Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/got%20fwc2010/2010-fifa-world-cup-south-africa-ps.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/got%20fwc2010/african-banner-intro.jpg

Na Fifa 10 heeft Electronic Arts weer eens een nieuwe footie voor ons klaarstaan. Aangezien het dit keer een World Cup-game betreft is het in die zin eigenlijk meer een opvolger van 2006 Fifa World Cup Germany.
De game borduurt in grote lijnen voort op het concept van Fifa 10. Het grootste verschil zit hem in de sfeer om het voetbal heen. In deze nieuwe game heeft men veel aandacht gestoken in het publiek en stadions en dergelijke om zodoende het heerlijke World Cup gevoel na te bootsen. Zo zie je op bepaalde "dode" momenten tussen de game door beelden van bijvoorbeeld feestende mensen uit het publiek of de trainers van beide elftallen.
Qua speelbaarbeid is hij zo ongeveer wat Fifa 09 en Fifa 10 tot een degelijke voetbal-game maakte. Een van de grotere gameplay verschillen is het nemen van penalties. Zo staat er nu rechts-onderin het scherm een zogenaamde "composure"-meter. Hierin verloopt een balkje van groen naar rood. Als men op "schieten" drukt zal de bal harder geschoten worden naarmate hij dichter bij (of in) het groene gedeelte van het balkje is. Daarnaast is het ook nog van belang om de schiet-knop niet te lang ingedrukt te houden, aangezien er dan ook nog onnauwkeurig geschoten wordt.
Verder heeft men nog een online World Cup modus bijgevoegd die het mogelijk maakt om online een live World Cup te spelen. Op het moment dat je hier aan een wedstrijd bezig bent krijg je op je scherm tussendoor ook een melding als in een andere wedstrijd op dat moment is gescoord, zodoende blijf je dus op de hoogte van wedstrijden die er op dat moment voor jou toe doen. Dergelijke features maken de beleving natuurlijk des te leuker.

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/got%20fwc2010/african-banner-info.jpg

Developer: EA Canada
Publisher: EA Sports
Series: FIFA World Cup
Platformen: PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PlayStation Portable, iPhone OS
Release datum: Noord-Amerika: 27 April 2010
Europa: 30 April 2010
Australië: 29 April 2010
Genre: Sport
Modes: Single player, Multi player
Ratings: Apple: 4+
ESRB: E
OFLC: G
PEGI: 3+
Media: Blu-ray Disc, DVD, Wii Optical Disc, UMD
Bron: 2010 FIFA World Cup South Africa WIKI

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/got%20fwc2010/african-banner-screens.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/Fifa%20screens%20resized/screen3_large_res.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/Fifa%20screens%20resized/image_2010_fifa_world_cup_south_-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/Fifa%20screens%20resized/image_2010_fifa_world_cup_south_afr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/Fifa%20screens%20resized/fifa-world-cup-2010-screenshots_res.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/Fifa%20screens%20resized/1269957646_res.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/Fifa%20screens%20resized/18768_272948464287_191027189287_322.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/Fifa%20screens%20resized/World20Cup20201020-20Nederlands20el.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/Fifa%20screens%20resized/2010-FIFA-World-Cup_res.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/got%20fwc2010/african-banner-videos.jpg
Algemene video's

Tutorial video's

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WjSFnMlFpio]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IVe04xLtB2c]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LPC_OSQG1GQ]

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac142/speek1984/got%20fwc2010/african-banner-links.jpg
Nog geen handige linkjes.. Heb je een tip? Laat het me weten!

[ Voor 4% gewijzigd door speek1984 op 01-06-2010 08:22 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ben dit topic maar gestart omdat het gebabbel rond deze game zich nu plaatsvindt in het topic van Fifa 10. Lijkt me zo een stuk netter. Allen welkom!

Btw.. Mijn eerste TS so bear with me! :9 Tips zijn uiteraard meer dan welkom.

[ Voor 100% gewijzigd door speek1984 op 11-05-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:55
Okeee, nice TS! Deze ga ik van 't weekend kopen (PS3).

Geweldige reactie van mijn 5 jarige neefje, toen ik hem de demo liet spelen:

"Het lijken net echte mensen!" :D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Da's mooi, weer iemand om wat tegen te oefenen. Ik moet er nog erg aan wennen. Fifa 10 ging me goed af (spannende wedstrijden). Hier is het nog vechten om het verlies te beperken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-05 20:35

Oxigeon

En zo is dat!

Kreeg hem gisteren binnen omdat ik een prijsvraag gewonnen had. Heb 1 wedstrijd offline gespeeld en daarna direct begonnen aan de Online World Cup. Ik ben uiteraard gestart met Nederland :D.

Ben begonnen in de groepsfase
1e tegenstander - Australië - 3-0 gewonnen ivm leaven tegenstander
2e tegenstander - Wales - 1-0 gewonnen, Schot van Schneijder
3e tegenstander - Duitsland - 2-0 verloren, ik had veel kansen maar schoot de simpelste ballen nog over :(.
Ben 1e geworden in de groepsfase. Ben benieuwd wie mijn tegenstander gaat worden in de knockout-fase. Tot nu toe vind ik het een topgame. Vind het ook handig om te zien dat een goal gescoord wordt in een andere wedstrijd.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Nou dan doe je het een stuk beter dan mij. Het gaat al wat beter dan in het begin, ik heb nu soms gelijkspelletjes en kleinere verliezen. Ah well.. de aanhouder wint he ;)

Heb je tips voor manieren om te verdedigen? Ik merk dat spelers me vaak makkelijk voorbij lopen als ik net iets voor ze mee ren en pressie houdt (X, op de PS3). Met LT (soort block, weet niet hoe ze het noemen) gaat het wat beter alleen moet je dan goed voor je speler staan en als ze je dan voorbij weten te komen kun je ze ook niet meer inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-05 20:35

Oxigeon

En zo is dat!

Persoonlijk vind ik dat het ned elftal een beetje langzame verdedigers heeft. Als ik iemand de bal wil afpakken hou ik (PS3) R2 (sprintknop) en X tegelijk ingedrukt. Dan gaat hij proberen de bal af te pakken (automatisch). Verder verover ik ook af en toe de bal dmv een sliding.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:31
Verdedigen is het moeilijkst in Fifa (naar mijn mening).

Verdedigen is op laag niveau makkelijk door druk te zetten op de aanvaller en hem zo van de bal af te zetten. Wanneer je op een hoger niveau speelt zal dit niet meer genoeg zijn. Het gaat dan om een combinatie van verschillende factoren.
1. Druk blijven zetten. Dit kan met of zonder sprinten. Ik doe vaak een combinatie van beide. Als ik teveel sprint komt de aanvaller mij vaak voorbij met schijnbewegingen. Sprint ik niet dan tikt de tegenstander me helemaal weg. Hierdoor gebruik ik vaak sprinten om druk te zetten op de tegenstander. De kans dat hij fouten maakt is dan groter.
2. De tegenstander kunnen lezen/ inschatten. Hierdoor kun je voorspellen waar de tegenstander de bal naar toe wilt spelen en kan je de verdediger vaak zo positioneren dat je een stap voor bent.
3. Terugspelen is niet erg. De bal terug spelen naar je keeper is soms heel handig om weer de rust in het spel te krijgen en je tactiek weer uit te stippelen.
4. Mee rennen/lopen met de tegenstander. Probeer niet gelijk de bal proberen af te pakken want dan is de kans dat de tegenstander
5. Aanval is vaak de beste verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Oxigeon schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:05:
Persoonlijk vind ik dat het ned elftal een beetje langzame verdedigers heeft.
Dat merkte ik ook al op. Waar andere spelers me inhalen als ik met de bal ren kan ik ze zelf zonder bal amper bijhouden..
aaaido schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:09:
Verdedigen is het moeilijkst in Fifa (naar mijn mening).
5 tips..
Goede tips aaaido, ik gebruikte ze al wel maar misschien moet ik ze inderdaad meer afwisselen. Ik merk soms dat ik in een bepaald soort spelen blijf hangen. Wat meer afwisseling zal vast helpen, dan kan de tegenstander ook minder goed inschatten wat ik zal gaan doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:44

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Eindelijk! Mooie Startpost!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

En ik vroeg me maar steeds af.. waar word over deze game gelult dan! haha. Ik heb altijd PES gespeeld maar krijg de game als recensie materiaal en ik vond hem erg leuk. Singeplayer domineer ik nu wel op semi-prof (ena moeilijkst?) maar online word ik naar huis gestuurd met soms veel tegen goals... en toen ik één keer tegen iemand met puur geluk een prachtig collectief doelpunt scoorde online leafde hij gelijk :')

Zijn er nog meer beginers voor deze game op de Xbox 360? Steeds maar online verliezen aint fun! M'n GT: Bananenspin

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Thanx!

