Post je Homescreen! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste
Acties:
  • 378.088 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
[quote][b][message=34676622,noline]
murphylee schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:18:
[...]

Ergens een link van je Dock achtergrond?
Very nice btw :)
Dankje, en.. ja:
Afbeeldingslocatie: http://a.imagehost.org/t/0070/attachment.jpg
Possible schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:21:
[...]

Kun je misschien aangeven welke wallpaper je hebt gebruikt En die Folders in je linker scherm, Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ziet er goed uit namelijk!
Dankjewel :-)
Wallpaper komt van deviant art:
Afbeeldingslocatie: http://h.imagehost.org/t/0692/Indoor_Cameleon.jpg
En die folders op het linkerscherm heb ik op de volgende manier daar gekregen:
App1: Desktop Visualizer
App2: FolderOrganizer Lite
Zelf doormiddel van Tallmin psd (photoshop bestand) iconen gemaakt van 3 icons breed

In App2 heb ik mijn applicatie lijst onderverdeeld in bepaald catagorien 6 totaal, Internet, Games, Tools, News, Apps en Fav's.

Als je dat gedaan hebt ga je naar je home screen, voeg je Desktop visualizer 2x1 toe. Selecteer je het gewenste icon. Bij select action kies je Other -> FolderOrganizer label -> kies degene die bij je icon past. Dan bij Label haal je de tekst weg! en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vesper64 schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:03:
[quote][b][message=34676622,noline]
[...]

Dankje, en.. ja:
[afbeelding]

[...]

Dankjewel :-)
Wallpaper komt van deviant art:
[afbeelding]
En die folders op het linkerscherm heb ik op de volgende manier daar gekregen:
App1: Desktop Visualizer
App2: FolderOrganizer Lite
Zelf doormiddel van Tallmin psd (photoshop bestand) iconen gemaakt van 3 icons breed

In App2 heb ik mijn applicatie lijst onderverdeeld in bepaald catagorien 6 totaal, Internet, Games, Tools, News, Apps en Fav's.

Als je dat gedaan hebt ga je naar je home screen, voeg je Desktop visualizer 2x1 toe. Selecteer je het gewenste icon. Bij select action kies je Other -> FolderOrganizer label -> kies degene die bij je icon past. Dan bij Label haal je de tekst weg! en klaar is kees.
Slim! Ga ik binnenkort ook eens proberen.. Bedankt voor de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
HTC Desire met Android 2.2 en LauncherPro.
Aanpassingen zijn een andere dialer icon en de standaard Mail icon voor K9 Mail.
Wallpaper komt hier vandaan; http://www.androidwallpap...exus-one/category/17.html
Dock background komt uit dit topic; http://www.launcherpro.co...34c3264c1b9f5d141b2a4d4f4

Afbeeldingslocatie: http://i123.photobucket.com/albums/o285/KapiteinProzac/homescr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/jp94z6.jpg

- ADW Launcher
- SMS Unread Count Widget
- Transparent Clock Widget
- What's Today Calendar Widget

En dit op een i-Mobile IE 6010 met Android 1.6 Donut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Basic leeg symmetrisch homescreentje ;)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/homescreen01.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/homescreen03.png

Vaker gebruikte apps onder de tweede (LauncherPro) "dock" en een Samsung-style dialer er op gezet ;)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/homescreen02.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/homescreen04.png

[ Voor 40% gewijzigd door Brad Pitt op 14-09-2010 16:23 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:49
Brad Pitt schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:14:
Basic leeg symmetrisch homescreentje ;)

[afbeelding] [afbeelding]

Vaker gebruikte apps onder de tweede (LauncherPro) "dock" en een Samsung-style dialer er op gezet ;)

[afbeelding] [afbeelding]
Hoe krijg je al die dingen er precies op?
Vind die van jouw echt super! Wil het precies hetzelfde, gelijk LauncherPro er maar opgezet!
Hoe krijg ik die batterij/snelheidsmeter? De tijd? Weer?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapitein Prozac schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:58:
Aanpassingen zijn een andere dialer icon en de standaard Mail icon voor K9 Mail.
Wallpaper komt hier vandaan; http://www.androidwallpap...exus-one/category/17.html
Dock background komt uit dit topic; http://www.launcherpro.co...34c3264c1b9f5d141b2a4d4f4

