[Multi] 2010 FIFA World Cup South Africa

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Ik dacht eventjes dat ik FIFA echt goed vond maar na een tijdje merk je dat het systeem te verslaan is.. zowel offline als online. Online alleen maar dezelfde goals die ik tegen krijg en ik kom altijd aardig mee doordat ik wel echt en goed voetbal speel, maar dan verslaan ze het fifa systeem weer en scoren ze.. blegh!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51
i-dj schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:42:

Oh ja, en waarom kan ik niet trainingssituaties kiezen? Kan alleen maar 1-op-1 met de keeper spelen, En ik wil juist vrije trappen oefenen (met muur)!!! Ik kom dit tegen in de AVJL mode.
Dat moet wel kunnnen. Misschien even zoeken.. Weet uit mijn hoofd niet waar het zit (ben op mn werk), maar het is mogelijk.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Anoniem: 74142 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:54:
[...]

Ook bij het disconnecten van een tegenstander?
Bij mij (Xbox360) loop ik meestal de punten mis, erg irritant.
Ja, je krijgt geen puntenoverzicht te zien, maar je krijgt er wel punten bij. Zet voor de gein maar eens die functie aan waar je na elke wedstrijd een mailtje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lekker spel, speelt wat beter dan Fifa 10. Afstandsschoten gaan tenminste niet meer zo vaak over.

Twee minpunten zijn de achterlijke Achievements, als ik die wil halen moet ik met tig verschillende teams keer op keer de Cup winnen. Ten tweede zijn de idiote penalties. Waarom mis ik iedere bal, terwijl ik in het groen zit en de linkerstick niet uiterst ergens heen druk? Waarom glij ik zo vaak onderuit tijdens het nemen?

De enige penalties die ik maak zijn óf recht door het midden, óf door mn stick naar onderen te drukken en dan schieten. Dan nog. Zelfs de CPU mist penalty na penalty, dat is toch niet realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275639

Heren,

Eerst: RTFM

Strafschoppen neem je zo:

Druk op de schietknop als het balkje in het groen komt. Kies daarna de hoek dmv linker paddestoel naar een hoek te bewegen.

Dit is te oefenen in de Arena, waar je dus ook vrije trappen (met muur) etc. kan oefenen. Druk op Select en je kan de trainings opties kiezen.

Tot zover een stuk theorie, wat je zelf ook prima had op kunnen zoeken. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:42
Exorcist schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 20:43:
Lekker spel, speelt wat beter dan Fifa 10. Afstandsschoten gaan tenminste niet meer zo vaak over.

Twee minpunten zijn de achterlijke Achievements, als ik die wil halen moet ik met tig verschillende teams keer op keer de Cup winnen. Ten tweede zijn de idiote penalties. Waarom mis ik iedere bal, terwijl ik in het groen zit en de linkerstick niet uiterst ergens heen druk? Waarom glij ik zo vaak onderuit tijdens het nemen?

De enige penalties die ik maak zijn óf recht door het midden, óf door mn stick naar onderen te drukken en dan schieten. Dan nog. Zelfs de CPU mist penalty na penalty, dat is toch niet realistisch?
Daar heb ik nou juist weer geen problemen mee, penalty shootout in de halve finale, en ze gingen er allemaal in tot de 8e. Zelfde geldt voor de CPU.

Moet wel zeggen dat ik nu weer terug ben naar classic, en dat het toch wel beter speelt dan de 2 button optie. Opeens won ik op Prof met 4-0 van Spanje in de finale :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Phusebox schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:58:
[...]

Daar heb ik nou juist weer geen problemen mee, penalty shootout in de halve finale, en ze gingen er allemaal in tot de 8e. Zelfde geldt voor de CPU.

Moet wel zeggen dat ik nu weer terug ben naar classic, en dat het toch wel beter speelt dan de 2 button optie. Opeens won ik op Prof met 4-0 van Spanje in de finale :S
Congrats! Da's toch al een lichtpuntje, niet? ;) Ik moest zeggen dat ik enorm juichte bij mijn eerste goal :+ het voelde echt als een totaaloverwinning voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 275639 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:46:
Heren,

Eerst: RTFM

Strafschoppen neem je zo:

Druk op de schietknop als het balkje in het groen komt. Kies daarna de hoek dmv linker paddestoel naar een hoek te bewegen.

Dit is te oefenen in de Arena, waar je dus ook vrije trappen (met muur) etc. kan oefenen. Druk op Select en je kan de trainings opties kiezen.

Tot zover een stuk theorie, wat je zelf ook prima had op kunnen zoeken. :Y)
Je hebt volkomen gelijk, de penalty practice maakte het echt een stuk duidelijker :P

Ander minpuntje dan, de hoeveelheid blessures, bijna iedere wedstrijd ligt er wel iemand op z'n gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Speek schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:26:
[...]

Congrats! Da's toch al een lichtpuntje, niet? ;) Ik moest zeggen dat ik enorm juichte bij mijn eerste goal :+ het voelde echt als een totaaloverwinning voor mij :9
Het voelt nog in 9 van de 10 gevallen als kunstmatig en rommelig. Heel af en toe maak ik een echte mooie uitgespeelde goal, maar niks van verder dan 5 meter, want ik snap niks van het richten, ook niet na alle uitleg.

In mijn scherm is de rechterhoek (van voor gezien) van de goal bijvoorbeeld onderaan in beeld. Ik druk naar onder om te richten, en de bal schiet vrolijk linksboven over de goal?

Ik kan er gewoon 0 logica in ontdekken, geen enkel schot gaat waar ik naar richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-06 13:11

Bejit

Svenska Faderland

Phusebox schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:37:
[...]

Het voelt nog in 9 van de 10 gevallen als kunstmatig en rommelig. Heel af en toe maak ik een echte mooie uitgespeelde goal, maar niks van verder dan 5 meter, want ik snap niks van het richten, ook niet na alle uitleg.

In mijn scherm is de rechterhoek (van voor gezien) van de goal bijvoorbeeld onderaan in beeld. Ik druk naar onder om te richten, en de bal schiet vrolijk linksboven over de goal?

Ik kan er gewoon 0 logica in ontdekken, geen enkel schot gaat waar ik naar richt.
QFT.

Het is gewoon verschrikkelijk irritant dat een speler een 100% kans mist omdat het geen poeier is. Alleen al de uitgespeelde kansen die je netjes uitspeelt en rustig afmaakt(Lees rondje 1 tapje geven) gaan 9 van de 10 keer naast.(Laat staan dat je rustig schot langs de keeper kan geven)

Laatst heb ik met een maat van me gespeeld(2 spelers met 1 team) en ben ik er eindelijk achter gekomen hoe te scoren. Gewoon balkje tot 3 laten komen(Met rondje) en bijna elke bal in de 16 gaat er in. Erg nep.