Net weer een potje gespeeld. Het gaat al stukken beter! Ik krijg meer kansen, kan goed verdedigen maar verlies nog wel :P
Don't care, het zijn al leukere spannende potjes 8) Ik feliciteer mijn tegenstander overigens ook als het normale potjes zijn (sommigen gaan echt tergend lang replays vanuit elke hoek bekijken en uitgebreid en overdreven celebraten.. dan doe ik het niet).
Bananenspin schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:20:
... en toen ik één keer tegen iemand met puur geluk een prachtig collectief doelpunt scoorde online leafde hij gelijk :')
Ik heb ook wel gemerkt dat Fifa qua type gamers een spel van uitersten is. Veel zijn ontzettend relaxed, sommigen zijn echt gelegenheids-quitters en dan zijn er nog zij die enorm respectloos zijn. Bij een van mijn eerste online wedstrijden speelde ik tegen iemand en ging het enorm slecht. Ik heb echt met iets van 0-8 verloren toen. Halverwege de game pauzeerde hij even om me een berichtje te sturen.. "ur crap lol" en even later toen ik het laatste doelpunt tegen kreeg "u should stop plyn this game".. (jep, ook het gebrekkige typen :P)
Dat soort mensen snap ik niet. Volgende keer als ik hem tegenkom en ik win, weet ik zeker dat het er zo een is die quit |:(

[ Voor 61% gewijzigd door speek1984 op 13-05-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 21:47
Gisteren voor het eerst online gespeeld.
Om maar meteen gek te doen, begon ik meteen aan de eindronde met.... de Salomoneilanden! (½ ster)
De eerste wedstrijd mocht ik aantreden tegen Argentinië. Ik dacht dat wordt lastig maar de tegenstander zat er ff niet lekker in en de wedstrijd eindigde met 5-0!
Tweede tegenstander was Ivoorkust. Ook hier kwam ik snel op een 1-0 voorsprong, maar in de blessuretijd werd de eindstand bepaald op 1-2.
Derde en laatste groepswedstrijd was tegen Nigeria (onvoorstelbaar, die 3 ploegen in 1 poule). Binnen de minuut maakte een verdediger een actie die ik 'm niet wilde laten doen met als gevolg een benutte penalty. Nog voor rust stond het weer 2-1. Kort na rust werd het 2-2 en 10 minuten voor tijd werd het 3-2 en dus door naar de volgende ronde!

Wat een spanning, wat een sensatie! :D
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/n6q6mc.jpg

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:58
Online vind ik dit spel echt drama. Soms lijkt het ook allemaal 1/2 seconden achter te lopen. Ik speel altijd uit.

Verdedigen is ook zo totaal anders dan fifa 10, krijg hier zoveel tegengoals, mensen tikken zo door me verdediging heen

Ik ben weer fifa 10 online gaan spelen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
WC2010 speelt wel wat lastiger dan Fifa 10 vind ik. Ik schiet echt gruwelijk vaak op de paal/lat of net naast. Bij Fifa10 hangen ze dan in het net.

Weet iemand hoe je het geluid die irritante Vuvuzelas uit kan zetten?

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
Ik speel hem altijd offline, gewoon tegen de computer. In het begin werd mijn niveau bepaald aan de hand van Fifa 10 en kwam hierdoor op prof te staan. Nou wist niet wat me overkwam dat ik mijn eerste wedstrijd speelde. Echt zooo anders dan Fifa 10, werd compleet van de mat gespeeld.. Heb het meerdere keren geprobeerd maar ik kwam meestal niet verder dan gefrusteerd de playstation uit te zetten (blijk toch niet heel goed tegen verliezen te kunnen), nu een niveautje lager gezet en nu win ik op een vrij simpele manier, dus eerst maar even zo een toernooitje pakken en dan op prof maar weer opnieuw doen.
Zijn er meer mensen die vinden dat het verwisselen van speler nog niet echt vlekkeloos werkt? Ik heb vaak de ervaring dat ik vaak de verkeerde speler toegewezen krijg als die ik wil, dit was in Fifa 10 wel beter! Mogelijk dat er binnenkort een update komt die het probleem fixed :)
Trouwens merk ik ook dat de scheids vaak wel voor overtredingen van mij fluit maar overtredingen van de tegenstander op mij vaak onbestraft laat..

*edit:
cypher21 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:15:
WC2010 speelt wel wat lastiger dan Fifa 10 vind ik. Ik schiet echt gruwelijk vaak op de paal/lat of net naast. Bij Fifa10 hangen ze dan in het net.

Die staat er gewoon tussen bij geluidsopties ;) Tenminste je kan het volume aanpassen dus die zou je dan ook op 0% kunnen zetten. Ik vind ze trouwens wel leuk, net als alle andere stadiongeluiden! Beter als dat soms irriterende standaard commentaar 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door BaszCore op 14-05-2010 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 12:58
cypher21 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:15:

in het menu bij opties

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hmm, kennelijk niet goed gekeken dan. Ik heb de opties nml doorgebladerd. Vanavond als ik thuis kom nog maar ff kijken

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

cypher21 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:00:
Hmm, kennelijk niet goed gekeken dan. Ik heb de opties nml doorgebladerd. Vanavond als ik thuis kom nog maar ff kijken
Het is uit mijn hoofd de onderste audio optie :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:51
Van de week de game op de Wii gekocht, en ondanks dat ik geen hoge verwachtingen van het spel had valt het me alles mee...

Net in de halve finale van Frankrijk verloren op strafschoppen na een 1-1 gelijkspel. Maakte de 1-1 in de 90ste minuut met de keeper >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Mars18 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:08:
Online vind ik dit spel echt drama. Soms lijkt het ook allemaal 1/2 seconden achter te lopen. Ik speel altijd uit.

