Nickname does not reflect reality
Bij de skins de transparante downloaden en instellen.gebruikershaes schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:40:
[...]
Hoe krijg je die Pure calendar widget zo doorzichtig?
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Verwijderd
Beautiful widgets, kun je kopen in de market en dan de smaller home versie.Petertjuh1985 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:41:
@ Watcherob: welke tijd/weer widget is dat?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 16:50 ]
+1I-Heine-I schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:09:
Je maakt met nu wel erg benieuwd naar wat er op 2 september gaat gebeuren
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Haha, niks bijzonders maar dat zijn klant afspraken, die hou ik liever privé... Sorry dat het niks spannenders isI-Heine-I schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:09:
Je maakt me nu wel erg benieuwd naar wat er op 2 september gaat gebeuren
Verwijderd
Nee, hiervoor zal je met NinjaMoprh de juiste .png moeten aanpassen in framework.apk.Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 02:00:
Weet iemand of het mogelijk is om via launcher pro de transparantie van het kader als je een map opent weg te halen? Ik vind dat nogal rommelig uitzien. Ik zou het liever in een "massieve" kleur zien.
Very nice, maar ik kan extended tools niet vinden in de market? Waar heb je op gezocht of waar heb je hem vandaan?Oggy schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:50:
Hey,
Hier zijn mijn drie homescreens, wel dingen "geript" van andere ideeën, maar zelf wel tevreden
Toestel: Galaxy S, rooted + lagfix quadrantscore 2267
[afbeelding]
Advanced task killer widget
Taakbeheer
Driodstats widget
extended tools (3g data, wifi, bluetooth, gps, sync, brightness, trillen)
Tunewiki widget( in fullscreen geeft automatisch lyrics van je liedjes, semi-kareoke)
ik kan overigens op mijn X10 mijn zaklamp (led) niet bedienen en ook de bluetooth switch werkt niet. iemand een idee?
Ah, er stond namelijk extended tools, vandaar... Klopt het dat deze app 0,80 cent kost?jasring schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:31:
het is extended controls, dan moet je m kunnen vinden.
ik kan overigens op mijn X10 mijn zaklamp (led) niet bedienen en ook de bluetooth switch werkt niet. iemand een idee?
Nee, 79 Eurocent, bijna 100x zo veel nog duspeakaboo schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:43:
Klopt het dat deze app 0,80 cent kost?
Brad Pitt schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:52:
[...]
Nee, 79 Eurocent, bijna 100x zo veel nog dus

Maareh, je moet betalen met creditcard, die heb ik niet. Dus hoe fix ik dat?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Rechterscreen, hier heb ik een paar apps en bookmarks die ik het meest gebruik neergezet:

Homescreen, lekker simpel, alleen de tijd + batterij en het weer:

En de linkerscreen, hier heb ik wat widgets neergezet zoals Nu.nl, Fmylife en Audiomanager:

Dit alles wordt mogelijk gemaakt dankzij LauncherPro, echt geweldig wat je daar allemaal mee kan, al hoef ik dat hier niet meer te zeggen als ik het topic zo doorblader
M'n telefoon is een HTC Legend.
Ik heb ook de docks, wallpapers en app-icons die ik tot nu toe verzameld heb, in een .zipbestandje gestopt voor de liefhebbers: link

