Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Ik heb inmiddels meerdere uren Just Cause 2 en Kill Zone 2 met de Eagle Eye Converter gespeeld en ik moet zeggen dat de FnS niet eens in de schaduw van de EEC mag staan. De EEC speelt echt geweldig in vergelijking met de FnS en benadert de toetsenbord/muis combi velen malen beter.

COD nog steeds niet geprobeerd omdat ik daarvoor geen trophies meer hoef te halen. Ik zal CODMW2 bij wijze van test deze week eens in de PS3 schuiven en kijken hoe de EEC hierbij presteert.

Wat mij betreft no more FnS for me.

UPDATE
EEC, hetzij kort, getest met COD MW2 en ik ben zeer tevreden. Ook hier wint de EEC het ruimschoots van de FnS. Ik moet nog wel enigszins de sensitivity aanpassen (hij was nu TE gevoelig), maar het speelt nu vrijwel gelijk als dat je het op de PC speelt. Ik hoef de muis nu zeker niet meer op te tillen om 360 gedraaid te zijn, sterker nog ik kan meerdere 360's maken met een muis beweging (ik had al gezegd dat ie te gevoelig stond :-P)

Dus voor bram: de 1 op 1 feeling is beter met de EEC.

[ Voor 32% gewijzigd door ThePrutser op 24-02-2011 16:51 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat mij alleen tegenstaat is dat je een toetsenbord moet gebruiken. Kun je is proberen hoe het speelt als je de FnS als zijnde PC muis in de EEC steekt?

edit: Ik moet zeggen dat ik er na het lezen van 3 willekeurige reviews nog niet echt enthousiast over word. Slechte scores overal.

[ Voor 30% gewijzigd door bram1984 op 24-02-2011 17:07 ]

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Heb je een paar links van die reviews, want er zijn namelijk ook reviews die goed scoren.... wat eigenlijk wel voor de FnS te vinden is.... (goede en slechte reviews)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb soortgelijk apparaat als die EEC, lijkt toch dat de apparaatjes waar je eigen muis/keyboard kan aansluiten het iets beter doen dan de 'muis-based' setjes (FnS, fragfx). Nadeel dat hij qua normale DS controller enkel werkt met een dualshock PS2 controller, via USB een Sixaxis of DS3 aansluiten werkt helaas niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• bram1984
ThePrutser schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:10:
Heb je een paar links van die reviews, want er zijn namelijk ook reviews die goed scoren.... wat eigenlijk wel voor de FnS te vinden is.... (goede en slechte reviews)
Doe maar ff eagle eye converter op Google invoeren. O.a. de IGN review en de bovenste.
SinergyX schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:13:
Ik heb soortgelijk apparaat als die EEC, lijkt toch dat de apparaatjes waar je eigen muis/keyboard kan aansluiten het iets beter doen dan de 'muis-based' setjes (FnS, fragfx). Nadeel dat hij qua normale DS controller enkel werkt met een dualshock PS2 controller, via USB een Sixaxis of DS3 aansluiten werkt helaas niet.
Tja ik lig/hang altijd lekker op de bank met mijn draadloze FnS. Ik heb laatst de dongle wat dichterbij geplaatst en geen last meer van RF storing, en het bevalt me eigenlijk prima zo. Helemaal met de MAG v3.53 firmware.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:09

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Probleem met EEC reviews is dat men er wel de tijd voor moet nemen, en het bij sommige spelen gewoon minder kan werken dan een reguliere controller. Het hangt ook nogal van de muis en instellingen af.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

bram1984 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:17:
[...]
Doe maar ff eagle eye converter op Google invoeren. O.a. de IGN review en de bovenste.
Normaliter ben ik 99 van de 100 keer eens met de IGN reviews, dit is net die ene van de 100 waarmee ik het niet mee eens ben. Ik kan hun nadelen niet beamen omdat ik deze niet ervaar.

De andere reviews die ik zo snel kon vinden, waren vooral negatief omdat ze de EEC een te groot voordeel vonden geven op de DS3 gebruikers... Geen idee waar je woont, als het nou een beetje in de buurt is kun je m ook een keer proberen bij mij/bij jou thuis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay ik heb ze niet volledig gelezen, maar das alleen maar goed. :+

Ik hou het voorlopig bij m'n FnS. Als ik voor de EEC zou gaan, dan zou dat betekenen dat ik ook nog een toetsenbord en muis moet kopen, en daarvoor speel ik te weinig. :)

Thanks anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Ik moet trouwens zeggen dat de laatste firmware van de FnS wel alweer een stuk beter speelt, nog niet zo goed als de EEC maar ze zijn weer een stap vooruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bram1984 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:17:
Tja ik lig/hang altijd lekker op de bank met mijn draadloze FnS. Ik heb laatst de dongle wat dichterbij geplaatst en geen last meer van RF storing, en het bevalt me eigenlijk prima zo. Helemaal met de MAG v3.53 firmware.
Het werkt ook zeker goed, maar de 'ultieme vergelijking' kan je slechts doen met identieke controls op de PC en console, eigen muis en keyboard dus.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo , ik heb een Ps3 muis van Tuact tekoop. Ik gebruik het niet meer.
Hij is nog helemaal nieuw in verpakking. 65 euro inclusief verzendkosten.

www.tuact.com

Stuur maar een mail, als je 'm wilt hebben

Afbeeldingslocatie: http://www.playocio.net/images/aimon_ps_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daar hebben we voor:
http://tweakers.net/aanbod/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb gisteren bij de MM de FragFX Shark gekocht, en ik moet zeggen: wat een verademing! Veel betere respons, nauwkeuriger, sneller. Geen installatie nodig. Geen verleng USB kabel nodig, en dus geen interferentie. Stick swap (voor als je in BO in de chopper zit). Instant button swap.