[afbeelding]
Lijkt wel een iPhone... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Inderdaad, heb geen geld voor een iPhone 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op google gezocht en door het topic maar kon het echt niet vinden. heeft iemand misschien enige tips voor launchpro? bijv hoe krijg je 5 schermen? en andere handige weetjes zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:41:
ik heb op google gezocht en door het topic maar kon het echt niet vinden. heeft iemand misschien enige tips voor launchpro? bijv hoe krijg je 5 schermen? en andere handige weetjes zou leuk zijn.
Pluis de instellingen eens door en alles wat leuk is kom je tegen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
henidde schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:09:
Wil het precies hetzelfde, gelijk LauncherPro er maar opgezet!
Da's een prima begin :) Enorm fijne launcher is dat wel ja.
Hoe krijg ik die batterij/snelheidsmeter? De tijd? Weer?
Batterijmeter is BattStatt (tekstgedeelte) en er boven Gauge Battery widget. Zijn dus twee losse apps. Uiteraard onnodig maar vond het wel cool staan zo ;) De Gauge Battery widget in deze vorm (rondje, je kan ook andere vormen kiezen) is eigenlijk een 2x2-formaat widget.
Als je echter na het plaatsen van deze 2x2-widget er lang op drukt en dan weer loslaat kan je hem vergroten en verkleinen met LauncherPro. Heb er toen een 2x1-formaat widget van gemaakt. Kan met LP met elke widget.

Er boven (tijd en weer in één) staat de Beautiful Widgets widget. Geen idee of je met de gratis versie evenveel kan. Heb deze gekocht en erna gewoon een andere clock (Cashmere) en weer thema op gezet. De achtergrond op transparant gezet zodat je het achtergrondplaatje er doorheen kan zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 14-09-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:42:
[...]

Pluis de instellingen eens door en alles wat leuk is kom je tegen :+
iemand weet waar ik de instelling voor htc desire launchpro kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:12:
iemand weet waar ik de instelling voor htc desire launchpro kan vinden?
De wát!? Care to elaborate?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Even Googlen zoals al gezegd is.. maar okee..
Als je op je homescreen staat even op je menu-knopje drukken en je ziet dan 'instellingen' ('preferences') voila

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:16:
Als je op je homescreen staat even op je menu-knopje drukken en je ziet dan 'instellingen' ('preferences') voila
Je gaat toch niet echt menen dat dát de vraag was hè? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:16:
als ik dat doe gaat ie auto naar htc sense en bij ingedrukt houden naar recent geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:48:
als ik dat doe gaat ie auto naar htc sense en bij ingedrukt houden naar recent geopend.
Jij drukt niet op Menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:54
OMG. Kan ijsyeh niet gewoon verbannen worden? Dude. Please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor jullie hulp(niet sarcastisch)
alleen nog 1 laatste vraag als ik mij Huisje teken druk gaat ie auto naar htc sense kan je dar veranderen?
en als mn telefoon restart ook is het mogelijk om dit te veranderen? heb al een en ander geprobeerd met home switcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:03:
alleen nog 1 laatste vraag als ik mij Huisje teken druk gaat ie auto naar htc sense kan je dar veranderen?
Ja, verwijder de "Als standaard gebruiken" optie bij instellingen/toepassingen/toepassingen beheren bij je huidige (Sense) launcher (kan ook Rosie heten, of Startpagina, etc.).

Dit is allemaal al 100x besproken hè, maar dat terzijde.

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 14-09-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:17:
Je gaat toch niet echt menen dat dát de vraag was hè? :X
Voor zo ver ik het kon ontrafelen was dat 'm ja :9

EDIT: Met LauncherPro moet je toch alle icoontjes kunnen veranderen op je homescreens?
Ook gewoon die van de agenda / contacts en dergelijke? Maar die optie vind ik nergens? My bad...

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 14-09-2010 22:59 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• J-P
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

CLB schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:19:
[...]

