Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Reiben schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:10:
Fight Club en Braveheart op Blu-ray voor 3 GBP per stuk bij Amazon.co.uk. Met Nederlandse ondertiteling.

Helaas pas gratis verzending bij bestellingen vanaf 25 GBP.
Shit, die heb ik laatst nog gekocht voor 6-7 pond bij amazon.co.uk :'(
franssie schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:21:
ach, samen met de HP-8 box besteld, weekje wachten op Fightclub is niet erg, potter komt wel binnenwandelen tzt en alsnog gratis verzending. NL titels zie ik dan wel, zeker bij HP heb ik die liever niet (verwarrend vertaalde namen, wat in een boek goed werkt maar minder in de ondertitels). Dank voor de tip!
Als je de HP Complete collection hebt zou ik toch wel graag van je horen of er toevallig geen Nederlandse ondertiteling onder zit. :)
Bestaat uit 11 discs.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Double deal bij Bol.com, 2 Blu-rays voor 15 euro.

Keuze uit:

- Inception
- Due Date
- Sex and the City 2
- Final Destination 4
- The Town
- Gran Torino
- Jonah Hex
- Step Up 3
- Clash of the Titans
- PS I Love You

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:21

alwinus

Tweaked

o die lagen ook bij de MM voor 15 euro voor 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Reiben schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:12:

Keuze uit:

- Inception
- Due Date
- Sex and the City 2
- Final Destination 4
- The Town
- Gran Torino
- Jonah Hex
- Step Up 3
- Clash of the Titans
- PS I Love You
Mooie aanbiedingen. Helaas is alleen Inception voor mij interessant.

Inception en Gran Torino besteld. :)

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 05-10-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:50
Voor de liefhebber, zie onderstaande link voor BluRay boxen onder de 15 pond bij Amazon.
Er zitten mooie titels bij voor weinig!

BluRay Boxen onder de 15 pond (+- 17,50 euro)

Zo ben ik ook toevallig tegen de BluRay Alien Box voor 13,57 euro aangelopen (spotgoedkoop natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hmm die alien boxset die ik zie staat geen nederlandse ondertiteling bij (en kost inmiddels weer 16 pond). Kan iemand bevestigen of ontkennen of er NL ondertiteling op de anthology boxset staat?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:01
Anders scroll je even door naar Subtitles and Audio :). Kom je het volgende tegen:

Alien

Theatrical Audio: English 5.1 DTS HD Master Audio, English 4.1 Dolby Surround, English 2.0 Dolby Surround, Brazilian Portuguese 5.1 Dolby Digital, French 5.1 DTS, German 5.1 DTS, Latin Spanish 5.1 Dolby Digital

Theatrical Subtitles: English for the hearing impaired, Brazilian Portuguese, Danish, Finnish, French, German, Latin Spanish, Dutch, Norwegian, Swedish

Extended Audio: English 5.1 DTS HD Master Audio, English 2.0 Dolby Surround, Brazilian Portuguese 5.1 Dolby Digital, French 5.1 DTS, German 5.1 DTS, Latin Spanish 5.1 Dolby Digital

Extended Subtitles: English for the hearing impaired, Brazilian Portuguese, Danish, Finnish, French, German, Latin Spanish, Dutch, Norwegian, Swedish

Aliens

Theatrical Audio: English 5.1 DTS HD Master Audio, English 4.1 Dolby Surround, English 2.0 Dolby Surround, Brazilian Portuguese 5.1 Dolby Digital, French 5.1 DTS, German 5.1 DTS, Latin Spanish 5.1 Dolby Digital

Theatrical Subtitles: English for the hearing impaired, Brazilian Portuguese, Danish, Finnish, French, German, Latin Spanish, Dutch, Norwegian, Swedish

Extended Audio: English 5.1 DTS HD Master Audio, English 2.0 Dolby Surround, Brazilian Portuguese 5.1 Dolby Digital, French 5.1 DTS, German 5.1 DTS, Latin Spanish 5.1 Dolby Digital

Extended Subtitles: English for the hearing impaired, Brazilian Portuguese, Danish, Finnish, French, German, Latin Spanish, Dutch, Norwegian, Swedish

Alien 3

Theatrical Audio: English 5.1 DTS HD Master Audio, Brazilian Portuguese 5.1 Dolby Digital, French 5.1 DTS, German 5.1 DTS, Latin Spanish 5.1 Dolby Digital

