SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb je ook een link van de achtergrond?Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:18:
Mijn homescreen van mijn DHD:Ik hou niet van teveel poespas
- LauncherPro+
- Beautiful Widgets
- Circle battery
@mavgink
Zitten de Gingerbread items in de CyanogenMod 6.1 Final?
[ Voor 10% gewijzigd door Wurtul op 13-12-2010 12:11 ]
Waar heb je die NL dictionary vandaan gehaald?mavgink schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:20:
Mn HTC Hero met
CyanogenMod 6.1 Final
Gingerbread framework iconen
Gingerbread launcher (geen launcherpro dus)
Gingerbread toestenbord +NL dictionary![]()
Palm Pre lettertype![]()
[afbeelding]
..klik voor screens van launcher & keyboard..
[ Voor 77% gewijzigd door Res-q op 13-12-2010 12:24 ]
en zo is het voorspeld!
Zeer strakke dock background. Zou je die willen delen?Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:18:
Mijn homescreen van mijn DHD:
[afbeelding]Ik hou niet van teveel poespas
- LauncherPro+
- Beautiful Widgets
- Circle battery
2 posts boven jou wordt die al gedeeld.kavish schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:54:
[...]
Zeer strakke dock background. Zou je die willen delen?
Verwijderd
Het valt me nu pas op, vaag zegVerwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:34:
[...]
Hehe... Viel mij ook al opDie staat al 1,5 uur stil
Maar is er een mogelijkheid dat je een link naar die Deadmau5 wallpaper kan posten? Erg fraai idd

Hier een linkje:
http://yfrog.com/4rdeadmau54x412coverblackj
Ik heb dus 'Deadmau5' en de albumtitel eraf gephotoshopt.
Verwijderd
Launcher pro plus.

widgets: widgetlocker, fancywidgets,desktop visualizer, Suave HD iconpack, Extended controls, Musicmod, Simi clock, Phoneusage, LP facebook en bookmarks widget.
Ow en een vraagje? ik zie bij sommige mensen dat ze voetbalwedstrijden in hun kalender hebben staan. Hebben jullie dit zelf gedaan of is er een handige tool voor ?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 16:11 ]
Verwijderd
Sure thingkavish schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:54:
[...]
Zeer strakke dock background. Zou je die willen delen?

http://qkpic.com/57701
Hij bedoelt dit ding:

[ Voor 62% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2010 16:32 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
volgens mij kun je die voetbalwedstrijden toevoegen in je Google Agenda, maar weet ik niet zeker. Zou me anders niet verbazen als er een App voor isVerwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:01:
...wat weggehaald...
Ow en een vraagje? ik zie bij sommige mensen dat ze voetbalwedstrijden in hun kalender hebben staan. Hebben jullie dit zelf gedaan of is er een handige tool voor ?
Ik probeerde ommig naar normaal Nederlands te vertalen
Op http://www.markthisdate.com/ heb je heel veel kalenders, die je aan je google kalender kunt toevoegen.Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:01:
Ikzelf sla ze eerst op, om ze later te importeren in mijn google kalender, zodat ik alle sport samen in 1 kalender heb.
[ Voor 12% gewijzigd door frizti op 13-12-2010 16:57 ]
Verwijderd
Lekker snugger...Tsurany schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:30:
Dat is niet je dock background he
Hij bedoelt dit ding: [afbeelding]

Verkeerd gelezen
Verwijderd
Mooi, zat ik net te zoeken voor Ajax inderdaad en meteen eerste agenda is raakfrizti schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:54:
[...]
Op http://www.markthisdate.com/ heb je heel veel kalenders, die je aan je google kalender kunt toevoegen.
Ikzelf sla ze eerst op, om ze later te importeren in mijn google kalender, zodat ik alle sport samen in 1 kalender heb.
Mijne beetje veranderd vandaag (simpel doch handig):

