Vodafone 845 - Deel 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Inhoudsopgave | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IntroductieDe Vodafone 845 is een instapmodel onder de smartphones. Dit blijkt wel uit de prijs van 150 die men verwacht. Toch beschikt dit toestel over specificaties die nog niet zo gek lang geleden "hot" waren.Uiteraard zijn er bepaalde eigenschappen eruit gelaten om deze lage prijs te kunnen halen. Het toestel beschikt dan ook niet over o.a. een trackball en ook niet over de snelste processor van dit moment. Vodafone Shop UK Nieuws
Gebruikersinterface* Nog niet bekend.PrijzenDe Vodafone 845 zal waarschijnlijk 150,- zijn in een prepaid model. Op de vodafoneshop van Vodafone UK staat vermeld dat hij in mei leverbaar zal zijn. De verwachting dat hij ook binnenkort in Nederland beschikbaar komt.Specificaties
Bijzondere toepassingen
Foto's![]() VideosEr is een filmpje, even opzoeken nog. Reviews[quote][...]Pluspunten: + Minpunten: User ReviewsVeel mensen maken op Tweakers.net gebruik voor het maken van reviews. Deze zullen de aankomende tijd worden bijgevoegd in deze startpost.Heb jij net een nieuwe review geplaatst en wil je ook dat je review hier komt? Stuur deze doormiddel van een DM naar mij toe en ik voeg dit toe aan de startpost. FAQLinksProblemen met je Desire?Flaws & annoyances with the HTC Desire Say YES! Links:
Verwante topicsDocumentsVerdere opmerkingenHeb je vragen of opmerkingen betrekking tot deze start post, dan kan je mij een DM sturen. |
[ Voor 125% gewijzigd door Jochem Knoops op 18-05-2010 08:44 . Reden: Layout en specs toevoegen ]