Verdedigen is ook zo totaal anders dan fifa 10, krijg hier zoveel tegengoals, mensen tikken zo door me verdediging heen

Ik ben weer fifa 10 online gaan spelen.
Volhouden!! Zoals je weet had ik exact dezelfde frustraties als jou. Maar ik begin beter te worden. Vandaag een ontzettend spannende wedstrijd op 1-1 gelijk gespeeld, da's het beste dat ik tot nu toe gedaan heb.
Dat gevoel heb ik ook, ik schiet vaker naast (waar ik ze er bij F10 gewoon snoeihard in schoot).
Zijn er meer mensen die vinden dat het verwisselen van speler nog niet echt vlekkeloos werkt?
Ook dat gevoel heb ik, ik zet de optie van automatisch speler wisselen op 1 (niet uit, maar eentje naar rechts zeg maar). Daar gaat het me nog het beste mee.
Je kunt overigens ook je rechterstick gebruiken om van speler te wisselen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
ik heb het spel op de wii maar het lijkt net fifa 2000 op de pc. snap niet dat ze het zo slecht hebben gemaakt op de wii. op de ps3 heb ik de demo gespeelt maar is zelfde als fifa10 heb ik zo gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

soccerroos schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:30:
ik heb het spel op de wii maar het lijkt net fifa 2000 op de pc. snap niet dat ze het zo slecht hebben gemaakt op de wii. op de ps3 heb ik de demo gespeelt maar is zelfde als fifa10 heb ik zo gevoel.
Sorry hoor maar je snapt niet dat het op de Wii lijkt alsof het een oude pc game is ipv een PS3 game? Dat is bij alle games zo op de Wii... daar moet je je over heen zetten! 8)7

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Bananenspin schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:41:
[...]

Sorry hoor maar je snapt niet dat het op de Wii lijkt alsof het een oude pc game is ipv een PS3 game? Dat is bij alle games zo op de Wii... daar moet je je over heen zetten! 8)7
nou ik heb bijvoorbeeld ook cod en resident evil op de wii die zien er echt wel mooi uit.
maar bijvoorbeeld wc2010 als je schiet komt er al een vertraging in en 9 van de 10 x als je op goal schiet is gewoon goal. Vooral die vertraging is irr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Zo het gaat echt lekker nu. Ben gewoon offline aan het spelen/oefenen, de World Cup (op semi-prof). Ik win er nu net meer dan ik verlies, maar nog steeds spannend. Als het zo door blijft gaan maar een graadje moeilijker gooien en als dat goed gaat pas weer online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
soccerroos schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:30:
Je kunt de game voor de Wii niet vergelijken met de next-gen consoles... Zo lopen de PC,PSP en PC versie altijd achter en de Wii versie ook.

Ik wist vantevoren dat ik het niet de gameplay en graphics zou opleveren van de XBOX/PS3, vermaak me er toch kostelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Hier een mooi goaltje dat ik gister avond maakte in offline World Cup mode. Wilde hem ff showen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-05 21:17
Ondanks dat ik een PES fanatiekeling ben heb ik laatst de demo van deze game geprobeerd en ik moet zeggen dat het qua gameplay erg soepel en vertrouwd aanvoelt, het speelt misschien zelfs beter dan PES.
Vind de aanschafprijs alleen wel wat aan de hoge kant voor Fifa 2010 in een WK jasje maar de sfeer die erin zit is wel gaaf uitgewerkt.

Als ik naar de screenshots kijk dan lijkt het alsof de spelers van NL niet al te veel lijken terwijl de elftallen van bijvoorbeeld Spanje, Italie en Frankrijk veel beter lijken? Heeft zeker weer met de altijd soepel KNVB te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuoRocks
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-02 12:26
Dit is mijn eerste FIFA spel wat ik op mijn PS3 speel (veel FIFA's op de PC gespeeld) en ik vind het toch vrij lastig om de controls onder de knie te krijgen. Zelfs op amateur niveau lukt het me nog niet om kansen te creëren, laat staan ze te benutten...

Iemand goeie tips om snel de controls te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
QuoRocks schreef op maandag 24 mei 2010 @ 02:07:
Dit is mijn eerste FIFA spel wat ik op mijn PS3 speel (veel FIFA's op de PC gespeeld) en ik vind het toch vrij lastig om de controls onder de knie te krijgen. Zelfs op amateur niveau lukt het me nog niet om kansen te creëren, laat staan ze te benutten...

Iemand goeie tips om snel de controls te leren?
Een jaar lang match of the day kijken! :7

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ondanks de wat hoge aanschafprijs heb ik hem toch maar gekocht voor de PS3 en ik moet zeggen dat ik er
zeker geen spijt van heb.

Er zitten voor een Fifa World Cup game toch wel heel wat mogelijkheden en modes in. Ik vind vooral de scenario's geinig waarbij je bijvoorbeeld op het WK in '06 als Nederland tegen Portugal in de 85e minuut alsnog de 1-1 moet zien te maken.

Ik heb de afgelopen jaren alleen maar PES gespeeld maar het voelt allemaal wel vertrouwd en ik vind dat Fifa en PES qua gameplay erg naar elkaar gegroeid zijn. Wat wel even wennen is:

- Het echt goed creëren van kansen
- Voorzetten vanaf de vleugels gaan bij mij vaak eerst over de achterlijn
- Tijdens het wisselen van spelers vind ik het soms moeilijk om te beoordelen of ik de speler die ik in wil brengen wel op een positie / rol zet die ook bij hem past, wanneer je bij PES een speler uit de basis selecteert en naar onder scrollt naar de wisselspelers dan krijgen de spelers die geschikt zijn voor die positie een kleurtje zodat je weet dat die ook op die positie uit de voeten kunnen. Dit mis ik wel een beetje in Fifa WC.

Ben nu bezig met Profesional, World Class en Legendary waren me nog wat te heftig :)
Vanavond maar eens de online mogelijkheden bekijken want daar ben ik nog niet aan toegekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ik ga straks ook maar eens van Semi-Prof naar Prof over denk ik. Ik win nu alles en soms met een wel té groot verschil. Het moet wel spannend blijven natuurlijk ;)
Als ik dan over een tijd goed overweg kan in Legendary (volgend jaar :P ) dan ga ik weer eens een poging online doen.

Een vriend van me gaf het aan (had het zelf nog niet eens door), maar grappig dat Mark van Bommel een donkere huidskleur heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:06
Pff ik verlang soms echt terug naar de Fifa games toen voetballen nog simpel was. Nu heb ik 38 vingers nodig om alle knoppen tegelijk ingedrukt te krijgen, en gewoon een potje leuk voetballen zit er niet meer in.

Als ik op semi-prof speel win ik met 3-0, 4-0 etc. Maar op prof is het niet meer te doen. De tegenstander loopt altijd zo langs me, en ik kom nergens voorbij. Moet al geluk hebben met een steekpass maar anders ben ik kansloos.

Kunnen ze geen "noob" mode maken voor mensen die gewoon simpel willen spelen zoals vroeger; pass, schieten, lob en steekpass. Meer niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Je kan in dit spel een 2-knoppen systeem instellen , speciaal voor de mensen die nooit voetbalgames spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb sinds gisteren ook even zitten rommelen met het 2-knoppen systeem @ Pro niveau en dat werkt opzich wel. Kom van PES af en moet dus nog even wennen aan de Fifa controls.

Als ik wat meer gewend ben dan switch ik wel weer terug naar standard controls want het voelt nu wel alsof ik te veel hulp krijg, maar ja ik wil toch een beetje aan de gameplay wennen en ik ga echt niet lager als Pro niveau spelen wat dat kan mijn ego niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SR8 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:23:
Je kan in dit spel een 2-knoppen systeem instellen , speciaal voor de mensen die nooit voetbalgames spelen.
Dat heb ik dan niet kunnen vinden blijkbaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Je kunt dat instellen bij controller configuration. Hier een uitleg over hoe die two-button config werkt:
Link.

[ Voor 20% gewijzigd door speek1984 op 26-05-2010 10:43 . Reden: link vergeten.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Speek schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:16:
Je kunt dat instellen bij controller configuration. Hier een uitleg over hoe die two-button config werkt:
Link.
Ok, check. Vanavond even testen. Is ook leuk om casual potjes te spelen tegen mensen die zelf geen console hebben of die nooit voetbalspelen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Als ik op semi-prof speel win ik met 3-0, 4-0 etc.
Als ik dat lees dan schat ik dat ik qua niveau ongeveer net als jou speel. Heb Prof nog niet geprobeert, dat komt misschien nog.