Ik hoop dat ze een patch komen dat ze deze bug fixen, want het is gewoon zo ongelooflijk irritant dat 100% kansen, dat die naast worden geschoten.
i-dj schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:42:
Wat ik wel belachelijk vind is het penalty's systeem. Ik kan alleen maar met een Panenka(?) scoren. Zoek ik een hoek op verdwijnt de bal ook in de 2e of 3e ring (in die verschrikkelijke badkuip, ook wel ARENA genoemd :P)

Ik snap er niks van....ik stop precies in het groene stukje, 2 powerstreepjes en een tikkie naar links of rechts....... Ik hoop nooit in de situatie te komen van een Shootout anders krijg ik een echt Oranje gevoel.
Je moet eerst die training perse doen, want ik had precies hetzelfde. Pas dan werkt dat goed met dat groene balkje.

[ Voor 20% gewijzigd door Bejit op 31-05-2010 10:23 ]

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
1-op-1 op de keeper, dan kun je het beste met R1 (of op xbox RB) ingedrukt houden en dan schieten. Dan doet 'ie een finesse shot en schiet hij onder de keeper door. Simpelweg schieten geeft de bal meer elevatie, waardoor je op zo'n kort afstand meestal tegen de keeper schiet.

Anderszijds kun je ook een lob shot doen, wie werkt hetzelfde maar dan met L1 (xbox LB) ingedrukt te houden.

EDIT:
Volgens mij zorgt de training doorlopen er niet automatisch voor dat penalties beter genomen worden (dat is ten minste zoals ik het uit je bericht opmaak). Uiteraard is het wel handig om te oefenen.
Ik heb het me aangeleerd zonder oefenen (en het is echt niet moeilijk). Zie deze filmpjes maar:

Penalty taking basics tutorial
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WjSFnMlFpio]

Penalty taking advanced tutorial:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IVe04xLtB2c]

[ Voor 92% gewijzigd door speek1984 op 31-05-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het schieten vind itt Fifa 10 stukken beter gaan? Afstandsschoten zijn nu bijv. vaak hard en goed op doel, waar ze in Fifa 10 erg vaak over gaan. Heb al aardig wat leuke goals gemaakt met WC :)

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20539456

[ Voor 16% gewijzigd door Exorcist op 31-05-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:47
Bejit schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:01:
[...]

Je moet eerst die training perse doen, want ik had precies hetzelfde. Pas dan werkt dat goed met dat groene balkje.
Ik weet al wat ik fout deed....ik hield de left thumbstick vast. HIerdoor gaat de "paddestoel" meteen naar de 3e ring. Je moet een kant kiezen en daarna de Thumbstick loslaten. Gaat nu een stukje beter.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Video's sectie in de TS aangepast. Opgedeeld in Algemene en Tutorial video's en tutorial video's bijgevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:23

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Speek schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:26:
[...]

Haha precies zoals ik het ook voelde. Het is mijn eerste Fifa game en het duurde even voordat ik mijn eerste goal maakte. Nu trap ik er soms 8 tijdens een potje in. Gisteren met 3-1 van Brazilie gewonnen tijdens de halve finale.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Gisteren voor het eerst online gespeeld. Heel gaaf!

Wat ik de tegenstander echter zag doen is de bal afhouden. Zijn speler gaat dan stil staan met zijn been uitgestrekt zodat ik er niet bij kan. Hoe doe je zoiets (PS3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:49

CeesKees

I rest my Kees

Ik denk R2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-06 14:59
Dat klopt inderdaad. Vreselijk irritant als de tegenstander dat doet om tijd te rekken, net als de bal rond tikken.
Gewoon blijven aanvallen! Alleen als je zelf veel zwakker bent dan de tegenstander vind ik dat je dat moet kunnen doen.

Spelen jullie overigens ook de scenario's? Zit nu op 20.000 van de 21.600 punten :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Jorco schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:26:

Spelen jullie overigens ook de scenario's? Zit nu op 20.000 van de 21.600 punten :)
Ja speel ze, en ik ben der ontzettend slecht in :D De meeste die ik probeer mislukken allemaal of haal ik maar één objective á 100 punten waar je niet veel verder mee komt... :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:03
Jorco schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:26:
Dat klopt inderdaad. Vreselijk irritant als de tegenstander dat doet om tijd te rekken, net als de bal rond tikken.
Gewoon blijven aanvallen! Alleen als je zelf veel zwakker bent dan de tegenstander vind ik dat je dat moet kunnen doen.

Die scenario's zijn inderdaad erg leuk om te doen. Sommige zijn zeer pittig maar ben nu met de makkelijkste begonnen.

Gisteren trouwens nog tijdens een scenario een goal gescoord via een voorzet, is nou al de tweede keer dat dit me lukt: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20679320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Prutzer80 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:43:
[...]

Die scenario's zijn inderdaad erg leuk om te doen. Sommige zijn zeer pittig maar ben nu met de makkelijkste begonnen.

Gisteren trouwens nog tijdens een scenario een goal gescoord via een voorzet, is nou al de tweede keer dat dit me lukt: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20679320
Mooi doelpunt, ook wel 1 van de moeilijkste scenario's om alle 3 de doelen te halen. :(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:45
Is het niet mogelijk om 2vs2 online te spelen (ik en huisgenoot op zelfde PS3)? Dit kan wel in PES namelijk, maar kan het nergens vinden eigenlijk. Google biedt ook niet echt uitkomst, staat iets over een 2vs2 lobby maar die kan ik niet vinden in world cup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Dat kan wel. Op het moment dat je een online game begint kun je op driehoekje drukken (die van controller 2), dan signed diegene bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Gevonden, thx! Nu moet ik nog even aan fifa wennen, normaal win ik alles met pes online maar werd zonet een paar potjes afgeslacht. Nouja, uitslagen van 7-4 verliezen zijn ook niet echt normaal ;). Verdedigen is een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-06 17:30

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

De laatste keer dat ik een Fifa game op een console heb gekocht was in 1998 voor de Nintendo 64. Nu toch maar weer eens besloten om de Fifa 2010 World Cup demo voor de PS3 te downloaden. De sfeer in de demo is al erg goed. Alleen wel jammer dat je maar helften van 2 minuten kan spelen, dat is echt super irritant.

Het meest frustrerende vind ik wel de controls, wat een irritatie wekt dat soms op bij me. De twee knoppen mode is eigenlijk weer te simpel en speelt niet lekker. De traditionele mode is dan weer te veel van het goede en speel ook niet echt.