Verwijderd
CLB schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:47:
[...]
Stond een telefoonnummer in z'n screenshot vermeld, die is nu weggesoept =)
Verwijderd
THANKS! ik heb nu Ajax, Arsenal en Real madrid kunne toevoegen aan mn google calender, alleen ze verschijnen niet op mn telefoon? heb meerdere malen gesynced maar nog steeds niet? weet iemand hier meer over?frizti schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:54:
[...]
Op http://www.markthisdate.com/ heb je heel veel kalenders, die je aan je google kalender kunt toevoegen.
Zelf gebruik ik Soccer Livescores die ook live een melding geeft wanneer er gescoord is als je favoriete team speeltVerwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:52:
[...]
THANKS! ik heb nu Ajax, Arsenal en Real madrid kunne toevoegen aan mn google calender, alleen ze verschijnen niet op mn telefoon? heb meerdere malen gesynced maar nog steeds niet? weet iemand hier meer over?
Voor de Agenda moet je wel inschakelen dat er bepaalde labels weergegeven worden, zodat je het ook daadwerkelijk ziet
Verwijderd
hmm daarvoor gebruik ik fotmob, is soccerlivescores het proberen waard? en moet ik die net zoals fotmob eerst opstarten voor ik daarna de livescores krijg?Koen87 schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:00:
[...]
Zelf gebruik ik Soccer Livescores die ook live een melding geeft wanneer er gescoord is als je favoriete team speelt
Voor de Agenda moet je wel inschakelen dat er bepaalde labels weergegeven worden, zodat je het ook daadwerkelijk ziet
Verwijderd
Heb het al gevonden, moest de agenda items gewoon importeren inplaatst van direct toevoegen!Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:52:
[...]
THANKS! ik heb nu Ajax, Arsenal en Real madrid kunne toevoegen aan mn google calender, alleen ze verschijnen niet op mn telefoon? heb meerdere malen gesynced maar nog steeds niet? weet iemand hier meer over?
Dank!Tsurany schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:30:
Dat is niet je dock background he
Hij bedoelt dit ding: [afbeelding]
Er is ook een Suave (geen HD helaas) icoontje van NU.nl om het helemaal af te makenVerwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:01:
Mijn toestel HTC Desire HD (na 2 jaar iOS)
Launcher pro plus.
[afbeelding]
widgets: widgetlocker, fancywidgets,desktop visualizer, Suave HD iconpack, Extended controls, Musicmod, Simi clock, Phoneusage, LP facebook en bookmarks widget.

Stock SE Xperia X10 2.1
Launcher Pro
Achtergrond van Zedge
Ik ga vandaag of morgen een custom ROM erop gooien, zodat het er wat beter uitziet
Op het 1e plaatje staan de browserbookmarks + de youtube widget, de 2e enkele apps (flaslight, trackID, browser, maps), op de 3e staan tajm + standaardwidges (dit is tevens mijn homescreen), op de 4e Energy Control, Calwidget en Buienalarm, en op de 5e staat de Timescape widget.
Ik kan het eigenlijk ook af met slechts 3 schermen maar ja, ik zet er toch binnenkort een custom rom op
Ah, ze moeten voortaan dus wat groter
[ Voor 25% gewijzigd door Knul op 13-12-2010 20:11 ]
Verwijderd

Beautiful Widgets met de pure white weather skin.
standaard ADW launcher van de ROM alleen die icoontjes verkleint.
Achtergrond is een zwarte widescreen vandaar ook die kleine witte balk maar vond het wel stoer zo.
Tja heb maar 1 screen echt nodig rechter staat nog agenda en links staat 1 snelkoppeling naar Google Navigatie.
Snap nog niet echt hoe je de status balk recht krijgt (dus zonder dat de kleur overgaat van wit naar grijs). en wellicht nog die standaard icoontjes ook nog wit. En wat me ook wel tof lijkt is die icoontjes van Wifi etc. zonder zwarte rand dat die balkjes zelf dan zwart zijn.
Verwijderd
haha ga die even opzoeken!Kapitein Prozac schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:47:
[...]
Er is ook een Suave (geen HD helaas) icoontje van NU.nl om het helemaal af te maken

Tajm & Battstat
Naar:

Circle Battery & SiMi Clock Widget & mClock
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Waar heb je de Gingerbread items vandaan? Zitten deze standaard inde ROM van Cyanogen?mavgink schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:20:
Mn HTC Hero met
CyanogenMod 6.1 Final
Gingerbread framework iconen
Gingerbread launcher (geen launcherpro dus)
Gingerbread toestenbord +NL dictionary![]()
Palm Pre lettertype![]()
[afbeelding]
..klik voor screens van launcher & keyboard..
Nee, die kan/moet je los installeren/downloaden. Framework via een Gingerbread thema. Keyboard hier.Wurtul schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:18:
Zitten deze standaard inde ROM van Cyanogen?
Nickname does not reflect reality
Hoe heet dat gedeelte helemaal boven aan je scherm (de bovenste rand) en hoe heten de icoontjes die je daar gebruikt. Die jij hebt passen vast ook wel mooi bij mijn scherm.Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:38:
CyanogenMod 6.1 Final
...............................
Achtergrond is een zwarte widescreen vandaar ook die kleine witte balk maar vond het wel stoer zo.
Ik heb een mooi Launcher Pro icoontje voor What's app, krijg alleen geen melding dat er een nieuw berichtje is. (voorheen met m'n blackberry kwam er een sterretje bij te staan, dat wil ik nu weer.) Heb dit uiteraard wel bij de instellingen ingesteld, krijg ook wel een piepje, maar geen visueel dingetje.
[ Voor 6% gewijzigd door miles op 14-12-2010 13:26 ]
24x Solar Frontier SF-170S @ StecaGrid 3600 @ ZO
Verwijderd
ik gebruik hier folder organizer voor, kan je een map aanmaken, eigen icoon en daarna all je items erin doen.hartm11 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:47:
Pff, de vraag is al eerder gesteld, maar ik ga hem nog maar eens hier neerzetten: Hoe kan ik de map icon van LauncherPro een ander icoontje geven? jampot1989 vroeg ook al om specifieker uitleg maar volgens mij geen verdere uitleg gekregen. Dus: longpress op homescreen --> Mappen --> Nieuwe map. Dan aanklikken, in de titlebalk iets langer drukken, waardoor de Mapnaam aangepast kan worden. En dan ?? Er is volgens mij geen mogelijkheid om aansluitend een ander icoontje te kiezen. Heb al gekeken met Bettercut en Desktop Visualizer maar kan niets vinden! Kan iemand vertellen hoe het zit ??
Hmm, heb 'em geinstalleerd (de lite version), maar zie niet 123 hoe dit te bewerkstelligen. Geeft af en toe wel meldingen dat labels alleen in de Full version gemaakt kunnen worden. Heb jij de Full version ?? Kun je uitleggen hoe dit te doen ??Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:25:
[...]
ik gebruik hier folder organizer voor, kan je een map aanmaken, eigen icoon en daarna all je items erin doen.
24x Solar Frontier SF-170S @ StecaGrid 3600 @ ZO
Lockscreen

