Dat is geen Simi Clock wat hij heeft, maar Digital Clock WidgetVerwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 01:47:
Edit: Uh sorry ging ff iets fout
Huh, hoe krijg jij je klok zo met Simi Clock? Dan doel ik op die streep vervangen door een dubbele punt en de datum onderaan in het midden?
@Mutatie: Het is een standaard wallpaper van HTC. Als iemand me even verteld waar ik heb uit kan vissen, zal ik hem uploaden.
Hoe krijgen jullie in Pure Calendar Android Agenda Widget (scrollable) de datum van vandaag vooraan te staan. Bij mij staat standaard 5 dec. als eerste datum?
[ Voor 9% gewijzigd door miles op 18-12-2010 14:02 ]
HTC Desire
ROM: Desire HD rom
Homescreen:

- Digital Clock Widget
- Gingerbread Icons & Dock
2e:

- Circle Battery
- JuicePlotter
- 3G Watchdog
- Advanced Task Killer
3e:

-doubleTwist widget
ROM: Desire HD rom
Homescreen:

- Digital Clock Widget
- Gingerbread Icons & Dock
2e:

- Circle Battery
- JuicePlotter
- 3G Watchdog
- Advanced Task Killer
3e:

-doubleTwist widget
Regelmatig ziet Pure Calendar er leeg uit bij mij:

Uiteraard heb ik al cache en meer van dat soort zaken aangepast / geleegd, maar toch blijft het terug komen. Als ik nu over bv een uurtje weer kijk, dan is de kalender weer netjes gevuld. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Uiteraard heb ik al cache en meer van dat soort zaken aangepast / geleegd, maar toch blijft het terug komen. Als ik nu over bv een uurtje weer kijk, dan is de kalender weer netjes gevuld. Iemand een idee wat dit kan zijn?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
@pven
Heb je de app ook al een keer opnieuw geïnstalleerd?
Heb je de app ook al een keer opnieuw geïnstalleerd?
[ Voor 77% gewijzigd door Craztas op 19-12-2010 11:52 ]
Mooie app die Pure Calender Grid. Hoe krijg jij alleen de verschillende kleuren? Bij mij zijn de afspraken alleen oranje en wisselen de formaten steedsKortfragje schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:09:
HTC Desire Z
Huidige wallpaper van Eve Online
Lockscreen:
[afbeelding]
Widgetlocker
Juiceplotter Widget
Homescreen:
[afbeelding]
Simi Clock
Launcherpro (4*5 screensize en 3 docks, heb er 1 per scherm gedaan)
Buienalarm Widget
Synker
Agenda Screen
[afbeelding]
PureCalendar Grid (4*4, daily view, scrollable)
(in dock:running services, settings, battery use, wifi scanner, wifi access point)
Shortcuts
[afbeelding]
SwitchPro
Google Maps
Spare Parts
Barcode Scanner
Speedtest
Teeter
Juiceplotter Widget
Data Counter Widget
Random Wallpaper (kiest uit 52 verschillende)
Mortplayer Widget
Of heeft iemand anders goede instellingen voor Pure Calender Grid? Ik wil gewoon een goed overzicht, netzoals ik bijv. in Outlook heb (weekoverzicht). Het lukt me niet dat goed te krijgen...
Zijn het Google Calendar's? Dan kun je de kleuren instellen op http://www.google.com/calendar , tenminste: bij Android Agenda Widget werkt het zoMaStar schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:38:
[...]
Mooie app die Pure Calender Grid. Hoe krijg jij alleen de verschillende kleuren? Bij mij zijn de afspraken alleen oranje en wisselen de formaten steeds
Of heeft iemand anders goede instellingen voor Pure Calender Grid? Ik wil gewoon een goed overzicht, netzoals ik bijv. in Outlook heb (weekoverzicht). Het lukt me niet dat goed te krijgen...
[ Voor 4% gewijzigd door jacobras op 19-12-2010 14:50 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
HTC Hero
Elelinux 2.2.1 Final + FlyKernel 12 pre5
Gingerbread Theme + keyboard
LauncherPro Plus

simiclock
battstat
Elelinux 2.2.1 Final + FlyKernel 12 pre5
Gingerbread Theme + keyboard
LauncherPro Plus

simiclock
battstat
verwijderd
[ Voor 138% gewijzigd door I-Heine-I op 20-12-2010 13:35 ]
Ik zie alleen maar je dock en verder helemaal niétsI-Heine-I schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:08:
Ik zie nu dat de screen van het hoofdscherm van een later tijdstip is, met nog de andere dock dus
Nickname does not reflect reality
Hoe is het mogelijk? Ik heb steeds de juist dropbox-link, en zet daar de [img] tags naast, maar die tags verdwijnen gewoon