Verder ben ik ook vrij kansloos (en dat op Amateur mode) in de wedstrijden. Het eindigt meestal op 0-0 en als ik een beetje geluk heb krijg ik er nog net 1-0 van gemaakt, maar meer dan dat is out of the question. Het lukt gewoon niet. :s

Krijg het ook niet voor mekaar om de bal fatsoenlijk af te pakken van de tegenstander. Door X in te houden lukt het meestal wel, maar het DUURT VEEL TE LANG. Dan staat Italië alweer bij mijn doel en kan ik weer gaan zenuwpezen... :P

Iemand misschien wat tips? Als ik de controls een beetje onder de knie kan krijgen dan wordt het een buy, want het is wel een vermakelijk spel.

EDIT: Overigens is het met de traditionele besturing zo goed als onmogelijk om te scoren, als ik het rondje nog minder dan een seconde inhoud dan schiet de bal al VER over het doel heen... BIJZONDER irritant. Met de two button besturing heb ik daar dan weer geen last van, dan zijn het meer slappe ballen.

EDIT2: Haha, eindelijk 2-0 weten te scoren, maar ik heb het idee dat die adaptive AI een beetje agressief werkt, ik scoor één goaltje en men gaat meteen een stuk fanatieker spelen. Makes sense I guess.

[ Voor 17% gewijzigd door wjjkoevoets op 07-06-2010 19:33 ]

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
wjjkoevoets schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:34:
De laatste keer dat ik een Fifa game op een console heb gekocht was in 1998 voor de Nintendo 64. Nu toch maar weer eens besloten om de Fifa 2010 World Cup demo voor de PS3 te downloaden. De sfeer in de demo is al erg goed. Alleen wel jammer dat je maar helften van 2 minuten kan spelen, dat is echt super irritant.

Het meest frustrerende vind ik wel de controls, wat een irritatie wekt dat soms op bij me. De twee knoppen mode is eigenlijk weer te simpel en speelt niet lekker. De traditionele mode is dan weer te veel van het goede en speel ook niet echt.

Verder ben ik ook vrij kansloos (en dat op Amateur mode) in de wedstrijden. Het eindigt meestal op 0-0 en als ik een beetje geluk heb krijg ik er nog net 1-0 van gemaakt, maar meer dan dat is out of the question. Het lukt gewoon niet. :s

Krijg het ook niet voor mekaar om de bal fatsoenlijk af te pakken van de tegenstander. Door X in te houden lukt het meestal wel, maar het DUURT VEEL TE LANG. Dan staat Italië alweer bij mijn doel en kan ik weer gaan zenuwpezen... :P

Iemand misschien wat tips? Als ik de controls een beetje onder de knie kan krijgen dan wordt het een buy, want het is wel een vermakelijk spel.

EDIT: Overigens is het met de traditionele besturing zo goed als onmogelijk om te scoren, als ik het rondje nog minder dan een seconde inhoud dan schiet de bal al VER over het doel heen... BIJZONDER irritant. Met de two button besturing heb ik daar dan weer geen last van, dan zijn het meer slappe ballen.

EDIT2: Haha, eindelijk 2-0 weten te scoren, maar ik heb het idee dat die adaptive AI een beetje agressief werkt, ik scoor één goaltje en men gaat meteen een stuk fanatieker spelen. Makes sense I guess.
Die demo geeft een leuke indruk van de sfeer in de game maar het is met zulke korte tijd heel irri om te scoren. Koop gewoon de game zelf en je zult zien dat het nog 10x leuker is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Het gaat gelukkig al wat beter nu. Heb nu al wat regelmatiger 2-0 en zelfs 3-1. Denk dat het toch de volledige game gaat worden binnenkort! :D

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Ik heb m besteld bij amazon.co.uk. Over een dag of 2/3 mag ik ook de world cup proberen te winnen.. Heerlijk!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Het leuke aan deze game is dat je meerdere game modes hebt, de scenario's zijn heel leuk om te doen en daardoor blijft de replay waarde ook wat hoger.

Als PES verslaafde ben ik nu serieus in twijfel of ik Fifa 2011 of PES 2011 moet aan gaan schaffen, aaarrggghh wat een dilemma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Prutzer80 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:39:
Het leuke aan deze game is dat je meerdere game modes hebt, de scenario's zijn heel leuk om te doen en daardoor blijft de replay waarde ook wat hoger.

Als PES verslaafde ben ik nu serieus in twijfel of ik Fifa 2011 of PES 2011 moet aan gaan schaffen, aaarrggghh wat een dilemma :P
Ik schaf PES 2011 blind aan wat ik vind World cup leuk maar Fifa 2010 niet.. en de makers gaven aan dat de gameplay voor de worldcup editie speciaal was aangepast.. hoeft dus niet in te houden dat dit ook in 2011 zo zal zijn.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331074

Ik ga deze game niet halen naar het WK wordt dit spel denk ik toch voor maar een tientje verkocht.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Speek schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:01:
Dat kan wel. Op het moment dat je een online game begint kun je op driehoekje drukken (die van controller 2), dan signed diegene bij.
Maar dit kan op geen enkele manier in de online world cup modus? Dat is wel erg jammer, kon ik hem met mijn huisgenoot spelen! Nu maar losse matches, beetje jammer dat het altijd Engeland/Spanje is ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Ik heb nog even een vraagje en kon zo snel geen antwoord vinden op het WWW. Wat is de maximale speeltijd per helft? Ik geloof dat het in Fifa 10 tien minuten is. Geldt dat nog steeds voor Fifa 2010 World Cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

20 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Oké mooi. Dan ga ik hem vandaag nog proberen te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik ben gisteren een niveau omhoog gegaan van Professional naar World Class en ben met Italie aan de kwalificatiereeks begonnen:

Cyprus: 2 - 1 Verlies
Georgie : 4 - 0 Winst
Macedonie: 1 - 0 Winst
Ierland: 1 - 0 Verlies

En tijdens die kwalificatie waren er ook nog een aantal oefenpotjes:

Brazilie: 3 - 0 Verlies
Frankrijk: 4 - 0 Verlies
Spanje: 3 - 1 Verlies

Kortom, er valt nog aardig wat te oefenen :P

Het is wel heel wat uitdagender maar ik merk van mezelf dat ik nog te vaak wil sprinten tijdens het aanvallen en bij het verdedigen te veel aan het jagen ben waardoor er te veel vrije ruimtes ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Hier mijn stats :) Binnenkort maar een niveau hoger..

HOLLAND 4 - 0 SPAIN (finale)
HOLLAND 8 - 1 ENGLAND (halve finale)
HOLLAND 4 - 0 BRAZIL (kwart)
HOLLAND 6 - 1 PARAGUAY (achtste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Erhnam schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:57:
Hier mijn stats :) Binnenkort maar een niveau hoger..