* speek1984 springt vaak van de ene naar de andere game en is nu *alweer* aan Twilight Princess bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Speek schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:03:
[...]

Als ik dat lees dan schat ik dat ik qua niveau ongeveer net als jou speel. Heb Prof nog niet geprobeert, dat komt misschien nog.

* Phusebox springt vaak van de ene naar de andere game en is nu *alweer* aan Twilight Princess bezig..
Pff met de 2 button config schiet ik ook weinig op, maakt het alleen maar moeilijker. Vooral met verdedigen.

Wordt er een beetje gek van dat iedereen je gewoon voorbij rent, maar dat ik me altijd vastloop en altijd ingehaald wordt door de verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Ik speel eigenlijk alles op World Class. Op een lager niveau is verliezen een zeldzaamheid.

Gisteren na een mooie beweging een vrije trap gekregen, afleggen, raak. ;)
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20387530

10 minuten later de volgende wedstrijd, vanaf de middenlijn..
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20388342

En vandaag weer een vrije trap, nu van grotere afstand, afleggen, en weer raak..
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20415983

Ik ben nu vooral bezig met de scenario's. Die zijn echt erg pittig! Beleef er wel meer lol aan, alleen de Virtuele Prof. modus is frustrerend. Je medespelers doen dan nauwelijks moeite, geven veel slechte passes en reageren vaak onlogisch. Zodra bij de scenario's er de lol vanaf is zal het WK wel gaan beginnen. ;)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jorco schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:27:
Ik speel eigenlijk alles op World Class. Op een lager niveau is verliezen een zeldzaamheid.

Gisteren na een mooie beweging een vrije trap gekregen, afleggen, raak. ;)
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20387530

10 minuten later de volgende wedstrijd, vanaf de middenlijn..
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20388342

En vandaag weer een vrije trap, nu van grotere afstand, afleggen, en weer raak..
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20415983

Ik ben nu vooral bezig met de scenario's. Die zijn echt erg pittig! Beleef er wel meer lol aan, alleen de Virtuele Prof. modus is frustrerend. Je medespelers doen dan nauwelijks moeite, geven veel slechte passes en reageren vaak onlogisch. Zodra bij de scenario's er de lol vanaf is zal het WK wel gaan beginnen. ;)
Snap niet hoe je het voor elkaar krijgt, van 4 meter afstand schiet ik nog mis :S Het is allemaal óf te zacht óf recht op de keeper óf ernaast.

Als ik in een wedstrijd ca. 20 schoten op doel heb gaat er misschien 1 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Phusebox schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:26:
[...]

Wordt er een beetje gek van dat iedereen je gewoon voorbij rent, maar dat ik me altijd vastloop en altijd ingehaald wordt door de verdedigers.
Dat had ik in het begin ook. Probeer je manieren van verdedigen goed af te wisselen. Je kunt pressie houden terwijl je meerent of tussen de aanvallende man en het goal staan en uitverdedigen met L2 (da's op PS3, die move heet "jockey").

Wat ook meespeelt is dat je vaak van tevoren kunt inschatten welke richting een speler in gaat, maar dat zal beter gaan naarmate je meer spelervaring opdoet.
Snap niet hoe je het voor elkaar krijgt, van 4 meter afstand schiet ik nog mis Het is allemaal óf te zacht óf recht op de keeper óf ernaast
Dat is een kwestie van puur oefenen. Probeer wat meer feeling bij het richten te krijgen, ik blijf vaak even in die arena (1-op-1 op een keeper) wat schoten van verschillende afstanden en plekken op de keeper afvuren. Na een tijdje merk je dat je er wat beter in wordt, je stick een klein beetje te ver tilten kan er namelijk al voor zorgen dat je goed mis schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Speek schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:50:
[...]

Dat had ik in het begin ook. Probeer je manieren van verdedigen goed af te wisselen. Je kunt pressie houden terwijl je meerent of tussen de aanvallende man en het goal staan en uitverdedigen met L2 (da's op PS3, die move heet "jockey").

Wat ook meespeelt is dat je vaak van tevoren kunt inschatten welke richting een speler in gaat, maar dat zal beter gaan naarmate je meer spelervaring opdoet.

[...]

Dat is een kwestie van puur oefenen. Probeer wat meer feeling bij het richten te krijgen, ik blijf vaak even in die arena (1-op-1 op een keeper) wat schoten van verschillende afstanden en plekken op de keeper afvuren. Na een tijdje merk je dat je er wat beter in wordt, je stick een klein beetje te ver tilten kan er namelijk al voor zorgen dat je goed mis schiet.
Met richten heb ik dan nog het vreemde dat ik het gevoel heb dat het niet werkt.

Hoe moet ik nu richten, vanuit de speler gezien, vanaf mijn camera gezien? Ik richt bijvoorbeeld naar links, vanuit de speler gezien, en de bal gaat gewoon door het midden of zelfs naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Vanuit de camera gezien. Bijvoorbeeld je dribbelt over het veld naar links (je houdt dus, logisch, de analog stick naar links). Als je dan schiet, schiet je ook naar links (dus richting linker goal en niet naar links vanaf het gezichtveld van de speler gezien, dat zou dan de onderkant van het veld zijn). Zo werkt het in Fifa met alles.
Dus als je recht op het midden van het doel af zou lopen en je wil hem in de linkerhoek schieten, dan tilt je de stick nog net ietsje naar linksonder zeg maar.

Let erop dat hoe verder je powerbalk in het rood komt, hoe onnauwkeuriger je schiet. Voor een schot dat een goede balans tussen power en nauwkeurigheid heeft, laat ik de balk meestal ergens tussen de helft en driekwart vollopen. Dus totdat hij net oranje wordt.
Ik richt bijvoorbeeld naar links, vanuit de speler gezien, en de bal gaat gewoon door het midden of zelfs naar rechts.
Let erop dat je voordat de speler geschoten heeft, je richting nog kunt veranderen. Dus als je naar links duwt en schiet en net voordat hij schiet (per ongeluk of niet) een andere richting drukt dat de speler dan ook naar die laatst gekozen richting zal schieten.

Je zou zelfs eerst je schot kunnen poweren (lopend balkje) en daarna (wel snel, want er zit niet veel tijd tussen het poweren en het moment dat de speler echt uithaalt) pas de richting aan kunnen geven. De meesten zullen vast tijdens het poweren al een richting aangeven, waaronder ik. Maar ik wil hiermee even aangeven hoe het werkt. Misschien helpt het je.
Dat is ook voor mij nog een utopie :P

[ Voor 40% gewijzigd door speek1984 op 27-05-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Phusebox schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 07:51:
[...]

Snap niet hoe je het voor elkaar krijgt, van 4 meter afstand schiet ik nog mis :S Het is allemaal óf te zacht óf recht op de keeper óf ernaast.

Als ik in een wedstrijd ca. 20 schoten op doel heb gaat er misschien 1 in.
Vrije trappen lukken mij ook eigenlijk alleen maar op deze manier. Probeer ik rechtstreeks te schieten dan is de kans dat het lukt bij mij zo klein, dat ik dat niet eens meer ga proberen.

Heb ook niet zo gek veel kansen nodig om te scoren, als de eerste er in zit dan volgt de rest vrij snel.

Sommige scenario's zijn echt niet te doen; win met een verschil van 3 doelpunten (terwijl je begint met bijv. 0-1 achterstand) in een tijd van 3 minuten :(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 25-05 11:39
Wat bij het verdedigen misschien helpt is om wat meer af te wachten. Ik heb het dan over FIFA10 (heb WC niet) maar kan me niet voorstellen dat het zoveel anders is.