Restored Work Print Version Audio: English 5.1 DTS HD Master Audio, Brazilian Portuguese 5.1 Dolby Digital, French 5.1 DTS, German 5.1 DTS, Latin Spanish 5.1 Dolby Digital

Restored Work Print Version Subtitles: English for the hearing impaired, Brazilian Portuguese, Danish, Finnish, French, German, Latin Spanish, Dutch, Norwegian, Swedish

Alien Resurrection

Theatrical Audio: English 5.1 DTS HD Master Audio, Brazilian Portuguese 5.1 Dolby Digital, French 5.1 DTS, German 5.1 DTS, Latin Spanish 5.1 Dolby Digital

Extended Audio: English 5.1 DTS HD Master Audio, Brazilian Portuguese 5.1 Dolby Digital, French 5.1 DTS, German 5.1 DTS, Latin Spanish 5.1 Dolby Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Duh, heb ik weer. Zal de volgende keer es verder kijken dan me neus lang is ;) bedankt.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heb hem ook besteld (en ook al geleverd gekregen) en kan bevestigen dat er NL subs op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
DC_Vincent schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:20:
Heb hem ook besteld (en ook al geleverd gekregen) en kan bevestigen dat er NL subs op staan.
Ook voor 13 eurie? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Waar had je hem voor 13 euro dan? Was hij 12 pond ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
LuPo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:41:
[...]

Waar had je hem voor 13 euro dan? Was hij 12 pond ofzo. :P
Ja, dat bedoel ik ook.... Mooi prijs toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vjenne-ICT schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:41:
[...]

Ja, dat bedoel ik ook.... Mooi prijs toch.
Bij Amazon? Oei, jammer dat ik die gemist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ja, bij amazon voor weinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Uit m'n orderbevestiging:

1 Alien Anthology [Blu-ray] £13.88 1 £13.88

[ Voor 6% gewijzigd door DC_Vincent op 10-10-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Toy Story 1-3 Box Set op Blu-ray voor 19,99 GBP (ong. €23).

Dat is dus 6,66 GBP (€7,66) per deel. Geen geld imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Lost: The Complete Seasons 1-6

Voor de fans van Lost, de complete 6 seizoenen box bij Amazon voor -omgerekend- zo'n € 87 (ter vergelijking, bij FRS kost de box € 233).

Let op: gisteren is de prijs van de box meerdere keren 'versprongen' van 76 pond naar 110 pond en weer terug. Mocht de prijs later vandaag weer op 110 pond staan, dan de prijs goed in de gaten houden.

Let op (2): alléén NL subs op S3, S4 en S5 (op alle seizoenen wél ook Engelse subs aanwezig).

Ik heb iig mijn slag geslagen... >:)

[ Voor 19% gewijzigd door KillerBee op 15-10-2011 11:47 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:15
Die set is 70,94 pond inclusief verzending bij zavvi.com. Als je nog wat spul erbij bestelt en je totaalbedrag op 100 pond krijgt, kun je de code BIGSPENDER gebruiken voor 10 pond korting.

EDIT @hieronder: volgens mij is het zo dat Zavvi tegenwoordig producten waarvoor je mogelijk invoerrechten zou moeten betalen, verstuurt vanaf een locatie waarvoor dit risico niet geldt.

[ Voor 25% gewijzigd door Kooj1980 op 15-10-2011 20:40 ]

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@Kooj1980: is uiteraard een hele mooie prijs, maar de kans dat je invoerrechten moet betalen is altijd aanwezig, Zavvi zit op Guernsey, wat geen onderdeel is van de EU. Maar je kunt altijd een poging wagen natuurlijk...

[ Voor 4% gewijzigd door KillerBee op 15-10-2011 17:18 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
KillerBee schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:17:
@Kooj1980: is uiteraard een hele mooie prijs, maar de kans dat je invoerrechten moet betalen is altijd aanwezig, Zavvi zit op Guernsey, wat geen onderdeel is van de EU. Maar je kunt altijd een poging wagen natuurlijk...
Onjuist. Zavvi zit op Guernsey maar stuurt sinds kort producten boven de 22 euro uit de UK. Vandaar dat de levertijd opeens ook van 10-12 werkdagen is gedaald naar 4-7 werkdagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

LuPo schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:45:
[...]

Onjuist. Zavvi zit op Guernsey maar stuurt sinds kort producten boven de 22 euro uit de UK. Vandaar dat de levertijd opeens ook van 10-12 werkdagen is gedaald naar 4-7 werkdagen. :)
Ah, my bad }:O , maar wel goed om te weten trouwens :) , ik koop regelmatig bd's, maar kijk (keek) nooit op Zavvi om deze reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

en 1 pond verzending per order is ook goed te doen, allen dank voor de tip van - en info over - zavvi!