HOLLAND 4 - 0 SPAIN (finale)
HOLLAND 8 - 1 ENGLAND (halve finale)
HOLLAND 4 - 0 BRAZIL (kwart)
HOLLAND 6 - 1 PARAGUAY (achtste)
Dat is vast geen World Class ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Zou wel kunnen. Zelfs in de scenario's scoor ik soms 3 of 4 keer in 2 minuten tijd aangezien ik dan alles op alles moet zetten. Echter zelden meer dan 5 doelpunten verschil (met een duur van 4 minuten per helft).

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

wjjkoevoets schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:55:
Ik heb nog even een vraagje en kon zo snel geen antwoord vinden op het WWW. Wat is de maximale speeltijd per helft? Ik geloof dat het in Fifa 10 tien minuten is. Geldt dat nog steeds voor Fifa 2010 World Cup?
wjjkoevoets schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:23:
Oké mooi. Dan ga ik hem vandaag nog proberen te halen :D
Ik heb vanavond nog eens in FIFA10 gekeken en in FIFA10 was het ook al maximaal 20 min. per helft. (PS3)

[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 09-06-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Oh, volgens mij was het op de PC 10 minuten, maar ik kan het fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Fifa is eigenlijk geen spel meer voor op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

wjjkoevoets schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:20:
Oh, volgens mij was het op de PC 10 minuten, maar ik kan het fout hebben.
2010 FIFA WC:South Africa is alleen op de PS3/360 uitgebracht. Als je een console hebt en je hebt FIFA10 alleen op de PC gespeeld, dan is de game zeker een aanrader. FIFA op de console is namelijk een wereld van verschil vergeleken met FIFA op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

CeesKees schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:34:
Fifa is eigenlijk geen spel meer voor op de PC.
Dat heb ik wel gemerkt aan de vorige paar Fifa versies voor de PC. Vooral de graphics zijn zeer achterhaald vergeleken met de consoles.
SR8 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:02:
[...]

2010 FIFA WC:South Africa is alleen op de PS3/360 uitgebracht. Als je een console hebt en je hebt FIFA10 alleen op de PC gespeeld, dan is de game zeker een aanrader. FIFA op de console is namelijk een wereld van verschil vergeleken met FIFA op de PC.
Ik had het over Fifa 10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Kort vraagje want ik zie door de EA bomen het bos niet meer ;). Ik speel online op de PSN account van mijn huisgenoot. Nu had ik dus een filmpje geupload, en moet je dus schijnbaar een account hebben op easportsfootball. Maargoed, moet je dan ook die account koppelen aan de PSN account? Snap er niet veel van hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

De knockout fase bereikt van een online World Cup met de Kaapverdische Eilanden(1,5 ster)!!! 1-1 tegen Argentinië, 2-2 tegen Portugal en 3-0 tegen Mexico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:05

Player1S

Probably out in the dark

mmm speel nu Captain your team.

Ik blijf het toch jammer vinden dat je na een paar goede oefenpotjes in het 2e een basisplek krijgt. En dat je absoluut niet gewisseld kunt worden.
Had het leuker gevonden als je de laatste x minuten mee mag doen om zo je debuut te maken.
En als je uiteindelijk mag beginnen maar op een gegeven moment bekaf bent gewoon gewisseld wordt.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Is het hier iemand al gelukt om met het Nederlande elftal online de world cup te winnen? Ok, dit is mijn eerste Fifa game, maar merk gewoon dat het NL elftal niet echt heel goed is. Ik speelde ter vergelijking een keer met Ivoorkust (omdat ik daar nog nooit van heb kunnen winnen), en dat is een wereld van verschil. Je spelers vallen niet om, veel meer snelheid en teamgenoten die 1000x beter vrij lopen. Heb als hoogste resultaat de halve finale gehaald met Nederland, en toen werd ik eraf geschoten. Het is ook wel erg moeilijk aangezien je bijna alleen maar topteams tegen komt.

Krijg ook wel vaak tegendoelpunten van teams als Spanje waarvan ik gewoon weet dat de tegenstander zit te buttonbashen, erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:52
maakt de tegenstander nog steeds zo achterlijk veel goals uit vrije trappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Heb al flink wat potjes gespeeld maar nog maar 1 vrije trap die erin gegaan is, ikzelf 1 gescoord en te vaak op de lat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:52
Ik ga hem iig niet kopen, over 4 maanden komt Fifa 11 uit en dan kan je weer 60 euro neertellen en dat gaat mij te ver :) Vermaak me nog prima met Fifa 10 tot die tijd.

2010 Fifa WC is ook door een ander team gemaakt geloof ik, als ik de preview van Fifa 11 goed las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 03:12

Smoonshine

Feyenoord!!

Dersan schreef op maandag 14 juni 2010 @ 01:25:
Is het hier iemand al gelukt om met het Nederlande elftal online de world cup te winnen? Ok, dit is mijn eerste Fifa game, maar merk gewoon dat het NL elftal niet echt heel goed is. Ik speelde ter vergelijking een keer met Ivoorkust (omdat ik daar nog nooit van heb kunnen winnen), en dat is een wereld van verschil. Je spelers vallen niet om, veel meer snelheid en teamgenoten die 1000x beter vrij lopen. Heb als hoogste resultaat de halve finale gehaald met Nederland, en toen werd ik eraf geschoten. Het is ook wel erg moeilijk aangezien je bijna alleen maar topteams tegen komt.

Krijg ook wel vaak tegendoelpunten van teams als Spanje waarvan ik gewoon weet dat de tegenstander zit te buttonbashen, erg vervelend.
Op zich is het wel te doen. Maar aan Nederland moet je wel erg wennen. In de opstelling met "de grote vier" kan ik behoorlijk meekomen. Het nadeel is gewoon dat de verdediging erg langzaam is en wanneer je tegenover een Torres staat je er altijd vierkant uitgelopen wordt. Het is wel mogelijk, alleen zul je wel heel erg goed moeten opletten met verdedigen. Aanvallend vind ik het wel één van de fijnere teams, ondanks het gebrek aan snelheid.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Smoonshine schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:27:
[...]

Op zich is het wel te doen. Maar aan Nederland moet je wel erg wennen. In de opstelling met "de grote vier" kan ik behoorlijk meekomen. Het nadeel is gewoon dat de verdediging erg langzaam is en wanneer je tegenover een Torres staat je er altijd vierkant uitgelopen wordt. Het is wel mogelijk, alleen zul je wel heel erg goed moeten opletten met verdedigen. Aanvallend vind ik het wel één van de fijnere teams, ondanks het gebrek aan snelheid.
Ja klopt, ze zijn echt ontzettend snel weg en hebben dan ook nog eens veel scorend vermogen. Heb ook altijd het idee dat ik bij Nederland vaak magische gaten in mijn verdediging heb die ik er echt niet zelf in heb getrokken, de paar keertjes dat ik met een ander land speelde geen last van gehad. Maargoed, ik blijf lekker met Nederland spelen en als hun zo nodig met een uberteam willen so be it, net alsof ze allemaal in Spanje en Engeland wonen ;). Dat vind ik wel het voordeel aan worldcup online, 1x gehad dan zie je ze ook niet meer terug ( of via een omweg, maar dat is mij nog niet gebeurd).