In FIFA10 was ik in het begin ook vrij aggressief met verdedigen, dus vaak op de aanvaller afrennen. Als je dat goed timed kan het goed gaan, maar tegen wat betere tegenstanders (en ook tegen de cpu) werkt het gewoon niet meer, dan zetten ze ff een pasje opzij en zijn ze je voorbij.

Toen ik wat beter werd merkte ik dat het veel beter ging om gewoon een beetje voor de aanvaller uit te blijven lopen. Zodra je op A (of kruisje, ps3) drukt zal je verdediger 'happen' naar de bal, en dat moet je eigenlijk maar 1 keer hoeven doen, en dan op het goede moment. Als je dat op het verkeerde moment doet dan stopt je verdediger met lopen en is de aanvaller je voorbij.

Ik wacht nu veel meer af en druk pas op A als ik ook zeker weet dat hij niet meer kan uitwijken. Dat is meestal net nadat hij de bal heeft aangetikt. Als je verdediger dicht op de aanvaller zit dan kun je dat makkelijk timen, maar als je als een dolle op hem af komt rennen is dat niet te doen, dan komt het gewoon op geluk neer of je timing goed was of niet.

Op deze manier komen de goede spelers me alleen maar voorbij door me echt uit te spelen (als ze dat goed doen dan ben je gewoon kansloos vaak) en niet meer doordat ik blind op hun af ren.

Let wel op dat mensen vaak van afstand gaan schieten als ze merken dat ze je niet voorbij komen. Met een beetje goede spits kunnen ze daardoor ook nog soms de overwinning pakken.

Het grootste nadeel is echter dat mensen soms dwars door je heen lijken te lopen en zo met puur geluk je voorbij gaan. Of wat ook vaak voorkomt is dat je verdediger de bal afpakt, maar omdat je naar je eigen doel aan het rennen bent tikt hij de bal ook die kant op. Om een of andere reden houd je verdediger dan een beetje in, en als je tegenstander goed oplet kan hij je dan alsnog voorbij gaan... Dat is wel erg irritant.

[ Voor 25% gewijzigd door NickThissen op 27-05-2010 13:21 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
NickThissen schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:18:
Wat bij het verdedigen misschien helpt is om wat meer af te wachten.

...

Het grootste nadeel is echter dat mensen soms dwars door je heen lijken te lopen en zo met puur geluk je voorbij gaan. Of wat ook vaak voorkomt is dat je verdediger de bal afpakt, maar omdat je naar je eigen doel aan het rennen bent tikt hij de bal ook die kant op. Om een of andere reden houd je verdediger dan een beetje in, en als je tegenstander goed oplet kan hij je dan alsnog voorbij gaan... Dat is wel erg irritant.
Eens met beide punten. Is ook in WC nog zo.

Ben nu op Prof ipv Semi-Prof bezig. Ik merk dat het lastiger gaat, maar gisteren twee keer 0-0 gespeeld tegen CPU :P Da's al leuker dan constant een vette overwinning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat het niveau al die tijd op World Class heeft gestaan, vandaar dat het soms zo moeilijk was :+

Speel nu op Pro en dat gaat me wel een stuk makkelijker af, heb met Ivoorkust met veel gemak de 2e ronde bereikt in een poule met Portugal, Brazilie en Noord-Korea. Ivoorkust is trouwens een heerlijk team om mee te spelen: Snel, goede spits en vleugelaanvallers en ook weer niet al te overpowered zodat er nog een beetje uitdaging in zit. Standaard opstelling bevalt me ook prima.

Gisteren met een oefenpotje nog bijna een briljante goal gemaakt maar hij was niet helemaal over de lijn :(
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20452616

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74142

Hey guys, en hoe zit het nu met 'weglopers'?
Krijg je nu de overwinning of is het nog steeds zo irritant als in Fifa 2010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Weglopen = 3-0 verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Anoniem: 74142 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:24:
Hey guys, en hoe zit het nu met 'weglopers'?
Krijg je nu de overwinning of is het nog steeds zo irritant als in Fifa 2010?
In Fifa10 krijg je ook een 3-0 overwinning na quitten van de tegenstander.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 28-05-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aargh ik geef het op. Ik ga weer terug naar Fifa 09. Dit is echt niet te spelen, voor mij althans. Ik snap er niks van. Zelfs met de 2-button config kom ik niet door de eerste rondje met een 5-sterren team op Pro.

Sta je voor de goal, schiet je, rolt er een balletje met1 km/u van je schoen af.Richten lukt ook voor geen meter, laat staan een aanval goed opzetten. Het is nu gewoon een en al rommel voetbal, met geluk scoor ik nog wel eens.

Heb lange tijd niet zo'n frustrerend spel gespeeld zeg. Krijg er echt hartkloppingen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Had in het begin hetzelfde gevoel als jou. Ik ben meteen online begonnen, dat is helemaal erg. Wedstrijden verliezen met 7 of 8-0 was geen uitzondering. Maar ik ging wel door, en disconnecte niet. Krijg je van die mensen die je n00b gaan noemen, da's helemaal schandalig.. Maar goed.
De aanhouder wint he ;) Ik ben het met je eens dat het richten lastiger geworden lijkt, maar oefening baart echt kunst.
Een goede balans tussen goed richten en schot goed poweren. Simpelweg gewoon op schieten drukken (lees: tappen) is meestal niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Speek schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:26:
Had in het begin hetzelfde gevoel als jou. Ik ben meteen online begonnen, dat is helemaal erg. Wedstrijden verliezen met 7 of 8-0 was geen uitzondering. Maar ik ging wel door, en disconnecte niet. Krijg je van die mensen die je n00b gaan noemen, da's helemaal schandalig.. Maar goed.
De aanhouder wint he ;) Ik ben het met je eens dat het richten lastiger geworden lijkt, maar oefening baart echt kunst.
Een goede balans tussen goed richten en schot goed poweren. Simpelweg gewoon op schieten drukken (lees: tappen) is meestal niet genoeg.
Tja bij de 2 button config valt er weinig te poweren, al houdt ik de knop 5 seconden vast, ik zie nergens een balkje.

En terug naar de classic is ook geen optie, want met de tig miljoen knoppencombinaties kom ik dus niet weg. Bij Fifa 09 zat het er ook al in, maar heb ik het nooit nodig gehad. Die trucjes met de rechterstick, de 8 verschillende versies van een pass, allemaal nooit gebruikt.

Ach ja, ik ga mijn megadrive nog maar eens uit de kast halen ofzo, hier wordt ik alleen maar aggressief en depressief van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Phusebox schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:29:
[...]

Tja bij de 2 button config valt er weinig te poweren, al houdt ik de knop 5 seconden vast, ik zie nergens een balkje.
Oh ja wacht, dat klopt idd.. Die is er bij 2-button niet.

Ik begrijp je zeer zeker wel hoor, ik heb soms echt de neiging gehad om de controller snoeihard in mn flatscreen te smijten :X Maar echt, het is gewoon oefening. De normale knoppencombinatie lijkt me sowieso fijner, maar als de hoeveelheid je afschrikt..

On second thought.. Waarom begin je niet gewoon met de "normale" button layout en de moeilijkheidsgraag zo laag mogelijk? Met 2-button laat je nou eenmaal wat meer besturing aan de computer over. Ik kan me voorstellen dat niet elk schot dan is zoals je zelf zou willen.
Dat kun je met de normale layout dus wel. En daarbij kun je nog instellen dat je hulp krijgt bij het passen/schieten (dat is vooral hulp bij richten).

Naarmate je dan meer gaat winnen en met grotere cijfers kun je de moeilijkheidsgraag er weer eentje hoger gooien. Dat lijkt me toch leuker dan gewoon stoppen met deze game.