[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 17-10-2011 10:01 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Bij Mediamarkt Blu-rays voor €5 per stuk, best wat interessante titels:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/vxj08w.jpg

Er staat 3 voor €15 maar ze zijn gewoon €5 per stuk dus je hoeft ze niet in drievouden te kopen.

Bij MM Arena waren in ieder geval Brothers, Kick-Ass, Piranha, Der Untergang en Centurion al weg. Maar wellicht worden ze nog bijgevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:42
:s Ben ik de enige Idioot die 120 euro voor de CE van de alien Anthology heeft uitgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troost je, ik ook :) Maar... dat is wel de CE he! Veel mooier wordt een lampje ook niet natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
DCG909 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:00:
:s Ben ik de enige Idioot die 120 euro voor de CE van de alien Anthology heeft uitgegeven?
120 euro!!! Dat zou ik er nooit voor uitgeven....
Nou is 13.88 pond ook wel heel erg goedkoop (was er heel blij mee)...

Amazon goed in de gaten houden zou ik zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Reiben schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:51:

[afbeelding]

Er staat 3 voor €15 maar ze zijn gewoon €5 per stuk dus je hoeft ze niet in drievouden te kopen.

Bij MM Arena waren in ieder geval Brothers, Kick-Ass, Piranha, Der Untergang en Centurion al weg. Maar wellicht worden ze nog bijgevuld.
Top! Ik ga morgen gelijk even kijken voor Der Untergang en Into the Wild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:13:
[...]

120 euro!!! Dat zou ik er nooit voor uitgeven....
Nou is 13.88 pond ook wel heel erg goedkoop (was er heel blij mee)...

Amazon goed in de gaten houden zou ik zeggen....
Dat is niet de collector's edition die we bedoelen, dat is deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:53:
[...]

Dat is niet de collector's edition die we bedoelen, dat is deze
Bedankt voor de toelichting. Wel een gaaf ding man! Toch te veel geld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Weet je wat het is, alles word tegenwoordig maar collectors edition genoemd.
Ik vind zoiets toch wel een stukkie exclusiviteit.....maakt alleen een prijs iets exclusief? Nee, maar goedkoop maar wel weer toegangelijk waardoor het minder........een echt verzamelaars object wordt.
Kan het niet helemaal goed uitleggen wat ik bedoel. Maar ik kan me voorstellen dat als je echt een aliens (of film attributen in het algemeen) fan bent dat je dit er graag voor neer telt.

Wat niet wegneemt dat het een hoop geld is natuurlijk ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bij Saturn Groningen: BBC Earth Life op Blu-ray of DVD voor €10.

Nu heb ik Planet Earth, Human Planet en Life. Mooi rijtje. :)

Ook even Into the Wild en Brokeback Mountain gekocht bij Mediamarkt Groningen. Der Untergang heb ik gereserveerd want die hadden ze (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ocean's Trilogy

Voor 12.77 pond bij Amazon. Met NL ondertiteling bij 11 en 12. 13 niet.

[ Voor 7% gewijzigd door SR8 op 18-10-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Reiben schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:51:

[afbeelding]

Bij MM Arena nu alle titels aanwezig, plus nog eentje die niet in de folder staat: Let Me In (Amerikaanse remake van het Zweedse origineel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Reiben schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:01:
[...]

Bij MM Arena nu alle titels aanwezig, plus nog eentje die niet in de folder staat: Let Me In (Amerikaanse remake van het Zweedse origineel).
In Groningen ook alles bijgevuld, actie geldt ook nog tot 30 oktober dus ze moeten wel. Heb zelf Brokeback Mountain, Der Untergang, Into the Wild en Magnolia gescoord. Leuke actie!