Voor zo ver ik het kon ontrafelen was dat 'm ja :9

EDIT: Met LauncherPro moet je toch alle icoontjes kunnen veranderen op je homescreens?
Ook gewoon die van de agenda / contacts en dergelijke? Maar die optie vind ik nergens? My bad...
Dan moet je nieuwe snelkoppelingen aanmaken, helaas lukt dat niet met al huidige snelkoppelingen.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• CLB
  • Niet online
Hmm vanmiddag is even voor zitten dan.. Anders met AnyCut of BetterCut, of kunnen die dat ook niet?

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16
CLB schreef op woensdag 15 september 2010 @ 07:18:
Hmm vanmiddag is even voor zitten dan.. Anders met AnyCut of BetterCut, of kunnen die dat ook niet?
Kan via LauncherPro zelf (sinds de laatste update): Sneltoetsen, Toepassingen, Custom icon etc..
Of via Desktop Visualizer

[ Voor 3% gewijzigd door Zedonite op 15-09-2010 08:53 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kan iemand me even uitleggen/een uitleg linken om een screenshot te maken? Ik vind de uitleg van TS nogal vaag..

• Brad Pitt
Thomasthomas schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:04:
Kan iemand me even uitleggen/een uitleg linken om een screenshot te maken? Ik vind de uitleg van TS nogal vaag..
Echt heel veel duidelijker als het daar staat gaat niet lukken. Maar er zijn vast tientallen andere sites die een vergelijkbare uitleg of misschien nog wel een betere hebben. Download de Android SDK, open een command prompt, ga naar de SDK tools directory, doe ddms, maak een screenshot. Meer is er echt niet te melden...

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Thomasthomas schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:04:
Een screenshot maken zonder root acces is niet heel erg eenvoudig (ook niet heel erg moeilijk). Maar als het je niet lukt met de handleiding van de TS, dan zou ik rooten ook niet overwegen. Dus toch de handleiding volgen, of leven zonden screenshot.......

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 15-09-2010 09:42 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• CLB
  • Niet online
Zedonite schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:52:
Kan via LauncherPro zelf (sinds de laatste update): Sneltoetsen, Toepassingen, Custom icon etc.
En in welk menu'tje vind ik dat dan?

• Zedonite
CLB schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:40:
[...]

En in welk menu'tje vind ik dat dan?
Sneltoetsen onder hetzelfde menu waarin je widgets toevoegt @ lege plek in je homescreen.

• CLB
  • Niet online
Ajaa verdomd =) Je moet best wel wat gegevens invullen, dat vind ik wel weird..
Dat Desktop Visualizer werkt ook wel erg goed.. Nu nog een icon-pack vinden die ik wil gebruiken! Dank!

Hmm ik ga voor Buuf2 icons =) Nu even kijken welke resolutie ze moeten hebben en gaan :9

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 15-09-2010 15:02 ]

Verwijderd

Kan je bij launcherpro ook de iconen veranderen ?

• CLB
  • Niet online
Even verder zoeken / lezen???
CLB schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:19:

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

janvanduschoten schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:42:
[...]

Een screenshot maken zonder root acces is niet heel erg eenvoudig (ook niet heel erg moeilijk). Maar als het je niet lukt met de handleiding van de TS, dan zou ik rooten ook niet overwegen. Dus toch de handleiding volgen, of leven zonden screenshot.......
het rare is dat ik bij mij geen ddms kan vinden. Nouja ik probeer het nog eens.

• Brad Pitt
Thomasthomas schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:11:
het rare is dat ik bij mij geen ddms kan vinden. Nouja ik probeer het nog eens.
* Ik tik bij Google in "android sdk download" en druk Enter
* De letterlijk éérste link kies ik
* Krijg drie OS-opties, heb Windows genomen
* Unpack de zip file
* In de tools directory staat ddms.bat

:?