Andere vraag.. Heb je Fifa 10 ook gespeeld? Zo ja, hoe gaat het daar dan bij?

[ Voor 26% gewijzigd door speek1984 op 28-05-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:24
Ik heb gisteren voor het eerst mogen spelen met FIFA WORLD CUP South Africa.

Ik ben positief verbaasd. De bal-aanname van de voetballers is beter en voorzetten komen beter aan (waarna de speler, de bal niet eerst moet neerleggen alvorens een actie te kunnen maken).

Ook het bal gevoel is beter. Waar ik bij FIFA 10 soms het idee had dat je tegen een ballon aantrapte schieten de ballen nu echt lekker van de voet (wel vaak in de 2e of 3e ring maar dat is meer mijn gebrek aan techniek).

Wat ik wel belachelijk vind is het penalty's systeem. Ik kan alleen maar met een Panenka(?) scoren. Zoek ik een hoek op verdwijnt de bal ook in de 2e of 3e ring (in die verschrikkelijke badkuip, ook wel ARENA genoemd :P)

Ik snap er niks van....ik stop precies in het groene stukje, 2 powerstreepjes en een tikkie naar links of rechts....... Ik hoop nooit in de situatie te komen van een Shootout anders krijg ik een echt Oranje gevoel.

Oh ja, en waarom kan ik niet trainingssituaties kiezen? Kan alleen maar 1-op-1 met de keeper spelen, En ik wil juist vrije trappen oefenen (met muur)!!! Ik kom dit tegen in de AVJL mode.

[ Voor 9% gewijzigd door i-dj op 28-05-2010 14:45 ]

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74142

SR8 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:13:
[...]

In Fifa10 krijg je ook een 3-0 overwinning na quitten van de tegenstander.
Ook bij het disconnecten van een tegenstander?
Bij mij (Xbox360) loop ik meestal de punten mis, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik dacht eventjes dat ik FIFA echt goed vond maar na een tijdje merk je dat het systeem te verslaan is.. zowel offline als online. Online alleen maar dezelfde goals die ik tegen krijg en ik kom altijd aardig mee doordat ik wel echt en goed voetbal speel, maar dan verslaan ze het fifa systeem weer en scoren ze.. blegh!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
i-dj schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:42:

Oh ja, en waarom kan ik niet trainingssituaties kiezen? Kan alleen maar 1-op-1 met de keeper spelen, En ik wil juist vrije trappen oefenen (met muur)!!! Ik kom dit tegen in de AVJL mode.
Dat moet wel kunnnen. Misschien even zoeken.. Weet uit mijn hoofd niet waar het zit (ben op mn werk), maar het is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Anoniem: 74142 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:54:
[...]

Ook bij het disconnecten van een tegenstander?
Bij mij (Xbox360) loop ik meestal de punten mis, erg irritant.
Ja, je krijgt geen puntenoverzicht te zien, maar je krijgt er wel punten bij. Zet voor de gein maar eens die functie aan waar je na elke wedstrijd een mailtje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lekker spel, speelt wat beter dan Fifa 10. Afstandsschoten gaan tenminste niet meer zo vaak over.

Twee minpunten zijn de achterlijke Achievements, als ik die wil halen moet ik met tig verschillende teams keer op keer de Cup winnen. Ten tweede zijn de idiote penalties. Waarom mis ik iedere bal, terwijl ik in het groen zit en de linkerstick niet uiterst ergens heen druk? Waarom glij ik zo vaak onderuit tijdens het nemen?

De enige penalties die ik maak zijn óf recht door het midden, óf door mn stick naar onderen te drukken en dan schieten. Dan nog. Zelfs de CPU mist penalty na penalty, dat is toch niet realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275639

Heren,

Eerst: RTFM

Strafschoppen neem je zo:

Druk op de schietknop als het balkje in het groen komt. Kies daarna de hoek dmv linker paddestoel naar een hoek te bewegen.

Dit is te oefenen in de Arena, waar je dus ook vrije trappen (met muur) etc. kan oefenen. Druk op Select en je kan de trainings opties kiezen.

Tot zover een stuk theorie, wat je zelf ook prima had op kunnen zoeken. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Exorcist schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 20:43:
Lekker spel, speelt wat beter dan Fifa 10. Afstandsschoten gaan tenminste niet meer zo vaak over.

Twee minpunten zijn de achterlijke Achievements, als ik die wil halen moet ik met tig verschillende teams keer op keer de Cup winnen. Ten tweede zijn de idiote penalties. Waarom mis ik iedere bal, terwijl ik in het groen zit en de linkerstick niet uiterst ergens heen druk? Waarom glij ik zo vaak onderuit tijdens het nemen?

De enige penalties die ik maak zijn óf recht door het midden, óf door mn stick naar onderen te drukken en dan schieten. Dan nog. Zelfs de CPU mist penalty na penalty, dat is toch niet realistisch?
Daar heb ik nou juist weer geen problemen mee, penalty shootout in de halve finale, en ze gingen er allemaal in tot de 8e. Zelfde geldt voor de CPU.

Moet wel zeggen dat ik nu weer terug ben naar classic, en dat het toch wel beter speelt dan de 2 button optie. Opeens won ik op Prof met 4-0 van Spanje in de finale :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Phusebox schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:58:
[...]

Daar heb ik nou juist weer geen problemen mee, penalty shootout in de halve finale, en ze gingen er allemaal in tot de 8e. Zelfde geldt voor de CPU.

Moet wel zeggen dat ik nu weer terug ben naar classic, en dat het toch wel beter speelt dan de 2 button optie. Opeens won ik op Prof met 4-0 van Spanje in de finale :S
Congrats! Da's toch al een lichtpuntje, niet? ;) Ik moest zeggen dat ik enorm juichte bij mijn eerste goal :+ het voelde echt als een totaaloverwinning voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 275639 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:46:
Heren,

Eerst: RTFM

Strafschoppen neem je zo:

Druk op de schietknop als het balkje in het groen komt. Kies daarna de hoek dmv linker paddestoel naar een hoek te bewegen.

Dit is te oefenen in de Arena, waar je dus ook vrije trappen (met muur) etc. kan oefenen. Druk op Select en je kan de trainings opties kiezen.

Tot zover een stuk theorie, wat je zelf ook prima had op kunnen zoeken. :Y)
Je hebt volkomen gelijk, de penalty practice maakte het echt een stuk duidelijker :P

Ander minpuntje dan, de hoeveelheid blessures, bijna iedere wedstrijd ligt er wel iemand op z'n gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Speek schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:26:
[...]

Congrats! Da's toch al een lichtpuntje, niet? ;) Ik moest zeggen dat ik enorm juichte bij mijn eerste goal :+ het voelde echt als een totaaloverwinning voor mij :9
Het voelt nog in 9 van de 10 gevallen als kunstmatig en rommelig. Heel af en toe maak ik een echte mooie uitgespeelde goal, maar niks van verder dan 5 meter, want ik snap niks van het richten, ook niet na alle uitleg.

In mijn scherm is de rechterhoek (van voor gezien) van de goal bijvoorbeeld onderaan in beeld. Ik druk naar onder om te richten, en de bal schiet vrolijk linksboven over de goal?

Ik kan er gewoon 0 logica in ontdekken, geen enkel schot gaat waar ik naar richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-05 19:28

Bejit

Svenska Faderland

Phusebox schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:37:
[...]

Het voelt nog in 9 van de 10 gevallen als kunstmatig en rommelig. Heel af en toe maak ik een echte mooie uitgespeelde goal, maar niks van verder dan 5 meter, want ik snap niks van het richten, ook niet na alle uitleg.

