[Multiplatform] Test Drive: Unlimited 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.262 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 16:37
LuckyLukeNL schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:18:
ff vraagje, zitten er nu motors in deel 2 of niet? nee toch?
Nee, die zitten er niet in :'(

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbin90
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-03-2021
Heb vanavond voor het eerst de pc versie gespeeld, echter geen ervaring met tdu1 dus kan ik daar verder niks over zeggen. Maar de dingen waar ik voor vreesde vallen 100% mee, namelijk graphics en besturing.

Grafisch ziet het er allemaal heel mooi uit, setting staan allemaal op max overigens met res 1920 x 1080. Loopt heel soepel op ongeveer 60 - 75 fps toen ik ff paar minuten fraps aan had. Omgeving ziet er sfeervol uit en ook het dag/nacht cyclus wordt mooi weer gegeven!

Ik rij nu in een mustang en zoals al gezegd is wil hij inderdaad makkelijk in de slip raken. Maar als je een beetje voorzichtig met het gas bent en niet te fel in stuurt is er niks aan de hand en rijdt het heerlijk met deze muscle car :D. Ik heb nog een filmpje gemaakt waarbij ik naar een paintshop rij en ff een ander kleurtje aan mijn auto geef, zal hem dadelijk wel posten.

ps. speel met een 360 controller en werkt allemaal perfect!

EDIT:
Filmpje mustang
Soms wat kleine haperingen maar dit kwam door het recorden, zonder fraps loopt het helemaal soepel

[ Voor 24% gewijzigd door Robbin90 op 08-02-2011 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Vandaag ook voor het eerst TDU2 kunnen spelen.
TDU1 was ook geweldig, tot nu toe ook erg tevreden over TDU2.
Speel m nu met xbox360 controller op de pc (werkt wat fijner dan tobo) nog geen zin gehad om de G25 aan te sluiten en te testen.

even een vraag.
Is er al een map waar op staat welke shop waar zit?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:22
Speel het spel nu even kort, en het ziet er opzich wel 'ok' uit, 'tis wel duidelijk dat the x360 het originele platform is want zulke geweldige gfx kan ik er niet uit krijgen op m'n pc op max (i7 950, gtx460 oc etc). Maar graphics terzijde (gameplay is belangrijker) vinden jullie het ook irritant dat je phone constant afgaat, heb je net je gps gezet op je 1e telefoontje, gaat ie weer en vraagt ie of je je gps daar op wil instellen, klik je nee, krijg je vervolgens telefoontje #3, !@(*&$!@(&$$(*!& word er helemaal gek van :P

Maargoed, tot nu toede eerste 6 testen van je normale rijbewijs en 6 testen van de 1e offroad rijbewijs gehaalt, nog niet meer gespeeld. 't Is wel duidelijk dat het spel wat traagjes opgang komt kwa gameplay en misschien leuker is met snellere autos, but we shall see :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

LuckyLukeNL schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:18:
ff vraagje, zitten er nu motors in deel 2 of niet? nee toch?
Zitten er nog niet in, komen later via een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het weer en bracke stuuring dit spel tegen over andre race game is dit gewoon slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

HellStorm666 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:45:
Vandaag ook voor het eerst TDU2 kunnen spelen.
TDU1 was ook geweldig, tot nu toe ook erg tevreden over TDU2.
Speel m nu met xbox360 controller op de pc (werkt wat fijner dan tobo) nog geen zin gehad om de G25 aan te sluiten en te testen.

even een vraag.
Is er al een map waar op staat welke shop waar zit?
Nog niet, weet wel dat links onder heel veel te explore valt qua races, en shops al dus zo lijkt het met de halve screenie die ik vondt.

Hier de pic : http://img11.imageshack.us/img11/9043/tdu2map1.jpg
Als je het zelf wilt uitzoeken ingame klik er dan niet op he 8)7

@Kevz : komt wel traag op gaan, als je bv in begin met die Ferrari California aant rijden was voelde je gewoon de kracht precies :P met zoeen slome lancia nouw ja dan dus niet :+

[ Voor 12% gewijzigd door yzx op 08-02-2011 07:16 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:05
AMD1800 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 18:56:
@ Resinman:

Je kunt qua video de volgende dingen aanpassen

Denk dat dit ook wel voldoet ipv een screenshot toch?
Prima, bedankt! ;)

Kwam dit net tegen op het officiële TDU2 forum:

Woke up today wanting to play the game only to find out there is a 400mb patch waiting for me,lol.Wonder whats the patch about coz its quite big.

Btw this game is my holy grail for gaming.Playing it on the ps3 at the moment

Ben wel benieuwd waarvoor deze patch nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:52

Oxigeon

En zo is dat!

Heb gisteravond nog gespeeld. Toen was er nog geen patch te bekennen :$. Ben inderdaad benieuwd waar deze patch dan voor gaat zorgen. Misschien wat verbeteringen en leaderboard resetten omdat er veel mensen voor de release al spelen?

EDIT: dat bericht is van gisteren. toen heb ik helemaal geen patch gezien of iets dergelijks. Zal alleen voor de amerikanen zijn denk ik?