Linker scherm
Android Agenda Widget.

Hoofdscherm
Fancy Widget en wat snelkoppelingen.

Rechter scherm
Wat contactpersonen en notities.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Verwijderd
Wat ik doe: Lang op homescreen drukken > Dan voor "sneltoetsen" kiezen > Vervolgens naar benden scrollen en "Folder Orgenizer Folder Link" kiezen > Kies de map die je wilt hebben > Vervolgens krijg je de optie om de naam te wijzigen en een ander icoontje te kiezen (door op het huidige icoontje te tikken wat je te zien krijgt in het kleine schermpje waar je de naam kan wijzigen) > Kies een icoontje uit je gallery > Klik op op "OK" en klaar is [insert name here].hartm11 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:51:
[...]
Hmm, heb 'em geinstalleerd (de lite version), maar zie niet 123 hoe dit te bewerkstelligen. Geeft af en toe wel meldingen dat labels alleen in de Full version gemaakt kunnen worden. Heb jij de Full version ?? Kun je uitleggen hoe dit te doen ??
edit: jampot1989 Vroeg mij idd om een gedetailleerdere uitleg, maar ben nu pas weer in dit topic... Sorry daarvoor, ik check dit topic niet zo vaak
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2010 15:54 ]
Verwijderd
Wat je even kan proberen is naar instellingen > "CyanogenMod settings" gaan, dan "User interface" > en dan onder Status Bar Customization op "Notification colors" klikken. Daar onder het kopje Notification bar "Custom nitification bar" aanvinken en bij "Bar color" wit selecteren (#ffffff). Eventueel zelfde doen bij "Custom pulldown bar" (aanvinken) en "Pulldown bar color" (wit maken).Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:38:
CyanogenMod 6.1 Final
[afbeelding]
Tja heb maar 1 screen echt nodig rechter staat nog agenda en links staat 1 snelkoppeling naar Google Navigatie.
Snap nog niet echt hoe je de status balk recht krijgt (dus zonder dat de kleur overgaat van wit naar grijs). en wellicht nog die standaard icoontjes ook nog wit. En wat me ook wel tof lijkt is die icoontjes van Wifi etc. zonder zwarte rand dat die balkjes zelf dan zwart zijn.
Ik weet niet zeker dat dit gaat werken, maar zo heb ik mijn balk wel effen zwart gekregen (maar dan niet door wit in te vullen natuurlijk
Verwijderd
Verwijderd