Hoeveel Blu-ray's hebben jullie eigenlijk? Ik heb nu 8 box-sets en 32 losse Blu-rays. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:42
Wat zij volgens jullie de mooiste blu-rays?
Ik vond aliens mooi scherp (athans zo herriner ik het me) FF had een redelijke hoeveelheid waarbij aliasing (wat Anti-aliasing tegen moet gaan) aanwezig was, niet zoo extreem storend, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

LuPo schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Hoeveel Blu-ray's hebben jullie eigenlijk? Ik heb nu 8 box-sets en 32 losse Blu-rays. :)
DCG909 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:51:
Wat zij volgens jullie de mooiste blu-rays?
Niet om het een of ander, maar ik zie liever dat dit topic gebruikt wordt waar het voor bedoeld is: het linken naar leuke aanbiedingen. Dit vind ik persoonlijk veel interessanter dan te weten hoeveel bd's iemand heeft ;) (en is bovendien offtopic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harry Potter - The Complete 8-Film Collection op Amazon voor ~ € 38.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Die is al de revue gepasseerd: LuPo in "Het grote budget DVD- & blu-ray-topic" :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Robin Hood / Gladiator Blu-ray Double Pack voor €12,45 incl verzenden bij Zavvi.nl.

Met Nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

leuk dat savvi.nl - ook gelijk veel NL prijzen. Alien EUR35 ipv GBP18 ...
waaeschijnlijk ben je wel zeker van NL subs, maar dat is mij het prijsverschil niet waard

[ Voor 42% gewijzigd door franssie op 23-10-2011 23:04 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
franssie schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:03:
leuk dat savvi.nl - ook gelijk veel NL prijzen. Alien EUR35 ipv GBP18 ...
waaeschijnlijk ben je wel zeker van NL subs, maar dat is mij het prijsverschil niet waard
Daarom post Reiben ook enkel Robin Hood/Gladiator. Daarmee is de Nederlandse variant van Zavvi namelijk goedkoper dan de Engelse. 10,98 GBP = €12,65. Normaal gesproken is de Engelse variant van Zavvi vaak goedkoper.

Overigens is het niet zo dat de Nederlandse variant van Zavvi alleen maar films met Nederlandse ondertiteling heeft. Ze hebben slechts de website van Zavvi aangepast naar het Nederlands. De producten komen dus gewoon uit Engeland en je moet zelf (via o.a. deze website) checken of je film wel Nederlandse ondertiteling heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

The Omen Trilogy Blu-ray box set €17 incl verzenden bij Play.com met de code FBOMEN4.

Met Nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Bij FRS.nl hebben ze een 2 voor €20 Blu-ray actie. Op zich niet zo heel bijzonder, maar ik zag dat de volgende titels er onder vallen:

- Triple Action Pack (Gamer, Universal Soldier, Fake Identity)
- Triple Thriller Pack (The Box, 100 Feet, Rush)
- Triple Comedy Pack (Surfer Dude, Big Stan, Swing Vote)
- Moviepower Volume 4 (Eden Lake, 30 Days of Night, The Grudge)

Misschien niet de beste films die er zijn, maar je betaald hier in totaal €40 voor, wat dus neerkomt op €3,33 per film.

Als je dan ook nog iets anders erbij bestelt, krijg je daar 10% korting over (niet over de pakketten die ik hierboven genoemd heb) en 2 of meer €5 cadeaucards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Triple Blu-ray pack met:

- District 9
- 2012
- Battle: Los Angeles

Voor 15,41 GBP bij MyMemory.co.uk als je de kortingscode early10 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
3 halen 2 betalen bij Saturn. Op CD, DVD, Games en Blu-ray. Volgens mij bij alle vestigingen.

[small]Ik weet dat het eigenlijk niet in dit topic hoort maar het is wel budget en ik maak er liever andere GoT'ters blij mee dan dat ik ze op marktplaats verkoop:

*knip*

Daar hebben we V&A voor uitgevonden ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Orion84 op 04-11-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Deze week bij Mediamarkt (landelijke folder)

Avatar Collector's Edition Blu-ray voor €24,99 met 1 gratis Blu-ray
Keuze uit de volgende 5 titels:

1. Road To Perdition
2. Hitman
3. Man of Fire
4. iRobot
5. Night at the Museum

De actie met Avatar geldt ook voor DVD. Voor DVD is de prijs €18,99.

