft inderdaad geen Nederlandse ondertiteling. Die website is handig om te gebruiken naast het forum van dvd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

LuPo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:32:
Dit is wel een érg leuke:

The Ultimate Gangster Box Blu-ray voor slechts €13,99 bij Play.com!

Bevat 5 films: American Gangster, Carlito's Way, Casino, Public Enemies, Scarface
Voor wie deze gemist had, hij is nu €17,95 incl verzenden bij Zavvi.nl, ook geen slechte prijs!

Let wel, Public Enemies en Scarface hebben geen Nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 22:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Fatal Mind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:18:

Geen idee of je hem nog zoekt (neem aan van wel, maar bij Cosmox staat ie nu voor 11 euro, gratis verzenden.
Via elcheapo zie ik ook diverse andere sites voor een bedrag rond de 10 / 11 euro.
Wellicht dat je "die hard with a vengeance" als zoekterm moet gebruiken ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
The Eagle schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:13:
[...]

Geen idee of je hem nog zoekt (neem aan van wel, maar bij Cosmox staat ie nu voor 11 euro, gratis verzenden.
Via elcheapo zie ik ook diverse andere sites voor een bedrag rond de 10 / 11 euro.
Wellicht dat je "die hard with a vengeance" als zoekterm moet gebruiken ;)
Leuk dat je er nog op terug komt ! Paar dagen geleden al meegenomen bij de Correct in Rotterdam, zag hem daar toevallig staan voor 12 euro. Weer een collectie compleet ( 4 ondertussen al een keer aangeschaft )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Blu-ray actie voor Veronica Magazine abonnees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Hmm, geen slechte deal als ik het zo zie, nu even hier iemand in de buurt vinden die Veronica abbonee is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Films die ik op Zavi bestel moet ik controleren onder het kopje UK toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

yes. Maar lijst is niet altijd helemaal up-to-date. http://www.blurayspecs.co.uk is ook nog een goede bron.

[ Voor 40% gewijzigd door alwinus op 28-01-2012 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

3 voor €21 Blu-rays bij Amazon.de.

Niet heel veel keuze, maar er zitten toch een paar leuke titels tussen. Let op, korting wordt pas in de laatste stap van je bestelling berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Krijg het idee dat de FRS gestopt is met de 2 voor 20 deals... Aldus als ik de site zo bekijk, das toch erg jammer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fatal Mind schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:22:
Krijg het idee dat de FRS gestopt is met de 2 voor 20 deals... Aldus als ik de site zo bekijk, das toch erg jammer !
In de winkel nog wel. Zelf twee keer Scarface S.E. Blu-ray gekocht. Eentje nu verkopen via V&A. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:06:
[...]

In de winkel nog wel. Zelf twee keer Scarface S.E. Blu-ray gekocht. Eentje nu verkopen via V&A. :)
Ik hoop dat het een foutje op de site is ( een van vele... ) want anders zijn ze een goede klant kwijt... 80% van wat hier staat komt bij frs.nl vandaan... Een paar uit de winkel maar dat was omdat ze niet leverbaar waren via de webshop... In de winkel zijn de doosjes minder mooi, ze zijn gebruikt en versleten...

En ik ga toch echt niet iedere keer naar een frs rijden voor m'n films...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fatal Mind schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:03:
[...]

Ik hoop dat het een foutje op de site is ( een van vele... ) want anders zijn ze een goede klant kwijt... 80% van wat hier staat komt bij frs.nl vandaan... Een paar uit de winkel maar dat was omdat ze niet leverbaar waren via de webshop... In de winkel zijn de doosjes minder mooi, ze zijn gebruikt en versleten...

En ik ga toch echt niet iedere keer naar een frs rijden voor m'n films...
Inmiddels Scarface verkocht voor €12.
In de winkel zijn de hoesjes doorgaans idd een stuk slechter. Bij deze twee was dat echter niet het geval. Overigens heeft bol.com ook 2 voor €20.

Ik heb m'n gratis LivingSocial bol.com tegoed (€40) gebruikt om 8 blu-ray toppers te kopen. Totaal €40. :)

The Good, the Bad and the Ugly
The Silence of the Lambs
Walk the line
Dances with Wolves
No Country for Old Men
Once Upon a Time in America
Inglourious Bastards
Big Fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:20:
[...]

Inmiddels Scarface verkocht voor €12.
In de winkel zijn de hoesjes doorgaans idd een stuk slechter. Bij deze twee was dat echter niet het geval. Overigens heeft bol.com ook 2 voor €20.

Ik heb m'n gratis LivingSocial bol.com tegoed (€40) gebruikt om 8 blu-ray toppers te kopen. Totaal €40. :)

The Good, the Bad and the Ugly
The Silence of the Lambs
Walk the line
Dances with Wolves
No Country for Old Men
Once Upon a Time in America
Inglourious Bastards
Big Fish
Dan toch maar weer eens overwegen om wat bij Bol.com te kopen... slechte ervaringen met de levertijden van die ballentent...