Ik speel trouwens wel met robben op rechts, heerlijk naar binnen trekken en dan een finesse shot, zit echt heel vaak :). En verder Kuyt op rechts, Persie in de spits en Sneijder centraal. Kuyt vind ik wel lekker om erin te hebben aangezien hij veel kopkracht heeft en minder makkelijk van de bal te zetten is (ze hoeven niet te blazen zoals bv bij Van Persie).

[ Voor 8% gewijzigd door Dersan op 14-06-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290056

Dersan schreef op maandag 14 juni 2010 @ 01:25:

ik speel met nederland 4-5-1, met robben-Sneijder-van der vaart-affelay en van bommel dm
Rm RAM LAM LM
van persie spits natuurlijk,
sowieso is het met het nederlandse elftal heerlijk combineren. je moet alleen niet op snelheid spelen, behalve als robben aan de bal is.
button bashers zijn trouwens heel makkelijk te verslaan. als je tenminste niet de hele tijd a (x op ps3?) ingedrukt houd bij het verdedigen. over het algemeen proberen ze namelijk gewoon met een snelle spits door je verdediging te lopen, en als je met LT(jockey op xbox) met ze mee achteruit loopt komen ze er nooit langs. en aangezien ze zelf meestal wel a (x op ps3?) ingedrukt houden zijn ze door te combineren makkelijk uit te spelen.
belangrijk is dat je, als je de bal niet wil verliezen, bijna nooit moet rennen. probeer een paar wedstrijden te spelen zonder te rennen, en je spel zal enorm vooruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17-06 14:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister dan ook maar World Cup gekocht, moet zeggen dat het weer een stuk fijner speelt dan Fifa 2010. Persoonlijk had ik liever de upgrade binnen 2010 gezien, qua gameplay dan. Alles loopt net iets makkelijker, passes gaan net iets beter en er zit wat meer actie in.

Nu geeft de keeper veel vaker gewoon passes naar de verdedigers of gooit hij de bal, ipv het standaard ver trappen zoals in Fifa 2010. Wel jammer dat menig oranje speler dus amper trucjes kan doen, of moet je dat nog via training vrijspelen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Anoniem: 290056 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:12:
[...]

ik speel met nederland 4-5-1, met robben-Sneijder-van der vaart-affelay en van bommel dm
Rm RAM LAM LM
van persie spits natuurlijk,
sowieso is het met het nederlandse elftal heerlijk combineren. je moet alleen niet op snelheid spelen, behalve als robben aan de bal is.
button bashers zijn trouwens heel makkelijk te verslaan. als je tenminste niet de hele tijd a (x op ps3?) ingedrukt houd bij het verdedigen. over het algemeen proberen ze namelijk gewoon met een snelle spits door je verdediging te lopen, en als je met LT(jockey op xbox) met ze mee achteruit loopt komen ze er nooit langs. en aangezien ze zelf meestal wel a (x op ps3?) ingedrukt houden zijn ze door te combineren makkelijk uit te spelen.
belangrijk is dat je, als je de bal niet wil verliezen, bijna nooit moet rennen. probeer een paar wedstrijden te spelen zonder te rennen, en je spel zal enorm vooruit gaan.
Bedankt voor de tip iig, het is al een stuk beter geworden :). Maar deze opstelling werkt voor jou trouwens beter dan de standaard 4-2-3-1? Of bedoel je die wel? Aangezien je De Jong er ook niet in hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Dersan op 18-06-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
SinergyX schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:25:
Gister dan ook maar World Cup gekocht, moet zeggen dat het weer een stuk fijner speelt dan Fifa 2010. Persoonlijk had ik liever de upgrade binnen 2010 gezien, qua gameplay dan. Alles loopt net iets makkelijker, passes gaan net iets beter en er zit wat meer actie in.

Nu geeft de keeper veel vaker gewoon passes naar de verdedigers of gooit hij de bal, ipv het standaard ver trappen zoals in Fifa 2010. Wel jammer dat menig oranje speler dus amper trucjes kan doen, of moet je dat nog via training vrijspelen?
Volgens mij kun je dat niet vrijspelen. Een speler heeft gewoon een bepaalde sterrenstatus (Denk aan Robben, Sneijder etc.). Hoe meer sterren hoe meer advanced tricks ze kunnen doen. Een speler zonder sterren (of is het minste maar 1 ster?) kan alleen maar kappen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zucht, wat ben ik toch slecht. Ik speel al nooit online, meestal alleen met maten, maar ik waagde het er 's een keer op. Van de 5 wedstrijden 5 verloren, dan ben ik het al snel beu. Al helemaal als je iemand tegen je hebt die alle filmpjes laat zien, de intro, en vervolgens bij een vrije trap net zolang van mannetje wisselt tot de CPU het maar overneemt. Waarom kun je niet filteren op leeftijd bij Xbox Live? Dat je alleen speelt tegen personen boven de 23?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Exorcist schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:24:
Waarom kun je niet filteren op leeftijd bij Xbox Live? Dat je alleen speelt tegen personen boven de 23?
Dan zou je mij nooit tegen komen, en dat is zonde want van mij win je gemakkelijk :+
Mijn eerste 10 potjes online verloor ik omdat ik nooit fifa heb gespeeld.. toen ik zelf geen domme fouten meer ging maken won ik voorzichtig met 1-0, 2-1 en daarna werd het pas soms 3-0, 4-0 het had bij mij gewoon tijd nodig... ik speel ook vaak alleen in de avonden

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:03
Ik raak altijd zeer gefrustreerd tijdens het spelen van fifa :+ Ik verlies ook heel veel maar ik verlies altijd oneerlijk. In ieder geval voor mijn gevoel dan, laatst 12schoten op de paal. Je kon mij neer schieten toen! En sommige komen echt met een kutformatie aanzetten. Maar dat is natuurlijk in het echt ook zo, kijk maar naar het huidige WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Is het trouwens ook zo dat bij world cup online, als je de 1/8 finales bereikt, dan ook mensen tegenkomt die ook de 1/8 finale spelen? Ik heb opzich wel dat idee, aangezien ik elke keer redelijk makkelijk de poule door kom maar in de 1/8 of kwartfinale gaat het echt vaak mis, dan word ik helemaal weggespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Ook de keepers in het spel hebben moeite met de 'dwarrelbal'.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/21261500

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 20-06-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Laatst online: 01-11-2023
Heeft iemand al eens geprobeerd corners in te draaien?
Het is me nu een keer of 5 (van de 200 pogingen :P) te scoren uit een corner met Robben.