Dan maar een andere host:

nu wel zichtbaar?
Dock:

[ Voor 37% gewijzigd door I-Heine-I op 20-12-2010 13:35 ]
Ah, wat leuk, de nieuwe Gingerbread! Een paar posts terug kun je nog wat meer gingerbread icons voor LauncherPro vinden, die maaken het helemaal af.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
1e homescreen, 1e dockbar ;

vlnr. Android Market, Telefoonboek, Home button, Chomp SMS en Gmail (+ Simi clock & Circle Battery widget)
1e homescreen, 2e dockbar ;

vlnr. Applanet market, Tweetdeck, Pingchat!, Foursquare en Winamp
2e homescreen;

vlnr. Folder Organizer mappen Tools, Social, Games, Nav & Weather en News

vlnr. Android Market, Telefoonboek, Home button, Chomp SMS en Gmail (+ Simi clock & Circle Battery widget)
1e homescreen, 2e dockbar ;

vlnr. Applanet market, Tweetdeck, Pingchat!, Foursquare en Winamp
2e homescreen;

vlnr. Folder Organizer mappen Tools, Social, Games, Nav & Weather en News
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 15:13 ]
Yes
Ja ik ga inderdaad nog even die icoontjes toepassen! Maar het viel mij op dat ze toch net niet helemaal in de stijl zijn van de twee bekende icoontjes, kan aan mij liggen. Bedankt voor de tip in elk gevaljanvanduschoten schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:46:
Ah, wat leuk, de nieuwe Gingerbread! Een paar posts terug kun je nog wat meer gingerbread icons voor LauncherPro vinden, die maaken het helemaal af.
En @ hierboven: Ook al gezien, ben er ook niet tevreden mee. Maar ik heb al andere icons op het oog.
Verwijderd
Kun je aub zeggen hoe je onderaan die tekst ipv icoontjes gekregen hebt?[b][message=35224133,noline]
[afbeelding]
Ik bedoel die call dialer, file manager enz. Bedankt alvast.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 22:57 ]
Hoe krijg je die icons onderin? Komt dat door een ROM?Sebazzz schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:24:
[afbeelding]
* Sebazzz heeft aan drie homescreens meer dan genoeg
U ziet: Motorola Milestone, rom van The Solutor (UK), Android 2.1, LauncherPro, Beautiful Widgets, Agenda Widget.
LauncherPro =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Dat klinkt nog niet zo onlogisch.:) Bedankt!
Enig idee waar ik er zo kan vinden? 'k Vind het erg mooi!
Okee, thxx. Een ROM is dus alleen een ander soort versie/sneller ed?CLB schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:03:
LauncherPro =)
Klopt het dat je maar 3 screens hebt met Launcher Pro?CLB schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:03:
LauncherPro =)
Hier staat wat je er allemaal mee kan instellen, dus ook meerdere screens.MaStar schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:48:
[...]
Klopt het dat je maar 3 screens hebt met Launcher Pro?
http://www.launcherpro.co.../viewtopic.php?f=6&t=2344
[ Voor 13% gewijzigd door Barfman op 20-12-2010 23:52 ]
-edit-
[ Voor 99% gewijzigd door MaStar op 21-12-2010 01:39 ]
Hieronder mijn nieuwe opzet, als basis de scrolling screens van classical-gas.blogspot.com.
de icons zijn van de commonsense serie (zoek via XDA)
widgets zijn beautiful weer widget, minimalistic text, onezeven.
wallpaper is standaard wallpaper van streak Ram 1.5