EDIT2: Las er ff iets onder dat de servers ook down waren gisteravond. Dat was gisteren idd het geval toen ik begon te spelen. Zijn de rest van de avond ook niet meer online geweest. Zal dalijk tussen de middag nogmaals proberen

By the Way:
Ik heb op dit moment wat centjes over en wil en kan eventueel wel een club opzetten. Mijn vraag is of er behoefte voor is. Enigste nadeel misschien is dat ik niet superveel online ben (alleen savonds na 22.00). Maar dat mag de pret denk ik niet drukken omdat als je een club opricht je andere mensen ook permissies kan geven. Nu is alleen de vraag. Zal ik de club maken voor de PS3, of doet liever iemand anders het. Mot de club gewoon, "Tweakers Club" heten. Of liever "Tweakers Racing" of "GoT Racing".

[ Voor 19% gewijzigd door Oxigeon op 08-02-2011 10:20 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
GoT Racing lijkt mij het mooiste :) Ikzelf ben ook pas laat online dus dat moet niets uitmaken. Ik zal jou vanavond ook toevoegen als friend op PSN (als dat goed is O-) )

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Hopen dat die patch lekker de bagger muziekradio zenders vervangt of meer er bij zet, ben die janette muziek nu wel beuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CyPh schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:37:
GoT Racing lijkt mij het mooiste :) Ikzelf ben ook pas laat online dus dat moet niets uitmaken. Ik zal jou vanavond ook toevoegen als friend op PSN (als dat goed is O-) )
Toevoegen mag altijd, mijn naam is Oxigeon. Dacht ook wel dat GoT Racing het leukste is.
Hopen dat die patch lekker de bagger muziekradio zenders vervangt of meer er bij zet, ben die janette muziek nu wel beuh
Die muziek is idd bagger. 2 radiozenders en steeds dezelfde muziek. Hoop dat je zelf tracks kan toevoegen of iets dergelijks. Dat zou helemaal geweldig zijn :). Denk eerder dat ze op de PS3 iets gaan doen aan het stotteren in de steden. Want af en toe loopt het echt niet lekker

Ben nu ergens level 7 dacht ik uit mijn hoofd. Ben bijna klaar met mijn school examen waar ik thuis aan mag werken dus als ik klaar ben met mijn werk kan ik vanaf nu volop gamen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 08-02-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nou, gisteravond/nacht voor het eerst gespeeld. Wat vind ik ervan?
1. Het sturen vind ik echt achterlijk, wat is dit raar zeg. Ik speel met tobo (ja, ik weet, sowieso niet het beste) maar zo abrupt sturen heb ik nog nooit meegemaakt. Ik vind het ontzettend raar aanvoelen. Het is een stuk beter te doen wanneer ik helemaal voor de auto hang. Zoals ik hierboven heb gelezen heet dit dus deadzone en die is erg slecht, foei foei foei. Echt, ik vind het eigenlijk niet kunnen. Ik ben er onderhand wat aan gewend en dan is het te doen maar het kan zoveel beter. Misschien dat ik maar eens mijn gamepad ga uitproberen om te kijken of dit gaat helpen?
2. Het driften is ook niet echt fijn. Het is goed te doen als ik voor de auto hang maar als ik de auto gewoon zie dan bak ik er helemaal niets van. Misschien is het oefening baart kunst maar verder?
3. Graphics zijn niet je van het, maar toch wel mooi. Dag en nacht cyclus erg leuk gedaan.
4. Auto's verzamelen :D Mooie auto's, niets meer, niets minder
5. Graphics alles op very high, max aa en 1920x1080. Loopt vlekkeloos op X2 555 en hd5770, dus grafisch zwaar is het niet.
6. Leuke toevoeging om je character te veranderen.
7. Waar zijn alle shops? :@ =P
8. Waar zijn de vehicle drop off missies? :P
9. Het is wel ontzettend makkelijk zeg, hallo dan? Winnen met 10 seconden voorsprong?
10. Leuke muziekzenders..! .....het eerste half uur, daarna ken je de nummers, wtf?
11. Toch wel weer leuk, deze ga ik wel helemaal doorspelen ;-) Maar een fix oid met de besturing zou welkom zijn =)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

