4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Die Saw collectie lijkt me niet verkeerd voor 29 euro.
Dank! Fear Loathing Las Vegas, die is in zwart/wit in mono nog zo geniaal dat je niet doorhebt dat ie Z/W/m is maar toch ga ik 'm morgen op Br kopen om weer een reden te hebben 'm te kijken tot de prequel uitkomt.Reiben schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:48:
MediaMarkt aanbiedingen deze week:
[afbeelding]
Die Saw collectie lijkt me niet verkeerd voor 29 euro.
edit; en die saw box lijkt me ook een goede als het mijn genre was.
[ Voor 6% gewijzigd door franssie op 06-03-2012 00:13 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Deze aanbieding is er weer bij Zavvi, verder ook Chronicles Of Narnia: The Lion, The Witch and the Wardrobe + Prince Caspian Blu-ray voor €11,95 incl verzenden.Reiben schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:56:
[...]
Voor wie deze gemist had, hij is nu €17,95 incl verzenden bij Zavvi.nl, ook geen slechte prijs!
Let wel, Public Enemies en Scarface hebben geen Nederlandse ondertiteling.
Wat een hufters bij Zavvi, ik had deze besteld, nu na bijna een maand krijg ik een mailtje dat de order gecancelled is omdat hij 'no longer available at our suppliers' is. Echter staat hij op hun website gewoon 'in stock', voor een flink hogere prijs uiteraard (32,95 GBP).Reiben schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:57:
Fast and Furious 1-5 op Blu-ray voor 15,94 GBP bij Zavvi.com of 19,45 EUR bij Zavvi.nl.
Volgens mij heeft alleen het 5e deel geen Nederlandse ondertiteling.
Ontopic: Disney Buy One Get One Free actie is weer geldig in de UK, bijv. bij Amazon.
In het Mediamarkt-foldertje (Arnhem) dat ik gisteren kreeg, staat ook een "2 halen 1 betalen" aanbieding van Disney dvd's en blu-rays. Ik verwacht dus dat deze aktie binnenkort ook weer in Nederland en ook bij andere winkels begint.Reiben schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:36:
Ontopic: Disney Buy One Get One Free actie is weer geldig in de UK, bijv. bij Amazon.
Klopt, en ik zag dit op budgetgaming.nl staan:Malthus schreef op zondag 18 maart 2012 @ 08:58:
[...]
In het Mediamarkt-foldertje (Arnhem) dat ik gisteren kreeg, staat ook een "2 halen 1 betalen" aanbieding van Disney dvd's en blu-rays. Ik verwacht dus dat deze aktie binnenkort ook weer in Nederland en ook bij andere winkels begint.
Opvallend aan de winkels die mee doen is dat ze qua prijs allemaal zo rond de € 17,99 en de € 24,99 zitten voor een DVD of Blu-ray maar Wehkamp heeft dat nog niet door. Wehkamp heeft opvallend lage prijzen. Wat dacht je bijvoorbeeld van de volgende prijzen?
Cars 1 Blu-ray € 5,99
The Incredibles € 5,99
Tinkerbell: Lost Treasure Blu-ray € 5,99
Tinkerbell: The Great Fairy Rescue Blu-ray € 5,99
Toy Story 1 Blu-ray € 5,99
Toy Story 2 Blu-ray € 5,99
Toy Story 3 Blu-ray € 5,99
Belle en het Beest Blu-ray € 6,99
Een Luizenleven € 6,99
Monsters en Co Blu-ray € 6,99
Rapunzel € 6,99
Voor Disney Blu-ray's zijn dit opvallend lage en scherpe prijzen die de concurrent bij lange na niet hanteert. Let er wel op dat dit de prijzen zijn in je winkelmand, normaal zijn ze respectievelijk € 11,99 en € 13,99 per stuk. Dit om misverstanden te voorkomen.
[ Voor 1% gewijzigd door Jolly_Jumper op 20-03-2012 21:36 . Reden: typo ]
Play.com heeft een aantal interessante titels staan, zou bijvoorbeeld die Jurassic Park wel willen hebben als het gewoon een normale versie is.