En scherm 2 met Genie widget, mini info en Switchpro Widget. Ik wissel nogal vaak van ROM, dus dit is eenvoudig op te zetten en alles wat ik regelmatig nodig heb zit erop.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
GEEN WireCard!! dan wordt je app van €0,79 ineens €6,79! Zoek naar een ander alternatief want WireCard berekent allerlei kosten die ze niet op hun site zetten. Vervolgens geven ze je eigen bank daarvan de schuld....CLB schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:01:
Een WireCard aanvragen.. Misschien via de site van de dev zelf...
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Er zijn nogal wat RSS-feed programma's op de Market hè. Denk niet dat iedereen voetbalzone gebruikt.Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:01:
Hoe hebben jullie die rss feed gedaan op je homescreen?
met voetbalzone?
Verwijderd
ik heb rss gedownload alleen ik wil het graag op de homescreen.Brad Pitt schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:02:
[...]
Er zijn nogal wat RSS-feed programma's op de Market hè. Denk niet dat iedereen voetbalzone gebruikt.
iemand enig idee?
heb bij widgets gekeken alleen daar staat hij niet bij
EDIT:
heb het al gevonden op rss widget thxx!;)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2010 16:07 ]
Verwijderd
Wallpaper waar vandaan?janvanduschoten schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:18:
Heb mijn homescreens op dit moment lekker kaal, meest gebruikte apps staan onderin. Toestel HTC Desire rooted met Open Desire 4.0 , met LauncherPro
[afbeelding]
[afbeelding]
En scherm 2 met Genie widget, mini info en Switchpro Widget. Ik wissel nogal vaak van ROM, dus dit is eenvoudig op te zetten en alles wat ik regelmatig nodig heb zit erop.
Verwijderd
Lockscreen en middelste 'home'-scherm:

Linker en rechterscherm:

Info:
- HTC Hero met rom CronosDroid 2.1.3
- Wallpaper
- LauncherPro, SwitchPro Widget, FML Widget, Pure Calendar Widget
- Verder wat shortcuts naar programma's
- Het notitiemapje is een functie van LauncherPro icm AK Notepad

Toestel: HTC Desire met Froyo
Met LauncherPro Plus, 3 homescreens.

Links:
- Pure Messenger Widget SMS. - Envelope Joe Normal 4x2 (+/- 30% transparency)
- Pure Messenger Widget Twitter. - FrAndroid
Midden:
- De welkbekende Tajm en BattStatt
Rechts:
- 3 (Cube) widget
- Standaard Switcher (Wordt zodadelijk vervangen)
Nog een linkje naar de wallpaper:

Icon set: MnmlText
[ Voor 7% gewijzigd door Raeghin op 03-09-2010 11:43 . Reden: Spelling en links ]
Ik wil deze van standaard grijs graag naar zwart hebben, maar kan op google enkel complete themes vinden..
Draai overigens FV 1.4.4 met LauncherPro..
Sorry, ik was het vergeten erbij te zetten de wallpaper heb ik gekregen via Zedge, is gratis in de market.
En een direct linkje vind je hier .
Gelukt (A)
Alvast bedankt. Om nog enigzins ontopic te blijven zal ik zometen in een update mijn screenshot posten =P
[ Voor 3% gewijzigd door G33st op 04-09-2010 12:32 ]