Ook nog 5 Blu-ray titels voor €20,-
Keuze uit 40 titels. O.a. deze:

9th Company
A Dangerous Man
Beowulf
Beyond a Reasonable Doubt
Brooklyn's Finest
Call of the Wild 3D
Chaos
Daybreakers
Gamer
Home of the Brave
Leningrad
Oceans
Red Scorpion
Righteous Kill
Saw VI
The Bank Job
The Battle of Passchendaele
The Red Baron
Three Kingdoms
True Legend
Universal Soldier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

SR8 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:37:
Ook nog 5 Blu-ray titels voor €20,-
Keuze uit 40 titels. O.a. deze:

9th Company
A Dangerous Man
Beowulf
Beyond a Reasonable Doubt
Brooklyn's Finest
Call of the Wild 3D
Chaos
Daybreakers
Gamer
Home of the Brave
Leningrad
Oceans
Red Scorpion
Righteous Kill
Saw VI
The Bank Job
The Battle of Passchendaele
The Red Baron
Three Kingdoms
True Legend
Universal Soldier
Verder ook o.a. (ik kan ze niet allemaal meer herinneren):

Cabin Fever
Cabin Fever 2
Eden Lake
Monster
Running Scared
Showgirls

En je kunt ze gewoon voor €4 per stuk meenemen, je hoeft er niet per se 5 te halen.

Bij Amazon.co.uk de Clint Eastwood Dirty Harry Blu-ray Boxset, met Nederlandse ondertiteling, voor 14 GBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

SR8 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:37:

1. Road To Perdition
2. Hitman
3. Man of Fire
4. iRobot
5. Night at the Museum

MM Utrecht heeft Avatar staan (blu-ray) voor €17.99 en je krijgt dan ook nog steeds de gratis blu-ray uit het setje van vijf.
Overigens zegt de sticker op Avatar dat het een lange actie is van 1 november tot 31 december.

[ Voor 7% gewijzigd door rockhopper op 11-11-2011 02:44 . Reden: quote tag gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
rockhopper schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:40:
[quote]SR8 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:37:

1. Road To Perdition
2. Hitman
3. Man of Fire
4. iRobot
5. Night at the Museum

MM Utrecht heeft Avatar staan (blu-ray) voor €17.99 en je krijgt dan ook nog steeds de gratis blu-ray uit het setje van vijf.
Overigens zegt de sticker op Avatar dat het een lange actie is van 1 november tot 31 december.
Dan ga ik morgen even bellen met MediaMarkt Groningen, vragen of zij hem ook voor €17,99 hebben. Met een gratis titel is wel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Beetje offtopic maar die Avatar Collector's Edition is niet in 3D of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Zie geen 3D vermelding, dus ik denk het niet. Wel 3 discs en alle andere toeters en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Dit is wel een érg leuke:

The Ultimate Gangster Box Blu-ray voor slechts €13,99 bij Play.com!

Bevat 5 films: American Gangster, Carlito's Way, Casino, Public Enemies, Scarface

[ Voor 15% gewijzigd door LuPo op 11-11-2011 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:52

-d-

Mooie deal - Heb de eerste 3 op HD-DVD (:D), alleen voor Scarface vind ik het al waard. Besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

LuPo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:32:

Bevat 5 films: American Gangster, Carlito's Way, Casino, Public Enemies, Scarface
Mooie aanbieding, besteld! Wel jammer dat ze niet allemaal Nederlandse ondertitels hebben, maar voor deze prijs kon je het niet laten liggen.

Robin Hood / Gladiator Blu-ray voor GBP 8,94 incl verzenden bij Zavvi.com, met Nederlandse subs.

The Ultimate Bourne Collection Blu-ray voor GBP 11,11 incl verzenden bij Amazon.co.uk, ook met Nederlandse subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Troy Blu-ray voor GBP 4,49 incl verzenden bij Bee.com

Op de productpagina staat geen Nederlandse ondertiteling genoemd, maar volgens verschillende andere website heeft de UK release wel Nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Bij V&D.nl:

Sint Blu-ray voor €11,33
Lion King Blu-ray (de 2D versie) voor €16,67
Limitless Blu-ray voor €10,00

Wel allemaal exclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

The Social Network Blu-ray voor GBP 6,79 incl verzenden bij Bee.com. Met Nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
American History X Blu-ray voor €4,49 op wehkamp.nl

Verder nog ontzettend veel Blu-rays "2 voor €15". O.a. Sin City, Boondock Saints en Crash (dat zijn de films die ik eruit heb gepikt).

[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 15-11-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Reiben schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:49:
The Social Network Blu-ray voor GBP 6,79 incl verzenden bij Bee.com. Met Nederlandse ondertiteling.
Die aanbiedingen bij Bee moet je echt als de kippen bij zijn, want die zijn altijd zo uitverkocht. Deze ook weer.

Edit:

DVD

Mediamarkt Heerlen
Brooklyn's Finest €1
Gamer €1
Daybreakers €1

[ Voor 11% gewijzigd door SR8 op 15-11-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

SR8 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:46:
[...]