Wederom dank!
edit: http://www.homemediamagaz...-home-entertainment-18398
is dus meer iets naast de film dan er in, lijkt het
[ Voor 34% gewijzigd door franssie op 20-03-2012 22:03 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Net op tijd want zo te zien zijn de meeste Blu-ray's weer 22.99 en rond die prijsJolly_Jumper schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:29:
Erg mooie aanbieding..ben geen Disney-liefhebber, maar aangezien ik er een aantal toch wil hebben en zien heb ik er 11 besteld bij Wehkamp, kosten: 70 euro.
Nickname does not reflect reality

Coen Brothers Collection Blu-ray 10 GBP
Jurassic Park Trilogy Blu-ray 15 GBP
Alien Anthology Blu-ray 10 GBP
12 films voor zo'n 42 euro, niet verkeerd dacht ik zelf
Hebben alle films daar wel Nederlandse ondertiteling? Iemand die 'em besteld heeft en dat kan bevestigen?
Ik heb nu de UK versie en daarbij hebben Scarface en Public Enemies geen NL sub.
The Terminator (Blu-ray)
[ Voor 71% gewijzigd door Vjenne-ICT op 07-04-2012 11:28 ]
Ja ik heb hem besteld en het is de Nederlandse uitgave dus allemaal met Nederlandse ondertiteling. Verschil met de UK versie is ook dat het niet allemaal losse blu-ray doosjes zijn maar dat alles in 1 doos zit.LuPo schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:14:
[...]
Hebben alle films daar wel Nederlandse ondertiteling? Iemand die 'em besteld heeft en dat kan bevestigen?
Ik heb nu de UK versie en daarbij hebben Scarface en Public Enemies geen NL sub.
Hij is nog niet te koop dus dat weet niemand nog. Het lijkt me wel dat het het eerste deel is ja.Vjenne-ICT schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:32:
Weet iemand of onderstaande Blu-ray ook Nederlandse ondertiteling heeft? Is dit trouwens het eerste deel of heb ik dat verkeerd?
The Terminator (Blu-ray)
Ik vind dit een leuke aanbieding, maar hoe zit het met de NL taal? Is wel fijn voor de kleine als die de film in NL kan kijken. Wie heeft hier ervaring mee om kinder BluRay's te kopen in de UK?
Ik zou onderstaande 2 BluRay's willen bestellen, maar natuurlijk alleen als er NL taal bij zit. Bij Bambi staat het er bij dat er NL taal bij zit, maar bij de The Lion King niet.
- The Lion King [Blu-ray][Region Free]
- Bambi - Diamond Edition Double Play (Blu-ray + DVD)[Region Free]
Alvast bedankt!
Ja, dat staat er wel, maar klopt dat?Jolly_Jumper schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:42:
Als ik deze site mag geloven zit er ook NL taal op: http://www.blurayspecs.co...vie/7881-the-lion-king-uk.
Thanks!
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77859Vjenne-ICT schreef op zondag 15 april 2012 @ 01:07:
[...]
Ja, dat staat er wel, maar klopt dat?
Thanks!
Hier staat het ook. Het lijkt me dus wel duidelijk.
Nederlandse winkels hebben op dit moment ook de 2-voor-1 Disney aktie, dus voor €24,99 kun je Bambi en The Lion King ook bij bijvoorbeeld de Free Record Shop kopen. Dat is maar iets duurder, en je hebt gegarandeerd Nederlandse ondetiteling.
Waarom zou het niet kloppen? De informatie op de genoemde sites is veel betrouwbaarder dan de informatie die Amazon verstrekt. Deze Rapunzel (Tangled) bijvoorbeeld, er staat bij dat hij Dutch subtitles heeft. In dit geval gaat iedereen er waarschijnlijk vanuit dat de Blu-ray dat dan heeft, echter heeft in dit geval alleen de DVD NL ondertiteling waar je in principe ook niet heel veel aan hebt aangezien je 't voornamelijk voor de Blu-ray koopt.Vjenne-ICT schreef op zondag 15 april 2012 @ 01:07:
[...]
Ja, dat staat er wel, maar klopt dat?
Thanks!
Bedankt voor de info.Jolly_Jumper schreef op zondag 15 april 2012 @ 08:40:
[...]