Dus voor iedereen die een Tuact overweegt: doe het niet, en haal de Shark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik krijg de fragNstein als het goed is morgen binnen! Wat is de site waar ik de nieuwste firmwares/info/(settings per game??) kan vinden? Is dat gewoon tuact.com..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik heb een probleem met de linker controller, ik krijg het niet voor elkaar om deze te syncen met de receiver. Na knipperen bij het syncen geeft hij eventjes vol licht maar na 2 seconden is de verbinding weer weg. In die 2 seconden herkent de receiver hem ook niet..

Graag hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
EricNL schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:20:
[...]

Een Xbox 360 en de Playstation 3 zijn gemaakt om met een controller te spelen. Het is nou éénmaal een feit dat je met een muis een snellere reactietijd hebt, en accurater bent.
Ik zeg niet dat een FragFX (of andere varianten ervan) cheaten is, maar het geeft eigenlijk alleen maar aan dat je niet genoeg "skill" hebt om met een controller te winnen.

Overigens ken ik maar weinig mensen die een FragFX (of andere varianten ervan) kopen voor hun Console terwijl ze niet met een muis overweg kunnen. Beetje krom, niet?
In dat geval is een PC is gemaakt om met een tobo en muis te spelen, maar dat weerhoudt mensen er ook niet van een joystick voor flightsims en een stuurtje voor racers te pakken, is het niet?

Je bent nog altijd gebonden aan de deadzones van de analoge sticks, dus helemaal hetzelfde als op de PC speelt het niet hoor. Er zijn zat mensen die met volle sensitivity net zo snel of misschien nog wel sneller kunnen aimen op een console, dan mensen die een muis gebruiken, mede dankzij de aim assist.

Ik heb inderdaad 0 skill met een controller, maar dat komt omdat ik er gewoon niet mee overweg kan (ik heb leren schieten op de PC) en het voor mij ook niet natuurlijk aanvoelt om met pookjes te richten. Ik heb al moeite met Uncharted, laat staan online shooters. Ik vergelijk het wel eens met het spelen van Fifa met een muis, dat doe je ook niet. Ik wil mezelf 1 voelen met het personage, en dat lukt me niet met een controller. Extra chapeau voor mensen (en dat zijn er genoeg) die dat wel hebben en beter zijn dan dat ik ben.

Mapkennis zijn verder in mijn optiek een stuk belangrijker dan waar iemand mee mikt. Een goede speler weet waar de spawns zijn en welke kant hij op moet kijken, al speel je met een Wii nunchuck. Weet je dat niet, dan leg je het met elke controller af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:02
bram1984 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:30:
[...]

Ik heb inderdaad 0 skill met een controller, maar dat komt omdat ik er gewoon niet mee overweg kan (ik heb leren schieten op de PC) en het voor mij ook niet natuurlijk aanvoelt om met pookjes te richten. Ik heb al moeite met Uncharted, laat staan online shooters. Ik vergelijk het wel eens met het spelen van Fifa met een muis, dat doe je ook niet. Ik wil mezelf 1 voelen met het personage, en dat lukt me niet met een controller. Extra chapeau voor mensen (en dat zijn er genoeg) die dat wel hebben en beter zijn dan dat ik ben.
Waarom koop je MW/BO dan niet gewoon voor de PC? Ik kan niet overweg met muis/tobo (achter 10 minuten heb ik kramp in m'n vingers :P )maar dan ga ik toch niet BO2 op PC spelen met controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Eh, omdat ik geen PC heb? Omdat de console een véél goedkoper alternatief is, waarop je tegenwoordig ook de keuze hebt waarmee je een game bestuurt? Omdat al mijn vrienden ook een PS3 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:02
OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dust514 is weer een shooter voor de PS3 die native muis/keyboard ondersteuning heeft, zoals je gewend zou zijn van de PC. Geen vage trucendoos producten, gewoon je vertrouwde muis/keyboard en gaan :)

Begreep dat ze wel opties gaan toevoegen om dit aan/uit te zetten voor serversettings, had eigelijk geen slecht idee geweest voor BF3 bijvoorbeeld. Net zoals no-vehicles setting, gewoon een controller/muis+keyboard setting erbij gooien.

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 17-01-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik wil helemaal geen keyboard gebruiken. Daarmee zijn geen analoge movements mogelijk en daarmee kan ik niet lekker onderuit zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, analoge movements zijn game afhankelijk, console heeft juist deze ondersteuning vanuit het controller oogpunt (en te weinig knoppen). En genoeg oplossingen te vinden om 'onderuit' hangend muis/keyboard te spelen (zelfs in extreme, een G13 en trackball muis :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tot nu toe zijn alle games die ik op de 360 / PS3 gespeeld heb voorzien van analoge movements. Doe mij maar gewoon een nunchuck. Ook knoppen kom ik niet te kort, aangezien je op de console toch gebonden bent aan het aantal knopppen dat de standaard controller toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zeg ik, de games zijn ingericht op analoge movement, PC is dat gewoon normale movement met de shift/alt/ctrl opties voor sluipen of sprinten.

Blijven leuke gimmicks, net als eyemove controller gebruiken in shooters, ze hebben support maar zijn er native gewoon niet voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook de fragnstein ben er niet kapot van had meer succes met de fragfx.. Denk ook dat het aan de muismat ligt hij reageert niet lekker... Iemand tips voor goede muismat voor fragnstein?
Pagina: 1 2 Laatste