De antwoorden:
1. Weet ik niet, ik speel gewoon met de controller en dat gaat prima op de ps3.
2. Het is lastig, maar ik denk dat het deels oefening baart kunst is. Al vind ik het offroad driften veel makkelijker dan op asfalt.
7. De shops ontdek je pas als je er langs rijd met je bak die je via punt 4 hebt verzameld.
8. Dit zijn de icoontjes met de bommen. Je kan er heen gaan en dan moet je een auto verplaatsen van A naar B of iets anders.
9. Sommige races zijn idd makkelijk. Heb echter al races gehad en gezien waar ik de laatste bocht tegen een paal knal en dan 8e wordt. Kun je de hele track opnieuw rijden.
10. Precies, idd een goede optie om dit te verbeteren met een patch of iets dergelijks dat je eigen nummer kan toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Oxigeon schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:07:
De antwoorden:
1. Weet ik niet, ik speel gewoon met de controller en dat gaat prima op de ps3.
2. Het is lastig, maar ik denk dat het deels oefening baart kunst is. Al vind ik het offroad driften veel makkelijker dan op asfalt.
7. De shops ontdek je pas als je er langs rijd met je bak die je via punt 4 hebt verzameld.
8. Dit zijn de icoontjes met de bommen. Je kan er heen gaan en dan moet je een auto verplaatsen van A naar B of iets anders.
9. Sommige races zijn idd makkelijk. Heb echter al races gehad en gezien waar ik de laatste bocht tegen een paal knal en dan 8e wordt. Kun je de hele track opnieuw rijden.
10. Precies, idd een goede optie om dit te verbeteren met een patch of iets dergelijks dat je eigen nummer kan toevoegen
Lol, nummeren :P
1. Ja, ga ik doen, verwacht wel wat goede resultaten =)
2. Je hebt ook hierin gelijk, offroad is makkelijk qua driften ja.
7. Dat wist ik, maar kan er momenteel niet meer vinden!
8. Ahaa, dus die bommen zijn allemaal verschillende opdrachten? Er is niet 1 icoon meer voor pakketjes, vehicle drop off en dergelijke maar het is dus bom en dan zie je wel?
9. Ja oke, dat gebeurt mij ook wel eens. Maar dat is het enigste. Voor de rest knal je er zo langs.
10. Misschien kan ik het al ergens toevoegen, even zoeken. Anders zet ik iTunes gewoon aan en dan de ingame radio muziek uit =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Lancia Delta, ik own jullie allemaal :P

Ha idd heb al veel shops gevonden, inclusief die plastische chirurg geweldig :P en al 2 van de 10 wrakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mu.siQ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:16:
[...]

Lol, nummeren :P
1. Ja, ga ik doen, verwacht wel wat goede resultaten =)
2. Je hebt ook hierin gelijk, offroad is makkelijk qua driften ja.
7. Dat wist ik, maar kan er momenteel niet meer vinden!
8. Ahaa, dus die bommen zijn allemaal verschillende opdrachten? Er is niet 1 icoon meer voor pakketjes, vehicle drop off en dergelijke maar het is dus bom en dan zie je wel?
9. Ja oke, dat gebeurt mij ook wel eens. Maar dat is het enigste. Voor de rest knal je er zo langs.
10. Misschien kan ik het al ergens toevoegen, even zoeken. Anders zet ik iTunes gewoon aan en dan de ingame radio muziek uit =)
Precies.

Wrakken heb ik er nog geeneen. Lijkt me wel vet om zoiets te vinden. Als je er een aantal heb kan je in elk geval wel een auto afhalen bij de used cars dealer geloof ik he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Heb ondertussen 4 verschillende soorten wrakken gezien, nog geen enkele compleet.
Ik neem er mijn tijd voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Ja zijn 60 wrakken in totaal 40 op ibiza & 20 op die ander eiland, ne simpele is die naast de offroad rijbewijs centrum :P

Edit: op level 4 van de discover dingie, krijg je een wrakken radar :P

[ Voor 23% gewijzigd door yzx op 08-02-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

yzx schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:35:
Ja zijn 60 wrakken in totaal 40 op ibiza & 20 op die ander eiland, ne simpele is die naast de offroad rijbewijs centrum :P

Edit: op level 4 van de discover dingie, krijg je een wrakken radar :P
Ja die wrakken detector heb ik ook. Maar hij werkt niet bij mij haha. Of althans ik weet niet of ik iets moet horen of moet zien. Maar dat komt vanzelf wel :). Als ik er een keer toevallig een tegekom of er perongeluk tegenaanrij ga ik hem wel halen. Anders laat ik ze even gezellig liggen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Oxigeon schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:38:
[...]

Ja die wrakken detector heb ik ook. Maar hij werkt niet bij mij haha. Of althans ik weet niet of ik iets moet horen of moet zien. Maar dat komt vanzelf wel :). Als ik er een keer toevallig een tegekom of er perongeluk tegenaanrij ga ik hem wel halen. Anders laat ik ze even gezellig liggen :P.
Euhm als je kort bij een wrak bent komt ie op je scherm en flits aan/uit en maakt geluid, hoe korter hoe meer flitsen en geluid :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05:02
@musiQ: Koop een xbox 360 controller. De wired versie kan iig op de pc, de wireless versie weet ik niet. Dat is echt zo veel beter dan met toetsenbord. :D

Voor de rest vind ik die kampioenschappen helemaal niet heel makkelijk. Ik heb een A7 kampioenschap gedaan, waarbij je door het oude gedeelte van een stad moest rijden als tijdrit. Daar heb ik toch een aantal keer over gedaan om eerste te worden met mn ongetunede vw golf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

AMD1800 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:46:
@musiQ: Koop een xbox 360 controller. De wired versie kan iig op de pc, de wireless versie weet ik niet. Dat is echt zo veel beter dan met toetsenbord. :D

Voor de rest vind ik die kampioenschappen helemaal niet heel makkelijk. Ik heb een A7 kampioenschap gedaan, waarbij je door het oude gedeelte van een stad moest rijden als tijdrit. Daar heb ik toch een aantal keer over gedaan om eerste te worden met mn ongetunede vw golf...
Dat was idd een heel erg lastige. Volgens mij was het die A7 High bovenaan op de kaart ergens. Wilde je die 1e worden dan moest je idd aardig aanpoten. Heb nu ook 2x de Touareq in mijn garage staan. Is er eigenlijk een mogelijkheid om auto's te verkopen of te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Oxigeon schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:56:
[...]