[ Voor 14% gewijzigd door jcpearl op 21-12-2010 11:30 ]
Hoe doe je die tekst zo aan de zijkant?jcpearl schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:25:
Hieronder mijn nieuwe opzet, als basis de scrolling screens van classical-gas.blogspot.com.
[afbeelding]
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
ik heb een wallpaper gemaakt, waarin deze tekst aan de zijkant ingebakken zit.
via launcherpro(plus) kun je dan snelverwijzingen naar scherm 2,3,4, etc maken met een transparant icoontje. Zo lijkt het alsof je op de tekst klikt en wordt verwezen.
een tutorial kun je vinden op de site van classical-gas.
via launcherpro(plus) kun je dan snelverwijzingen naar scherm 2,3,4, etc maken met een transparant icoontje. Zo lijkt het alsof je op de tekst klikt en wordt verwezen.
ok dank je, zag die van jou ook al op XDA staan. zal et ook eens proberen. al ga ik eerst even een andere wallpaper maken.jcpearl schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:27:
ik heb een wallpaper gemaakt, waarin deze tekst aan de zijkant ingebakken zit.
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
Verwijderd

HTC Desire (amoled) met CyanogenMod 6.1.1 (barebones)
ADWLauncher met Colorless Theme
Midden: SiMi Clock met weerbericht, BattStatt
Links: Android Music Widget (4x2), Camera, Gallery, Maps, Market
Rechts: Android Power Widget (4x1), OI File Manager, OSMonitor, SystemPanel, Terminal Emulator
Action Buttons: Messaging, Phone, Browser, Gmail, Talk
Wallpaper: The Solutionist
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 15:10 ]

- Launcher PRO
- Minimalistic text
- Simi clock
- Smooth calendar
En dit is het begin, wil nog een ander fontje en de overige screens moeten ook nog uiteraard. Maar ja, weinig tijd
Dat snap ik wel, als je twee cadeautjes moet gaan uitzoeken
Wordt nog lastig, bedankt voor het herinnerenBrad Pitt schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:36:
Dat snap ik wel, als je twee cadeautjes moet gaan uitzoeken
Hoe krijg ik Launcher PRO eraf? Ik wil weer terug naar de old-style HTC? Ik ben benieuwd
Euh... een beetje hetzelfde als ALLE andere apps?MaStar schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:08:
Hoe krijg ik Launcher PRO eraf? Ik wil weer terug naar de old-style HTC? Ik ben benieuwd
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Verwijderd
>>MaStar
Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren > Tabblad "Alles" > LauncherPro > Standaardwaarden wissen.
Druk dan op de Home knop, en je kunt nu kiezen, en indien nodig, je standaard kiezen.
Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren > Tabblad "Alles" > LauncherPro > Standaardwaarden wissen.
Druk dan op de Home knop, en je kunt nu kiezen, en indien nodig, je standaard kiezen.
Update van mijn icoontjes van launcher pro.

Icons zijn van devianart gehaald. Helaas zat er geen appdrawer icon bij, dus die heb ik zelf gemaakt a.d.v. het achtergrondje en de appdrawer van gingerbread.
Icons --> http://www.mediafire.com/?ocdc28oxndm2e0m

Icons zijn van devianart gehaald. Helaas zat er geen appdrawer icon bij, dus die heb ik zelf gemaakt a.d.v. het achtergrondje en de appdrawer van gingerbread.
Uninstall in de market..MaStar schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:08:
En opgelost: op de site staat dat je 'scrollable widgets' aan moetzetten. (Wie leest er nou FAQs?pven schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:19:
Regelmatig ziet Pure Calendar er leeg uit bij mij:
[afbeelding]

Misschien een andere vraag hoor, maar ik heb Launcer Pro geinstalleerd.
Bij alle 'tekst' van apps zit een achtergrond (donkergrijs): zie ook deze foto:

Is het ook mogelijk dat transparant te maken? Dit heb ik nog nergens gezien namelijk...

Is het ook mogelijk dat transparant te maken? Dit heb ik nog nergens gezien namelijk...
Dat kan niet geloof ik. Je kunt de tekst wel helemaal weghalen. Moet je even tussen de settings van lp zoeken.MaStar schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:33:
Misschien een andere vraag hoor, maar ik heb Launcer Pro geinstalleerd.
[afbeelding]
PSN: DutchTrickle PVoutput