en horizontaal

links van home

rechts van home

Niet veel wat niet eerder in dit topic is laten zien;
smaller beatiful home
villainrom 1.5 met applauncher text icons (blauw gemaakt)
calendar widget 4x1
Eigen achtergrondje, ik kan niet meer vinden waar ik de lockscreen achtergrond gan veranderen, kan dat niet met 1.5?
[ Voor 20% gewijzigd door iop op 05-09-2010 11:40 ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Volgens mij is dat een Sense feature. Of je moet een alternatief lockscreen gaan gebruiken.iop tha man schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:33:
Eigen achtergrondje, ik kan niet meer vinden waar ik de lockscreen achtergrond gan veranderen, kan dat niet met 1.5?
Nieuwe Looks:
_Lockscreen__Home screen__Home screen 2__Left screen__Right screen_![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Info: Standaard HTC Desire met Launcherpro +. Met 3 home screens en 2 docks.
Lock screen: Standaard htc
Home screen: Weer: Snowstorm weather widget, Klok: tjam, Batterij tekst: BattStatt
Home screen 2: Is met 2de dock, teksten spreken voor zich.
Left screen: Muziek speler: MortPlayer Widgets (+MortPlayer) , Agenda: Pure Calendar widget (agenda)
Right screen: Power widget Power Control Plus (widget), De rest zijn snelkoppelingen gemaakt met Apps Organizer
Wallpaper: Hard and Soft van Oliur Rahman's Gallery
Icons: zelf gemaakt met behulp van SimpText by UltraLinx
Launcher dock: semitrans
Lijst van apps die ik nu gebruik:
46 totaal, 42 gratis (91%), 4 betaald (8%), 57MB total size, $10.84 total price
- twicca BETA
- App 2 SD (move apps to SD)
- Pure Calendar widget (agenda)
- Apps Organizer
- Flikie Wallpapers HD
- GPS Status
- Angry Birds Lite Beta
- LauncherPro
- Alarm Clock PlusV2★
- CardioTrainer
- PayPal
- Ventriloid
- GTasks
- Adblocker (Beta1)
- Tajm
- Snowstorm weather widget
- BattStatt
- Power Control Plus (widget)
- Handcent SMS
- Wifi Analyzer
- MortPlayer Music (beta)
- Dolphin Browser™ HD
- AppBrain App Market
- Facebook for Android
- Auto Task Manager
- Advanced Task Killer
- SoundHound ∞
- Google Chrome to Phone
- Barcode Scanner
- Ringdroid
- TVGiDS.tv Nederland
- Linda File Manager
- HIIT interval training timer
- Google Maps
- BetterCut
- eBuddy Messenger
- EboBirthday
- Smart Monitor Lite
- HistoryEraser
- EboBirthday Contact Sync
- MortPlayer Widgets (beta)
- NU
- MySettings
- NOS Teletekst
- Battle.net Authenticator
- Flash Player 10.1
LauncherPro is gebruikt als homescreen app met aangepast icons en dock. De mappen zijn aangemaakt met desktop visualizer en folder organizer. Het weer wordt verzorgt door snowstorm. De settings zijn van on/off widget en de audioregelaar is audio manager. Het lettertype gewijzigd naar centurygothic.
Ik heb ook een automatische wallpaper wisselaar genaamd wallswitch zodat hij tussen deze wallpapers wisselt met mijn favo zangeres Keri Hilson als model.

[ Voor 19% gewijzigd door Robin64 op 06-09-2010 21:17 ]

Mijn huidige homescreenindeling op de Desire. De basis is de LeeDroid 2.0 rom, omdat ik de stijl die Sense over Android heen gooit en de eigen apps erg prettig vindt, maar ik gebruik wel LauncherPro. Met 1 dock, dat dockswypen vind ik niet prettig, en met vijf homescreens. De wallpaper heet 'Nexus12' en komt uit wallpaperprogramma Zedge.
Het idee voor de kopjes is schaamteloos gejat van Freshnezz. Door middel van Desktop Visualizer kan je dus een 4x1 widget plaatsen met een custom icoon en actie, waarbij de eerste bij mij een transparent PNG is, en de 2e 'No action'. Zo is het dus mogelijk een afbeelding te plaatsen.
Scherm 1 is voor de tooltjes, waarbij de enige widget 'Audiobuddy' is: makkelijk de verschillende volumes aanpassen.
Scherm 2 heeft de mediatooltjes die ik vaak gebruik, en de 'Classic' widget van Cubed music player oftewel 3.
Scherm 3 heeft de Digiclock Widget, met doorzichtige achtergrond, met links en rechts een 1x1 widget van Extended Controls, ook met doorzichtige achtergrond. De vier belangrijkste toggles heb ik dus naast de klok, de rest krijg ik door de balk bovenin naar beneden te slepen en hier SmartBar te openen, welke gelinkt staat naar de quick settings. De agendawidget is de 4x2 horizontal widget van Jorte agenda.
Scherm 4 is het scherm met mensen, dus de 8 meest gebelde personen, en koppelingen naar de sociale netwerkdingen. Whatsapp is trouwens te vinden op http://www.whatsapp.com/android, dit is een 90-dagen trial (op moment van schrijven althans).
Scherm 5 is het nieuwsscherm. Duidelijk. Tweakers heeft nog geen mooi icoontje, maar ach, de mobiele site is ook ondermaats itt die van bijvoorbeeld voetbalzone (comments dus!). Mocht je het je afvragen, http://i.voetbalzone.nl is een geoptimaliseerde view.
Dingen als de batterijmeter rechtsbovenin komen met het rooten en het customrommen. Geldt ook voor de iets andere kleuren icoontjes bovenin, hoewel ik daar nog niet zo'n fan van ben. Het customfont komt via deze howto en heeft root nodig: Replace default font.
[ Voor 4% gewijzigd door Roytoch op 06-09-2010 23:34 ]
Welles
Hoe kom je aan die tekst op je achtergrond?
[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 07-09-2010 17:50 ]
;-)Het idee voor de kopjes is schaamteloos gejat van Freshnezz. Door middel van Desktop Visualizer kan je dus een 4x1 widget plaatsen met een custom icoon en actie, waarbij de eerste bij mij een transparent PNG is, en de 2e 'No action'. Zo is het dus mogelijk een afbeelding te plaatsen.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Yep
Welles
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Hehe, thanks