Dat was idd een heel erg lastige. Volgens mij was het die A7 High bovenaan op de kaart ergens. Wilde je die 1e worden dan moest je idd aardig aanpoten. Heb nu ook 2x de Touareq in mijn garage staan. Is er eigenlijk een mogelijkheid om auto's te verkopen of te ruilen?
Als je een auto koopt en garage is vol vraagt ie als je ze wil verkopen.

Heb A7 zonder problemen gedaan :O ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Ik denk dat je beter gewoon een stuurtje kan kopen voor die prijs van een controller O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

hupske schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:11:
Ik denk dat je beter gewoon een stuurtje kan kopen voor die prijs van een controller O-)
29,95 € voor een stuurtje ?! WTF :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
nero355 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:12:
[...]

29,95 € voor een stuurtje ?! WTF :P
zoiets heet marktplaats? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Als je alles met marktplaats gaat vergelijken dan kun je beter ophouden met zulke vergelijkingen. Daar zal de game Test Drive over 3 dagen ook wel ergens voor 10 euro staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:30

Alfisti

So macht Reisen Spaß

yzx schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:00:
[...]

Heb A7 zonder problemen gedaan :O ;w
Idem, wel nadat ik mijn Alfa Mito ingeruild had voor een VW Golf 6 :)

Had iemand de Bugatti dealer al ergens gespot? Ik kan hem niet vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Trabi schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:25:
[...]

Idem, wel nadat ik mijn Alfa Mito ingeruild had voor een VW Golf 6 :)

Had iemand de Bugatti dealer al ergens gespot? Ik kan hem niet vinden ;(
Ik wel :P Tis Bugattie, Spyker, en die zweedse merk Coensiger ofziets xD Bugattie Cabrio zit in de game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

yzx schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:29:
[...]

Ik wel :P Tis Bugattie, Spyker, en die zweedse merk Coensiger ofziets xD Bugattie Cabrio zit in de game :+
in welke hoek van het eiland moet ik zoeken? O-)

exacte locatie hoef ik niet te weken, alleen ik welke hoek ik moet zoeken

[ Voor 13% gewijzigd door Alfisti op 08-02-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Oxigeon schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:25:
[...]

Als je alles met marktplaats gaat vergelijken dan kun je beter ophouden met zulke vergelijkingen. Daar zal de game Test Drive over 3 dagen ook wel ergens voor 10 euro staan :S
Het gaat me gewoon meer om het bedrag. Dat je voor die prijs een stuur kan halen en dat werkt gewoon beter als zo een controller. En er zijn zat stuurtjes te vinden, wat bij die controller niet het geval is. en het prijsverschil zou in 2e hands miniem zijn! Vandaar de vergelijking. Niet alles hoeft nieuw te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Trabi schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:30:
[...]

in welke hoek van het eiland moet ik zoeken? O-)

exacte locatie hoef ik niet te weken, alleen ik welke hoek ik moet zoeken
http://i52.tinypic.com/jq6ulv.png
Dit is misschien wat handiger, natuurlijk zal ook zeggen waar ie ligt, ligt int zuiden. Mja spoiler alert he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@yzx @Trabi : Spelen jullie op hardcore mode? Ik wel namelijk. En dan heeft de golf ook de neiging om te slippen als je iets te hard door de bocht gaat.

@ Oxigeon: Je kon die A7 kampioenschap juist onderin doen. Bij dat stadje aan de kust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

@AMD: probeer mùaar eens met een mustang op hardcore mode dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ik heb een Strike2 gamepad, misschien dat die voldoet. Anders marktplaats ik even wat ;-)

Ik moet echt nog wat tuningshops vinden, ik wil tunen! M'n lancia moet omhoog en m'n vw golf, hoppa! Maar nu eerst die tuningshops vinden =( Iemand die een hint kan geven?
*edit* @ hieronder. Ja, die heeft denk ik iedereen wel. Nog maar wat meer rondcruisen vanmiddag op m'n gemakje =)

En stickeren, dat kan ook leuk worden.

Trouwens ook die auto gewonnen van die vrouw, zo'n roze mustang, echt wtf, lelijk!

[ Voor 24% gewijzigd door Mu.siQ op 08-02-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Mu.siQ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:55:
[...]

Ik heb een Strike2 gamepad, misschien dat die voldoet. Anders marktplaats ik even wat ;-)

Ik moet echt nog wat tuningshops vinden, ik wil tunen! M'n lancia moet omhoog en m'n vw golf, hoppa! Maar nu eerst die tuningshops vinden =( Iemand die een hint kan geven?

En stickeren, dat kan ook leuk worden.