Lockscreen en Midden

Links en rechts
De gebruikte apps en widgets (ik vind dat ik ook een hele leuke gamelijst heb, allemaal aan te raden!):
Phone: HTC Legend
62 total, 49 free (79%), 13 paid (20%), 166MB total size, $33.82 total price
- doubleTwist Player
- EVAC HD
- Mystique Ch3: Obitus
- Mystique Ch1: Foetus
- Pocket Racing
- Space Physics
- Squibble
- WidgetLocker Lockscreen
- RockPlayer Universal
- Game Dev Story
- The Moron Test
- Island Settlers
- Air Control
- Blow Up
- Abduction! World Attack
- Robo Defense
- Doodle Jump
- Bookmarks to SD
- MultiTouch Tester
- Rare Black Wallpapers Vol.II
- Backgrounds
- Angry Birds Seasons
- Angry Birds
- Slice It!
- iMusic
- AppBrain App Market
- SMS Popup
- Apk Manager
- ASTRO File Manager
- Spaghetti Marshmallows Lite
- Alchemy
- 2 Player Reactor
- Atomic Bomber
- Fruit Slice
- Text widget
- Engadget
- FML Widget
- eBuddy Messenger
- c:sms ~ simple sms widget
- ³
- Advanced Task Killer
- Volume Control
- Control Bar
- Smooth Calendar
- Clockr
- BattStatt Free
- Tajm
- OneSeven
- SiMi Clock Widget
- Circle Battery Widget
- LauncherPro
- YouTube
- Street View on Google Maps
- Google Maps
- Gmail
- Facebook for Android
- Adobe® Reader®
- Google Search
- Voice Search
Anders dit nog proberen:hartm11 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:51:
Hmm, heb 'em geinstalleerd (de lite version), maar zie niet 123 hoe dit te bewerkstelligen.
Geeft af en toe wel meldingen dat labels alleen in de Full version gemaakt kunnen worden.
Heb jij de Full version ?? Kun je uitleggen hoe dit te doen ??
Brad Pitt schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:55:
Je zou hiervoor Appmanager of een vergelijkbaar programma kunnen gebruiken, dan daarin een groep aanmaken, zoals Games of zo, en die groep als icoon op je desktop zetten... Druk je op dat icoon opent de "map" Games.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Yes thx geluktVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:04:
[...]
Wat je even kan proberen is naar instellingen > "CyanogenMod settings" gaan, dan "User interface" > en dan onder Status Bar Customization op "Notification colors" klikken. Daar onder het kopje Notification bar "Custom nitification bar" aanvinken en bij "Bar color" wit selecteren (#ffffff). Eventueel zelfde doen bij "Custom pulldown bar" (aanvinken) en "Pulldown bar color" (wit maken).
Ik weet niet zeker dat dit gaat werken, maar zo heb ik mijn balk wel effen zwart gekregen (maar dan niet door wit in te vullen natuurlijk). Hopelijk krijg je zo ook een goed resultaat met wit
Succes en laat maar weten wat het geworden is
Nu alleen nog de icons in de taskbar, en zit ook nog te twijfelen aan die icons onderaan het scherm voor berichten etc. of die ook wit moeten worden. 't lijkt me niet echt mooi staan.
Heb je toevallig een link naar de wallpaper?

• LauncherPro
• SwitchPro Widget
• TypoClock
• Beautiful Widgets
• Beautiful Live Weather

• 3G Watchdog

• widget van Launcher Pro

• Pure Calendar widget (agenda)

• leeg scherm om mee te spelen
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Goed om te horen!Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:06:
[...]
Yes thx gelukt
Nu alleen nog de icons in de taskbar, en zit ook nog te twijfelen aan die icons onderaan het scherm voor berichten etc. of die ook wit moeten worden. 't lijkt me niet echt mooi staan.
Icoontjes in de statusbalk zal je moeten flashen, voor icoontjes voor onder in beeld zou je hier eens kunnen kijken: http://launcherpro.droidicon.com/ Is wel meer grijs dan wit, maar je hebt keus in overvloed...
edit: Kwam net dit tegen toen ik naar icons voor mijn eigen setup (effen zwart) zocht: http://classical-gas.blog...e-cyanogenmod-610rc2.html Wit staat iets naar beneden.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 01:27 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Waar ik wel last van heb, in mijn Google Apps agenda staat een contact verjaardag op de 14e, in mijn contacten bij Google Apps is zij ook de 14e jarig, in mijn telefoon contacten is zij ook de 14e jarig, Pure Calendar vind dat ze 17e jarig is
[ Voor 62% gewijzigd door Tsurany op 15-12-2010 12:02 ]
Ja dat heb ik nu dus ook, dat was eerder niet. Misschien de combinatie LauncherPro + Pure Calender, LP heb ik pas geinstalleerd. Nu heb ik de refreshbutton toegevoegd aan de calendar zodat ik handmatig kan refreshen.pven schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:46:
Ik heb met Pure Calendar ook wel eens problemen. Regelmatig is de widget blanco, als ik dan bv een uurtje later weer kijk dan staan mijn kalenders er weer.Ik heb nog geen tijd gehad om er goed naar te kijken, hopelijk lost het zich vanzelf op bij een volgende update.
oogjes open, snaveltjes dicht
Verwijderd
zullen vast meerdere apps voor zijn, ik doe het met widgetlock. kan je ook verschillende widgets op je lockscreen doen uiterst handig!superwashandje schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:46:
ik zie dat sommige mensen een andere lockscreen achtergrond hebben dan wanneer unlocked. hoe krijg je dat voor elkaar?
Verwijderd
dat kan bij beautifull widgets. bij fancy kan je alleen kiezen tussen Google en weatherbug. Maar beide komen niet overeen met de htc animaties ( en ik hou van de ruitenwisser animatieVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:18:
Met fancy widget kun je toch tussen accuweather en google switchen, of ben ik nu in de war?
*weg* doe eens niet
[ Voor 5% gewijzigd door pven op 15-12-2010 13:25 ]
Is dat überhaupt mogelijk dan? Zo bedoelde ik het in ieder geval niet. Ik vraag me gewoon af of ik wel goed zoek. Verbaas me er gewoon over dat er zo veel mensen zijn die betalen voor een weer widget.mulder schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:10:
Dus of iemand anders even voor je betaald en dan doorstuurd?
CLB schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:13:
Tevens is Beautiful Widgets wel iets meer dan alleen het weer =)
Ik had het eerst wel aan de praat gekregen op mijn Hero, maar toen had ik nog de officiële 2.1 ROM. Toen werkte het perfect. Sinds ik de Froydvillain ROM heb werkt het niet meer, erg jammer.pven schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:46:
Ik heb met Pure Calendar ook wel eens problemen. Regelmatig is de widget blanco, als ik dan bv een uurtje later weer kijk dan staan mijn kalenders er weer.Ik heb nog geen tijd gehad om er goed naar te kijken, hopelijk lost het zich vanzelf op bij een volgende update.
Hoofdscherm:

Beautiful Widgets en LauncherPro.
Linkerscherm:

Transparante Google search (meegeleverd)
Advanced Task Killer
SwitchPro Widget
Op het rechterscherm staat een 4x4 Calwidget voor mijn kalender
Ik vind het best handig dat ik in mijn lockscreen (Widgetlocker) even snel naar de files kan kijken (screenshot volgt nog). Waar ik wel last van heb is dat ik eerst het lockscreen moet unlocken, daarna nog het gewone lock moet unlocken en vervolgens nog een password in moet tikken om uiteindelijk mijn toestel te kunnen bedienen. Dat password is uit te zetten, maar dan kan ik de Exchange-mail van mijn werk niet meer syncen.monnick schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:31:
Aan mensen met een custom lock screen: is dat aan te raden? Ik zie heel veel mooie lock screens langskomen, maar werken die ook perfect? Geen sprake van stabiliteit of performance issues?
Widgetlocker is verreweg de beste replacement voor een standaard lockscreen, maar tóch zie je na het indrukken van je powerbutton soms nog een fractie van een seconde het lockscreen van de ROM in beeld... Dus ja; Widgetlocker doet het altijd, goed en donders mooi ook, maar kan toch nét niet tippen aan een ROM lockscreen qua "instantness".monnick schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:31:
Aan mensen met een custom lock screen: is dat aan te raden? Ik zie heel veel mooie lock screens langskomen, maar werken die ook perfect? Geen sprake van stabiliteit of performance issues?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Jouw agenda widget ziet er wel mooi uit. Ik heb ook Android Agenda Widget, maar heb ondanks honderdduizend verschillende instellingen nog steeds een groot zwart vlak, niet mooi...
Komt omdat Android het niet toestaat om lockscreen te veranderen, dus je zal altijd even de stock lockscreen zien van je ROM. Erg slecht puntje naar mijn mening.Obiter dictum schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:09:
[...]
Widgetlocker is verreweg de beste replacement voor een standaard lockscreen, maar tóch zie je na het indrukken van je powerbutton soms nog een fractie van een seconde het lockscreen van de ROM in beeld... Dus ja; Widgetlocker doet het altijd, goed en donders mooi ook, maar kan toch nét niet tippen aan een ROM lockscreen qua "instantness".
Heb je nou een volledig zwarte notification bar?Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:06:
[...]
Yes thx gelukt
Bij mij blijft ie een overgang houden, ook al selecteer ik een custom color (zwart dus)...
@Iedereen die problemen heeft met Pure Calendar, staat scrollable widget support aan in ADW/Launcherpro?
[ Voor 10% gewijzigd door aaahaaap op 15-12-2010 22:35 ]
Verwijderd
Nee wit, maar heb zwart (en andere kleuren) ook geprobeerd en blijf ook die gradient houden inderdaad.aaahaaap schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:29:
[...]
Heb je nou een volledig zwarte notification bar?
Bij mij blijft ie een overgang houden, ook al selecteer ik een custom color (zwart dus)...
@Iedereen die problemen heeft met Pure Calendar, staat scrollable widget support aan in ADW/Launcherpro?
Link naar wallpaper? Of ik heb er zo snel overheen gelezenVerwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:09:
[...]
Mooi, zat ik net te zoeken voor Ajax inderdaad en meteen eerste agenda is raak.
Mijne beetje veranderd vandaag (simpel doch handig):
[afbeelding]

Google search, Barcode scanner, calulator, galerij, navigatie + favorieten van browser.

Homescreen met Tajm en mijn meest gebruikte apps.