Sorry, was nog niet helemaal wakker
ThanksRhapsody schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:45:
Wel jammer dat je dan toch 4x1 kwijt bentmaar ziet er wel erg gelikt uit!
Welles
Waar vind ik die 3 cube widget? Ziet er mooi uit maar kan niet vinden.Raeghin schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:39:
Hierbij mijn homescreen:
Toestel: HTC Desire met Froyo
Met LauncherPro Plus, 3 homescreens.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Links:
- Pure Messenger Widget SMS. - Envelope Joe Normal 4x2 (+/- 30% transparency)
- Pure Messenger Widget Twitter. - FrAndroid
Midden:
- De welkbekende Tajm en BattStatt
Rechts:
- 3 (Cube) widget
- Standaard Switcher (Wordt zodadelijk vervangen)
Nog een linkje naar de wallpaper:
[afbeelding]
Icon set: MnmlText
Die widget wordt automagisch meegeinstalleerd als je het programma 3 (ook bekend als Cubed) installeert. Deze widget werkt dus niet met de standaard (HTC) mediaspeler, maar alleen met de Cubed speler ;)\Sj44k13 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:08:
[...]
Waar vind ik die 3 cube widget? Ziet er mooi uit maar kan niet vinden.
In de market kun je m vinden onder Cubed gok ik zo, maar hier heb je een linkje:
³ by Filipe Abrantes >250,000 downloads, 8926 ratings (4.4 avg) | Free![]() |
lol, net te laat
[ Voor 37% gewijzigd door JarlSX op 07-09-2010 11:18 ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Hahah ik zie het jaHet idee voor de kopjes is schaamteloos gejat van Freshnezz. Door middel van Desktop Visualizer kan je dus een 4x1 widget plaatsen met een custom icoon en actie, waarbij de eerste bij mij een transparent PNG is, en de 2e 'No action'. Zo is het dus mogelijk een afbeelding te plaatsen.
Niet verwacht dat ze herkent zou worden, niemand in mijn omgeving ken d'r. Hi-res is idd niet veel te vinden, heb er maar 6 voor pc achtergrond. De wallpaper switcher die ik gebruik is deze:Freshnezz schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:42:
@Robin64 ik zeg het nogmaals: Keri Hilson..NICE!!Blijft trouwens lastig hires wallpapers van haar te vinden trouwens hehe.. welke wallpaperswitcher gebruik je eigenlijk?
http://www.appbrain.com/app/com.kfbtech.wallswitch
zijn wel meerdere apps voor te vinden maar vond deze makkelijk werken en kan op commando switchen.