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:56

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

• Brad Pitt
Credit where credit is due ;)

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:56
klopt :) alleen het 2e scherm / icons zijn door mij gemaakt ;)

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

• Zedonite
Afbeeldingslocatie: http://91.213.214.94/~sander/android/s01.png Afbeeldingslocatie: http://91.213.214.94/~sander/android/s02.png
Afbeeldingslocatie: http://91.213.214.94/~sander/android/s03.png

(Ook met Desktop Visualizer wat geprobeerd.)

Icons + Wallpaper

edit:
HTC Magic / CM-Mod 6.0 met LauncherPro
Widgets:
- Desktop Visualizer (Size: Middle)
- APNdroid
- Tajm & Battstatt

[ Voor 17% gewijzigd door Zedonite op 16-09-2010 01:03 . Reden: Specs vergeten ]

Verwijderd

Ziet er leuk uit! Tip voor de volgende keer vergeet ook niet (steeds) te melden:

- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.

• CLB
  • Niet online
Even terugkomend op die icoontjes en het veranderen daar van..
Dat kan met de applicatie 'Desktop Virtualizer' kreeg ik dus vandaag te horen....
Even geprobeert en 't is echt geweldig!! Ik ben nu bezig om de icons op m'n homescreens allemaal
te veranderen in die van de 'Buuf2' stijl, misschien bekend bij jullie als je een iPhone hebt gehad...

Heb daar een icon-pack van gedownloadet met 3500 icoontjes in ddzelfde stijl, nu pimpen dus =p

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

ja wel vet idd soort van Windows Phone 7 look... ook uitgeprobeerd maar ik vind het een beetje te druk worden met al die plaatjes zo op je home hehe...

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 16 september 2010 @ 01:03:
Even terugkomend op die icoontjes en het veranderen daar van..
Dat kan met de applicatie 'Desktop Virtualizer' kreeg ik dus vandaag te horen....
Even geprobeert en 't is echt geweldig!! Ik ben nu bezig om de icons op m'n homescreens allemaal
te veranderen in die van de 'Buuf2' stijl, misschien bekend bij jullie als je een iPhone hebt gehad...

Heb daar een icon-pack van gedownloadet met 3500 icoontjes in ddzelfde stijl, nu pimpen dus =p
Even snel wat icoontjes gezocht.. zodat jullie de stijl alvast kunnen zien..
De 1e en 3e rij zijn de standaard Android 2.1 icoontjes op m'n Milestone, rij 2 en 4 dus van Buuf2
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Finac29mI2JQ9DhVHQWdm4XH/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/onUERez0n64vSVWfObaEQsLN/full.png

Heb zo'n 3500 icoontjes dus meer dan zat >:) Alleen voor specifieke games en dergelijke kan het wel eens lastig worden, maar zoveel games heb ik niet op m'n Androiddevice en anders zoek ik wel een leuk alternatief :9

Voor de rest is dat 'Desktop Virtualizer' echt een tof programma, andere icoontjes, andere namen =)
Vandeweek ga ik weer verder met de goede icoontjes en zal ik ook op de namen van de apps gaan letten..

Verwijderd

Ik ben ook even met Desktop Visualizer bezig geweest, heb nu m'n hoofdscherm vrijwel klaar.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8253753/SC20100916-152406.png

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:28:
Ik ben ook even met Desktop Visualizer bezig geweest, heb nu m'n hoofdscherm vrijwel klaar.
Die mail en ping knoppen passen er niet echt bij IMHO. Tekst in dezelfde grootte als de rest is way mooier :)

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:42:
[...]

Die mail en ping knoppen passen er niet echt bij IMHO. Tekst in dezelfde grootte als de rest is way mooier :)
Dat bedoelde ik met "vrijwel klaar"
In photoshop zijn ze hetzelfde alleen de Desktop Visualizer stretched de plaatjes uit.