Energiebeheer, Calwidget, Buienalarm, en mapje met overige apps

Lockscreen
Achtergrond is standaard van SE
Ben d'r gewoon voor gaan zitten en met die instellingen gaan spelen. Vanochtend weer wat aangepast, nu is 'ie én mooi én scrollable. Echt perfect voor mij zo! Heb de Agenda snelkoppeling van mijn homescreen gehaald, gebruik nu alleen nog de widgetmiles schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:13:
[...]
Jouw agenda widget ziet er wel mooi uit. Ik heb ook Android Agenda Widget, maar heb ondanks honderdduizend verschillende instellingen nog steeds een groot zwart vlak, niet mooi...

Als je een makkelijke manier weet om de instellingen uit te wisselen, laat maar weten
Edit: zie net dat deze nieuwe screenshot eigenlijk amper niets van de vorige verschilt, maar hij is nu dus scrollable
[ Voor 8% gewijzigd door jacobras op 16-12-2010 00:11 ]
Je kan de settings gewoon opslaan op je SD-kaart en ook weer importeren vanaf daar.jacobras schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:10:
Als je een makkelijke manier weet om de instellingen uit te wisselen, laat maar weten.
Verwijderd
Van waar heb je die statusbalk? Zat die standaard in je ROM?Knul schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:29:
Zo, heb mn X10 ook voorzien van een Custom Rom (Eternity), hier volgen de screens
[afbeelding]
Google search, Barcode scanner, calulator, galerij, navigatie + favorieten van browser.
[afbeelding]
Homescreen met Tajm en mijn meest gebruikte apps.
[afbeelding]
Energiebeheer, Calwidget, Buienalarm, en mapje met overige apps
[afbeelding]
Lockscreen
Achtergrond is standaard van SE.
Scrollable is het enige wat ik mis, maar de app vertelt mij dat ik daarvoor ADW Launcher of LauncherPro nodig heb. En ik gebruik nog gewoon de HTC launcher... Die ondersteunt wel dergelijke technieken, want HTC's FriendStream en Favorite widgets kan ik wel in scrollen.jacobras schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:10:
[...]
Ben d'r gewoon voor gaan zitten en met die instellingen gaan spelen. Vanochtend weer wat aangepast, nu is 'ie én mooi én scrollable. Echt perfect voor mij zo! Heb de Agenda snelkoppeling van mijn homescreen gehaald, gebruik nu alleen nog de widget.
[afbeelding]
Als je een makkelijke manier weet om de instellingen uit te wisselen, laat maar weten.
Edit: zie net dat deze nieuwe screenshot eigenlijk amper niets van de vorige verschilt, maar hij is nu dus scrollable.
Maar wie weet switch ik nog wel een keer.
Verder is het een prima widget.
[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 16-12-2010 09:28 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
Ik betaal me echt scheel aan deze apps jamonnick schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:59:
Ik zie hier een hoop mensen Beautiful Widgets gebruiken, klopt het dat dit programma betaald is? Zo ja, dan vind ik het vreemd dat er zo veel mensen voor een widget betalen die slechts het weer weergeeft. Ik vind de widget zelf erg mooi en zou hem graag gebruiken, maar er voor betalen gaat me een beetje ver. (voor andere apps zoals Pure Calendar of Tasker zou ik dan wel weer betalen).
Nice, kan je deze eens exporteren en delen met ons aub :-)jacobras schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:10:
[...]
[afbeelding]
In pure calendar naar system gaan en dan onderaan export settings to SD card.
Deze file kan je dan delen;
Alvast bedankt
Is geen Pure Calendar Widget maar Android Agenda Widget AFAIK. Maar goed, daarmee kan je ook exporteren.jippen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:53:
Verwijderd
Widgets: Nieuws, Systeem dinges, Google Search, Media Player en Twitter, op iedere homescreen 1.
Wallpaper: Flame-haired Shana.
Sorry als dit als een leugen overkomt, maar ik ben nu op het werk, en mijn Android SDK installatie is onvindbaar.
Voor nu, een video, toen ik nog Launcher Pro gebruikte:
YouTube: Android: A way to screen capture
Ik gebruik Android Agenda Widget, maar heb het inderdaad gevonden. Bij het gebruiken van de export functie werd op mijn geheugenkaart een map .com.roflharrison.agenda aangemaakt, daar heb ik even een .rar-archief van gemaakt: http://dl.dropbox.com/u/1...m.roflharrison.agenda.rar . Scrollable staat aan, werkt perfect bij mij (Launcher Pro).jippen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:53:
[...]
Nice, kan je deze eens exporteren en delen met ons aub :-)
Deze file kan je dan delen;
Alvast bedankt
Oei niet gezien dat het de android widget is... zal hier niet lukken denk ik.jacobras schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:54:
[...]
Ik gebruik Android Agenda Widget, maar heb het inderdaad gevonden. Bij het gebruiken van de export functie werd op mijn geheugenkaart een map .com.roflharrison.agenda aangemaakt, daar heb ik even een .rar-archief van gemaakt: http://dl.dropbox.com/u/1...m.roflharrison.agenda.rar . Scrollable staat aan, werkt perfect bij mij (Launcher Pro).
Ik heb wel de widget maar kan die nergens instellen (sense hd)
-Eerst downloadenjippen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:46:
[...]
Oei niet gezien dat het de android widget is... zal hier niet lukken denk ik.
Ik heb wel de widget maar kan die nergens instellen (sense hd)
-Dan widget neerzetten op een homescreen
-En dan op settings icoontje (lijkt een beetje op poweroff cioon) klikken?
Volgens mij moet die gewoon werken op sense
Succes
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Het gaat volgens mij over het feit dat je in de widget kan scrollen. Android ondersteunt dat (nog) niet native. Alleen op ADW en LauncherPro is dat mogelijk. In Sense kan je alleen scrollen in Sense-widgets. Dit zijn dan ook geen native Android-apps maar maken specifiek gebruik van de Sense-framework.iop tha man schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:49:
Volgens mij moet die gewoon werken op sense