Die aanbiedingen bij Bee moet je echt als de kippen bij zijn, want die zijn altijd zo uitverkocht. Deze ook weer.
Klopt inderdaad, het zijn goede aanbiedingen maar ze zijn heel snel out of stock.

Bij Amazon.de nu de Stanley Kubrick Collection Blu-ray voor €26,99, met Nederlandse ondertiteling.

Bevat:
- Lolita
- 2001: A Space Odyssey
- Clockwork Orange
- Barry Lyndon
- The Shining
- Full Metal Jacket
- Eyes Wide Shut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Bluray

Lost Season 1-6 voor £66.41 bij Amazon
Seizoen 3,4&5 met NL subs.

Ik zit nog te twijfelen of ik nog wat langer moet wachten in de hoop dat het misschien nog wat goedkoper wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
SR8 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:04:
Bluray

Ik zit nog te twijfelen of ik nog wat langer moet wachten in de hoop dat het misschien nog wat goedkoper wordt. :P
Die MOET ik ook echt nog hebben, alleen wil ik alles met NL subs :(

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Er is weer een Entertainment Special bij MediaMarkt deze week. Erg veel aanbiedingen.

Ik heb o.a. gekocht: (alles Blu-ray)

- Batman Begins en The Dark Knight in de 2 voor €15
- The Killing Fields voor €5
- The Boondock Saints €7
- Ratatouille €12,99

Maar er is nog veel meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Ik zie ook dat het nu Black Friday is bij Amazon.

Op dit moment bijvoorbeeld Bluray

Jurassic Park Trilogy voor £23.97 (tot ongeveer 17u)
Batman Anthology voor £10.17 (tot ongeveer 17:30u)

Die prijzen zie je trouwens alleen via de Black Friday link en ze hebben een bepaalde hoeveelheid, dus het kan zijn dat de pret al eerder voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:56

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Nu ook bij Amazon X-Men Quadrilogy Bluray
Geen idee of er NL subs bij zitten, maar dat maakt voor mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Daywatch Blu-ray voor 3,02 GBP bij Amazon.co.uk, met Nederlandse ondertiteling.

Helaas alleen interessant als je totale order boven de 25 GBP uitkomt, anders betaal je verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Mad Men - Seasons 1-3 op Bluray voor £35.97 en DVD voor £21.97 (tot 19.30u bij Amazon's Black Friday)

Die aanbieding van Batman's Anthology die ik hierboven al noemde geldt ook weer (tot 19.20u)

[ Voor 7% gewijzigd door SR8 op 22-11-2011 18:59 ]

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

LuPo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:32:

Is deze al bij iemand verzonden? Bij mij staat er nog steeds 'Awaiting stock' dus ik hoop niet dat ze hem straks nog gaan cancellen.

• LuPo
Reiben schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:12:
[...]

Is deze al bij iemand verzonden? Bij mij staat er nog steeds 'Awaiting stock' dus ik hoop niet dat ze hem straks nog gaan cancellen.
Ik was er toen heel vroeg bij. Mijne is gisteren binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

LuPo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 23:07:
[...]

Ik was er toen heel vroeg bij. Mijne is gisteren binnengekomen.
Potverdikkeme! Nou ik hoop dat die van mij ook nog komt.

Bij Amazon.co.uk:

Clint Eastwood: The Director's Collection Blu-ray voor 14,97 GBP met:
- Gran Torino
- Flags of our Fathers (geen Nederlandse ondertiteling!)
- Letters from Iwo Jima (geen Nederlandse ondertiteling!)
- Mystic River
- Unforgiven

The Hannibal Lector Box Set Blu-ray voor 15,97 GBP met:
- Silence of the Lambs (geen Nederlandse ondertiteling!)
- Red Dragon
- Hannibal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

James Bond Box Set Blu-ray voor €18,45 incl verzenden bij Zavvi.nl, met:

- Dr No
- For Your Eyes Only
- From Russia With Love
- Die Another Day
- Live and Let Die
- Thunderball

En nog wat meer aanbiedingen op de Zavvi 'Mega Maandag'-pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Reiben schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:14:
James Bond Box Set Blu-ray voor €18,45 incl verzenden bij Zavvi.nl, met:

- Dr No
- For Your Eyes Only
- From Russia With Love
- Die Another Day
- Live and Let Die
- Thunderball