Waarom zou het niet kloppen? De informatie op de genoemde sites is veel betrouwbaarder dan de informatie die Amazon verstrekt. Deze Rapunzel (Tangled) bijvoorbeeld, er staat bij dat hij Dutch subtitles heeft. In dit geval gaat iedereen er waarschijnlijk vanuit dat de Blu-ray dat dan heeft, echter heeft in dit geval alleen de DVD NL ondertiteling waar je in principe ook niet heel veel aan hebt aangezien je 't voornamelijk voor de Blu-ray koopt.
Deze link kan wel in de topic waarschuwing geplaatst worden. Er wordt namelijk zo veel na gevraagd en geplaatst hahahLuPo schreef op zondag 15 april 2012 @ 07:39:
[...]
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77859
Hier staat het ook. Het lijkt me dus wel duidelijk.
Nu is het voor haar heel belangrijk dat er ook Nederlandse ondertiteling bij zit.
Wat ik tot nu toe gevonden heb :
-Zavvi: €68,95 (gratis verzending)
Hierbij staat niets over de ondertitels, dus (nog) geen zekerheid of de Nederlandse er ook bij zitten. Ik heb Zavvi de vraag ook al gemaild, hier zou ik morgen (/1 werkdag) antwoord op moeten krijgen.
-Wehkamp: €73,95 (incl. verzendkosten)
Hierbij zitten in ieder geval wél de Nederlandse ondertitels, maar moet ik wel snel bestellen want de kortingsactie loopt nog maar tot de 18e.
Verder is het bij Amazon en Ebay alleen maar duurder te vinden, of alleen met Engelse ondertitels.
Heeft iemand nog een idee voor me? Of wordt het gewoon toch maar snel die van de Wehkamp meenemen?
Ean is 8717418277239 (zoekt handig met google) en ik zie dat ze die bij zavvi.***, play en amazon niet meer gebruiken? Iig heeft de amazon versie maar NL subs op 3 disks, zou ik voor Wehkamp gaan of je vriendin leren engels te luisteren
edit:// geen idee of het een echte winkel is. http://www.meostore.nl/nl...et-1-6-8717418277239.html
Wel laagste prijs die ik zo kan vinden incl verzending, goedkoper dan zavvi.nl en met NL subs.
edit2:// nu zie ik op die link dat ook niet allemaal NL subs hebben ... ga me dan afvragen of de wehkamp dat zelfs heeft?
Set 1 = DVD ( 1 , 4 , 5 , 6 NL )
2 en 3 dus niet ...
[ Voor 38% gewijzigd door franssie op 16-04-2012 20:38 ]
Edit:
Zojuist nog reactie teruggekregen van Meostore (om 23u, werken nog laat!).
"Dat klopt inderdaad, 2 en 3 hebben geen NL ondertiteling.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben."
Hoe kan ik zeker weten dat de versie van Wehkamp dit wel heeft? Toch maar een mailtje erachteraan voor de zekerheid
[ Voor 61% gewijzigd door Melkunie op 16-04-2012 23:10 ]
Maar Wehkamp mailen is een goeie, en anders morgen toch bestellen en desnoods retourneren, pak je wel de korting iig (en bij Wehkamp lijkt me het raar als ie niet volledig NL zou zijn, iig niet met opzet).
Dame aan de lijn kan het verder ook niet zeggen, die raadde ook aan nu te bestellen voor de korting, en als het toch niet goed bleek te zijn te retourneren. Besteld dus, en we zien het wel
Bedankt voor de tip! Wat is verschil tussen de 2 versies die er op staan, de een uit 2010 en de ander uit 2012.
De duurdere (heb ik zelf) heeft wat extra content. Eigenlijk kijk ik dat zelf nooit na een film. En een film een andere keer pakken om alleen de special features te kijken doe ik ook nooit. Jullie?Vjenne-ICT schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:32:
[...]
Bedankt voor de tip! Wat is verschil tussen de 2 versies die er op staan, de een uit 2010 en de ander uit 2012.
Bekijk extra content heel vaak bij bijv. Pixar/animated films. Vind het zeer interessant om te zien hoe ze die dingen maken en hoe ze op ideeën komen. Bij "normale" films kijk ik er ook zelden naar jaLuPo schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:22:
Eigenlijk kijk ik dat zelf nooit na een film. En een film een andere keer pakken om alleen de special features te kijken doe ik ook nooit. Jullie?
