[quote][b][message=34676622,noline]

Wallpaper komt van deviant art:

En die folders op het linkerscherm heb ik op de volgende manier daar gekregen:
App1: Desktop Visualizer
App2: FolderOrganizer Lite
Zelf doormiddel van Tallmin psd (photoshop bestand) iconen gemaakt van 3 icons breed
In App2 heb ik mijn applicatie lijst onderverdeeld in bepaald catagorien 6 totaal, Internet, Games, Tools, News, Apps en Fav's.
Als je dat gedaan hebt ga je naar je home screen, voeg je Desktop visualizer 2x1 toe. Selecteer je het gewenste icon. Bij select action kies je Other -> FolderOrganizer label -> kies degene die bij je icon past. Dan bij Label haal je de tekst weg! en klaar is kees.
Dankje, en.. ja:murphylee schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:18:
[...]
Ergens een link van je Dock achtergrond?
Very nice btw

Dankjewel :-)Possible schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:21:
[...]
Kun je misschien aangeven welke wallpaper je hebt gebruikt En die Folders in je linker scherm, Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ziet er goed uit namelijk!
Wallpaper komt van deviant art:

En die folders op het linkerscherm heb ik op de volgende manier daar gekregen:
App1: Desktop Visualizer
App2: FolderOrganizer Lite
Zelf doormiddel van Tallmin psd (photoshop bestand) iconen gemaakt van 3 icons breed
In App2 heb ik mijn applicatie lijst onderverdeeld in bepaald catagorien 6 totaal, Internet, Games, Tools, News, Apps en Fav's.
Als je dat gedaan hebt ga je naar je home screen, voeg je Desktop visualizer 2x1 toe. Selecteer je het gewenste icon. Bij select action kies je Other -> FolderOrganizer label -> kies degene die bij je icon past. Dan bij Label haal je de tekst weg! en klaar is kees.