Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben op zoek naar een nieuwe tv, prijsklasse rond de 600 euro (minder mag altijd natuurlijk ;))
Afstand bank - tv: 2 m
Ik wil een full hd tv van 100hz (voor games en films) en dus niet al te groot door de kijkafstand.

Iemand nog suggesties van tv's in 'echte' winkels? Ben niet zo van het bestellen van dergelijke producten bij online sites die ik niet ken..

Alvast bedankt!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:27
Hoezo niet te groot? Zelfs 52" zou ik prima vinden op 2m afstand. Maar loop eerst even de winkel binnen, er is op dit forum een policy omtrent dit soort vragen

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03

Roytoch

Nietes

Iemand nog suggesties van tv's in 'echte' winkels? Ben niet zo van het bestellen van dergelijke producten bij online sites die ik niet ken..
Counterquote!

Anyway: gewone winkels (mediamarkt, saturn enzo) doen maar wat met TV's, maar er geldt nog altijd hetzelfde als met kopen via internet: zorg ervoor dat je je wensen duidelijk hebt (CI+, dat soort features worden altijd secundair gezien aan grootte/prijs bijvoorbeeld).

Laat je niet eenvoudig ompraten in winkels. Pas niet zomaar je eisen naar beneden aan, een risico dat je altijd loopt. Daarnaast blijft het assortiment van dat soort winkels wel enigzins hetzelfde (het wisselt iig niet van dag tot dag) dus zoek gerust op je gemak reviews bij TV's die je in het echt hebt gezien en qua features, prijs en grootte interessant lijken.

Welles

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-02 18:17
Wat is er mis met webwinkels?

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:54
Mooi plasma TV van het jaar 2010. Een 50'' scherm voor zo'n prijs vind je nergens. Beeld kwaliteit is goed te noemen.

pricewatch: LG 50PK250

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:46
BlacKstaR- schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 01:47:
Mooi plasma TV van het jaar 2010. Een 50'' scherm voor zo'n prijs vind je nergens. Beeld kwaliteit is goed te noemen.

pricewatch: LG 50PK250
Die is bij Saturn in de aanbieding voor 532. Ze hebben leuke aanbiedingen deze week. Ik adviseer de TS om hun folder op de website ff te bekijken.

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:54
Jimster schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 01:50:
[...]

Die is bij Saturn in de aanbieding voor 532. Ze hebben leuke aanbiedingen deze week. Ik adviseer de TS om hun folder op de website ff te bekijken.
Als je grote en goede tv wilt dan moet zeker die aanschaffen, zoveel waar voor je geld.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:10

FeaR

In GoT we trust

Hallo MasterRRR en welkom op GoT :W

Zoals je wellicht gelezen hebt in De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid vragen we op GoT iets meer eigen onderzoek en inzet dan alleen een vraag stellen. GoT is namelijk geen vraag en antwoordforum, we verwachten hier iets meer eigen inzet alvorens je een topic start. De essentie van dit topic is eigenlijk gewoon een boodschappenlijstje: "ik zoek een tv met minstens 100 Hz, 1080p, etc".

Ook het beleid van dit subforum is het lezen waard: LCD Beleid. Maar vooral zou ik [FAQ] Welke TV moet ik kopen? eens doornemen, daar staat bijna alles in wat je moet weten wil je een tv gaan kopen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.