Bij animatiefilms kijk ik inderdaad ook de extra's nog weleens. En bij echte toppers die ik interessant vind, zoals LOTR. Was ik vanochtend vergeten.Brad Pitt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:26:
[...]
Bekijk extra content heel vaak bij bijv. Pixar/animated films. Vind het zeer interessant om te zien hoe ze die dingen maken en hoe ze op ideeën komen. Bij "normale" films kijk ik er ook zelden naar ja
Mooie aanbieding voor eigenaren van een 3D TV: Despicable me 3D voor 10,17 pond. De niet-3D versie kost 18,97 pond terwijl bij de 3D versie ook een tweede disc met de 2D versie van de film zit.
En nog een mooie: Coraline 3D voor 10 pond.
edit: kom er net achter dat je altijd gratis verzendkosten kunt doen bij amazon.co.uk. Stel je komt niet aan de 25 pond dan bestel je gewoon iets erbij en annuleer je dat daarna weer. Er komen dan geen verzendkosten meer bij. Ik kwam er toevallig achter omdat ik iets verkeerd bestelde en dus wilde annuleren. Toen had ik alleen nog maar Despicable Me 3D voor 10,17 pond en daar komt niets bij.
[ Voor 22% gewijzigd door LuPo op 25-04-2012 14:13 ]
http://www.bol.com/nl/l/d...1285+5260+7373/index.html
Lost is weer terug naar een aantrekkelijke prijs. £54.97 op AmazonSR8 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:04:
Bluray
Lost Season 1-6 voor £66.41 bij Amazon
Seizoen 3,4&5 met NL subs.
€64,95 op Zavvi.nl (ondersteunt nu ook iDeal en met de code IDEAL ook nog eens 10% korting)
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Let op, deze heeft volgens mij geen Nederlandse ondertiteling.RickvN schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:40:
Voor de liefhebbers, 4x final destination voor nog geen €15 klik
Leon limited editions (tin steel box)
Earth Leon limited editions (tin steel box)
Attack On Leningrad Leon limited editions (tin steel box)
Actie is 3 voor 15 euro. Zo waren er nog meer limited editions (tin steel box) zoals Rambo en nog wat andere titels die ik niet uit mijn hoofd weet.
Ik wilde dit toch even met jullie delen. Wellicht maak ik er iemand blij mee.
Die actie, ging laatst toch de gehele Media Markt folder over? Over alleen maar van die winstpakkers.Road Runner schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:46:
Actie is 3 voor 15 euro. Zo waren er nog meer limited editions (tin steel box) zoals Rambo en nog wat andere titels die ik niet uit mijn hoofd weet.
Vorige week nog wel Kick Ass voor 5€ op blu-ray gekocht bij de Media Markt.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
2,5man, Fringe, One Tree Hill, The Big Bang Theory en The Mentalist, allen voor een prijs van €20
Voor Nederlandse winkels is dit niet slecht, maarja, DVD versie en alsog aardig wat duurder dan UK.RickvN schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 08:32:
Ik weet niet in hoeverre dit "budget shopping" is, maar ik vind het een bargain to be honest!
2,5man, Fringe, One Tree Hill, The Big Bang Theory en The Mentalist, allen voor een prijs van €20
Drive voor €10.35 bij Zavvi.nl
Geen NL ondertiteling.
Schwarzenegger Triple (Total Recall / Red Heat / Raw Deal) voor €9,05 bij Zavvi. Helemaal geen ondertiteling volgens een review op Amazon.
Forrest Gump voor €9,05 bij Zavvi. Met NL ondertiteling.
(Op het moment van schrijven werkt de de code IDEAL nog voor 10% korting bij Zavvi.nl)
The Pacific voor £17.99 bij Amazon of €24,49 bij Play.com. Met NL ondertiteling.
[ Voor 77% gewijzigd door SR8 op 13-05-2012 23:50 ]
The Big Bang Theory seizoen 1 t/m 4 voor € 39,99
http://www.smartgamer.nl/...247765e8961422995f24fe4e9
[ Voor 9% gewijzigd door RickvN op 20-05-2012 19:13 ]
Stevig overpriced dusRickvN schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:12:
Het is dat ik op dit moment stevig aan het investeren ben in mijn setup van tv & bijbehoren, anders was deze dus zeker naar mij toe gekomen:
The Big Bang Theory seizoen 1 t/m 4 voor € 39,99
http://www.smartgamer.nl/...247765e8961422995f24fe4e9
http://www.amazon.co.uk/B...TF8&qid=1337534216&sr=8-1
HD4Life @ Full-HD
Verwijderd
Ja, daar is het echt wel een stuk goedkoper. Bij amazon zijn de levertijden ook niet al te lang..Davidshadow13 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:17:
[...]