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 16-12-2010 15:57 . Reden: Screenie added ]
[ Voor 47% gewijzigd door jippen op 16-12-2010 15:59 ]
Ow ging niet over het scrollen maar gewoon de widget zélf plaatsen dusjippen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:56:
ja tuurlijk... niet slim van mij. bedankt is gelukt :-)

Verwijderd
Eén van de volgende bestanden downloaden en in the CMTheme map plaatsen op je sd-kaart. Mogelijk moet je die zelf even aanmakenaaahaaap schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:29:
[...]
Heb je nou een volledig zwarte notification bar?
Massief zwart: http://dl.dropbox.com/u/3853778/CMTheme/JAMT_Black_Flat.xml
Massief grijs: http://dl.dropbox.com/u/3853778/CMTheme/JAMT_Grey_flat.xml
Massief wit: http://dl.dropbox.com/u/3853778/CMTheme/JAMT_White_Flat.xml
Dan via "Instellingen" > "CyanogenMod settings" > "User interface" > "Tweak extras" > "Select a theme" het gewenste bestandje selecteren. Telefoon opnieuw opstarten om het effect te zien en klaar
Dit werkt alleen bij CyanogenMod ROM's! (ik geloof vanaf versie 6.0 en hoger)
Ziet er wel strak uit met die knoppen en emoticons, mag ik weten hoe dat alles heet?Brad Pitt schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:52:
[...]
Het gaat volgens mij over het feit dat je in de widget kan scrollen. Android ondersteunt dat (nog) niet native. Alleen op ADW en LauncherPro is dat mogelijk. In Sense kan je alleen scrollen in Sense-widgets. Dit zijn dan ook geen native Android-apps maar maken specifiek gebruik van de Sense-framework.
[afbeelding]
Status bar iconen zijn gewoon een Gingerbread-thema, blauwe cirkeltje is een batterij applicatie, that's allCyleo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:33:
Ziet er wel strak uit met die knoppen en emoticons, mag ik weten hoe dat alles heet?
[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 16-12-2010 22:02 ]
Heb nu Launcher Pro plus aangeschaft dus meer customizen
Startscherm

SimiClock (die over de weather widget heen valt)
Beautifull Widgets
BattStatt
Link daarvan zit het apps scherm

SwitchPro
Folder Organizer
Nog verder naar links zit facebook

Launcher Pro plus widget aangepast
En helemaal rechts zit de agenda

Launcher Pro plus widget, ook aangepast.
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
spreading schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:57:
weet iemand hoe je met Launcherpro je dock kan aanpassen? zie hier screens met tekst in plaats van die plaatjes, ziet der toch best vet uit.

Die bedoel je neem ik aan?
Gewoon plek die je wil veranderen een tijdje aanraken, kom je vanzelf in een menu waar je de icons kan veranderen..
Inmiddels heb ik ook bv gooogle gesture icoon weggemikt en die start ik nu op door te swipen over een icoon linksonder. swipe met mijn vinger over app drawer brengt me direct naar instellingen.
Oh ja en de dock (dat is het achtergrondje weer achter die icons die je volgens mij bedoelt) kan je veranderen via 'menu' --> 'preferences'
Erg handig =-]
[ Voor 8% gewijzigd door iop op 16-12-2010 23:08 ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Dankje! al doel ik meer op iets als: http://img528.imageshack.us/img528/4273/main104.png (doe maar geen plaatje anders word dit topic zo groot;))iop tha man schreef op donderdag 16 december 2010 @ 23:06:
[...]
[afbeelding]
Die bedoel je neem ik aan?
Gewoon plek die je wil veranderen een tijdje aanraken, kom je vanzelf in een menu waar je de icons kan veranderen..
Inmiddels heb ik ook bv gooogle gesture icoon weggemikt en die start ik nu op door te swipen over een icoon linksonder. swipe met mijn vinger over app drawer brengt me direct naar instellingen.
Oh ja en de dock (dat is het achtergrondje weer achter die icons die je volgens mij bedoelt) kan je veranderen via 'menu' --> 'preferences'
Erg handig =-]
Hoe jij het hebt vind ik ook mooi, ga ik zeker een keer proberen!
Verwijderd
Telefoon: Samsung Galaxy S
Rom: Darky V 5.5
Widgits: Pure calander
Homescreen replacement: Zeam
Wallpaper: Gedownload van het programma Zedge (zoeken op iwhat?)
Icoontjes gewijzigd met: Desktop Visualizer
De icoontjes zitten standaard in de rom van Darky.
(uitknop icoontje gaat naar Advanced task killer)
Lockscreen