Op de linker homescreen zijn alle apps verdeeld in mappen zodat je ze snel kunt vinden en niet de hele appdrawer door moet.
Het middelste homescreen wil ik zo kaal mogelijk en heeft alleen een klok.
Op de rechter homescreen is een calendar en weer widget te vinden.
Zelf de iconen gemaakt doormiddel van de Tallmin PSD. Witte tekst krijg je als je er op klikt, groen als je gaat swipen. De applauncher swipe is een shortcut naar mijn meest gebruikte apps en swipen op het lege vlak unhides de notification balk.
Aanpassingen en apps:
Launcher PRO, snowstorm, pure calendar widget, FolderOrginizer Lite en Desktop Visualizer.
Rooted 2.2 Stock Rom, font verandert en de super circle battery erin gezet.
Wallpaper van DeviantArt geplukt
SnowstormDRvDijk schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:10:
@Vesper64 welke weer widget is dat?
Hmm, en ik geld uitgeven aan Beautiful Widgets... Thanks voor dat!
Nu met Beautifull Widgets

Vorige post (met meer info)
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34584029
[ Voor 30% gewijzigd door Razzah op 08-09-2010 01:20 ]
Tis gelukt, thanks!Vesper64 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:29:
@Freshnezz
Via deze link http://myhtcdesire.com/tu...-replace-the-default-font
Mag ik vragen hoe je die switchers widget in die kleuren hebt gemaakt? NinjaMorph?Razzah schreef op woensdag 08 september 2010 @ 01:14:
HTC Hero + FroydVillain 1.5.0
[afbeelding]
Ik gok dat dat extended controls of switchpro is.I-Heine-I schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:05:
[...]
Mag ik vragen hoe je die switchers widget in die kleuren hebt gemaakt? NinjaMorph?
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Verwijderd
Die achtergrond is ook wel vet! Waar haal je die vandaan dan?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 22:09 ]
Is die energiebeheer widget van beautful widgets? Ik kon die vorige keer niet erbij vinden (zeker niet de icoontjes van 3G)Razzah schreef op woensdag 08 september 2010 @ 01:14:
[afbeelding]
PnD schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:19:
[...]
Is die energiebeheer widget van beautful widgets? Ik kon die vorige keer niet erbij vinden (zeker niet de icoontjes van 3G)
AgoNitE schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:36:
[...]
Ik gok dat dat extended controls of switchpro is.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34631057#34631057Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:07:
[...]
Die achtergrond is ook wel vet! Waar haal je die vandaan dan?
Alstublieft
Mooi!Razzah schreef op woensdag 08 september 2010 @ 01:14:
Hierbij de mijne:
Home

Rechts

Links

HTC Desire met OpenDesire en LaucherPro.
Widgets
- Battstatt
- Pure Calendar
- Retro Clock
- Retro Date
- Twittter
- Energiebeheer
Wallpaper van Interfacelift
Dock van Deviantart
[ Voor 8% gewijzigd door Realityweb op 09-09-2010 12:23 ]
isthistheshitorwhat
Verwijderd

Galaxy S met ADW launcher
widgets:
-battstat
-advanced task killer
-agenda widget
Achtergrond is de live wallpaper 'Seeds of life"
M'n linker en rechter homescreen zijn niet echt boeiend, daar staan vooral een zooi bookmarks en linkjes naar maps en navigatie.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 14:02 ]
Widget: Battstat, Tajm
Home replacement: Launcherpro, iconen uit dit topic
Wallpaper: http://download.altsdomain.com/android/bg.jpg

Door te swypen over Appdrawer verdwijnt de notification bar :-)
Lockscreen als muziek speelt:

Even een vraagje, heeft iemand een idee hoe ik de google search widget kan themen, als in die ronde randen wil ik weg hebben.
alternativ
Even wat opheldering over mijn energiewidget, dit is gewoon de standaard energie widget in FroydVillain, en die kan je dus transparant zetten zonder ronde hoekjes, en hij is standaard al blauw.Razzah schreef op woensdag 08 september 2010 @ 01:14:
[afbeelding]
Dacht zelf dat dit gewoon de froyo energiewidget was eigenlijk, maar blijkbaar is het een speciale froydvillain widget dan
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 13:46 ]
Ja met desktop visualizerVerwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:38:
Kan je ook iconen van widgets veranderen die niet onderin staan?
http://www.appbrain.com/app/jp.co.bii.android.app.dskvzr
[ Voor 51% gewijzigd door Robin64 op 10-09-2010 15:26 ]
Verwijderd

X10 mini
ADW launher.
Beautiful widgets
GOTO als lockscherm
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 19:28 ]
Verwijderd
Een van mooiste homescreens tot nu toe!Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:15:
Oke komt ie!
[afbeelding]
X10 mini
ADW launher.
Beautiful widgets
Aah, pardon dan dat ik SwitchPro en Extended Controls aanhaalde!Razzah schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:16:
[...]
Even wat opheldering over mijn energiewidget, dit is gewoon de standaard energie widget in FroydVillain, en die kan je dus transparant zetten zonder ronde hoekjes, en hij is standaard al blauw.
Dacht zelf dat dit gewoon de froyo energiewidget was eigenlijk, maar blijkbaar is het een speciale froydvillain widget dan
Had je nog willen vragen hoe je die widget over de volledige breedte van je scherm krijgt.
Tis goed dat de locatie weggesjopt is anders was ik nú gaan rijden om hem te ontvreemden
vindt je?Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:21:
[...]
Een van mooiste homescreens tot nu toe!
Verwijderd
Nou had hem dus eerst met locatie gepost,toen maar ff gauw veranderdBrad Pitt schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:58:
[...]
Tis goed dat de locatie weggesjopt is anders was ik nú gaan rijden om hem te ontvreemden

Heb dus het stuk rechtsonder gebruikt voor me achtergrond.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 20:46 ]
Dat dacht ik ook ja, alle shortcuts schots en scheef, lelijke "alarm stijl" clock.. Nee sorry
Verwijderd
Volkan1984 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:27:
@ talita, ik vind je homescreen ook 1 van de leukste tot nu toe. Heel kleurrijk, echt iets voor een meisjeik wist niet eens dat meisjes zich bezig houden met dit soort zaken haha

Ja echt wel
Oh en de buitenkant is natuurlijk ook roze,en een mirrorscreenprotector erop
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 08:25 ]

launcher pro (plus) icm custom icons tallmin by lecky
on/off widgets
beautifull widgets als klok en weer.
Seeds of life als live wallpaper ( heb zelf gifkikkers en dus ook wel eens kikkervisjes, dus ik zeg maar dat het kikkervisjes zijn

.

Niet echt veel heel speciaals, maar gewoon lekker clean. De widgets waar ik gebruik van maak zijn als volgt:
- Retro Clock
- Energiebeheer
[ Voor 43% gewijzigd door G33st op 11-09-2010 19:42 ]
Heb even gezocht op het forum maar kan niks vinden hierover

[ Voor 62% gewijzigd door Possible op 12-09-2010 01:48 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Zwarte balk onderaan is onderdeel van LauncherProPossible schreef op zondag 12 september 2010 @ 00:57:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de bovenste balk zwart kan maken? En de zwarte balk onderaan de iconen?
Heb even gezocht op het forum maar kan niks vinden hierover
[afbeelding]
Op het screenshot wat je laat zien is een zwarte dock achtergrond gebruikt.
En je kan de iconen daarna veranderen door je vinger op het icoon te houden en custom icon te kiezen.
(custom icons moet je wel zelf downloaden die zitten niet standaard in LauncherPro(bijv SimpText))
Zijn verschillende manieren voor. Je telefoon moet in elk geval Root acces hebben. Dan kan je zulk soort wijzigingen uitvoeren met programma's als Ninjamorph (hier een filmpje). Ook bestaan er complete .zip pakketen die je kan toepassen in de recovery van je telefoon zodat er in een keer een heel thema op wordt toegepast. daar kan je meestal wat over vinden op een forum/sectie op XDA over jouw telefoon.Kan iemand mij uitleggen hoe je de bovenste balk zwart kan maken?
[ Voor 5% gewijzigd door I-Heine-I op 12-09-2010 09:09 ]

