De laatste keer dat ik een Fifa game op een console heb gekocht was in 1998 voor de Nintendo 64. Nu toch maar weer eens besloten om de Fifa 2010 World Cup demo voor de PS3 te downloaden. De sfeer in de demo is al erg goed. Alleen wel jammer dat je maar helften van 2 minuten kan spelen, dat is echt super irritant.
Het meest frustrerende vind ik wel de controls, wat een irritatie wekt dat soms op bij me. De twee knoppen mode is eigenlijk weer te simpel en speelt niet lekker. De traditionele mode is dan weer te veel van het goede en speel ook niet echt.
Verder ben ik ook vrij kansloos (en dat op Amateur mode) in de wedstrijden. Het eindigt meestal op 0-0 en als ik een beetje geluk heb krijg ik er nog net 1-0 van gemaakt, maar meer dan dat is out of the question. Het lukt gewoon niet.
Krijg het ook niet voor mekaar om de bal fatsoenlijk af te pakken van de tegenstander. Door X in te houden lukt het meestal wel, maar het DUURT VEEL TE LANG. Dan staat Italië alweer bij mijn doel en kan ik weer gaan zenuwpezen...
Iemand misschien wat tips? Als ik de controls een beetje onder de knie kan krijgen dan wordt het een buy, want het is wel een vermakelijk spel.
EDIT: Overigens is het met de traditionele besturing zo goed als onmogelijk om te scoren, als ik het rondje nog minder dan een seconde inhoud dan schiet de bal al VER over het doel heen... BIJZONDER irritant. Met de two button besturing heb ik daar dan weer geen last van, dan zijn het meer slappe ballen.
EDIT2: Haha, eindelijk 2-0 weten te scoren, maar ik heb het idee dat die adaptive AI een beetje agressief werkt, ik scoor één goaltje en men gaat meteen een stuk fanatieker spelen. Makes sense I guess.
[
Voor 17% gewijzigd door
wjjkoevoets op 07-06-2010 19:33
]
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.