Stevig overpriced dusKijk eens bij amazon.co.uk voor nog geen 30 euro incl verzenden.
http://www.amazon.co.uk/B...TF8&qid=1337534216&sr=8-1
https://www.youtube.com/@droommotor
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Bluray grenade box set van Rambo (1 t/m4).
Opzich een koopje, maar dit is al zo oud als de weg naar Rome....
Jurassic Park Ultimate Trilogy voor maar 11.97 pond! Ik heb deze gisteren besteld i.c.m Back to the Future Trilogy (16.97 pond).
Ik zie alleen net dat Back to the Future Trilogy [Blu-ray] geen NL subs heeft!?
Dat zou erg mooi zijn als je dat zou willen doen.... Heb je hem ook bij Amazon.co.uk besteld?Jolly_Jumper schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:03:
Ik heb die Back to the Future set al een tijdje liggen, als ik me goed herinner heeft ie gewoon NL subs. Ik zal zo voor de zekerheid even voor je kijken.
Men in Black I and II voor £9,97.
Fast and Furious 1-5 voor €19,45.
Lost: The Complete Seasons 1-6 voor £45,97.
[ Voor 22% gewijzigd door SR8 op 10-06-2012 23:31 ]
Helaas zie ik een 60% hogere prijs staanReiben schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:24:
The Incredible Hulk op Blu-ray voor £5 bij Amazon.co.uk.
Ik heb ''Back to the Future Trilogy [Blu-ray]'' besteld bij amazon.co.uk, maar direct de zelfde avond geannuleerd omdat deze set geen NL subs heeft. Tot mijn verbazing kreeg ik mijn order wel binnen. Ik had ook ''Jurassic Park Ultimate Trilogy (Blu-ray + Digital Copies)[Region Free]'' besteld die ik wel wil houden.
Uiteraard op de site een return/refund geregeld en een antwoordnummer gekregen met een adres in Venlo. Kan gewoon naar een NL adres verstuurd worden.
Iemand hier ervaring mee?
Nooit gedaan. Maar als je het naar Venlo moet sturen is dat toch juist alleen maar fijn? Ik vind naar het buitenland sturen altijd een beetje 'tricky'. Ben altijd bang dat het niet goed aankomt.Vjenne-ICT schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 07:53:
Iemand ervaring met het retour sturen van BluRay box set naar amazon?
Ik heb ''Back to the Future Trilogy [Blu-ray]'' besteld bij amazon.co.uk, maar direct de zelfde avond geannuleerd omdat deze set geen NL subs heeft. Tot mijn verbazing kreeg ik mijn order wel binnen. Ik had ook ''Jurassic Park Ultimate Trilogy (Blu-ray + Digital Copies)[Region Free]'' besteld die ik wel wil houden.
Uiteraard op de site een return/refund geregeld en een antwoordnummer gekregen met een adres in Venlo. Kan gewoon naar een NL adres verstuurd worden.
OT: Niet helemaal de juiste plek om dit te vragen lijkt meVjenne-ICT schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 07:53:
Iemand ervaring met het retour sturen van BluRay box set naar amazon?
Maar amazon heeft om verzendkosten te besparen in bijna alle landen magazijnen. De meeste verzending voor naar Nederland toe worden geloof ik vanuit Amsterdam verzonden. Dus als je een mail krijgt met een adres in Venlo lijkt me dat geloofwaardig. Je hebt, mocht het misgaan, altijd nog hun mailtje als bewijsmateriaal dat het daarheen moest.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Werkt perfect het retourneren van spullen.
Ooit een PS3 geretourneerd (besteld in UK) naar Venlo. En laatst een receiver (besteld in DE) naar Venlo. Ik koos toen voor vervanging van producten en die werden al opgestuurd voordat ik de mijne al had teruggestuurd. Dus met geld terug heb ik geen ervaring. Maar gezien bovenstaande ervaring lijkt me dat je daar absoluut geen zorgen over hoeft te maken.