Eerst beweeg ik iets van het doel af, en vervolgens hou ik vierkantje ingedrukt tot tussen de 2,5 en 3 streep. Met de linker analoog stick helemaal naar links tijdens schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314305

Ik heb het spel nu een tijdje, en het was in het begin wel even wennen zeg!
Hoe je bijvoorbeeld goed schiet (met effect en zo) weet ik niet echt. Ik weet wel dat je met RB (Xbox 360) een 'finesse shot' kan maken, en dat je bij vrije trappen met LB in plaats van een draaibal rechtuit kan schieten.
Effect is dus blijkbaar met de linker analoog stick, volgens de poster hierboven.

Mijn eerste paar wedstrijd waren met 5-0 verloren of gewonnen, of met andere achterlijke cijfers. Wat ik gedaan heb is mijn moeilijkheidsgraad op Professional zetten (zal wel omhoog gaan naarmate ik beter wordt), de wedstrijdduur op 8-10 minuten en speelsnelheid op langzaam. Je zult zien dat je veel leukere scores krijgt. Nu win ik bijvoorbeeld maar maximaal met 3-0 of 4-1 ofzo. Meeste wedstrijden win ik met 2-1, 1-0 of 2-0, wat in het echt ook de meest voorkomende scores zijn. Natuurlijk verlies ik ook met 3-0 van sommige teams, maar dat hoort er nou eenmaal bij.

Ik speel nu met Senegal het hele toernooi (dus ook kwalificatie). Kwalificatie net gewonnen, ik zat met Zambia, Kenia en Egypte in een poule. Vlak voor de laatste wedstrijd zag de stand er ongeveer zo uit:
Zambia - 12pt
Senegal - 10pt
Egypte - 9pt

En Kenia helemaal onderaan met bijna geen punten.
Ik moest tegen Kenia, Zambia tegen Egypte. Als Zambia zou winnen, zou ik geen kans meer hebben. Zambia zou dan 15pt hebben en ik kon maximaal 13pt halen. Ik ging er van uit dat dat zou lukken, maar al gauw stond ik met 2-0 achter, en ik had nog maar 6 minuten (een half uur ongeveer) te spelen. Een scorebordje van de andere wedstrijd sprong te voorschijn, waarop stond dat Egypte met 2-1 voor stond, een goed teken dus. Maar toen ik door middel van twee prachtige goals in 10 minuten weer gelijk stond, stond het bij de andere wedstrijd helaas 2-2. De tijd tikte voorbij, en gelukkig wist ik nog in de 94ste minuut te scoren door een vrije trap, dat me bijna nog nooit eerder is gelukt. Winst dus voor mijn team, maar of ik door ging hing af van de wedstrijd Zambia - Egypte. Gelukkig had Egypte blijkbaar weten te scoren, en eindigde die wedstrijd ook 3-2.

Dus nu ben ik door en zit ik met Frankrijk, Finland en Ghana in één poule. Een tweede plaats moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Haha, ik denk ik speel nog ff snel Engeland-Duitsland voor de wedstrijd, maak een erg leuke goal met rooney, volley van 35 meter :D.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/21547159

[ Voor 19% gewijzigd door Dersan op 27-06-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grrmph maar eens begonnen aan CYC, maar hij blijft nu steeds hangen (360) als ik naar de volgende match ga. Disc al schoongemaakt en geïnstalleerd maar nog niks... bekende bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-01 23:24
MetZyZteM schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:44:
Heeft iemand al eens geprobeerd corners in te draaien?
Het is me nu een keer of 5 (van de 200 pogingen :P) te scoren uit een corner met Robben.
De eerste corner die ik heb geschoten in Fifa: World Cup South Africa heb ik erin gedraaid.. Ik weet niet hoe maar het lukte me, het flauwe is dat het nieteens m'n bedoeling was..

Maar hoe krijg je filmpjes op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Waarom kunnen trouwens mensen met Argentinie bijvoorbeeld Cambiasso/Zanetti opstellen, of Duitsers Ballack. Ik kan toch ook niet Ruud Van Nistelrooy gebruiken? Lekker eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Laatst online: 01-11-2023
Swagger schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:49:
[...]

De eerste corner die ik heb geschoten in Fifa: World Cup South Africa heb ik erin gedraaid.. Ik weet niet hoe maar het lukte me, het flauwe is dat het nieteens m'n bedoeling was..

Maar hoe krijg je filmpjes op internet?
Als je een goal hebt gemaakt dan druk je daarna op vierkantje, dan kom je in een herhalingsmodus waar je 'm vanuit verschillende camera's kunt laten zien. Na wat bijstellen, driehoekje om te uploaden.

Hier een voorzet, die perongeluk in het doel viel!
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/21841776
NL-URUGUAY op professional, voorzet Huntelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Alleen jammer dat het niet online kan! Of opslaan en later uploaden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Dersan schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:32:
Waarom kunnen trouwens mensen met Argentinie bijvoorbeeld Cambiasso/Zanetti opstellen, of Duitsers Ballack. Ik kan toch ook niet Ruud Van Nistelrooy gebruiken? Lekker eerlijk.
Deze spelers hebben wel kwalificatie gespeeld, en Ruudje niet.. helaas :(

Ik heb net ff het scenario gespeeld van Nederland - Brazilie die net als update uit is! Je moet als NL zijnde vanaf de 45ste minuut alsnog winnen van Brazilie, ik had het leuker gevonden als het scenario was je bent brazilie, je krijgt rood en zie maar te winnen... speel al zovaak met NL namelijk :P Maar wel hulde dat ze zo snel zijn met de updates!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48
Vandaag geconsteerd dat ik geen Trophies meer krijg in de PS3 versie. :( Ik heb bijna de Aanvoerder Van Je Land (AVJL) doorgespeeld zonder kaarten te krijgen, ik ben aanvoerder en ook de eerste speler van het team, geen Trophies. Net gezocht op buitenlande website's schijnt het bekend te zijn. Alle data en savefiles verwijderen lijkt te helpen. :( Dit ga ik morgen of overmorgen dan maar eens proberen. Echt zuur in iedergeval.

Ook krijg ik in AVJL geen punten meer ook als ik win in de kwalificatiefase (Ik sta op 9 punten terwijl ik al 5 wedstrijden op rij gewonnen heb, idem met me Virtual Player zijn doelsaldo blijft op 10, terwijl ik er al zerker 15 heb gescoord.

Ik baal gewoon van dit soort fouten, zeker in een final retail game.