Trouwens ook die auto gewonnen van die vrouw, zo'n roze mustang, echt wtf, lelijk!
Kheb die tuning shop for niet muscle cars nog niet gevonden :(

<3 eventjes op het ander eiland cruisen }:O

[ Voor 4% gewijzigd door yzx op 08-02-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

yzx schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:57:
[...]
<3 eventjes op het ander eiland cruisen }:O
Kan dat al meteen of moet je elke keer ticket kopen ofzo? Wil denk ik eerst maar eens ibiza ownen en dan verder gaan =) Ik wil naar huis, gameeeen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@yzx: Al gedaan. In die roze bak van dat mens.... En omdat ik de auto heb gehouden, moest ik eerst een nieuw huis kopen om een A7 auto te kunnen kopen.xD

Ik weet wel waar de european tuner zit. Zal even kijken of ik een hint kan geven.

Oke. Voor de German tuner:
Zoek in de richting (er boven zeg maar) van het vliegveld. (Ik kan nog een hint geven en dan zit je sowieso binnen 500 meter, maar dan is het mss niet leuk meer:P )

Voor de Italian Tuner:
Zoek in de rechterbovenhoek van de map . Zal niet te moeilijk zijn denk ik.

[ Voor 38% gewijzigd door AMD1800 op 08-02-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Play.com heeft hem net op de post gedaan. PC versie met Aston V12 Vantage (hopelijk).
Met een beetje geluk donderdag/vrijdag binnen.

[ Voor 3% gewijzigd door gtrNL op 08-02-2011 13:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik vind t wel irritant dat je die gewonnen autos niet kunt verkopen idd :P lelijke roze ding wil ik liever in zee dumpen |:( ik had m nooit moeten ophalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Mu.siQ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 13:07:
[...]

Kan dat al meteen of moet je elke keer ticket kopen ofzo? Wil denk ik eerst maar eens ibiza ownen en dan verder gaan =) Ik wil naar huis, gameeeen!
Als je level 10 bent kan je na daar, auto waar je mee rijdt pak je mee, rest blijft achter,
Heb nu lekker een AMG C63 op de kop getikt voor aardig bedrag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben zojuist thuis geweest en heb ff de PS3 gestart om eigenlij de patch die uit zou zijn gekomen aan te zetten zodat als ik thuis kom straks ik direkt kon gaan gamen. Heb het spel opgestart maar geen patch te vinden. Servers waren wel weer online. Wat heb ik nog meer gedaan:

De club is geopend en te vinden in het club overzicht (PS3):
Naam Club: GoT Racing
Beschrijving: GoT Racing, voor en door Tweakers.

Je kan je gewoon aanmelden. de registratie is gewoon open. Op dit moment kunnen 8 personen in de club omdat we nog het eerste clubhuis hebben. Na eventjes zoeken ben ik erachter gekomen dat we 5 miljoen nodig hebben om hem te upgraden en verder moeten we nog 10k aan EXP zien te verzamelen. Zodra we dat hebben verzameld kunnen we een nieuw clubhuis "kopen/unlocken" waar 16 members in kunnen.

Mensen die mee willen doen en zich willen aanmelden is dat gewoon mogelijk. Heb ingesteld dat je vanaf level 1 kan joinen ;). Mocht de club vol zijn en ik ben ff niet op de ps3 te bekennen zet het dan even in dit topic of stuur me even een PM. Dan zorg ik dat leden die niet uit Nederland of Belgie komen gekickt worden.

Voor de rest, have fun. En we zorgen er gewoon voor dat we zo snel mogelijk een nieuw clubhuis hebben met betere meubels en een echte grote HD tv :P

Uiteraard zorg ik er voor dat meerdere mensen een volmacht krijgen om dingen te doen in de club zodat niet alles naar mijn hand wordt ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 08-02-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@Lockie1978: Echt he, wat een lelijk ding is dat zeg. Dat Atari dat heeft durven te maken :P
@YZX: oke, dan wacht ik geduldig af =)

Trouwens, iemand ook al met die foto's aan de gang geweest? Je moet dus completely random maar weten waar je zo'n foto moet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

AMD1800 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:42:
@yzx @Trabi : Spelen jullie op hardcore mode? Ik wel namelijk. En dan heeft de golf ook de neiging om te slippen als je iets te hard door de bocht gaat.
Ik speel in de medium stand ( naam even kwijt ) en ook daar is de Golf nog knap overstuurd, Mito ligt beter oop de weg maar komt vermogen te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Trabi schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 13:16:
[...]

Ik speel in de medium stand ( naam even kwijt ) en ook daar is de Golf nog knap overstuurd, Mito ligt beter oop de weg maar komt vermogen te kort.
De medium stand heet SPORT als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Music: Ik heb 2 fotolocaties gevonden en heb 1 foto kunnen maken. Er zijn bij sommige foto's ook eisen welke auto er op moet staan. Ik had er een en daar moet een chevrolet op, volgens mij die oude corvette open dak.

@trabi: Oke, dan ook al. Apart.. Mss maakt het alllemaal wel geen verschil in die auto's :P

[ Voor 18% gewijzigd door AMD1800 op 08-02-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@AMD1800. Maar hoe vind je de spots? Gewoon geluk hebben en herkennen?