In mijn scherm is de rechterhoek (van voor gezien) van de goal bijvoorbeeld onderaan in beeld. Ik druk naar onder om te richten, en de bal schiet vrolijk linksboven over de goal?

Ik kan er gewoon 0 logica in ontdekken, geen enkel schot gaat waar ik naar richt.
QFT.

Het is gewoon verschrikkelijk irritant dat een speler een 100% kans mist omdat het geen poeier is. Alleen al de uitgespeelde kansen die je netjes uitspeelt en rustig afmaakt(Lees rondje 1 tapje geven) gaan 9 van de 10 keer naast.(Laat staan dat je rustig schot langs de keeper kan geven)

Laatst heb ik met een maat van me gespeeld(2 spelers met 1 team) en ben ik er eindelijk achter gekomen hoe te scoren. Gewoon balkje tot 3 laten komen(Met rondje) en bijna elke bal in de 16 gaat er in. Erg nep.

Ik hoop dat ze een patch komen dat ze deze bug fixen, want het is gewoon zo ongelooflijk irritant dat 100% kansen, dat die naast worden geschoten.
i-dj schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:42:
Wat ik wel belachelijk vind is het penalty's systeem. Ik kan alleen maar met een Panenka(?) scoren. Zoek ik een hoek op verdwijnt de bal ook in de 2e of 3e ring (in die verschrikkelijke badkuip, ook wel ARENA genoemd :P)

Ik snap er niks van....ik stop precies in het groene stukje, 2 powerstreepjes en een tikkie naar links of rechts....... Ik hoop nooit in de situatie te komen van een Shootout anders krijg ik een echt Oranje gevoel.
Je moet eerst die training perse doen, want ik had precies hetzelfde. Pas dan werkt dat goed met dat groene balkje.

[ Voor 20% gewijzigd door Bejit op 31-05-2010 10:23 ]

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
1-op-1 op de keeper, dan kun je het beste met R1 (of op xbox RB) ingedrukt houden en dan schieten. Dan doet 'ie een finesse shot en schiet hij onder de keeper door. Simpelweg schieten geeft de bal meer elevatie, waardoor je op zo'n kort afstand meestal tegen de keeper schiet.

Anderszijds kun je ook een lob shot doen, wie werkt hetzelfde maar dan met L1 (xbox LB) ingedrukt te houden.

EDIT:
Volgens mij zorgt de training doorlopen er niet automatisch voor dat penalties beter genomen worden (dat is ten minste zoals ik het uit je bericht opmaak). Uiteraard is het wel handig om te oefenen.
Ik heb het me aangeleerd zonder oefenen (en het is echt niet moeilijk). Zie deze filmpjes maar:

Penalty taking basics tutorial
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WjSFnMlFpio]

Penalty taking advanced tutorial:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IVe04xLtB2c]

[ Voor 92% gewijzigd door speek1984 op 31-05-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het schieten vind itt Fifa 10 stukken beter gaan? Afstandsschoten zijn nu bijv. vaak hard en goed op doel, waar ze in Fifa 10 erg vaak over gaan. Heb al aardig wat leuke goals gemaakt met WC :)

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20539456

[ Voor 16% gewijzigd door Exorcist op 31-05-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:24
Bejit schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:01:
[...]

Je moet eerst die training perse doen, want ik had precies hetzelfde. Pas dan werkt dat goed met dat groene balkje.
Ik weet al wat ik fout deed....ik hield de left thumbstick vast. HIerdoor gaat de "paddestoel" meteen naar de 3e ring. Je moet een kant kiezen en daarna de Thumbstick loslaten. Gaat nu een stukje beter.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Video's sectie in de TS aangepast. Opgedeeld in Algemene en Tutorial video's en tutorial video's bijgevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Speek schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:26:
[...]

Haha precies zoals ik het ook voelde. Het is mijn eerste Fifa game en het duurde even voordat ik mijn eerste goal maakte. Nu trap ik er soms 8 tijdens een potje in. Gisteren met 3-1 van Brazilie gewonnen tijdens de halve finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Gisteren voor het eerst online gespeeld. Heel gaaf!

Wat ik de tegenstander echter zag doen is de bal afhouden. Zijn speler gaat dan stil staan met zijn been uitgestrekt zodat ik er niet bij kan. Hoe doe je zoiets (PS3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:47

CeesKees

I rest my Kees

Ik denk R2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Dat klopt inderdaad. Vreselijk irritant als de tegenstander dat doet om tijd te rekken, net als de bal rond tikken.
Gewoon blijven aanvallen! Alleen als je zelf veel zwakker bent dan de tegenstander vind ik dat je dat moet kunnen doen.

Spelen jullie overigens ook de scenario's? Zit nu op 20.000 van de 21.600 punten :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Jorco schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:26:

Spelen jullie overigens ook de scenario's? Zit nu op 20.000 van de 21.600 punten :)
Ja speel ze, en ik ben der ontzettend slecht in :D De meeste die ik probeer mislukken allemaal of haal ik maar één objective á 100 punten waar je niet veel verder mee komt... :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Jorco schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:26:
Dat klopt inderdaad. Vreselijk irritant als de tegenstander dat doet om tijd te rekken, net als de bal rond tikken.
Gewoon blijven aanvallen! Alleen als je zelf veel zwakker bent dan de tegenstander vind ik dat je dat moet kunnen doen.

Die scenario's zijn inderdaad erg leuk om te doen. Sommige zijn zeer pittig maar ben nu met de makkelijkste begonnen.

Gisteren trouwens nog tijdens een scenario een goal gescoord via een voorzet, is nou al de tweede keer dat dit me lukt: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20679320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Prutzer80 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:43:
[...]

Die scenario's zijn inderdaad erg leuk om te doen. Sommige zijn zeer pittig maar ben nu met de makkelijkste begonnen.

Gisteren trouwens nog tijdens een scenario een goal gescoord via een voorzet, is nou al de tweede keer dat dit me lukt: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20679320
Mooi doelpunt, ook wel 1 van de moeilijkste scenario's om alle 3 de doelen te halen. :(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Is het niet mogelijk om 2vs2 online te spelen (ik en huisgenoot op zelfde PS3)? Dit kan wel in PES namelijk, maar kan het nergens vinden eigenlijk. Google biedt ook niet echt uitkomst, staat iets over een 2vs2 lobby maar die kan ik niet vinden in world cup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Dat kan wel. Op het moment dat je een online game begint kun je op driehoekje drukken (die van controller 2), dan signed diegene bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Gevonden, thx! Nu moet ik nog even aan fifa wennen, normaal win ik alles met pes online maar werd zonet een paar potjes afgeslacht. Nouja, uitslagen van 7-4 verliezen zijn ook niet echt normaal ;). Verdedigen is een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-05 15:11

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

De laatste keer dat ik een Fifa game op een console heb gekocht was in 1998 voor de Nintendo 64. Nu toch maar weer eens besloten om de Fifa 2010 World Cup demo voor de PS3 te downloaden. De sfeer in de demo is al erg goed. Alleen wel jammer dat je maar helften van 2 minuten kan spelen, dat is echt super irritant.

Het meest frustrerende vind ik wel de controls, wat een irritatie wekt dat soms op bij me. De twee knoppen mode is eigenlijk weer te simpel en speelt niet lekker. De traditionele mode is dan weer te veel van het goede en speel ook niet echt.

Verder ben ik ook vrij kansloos (en dat op Amateur mode) in de wedstrijden. Het eindigt meestal op 0-0 en als ik een beetje geluk heb krijg ik er nog net 1-0 van gemaakt, maar meer dan dat is out of the question. Het lukt gewoon niet. :s

Krijg het ook niet voor mekaar om de bal fatsoenlijk af te pakken van de tegenstander. Door X in te houden lukt het meestal wel, maar het DUURT VEEL TE LANG. Dan staat Italië alweer bij mijn doel en kan ik weer gaan zenuwpezen... :P

Iemand misschien wat tips? Als ik de controls een beetje onder de knie kan krijgen dan wordt het een buy, want het is wel een vermakelijk spel.

