Zijn er programma's waarmee ik kan zien hoeveel actieve verbindingen er op mijn pc open staan?
Ik weet wel dat er programma's zijn waarmee je't actieve dataverkeer kunt bekijken, maar ik wil ook graag het aantal actieve verbindingen weten.
EDIT:
Eén van de redenen (en dus niet de enige reden) voor het openen van dit topic is omdat mijn netwerkverbinding steeds kort wegvalt (slechts een fractie van een seconde), waardoor het nagenoeg onmogelijk is om;
-vanaf mijn server een film te bekijken;
-een back-up naar mijn server weg te schrijven;
-grote bestanden van en naar de server te kopiëren of te verplaatsen.
Ik heb een EnGenius ESR-9850 Wireless Gigabit Router, en mijn netwerk is aangesloten met CAT5e kabels.
Waarom ik deze problemen heb ik mij nog steeds een raadsel...
Misschien kan een moderator de titel van dit topic aanpassen naar iets wat mijn "probleem" beter (vollediger) omschrijft.
Ik weet wel dat er programma's zijn waarmee je't actieve dataverkeer kunt bekijken, maar ik wil ook graag het aantal actieve verbindingen weten.
EDIT:
Eén van de redenen (en dus niet de enige reden) voor het openen van dit topic is omdat mijn netwerkverbinding steeds kort wegvalt (slechts een fractie van een seconde), waardoor het nagenoeg onmogelijk is om;
-vanaf mijn server een film te bekijken;
-een back-up naar mijn server weg te schrijven;
-grote bestanden van en naar de server te kopiëren of te verplaatsen.
Ik heb een EnGenius ESR-9850 Wireless Gigabit Router, en mijn netwerk is aangesloten met CAT5e kabels.
Waarom ik deze problemen heb ik mij nog steeds een raadsel...
Misschien kan een moderator de titel van dit topic aanpassen naar iets wat mijn "probleem" beter (vollediger) omschrijft.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 18:21 ]