@hieronder: omg, echt? :| en hoe snel ga jij wel niet dan? :P

[ Voor 31% gewijzigd door Mu.siQ op 08-02-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Oh my god...
Laatste race van de Ibiza cup...

spoiler:
74 Mijlen lange time trial!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Bron schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 13:21:
Oh my god...

spoiler:
No life :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bron schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 13:21:
Oh my god...

spoiler:
Dat had ik ook al van mijn broertje vernomen die iets verder in het spel zit als mij. Dat is idd niet normaal haha. Je zal de laatste bocht maar pech hebben :P. Meestal is het wel zo dat het allemaal rechte stukken zijn he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@MusiQ: Volgens mij reed ik er overheen en kreeg ik een popup dat het een fotolocatie was. Een deel is ook herkennen, omdat je ook foto's moet maken die van de weg af zijn. Dat herkennen kan ik nog niet, moet ik eerst al die foto's gaan bekijken. :P

[ Voor 0% gewijzigd door AMD1800 op 08-02-2011 13:33 . Reden: de Q ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
haha ja die laatste race had ik ook zoiets van goed daar gaan we maar effe voor zitten :P maar echt stressen is het niet, met mn camaro makkelijk te halen, had dik tijd over.

[ Voor 37% gewijzigd door lockie1978 op 08-02-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

AMD1800 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 13:32:
@MusiQ: Volgens mij reed ik er overheen en kreeg ik een popup dat het een fotolocatie was. Een deel is ook herkennen, omdat je ook foto's moet maken die van de weg af zijn. Dat herkennen kan ik nog niet, moet ik eerst al die foto's gaan bekijken. :P
Je rijdt er wel over, en dan eenmaal gevonden is het nog gewoon goed zoeken welke richting enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@AMD1800 && YZX: Bedankt! En nog even specifiek naar AMD1800 +1 voor je reden van edit, hahah.

Maar ja, ik heb nog niet gewoon zelf rondgereden voor de lol. Dat moet ik maar eens doen, dan kom je al snel een hoop tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
yzx schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 13:41:
[...]

Je rijdt er wel over, en dan eenmaal gevonden is het nog gewoon goed zoeken welke richting enzo
spoiler: fotos maken
Ja, Er zijn van die lampjes. Eentje voor de richting en eentje voor de zoom. Eerst zorg je dat je de richting op groen hebt, dan ga je zoomen totdat die op groen staat en dan kun je de foto maken. het is een beetje zoeken, maar ik had mn eerste foto binnen 20 seconden gemaakt.

Even een spoilertje gedaan voor de mensen die t zelf willen uit zoeken. Of is zoiets doen te veel spoileren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Nu je het zegt AMD laat me aan iets denken, spoilers op sommige auto's in TDU2 zouden er best eentje kunnen gebruiken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
En klaar met de race, geweldig en zeker niet allemaal rechte stukken, wisselt zich netjes af!
Nu maar wat anders doen want mijn linkerhand begint zeer te doen van het hevige sturen terwijl rechts zich op de schakelpook bevond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bron schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:16:
En klaar met de race, geweldig en zeker niet allemaal rechte stukken, wisselt zich netjes af!
Nu maar wat anders doen want mijn linkerhand begint zeer te doen van het hevige sturen terwijl rechts zich op de schakelpook bevond.
Mooi :). Speel je de game op de PC? Anders mag je je ook gerust aanmelden bij de club (PS3)
Trouwens makkelijk binnen de tijd gehaald?

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 08-02-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
Bron schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:16:
haha herkenbaar ja, ik met xbox controller en af te mn rechtervinger afwisselen op de gasknop, om die nog 46 minuten ingedrukt te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Weet iemand een leuk stuurtje voor een leuke prijs te vinden? 2dehands is ook goed =]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Vandaag de PS3 versie binnengekregen. Vanavond na het werk direct even proberen! Ben benieuwd!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Iemand al een andere tuneshop gevonden dan de US Muscle tuneshop, zo ja? waar zit die? Ik heb geen zin om dat hele eiland voor jan doedel af te rijden :P Ik wil tunen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Net ook maar even via play.com besteld, wat een prijsje zeg, 32euro issie daar maar met Casino en aston martin erbij!

Hij wordt vandaag nog verstuurd en heb hem dus morgen binnen, per morgen dus lid van de GoT Racing club ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Ik heb net de Tdu2 voor de PS3 binnen gekregen die ik op de 30ste al besteld had bij een engelse retailer, helaas duurde de levering zo lang dat ik hem in Schiedam al had gehaald toen ze hem daar gingen verkopen.

Nu heb ik dus nog een gesealde game naast me liggen, ik weet dat handel verboden is maar aangezien hij officieel nog niet uit is hier bied ik hem toch maar aan.

Test Drive Unlimited 2 voor de PS3, €43,-
Woon in Barendrecht (Tegen/onder Rotterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Donnie schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:49:
Net ook maar even via play.com besteld, wat een prijsje zeg, 32euro issie daar maar met Casino en aston martin erbij!