EDIT: Overigens is het met de traditionele besturing zo goed als onmogelijk om te scoren, als ik het rondje nog minder dan een seconde inhoud dan schiet de bal al VER over het doel heen... BIJZONDER irritant. Met de two button besturing heb ik daar dan weer geen last van, dan zijn het meer slappe ballen.

EDIT2: Haha, eindelijk 2-0 weten te scoren, maar ik heb het idee dat die adaptive AI een beetje agressief werkt, ik scoor één goaltje en men gaat meteen een stuk fanatieker spelen. Makes sense I guess.

[ Voor 17% gewijzigd door wjjkoevoets op 07-06-2010 19:33 ]

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
wjjkoevoets schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:34:
De laatste keer dat ik een Fifa game op een console heb gekocht was in 1998 voor de Nintendo 64. Nu toch maar weer eens besloten om de Fifa 2010 World Cup demo voor de PS3 te downloaden. De sfeer in de demo is al erg goed. Alleen wel jammer dat je maar helften van 2 minuten kan spelen, dat is echt super irritant.

Het meest frustrerende vind ik wel de controls, wat een irritatie wekt dat soms op bij me. De twee knoppen mode is eigenlijk weer te simpel en speelt niet lekker. De traditionele mode is dan weer te veel van het goede en speel ook niet echt.

Verder ben ik ook vrij kansloos (en dat op Amateur mode) in de wedstrijden. Het eindigt meestal op 0-0 en als ik een beetje geluk heb krijg ik er nog net 1-0 van gemaakt, maar meer dan dat is out of the question. Het lukt gewoon niet. :s

Krijg het ook niet voor mekaar om de bal fatsoenlijk af te pakken van de tegenstander. Door X in te houden lukt het meestal wel, maar het DUURT VEEL TE LANG. Dan staat Italië alweer bij mijn doel en kan ik weer gaan zenuwpezen... :P

Iemand misschien wat tips? Als ik de controls een beetje onder de knie kan krijgen dan wordt het een buy, want het is wel een vermakelijk spel.

EDIT: Overigens is het met de traditionele besturing zo goed als onmogelijk om te scoren, als ik het rondje nog minder dan een seconde inhoud dan schiet de bal al VER over het doel heen... BIJZONDER irritant. Met de two button besturing heb ik daar dan weer geen last van, dan zijn het meer slappe ballen.

EDIT2: Haha, eindelijk 2-0 weten te scoren, maar ik heb het idee dat die adaptive AI een beetje agressief werkt, ik scoor één goaltje en men gaat meteen een stuk fanatieker spelen. Makes sense I guess.
Die demo geeft een leuke indruk van de sfeer in de game maar het is met zulke korte tijd heel irri om te scoren. Koop gewoon de game zelf en je zult zien dat het nog 10x leuker is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Het gaat gelukkig al wat beter nu. Heb nu al wat regelmatiger 2-0 en zelfs 3-1. Denk dat het toch de volledige game gaat worden binnenkort! :D

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Ik heb m besteld bij amazon.co.uk. Over een dag of 2/3 mag ik ook de world cup proberen te winnen.. Heerlijk!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Het leuke aan deze game is dat je meerdere game modes hebt, de scenario's zijn heel leuk om te doen en daardoor blijft de replay waarde ook wat hoger.

Als PES verslaafde ben ik nu serieus in twijfel of ik Fifa 2011 of PES 2011 moet aan gaan schaffen, aaarrggghh wat een dilemma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Prutzer80 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:39:
Het leuke aan deze game is dat je meerdere game modes hebt, de scenario's zijn heel leuk om te doen en daardoor blijft de replay waarde ook wat hoger.

Als PES verslaafde ben ik nu serieus in twijfel of ik Fifa 2011 of PES 2011 moet aan gaan schaffen, aaarrggghh wat een dilemma :P
Ik schaf PES 2011 blind aan wat ik vind World cup leuk maar Fifa 2010 niet.. en de makers gaven aan dat de gameplay voor de worldcup editie speciaal was aangepast.. hoeft dus niet in te houden dat dit ook in 2011 zo zal zijn.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331074

Ik ga deze game niet halen naar het WK wordt dit spel denk ik toch voor maar een tientje verkocht.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Speek schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:01:
Dat kan wel. Op het moment dat je een online game begint kun je op driehoekje drukken (die van controller 2), dan signed diegene bij.
Maar dit kan op geen enkele manier in de online world cup modus? Dat is wel erg jammer, kon ik hem met mijn huisgenoot spelen! Nu maar losse matches, beetje jammer dat het altijd Engeland/Spanje is ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Ik heb nog even een vraagje en kon zo snel geen antwoord vinden op het WWW. Wat is de maximale speeltijd per helft? Ik geloof dat het in Fifa 10 tien minuten is. Geldt dat nog steeds voor Fifa 2010 World Cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

20 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Oké mooi. Dan ga ik hem vandaag nog proberen te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik ben gisteren een niveau omhoog gegaan van Professional naar World Class en ben met Italie aan de kwalificatiereeks begonnen:

Cyprus: 2 - 1 Verlies
Georgie : 4 - 0 Winst
Macedonie: 1 - 0 Winst
Ierland: 1 - 0 Verlies

En tijdens die kwalificatie waren er ook nog een aantal oefenpotjes:

Brazilie: 3 - 0 Verlies
Frankrijk: 4 - 0 Verlies
Spanje: 3 - 1 Verlies

Kortom, er valt nog aardig wat te oefenen :P

Het is wel heel wat uitdagender maar ik merk van mezelf dat ik nog te vaak wil sprinten tijdens het aanvallen en bij het verdedigen te veel aan het jagen ben waardoor er te veel vrije ruimtes ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Hier mijn stats :) Binnenkort maar een niveau hoger..

HOLLAND 4 - 0 SPAIN (finale)
HOLLAND 8 - 1 ENGLAND (halve finale)
HOLLAND 4 - 0 BRAZIL (kwart)
HOLLAND 6 - 1 PARAGUAY (achtste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Erhnam schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:57:
Hier mijn stats :) Binnenkort maar een niveau hoger..

HOLLAND 4 - 0 SPAIN (finale)
HOLLAND 8 - 1 ENGLAND (halve finale)
HOLLAND 4 - 0 BRAZIL (kwart)
HOLLAND 6 - 1 PARAGUAY (achtste)
Dat is vast geen World Class ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Zou wel kunnen. Zelfs in de scenario's scoor ik soms 3 of 4 keer in 2 minuten tijd aangezien ik dan alles op alles moet zetten. Echter zelden meer dan 5 doelpunten verschil (met een duur van 4 minuten per helft).

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

wjjkoevoets schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:55:
Ik heb nog even een vraagje en kon zo snel geen antwoord vinden op het WWW. Wat is de maximale speeltijd per helft? Ik geloof dat het in Fifa 10 tien minuten is. Geldt dat nog steeds voor Fifa 2010 World Cup?
wjjkoevoets schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:23:
Oké mooi. Dan ga ik hem vandaag nog proberen te halen :D
Ik heb vanavond nog eens in FIFA10 gekeken en in FIFA10 was het ook al maximaal 20 min. per helft. (PS3)

[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 09-06-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Oh, volgens mij was het op de PC 10 minuten, maar ik kan het fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Fifa is eigenlijk geen spel meer voor op de PC.

Pagina: 1 2 Laatste