En nog wat meer aanbiedingen op de Zavvi 'Mega Maandag'-pagina.
Hmm, bedankt voor je link, kwam toevallig ook na wat rondkijken bij de harry potter box, gelijk maar besteld, koopje! in NL 2x zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vandaag Avatar Extended edition + Man on Fire op Blu-ray gekocht voor €24,99. MM Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Bij Amazon.co.uk, de Doomsday Collection op Blu-ray voor 9,99 GBP excl. verzenden met Nederlandse ondertiteling. Bevat:

- The Day after Tomorrow
- The Day the Earth Stood Still
- Independence Day

Bij Mediamarkt ArenA de volgende Blu-rays voor €7 per stuk:

- Drive Angry 3D/2D Steelbook
- The Expendables
- The Mechanic

[ Voor 31% gewijzigd door Reiben op 29-11-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Heroes seizoen 1-4 Blu-ray
http://www.zavvi.nl/blu-r...seasons-1-4/10177660.html

Maar hoe weet je of er NL subs inzitten?

Pirates of the caribbean 1-4 Blu-ray
http://www.zavvi.nl/blu-r...-bonus-disc/10487727.html

Let op: deel 1 en 2 hebben geen nederlandse ondertiteling! Deel 3 en 4 wel.

Maar deze set is alsnog goedkoper dan 3 en 4 los kopen in NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Blu-ray USA,UK,AUS met NL subs. (Deel 2)

Daarnaast kijk ik ook nog wel op Play(bij Technical Details) en Amazon.

Voor Heroes is het duidelijk: Geen NL subs.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 30-11-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Wat zijn bij jullie de gemiddelde levertijden van Zavvi ? M'n HP box is verzonden maar gaat 2 weken duren aldus het emailtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
SR8 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:31:
Voor Heroes is het duidelijk: Geen NL subs.
Jammer, het was een leuke prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fatal Mind schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:39:
Wat zijn bij jullie de gemiddelde levertijden van Zavvi ? M'n HP box is verzonden maar gaat 2 weken duren aldus het emailtje..
Zavvi/TheHut is bij mij de laatste tijd 4-6 dagen. Amazon is 2 dagen. Play.com is 7-10 dagen.

Dit zijn mijn ervaringen van de laatste maand. Wat had je voor die HP box betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:29:
[...]

Zavvi/TheHut is bij mij de laatste tijd 4-6 dagen. Amazon is 2 dagen. Play.com is 7-10 dagen.

Dit zijn mijn ervaringen van de laatste maand. Wat had je voor die HP box betaald?
47 Euro, best mooie dealtje als je ziet dat ie hier in NL 100 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Fatal Mind schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:35:
[...]

Die had je beter bij Amazon kunnen bestellen voor £32.30. Goedkoper en sneller in huis. Of heb je geen CC? Zeker als je wat vaker bestelt, dan heb je de kosten van een CC er zo uit.

[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 30-11-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
SR8 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:38:
[...]

Die had je beter bij Amazon kunnen bestellen voor £32.30. Goedkoper en sneller in huis. Of heb je geen CC? Zeker als je wat vaker bestelt, dan heb je de kosten van een CC er zo uit.
Heb wel een CC, en had inderdaad nog 10tje kunnen besparen, maarja, hoe dan ook best een aardig prijsje zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fatal Mind schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:35:
[...]

Best nette prijs inderdaad. In NL echt duur!

Meestal kun je later nog wel weer besparen doordat hij goedkoper wordt. Maar als je op dat moment voor jezelf maar een goede deal hebt. Dat je er zelf tevreden mee bent. Dan is het goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:13:
[...]

Best nette prijs inderdaad. In NL echt duur!

Meestal kun je later nog wel weer besparen doordat hij goedkoper wordt. Maar als je op dat moment voor jezelf maar een goede deal hebt. Dat je er zelf tevreden mee bent. Dan is het goed. :)
Dat is zeker waar, maarja hoe lang wil een mens wachten totdat hij iets koopt, als je lang genoeg wacht kan je het vanzelf uit een budget bak halen,

Ben er tevreden mee, 8 films voor 50 euro, prima deal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 20:03
Alien Anthology [Blu-ray] voor 14 pond bij amazon ( NL subbed)
http://www.amazon.co.uk/A...UG/ref=pd_bxgy_d_h__img_c

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Fatal Mind schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:35:
[...]

Hmm, bedankt voor je link, kwam toevallig ook na wat rondkijken bij de harry potter box, gelijk maar besteld, koopje! in NL 2x zo duur.
Laat even weten of die Harry Potter box ook NL ondertiteling heeft. Eerdere boxen hadden dat wel nl. Nu staat het er nog niet bij maar dat kan natuurlijk zo maar wel zijn. Past veel op zo'n schijfje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
alwinus schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:52:
[...]