Homescreen

Links van homescreen

rechts van homescreen
Daar staat niks (als ik 2 screens gebruik komt het android logo niet mooi in het midden
Edit:
de snelkoppelingen van links naar rechts gaan naar:
contacten
Whatssapp
market
browser
menu
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2010 14:23 ]
Lockscreen:

Homescreen:

Rechts (agenda):

Links apps:

Ziet er leuk op. Hoe heb je je lockscreen slider zo gekregen?JCreations schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:25:
Dit zijn mijn resultaten met Launcher Pro Plus, Widgetlocker, Simi Clock, Pure calendar, smooth calendar en battery circle.
Lockscreen:
[afbeelding]
"Dit zijn mijn resultaten met Launcher Pro Plus, Widgetlocker, Simi Clock, Pure calendar, smooth calendar en battery circle."kavish schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:21:
Ziet er leuk op. Hoe heb je je lockscreen slider zo gekregen?
Nice!

[ Voor 50% gewijzigd door Mutatie op 17-12-2010 22:16 ]
Zonder de iWhat tekst zou het mijn perfecte wallpaper zijn ! Heb meerdere achtergronden met dit androidfiguurtje maar geeneen met een mooie donkere achtergrond. Jouw wallpaper heeft dat wel, de tekst wordt me echter alweer te druk .. Helaas zijn mijn photoshopskills waardeloos dus mijn zoektocht gaat verder :-)Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:22:
Nu ik ook een android toestel heb kan ik natuurlijk niet achterblijven
Telefoon: Samsung Galaxy S
Rom: Darky V 5.5
Widgits: Pure calander
Homescreen replacement: Zeam
Wallpaper: Gedownload van het programma Zedge (zoeken op iwhat?)
Icoontjes gewijzigd met: Desktop Visualizer
De icoontjes zitten standaard in de rom van Darky.
(uitknop icoontje gaat naar Advanced task killer)
Lockscreen
[afbeelding]
Homescreen
[afbeelding]
Links van homescreen
[afbeelding]
rechts van homescreen
Daar staat niks (als ik 2 screens gebruik komt het android logo niet mooi in het midden
Edit:
de snelkoppelingen van links naar rechts gaan naar:
contacten
Whatssapp
market
browser
menu
Verwijderd
Huh, hoe krijg jij je klok zo met Simi Clock? Dan doel ik op die streep vervangen door een dubbele punt en de datum onderaan in het midden?RavonsDaro schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:02:
Mijn HTC Desire al draaiende op LeeDrOiD V2.2f. Uiteindelijk gebruik ik maar twee screens mede dankzij de Launcherpro Plus; dus het heeft niet echt zin om van al mijn icoontjes aparte screens te posten.
[afbeelding]
Zichtbare Widgets:
GTab Simi Clock - http://www.appbrain.com/a...roid.widget.gTabsimiClock
Battstatt Free - http://www.appbrain.com/a...t-free/net.bajawa.battery
SwitchPro - http://www.appbrain.com/app/switchpro-widget/alei.switchpro
[afbeelding]
Zichtbare Widgets:
Beautiful Weather met FlatWhite skin - http://www.appbrain.com/a....levelup.beautifulwidgets
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2010 01:49 ]
Rom: SuperVilanZ
Wallpaper: google naar wallpaper dark wood
Lockscreen: geen costum dus die post ik niet
Apps gebruikt in de screens:
Launcherproplus
Avans Rooster
Beltegoed Hyacint
Circle Battery widget
Extdate widget
Exteded controls
Fancy widgets
Folder organiser
Fotolijstje--> Gallery 3d
Gtab simi clock
is het al vrijdag
market
Pure calander
Singnal strength
Shortcuts:
Hyves, facebook, Whatsapp, autopanneel, parkdroid, documents 2 go, systemapp remover, market, standaard mail app
Van links naar rechts waar bij 3 mijn homescreen is.

Dit topic is gesloten.
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
Dat voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.