(van links naar rechts)
- HTC G1 met Sparksmod unthemed(gebaseerd op cyanogen 6.1, maar dan met apps2ext en kleine themaverschillen)
- Digital Clock Widget
- Transperant Clock
- Power Control (Cyanogenmod versie)
- ADW-Launcher
- Een van de stock wallpapers in Sparksmod
Oke jammer. Ik vind Launcher PRO geweldig, maar die 'rand/ballon' om de tekst heen van elke app ongelofelijk lelijk. Dan nog maar even bij de oude HTC styleMaverick schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:05:
[...]
Dat kan niet geloof ik. Je kunt de tekst wel helemaal weghalen. Moet je even tussen de settings van lp zoeken.
Fantastische wallpaper !! Mooi dat je het linkje er bij hebt gezet, heb hem nu ook op mijn telefoon.Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:04:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HTC Desire (amoled) met CyanogenMod 6.1.1 (barebones)
ADWLauncher met Colorless Theme
Midden: SiMi Clock met weerbericht, BattStatt
Links: Android Music Widget (4x2), Camera, Gallery, Maps, Market
Rechts: Android Power Widget (4x1), OI File Manager, OSMonitor, SystemPanel, Terminal Emulator
Action Buttons: Messaging, Phone, Browser, Gmail, Talk
Wallpaper: The Solutionist
Arcadia, bedankt voor de link naar de wallpaper!
Heb hem nu zowel op mijn android telefoon staan als op de laptop. Vind hem echt strak op de een of andere manier
Heb hem nu zowel op mijn android telefoon staan als op de laptop. Vind hem echt strak op de een of andere manier
Want daar heb je die zwarte ondergrond niét?MaStar schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:28:
Oke jammer. Ik vind Launcher PRO geweldig, maar die 'rand/ballon' om de tekst heen van elke app ongelofelijk lelijk. Dan nog maar even bij de oude HTC style

Nope! Kijk maar:Brad Pitt schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:58:
[...]
Want daar heb je die zwarte ondergrond niét?

Wat heeft dit (MIUI Rom) met HTC te maken?MaStar schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:02:
Nope! Kijk maar: [afbeelding] de tekstachtergrond van de apps is transparant.
Het gaat even niet om het soort ROM maar om de 'achtergrond' van de tekst bij apps. Bij de ene is dat zwart/grijs (Launcher PRO) en bij de ander is dat transparant (HTC sense).Brad Pitt schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:05:
[...]
Wat heeft dit (MIUI Rom) met HTC te maken?
Zie het verschil:

Jammer dat het bij Launcher PRO niet transparant is.
Sense heeft ook gewoon een zwarte ondergrond onder de iconen, maar goed, wat jij wil
Ik heb ook maar eens wat screenshots van mijn drie homescreens gemaakt op mijn Desire Z. Te zien is CyanogenMod 6.1.1 met de standaard ADW launcher 

Verwijderd
misschien domme vraag, maar hoe heb je die slider zo gekregen ?JCreations schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:25:
Dit zijn mijn resultaten met Launcher Pro Plus, Widgetlocker, Simi Clock, Pure calendar, smooth calendar en battery circle.
Lockscreen:
[afbeelding]
ik kom in widgetlocker niet verder dan standaard sliders ?
Hoe trek je die lijn van Simiclock zo door omlaag? En hoe plaats je deze 'over' de weer-widget heen? Ik heb een extra simiclock geprobeerd te maken met clock font size 0 (dus alleen die lijn blijft dan over) maar deze mag ik niet op die beautiful weather widget zetten... Ik zie vast iets simpels over het hoofd, can't figure it out.FunFair schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:27:
Update van mijn icoontjes van launcher pro.
[afbeelding]
Met LauncherPro Plus zijn widgets te resizen en is deze over andere widgets heen te plaatsen..Visitor.q schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:19:
[...]
Hoe trek je die lijn van Simiclock zo door omlaag? En hoe plaats je deze 'over' de weer-widget heen? Ik heb een extra simiclock geprobeerd te maken met clock font size 0 (dus alleen die lijn blijft dan over) maar deze mag ik niet op die beautiful weather widget zetten... Ik zie vast iets simpels over het hoofd, can't figure it out.
Umm, nee hoor? Zie hieronder mijn 2e printcreen. Dit heb ik ook zo op mijn telefoon. De achtergrond van de app tekst bij HTC Sense is transparant bij mij? Zie hier een ander voorbeeld:Brad Pitt schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:11:
Sense heeft ook gewoon een zwarte ondergrond onder de iconen, maar goed, wat jij wil