Ik hou het graag simpel
De twee balken zijn de welbekende Tajm en Battstatt widgets.
Daartussen zit de widget van music player
Links nog pure calendar widget en rechts een simpel mapje met de games
Dock background is zelf gemaakt en de iconen zijn van minimaltext (XDA)
Thx! Het is inderdaad gelukt. Ik had de gratis versie van Lauch Pro waarmee het niet werkteRazzah schreef op zondag 12 september 2010 @ 02:43:
[...]
Zwarte balk onderaan is onderdeel van LauncherPro
Op het screenshot wat je laat zien is een zwarte dock achtergrond gebruikt.
En je kan de iconen daarna veranderen door je vinger op het icoon te houden en custom icon te kiezen.
(custom icons moet je wel zelf downloaden die zitten niet standaard in LauncherPro(bijv SimpText))
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Wat werkte niet met de gratis versie? Launcherpro plus voegt toch alleen de launcherpro widgets en widget resizing toe?Possible schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:26:
[...]
Thx! Het is inderdaad gelukt. Ik had de gratis versie van Lauch Pro waarmee het niet werkte. Anyway.. het is gelukt op 1 ding na: Ik heb wallpaper nu gedownload, alleen nu is die niet totaal niet passend. Het hele gezicht is te breed als je hem insteld.. Is er een manier om deze volledig beeld passend te houden ? (ook al scroll je naar een andere tab zeg maar)
Ergens een link van je Dock achtergrond?Vesper64 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:30:
Gisteren maar eens mijn telefoon geroot om wat aanpassingen te kunnen maken:
Very nice btw
I bad beat my meat by busting my nuts!
Is die music player te vinden in de android market? Hij ziet er mooi uit vind ik.I-Heine-I schreef op zondag 12 september 2010 @ 09:28:
Samsung Galaxy Spica 2.1 SamdroidMod met minimal-matte thema.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hou het graag simpel, de kleuren komen er wel wat lichter en levendiger uit op de Spica zelf.
De twee balken zijn de welbekende Tajm en Battstatt widgets.
Daartussen zit de widget van music player
Links nog pure calendar widget en rechts een simpel mapje met de games
Dock background is zelf gemaakt en de iconen zijn van minimaltext (XDA)
Ja dat zat ik dus al te denken toen ik hem erbij zette. Maar het blijkt dus dat ik hem niet zie staan bij mijn downloads lijst als ik naar de market ga. Volgens mij is het een port van de Sense music player. Als het goed is heet hij Music Mod (door Eliot Stocker), maar hij is niet te vinden in de Android market. De bijbehorende widgets zijn inderdaad erg mooi. De gene die ik heb gebruikt is eigenlijk groter, maar ik heb hem ge-resized met de tool van launcherpro plus zodat hij er mooi tussen past.Thomasthomas schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:44:
[...]
Is die music player te vinden in de android market? Hij ziet er mooi uit vind ik.
[ Voor 19% gewijzigd door I-Heine-I op 12-09-2010 15:35 ]
Verwijderd
LauncherPro Plus
Wallpaper komt uit de rom zelf
Van links naar rechts:
Schermpje nummer 1; kalender van LauncherPro zelf

Middelste scherm; Digital Clock Widget & Battstatt

Schermpje 3; Astrid (to-do app), Buienalarm, Torch (zat in rom)

