Geachte Got
Dit is het eerste topic dat ik een topic open op Got dus vergeef me als ik iets fouts doe
Er is een Asus ENGTS250/DI/1GD3 (gforce gts 250) naar mij onderweg, maar ik heb niet voldoende vermogen om hem te runnen vrees ik.
Ik heb nu een x gamer voeding met max load 400w.
De vraag waar ik dus nu al een tijdje mee zit is de volgende :
Wat is de minimaal benodigde psu qua watt en wat is de aanbevolen psu die ik nodig heb qua watt zodat mijn gts 250 en mijn gehele systeem zonder probleem kunnen draaien ?
Ik kwam net van een winkel af die mij melde minimaal 680w te kopen, omdat ik bij een 450 watt niks over hou voor de rest van mij systeem, terwijl er op andere fora 500w wordt aangeraden ..
Thermal and Power Specs voor de gts 250 zijn :
Maximum GPU Temperature (in C) 105 C
Maximum Graphics Card Power (W) 150 W
Minimum Recommended System Power (W) 450 W
Supplementary Power Connectors 6-pin
Ik wacht op advies en alvast ontzettend bedankt voor de moeite !
Dit is het eerste topic dat ik een topic open op Got dus vergeef me als ik iets fouts doe
Er is een Asus ENGTS250/DI/1GD3 (gforce gts 250) naar mij onderweg, maar ik heb niet voldoende vermogen om hem te runnen vrees ik.
Ik heb nu een x gamer voeding met max load 400w.
De vraag waar ik dus nu al een tijdje mee zit is de volgende :
Wat is de minimaal benodigde psu qua watt en wat is de aanbevolen psu die ik nodig heb qua watt zodat mijn gts 250 en mijn gehele systeem zonder probleem kunnen draaien ?
Ik kwam net van een winkel af die mij melde minimaal 680w te kopen, omdat ik bij een 450 watt niks over hou voor de rest van mij systeem, terwijl er op andere fora 500w wordt aangeraden ..
Thermal and Power Specs voor de gts 250 zijn :
Maximum GPU Temperature (in C) 105 C
Maximum Graphics Card Power (W) 150 W
Minimum Recommended System Power (W) 450 W
Supplementary Power Connectors 6-pin
Ik wacht op advies en alvast ontzettend bedankt voor de moeite !