Laat even weten of die Harry Potter box ook NL ondertiteling heeft. Eerdere boxen hadden dat wel nl. Nu staat het er nog niet bij maar dat kan natuurlijk zo maar wel zijn. Past veel op zo'n schijfje :p
Komt goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Voor de Tweakers met kinderen (of die zelf nog een beetje kind zijn):

Bambi/Bambi 2 Double Pack Blu-ray voor 14,50 GBP incl. verzenden bij HMV.co.uk.

Bevat Nederlandse audio en ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:33

Sargan

Filmfreak...

Momenteel hebben ze bij Bol ook wel een aardige actie.
3 Blu-Ray's voor 30 euro. Er zijn zo'n 50 pagina's waar je uit kunt kiezen.
Heb zelf de BBC natuurdocu Life, de film Heat en The Exorcist director's cut.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Ik heb het in een comment gezien op amazon.co.uk. Deathly Hallows deel 1 en 2 hebben geen NL subs. Deel 1 tot en met 6 wel...die hebben zelfs NL Audio.Hoe idioot kan je het hebben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
alwinus schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:06:
[...]

Ik heb het in een comment gezien op amazon.co.uk. Deathly Hallows deel 1 en 2 hebben geen NL subs. Deel 1 tot en met 6 wel...die hebben zelfs NL Audio.Hoe idioot kan je het hebben? :?
Hahaha, das vreemd te noemen ja,

Aan de andere kant, bij The Hut eens een Spiderman box besteld, alle 3 de films in 1 doos ( gewoon 3 losse films in 1 kartonnetje ) 1 en 3 wel subs, 2 weer niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
alwinus schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:06:
[...]

Zo, daar ben ik al wel heel blij mee. Ik verwachtte eigenlijk totaal geen nederlandse ondertitelingen of taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Bij Amazon.co.uk:

Super 8 Blu-ray voor 14,99 GBP
Rise of the Planet of the Apes Blu-ray voor 14,97 GBP

Beiden met Nederlandse ondertiteling en als je ze allebei koopt betaal je geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ook bij Amazon.co.uk:

Lethal Weapon Collection 1-4 Blu-ray voor 12,99 GBP
Animatrix Blu-ray voor 3,99 GBP

Beiden met Nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:56

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

En ook bij Amazon.co.uk:

The Dark Knight / Batman Begins (Double Pack) Blu-ray voor 9,99 GBP met NL subs
Ross Kemp Afghanistan and Return to Afghanistan Box Set Blu-ray voor 11,99 GBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Reiben schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:12:

Keuze uit:

- Inception
- Due Date
- Sex and the City 2
- Final Destination 4
- The Town
- Gran Torino
- Jonah Hex
- Step Up 3
- Clash of the Titans
- PS I Love You
Aan deze actie, die overigens niet alleen bij Bol.com loopt maar bij diverse andere winkels (waaronder MediaMarkt), zijn inmiddels nieuwe titels toegevoegd:

- Batman The Dark Knight
- Batman Begins
- Legends of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole
- Sucker Punch
- The Green Mile
- The Hangover
- Red Riding Hood
- Hereafter
- Blood Diamond
- Sherlock Holmes
- Yogi Bear
- Curious Case of Benjamin Button
- 300
- Happy Feet
- Life As We Know It
- The Hurt Locker
- Troy
- Hall Pass
- I Am Legend
- Invictus

Bij de Wehkamp werkt het helaas nog niet helemaal, in de winkelwagen wordt de korting niet verwerkt. Jammer, aangezien zij pas weer met €10 kortingscodes hebben gestrooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Dit topic is te erg... zoveel prima aanbiedingen... moet beheers, moet niet veel bestellen, aargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

SR8 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:04:
Bluray

Lost is weer iets goedkoper geworden: Bij Zavvi.com (MegaMonday) nu voor £55.94 incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:29:
[...]

En we zijn een week verder... en nog niks binnen...

Ziet er naar uit dat mijn vorige ervaring ( bestelling van xbox controller bij de thehut ) weer herhaalt gaat worden...
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Let wel op dat de releasedatum van de HP box 2 december was en dat er ook nog een weekend tussen zat ;).
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Let op:
~[html]Let op: het plaatsen van referrals valt onder spam en is niet toegestaan!~[/html]