Is dit een stock Sense Rom?MaStar schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:53:
Umm, nee hoor? Zie hieronder mijn 2e printcreen. Dit heb ik ook zo op mijn telefoon. De achtergrond van de app tekst bij HTC Sense is transparant bij mij? Zie hier een ander voorbeeld:
Wonderlijk, aangezien je op 99.9% van de screenshots zwarte achtergronden hebt, op welke Sense dan ook.Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:42:
Dit is Sense HD, de nieuwste versie van Sense voor Desire HD en Desire Z.
Inderdaad. En gebruik 2 keer de BW-widget. 1 met 4x1, zonder current weather, resized naar 3x1. En 1 met 1x1 waarbij de current weather wordt getoond. Anders gaat de lijn van simiclock door het weer heen ipv er tussen doorKroontje schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:23:
[...]
Met LauncherPro Plus zijn widgets te resizen en is deze over andere widgets heen te plaatsen..
Ik zit net even op XDA te kijken bij de HD rom van Pays, en het wel of niet hebben van een zwarte achtergrond zit vast aan het gebruikte HTC theme. Ze zijn dus met en zonder donkere achtergrond.Brad Pitt schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:04:
[...]
Wonderlijk, aangezien je op 99.9% van de screenshots zwarte achtergronden hebt, op welke Sense dan ook.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dus je moet én Sense HD draaien én ook nog eens het juiste thema. Handig. Dan maar LP/ADW me thinks 
Heb de meest gebruikte apps gewoon gedaan met Desktop Visualizer, dus ook zonder zwarte achtergrond (logisch, want helemaal geen tekst
), op andere scherm boeit me dat allemaal (nog) minder.
Heb de meest gebruikte apps gewoon gedaan met Desktop Visualizer, dus ook zonder zwarte achtergrond (logisch, want helemaal geen tekst

[ Voor 66% gewijzigd door Brad Pitt op 23-12-2010 13:43 . Reden: Screenies added ]
Hoe krijg je in ADW launcher die mooie icoontjes (main dock?) onderin je scherm? Ik heb daar allemaal lelijke-amper-te-onderscheiden-icoontjes als ik er programma's naar doe.
[ Voor 3% gewijzigd door Christiano007 op 23-12-2010 14:16 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Enige icoontje dat in ADW staat is het kleine grijze pijltje. De rest zijn Desktop Visualizer widget-iconen.Christiano007 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:11:
Hoe krijg je in ADW launcher die mooie icoontjes (main dock?) onderin je scherm? Ik heb daar allemaal lelijke-amper-te-onderscheiden-icoontjes als ik er programma's naar doe.
Icoontjes in de Dock worden inderdaad altijd vrij klein. Dit is bijv. met een Dock open:

[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 23-12-2010 14:19 ]
Ik weet dat dit eigenlijk niet de juiste plek is om het te vragen, maar hier krijg ik er vast een antwoord op. Bij mijn 'weerwidgets' krijg ik de hele tijd 'geen weergegevens beschikbaar'. Als ik 'm dan laat updaten komt er 3 seconde het juiste te staan, waarna ik weer die melding krijg. Hoe kan ik dit verhelpen?
doublepost.
[ Voor 97% gewijzigd door Niku op 23-12-2010 14:19 ]
Je ziet: Enomther`s TheOfficial D/S – v2.14.1 + 2708 Kernel
Gingerbread theme: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=871532
Wallpaper: http://content.wallpapers...a8_by_yt458_2560x1600.jpg
Icons: Android Icons

- Battstatt
- Jorte (agenda en tasks)

- Typoclock
- Modded genie widget: http://forum.xda-develope...p?p=9276044&postcount=440
- Smooth calendar

modded launcher pro widget: http://forum.xda-develope...=transparent+launcher+pro
Gingerbread theme: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=871532
Wallpaper: http://content.wallpapers...a8_by_yt458_2560x1600.jpg
Icons: Android Icons

- Battstatt
- Jorte (agenda en tasks)

- Typoclock
- Modded genie widget: http://forum.xda-develope...p?p=9276044&postcount=440
- Smooth calendar

modded launcher pro widget: http://forum.xda-develope...=transparent+launcher+pro
We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.
Wat nieuws op mijn HTC Legend, her en der bij elkaar gejat.