Zoals je ziet hou ik het graag simpel

Cool, die achtergrond bij je klok is nice.. Lekker HQ en spacyVerwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:57:
HTC Desire (Root, Cyanogen 6.0.1)
LauncherPro Plus
Wallpaper komt uit de rom zelf
Van links naar rechts:
Schermpje nummer 1; kalender van LauncherPro zelf
[afbeelding]
Middelste scherm; Digital Clock Widget & Battstatt
[afbeelding]
Schermpje 3; Astrid (to-do app), Buienalarm, Torch (zat in rom)
[afbeelding]
Zoals je ziet hou ik het graag simpelIk heb maar één functie in de dock en dat is de app launcher. Het icoontje is vervangen door een transparante zodat ie niet te zien is. Omhoog swipen opent de notificaties. De kleuren heb ik veranderd van wit naar zwart via de instellingen van de rom zelf.
[afbeelding]
Ik hoop dat iemand me kan helpen ...
[ Voor 86% gewijzigd door Thomas op 12-09-2010 18:27 ]
Android 2.2 (JPC, dus beta)
Launcher pro
Widgets: digital clock widget, battstatt, music mod, android agenda widget.
Achtergrond van wallpapersite gehaald en in paint uitgesneden. http://www.hdwallpapers.net/abstract-wallpapers-5
Screens 4 en 5 zijn leeg, die heb ik er niet bijgezet.
Screen 1
Screen 2
Screen 3
To do: leuk weer widget zoeken, experimenteren met andere achtergronden + wallpaper switcher weer gebruiken, ander font, andere dock icons, notificatiebar staat verborgen; mag weer verschijnen mits veranderd.
Mag verder lekker clean blijven!
[ Voor 0% gewijzigd door Amdk6II op 12-09-2010 20:20 . Reden: Screen 2 vervangen ]
Instellingen - weergave - lettertypeVerwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:05:
Hoe heb je het font verandert?
Er staan 4 fonts op de SGS; ik heb simpelweg "choco cooky" aangeklikt.
Ik heb al een mooi font gevonden, maar ik kon met ADB geen push actie uitzetten naar mijn telefoon.
Krijg dit firmware niet geroot.
Verwijderd
Enkel Samsung dus?Amdk6II schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:11:
[...]
Instellingen - weergave - lettertype
Er staan 4 fonts op de SGS; ik heb simpelweg "choco cooky" aangeklikt.
Ik heb al een mooi font gevonden, maar ik kon met ADB geen push actie uitzetten naar mijn telefoon.
Krijg dit firmware niet geroot.
Kun je misschien aangeven welke wallpaper je hebt gebruikt En die Folders in je linker scherm, Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ziet er goed uit namelijk!Vesper64 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:30:
Gisteren maar eens mijn telefoon geroot om wat aanpassingen te kunnen maken:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Op de linker homescreen zijn alle apps verdeeld in mappen zodat je ze snel kunt vinden en niet de hele appdrawer door moet.
Het middelste homescreen wil ik zo kaal mogelijk en heeft alleen een klok.
Op de rechter homescreen is een calendar en weer widget te vinden.
Zelf de iconen gemaakt doormiddel van de Tallmin PSD. Witte tekst krijg je als je er op klikt, groen als je gaat swipen. De applauncher swipe is een shortcut naar mijn meest gebruikte apps en swipen op het lege vlak unhides de notification balk.
Aanpassingen en apps:
Launcher PRO, snowstorm, pure calendar widget, FolderOrginizer Lite en Desktop Visualizer.
Rooted 2.2 Stock Rom, font verandert en de super circle battery erin gezet.
Wallpaper van DeviantArt geplukt
[ Voor 4% gewijzigd door Possible op 12-09-2010 22:02 ]
Als je root hebt, kun je ook fonts veranderen, met FontChanger. XDA ligt er ff uit, maar daar staat een thread met een how-to en met benodigde downloads.
Dit topic is gesloten.
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
Dat voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.