• PakoeDIEP
  • Laatst online: 25-08 11:07
Aangezien ik Froyd1.5 erop heb gegooid, heb ik gelijk mijn hele homescreen maar verandert.
Lekker simpel gehouden dit keer.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2e0i5pc.png

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/35k7jm9.png

HTC Hero, Froydvillian 1.5
Android 2.2
Beautifull Widgets + Extended controls + Pure Grid Calendar
LauncherPro met custom icons
Wallpaper heb ik van iemand van dit forum gestolen :P

[ Voor 28% gewijzigd door PakoeDIEP op 16-09-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Laatst online: 27-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:28:
[afbeelding]
Krijg je die andere layout van icoontjes (dus rechthoekig en zo) via desktop visualizer? Kun je misschien een voorbeeldje schrijven?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
lordloeder schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:17:
Krijg je die andere layout van icoontjes (dus rechthoekig en zo) via desktop visualizer? Kun je misschien een voorbeeldje schrijven?

Thx!
Hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Laatst online: 27-07-2024
Hmm of ik zie iets over het hoofd: ik kan geen png files openen in desktop visualizer? De voorbeelden kan ik niet selecteren en ik heb de files gewoon bij al mijn foto's staan (ook al in download map geprobeerd).
Ik ben namelijk ook een android phone 7 aan het maken, maar via jpg wil dat niet echt lukken met transparancy.

Edit:
Okee ik zie het probleem al. :)

[ Voor 6% gewijzigd door lordloeder op 17-09-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordloeder schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:32:
Hmm of ik zie iets over het hoofd: ik kan geen png files openen in desktop visualizer? De voorbeelden kan ik niet selecteren en ik heb de files gewoon bij al mijn foto's staan (ook al in download map geprobeerd).
Ik ben namelijk ook een android phone 7 aan het maken, maar via jpg wil dat niet echt lukken met transparancy.
Dat moet wel werken want ik gebruik zelf ook png's, misschien ligt het eraan met welke app je ze selecteerd? Ik doe het met Astro ipv de gallery.

Dit is 'm geworden na een avond photoshoppen:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8253753/screeny.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022

Reveller

Hopla!

Standaard kunnen er op een Android homescreen 4 iconen naast elkaar worden geplaatst; ook met LauncherPro. Is er echter een manier om 5 iconen naast elkaar geplaatst te krijgen?

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Reveller schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:08:
Standaard kunnen er op een Android homescreen 4 iconen naast elkaar worden geplaatst; ook met LauncherPro. Is er echter een manier om 5 iconen naast elkaar geplaatst te krijgen?
Met ADWLauncher kan je zelf het aantal columns en rijen bepalen.

edit: vergat te zeggen, de paid version van LauncherPro kan dat ook

[ Voor 9% gewijzigd door quartex op 17-09-2010 14:52 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Ja, volgens mij biedt launcherpro zelfs deze optie in het preferences menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Leuk gedaan Grimbert, ziet er zo wel erg origineel en mooi uit.

Mijn complimenten :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

In LauncherPro (de normale gratis versie)-> [menu]>Preferences>Advanced Settings> "5 Icon rows in homescreen" aanvinken

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 17-09-2010 14:56 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveller

Reveller

Hopla!

quartex schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:47:
[...]

Met ADWLauncher kan je zelf het aantal columns en rijen bepalen.

Mooi, toch maar eens op zoek gaan naar m'n credit card om een Google Checkout account op te zetten :)

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik desktop visualizer downloaden. Ik kan niks vinden in de market en de QR codes van androlib en appbrain resulteren op niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reveller schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:57:
[...]

Mooi, toch maar eens op zoek gaan naar m'n credit card om een Google Checkout account op te zetten :)
LauncherPro kan alleen meerdere rows weergeven, geen columns (wat jij volgens mij wil)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:13:
Waar kan ik desktop visualizer downloaden. Ik kan niks vinden in de market en de QR codes van androlib en appbrain resulteren op niets.
ff googlen op de apk ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveller

Reveller

Hopla!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:20:
[...]

LauncherPro kan alleen meerdere rows weergeven, geen columns (wat jij volgens mij wil)
Ja, ik wil 5 ipv 4 kolommen...kan iemand bevestigen / ontkrachten of er alternatieven zijn die dat wel ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Reveller schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:37:
Ja, ik wil 5 ipv 4 kolommen...kan iemand bevestigen / ontkrachten of er alternatieven zijn die dat wel ondersteunen?
Zoals gezegd dus ADWLauncher... :P

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/adwcolumns01.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/adwcolumns02.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveller

Reveller

Hopla!