Launcher pro, snowstorm, circle battery widget, launcher pro bookmarks widget, switchpro widget.
Iconen zijn n stukje terug hierboven te vinden.

Launcher pro, snowstorm, circle battery widget, launcher pro bookmarks widget, switchpro widget.
Iconen zijn n stukje terug hierboven te vinden.
YepVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:18:
Vraagje, als je die Gingerbread icons wilt, is rooten dan verplicht?
Verwijderd
Heb je Dock Icons Tint (ADW Settings > UI Settings) soms aanstaan?Christiano007 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:11:
Waar wil je de icons hebben? Als je een dock bar bedoelt met de icons erop, dan is het antwoord nee. Simpelweg LauncherPro installeren zou het moeten doen. Ook kan je met launcherPro of bettercut je eigen icoontjes als snelkoppelingen instellen op je homescreen.Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:18:
Vraagje, als je die Gingerbread icons wilt, is rooten dan verplicht?
Dat was het hem idd, bedankt!Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:59:
[...]
Heb je Dock Icons Tint (ADW Settings > UI Settings) soms aanstaan?
Ter land, ter zee en in de kroeg

gewoon simpel en strak:)
Samsung galaxy s met darkys rom, met launcher pro.
switchpro widget en clockr Evelution
wallpaper gevonden op deviantart.
let niet op ongelezen mail, heb men hotmail gelinkt aan men gmail en nu is het een zooi!
[ Voor 15% gewijzigd door Poesmij op 24-12-2010 13:55 ]
Waar heb je die klok widget vandaan? Ik weet dat die van de miui rom is maar ik kan hem nergens vinden in het engels.Brad Pitt schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:26:
Dus je moet én Sense HD draaien én ook nog eens het juiste thema. Handig. Dan maar LP/ADW me thinks
Heb de meest gebruikte apps gewoon gedaan met Desktop Visualizer, dus ook zonder zwarte achtergrond (logisch, want helemaal geen tekst), op andere scherm boeit me dat allemaal (nog) minder.
[afbeelding] [afbeelding]
Dat is hem niet (ik gebruik de "normale" Fancy Widget Pro), maar als deze prima werkt, ook goed
Nieuwe ADWLauncher EX is the bomb. Super veel nieuwe leuke goodies én transparante icoon background

Kost wel 2.50 Euro maar dat heb ik er ruimschoots voor over. Zeker met de dingen die er nu allemaal in zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 25-12-2010 10:29 . Reden: YouTube link toegevoegd ]
Ik kom er niet meer aan uit met Widget Locker.
Een plaatje om een-en-ander duidelijk te maken:

Ik wil de onderste widget aanpassen. Wat ik wil: rechts de camera plaatsen en in het midden de camcorder (dus zoals die widget erboven is). Het lukt me echter niet: ik heb alle instellingen in Widget Locker doorlopen, maar ik kan nergens vinden hoe ik de standaard widget aan kan passen. Iemand tips?
Ok dan, langer zoeken /me pven! Bij look&feel kan je 'No Slider' selecteren, de rest spreekt voor zich.
Een plaatje om een-en-ander duidelijk te maken:

Ik wil de onderste widget aanpassen. Wat ik wil: rechts de camera plaatsen en in het midden de camcorder (dus zoals die widget erboven is). Het lukt me echter niet: ik heb alle instellingen in Widget Locker doorlopen, maar ik kan nergens vinden hoe ik de standaard widget aan kan passen. Iemand tips?
Ok dan, langer zoeken /me pven! Bij look&feel kan je 'No Slider' selecteren, de rest spreekt voor zich.
[ Voor 10% gewijzigd door pven op 25-12-2010 21:50 ]
Ik heb hem geinstalleerd maar wat ik ook doe, bij Widgets zie ik nergens een klok. Gelijk een refund geregeld.Brad Pitt schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 10:27:
[...]
Kost wel 2.50 Euro maar dat heb ik er ruimschoots voor over. Zeker met de dingen die er nu allemaal in zitten.
Hoe krijg jij die Senseklok erop?
In geen enkele Launcher zit een klok (op MIUI na misschien). Ik haat Sense, dit is gewoon Fancy Widgets

[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 26-12-2010 12:16 ]
HTC Legend

- Launcher Pro Plus
- LPI icons
- Fancy widget
- Calwidget
- Circle Battery widget
- Wallpaper Set And Save
Icons in de dock:
gmail - gtalk (home) trillian pro - moneydroid free