Hij wordt vandaag nog verstuurd en heb hem dus morgen binnen, per morgen dus lid van de GoT Racing club ;)
Voor de PS3? Is het op play.com vandaag verstuurd morgen in huis? Dan weet ik dat voor de volgende keer :$. Ik zal je verwelkomen in de club ;). Zet vast een coctailtje klaar op de bar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Voeg mij ook maar toe aan de club! Voor de PS3!

PSN ID: RivanovNL

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25

Komen bestellingen van play.com tegenwoordig wel aan dan? Na 3x een zending te zijn kwijt geraakt heb ik me maar niet meer eraan gewaagd.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 08-02-2011 15:57 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rivanov schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:53:
Voeg mij ook maar toe aan de club! Voor de PS3!

PSN ID: RivanovNL
Jullie kunnen jezelf aanmelden door naar de "club" spot te gaan en daar eventjes te zoeken naar GoT Racing. Eenmaal gevonden kunnen jullie direkt erin komen als er nog plaats is. Denk dat jullie anders een melding krijgen dat de club vol is. Maar heb geen flauw idee hoe snel een club vol raakt en hoeveel mensen hier de PS3 versie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik speel pc versie geen ps3...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zodra ik mijn exemplaar heb Join ik de club ook wel even.

Kan vandaag en morgen niet naar de winkel dus hoop eigenlijk stiekem dat hij vanavond op Usenet staat.
Kan ik hem alvast spelen voordat ik mijn Retail exemplaar ga halen.

(ps3 versie)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:42
Phusebox schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:57:
[...]

Komen bestellingen van play.com tegenwoordig wel aan dan? Na 3x een zending te zijn kwijt geraakt heb ik me maar niet meer eraan gewaagd.
Ik neem aan dat je het geld via de CC maatschappij wel gewoon terug heb gehad?
Ik ben hem van plan daar zo meteen ook maar te bestellen.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik krijg het niet in full-screen mode, iemand anders ook dit probleem?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Shift-Enter?

Is deze game multiplatform, dat je met PS3-racers tegen PC-racers kunt spelen? Even zoeken hoor.

Hmm twijfel. Ik weet het niet hoor, wil eerst van 10.000 bronnen horen dat er niks grandioos mis is met die game, daarna waag ik me aan een aankoop. TDU1-debacle staat me nog vers in het geheugen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Jejking schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:12:

Is deze game multiplatform, dat je met PS3-racers tegen PC-racers kunt spelen? Even zoeken hoor.
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ondersteund deze game geen DD5.1/DTS?!?! 8)7
PS3 versie.

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 08-02-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Mus.iQ: Ja, daar heb ik een paar pagina's geleden een hint neergezet. Zal hieronder in woorden proberen neer te zetten waar de italian en german tuner zitten.

spoiler: locatie italian en german tuner
De German Tuner is makkelijk te vinden als je weet waar de Bugatti dealer zit. Die zit in het gedeelte boven het vliegveld. Niet al te ver naar boven. De German Tuner zit in een van de straatjes vlak bij.

De Italian Tuner zit aan een grote weg. Daar kom je overheen als je richting het Noordoosten (rechtsboven dus) van het eiland rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Jejking schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:12:
Shift-Enter?

This alt + enter ;)

En nee niet dus, zou wel leuk zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Ik krijg me G25 nog niet helemaal lekker ingesteld. Ik heb hem laten auto-detecten maar ik vind hem nog niet lekker reageren, Wat zijn jullie settings in game en in de profiler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

KillerB schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:38:
Ik krijg me G25 nog niet helemaal lekker ingesteld. Ik heb hem laten auto-detecten maar ik vind hem nog niet lekker reageren, Wat zijn jullie settings in game en in de profiler?
Paar pages terug kijken 3-4 pagina's was all about steering wheels there :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Is dit een goed stuurtje? Speel eigenlijk nooit race spellen, maar spellen zoals deze zijn wel geniaal.

https://dixons.nl/artikel...rrari_Wireless_GT_Cockpit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

XIDESIGN schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:48:
Is dit een goed stuurtje? Speel eigenlijk nooit race spellen, maar spellen zoals deze zijn wel geniaal.

https://dixons.nl/artikel...rrari_Wireless_GT_Cockpit
^http://www.logitech.com/nl-be/gaming/wheels/devices/5184
Over het algemeen is deze de beste, heb zelf paar dagen eigenaar van hem geweest( van neef geleend ) en wil hem terug :P zoveel sneller in reageren enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Als je die prijs voor een stuur over hebt dan kun je ook naar de Logitech G27 of naar de fanatec sturen kijken.
pricewatch: Logitech G27 Racing Wheel Zwart, PC, PlayStation 3
http://fanatec.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Een fanatec gt3 stuur is beter dan de g25/27 zeker als je de shifter en clubset pedalen erbij hebt.
De shifter van de fanatec voelt echt aan tov die arcade style van de logitech, het rempedaal van fanatec heeft zelfs abs trilling erin zitten :) De complete set kost wel 400euro maar dan heb je kwalitatief een stuk beter setje in huis, de g25/27 is voor zijn prijs te mager.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
naaitsab schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:11:
Een fanatec gt3 stuur is beter dan de g25/27 zeker als je de shifter en clubset pedalen erbij hebt.
De shifter van de fanatec voelt echt aan tov die arcade style van de logitech, het rempedaal van fanatec heeft zelfs abs trilling erin zitten :) De complete set kost wel 400euro maar dan heb je kwalitatief een stuk beter setje in huis, de g25/27 is voor zijn prijs te mager.
Die prijzen zijn toch niet meer normaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Valt wel mee hoor.

