Ik heb inmiddels meerdere uren Just Cause 2 en Kill Zone 2 met de Eagle Eye Converter gespeeld en ik moet zeggen dat de FnS niet eens in de schaduw van de EEC mag staan. De EEC speelt echt geweldig in vergelijking met de FnS en benadert de toetsenbord/muis combi velen malen beter.
COD nog steeds niet geprobeerd omdat ik daarvoor geen trophies meer hoef te halen. Ik zal CODMW2 bij wijze van test deze week eens in de PS3 schuiven en kijken hoe de EEC hierbij presteert.
Wat mij betreft no more FnS for me.
UPDATE
EEC, hetzij kort, getest met COD MW2 en ik ben zeer tevreden. Ook hier wint de EEC het ruimschoots van de FnS. Ik moet nog wel enigszins de sensitivity aanpassen (hij was nu TE gevoelig), maar het speelt nu vrijwel gelijk als dat je het op de PC speelt. Ik hoef de muis nu zeker niet meer op te tillen om 360 gedraaid te zijn, sterker nog ik kan meerdere 360's maken met een muis beweging (ik had al gezegd dat ie te gevoelig stond :-P)
Dus voor bram: de 1 op 1 feeling is beter met de EEC.
COD nog steeds niet geprobeerd omdat ik daarvoor geen trophies meer hoef te halen. Ik zal CODMW2 bij wijze van test deze week eens in de PS3 schuiven en kijken hoe de EEC hierbij presteert.
Wat mij betreft no more FnS for me.
UPDATE
EEC, hetzij kort, getest met COD MW2 en ik ben zeer tevreden. Ook hier wint de EEC het ruimschoots van de FnS. Ik moet nog wel enigszins de sensitivity aanpassen (hij was nu TE gevoelig), maar het speelt nu vrijwel gelijk als dat je het op de PC speelt. Ik hoef de muis nu zeker niet meer op te tillen om 360 gedraaid te zijn, sterker nog ik kan meerdere 360's maken met een muis beweging (ik had al gezegd dat ie te gevoelig stond :-P)
Dus voor bram: de 1 op 1 feeling is beter met de EEC.
[ Voor 32% gewijzigd door ThePrutser op 24-02-2011 16:51 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck