@boven, dan vind ik dat elke newbee vanaf vandaag ook zo de HK binnen moet kunnen wandelen!

Dat is dan jammer voor Wubbo, ik heb er enigzins een beetje over nagedacht hoe je dit probleem zou kunnen tackelen, een echte middenweg vinden is er niet. Kijk maar naar V&A daar lopen de meningen ook over verdeeld wie daar allemaal iets moet kunnen aanbieden.
Ik ga er van uit dat dit topic ook gebruikt wordt voor feedback op het idee 'Expertpanel'
Aangezien de rubrieken en categorieën nog verder uitgekristalliseerd zullen worden, lijkt het mij een goed idee om de rubrieken / categorieën om te vormen tot
tags (dit is er al zie ik) en deze aan personen 'te hangen'. Zo werkt het ook bij de topics op het forum, en dat werkt imho prima. Daarnaast zou je ook het probleem van de avatar op de frontpage afvangen. Als je een 'personen-op-expertgebied tag-cloud' zou hebben krijg je gewoon een overzicht van de persoon > expert en zou je misschien geschiedenis kunnen laten zien, of de relevante topics met betrekking tot die tag waar de persoon actief bij is.
Wanneer men dus op zoek is naar experts op het gebied van 'Microsoft' of 'Cloud computing' of 'Virtualizatie' men een overzicht krijgt van betreffende experts en hun bijdrages op de site.
Verder zou ik ervoor willen pleiten dat een expert panel wel aantoonbare kennis cq. ervaring heeft, dit kan imho maar op een manier uitgedrukt zijn en dat is gewoon een actieve aanwezigheid op de site en het forum. Als new geregistreerde user kan het niet zo zijn dat men zich opwerpt als expert op een bepaald gebied.
Laat dat dan maar zien dan, 50 posts in het topic van je expertgebied oid.
Misschien jaagt dat sommige users in het harnas, maar er moet ergens een grens getrokken worden.
A. Ik kom de HK ook niet in, als ik me niet netjes gedraag hier en daar zijn over het algemeen totaal geen problemen mee bij de community als het erop aankomt hoe men de HK binnenkomt
B. Je wilt iets bijdragen, dan moet je ook investeren, alleen zo kan je naar mijn idee de 'kwaliteit waarborgen' en de eendagsvliegen houd je mooi buiten de deur.
Daarnaast vind ik wel, dat wanneer t.net hier serieus mee door gaat, er ook voor elk expert-gebied een discussie topic moet komen met een goede OP. Mede gedragen door de expert's, die zouden aan de basis moeten staan van elk topic.
Dat brengt misschien wat veranderingen met zich mee, maar alleen zo lijkt me het ene met het andere te verenigen.
Daarnaast heb ik nog tal van rubrieken in gedachten die ik op dit moment mis, in de categorieën. Ik hoor graag of ze hier gewoon bleud neergeplempt kunnen worden, of dat ik dat elders dien aan te kaarten
[
Voor 6% gewijzigd door
loewie1984 op 07-02-2011 15:00
]