Nou snap ik best dat dit allemaal nog redelijk in de begin fase zit maar hier is mijn input:
- Ik weet zeker dat ik Storage en SANs heb ingevuld in de questionaire maar dat komt niet in mijn 'expertise' terug. Valt hier nog wat aan te doen? (ik zal niet de enige zijn die dit probleem heb, dus deze vraag is meer in algemene zin bedoeld)
- Ik mis de optie om je lijst aan te passen. Ik doe bijvoorbeeld een stuk minder met Solaris dus mijn kennis gaat er van vervagen, terwijl ik wel als expert sta opgegeven.
- Een catogorie als VMware is veel te breed. VMware heeft zoveel producten dat je onmogelijk voor elk VMware product "expert" kunt zijn. Wellicht dat het wat specifieker aangegeven kan worden? VDI of VMware Workstation is toch wel wat anders dan vSphere. Dit is natuurlijk niet alleen voor VMware maar dit geld voor elk bedrijf die een flinke portfolio aan producten leveren.
- Ik heb zelf ook veel ervaring met bijvoorbeeld de Sun JVM en JBoss. Redelijk specifiek maar dat valt nou nergens aan te geven. Als je als expert zelf eventueel dit soort zaken aan kan vullen dan kan je het redelijk up-to-date houden. Of dit technisch ook zo in het systeem te integreren valt is vraag twee natuurlijk.
- Verder is een lage karma grens wat mij betreft niet eens zo slecht, hoewel ik geen super actieve poster ben (en dus ook niet zoveel karma heb). Daarom zet die grens ook laag maar hoog genoeg om aan te geven dat iemand een redelijk actieve user is.
Voor de rest blijft het een prima idee en ben blij dat het van de grond komt
[
Voor 20% gewijzigd door
silentsnake op 04-02-2011 22:20
]