Als je, zoals ik, een beetje into sim racen bent (iRacing, rFactor, Simbin) dan geef je dat 'zo' uit.
Ken ook zat die met van die FREX dingen rond rijden. Ben je zo een paar 1000 kwijt.

Geloof me, die GT3 RS (v2) is het wel waard. Zoveel beter dan de G25/27.

Iets anders
Zoals ik al zei: Play.com heeft het vandaag verstuurd.
Iemand enig idee wanneer ik de game kan verwachten?

[ Voor 17% gewijzigd door gtrNL op 08-02-2011 19:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
gtrNL schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:17:
Iets anders
Zoals ik al zei: Play.com heeft het vandaag verstuurd.
Iemand enig idee wanneer ik de game kan verwachten?
Het Games Import topic

verschilt van 1 week tot 2

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
YES!! Ben TDU2 aan het downloaden via Steam :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Resinman schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:45:
YES!! Ben TDU2 aan het downloaden via Steam :9~
Steam zuigt toch, gaat toch zo traag als iets nee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
5.3MB/S met nog 20 minuten te gaan noem ik niet traag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jouw downloadsnelheid zal iedereen een worst wezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

TheZeroorez schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:01:
[mbr]Jouw downloadsnelheid zal iedereen een worst wezen :)[/mbr]
15mb/s niet dus xD >:) vondt steam op een of ander manier wel altijd kloten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 05:22
Heeft iemand een car list waar de auto's gesorteerd zijn op classe? Ik zoek een A7 auto voor die kampioenschappen maar ben tot nu toe alleen een Alfa Mito tegengekomen, en dat is me een lelijk geval 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

kevz schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:07:
Heeft iemand een car list waar de auto's gesorteerd zijn op classe? Ik zoek een A7 auto voor die kampioenschappen maar ben tot nu toe alleen een Alfa Mito tegengekomen, en dat is me een lelijk geval 8)7
Alfa Brera of Golfke pakken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

niemand wat gameplay screenshots, iemand met een vet systeem die hem vol open speelt en wat leuke screens wil delen, heb deel 1 helemaal grijs gespeeld, en zou graag eens willen zien of het mij weer kan bekoren!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
TheZeroorez schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:01:
[mbr]Jouw downloadsnelheid zal iedereen een worst wezen :)[/mbr]
Waar slaat zo een opmerking op? Ik geef alleen aan dat Steam niet traag is. Zo haal ik vaak genoeg snelheden van 12mb/s en hoger. Natuurlijk heb je ook momenten dat het trager is ivm drukte. Ik kan wel zeggen dat Steam snel of traag is maar wat voor de een snel is is voor een ander traag en omgekeerd. Vandaar dat ik mijn snelheid erbij zet. En als ik de andere fora mag geloven gaat het bij andere Steam users ook prima kwa snelheid. Ik ben te oud om te patsen als je dat soms denkt. Daarnaast kun je beter jouw opmerking veranderen in "Jouw downloadsnelheid zal iedereen mij een worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hoe link je nu steam aan je TDU2 account? :?

Gevonden... denk ik..... :P

[ Voor 30% gewijzigd door SideSwipe op 08-02-2011 20:33 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

yzx schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:41:
[...]

Paar pages terug kijken 3-4 pagina's was all about steering wheels there :X
Dat heb ik gezien, maar daar staan geen settings voor de g25/27 afwijkend dan het standaard G25 profiel wat ik al geladen heb. Ook niet hoe je de profiler het beste kunt instellen. Ik vind het nu nogal vreemd aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Met ps3 controller is waardeloos, moet je soort kopie van je toetsenboord maken je kan niet normaal sturen haha! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Dat ligt dan aan jou, als je de controler instelt als virtuele xbox 360 controller en deze ingame detect werkt het prima.
Resinman schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:15:
Waar slaat zo een opmerking op? Ik geef alleen aan dat Steam niet traag is. Zo haal ik vaak genoeg snelheden van 12mb/s en hoger. Natuurlijk heb je ook momenten dat het trager is ivm drukte. Ik kan wel zeggen dat Steam snel of traag is maar wat voor de een snel is is voor een ander traag en omgekeerd. Vandaar dat ik mijn snelheid erbij zet. En als ik de andere fora mag geloven gaat het bij andere Steam users ook prima kwa snelheid. Ik ben te oud om te patsen als je dat soms denkt. Daarnaast kun je beter jouw opmerking veranderen in "Jouw downloadsnelheid zal iedereen mij een worst wezen.
Die opmerking slaat op het feit dat het 0 met tdu te maken heeft hoe snel jij het spel download.
Als je het niet eens bent met een modje is het verstandig om dat via een andere manier te laten blijken dan deze methode.

[ Voor 79% gewijzigd door naaitsab op 08-02-2011 20:38 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.