Brad Pitt schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:41:
[...]

Zoals gezegd dus ADWLauncher... :P

[images]
Bedankt, man :) Zodadelijk lekker downloaden en prutsen :)
quartex schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:47:
Heb je dat gehoord of is het een feit? Zou voor mij beter uitkomen, omdat ik nu al gewend ben aan LauncherPro :)

[ Voor 38% gewijzigd door Reveller op 17-09-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met Desktop visualizer die w7 layout nagemaakt. Alleen in landscape mode is heel die layout vern**kt. Klopt dit? Of ben ik een instelling in launcherpro vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:15:
Ik heb met Desktop visualizer die w7 layout nagemaakt. Alleen in landscape mode is heel die layout vern**kt. Klopt dit? Of ben ik een instelling in launcherpro vergeten?
Ja, landscape orientatie uitzetten in launcherPRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:53
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/K3Som.png

-HTC Desire, Android 2.2
-Launcher: LauncherPro
-SwitchPro Widgets
-gTasks

Op de andere schermen staan niet interessante fullscreen widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil snelkoppelingen naar websites op mijn homescreen zetten, is er een widget/app die dat kan en daarbij gebruik maakt van het webicon? Nu is het een rommeltje omdat wikipedia en google beiden een full-size icon hebben, de rest heeft een rood 'vlaggetje' van de widget eromheen. Uniform wil ik het hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reveller schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:54:
Heb je dat gehoord of is het een feit? Zou voor mij beter uitkomen, omdat ik nu al gewend ben aan LauncherPro :)
Ik heb LauncherPro Plus maar kan dat niet vinden iig... alleen maar rows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:35:
Ik wil snelkoppelingen naar websites op mijn homescreen zetten, is er een widget/app die dat kan en daarbij gebruik maakt van het webicon? Nu is het een rommeltje omdat wikipedia en google beiden een full-size icon hebben, de rest heeft een rood 'vlaggetje' van de widget eromheen. Uniform wil ik het hebben :)
Desktop Virtualizer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Of ADWLauncher... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 13:08
Wow grimbert die van jou ziet er tof uit! Ik ga ook maar eens met Desktop Virtualizer aan de slag!

p.s. staan die plaatjes van jou online ergens? Zien er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ApexAlpha schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:47:
Wow grimbert die van jou ziet er tof uit! Ik ga ook maar eens met Desktop Virtualizer aan de slag!

Ik denk dat iedereen hier dit als basis gebruikt heeft... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApexAlpha schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:47:

Heb ze even online gezet: http://dl.dropbox.com/u/8253753/icons.zip
De transparante "dock_empty.png" heb ik gebruikt voor de iconen in de dock.
Als je de widgets plaatst kan je de medium doen en die dan resizen.

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Reveller schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:54:
Ik had het ergens gelezen, dus met zekerheid durf ik het niet te zeggen.

Gebruik op het moment zelf ADW en dat werkt perfect.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Reveller

Reveller

Hopla!

quartex schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 00:17:
[...]

Ik had het ergens gelezen, dus met zekerheid durf ik het niet te zeggen.

Gebruik op het moment zelf ADW en dat werkt perfect.
Ja, ben nu ook geswitched van LauncherPro naar ADW...bevalt prima! Gek eigenlijk, dat er op GoT 10x zoveel hits zijn voor LP dan ADW :?

• I-Heine-I
Reveller schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:04:
[...]

Ja, ben nu ook geswitched van LauncherPro naar ADW...bevalt prima! Gek eigenlijk, dat er op GoT 10x zoveel hits zijn voor LP dan ADW :?
Kan je mij vertellen wat de voordelen zijn van ADW ten opzichte van launcherpro?, stabieler?, sneller?

[ Voor 10% gewijzigd door I-Heine-I op 18-09-2010 11:14 ]

• ApexAlpha
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:49:
[...]

Heb ze even online gezet: http://dl.dropbox.com/u/8253753/icons.zip
De transparante "dock_empty.png" heb ik gebruikt voor de iconen in de dock.
Als je de widgets plaatst kan je de medium doen en die dan resizen.
Top! Zie zien er echt tof uit.