Weekaanbieding bol.com: The Bourne Trilogy blu-ray voor 17,99.
Met Nederlandse ondertiteling.
Verwijderd
NL ondertitels staan niet op de doos maar zitten er wel op.
Edit: Was al geplaatst zie ik net >_> Oh well, alsnog een goede deal.
Weet iemand trouwens wanneer het weer prijzencircus bij de V&D is? Kan wel weer een paar 2 voor 1 Disney Blurays gebruiken.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 10:11 ]
Linkje?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:09:
Bij Amazon.co.uk is de Alien 1-4 Blu-Ray box voor rond de 11 euro verkrijgbaar.
NL ondertitels staan niet op de doos maar zitten er wel op.
Edit: Was al geplaatst zie ik net >_> Oh well, alsnog een goede deal.
Weet iemand trouwens wanneer het weer prijzencircus bij de V&D is? Kan wel weer een paar 2 voor 1 Disney Blurays gebruiken.
Hugo
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Safe House
Underworld Awakening
This Means War
Woman in Black
John Carter
Op DVD p.s. €11
Op Blu-ray p.s. €14
[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 25-06-2012 11:58 ]
[ Voor 9% gewijzigd door RickvN op 25-06-2012 21:24 ]
Goede tip, eens kijken waarmee ik m'n collectie kan uitbreidenReiben schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:50:
Bij Bol.com nu 2 blu-rays voor €15, zitten diverse goede films tussen.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Diverse blu-ray boxen voor 20 euro waaronder The Godfather trilogie en de Jurassic Park trilogie en de Jason Bourne trilogie, op dvd kosten deze boxen 15 euro.
Verder ook 2 blu-rays voor 15 euro.
http://entertainment.medi...ntertainment_special_film
[ Voor 12% gewijzigd door Sargan op 11-07-2012 06:54 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Scream 1-4 met gratis verzending,
Blu-ray € 24,99
DVD € 19,99
http://www.freerecordshop...upID=zaterdagdealscream14
Tevens Back to the Future Trilogy Blu-ray voor 7,50 pond maar zonder Nederlandse ondertiteling.
[ Voor 100% gewijzigd door Yellowneck op 21-07-2012 17:55 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Deze box bevat Nederlandse ondertiteling.
[ Voor 100% gewijzigd door H.Boss op 05-08-2012 00:07 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Danku voor de info. Heb ik ook al gedaan.SmartDoDo schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 23:50:
Zet het op Marktplaats of maak er melding van in je signature. Dit topic is daar in ieder geval niet voor bedoeld
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Nog bedankt! Ik heb gekocht: Goodfellas, The Prestige, Slumdog Millionaire, L.A. Confidential, Hachi en Trainspotting. Ik had nog €35 aan cadeaubonnen.Reiben schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:50:
Bij Bol.com nu 2 blu-rays voor €15, zitten diverse goede films tussen.
Grappig om te zien. Minder dan een jaar geleden had ik nog 8 boxsets en 32 losse blu-rays. Inmiddels 18 boxsets, 75 losse blu-rays en 4 3D-blu-rays.

[ Voor 20% gewijzigd door LuPo op 05-08-2012 09:02 ]
Veel blu-rays voor EUR 6,99 per stuk en bovendien 3 halen, 2 betalen.
Hier zitten ook veel metal cases en vrij recente films (1 jaar oud) bij.
Zo heb je dus 3 leuke blu-rays voor EUR 13,98.
Heb er vanmiddag weer 6 aan de collectie kunnen toevoegen :-).
Ik weet overigens niet of het ook voor andere Media Markt vestigingen geldt.
Vindt persoonlijk die metal cases niet mooi.LukeS schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:33:
Gespot bij Media Markt Hengelo:
Veel blu-rays voor EUR 6,99 per stuk en bovendien 3 halen, 2 betalen.
Hier zitten ook veel metal cases en vrij recente films (1 jaar oud) bij.
Zo heb je dus 3 leuke blu-rays voor EUR 13,98.
Heb er vanmiddag weer 6 aan de collectie kunnen toevoegen :-).
Ik weet overigens niet of het ook voor andere Media Markt vestigingen geldt.