- Launcher Pro Plus
- LPI icons
- Fancy widget
- Calwidget
- Circle Battery widget
- Wallpaper Set And Save
Icons in de dock:
[ Voor 23% gewijzigd door aveenhuysen op 26-12-2010 14:03 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Ik heb verschillende mooie wallpapers langs zien komen. Wie weet wat het formaat voor een HTC Desire HD is. De resolutie is 480x800, maar dat formaat is vaak niet te downloaden...
960x800.miles schreef op zondag 26 december 2010 @ 15:46:
Ik heb verschillende mooie wallpapers langs zien komen. Wie weet wat het formaat voor een HTC Desire HD is. De resolutie is 480x800, maar dat formaat is vaak niet te downloaden...
Ok thx..dat is ook gelukt. Nu heb ik nog 1 vraagje.Brad Pitt schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:15:
In geen enkele Launcher zit een klok (op MIUI na misschien). Ik haat Sense, dit is gewoon Fancy Widgets
Als je op een icoon of widget longpressed dan opent er een scherm met prullenbak en edit, maar zodra ik daar naartoe glij dan verdwijnt het scherm gelijk weer. Doe ik iets fout of is dat een instelling?
edit- ik heb het al gevonden. je moet helemaal niet het icoontje bewegen haha
[ Voor 7% gewijzigd door mirelia op 26-12-2010 18:56 ]
Overigens nog een topic op xda dat ook wel leuk is voor de mensen hier: Mod je widgetlocker http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=825553
Haha, dit is wel een ghetto-style screenshot. Maar erg mooie homescreen!aveenhuysen schreef op zondag 26 december 2010 @ 13:28:
HTC Legend
[afbeelding]
- Launcher Pro Plus
- LPI icons
- Fancy widget
- Calwidget
- Circle Battery widget
- Wallpaper Set And Save
Icons in de dock:
Bedankt, een foto vond ik toch leuker dan een egale achtergrond, heb nog wel even de datum aangepast van de calwidget naar dd/mm/yyyy.I-Heine-I schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:06:
[...]
Haha, dit is wel een ghetto-style screenshot. Maar erg mooie homescreen!
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Ik kan het eigenlijk niet vinden maar is het mogelijk om elke "slide" een eigen achtergrond te geven?
ik heb een desire en laucherpro-plus (en ik wil niet rooten)
[ Voor 18% gewijzigd door Pinin op 27-12-2010 12:31 ]
www.casarodriguillo.com
Vraagje over Fancy Widget Pro. Als je die flip tijd hebt, flipt ie dan ook over? of niet.. zou wel leuk wezen als ie dat wel kon.
Nope, geanimeerde widgets zijn (nog) niet ondersteund door het Android OS. Met Sense kan dit wel.Grudgie schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:26:
Vraagje over Fancy Widget Pro. Als je die flip tijd hebt, flipt ie dan ook over? of niet.. zou wel leuk wezen als ie dat wel kon.
[Edit] Nou ja, het kán op zich wel, maar met trucjes en dergelijke. Maar Fancy Widget doet het dus gewoon niet nee
[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 27-12-2010 12:53 ]
Ja klopt, omdat het met Sense wel kan, dacht ik dat het ook wel kan met die Fancy Widget ProBrad Pitt schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:46:
[...]
Nope, geanimeerde widgets zijn (nog) niet ondersteund door het Android OS. Met Sense kan dit wel.
Ik weet dat dit kan en heb er niet heel lang geleden een artikel over gelezen op volgens mij androidpolice. Ik zal even kijken of ik het terug kan vinden, maar het kan.Pinin schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:59:
Ik kan het eigenlijk niet vinden maar is het mogelijk om elke "slide" een eigen achtergrond te geven?
Edit: Kan het even niet vinden, en ik weet niet wel vrij zeker dat het niet op androidpolice stond
[ Voor 21% gewijzigd door Cyleo op 27-12-2010 12:59 ]
Kan met MultiPicture live wallpaper.
maar dat is toch niet om elke slide een andere afbeelding te geven, maar meer een soort slideshow.
Ik bedoel meer screen ipv slide.
Ik bedoel meer screen ipv slide.
www.casarodriguillo.com
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
Dat voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
Dat voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.