• CLB
  • Niet online
Nog een vraagje over Desktop Virtualizer? Kun je folders ook een eigen icon geven, dat krijg ik niet voor elkaar..

• annebaabjan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
- HTC Desire
- Android 2.2
- Launcher Pro

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/143hmwi.png

MNML design
BattStatt

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/sdzmfo.png

Extended Controls
Rockplayer
FM-radio (standaard)
3 player aka Cubed

• Brad Pitt
CLB schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:53:
Nog een vraagje over Desktop Virtualizer? Kun je folders ook een eigen icon geven, dat krijg ik niet voor elkaar..
Je zou hiervoor Appmanager of een vergelijkbaar programma kunnen gebruiken, dan daarin een groep aanmaken, zoals Games of zo, en die groep als icoon op je desktop zetten... Druk je op dat icoon opent de "map" Games.
Ik vind dat Webb met dubbel B wel zó vreemd hè. Snap uiteraard dat het "overal-4-letters" moet zijn, maar ja ;)

• ApexAlpha
Brad Pitt schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:55:

[...]

Ik vind dat Webb met dubbel B wel zó vreemd hè. Snap uiteraard dat het "overal-4-letters" moet zijn, maar ja ;)
Kun je naar mijn idee beter VVEB ervan maken.

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_IVf39pwGqbo/TJTWG07loEI/AAAAAAAAABk/qAikvoX-PbU/s576/Android%20Phone%207.png

Mijn Android Phone 7. Beetje zitten prutsen, met Launcher Pro.

Is het overigens ook mogelijk om de widgets iets dichter bij elkaar te krijgen?

• ApexAlpha
Alexander6501 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:10:
[afbeelding]

Mijn Android Phone 7. Beetje zitten prutsen, met Launcher Pro.

Is het overigens ook mogelijk om de widgets iets dichter bij elkaar te krijgen?
Je moet iets grotere iconen gebruiken, ik denk dat deze voor MDPI schermen zijn.

Hoe krijg je je notification bar in die kleur ???

edit: en waar haal je die iconen vandaan?

[ Voor 4% gewijzigd door ApexAlpha op 18-09-2010 17:26 ]

• Alexander6501
ApexAlpha schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:14:
[...]

Je moet iets grotere iconen gebruiken, ik denk dat deze voor MDPI schermen zijn.

Idd, MDPI, ben nu bezig met HDPI.

Maak ik zelf, post ze wel als ik klaar ben met HDPI, wat een werk... Zucht.

• I-Heine-I
ApexAlpha schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:14:
[...]

Aanpassingen aan de notification bar vallen allemaal onder mods in de root van je android telefoon. Maar volgens mij is dit een standaard zwarte Sense notification bar. Mocht jij een grijze balk hebben dan is die vaak te veranderen als je firmware met Root acces hebt. Dan zijn er complete thema's beschikbaar, maar je kan ook met een programma als Ninjamorph specifieke onderdelen themen.

• ApexAlpha
Bedankt :)

Voor mensen die nog inspiratie zoeken: http://forum.frandroid.com/forum/viewtopic.php?id=24224 (frans)

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
Ik zit net het topic over WM7 te kijken en was gefascineerd door de 'tiles' die daar gebruikt werden.
Dacht bij mezelf dat het jammer was dat android dit niet heeft, en nu zie ik een paar posts boven me hetzelfde idee uitgewerkt te zijn.

zou geweldig zijn als je dit online zou kunnen zetten, ik vind dit echt heel nice... mijn complimenten!

Verwijderd

detonated schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 18:05:
Ik zit net het topic over WM7 te kijken en was gefascineerd door de 'tiles' die daar gebruikt werden.
Dacht bij mezelf dat het jammer was dat android dit niet heeft, en nu zie ik een paar posts boven me hetzelfde idee uitgewerkt te zijn.

zou geweldig zijn als je dit online zou kunnen zetten, ik vind dit echt heel nice... mijn complimenten!
Sterker nog. Ik vind deze tiles nog veel mooier dan de simpele stomme blauwe (of andere enkele kleur) blokjes van WP7. Nu hopen dat de maker van deze tool binnenkort ook 'live' tiles gaat ondersteunen; want dat heeft WP7 dan weer wel.