Ik neem ze dan zelf ook nooit mee......maar voor diegene die het wel mooi vinden is het een mooie deal
Steelcases geven zo'n enorme stijlbreuk in je verzameling. Ben er ook wel klaar mee.Buzzie schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:20:
[...]
Vindt persoonlijk die metal cases niet mooi.
Ik neem ze dan zelf ook nooit mee......maar voor diegene die het wel mooi vinden is het een mooie deal
wou big fish en the social network pakken maar hij werkt hier niet. meer mensen problemen mee?Reiben schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:11:
2 Blu-rays voor 10 pond bij Amazon.co.uk, keuze uit 172 titels.
trouwens balen dat ik dit topic nu pas ontdek.. al een paar mooie aanbiedingen gemist (alien, lost, back to the future)
Veel Aardman en Dreamworks titels bij bol.com
http://www.bol.com/nl/l/d...weergave/lijst/index.html
"Op een flink aantal kindertitels op DVD geldt nu 2 halen, 1 betalen. Maak bijvoorbeeld een keuze uit films als Shrek, Mega Mindy, Madagascar of Wallace and Gromit en zoek een tweede titel gratis uit. Hoe werkt het? Plaats twee DVD's in je winkelwagentje en de goedkoopste titel krijg je gratis. De korting wordt direct doorberekend. De actie loopt t/m 31 augustus 2012"
Back to the Future: http://www.amazon.co.uk/B...TF8&qid=1346141193&sr=1-1El_V schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:50:
[...]
wou big fish en the social network pakken maar hij werkt hier niet. meer mensen problemen mee?
trouwens balen dat ik dit topic nu pas ontdek.. al een paar mooie aanbiedingen gemist (alien, lost, back to the future)
Alien: http://www.amazon.co.uk/A...TF8&qid=1346141267&sr=1-9
of http://www.amazon.co.uk/A...TF8&qid=1346141267&sr=1-3
Alleen Lost is inderdaad flink gestegen. Die was op het laagst ongeveer 46 pond dacht ik. Nu is hij 90. Ik baal er ook wel van dat ik die toch niet gekocht heb.
Let op! Geen nederlandse ondertiteling!?LuPo schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:08:
[...]
Back to the Future: http://www.amazon.co.uk/B...TF8&qid=1346141193&sr=1-1
Alleen Lost is inderdaad flink gestegen. Die was op het laagst ongeveer 46 pond dacht ik. Nu is hij 90. Ik baal er ook wel van dat ik die toch niet gekocht heb.
(Vind 't zelf ook niet erg, familieleden wel)
ja bedankt had ze gezien. maar de eerder genoemde prijzen waren nog net wat scherperLuPo schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:08:
[...]
Back to the Future: http://www.amazon.co.uk/B...TF8&qid=1346141193&sr=1-1
Alleen jammer dat ze steeds minder titels mee laten tellen. Bij titels die nog wel onder 30% vielen werd in de 40% week doodleuk de sticker eraf gehaald en weer tegen de volle mep aangeboden. Best wel een sof deze actie.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 06:56:
De UTVRKP actie van de FRS is gestegen tot 50%
Wat betreft de Alien Anthology op blu-ray. Deze heeft gewoon Nederlands subs (wat ook op de pagina staat als je een stukje verder naar beneden scrollt)ThinClientQ schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:31:
[...]
Let op! Geen nederlandse ondertiteling!?
(Vind 't zelf ook niet erg, familieleden wel)
[ Voor 32% gewijzigd door rockhopper op 28-08-2012 11:46 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Bij Zavvi.com is ie nog wel £49.95. Alleen niet direct op voorraad: 'Usually dispatched within a week'.LuPo schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:08:
[...]
Bij zavvi.com kun je momenteel de kortingscode 10AUGZ gebruiken voor 10% korting. De Lost-set wordt daarmee 44,96SR8 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:36:
[...]
Bij Zavvi.com is ie nog wel £49.95. Alleen niet direct op voorraad: 'Usually dispatched within a week'.
Andere boxen die een interessante prijs krijgen (en NL ondertiteling hebben): Bourne-set, Jurassic Park-set.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
~[html]Let op: het plaatsen van referrals valt onder spam en is niet toegestaan!~[/html]