[ Voor 26% gewijzigd door Jumpman op 05-07-2010 22:49 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Een aantal dagen verder en onderzoek gedaan. Alle game data en safefiles van de PS3 verwijderd. Nog steeds geen trophies, zelfs bij AVJL (CYC) krijg ik geen 3 punten als ik win en wordt de topscorerslijst niet bijgehouden.

Overige bronnen:

http://boardsus.playstati...A-World-Cup/td-p/45586570

http://forums.electronica...yed-list-please-help.html

http://www.ps3trophies.or...solving-problem-list.html

http://www.gamefaqs.com/b...cup-south-africa/54573335

http://www.gamespot.com/p...d=m-1-54573335&pid=985986

Heeft iemand hier ook last van? En/of een oplossing?

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 08-07-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sony (SCEE) en EA een E-Mail gestuurd, maar deze komen niet met oplossing. Sony zegt dat het een software fout is, en EA komt met een lijstje standaard oplossingen die niet werken en verwijst me vervolgens naar de EA telefoonlijn. Conclusie 'cashen' en geen support leveren.

Mogelijke oplossingen die ik nog op Internet heb gevonden:

http://www.gamefaqs.com/b...cup-south-africa/55393482

http://www.ps3trophies.or...king-possible-glitch.html

Vanavond nog maar eens proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 09-07-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik krijg weer Trophies binnen. :) Oplossing voor mij: Alle game data en save files verwijderen, bij de eerste initialisatie van 2010 FIFA World Cup Sout Africa de moeilijkheidsgraad kiezen waar je áltijd op wilt spelen. Dus daarna in game de moeilijkheidsgraad niet meer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat is het online nu een bende. Traag als stront en games laden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Op de ?? Op de Xbox 360 geen last van :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:03
ook geen last van op de xdoos.

Maar damn wat heb je zielige mensen tussenzitten. Urenlang die herhalingen, minuten lang wachten bij de aftrap .. en maar eeuwenlang door blijven passen. Dan weer balletje naar de keeper, dan weer balletje terug blabla... Zo vervelend en saai!

jammer genoeg ben ik online nog niet verder dan de achtste finales gekomen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

360, nu weer normaal.

Maar net ook een potje waarin de tegenstander alle replay's laat zien. Waarom kan ik aan het einde van de wedstrijd niet gewoon door, en moet ik noodgedwongen nog een keer alles zien? De score staat al vast. Wou dat ik kon selecteren op leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vraagje :)

Na jaren FIFA op PC heb ik sinds kort een console (PS3) en moest ik dus de échte FIFA leren spelen. Eerst verliezen op amateur, maar nu heb ik op Semi-Pro alles redelijk onder controle en ga ik door naar Professional (Gister met 0-1 de finale van Spanje verloren :|)

Mijn vraag is maken jullie ook gebruik van de schijnbewegingen? Dus met L2 en rechterpookje. Ben er nu rustig mee aan het experimenteren (in practice mode met 11 man tegen 5 man), maar heb niet het gevoel dat het nou echt nodig is om te winnen. Waar ik vooral veel aan gehad heb is het leren verdedigen met L2 en R2, de tegenstander huppelde vroeger zo mn strafschopgebied in :)

Dus: moet je dit onder controle krijgen wil je kunnen winnen in hogere niveaus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Okasha schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:14:
Vraagje :)

Na jaren FIFA op PC heb ik sinds kort een console (PS3) en moest ik dus de échte FIFA leren spelen. Eerst verliezen op amateur, maar nu heb ik op Semi-Pro alles redelijk onder controle en ga ik door naar Professional (Gister met 0-1 de finale van Spanje verloren :|)

Mijn vraag is maken jullie ook gebruik van de schijnbewegingen? Dus met L2 en rechterpookje. Ben er nu rustig mee aan het experimenteren (in practice mode met 11 man tegen 5 man), maar heb niet het gevoel dat het nou echt nodig is om te winnen. Waar ik vooral veel aan gehad heb is het leren verdedigen met L2 en R2, de tegenstander huppelde vroeger zo mn strafschopgebied in :)

Dus: moet je dit onder controle krijgen wil je kunnen winnen in hogere niveaus?
Je moet ze onder controle krijgen om online de beste tegenstanders met regelmaat te kunnen verslaan.
Zonder trucjes en offline win ik zelfs op het hoogste niveau 9 van de 10 keer met bijvoorbeeld Congo tegen een 5-sterrenteam.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuoRocks
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-05 12:00
Jorco schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:43:
[...]

Je moet ze onder controle krijgen om online de beste tegenstanders met regelmaat te kunnen verslaan.
Zonder trucjes en offline win ik zelfs op het hoogste niveau 9 van de 10 keer met bijvoorbeeld Congo tegen een 5-sterrenteam.
En hoelang heb je daar over gedaan?

Zit zelf eigenlijk in dezelfde situatie als Jorco. Zit nou een beetje vast op semi-pro en online word ik nog altijd ingemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik weet niet hoe het bij de WK versie zit, maar bij FIFA10 zijn de truukjes nou ook weer niet zo belangrijk hoor. Het is leuk als je er een paar kunt wat vaak lukken, maar heel vaak komt het toch neer op geluk. De ene keer kom je er wel iemand mee voorbij en de andere keer loop je je vast. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen online die heeft gewonnen omdat hij goed was met truukjes. De meeste mensen waarvan ik verlies (en waarvan ik ook zie dat ze duidelijk beter zijn, dus niet dat ze met dik geluk winnen zoals heel vaak) doen amper truukjes maar spelen gewoon slim rond en weten hoe ze moeten scoren. De mensen die heel veel truukjes doen bakken er verder vaak niets van en als je gewoon rustig afwacht met de verdediging (in plaats van meteen naar de bal happen) dan kunnen ze niets.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Haha zo'n rondje draaien met Robben, dat werkt echt fantastisch. Voorderest is het ook niet echt nuttig inderdaad.

Normaal gebruik ik niet veel trucjes, maar wanneer ik online voor sta gaat de trukendoos wel open ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Dersan op 12-07-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat nog wel eens wil werken is zo'n truukje waarbij hij de bal met z'n hak over z'n hoofd tikt (onder het dribbelen)... Geen idee hoe het heet, maar als je dan in een keer uithaalt (na dat truukje) dan wil de bal er nog wel eens invliegen. Truukje zelf gaat wel vaak mis (je moet echt een 5 sterren speler hebben denk ik) en dan ben je gelijk de bal kwijt, dus ik probeer het meestal alleen als ik dik voor sta. Ik heb nog al eens de neiging om een 4-0 voorsprong te verliezen in de laatste 10 minuten door zoiets hahaha.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
NickThissen schreef op maandag 12 juli 2010 @ 23:02:
Wat nog wel eens wil werken is zo'n truukje waarbij hij de bal met z'n hak over z'n hoofd tikt (onder het dribbelen)... Geen idee hoe het heet, maar als je dan in een keer uithaalt (na dat truukje) dan wil de bal er nog wel eens invliegen. Truukje zelf gaat wel vaak mis (je moet echt een 5 sterren speler hebben denk ik) en dan ben je gelijk de bal kwijt, dus ik probeer het meestal alleen als ik dik voor sta. Ik heb nog al eens de neiging om een 4-0 voorsprong te verliezen in de laatste 10 minuten door zoiets hahaha.
Die is echt enorm moeilijk, ben er nog niet echt achter gekomen hoe het precies goed moet. Vaak speel ik dan de bal tegen mijn rug aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je moet de rechterstik twee keer naar voren tikken. Dus eerst één keer naar achter en dan twee keer naar voor. Als je die tweede mist, of te snel of langzaam doet, dan mislukt het inderdaad.