• ApexAlpha
detonated schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 18:05:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=781455

• Alexander6501
Na hele avond icoontjes aan het maken, hier het voorlopig eindresultaat.

HTC Desire, Android 2.2 Stock. Launcher Pro Plus. Desktop Visualizer gebruikt voor de iconen, voor de rest extended controls en nog een standaard android widget.

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_IVf39pwGqbo/TJUD5IiL8SI/AAAAAAAAABs/X_hLslIHqf8/s912/Android%20Phone7.png

Iconen hier te downloaden. (allen zelf gemaakt)

Verwijderd

Verkiezingen Afganistan onrustig...
Een beetje onrustig is dit ook wel... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2010 20:52 ]

• ApexAlpha
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:52:
[...]

Een beetje onrustig is dit ook wel... ;)
Komt door de achtergrond denk ik ;) Ik heb nu hetzelfde (met andere iconen) en het ziet er super uit.

Alexander super bedankt!!! Ik ga ze meteen erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn homescreen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.maxbroere.nl/foto/homescreen.jpg

Toestel: HTC Desire Unrooted Froyo rom
Launcher: Launcher pro
Widgets: Beautiful widgets clock, twitter widget, Facebook widget, mini info widget, extended control bar en de standaard muziek gadget en messaging gadget :)
Achtergrond: Klik hier

Ik ben zelf alleen nog opzoek naar een mooie calender widget wie zou me daaraan kunnen helpen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac

Afbeeldingslocatie: http://i123.photobucket.com/albums/o285/KapiteinProzac/homescr1909.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:28
ook maar even meedoen met de android phone 7 hype :P kost nog best wat tijd om alles de eerste keer in te stellen, widgets resizen had ik nooit eerder gedaan, wist niet eens dat het kon met LP :)

ik heb de "stock" plaatjes gebruikt, battstatt en tajm voor de batterijstats en de clock, binnen LP de statusbalk op hide gezet, met een swipe gesturen op de onderbalk zodat ik met een swipe de statusbalk weer kan laten tonen.
Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/snap20100919_132441.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:37
CLB schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:53:
Ik zit me dus een ongeluk te zoeken naar dat virtualizer. Dat bestaat dus niet... :/ Het blijkt Desktop Visualizer te heten :Y

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Ik loop tegen een probleempje aan, als ik een icon kies met Desktop Virtualizer dan schaalt die automatisch terug naar standaard formaten, ik kan dus geen grote iconen maken.
Ik gebruik launcher pro, iemand een idee?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Ik probeer al heel de tijd screenshots van mijn Desire te maken maar het wil niet lukken? Ik heb java installed, de drivers en sdk op me pc staan maar daar begrijp ik het dus niet meer. Ik zet vervolgens mijn desire in debug mode maar dan gebeurt er niets? Ik op SDK maar mijn desire wordt niet herkend oid?

Wat doe ik in hemelsnaam fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:28
als je root hebt kun je ook "shoot me" gebruiken, dan kan je vanaf de foon zelf screenshots maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Gh0stw4lk3r schreef op zondag 19 september 2010 @ 16:33:
als je root hebt kun je ook "shoot me" gebruiken, dan kan je vanaf de foon zelf screenshots maken.
Helaas heb ik de telefoon niet geroot, daarom mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DapperKonijntje schreef op zondag 19 september 2010 @ 16:07:
Ik loop tegen een probleempje aan, als ik een icon kies met Desktop Virtualizer dan schaalt die automatisch terug naar standaard formaten, ik kan dus geen grote iconen maken.
Ik gebruik launcher pro, iemand een idee?
Je kan toch een Large icon maken? En die desgewenst zelfs op 4x4 grootte weergeven? Gewoon lang drukken op het gemaakt icoon, loslaten zonder het te verplaatsen en dan een formaat naar wens van maken.

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:

- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.

Dat voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.