Mooie aankopen trouwens, koopjes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fatal Mind schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:05:
[...]

Dan toch maar weer eens overwegen om wat bij Bol.com te kopen... slechte ervaringen met de levertijden van die ballentent...

Mooie aankopen trouwens, koopjes !
Ik zie bij FRS dat ze sommige blu-rays nog wel voor €9,99 verkopen. Dat komt dus op hetzelfde neer als 2 voor €20. Voorbeeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:49:
[...]

Ik zie bij FRS dat ze sommige blu-rays nog wel voor €9,99 verkopen. Dat komt dus op hetzelfde neer als 2 voor €20. Voorbeeldje.
Bedankt, zal eens ff die site overhoop halen, of er nog wat leuks tussen zit. Moet de FRS toch nog bellen over hun falende site, gelijk eens vragen hoe het zit met de 2 voor 20 deals die ze altijd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Volgens mij is deze nog niet gemeld:
Bij Zavvi.nl loopt er nu een "2 Voor €14" actie. Met o.a. Law Abiding Citizen, The A-Team, Shutter Island, Fight Club, Green Zone, Fargo, Knight And Day, Defiance en Seven Pounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Mesrine Part 1 & 2 Blu-ray nu 7,99 GBP bij Amazon.co.uk of 10,99 EUR bij Play.com.

Met Engelse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Bij Zavvi.nl: Blu-ray The Da Vinci Code & Angels and Demons voor €11,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKuup
  • Laatst online: 16-09-2024
Even gezocht op de bekende kanalen. Maar geen nederlandse ondertiteling?
Zou jammer zijn, leuke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Twee Blu-ray voor €13,49 bij Play.com. Onder andere 300, V for Vendetta, The Green Mile, Gran Torino, The Hangover, Dances with Wolves, Body of Lies etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Fast and Furious 1-5 op Blu-ray voor 15,94 GBP bij Zavvi.com of 19,45 EUR bij Zavvi.nl.

Volgens mij heeft alleen het 5e deel geen Nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bovendien is die al (of in de tussentijd) uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Op het moment dat ik het postte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:01
En weer beschikbaar, maar voor een hogere prijs :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
LuPo schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:48:
Twee Blu-ray voor €13,49 bij Play.com. Onder andere 300, V for Vendetta, The Green Mile, Gran Torino, The Hangover, Dances with Wolves, Body of Lies etc.
Zelfde aanbieding bij Zavvi. Alleen daar is het 2 voor 10 pond. Toch €1,50 gunstiger voor ons. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

LuPo schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:31:
[...]

Zelfde aanbieding bij Zavvi. Alleen daar is het 2 voor 10 pond. Toch €1,50 gunstiger voor ons. :)
Ook bij Amazon.co.uk, daar is het nog gunstiger als je boven de 25 pond komt aangezien je dan geen verzendkosten betaald.

Overigens is deze actie volgens mij bij alle UK retailers geldig, net zoiets als die 2 voor €15 actie onlangs bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Alleen vandaag bij MM Leeuwarden:
MediaMarktLeeuwarden
@MediaMarktLWD

#TwitterDAGaanbieding 21 februari:(alleen volgers): ALLE Blu-Ray DVD's 2 halen, 1 betalen!! #BLURAY #MediaMarkt #2VOOR1 pic.twitter.com/C0rRnXMn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SR8 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:32:

[...]
Jammer dat MediaMarkt niet om de hoek is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:26

TDB

SR8 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:32:

[...]
En jammer dat zij de aanbieding niet maandag doen, dan komt tintin 3D uit :)

PSN: TDBtje

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Rise of the Planet of the Apes Blu-ray voor 12,90 euro bij Amazon.de.

Met Nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Bluray

The Pacific: Complete HBO Series (Tin Box Edition) voor £14,99 bij Amazon.co.uk. Met NL ondertiteling

Wees er snel bij, want je kan er van uit gaan dat deze prijs snel weer zal veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
SR8 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 01:11:
Bluray

The Pacific: Complete HBO Series (Tin Box Edition) voor £14,99 bij Amazon.co.uk. Met NL ondertiteling

Wees er snel bij, want je kan er van uit gaan dat deze prijs snel weer zal veranderen.
Is al weer 40 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Reiben schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:49:
The Social Network Blu-ray voor GBP 6,79 incl verzenden bij Bee.com. Met Nederlandse ondertiteling.
Deze aanbieding is er momenteel weer voor dezelfde prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik nog DragonBall Z kan krijgen met Nederlandse ondertiteling en is er iets bekend of er iets aan zit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Jurassic Park Ultimate Trilogy Blu-ray voor €17,95 incl verzenden bij Zavvi.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

MM Maastricht deze week:
Bluray
Johnny English Reborn, Warrior, De Bende van Oss, Shark Night 3D, Three Musketeers en Adventures of TinTin per stuk voor €13.

[ Voor 7% gewijzigd door SR8 op 28-02-2012 11:34 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Let op:
~[html]Let op: het plaatsen van referrals valt onder spam en is niet toegestaan!~[/html]