EDIT
Zo moet het in FIFA10 tenminste. Ik neem aan dat het hetzelfde is voor WC2010.

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 12-07-2010 23:19 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Dersan schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:35:
Alleen jammer dat het niet online kan! Of opslaan en later uploaden oid.
Ik persoonlijk vind het niet jammer. Gaat de tegenstander lekker zijn filmpje zitten compileren en/of uploaden.. Ik speel liever verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Om even op de zaken vooruit te lopen. In FIFA11 komt de mogelijkheid om na de wedstrijd de mooiste momenten op te slaan op de HDD.

[ Voor 17% gewijzigd door SR8 op 16-07-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

SR8 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:19:
Om even op de zaken vooruit te lopen. In FIFA11 komt de mogelijkheid om na de wedstrijd de mooiste momenten op te slaan op de HDD.
EINDELIJK! Ik maak zoveel meer mooiere doelpunten online :) Hoop wel dat FIFA 11 dan neigt naar world cup en niet naar FIFA 10 die ik niet goed vind.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ben vanochtend begonnen aan CYC (captain your country) mezelf even nagemaakt en nu 2 oefenwedstrijden als winnaar van de match gekomen (met 9.2 en 9.6) en zelf hattrick gescoord. Vond het de eerste wedstrijd saai, maar begin het toch wel leuk te vinden. Het is nog erg makkelijk nu, maar het is leuk om goed positie te kiezen enzo, denk dat ik het nog wel even blijf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
QuoRocks schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:01:
[...]

En hoelang heb je daar over gedaan?

Zit zelf eigenlijk in dezelfde situatie als Jorco. Zit nou een beetje vast op semi-pro en online word ik nog altijd ingemaakt.
Daar doe ik helemaal niet lang over haha :P Overigens zit je ook niet in dezelfde situatie aangezien ik uitsluitend op wereldklasse of legendarisch speel. Online verlies ik wel eens (in toernooi meestal rond kwart/halve finale), maar ik word slechts bij hoge uitzondering echt ingemaakt. Als dat gebeurt dan ben ik ook echt wel onder de indruk van de tegenstander. Ik quit nooit en blijf aanvallend spelen. Het is frustrerend als je tegenstander met 3-0 voor staat en dan gaat lopen verdedigen. Als ie een zeer zwak team heeft heb ik daar alle begrip voor, anders niet.

De game is inmiddels bij mij in de kast verdwenen. Vind 'm leuk voor tussendoor, maar ik heb er nog genoeg liggen die ik nauwelijks gespeeld heb. FIFA 11 is inmiddels besteld :P

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Weet iemand trouwens hoe je een fake schot/pass doet. In het boekje staat rondje en dan x+richt stick, maar bij mij werkt dit helemaal niet wat ik ook doe. Online zie ik het wel veel mensen doen dus ben nu ook wel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Dersan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:27:
Weet iemand trouwens hoe je een fake schot/pass doet. In het boekje staat rondje en dan x+richt stick, maar bij mij werkt dit helemaal niet wat ik ook doe. Online zie ik het wel veel mensen doen dus ben nu ook wel erg benieuwd.
Time je het wel op tijd? ik heb het niet in het boekje gezien maar soms lukt het wel door x te drukken en soms niet bij mij..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47676

Volgens mij moet je beide knoppen tergelijkertijd indrukken, het is me nu een aantal keer gelukt op die manier...
Ik begin overigens net met het spel, en heb nog niet veel vaker FIFA gespeeld.
Op dit moment verlies ik echt alles! Iemand die ook beginner is, en graag wilt spelen, ik hou me aanbevolen! (op PS3 overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-06 16:16
Het is niet heel moeilijk: je drukt de schiet (standaard rondje) of voorzet-knop (standaard vierkantje) in en terwijl het metertje loopt, druk je op X. En dat is alles volgens mij. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-01 23:24
Beetje een oud topic maar ik wil deze goal van vandaag even delen xD

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/29143352

Een lucky schot maar nogsteeds heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47676

Zijn er mensen die dit nog spelen eigenlijk, of zit iedereen aan de Fifa 10?

Ik heb het spel nog niet zo heel lang, en had echt heel veel zin om het te spelen. Maar wat valt me dit tegen zeg! Online ben ik de bal zo snel kwijt. Ik ben totaal niet balvast. Wat zijn de grote trucks ?

Offline speel ik nu maar op amateur, dan kan ik nog net een beetje winnen ;)

(iemand die ook net begint, please invite me :D PS3--> Taty-e-Vince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Anoniem: 47676 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:41:
Zijn er mensen die dit nog spelen eigenlijk, of zit iedereen aan de Fifa 10?

Ik heb het spel nog niet zo heel lang, en had echt heel veel zin om het te spelen. Maar wat valt me dit tegen zeg! Online ben ik de bal zo snel kwijt. Ik ben totaal niet balvast. Wat zijn de grote trucks ?

Offline speel ik nu maar op amateur, dan kan ik nog net een beetje winnen ;)

(iemand die ook net begint, please invite me :D PS3--> Taty-e-Vince
Gewoon normaal spelen, dan raak je de bal ook niet zo snel kwijt. Verder niet de bal naar een aanvaller spelen en dan als een kip zonder kop richting doel proberen te rennen, want dat lukt in real-life ook maar zelden. Zoek naar de vrije man in de buurt en als je die niet kunt vinden doe je een tikkie terug. Ik ben ook ooit begonnen op amateur, maar speel nu nooit lager dan wereldklasse.

Overigens speel ik deze en ligt Fifa 10 in de kast. Lelijke graphics en een keeper die ik iets te vaak moet zeggen dat ie in z'n doel moet blijven vond ik niet leuk meer.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Swagger schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:50:
Beetje een oud topic maar ik wil deze goal van vandaag even delen xD

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/29143352

Een lucky schot maar nogsteeds heerlijk
Geen lucky shot hoor, zo scoor ik regelmatig. Leuke goals zijn dit!

Pagina: 1 2 Laatste